Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:59:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1742440 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
lkiss2
Vendég
« Új hozzászólás #4850 Dátum: 2009.04.21 kedd, 19:42:22 »

Sziasztok

Ha esetleg valakinek makacsul budos maradna a legkondi, van egy tippem amit esetleg erdemes kiprobalni. A telen jartam a Hatar ut 23-ban egy gumisnal, es ott tisztitjak a legkondit ozonnal. Par hete kiprobaltam, es vegre megszunt a szag. Elotte probaltam mar a belso keringetesu spret, Viknel is voltam a Ford szervizes tisztitason ketszer. Masodszorra mar ugy meg nyomta, hogy ket hetig illatozott a kocsi :-) Aztan illat el, szag vissza :-( Ez az ozonos tisztitas is ugy megy, mint a spre, csak egy sima gumicsovon megy az ozon a kocsi legtereben, es vagy 20 percig belso keringetessel megy a venti. Utanna jo alapos szelloztetes, semmi illat, semmi szag. Valami 3-4e Ft volt.
Naplózva
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4851 Dátum: 2009.04.22 szerda, 21:46:09 »

Sziasztok

Ha esetleg valakinek makacsul budos maradna a legkondi, van egy tippem amit esetleg erdemes kiprobalni. A telen jartam a Hatar ut 23-ban egy gumisnal, es ott tisztitjak a legkondit ozonnal. Par hete kiprobaltam, es vegre megszunt a szag. Elotte probaltam mar a belso keringetesu spret, Viknel is voltam a Ford szervizes tisztitason ketszer. Masodszorra mar ugy meg nyomta, hogy ket hetig illatozott a kocsi :-) Aztan illat el, szag vissza :-( Ez az ozonos tisztitas is ugy megy, mint a spre, csak egy sima gumicsovon megy az ozon a kocsi legtereben, es vagy 20 percig belso keringetessel megy a venti. Utanna jo alapos szelloztetes, semmi illat, semmi szag. Valami 3-4e Ft volt.

Szia!
Telefonszámukat meg tudnád adni?
Üdv.:  Sesem
Naplózva
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4852 Dátum: 2009.04.22 szerda, 21:53:50 »

Sziasztok!
EGR és MAF tisztítás után, még mindíg nem egyenletes az alapjáratom (2.0 TDCi 2004 130 le). Van valami ötletetek?
Köszi.
Sesem
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4853 Dátum: 2009.04.22 szerda, 21:57:14 »

Sziasztok!
EGR és MAF tisztítás után, még mindíg nem egyenletes az alapjáratom (2.0 TDCi 2004 130 le). Van valami ötletetek?
Köszi.
Sesem
Olyan zakatolos?
Naplózva
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #4854 Dátum: 2009.04.22 szerda, 22:26:21 »

Biztonsági öv figyelmeztetés visszakapcsolására mit kellene tennem? Az kikapcsolás folyamata (amit programozás fórumban írtak) a visszakapcsolásra nem működik...
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
devkee
Vendég
« Új hozzászólás #4855 Dátum: 2009.04.22 szerda, 23:09:16 »

Hello. A biztonsági öv bekapcsolását jelző hangot hogyan kell kikapcsolni? Kerestem már mindenhol de nem találtam. Egyéb programozható leírások nincsenek valahol? Nagyon megköszönném, hogyha válaszolnátok!  worship
Naplózva
devkee
Vendég
« Új hozzászólás #4856 Dátum: 2009.04.22 szerda, 23:10:38 »

Nah nem olvastam a felettem írót... ekkora véletlen komolyan nem lehet, hogy pont erről írnak felettem... áhh.... no komment
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #4857 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 07:12:28 »

Nah nem olvastam a felettem írót... ekkora véletlen komolyan nem lehet, hogy pont erről írnak felettem... áhh.... no komment

Hát nem pont erről, mert Te ki, ő meg be akarja kapcsolni.

Te olvasd el a Főoldal--->Programozások alatt található cikket.

Vagy egyszerűen katt ide: http://mondeoforum.camelcom.hu/index.php?page=39
Naplózva
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4858 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 07:44:45 »

Olyan zakatolos?
Nem zakatolós, csak a FORDulatom ingadozik.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4859 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 11:46:09 »

Sziasztok!
EGR és MAF tisztítás után, még mindíg nem egyenletes az alapjáratom (2.0 TDCi 2004 130 le). Van valami ötletetek?
Köszi.
Sesem
bizonytalan alapjárati rail nyomás. lehet kezdődő porlasztógond, vagy csak szimplán gagyi felújított porlasztók vannak benne, vagy nincs felprogramozva az ECU a porlasztókhoz.
Plusz még lehet lendkerék is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4860 Dátum: 2009.04.24 péntek, 20:26:40 »

bizonytalan alapjárati rail nyomás. lehet kezdődő porlasztógond, vagy csak szimplán gagyi felújított porlasztók vannak benne, vagy nincs felprogramozva az ECU a porlasztókhoz.
Plusz még lehet lendkerék is.
Helyesbítenem kell.
EGR nem csak tisztítva lett, le is dugóztam. Dugózás nem árthat?
Ezekkel az infókkal még mindíg a fenti dolgoktól mászkálhat az alapjáratom?
Sesem
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4861 Dátum: 2009.04.24 péntek, 20:30:58 »

Helyesbítenem kell.
EGR nem csak tisztítva lett, le is dugóztam. Dugózás nem árthat?
Ezekkel az infókkal még mindíg a fenti dolgoktól mászkálhat az alapjáratom?
Sesem
egen szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4862 Dátum: 2009.04.24 péntek, 20:40:36 »

Sorstársaim!
Leállításnál néha csattanás hallatszik. Korábbi hozzászólásokból tudom, hogy lendkerék kelti a zajt.
Kérdések.
1. Normál használat során mennyit bír ki a lendkerék? (2004, 2.0 TDCi 6 sebességes)
2. Ha cserélni kell, mennyibe kerül a lendkerék, mennyi a szerelés?
3. Milyen márkájú lendkereket érdemes venni, lehet, hogy a gyárinál van tartósabb?
Mindegyik kérdésre kérem a választ FANok!
Üdv.:  Sesem

Ja. Van valakinek képe egy kettős tömegű lendkerékről? Kíváncsi vagyok, mit is csesztek el a tervezők?
Megjegyzem, azért ezt a "típushibát" időközben kijavíthatták volna.
Naplózva
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4863 Dátum: 2009.04.24 péntek, 20:42:24 »

egen szomoru1
Alf!
Kérek teljes munkát végezni! Két kérdés volt.

Sesem
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4864 Dátum: 2009.04.24 péntek, 20:44:43 »

Alf!
Kérek teljes munkát végezni! Két kérdés volt.

Sesem
Bocs.
Az elsőre:nem
A másodikra:egen
 eplus2 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4865 Dátum: 2009.04.24 péntek, 20:46:40 »

Sorstársaim!
Leállításnál néha csattanás hallatszik. Korábbi hozzászólásokból tudom, hogy lendkerék kelti a zajt.
Kérdések.
1. Normál használat során mennyit bír ki a lendkerék? (2004, 2.0 TDCi 6 sebességes)
2. Ha cserélni kell, mennyibe kerül a lendkerék, mennyi a szerelés?
3. Milyen márkájú lendkereket érdemes venni, lehet, hogy a gyárinál van tartósabb?
Mindegyik kérdésre kérem a választ FANok!
Üdv.:  Sesem

Ja. Van valakinek képe egy kettős tömegű lendkerékről? Kíváncsi vagyok, mit is csesztek el a tervezők?
Megjegyzem, azért ezt a "típushibát" időközben kijavíthatták volna.

Ne aggódj,az néhány hónapos mondinál is klattyan a lendkerék.
Ha az tönkremegy ,azt nem fogod nem észrevenni,mert a verda majd szétakar majd esni,ha már lóg a lendkerék.
Szóval a kellemetlen hanggal ne foglalkozz! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4866 Dátum: 2009.04.24 péntek, 20:52:43 »

Sorstársaim!
Leállításnál néha csattanás hallatszik. Korábbi hozzászólásokból tudom, hogy lendkerék kelti a zajt.
Kérdések.
1. Normál használat során mennyit bír ki a lendkerék? (2004, 2.0 TDCi 6 sebességes)
Mennyi van most a verdaban ? Nah pont annyit  Wink
Válasz
2. Ha cserélni kell, mennyibe kerül a lendkerék, mennyi a szerelés?
Ha csak lendkerek csere, akkor szerintem kb. 100 korul kijon...de ugye ilenkor szokas kuplungot, szerkezetet es kinyomot is cserezni...szal kb. olyan 200-250 sezrelessel egyutt.
Válasz
3. Milyen márkájú lendkereket érdemes venni, lehet, hogy a gyárinál van tartósabb?
Gyarit vegye. Illetve talan van mar hagyomanyos lendkerek, de ahhoz rugos kuplung szerkezet kell  wave
Válasz
Mindegyik kérdésre kérem a választ FANok!
Üdv.:  Sesem
megkaptad  wave vigyor3
Válasz
Ja. Van valakinek képe egy kettős tömegű lendkerékről? Kíváncsi vagyok, mit is csesztek el a tervezők?
nekem talan van valahol...de felesleges...xar az egesz  levele
Válasz
Megjegyzem, azért ezt a "típushibát" időközben kijavíthatták volna.
Az meg miert jau ? Marmint a ford reszerol ?  vigyor3
Fogd fel ugy, hogy ennyit bir es kesz...egy ujabb kopo alkatresz.  wave persze nyilvan  levele de hat ez vanik  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4867 Dátum: 2009.04.24 péntek, 20:59:34 »

Váltót és a váltókart bowden köti össze, nem váltórudazat. (2004, 2.0 TDCi 6 sebességes).
Elmondások alapján, cseréje kész szívás.
Nehézkes váltás problémáját nem oldaná meg a bowdenek megkenése, cseréje?
Sesem
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4868 Dátum: 2009.04.24 péntek, 21:02:07 »

Váltót és a váltókart bowden köti össze, nem váltórudazat. (2004, 2.0 TDCi 6 sebességes).
Elmondások alapján, cseréje kész szívás.
Nehézkes váltás problémáját nem oldaná meg a bowdenek megkenése, cseréje?
Sesem


nem valoszinu vigyor3 Ellenben a kotelek helyes beallitasa...nah az lehet megoldana  wave
Naplózva

blah blah blah
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4869 Dátum: 2009.04.24 péntek, 21:03:03 »

Mennyi van most a verdaban ? Nah pont annyit  ;)Ha csak lendkerek csere, akkor szerintem kb. 100 korul kijon...de ugye ilenkor szokas kuplungot, szerkezetet es kinyomot is cserezni...szal kb. olyan 200-250 sezrelessel egyutt.Gyarit vegye. Illetve talan van mar hagyomanyos lendkerek, de ahhoz rugos kuplung szerkezet kell  :wave:megkaptad  wave :vigyor3:nekem talan van valahol...de felesleges...xar az egesz  :levele:Az meg miert jau ? Marmint a ford reszerol ?  vigyor3
Fogd fel ugy, hogy ennyit bir es kesz...egy ujabb kopo alkatresz.  wave persze nyilvan  levele de hat ez vanik  szomoru1
85 000 km van benne, ez tuti, ismerőstől vettem (akkor 62000 km volt).
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4870 Dátum: 2009.04.24 péntek, 21:05:05 »

85 000 km van benne, ez tuti, ismerőstől vettem (akkor 62000 km volt).

kb. lenyegtelen...a lendkerek konstrukcioja annyira szfh, hogy barmikor km-tol fuggetlenul zoroghet stb. Nekem gyari uj lendkerekem vanik es az elso perctol kezdve csattog valtaskor...ez ilyen...a fjord is megmondta...
Naplózva

blah blah blah
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4871 Dátum: 2009.04.24 péntek, 21:08:43 »

Gyarit vegye. Illetve talan van mar hagyomanyos lendkerek, de ahhoz rugos kuplung szerkezet kell  :
A hagyományos lendkerék, rugós kuplung szerkezettel szimpatikus megoldásnak tűnik. Ha jól emlékszen a NagyPóckiban is ez volt.

Van valakinek beépítve már ilyen, milyenek a tapaszalatok?

Sesem
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4872 Dátum: 2009.04.24 péntek, 21:10:30 »

A hagyományos lendkerék, rugós kuplung szerkezettel szimpatikus megoldásnak tűnik. Ha jól emlékszen a NagyPóckiban is ez volt.

Van valakinek beépítve már ilyen, milyenek a tapaszalatok?

Sesem


nah ez egy jau kerdes...allitolag tranzitba szoktak ilyet tenni...
Naplózva

blah blah blah
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4873 Dátum: 2009.04.24 péntek, 21:12:40 »

nem valoszinu vigyor3 Ellenben a kotelek helyes beallitasa...nah az lehet megoldana  wave
Mit és hol lehet állítani rajta?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4874 Dátum: 2009.04.24 péntek, 21:13:37 »

Mit és hol lehet állítani rajta?

a kotelet es nemtom...szerviz megmondja...szerviz doksi a valto problemak legalabb 60%-at a helytelenul beallitott valto koteleknek tulajdonitja...meger egy probat  wave
Naplózva

blah blah blah
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4875 Dátum: 2009.04.24 péntek, 21:40:07 »

nah ez egy jau kerdes...allitolag tranzitba szoktak ilyet tenni...
Kettős tömegű lendkerék rugós kuplungtárcsával lehetséges?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4876 Dátum: 2009.04.24 péntek, 21:44:24 »

Kettős tömegű lendkerék rugós kuplungtárcsával lehetséges?

az meg mire jau ? Pont az lenne a lenyeg, hogy kettos tomegu lendkerek vall felett jo messzire...
Naplózva

blah blah blah
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4877 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 10:16:16 »

A hagyományos lendkerék, rugós kuplung szerkezettel szimpatikus megoldásnak tűnik. Ha jól emlékszen a NagyPóckiban is ez volt.

Van valakinek beépítve már ilyen, milyenek a tapaszalatok?

Sesem

Nem írtad, hogy milyen a TDCi-d, de a 130 lovashoz nincs egytömegű lendkerék, bármennyire is próbál Zacci rábeszélni.
Ha csak leállításkor csattan, az nem hiszem, hogy különösebben baj. A működési elvéből is adódik, lévén két rugalmasan összekapcsolt darabból áll.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
DDL
Vendég
« Új hozzászólás #4878 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 12:18:37 »

Sorstársaim!
Leállításnál néha csattanás hallatszik. Korábbi hozzászólásokból tudom, hogy lendkerék kelti a zajt.
Kérdések.
1. Normál használat során mennyit bír ki a lendkerék? (2004, 2.0 TDCi 6 sebességes)
2. Ha cserélni kell, mennyibe kerül a lendkerék, mennyi a szerelés?
3. Milyen márkájú lendkereket érdemes venni, lehet, hogy a gyárinál van tartósabb?
Mindegyik kérdésre kérem a választ FANok!
Üdv.:  Sesem


Nekem is így kezdődött... szomoru1

1. 104.000km-rel vettem (tavaj december közepén) 118.000km-nél cseréltem (2004 12 havi 2.0 TDCi 6 seb. kombi). Szerelő ismerőseim tapasztalatai alapján 90e-150ekm-enként esedékes. Minél többet megy pályán annál tovább bírja (az előző tulaj főleg városban használta 50-60km-es utakra, néha külföld)

2. Én februárban cseréltettem a lendkereket + kuplung szettet (szerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy) 285e,-Ft volt az alkatrész...

3. Nem érdemes spórolni. Ezekből csak gyárit!!!

Üdv: DDL
Naplózva
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4879 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 12:53:28 »

Nekem is így kezdődött... szomoru1

1. 104.000km-rel vettem (tavaj december közepén) 118.000km-nél cseréltem (2004 12 havi 2.0 TDCi 6 seb. kombi). Szerelő ismerőseim tapasztalatai alapján 90e-150ekm-enként esedékes. Minél többet megy pályán annál tovább bírja (az előző tulaj főleg városban használta 50-60km-es utakra, néha külföld)

2. Én februárban cseréltettem a lendkereket + kuplung szettet (szerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy) 285e,-Ft volt az alkatrész...

3. Nem érdemes spórolni. Ezekből csak gyárit!!!

Üdv: DDL
Gyár milyen márkájut szerel be?
Naplózva
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #4880 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 16:23:07 »


2. Én februárban cseréltettem a lendkereket + kuplung szettet (szerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy) 285e,-Ft volt az alkatrész...
Jó drágán vetted... Az enyémben most cserélték ugyanezeket. Szereléssel együtt 170e volt. Ja, és csak a kinyomócsapágy nem gyári...
Naplózva
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #4881 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 16:25:11 »

Gyár milyen márkájut szerel be?
LUK a lendkerék és a kuplungszett, a kinyomócsapágyat nem tudom.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4882 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 20:14:24 »

Gyár milyen márkájut szerel be?

Lukas markajut. Onnan ismered fel, hogy kozepen Lukas  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4883 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 20:16:54 »

Nekem is így kezdődött... szomoru1

És mi volt a folytatás?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
libertate
Vendég
« Új hozzászólás #4884 Dátum: 2009.05.17 vasárnap, 10:22:15 »

Sorstársaim!
Leállításnál néha csattanás hallatszik. Korábbi hozzászólásokból tudom, hogy lendkerék kelti a zajt.
Kérdések.
1. Normál használat során mennyit bír ki a lendkerék? (2004, 2.0 TDCi 6 sebességes)
2. Ha cserélni kell, mennyibe kerül a lendkerék, mennyi a szerelés?
3. Milyen márkájú lendkereket érdemes venni, lehet, hogy a gyárinál van tartósabb?
Mindegyik kérdésre kérem a választ FANok!
Üdv.:  Sesem

Ja. Van valakinek képe egy kettős tömegű lendkerékről? Kíváncsi vagyok, mit is csesztek el a tervezők?
Megjegyzem, azért ezt a "típushibát" időközben kijavíthatták volna.

Szia!
Nálunk a mühelyben már csináltunk kettöt is,elvileg azért találták ki a kettös tömegü lendkereket,hogy könnyebb indulás legyen,majdnem ugy kell elképzelni mint a főtengely ékszij tárcsát.Szerintem amugy csak és kizárólag azért rakták bele hogy sűrűbben kelljen szervízbe hordani az autót!Amugy 250körül van munkadijjal együtt ha jól emlékszem.
üdv.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #4885 Dátum: 2009.05.17 vasárnap, 10:44:12 »


2. Én februárban cseréltettem a lendkereket + kuplung szettet (szerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy) 285e,-Ft volt az alkatrész...
285e?Huh?Huh?Huh?Huh??,
Akkor téged jól levettek. Nekem egy egy 100sal olcsóbb volt. Kicsit utána kell nézni a dolgoknak a neten. Vagy csak szerencsém volt?
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4886 Dátum: 2009.05.25 hétfő, 21:42:11 »

Hali,

Sony fejegység kiszedéséhez van valakinek segédeszköze?
Sajna bolti úton eddig nem sikerült szereznem.. szomoru1

üdv,
Levis
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #4887 Dátum: 2009.05.26 kedd, 08:13:13 »

Idézetet írta: Levis
Hali,

Sony fejegység kiszedéséhez van valakinek segédeszköze?
Sajna bolti úton eddig nem sikerült szereznem.. szomoru1

üdv,
Levis

Ez jó lehet hozzá?

1300-1400 Ft házhozszállítva:

http://cgi.ebay.co.uk/NEW-FORD-SMAX-MONDEO-FOCUS-RADIO-STEREO-REMOVAL-KEYS_W0QQitemZ370059545038QQcmdZViewItemQQptZUK_Cars_Parts_Vehicles_Terminals_Cabling_ET?hash=item56294489ce&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.26 kedd, 08:15:15 írta BTomi » Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4888 Dátum: 2009.05.26 kedd, 15:14:39 »


Valszeg igen, 1300huf-ot megér  nyes

köszi,
Levis
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #4889 Dátum: 2009.05.27 szerda, 08:09:23 »

Ha az én műszeregységem nem kompjúteres, akkor azzá tudom tenni?

1, Valami modult kell venni hozzá, meg a bajuszkapcsolót?
2, Új műszeregységet kell venni, amiben benne van és a bajuszkapcsolót?
3, Felejtős, mert nem lehet...
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #4890 Dátum: 2009.05.27 szerda, 08:10:59 »

A MKIII belső tükör helyére felrakható az MKIV belső tükre?
Felfüggesztése megegyezik?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4891 Dátum: 2009.05.27 szerda, 08:12:27 »

A MKIII belső tükör helyére felrakható az MKIV belső tükre?
Felfüggesztése megegyezik?

a belső tükör ragasztva van, nem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #4892 Dátum: 2009.05.27 szerda, 08:15:09 »

a belső tükör ragasztva van, nem?

Egy fém akasztó van ragasztva a szélvédőre és arra kell ráhúzni a tükröt.
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #4893 Dátum: 2009.05.29 péntek, 07:31:52 »

Ha az én műszeregységem nem kompjúteres, akkor azzá tudom tenni?

1, Valami modult kell venni hozzá, meg a bajuszkapcsolót?
2, Új műszeregységet kell venni, amiben benne van és a bajuszkapcsolót?
3, Felejtős, mert nem lehet...

Csak halkan újrakérdezném, hátha tudja valaki...
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #4894 Dátum: 2009.05.29 péntek, 14:01:49 »

Levegőszűrő 10.000 km után:

Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4895 Dátum: 2009.05.29 péntek, 15:14:46 »

Ez még majnem új!
Nekem 4-5 hónap alatt csereérett lesz általában.Legalábbis sokkal kakibbul néz ki,és olyankor inkább cserélem...... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #4896 Dátum: 2009.05.30 szombat, 11:35:58 »

Ez még majnem új!
Nekem 4-5 hónap alatt csereérett lesz általában.Legalábbis sokkal kakibbul néz ki,és olyankor inkább cserélem...... Wink wave
Én is cserélem "félidőben" az olajcsere periódusban. Kell is.  help
Hála Wyctor-nak, nagyon jó árakat MOND erre is.  eljen  worship
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #4897 Dátum: 2009.05.30 szombat, 11:41:14 »

Csak halkan újrakérdezném, hátha tudja valaki...
Mindent lehet, csak kérdés, mennyiért tudod beszerezni a 2. egységet...?  fejvakaras
Ha otthon figyel,  taps  eljen akkor már csak egy felprogramozás kérdése.  heureka Látom f-es autód van, abban nem gond sztem. Vik biztos megcsinálja, ha megbeszéled vele. Csak addig juss el. De a legegyszerűbb, ha felhívod, vagy megkeresed. A Könyvesen "rendel" ha minden igaz.
Régebben futottak ebben köröket, onnan emléxem rá én is.
Üdv:)
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #4898 Dátum: 2009.05.30 szombat, 11:42:35 »

a belső tükör ragasztva van, nem?
Ebben Scratch a profi, kérdezd csak meg!  nyes
Üdv:)
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #4899 Dátum: 2009.05.30 szombat, 17:57:11 »

Mindent lehet, csak kérdés, mennyiért tudod beszerezni a 2. egységet...?  fejvakaras
Ha otthon figyel,  taps  eljen akkor már csak egy felprogramozás kérdése.  heureka Látom f-es autód van, abban nem gond sztem. Vik biztos megcsinálja, ha megbeszéled vele. Csak addig juss el. De a legegyszerűbb, ha felhívod, vagy megkeresed. A Könyvesen "rendel" ha minden igaz.
Régebben futottak ebben köröket, onnan emléxem rá én is.
Üdv:)

Tehát akkor azt mondod, hogy új műszeregység + bajuszkapcsoló + Vik a megoldás?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.