Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:54:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358634 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2005.02.04 péntek, 14:15:00 »

Hat mit mondjak jobbnal jobb otletekkel alltok elo, igy tenyleg marad a szemmertek.
De ha valaki esetleg a jovo het vege elott netan esetleg egy colostokkal megkozeliti kombi autojat melyben hatso ules feletti lampa leledzik azert gondolljon neha ram is, es suru sohajtasok kozepette hajuljon be es merje le legyen olyan kedves majdan irja be ide a forumra.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2005.02.04 péntek, 14:17:00 »

Lacibá!
 
Hirdesd meg a Laciba's Ford Individual Project-et és tedd oda a lámpát, ahol szerinted a legpöpecebb helye lenne.
 
Utána pedig, mikor Kunmadarason mindenki elhülve fog neked könyörögni a beépitési itinerért, visszaadhatod a kombisoknak és begyüjtheted irigy, sovárgo pillantásaikat...
Ezzel az autoval nem valoszinu, hogy megyek valaha is Kunmadarasra.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2005.02.04 péntek, 14:22:00 »

Hat mit mondjak jobbnal jobb otletekkel alltok elo, igy tenyleg marad a szemmertek.
De ha valaki esetleg a jovo het vege elott netan esetleg egy colostokkal megkozeliti kombi autojat melyben hatso ules feletti lampa leledzik azert gondolljon neha ram is, es suru sohajtasok kozepette hajuljon be es merje le legyen olyan kedves majdan irja be ide a forumra.
8-O micsoda? hátsó ülés feletti lámpa? olyan nincs :-(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2005.02.04 péntek, 14:23:00 »

Ezzel az autoval nem valoszinu, hogy megyek valaha is Kunmadarasra.
Persze, mert nem bírná odáig ;-D
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2005.02.04 péntek, 14:28:00 »

8-O micsoda? hátsó ülés feletti lámpa? olyan nincs :-(
Nemosakodj!!!;-)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2005.02.04 péntek, 14:46:00 »

Hat mit mondjak jobbnal jobb otletekkel alltok elo, igy tenyleg marad a szemmertek.
De ha valaki esetleg a jovo het vege elott netan esetleg egy colostokkal megkozeliti kombi autojat melyben hatso ules feletti lampa leledzik azert gondolljon neha ram is, es suru sohajtasok kozepette hajuljon be es merje le legyen olyan kedves majdan irja be ide a forumra.
az egyik angol mondeós honlapon volt hátsó lámpa beszerelés, sztem kombi volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2005.02.04 péntek, 17:00:00 »

az egyik angol mondeós honlapon volt hátsó lámpa beszerelés, sztem kombi volt.
Nem a beszereles erdekel, hanem az, hogy hova Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2005.02.04 péntek, 17:01:00 »

8-O micsoda? hátsó ülés feletti lámpa? olyan nincs :-(
Hat nem is toled vartam a megoldast :PPPPP
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2005.02.04 péntek, 17:01:00 »

Persze, mert nem bírná odáig ;-D
Ja. a szelvedo nem birna el a raragasztott autopalyamatrica sulyat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2005.02.04 péntek, 18:00:00 »

Pár napja írtam, hogy nem megy a fűtésventi. Mivel nem kaptam konkrét tippet villamossági műhelyre, kerestem egyet a közelben.
A srác kiszedte a motort és kiderült, hogy működne, csak megszorult, mert annyira koszos. Kitakarította, ahogy lehet, befújta csavarlazítóval, megolajozta stb. Most megy, de nincs rá garancia, hogy meddig.
Megnézték, hogy mennyibe lenne egy új motor: az eredeti 56e ft!!! Ez azért nagyon durva!
Bontottat sem nagyon érdemes venni, mert már azok is hasonlóképp nézhetnek ki.
Nem tudja valaki, hogy mennyi lehet egy utángyártott? Mondjuk, ha megyek a Nagyautóba, akkor ezt is megkérdem, de egyelőre el vagyok képedve...
 
De azért örülök, hogy Brúnóban újra van fűtés. Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2005.02.04 péntek, 20:53:00 »

Pár napja írtam, hogy nem megy a fűtésventi. Mivel nem kaptam konkrét tippet villamossági műhelyre, kerestem egyet a közelben.
A srác kiszedte a motort és kiderült, hogy működne, csak megszorult, mert annyira koszos. Kitakarította, ahogy lehet, befújta csavarlazítóval, megolajozta stb. Most megy, de nincs rá garancia, hogy meddig.
Megnézték, hogy mennyibe lenne egy új motor: az eredeti 56e ft!!! Ez azért nagyon durva!
Bontottat sem nagyon érdemes venni, mert már azok is hasonlóképp nézhetnek ki.
Nem tudja valaki, hogy mennyi lehet egy utángyártott? Mondjuk, ha megyek a Nagyautóba, akkor ezt is megkérdem, de egyelőre el vagyok képedve...
 
De azért örülök, hogy Brúnóban újra van fűtés. Smiley
Szerintem most sokáig működni fog, mert ez nem egy tipushiba. Szerintem felesleges cserélni. De nyugodtan vehecc bontottat is, valaki már ajánlott eladót.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2005.02.04 péntek, 21:50:00 »

Hat nem is toled vartam a megoldast :PPPPP
Hali Laciba!
Sztem sincs világítás a hátsó ülés felett. Nekem MKI van abban a csomitérben van villany de szart sem ér a hátul ülőknek, ezért már én is tervezgetem egy lámpa beépítését. Ha viszont a csomitartóban lévőre vagy kíváncsi azt megmérem neked a jövő hétre.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2005.02.05 szombat, 00:11:00 »

Hali Laciba!
Sztem sincs világítás a hátsó ülés felett. Nekem MKI van abban a csomitérben van villany de szart sem ér a hátul ülőknek, ezért már én is tervezgetem egy lámpa beépítését. Ha viszont a csomitartóban lévőre vagy kíváncsi azt megmérem neked a jövő hétre.
Üdv Shadow
Szerintem meg van vilagitas bizonyos folszereltsegi szint folott, errol ne nyissunk vitat, mert eddig 2 Mondeomban is volt, ebben a harmadikban nincs, de akarok egyet beszerelni.
Masreszrol egy olyan szofisztikalt autoval mint a Mondeo mindent meg lehet csinalni, csak akarni kell.
Ehhez mindossze a karpitot kell kivagni a megfelelo helyon es a lampatestet beszerelni oszt rakotni az elsore es vilagit amikor koll nekije. Ilyen ecceru az egesz, annyira nem vagyok meg szenilis, hogy a csomagtarto vilagitast nezzem hatso ules vilagitasnak. Masreszrol a csomagtarto vilagitasa alapvetoen a csomagtarto kinyitasara van triggerelve, igy tenyleg szart sem er a hatso ulesek folott, ahol is a lampa az oldalso ajtok nyitasara kell hogy figyeljen.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2005.02.05 szombat, 00:16:00 »

Szerintem meg van vilagitas bizonyos folszereltsegi szint folott, errol ne nyissunk vitat, mert eddig 2 Mondeomban is volt, ebben a harmadikban nincs, de akarok egyet beszerelni.
Masreszrol egy olyan szofisztikalt autoval mint a Mondeo mindent meg lehet csinalni, csak akarni kell.
Ehhez mindossze a karpitot kell kivagni a megfelelo helyon es a lampatestet beszerelni oszt rakotni az elsore es vilagit amikor koll nekije. Ilyen ecceru az egesz, annyira nem vagyok meg szenilis, hogy a csomagtarto vilagitast nezzem hatso ules vilagitasnak. Masreszrol a csomagtarto vilagitasa alapvetoen a csomagtarto kinyitasara van triggerelve, igy tenyleg szart sem er a hatso ulesek folott, ahol is a lampa az oldalso ajtok nyitasara kell hogy figyeljen.
Laciba,
 
így van! Én is láttam már olyan MK2 -őt, aminek volt elől, hátul és a csomiba is világítása. Sajnos nekem nem ilyen. Sad
Viszont a csomi lámpa nálam bekapcsol a hátsó ajtó nyitására is (kombi) (és igaz csak egy egyik oldalira).
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2005.02.05 szombat, 01:20:00 »

Szerintem meg van vilagitas bizonyos folszereltsegi szint folott, errol ne nyissunk vitat, mert eddig 2 Mondeomban is volt, ebben a harmadikban nincs, de akarok egyet beszerelni.
Masreszrol egy olyan szofisztikalt autoval mint a Mondeo mindent meg lehet csinalni, csak akarni kell.
Ehhez mindossze a karpitot kell kivagni a megfelelo helyon es a lampatestet beszerelni oszt rakotni az elsore es vilagit amikor koll nekije. Ilyen ecceru az egesz, annyira nem vagyok meg szenilis, hogy a csomagtarto vilagitast nezzem hatso ules vilagitasnak. Masreszrol a csomagtarto vilagitasa alapvetoen a csomagtarto kinyitasara van triggerelve, igy tenyleg szart sem er a hatso ulesek folott, ahol is a lampa az oldalso ajtok nyitasara kell hogy figyeljen.
Laciba!
 
Remélem rendesen dokumentálod a hely X,Y koordinátáit, mert még én sem találkoztam ilyen kombival... pedig nem ártana bele nekem sem.
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2005.02.05 szombat, 01:23:00 »

Laciba!
 
Remélem rendesen dokumentálod a hely X,Y koordinátáit, mert még én sem találkoztam ilyen kombival... pedig nem ártana bele nekem sem.
Bye
Cit
Jaigen, én saccperkábéra elindulnék 1 igen vékony tűvel a mennyezetet szurkodva.
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2005.02.05 szombat, 10:28:00 »

Jaigen, én saccperkábéra elindulnék 1 igen vékony tűvel a mennyezetet szurkodva.
Bye
Cit
Ez nem jo megoldas, mert a karpitot kell magat kivagni, tehat nincs semmi nyom amin el lehet indulni a szemmerteket kiveve.
 
Amugy ebay-en csomo hatso lampa hirdetes van, en is onnan fogom megvenni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2005.02.05 szombat, 11:05:00 »

Ez nem jo megoldas, mert a karpitot kell magat kivagni, tehat nincs semmi nyom amin el lehet indulni a szemmerteket kiveve.
 
Amugy ebay-en csomo hatso lampa hirdetes van, en is onnan fogom megvenni.
Hali Lacibá!
És akkor ezek szerint csak a kárpitba van rögzítve? Már ne haragudj de ez így nem tűnik gyárinak. Bár tényleg én is szeretnék egy ilyet bele. De ha tényleg volt ilyen gyárilag akkor ott kellene, hogy legyen valamilyen felfogatási lehetőség a kárpit alatt.
Üdv Shadow.
u.i.: tényleg nem kötöszködni akarok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2005.02.05 szombat, 15:06:00 »

Hali!
Egy szerelési jótanács ajtókárpit bontásnál!

Amint látjátok a kilincsnél van a fő gond.Jobb oldalon alul van egy kis lyuk a kilincsen.
Egy imbuszkulcsal benyulva ki lehet feszíteni az egyik felét,de a tervezők arra nem gondoltak,hogy a másik felét is ki kellene valahogy szedni.Én az MK2-esemen sikeresen eltörtem a fabetétet(nagyon merev műanyagból van)
De ha mégis lejön egybe ne tegyétek vissza amig egy másik lukat nem furtok a karfa másik felére,így nagyon egyszerüen és sérülésmentesen lejön a díszcsík!!! Ennyi lenne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2005.02.05 szombat, 19:18:00 »

Hali!
Egy szerelési jótanács ajtókárpit bontásnál!

Amint látjátok a kilincsnél van a fő gond.Jobb oldalon alul van egy kis lyuk a kilincsen.
Egy imbuszkulcsal benyulva ki lehet feszíteni az egyik felét,de a tervezők arra nem gondoltak,hogy a másik felét is ki kellene valahogy szedni.Én az MK2-esemen sikeresen eltörtem a fabetétet(nagyon merev műanyagból van)
De ha mégis lejön egybe ne tegyétek vissza amig egy másik lukat nem furtok a karfa másik felére,így nagyon egyszerüen és sérülésmentesen lejön a díszcsík!!! Ennyi lenne.
Szia Gyalak!
Hát elég ismerős a kép, de én még nem láttam rajta azt a kis lyukat. Nem lehet, hogy az már MK II-esek priviléguma csak?
Üdv ND
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2005.02.05 szombat, 19:37:00 »

Szia Gyalak!
Hát elég ismerős a kép, de én még nem láttam rajta azt a kis lyukat. Nem lehet, hogy az már MK II-esek priviléguma csak?
Üdv ND
Ez az I-es mondeón is van. Bár én előbb kifeszítettem vandál módon, majd aztán vettem észre...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2005.02.05 szombat, 19:44:00 »

Így van az 1-es mondin is van!
 
A képen is láthatod a jobb szélsö borda alatt van!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2005.02.06 vasárnap, 22:09:00 »

Hali Lacibá!
És akkor ezek szerint csak a kárpitba van rögzítve? Már ne haragudj de ez így nem tűnik gyárinak. Bár tényleg én is szeretnék egy ilyet bele. De ha tényleg volt ilyen gyárilag akkor ott kellene, hogy legyen valamilyen felfogatási lehetőség a kárpit alatt.
Üdv Shadow.
u.i.: tényleg nem kötöszködni akarok.
No ezert kene valakinek megnezni, akinek van bent gyarilag.
En csak abbol indultam ki, hogy vegigtapizva a karpitot nem ereztem sehol sem lyukat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2005.02.07 hétfő, 00:29:00 »

Szia ND!
1: Ez így is történt Smiley
2: Ez nem pénzkérdés, az autó jó olajat kell, hogy kapjon, különben hosszú távon tönkremegy a motorja.  
 
Eddig azt gondoltam, hogy a gyári olaj  az, aminél lehet, de nem kell jobbat beletenni, legalábbis az én átlagos vezetési stílusom mellett a motornak ez megfelelő. Azért kérdeztem rá erre, mert egyébként a szerelőmben tökéletesen megbízom, egyáltalán nem átlagos, semmilyen szempontból. Ő a munkájáért munkadíjat kér, NEM  az alkatrészen keres, arról igény szerint nevemre hoz számlát is, tehát 1000 százalék, hogy nemcsak gondolok róla szépet és jót... Eddig sosem mondott hülyeséget, amiben nem volt biztos, arra azt mondta, hogy nem tudja biztosan!!! Na ez az, ami nálam a jó szakember egyik fő mércéje! Ez az állítása viszont furán hangzott, ezért érdeklődöm Nálatok erről.
 
Hogy miért ilyen olcsó a Ford saját olaja, arra a Nagy Autó eladója a vállát vonogatta...
 
Üdv,
Moire
Moire!
 
Olaj kérdésben mindenki a saját lovát dicséri, de azért az mégis furcsa, hogy senki által nem hallot típusú nafta közvetlen a finomítóból című duma még létezik.
 
A gyári olaj a fordba nem rossz, ezzel szemben én sem gyárit használok, nekem Motul a saját lovan Smiley))
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2005.02.07 hétfő, 00:37:00 »

Ez nem jo megoldas, mert a karpitot kell magat kivagni, tehat nincs semmi nyom amin el lehet indulni a szemmerteket kiveve.
 
Amugy ebay-en csomo hatso lampa hirdetes van, en is onnan fogom megvenni.
Lacibá!
 
Holnap reggel pontosan lemérem és megírom, mert nekem van, sőt tegnap du. vettem ki a kárpitból, hogy kicseréljem benne az izzót, sajna rosszul emlékeztem nem szofita, de akkor még nem olvastam a kérdésedet Smiley))
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2005.02.07 hétfő, 09:25:00 »

Lacibá!
 
Holnap reggel pontosan lemérem és megírom, mert nekem van, sőt tegnap du. vettem ki a kárpitból, hogy kicseréljem benne az izzót, sajna rosszul emlékeztem nem szofita, de akkor még nem olvastam a kérdésedet Smiley))
 
Üdv:
Megnéztem, megmértem:
 
A hátsó belső világításnak a vezető irányában lévő szélétől 70 cm-re van a középső lámpának a hátulja felé eső széle, míg a jobb széle az ajtó kédertől 46 cm-re.
 
A középső lámpa egyébként pont a hátsó utasok feje közepére esik:)))
 
Üdv
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2005.02.07 hétfő, 09:58:00 »

Szerintem meg van vilagitas bizonyos folszereltsegi szint folott, errol ne nyissunk vitat, mert eddig 2 Mondeomban is volt, ebben a harmadikban nincs, de akarok egyet beszerelni.
Masreszrol egy olyan szofisztikalt autoval mint a Mondeo mindent meg lehet csinalni, csak akarni kell.
Ehhez mindossze a karpitot kell kivagni a megfelelo helyon es a lampatestet beszerelni oszt rakotni az elsore es vilagit amikor koll nekije. Ilyen ecceru az egesz, annyira nem vagyok meg szenilis, hogy a csomagtarto vilagitast nezzem hatso ules vilagitasnak. Masreszrol a csomagtarto vilagitasa alapvetoen a csomagtarto kinyitasara van triggerelve, igy tenyleg szart sem er a hatso ulesek folott, ahol is a lampa az oldalso ajtok nyitasara kell hogy figyeljen.
Akkó csináád!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2005.02.07 hétfő, 09:59:00 »

Hali!
Egy szerelési jótanács ajtókárpit bontásnál!

Amint látjátok a kilincsnél van a fő gond.Jobb oldalon alul van egy kis lyuk a kilincsen.
Egy imbuszkulcsal benyulva ki lehet feszíteni az egyik felét,de a tervezők arra nem gondoltak,hogy a másik felét is ki kellene valahogy szedni.Én az MK2-esemen sikeresen eltörtem a fabetétet(nagyon merev műanyagból van)
De ha mégis lejön egybe ne tegyétek vissza amig egy másik lukat nem furtok a karfa másik felére,így nagyon egyszerüen és sérülésmentesen lejön a díszcsík!!! Ennyi lenne.
Annyira van MKI-ben, hogy nekem rögtön kettőt is raktak be gyárilag!
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2005.02.07 hétfő, 10:04:00 »

Moire!
 
Olaj kérdésben mindenki a saját lovát dicséri, de azért az mégis furcsa, hogy senki által nem hallot típusú nafta közvetlen a finomítóból című duma még létezik.
 
A gyári olaj a fordba nem rossz, ezzel szemben én sem gyárit használok, nekem Motul a saját lovan Smiley))
 
Üdv:
Szia Peppin,
 
Köszi szépen, ezzel valószínüleg ő is így van, neki is megvan a saját lova...Smiley))  
 
Mindegy, biztos vagyok benne, hogy jót tesz bele, ahhoz már túl régóta szereli a családunk túl sok autóját, és még sosem hibázott.
 
Tegnap hoztam el a drágaságom, és ha lehet, még nagyobb élmény vezetni, mint eddig!
Képzeljétek, a régi kuplungom olyan állapotban volt, hogy ferrodol gyakorlatilag már nem volt rajta! Olyannyira nem, hogy a kis tartó szegecsek fejeinél már a fém is kopott volt!!!  
 
Most viszont iszonyú jó! Igaz, hogy egy vagyont hagytam nála, de ennek nagy része alkatrész, és tudom, hogy tízszeresen behozza az árát, nem sajnálom tőle (amíg van:))), megkapja, ami jár neki! Smiley))
 
Kuplung szett, ékszíj+feszítőgörgő, vezérműszíj+görgők, összes szűrő, meg valami gumibak a hátsó stabilizátornál összesen 145 kHUF, munkadíj összesen 35e. Csütörtök de. vittem ki, szombaton de lett kész.
 
Üdvözlettel,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2005.02.07 hétfő, 11:26:00 »

Megnéztem, megmértem:
 
A hátsó belső világításnak a vezető irányában lévő szélétől 70 cm-re van a középső lámpának a hátulja felé eső széle, míg a jobb széle az ajtó kédertől 46 cm-re.
 
A középső lámpa egyébként pont a hátsó utasok feje közepére esik:)))
 
Üdv
Koszi Peppin, ha megjon a cucc kivagom a karpitot es beszerelem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2005.02.07 hétfő, 19:02:00 »

Annyira van MKI-ben, hogy nekem rögtön kettőt is raktak be gyárilag!
 
 
Tisztelettel!
Joe!
Örülj neki,hogy néked van de amint a képen is látod csak egy van pedig ez egy 1-es mondi, méghozzá ND karfája!! Mert az ő oldalárol kaptam le a képet!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2005.02.07 hétfő, 20:48:00 »

Koszi Peppin, ha megjon a cucc kivagom a karpitot es beszerelem.
Lacibá!
 
Küldtem neked e-mailt azh itt megadott címre, de nem megy át.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2005.02.07 hétfő, 23:02:00 »

Lacibá!
 
Küldtem neked e-mailt azh itt megadott címre, de nem megy át.
Igen volt egy kis problema, de most mar mennie kell. Kuldd ujra.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2005.02.07 hétfő, 23:08:00 »

A Mondeo II-ben hátul hány pontos a biztonsági öv? Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2005.02.07 hétfő, 23:52:00 »

A Mondeo II-ben hátul hány pontos a biztonsági öv? Smiley
Harder,
 
3x3. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2005.02.08 kedd, 00:01:00 »

Harder,
 
3x3. Smiley
Köszi! Asszony lelkemre kötötte hogy nézzem meg, én meg persze elfelejtettem.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2005.02.08 kedd, 00:09:00 »

Köszi! Asszony lelkemre kötötte hogy nézzem meg, én meg persze elfelejtettem.
Harder,
 
ok, ez egy biztonságos autó! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2005.02.08 kedd, 06:39:00 »

Tegnap sikerült megnézni a 2-es számú kocsit, tetszik Smiley Annyi a változás hogy az eladó szólt, hogy a webre rosszul kerult fel a km (nem 85e, hanem 95e), de e tekintetben majd úgyis az átvizsgálás után hallottakra támaszkodok. Smiley A kocsi egyébként tetszik kívülről, nem találtam semmi komolyabb hibát rajta (olyan van hogy kisebb karcolás 1-2 helyen stb. de az bőven belefér), nem rozsdásodik sehol amennyire én meg tudtam ítélni. A hangja is nagyon szép volt. Cheesy
Megállapodtunk, hogy csütörtökön találkozunk a szerelőmnél és átnézik a kocsit. Smiley
Addig még kimegyek pár helyre és nézelődök, feltétlen többet akarok látni és nem egyből beleugrani az elsőbe. A Csaba száma azért is kellett, mert a köv. kocsihoz vele szeretnék kimenni, úgyhogy ma hívni fogom. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2005.02.08 kedd, 08:28:00 »

Tegnap sikerült megnézni a 2-es számú kocsit, tetszik Smiley Annyi a változás hogy az eladó szólt, hogy a webre rosszul kerult fel a km (nem 85e, hanem 95e), de e tekintetben majd úgyis az átvizsgálás után hallottakra támaszkodok. Smiley A kocsi egyébként tetszik kívülről, nem találtam semmi komolyabb hibát rajta (olyan van hogy kisebb karcolás 1-2 helyen stb. de az bőven belefér), nem rozsdásodik sehol amennyire én meg tudtam ítélni. A hangja is nagyon szép volt. Cheesy
Megállapodtunk, hogy csütörtökön találkozunk a szerelőmnél és átnézik a kocsit. Smiley
Addig még kimegyek pár helyre és nézelődök, feltétlen többet akarok látni és nem egyből beleugrani az elsőbe. A Csaba száma azért is kellett, mert a köv. kocsihoz vele szeretnék kimenni, úgyhogy ma hívni fogom. Smiley
Hello!
Én nem nagyon  próbálhattam a kocsit, mert legbelül állt a telepen. A motorját lehetett meghallgatni, az viszont meggyőző volt. Azóta ráment a kocsira kb. 200eFt, de ezek főleg nem a kocsi titkos állapotából fakadtak (gumik, katalizátor, olajcserék, vezérműszíjcsere, váltózár.
A hátsó lengéscsillapító viszont tökéletesen nulla értékű, de mire ki lesz cserélve, már két éves lesz (nálam) a kicsike.
Úgyhogy: nyugalom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2005.02.08 kedd, 09:08:00 »

Tegnap sikerült megnézni a 2-es számú kocsit, tetszik Smiley Annyi a változás hogy az eladó szólt, hogy a webre rosszul kerult fel a km (nem 85e, hanem 95e), de e tekintetben majd úgyis az átvizsgálás után hallottakra támaszkodok. Smiley A kocsi egyébként tetszik kívülről, nem találtam semmi komolyabb hibát rajta (olyan van hogy kisebb karcolás 1-2 helyen stb. de az bőven belefér), nem rozsdásodik sehol amennyire én meg tudtam ítélni. A hangja is nagyon szép volt. Cheesy
Megállapodtunk, hogy csütörtökön találkozunk a szerelőmnél és átnézik a kocsit. Smiley
Addig még kimegyek pár helyre és nézelődök, feltétlen többet akarok látni és nem egyből beleugrani az elsőbe. A Csaba száma azért is kellett, mert a köv. kocsihoz vele szeretnék kimenni, úgyhogy ma hívni fogom. Smiley
Szia Harder,
Én is ehhez szólnék. Bár azt nem állíthatom, hogy évek óta semmi baja nincs a kocsimnak, mert még csak 3 hete vettem, de azt itt több helyen is olvastam, hogy egy használt (nemcsak) Mondeo vásárlásakor 100-200 ezer forintos szervízre akkor is számítanod kell, ha az autó kifogástalan állapotú! Ezzel meg kell, hogy békélj, mert ha nem így teszel, akkor vagy bosszankodni fogsz a sok kiadás miatt, vagy nem csináltatod meg ezeket a dolgokat (vezérműszíj görgőkkel, ékszíj, ha kell, görgők itt is, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő, pollenszűrő, esetleg gyertyák, stb., magamban elneveztem "startszervíz"-nek), és akkor most nyersz 1-2 százezret, de pár hónap alatt a sokszorosát elbukhatod, és ráadásul az alatt a pár hónap alatt sem autókázhatsz  nyugodtan, hanem végig stresszelhetsz, hogy mikor lesz baj.
Nekem mindez 175ezer volt (igaz, nekem kuplungot is kellett cserélnem, és annak anyagköltsége és munkadíja együtt kb. 90ezer.)
 
Nagyon drukkolok Neked!
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2005.02.08 kedd, 09:28:00 »

Tegnap sikerült megnézni a 2-es számú kocsit, tetszik Smiley Annyi a változás hogy az eladó szólt, hogy a webre rosszul kerult fel a km (nem 85e, hanem 95e), de e tekintetben majd úgyis az átvizsgálás után hallottakra támaszkodok. Smiley A kocsi egyébként tetszik kívülről, nem találtam semmi komolyabb hibát rajta (olyan van hogy kisebb karcolás 1-2 helyen stb. de az bőven belefér), nem rozsdásodik sehol amennyire én meg tudtam ítélni. A hangja is nagyon szép volt. Cheesy
Megállapodtunk, hogy csütörtökön találkozunk a szerelőmnél és átnézik a kocsit. Smiley
Addig még kimegyek pár helyre és nézelődök, feltétlen többet akarok látni és nem egyből beleugrani az elsőbe. A Csaba száma azért is kellett, mert a köv. kocsihoz vele szeretnék kimenni, úgyhogy ma hívni fogom. Smiley
kép nincs?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2005.02.08 kedd, 11:14:00 »

Köszönöm a tanácsokat, teljesen egybecsengenek az elképzelésemmel. Smiley Úgy számoltam magamban a dolgot, hogy van egy fix összeg ami fölé nem tudok/akarok menni, abba bele kell férnie mindennek:
autó ára, átírás és a szervizes által ajánlott "startszerviz", illetve ha nincs a kocsiban, akkor egy váltózár. Vétel után gyakorlatilag még mielőtt használatba veszem úgy igazán a kocsit, ezeket meg szeretném csináltatni. Ha ezek nem fognak beleférni az általam elképzelt összegbe, akkor kénytelen leszek tovább keresgélni.
Képet sajnos nem tudtam csinálni (nem volt egyik ismerősnek sem itt a gépe)
 
épp most számolgatom hogy mi az a max ár, amiért még tudok vásárolni. Egyből egy kérdésem is lenn, mert nem vagyok biztos hogy jól gondolom a várható költségeket:
 
- átvizsgálás díja (0-10.000Ft)
- eredetvizsg. (ezt ha jól tudom a kereskedő megcsináltatja, ha viszont magánembertől veszem, ott nem mi a szitu, ki fizeti?)
- adásvételi aláírása, pénz kifizetése
- átírás (engem terhel, összegét nem tudom, kb 40-50e-re saccolom)
- ajánlott cserék: olaj, vezérműszíj, ékszíj, görgők, gyertyacsere (+munkadíj) (engem terhel)
- váltózár (engem terhel, 45-50e körül)
- UV fényben látható festékkel jelölés (27e)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2005.02.08 kedd, 11:32:00 »

Köszönöm a tanácsokat, teljesen egybecsengenek az elképzelésemmel. Smiley Úgy számoltam magamban a dolgot, hogy van egy fix összeg ami fölé nem tudok/akarok menni, abba bele kell férnie mindennek:
autó ára, átírás és a szervizes által ajánlott "startszerviz", illetve ha nincs a kocsiban, akkor egy váltózár. Vétel után gyakorlatilag még mielőtt használatba veszem úgy igazán a kocsit, ezeket meg szeretném csináltatni. Ha ezek nem fognak beleférni az általam elképzelt összegbe, akkor kénytelen leszek tovább keresgélni.
Képet sajnos nem tudtam csinálni (nem volt egyik ismerősnek sem itt a gépe)
 
épp most számolgatom hogy mi az a max ár, amiért még tudok vásárolni. Egyből egy kérdésem is lenn, mert nem vagyok biztos hogy jól gondolom a várható költségeket:
 
- átvizsgálás díja (0-10.000Ft)
- eredetvizsg. (ezt ha jól tudom a kereskedő megcsináltatja, ha viszont magánembertől veszem, ott nem mi a szitu, ki fizeti?)
- adásvételi aláírása, pénz kifizetése
- átírás (engem terhel, összegét nem tudom, kb 40-50e-re saccolom)
- ajánlott cserék: olaj, vezérműszíj, ékszíj, görgők, gyertyacsere (+munkadíj) (engem terhel)
- váltózár (engem terhel, 45-50e körül)
- UV fényben látható festékkel jelölés (27e)
Harder,
 
- Átirás: 15Ft/cm3, +6e a forgalmi és +6e a törzskönyv
- Eredetvizsga 15-20 e között, ez megegyezés kérdése, nincs lefektetve általános szabály a költségviselésre
- Változár: kéziváltosnál sztem felesleges, mert hiába rakod be, kupplung kinyom és már vihtik is az autot. Automatánál megéri, mert ott tényleg védelmet jelenthet.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2005.02.08 kedd, 11:33:00 »

Köszönöm a tanácsokat, teljesen egybecsengenek az elképzelésemmel. Smiley Úgy számoltam magamban a dolgot, hogy van egy fix összeg ami fölé nem tudok/akarok menni, abba bele kell férnie mindennek:
autó ára, átírás és a szervizes által ajánlott "startszerviz", illetve ha nincs a kocsiban, akkor egy váltózár. Vétel után gyakorlatilag még mielőtt használatba veszem úgy igazán a kocsit, ezeket meg szeretném csináltatni. Ha ezek nem fognak beleférni az általam elképzelt összegbe, akkor kénytelen leszek tovább keresgélni.
Képet sajnos nem tudtam csinálni (nem volt egyik ismerősnek sem itt a gépe)
 
épp most számolgatom hogy mi az a max ár, amiért még tudok vásárolni. Egyből egy kérdésem is lenn, mert nem vagyok biztos hogy jól gondolom a várható költségeket:
 
- átvizsgálás díja (0-10.000Ft)
- eredetvizsg. (ezt ha jól tudom a kereskedő megcsináltatja, ha viszont magánembertől veszem, ott nem mi a szitu, ki fizeti?)
- adásvételi aláírása, pénz kifizetése
- átírás (engem terhel, összegét nem tudom, kb 40-50e-re saccolom)
- ajánlott cserék: olaj, vezérműszíj, ékszíj, görgők, gyertyacsere (+munkadíj) (engem terhel)
- váltózár (engem terhel, 45-50e körül)
- UV fényben látható festékkel jelölés (27e)
Eredetvizsga: az eladó dolga, ami lehet egyezség is!(18-20.000HUF)
Átírás: 13,-/cm3+8.000HUF a törzskönyv+apró illeték kb. 1000HUF (+biztosítás, esetleg Casco)
Ajánlott cserék: kb. 80.000HUF
 
Tisztelettel
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2005.02.08 kedd, 11:34:00 »

Köszönöm a tanácsokat, teljesen egybecsengenek az elképzelésemmel. Smiley Úgy számoltam magamban a dolgot, hogy van egy fix összeg ami fölé nem tudok/akarok menni, abba bele kell férnie mindennek:
autó ára, átírás és a szervizes által ajánlott "startszerviz", illetve ha nincs a kocsiban, akkor egy váltózár. Vétel után gyakorlatilag még mielőtt használatba veszem úgy igazán a kocsit, ezeket meg szeretném csináltatni. Ha ezek nem fognak beleférni az általam elképzelt összegbe, akkor kénytelen leszek tovább keresgélni.
Képet sajnos nem tudtam csinálni (nem volt egyik ismerősnek sem itt a gépe)
 
épp most számolgatom hogy mi az a max ár, amiért még tudok vásárolni. Egyből egy kérdésem is lenn, mert nem vagyok biztos hogy jól gondolom a várható költségeket:
 
- átvizsgálás díja (0-10.000Ft)
- eredetvizsg. (ezt ha jól tudom a kereskedő megcsináltatja, ha viszont magánembertől veszem, ott nem mi a szitu, ki fizeti?)
- adásvételi aláírása, pénz kifizetése
- átírás (engem terhel, összegét nem tudom, kb 40-50e-re saccolom)
- ajánlott cserék: olaj, vezérműszíj, ékszíj, görgők, gyertyacsere (+munkadíj) (engem terhel)
- váltózár (engem terhel, 45-50e körül)
- UV fényben látható festékkel jelölés (27e)
Szia Harder!
 
Én a váltózárnál többre becsülök egy komolyabb riasztót. Meta tipusban találhatsz jókat. A váltózárat talán könyebb kijátszani.
Kuplung benyom trélerre fel. Ennyi.
Ha viszont egy külön aksis riasztó van a gépben hiába csinálnak rövid zárlatot.  
A Meta külön indításgátlóval van ellátva, külön aksival, amire ezeket megtalálja a páciens megsüketül ,meg kopogtat a gazda az ablakon.
Persze ízlések és pofonok, ki miben bízik meg leginkább
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2005.02.08 kedd, 11:35:00 »

Köszönöm a tanácsokat, teljesen egybecsengenek az elképzelésemmel. Smiley Úgy számoltam magamban a dolgot, hogy van egy fix összeg ami fölé nem tudok/akarok menni, abba bele kell férnie mindennek:
autó ára, átírás és a szervizes által ajánlott "startszerviz", illetve ha nincs a kocsiban, akkor egy váltózár. Vétel után gyakorlatilag még mielőtt használatba veszem úgy igazán a kocsit, ezeket meg szeretném csináltatni. Ha ezek nem fognak beleférni az általam elképzelt összegbe, akkor kénytelen leszek tovább keresgélni.
Képet sajnos nem tudtam csinálni (nem volt egyik ismerősnek sem itt a gépe)
 
épp most számolgatom hogy mi az a max ár, amiért még tudok vásárolni. Egyből egy kérdésem is lenn, mert nem vagyok biztos hogy jól gondolom a várható költségeket:
 
- átvizsgálás díja (0-10.000Ft)
- eredetvizsg. (ezt ha jól tudom a kereskedő megcsináltatja, ha viszont magánembertől veszem, ott nem mi a szitu, ki fizeti?)
- adásvételi aláírása, pénz kifizetése
- átírás (engem terhel, összegét nem tudom, kb 40-50e-re saccolom)
- ajánlott cserék: olaj, vezérműszíj, ékszíj, görgők, gyertyacsere (+munkadíj) (engem terhel)
- váltózár (engem terhel, 45-50e körül)
- UV fényben látható festékkel jelölés (27e)
Olvasd el az alsó kettőt, és a magasabb összegeket gyűjtsd ki!;-)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2005.02.08 kedd, 11:40:00 »

Szia Harder!
 
Én a váltózárnál többre becsülök egy komolyabb riasztót. Meta tipusban találhatsz jókat. A váltózárat talán könyebb kijátszani.
Kuplung benyom trélerre fel. Ennyi.
Ha viszont egy külön aksis riasztó van a gépben hiába csinálnak rövid zárlatot.  
A Meta külön indításgátlóval van ellátva, külön aksival, amire ezeket megtalálja a páciens megsüketül ,meg kopogtat a gazda az ablakon.
Persze ízlések és pofonok, ki miben bízik meg leginkább
A riasztónál biztos, hogy többet ér a váltózár!SZVSZ
A tolvaj odasétál: rápróbál egy pár tízezer kódot, és ha a központi is rá van kötve, akkor minden szó nélkül átadod az autódat a szemét mocskoknak!
Váltózárral már több a gond! Másik autó kell, vagy tréler, vagy esetleg szerelni is kell vele. Veszélyes!
 
 
Tisztelettel!
Ui: én mindenképpen olyat ajánlok riasztó esetén, hogy a riasztó csak zárja az autót, de ne nyissa!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2005.02.08 kedd, 11:43:00 »

Köszönöm a tanácsokat, teljesen egybecsengenek az elképzelésemmel. Smiley Úgy számoltam magamban a dolgot, hogy van egy fix összeg ami fölé nem tudok/akarok menni, abba bele kell férnie mindennek:
autó ára, átírás és a szervizes által ajánlott "startszerviz", illetve ha nincs a kocsiban, akkor egy váltózár. Vétel után gyakorlatilag még mielőtt használatba veszem úgy igazán a kocsit, ezeket meg szeretném csináltatni. Ha ezek nem fognak beleférni az általam elképzelt összegbe, akkor kénytelen leszek tovább keresgélni.
Képet sajnos nem tudtam csinálni (nem volt egyik ismerősnek sem itt a gépe)
 
épp most számolgatom hogy mi az a max ár, amiért még tudok vásárolni. Egyből egy kérdésem is lenn, mert nem vagyok biztos hogy jól gondolom a várható költségeket:
 
- átvizsgálás díja (0-10.000Ft)
- eredetvizsg. (ezt ha jól tudom a kereskedő megcsináltatja, ha viszont magánembertől veszem, ott nem mi a szitu, ki fizeti?)
- adásvételi aláírása, pénz kifizetése
- átírás (engem terhel, összegét nem tudom, kb 40-50e-re saccolom)
- ajánlott cserék: olaj, vezérműszíj, ékszíj, görgők, gyertyacsere (+munkadíj) (engem terhel)
- váltózár (engem terhel, 45-50e körül)
- UV fényben látható festékkel jelölés (27e)
Ja, ha szeretnél Cascot is, abban tudok segiteni kedvezményesebb dijon.
 
Ebben amugy mindenkinek tudok segiteni, ha gondoljátok, keressetek meg.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2005.02.08 kedd, 11:53:00 »

Ja, ha szeretnél Cascot is, abban tudok segiteni kedvezményesebb dijon.
 
Ebben amugy mindenkinek tudok segiteni, ha gondoljátok, keressetek meg.
Szia Csocso!
 
Ez engem is érdekelne... kezdetnek legalább csak a nagyságrendet szeretném tudni. (Az előző tulaj fővárosi volt és az utolsó CASCO csekkje 97 eFt-ról szólt... keresgéltem a neten is, de az ST nem szerepelt az ajánlatok között, az egyedi ajánlatok pedig biztosan nem az olcsóságukról híresek
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2005.02.08 kedd, 11:53:00 »

A riasztónál biztos, hogy többet ér a váltózár!SZVSZ
A tolvaj odasétál: rápróbál egy pár tízezer kódot, és ha a központi is rá van kötve, akkor minden szó nélkül átadod az autódat a szemét mocskoknak!
Váltózárral már több a gond! Másik autó kell, vagy tréler, vagy esetleg szerelni is kell vele. Veszélyes!
 
 
Tisztelettel!
Ui: én mindenképpen olyat ajánlok riasztó esetén, hogy a riasztó csak zárja az autót, de ne nyissa!
Na igenám, de ha ugró kodos a riasztód akkor próbálgathat a szerencsétlen.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.