Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:36:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Facelift modellek
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
96
97
...
110
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Facelift modellek (Megtekintve 1737357 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4450 Dátum:
2009.01.20 kedd, 16:48:51 »
Idézetet írta: nandi - 2009.01.20 kedd, 07:42:03
sziasztok!
Nem igazán működik hogy a hátsó ablakra ablakmosót fújjak (kombi).
Mi lehet a bibi?
Meddig kell a kart magam felé húzni hogy spricceljen hátra is ablakmosót?
Vagy másként kell működésre bírni?
köszi
Vagy a motortérben lecsúszott a szivattyúcsonkról a cső!Ilyen nekem is volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4451 Dátum:
2009.01.20 kedd, 18:19:29 »
Idézetet írta: zacci - 2009.01.16 péntek, 17:13:43
Felsorolnad nekem azt az 1000 modositast ? Mert tok jol hangzik, es jo kis marketing kampo duma, amin meg a totalcarosok is jot rohogotek anno
Nade komolyan, mi az az 1000 modositas ?
1000 módosításban nem csak az optika van benne. Nekem anno volt egy hivatalos anyag itthon amit a Ford Hungaria adott ki a Faceliftről. A külsőn kívül: belső anyagok,már eleve a műszerfal anyaga,számlapjai,dekorációs anyagai(aluminíium/fa)klíma,rádiók,extrák eléggé mások a faceliftben. Ezen kívül módosítottak/javítottak a TDCi motorokon(valóban), a váltón(kormányról is lehet váltani), a futóművön(szerintem ezt nagyon lehet érezni), hangszigetelésen(ezt is), természetesen újabb genercáiós biztonsági felszerelések, ABS/ESP,elektronikák vannak az autóban, stb stb stb. Ezek szerintem mind mind érezhetőek és valóban pozitívan hatottak a faceliftnél. Ha beleszámoljuk az új színektől kezdve, az új dísztárcsákon, felniken,új felszereletségi szinteken át az utolsó kis csavarig mindent, akkor összejöhet 750 változtatás
De hogy 1000..abban nem vagyok biztos.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.01.20 kedd, 18:22:25 írta razsa
»
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4452 Dátum:
2009.01.20 kedd, 19:47:38 »
Idézetet írta: razsa - 2009.01.20 kedd, 18:19:29
1000 módosításban nem csak az optika van benne. Nekem anno volt egy hivatalos anyag itthon amit a Ford Hungaria adott ki a Faceliftről. A külsőn kívül: belső anyagok,már eleve a műszerfal anyaga,számlapjai,dekorációs anyagai(aluminíium/fa)klíma,rádiók,extrák eléggé mások a faceliftben. Ezen kívül módosítottak/javítottak a TDCi motorokon(valóban), a váltón(kormányról is lehet váltani), a futóművön(szerintem ezt nagyon lehet érezni), hangszigetelésen(ezt is), természetesen újabb genercáiós biztonsági felszerelések, ABS/ESP,elektronikák vannak az autóban, stb stb stb. Ezek szerintem mind mind érezhetőek és valóban pozitívan hatottak a faceliftnél. Ha beleszámoljuk az új színektől kezdve, az új dísztárcsákon, felniken,új felszereletségi szinteken át az utolsó kis csavarig mindent, akkor összejöhet 750 változtatás
De hogy 1000..abban nem vagyok biztos.
A maradek modositas meg az, hogy lesporoltak a toronymerevito kupakokat, a kilincsek hazanak csavarjait takaro kupakot, hatso kulccsal nyithato zarat stb.
Azert az uj szineket, disztarcsakat en nem szamitanam bele am odositas korebe. Allitsunk egy facelift elotti es egy ugyan olyan, de faceliftes mondit egymas melle, es kezdjuk el szamolgatni, hogy mi minden modosult. Ua. a felszereltseg, szin stb. Szerintem jo ha 100, a tobbi 900meg marketing modositas.
Az kampomarketinges 1000 modositas egyaltalan nem biztos, hogy minden esetben pozitiv valtozast jelentett. Csak annyit irtak/mondanak, hogy 1000 modositas
A vakeger user meg azt hiszi, hogy 1000el tobb minden van a gepben
«
Utoljára szerkesztve: 2009.01.20 kedd, 19:51:47 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4453 Dátum:
2009.01.20 kedd, 20:02:29 »
Idézetet írta: zacci - 2009.01.20 kedd, 19:47:38
A maradek modositas meg az, hogy lesporoltak a toronymerevito kupakokat, a kilincsek hazanak csavarjait takaro kupakot, hatso kulccsal nyithato zarat stb.
Azert az uj szineket, disztarcsakat en nem szamitanam bele am odositas korebe. Allitsunk egy facelift elotti es egy ugyan olyan, de faceliftes mondit egymas melle, es kezdjuk el szamolgatni, hogy mi minden modosult. Ua. a felszereltseg, szin stb. Szerintem jo ha 100, a tobbi 900meg marketing modositas.
Az kampomarketinges 1000 modositas egyaltalan nem biztos, hogy minden esetben pozitiv valtozast jelentett. Csak annyit irtak/mondanak, hogy 1000 modositas
A vakeger user meg azt hiszi, hogy 1000el tobb minden van a gepben
Hát meg elfelejtettek alsó motorburkolatot tenni, ami szerintem már a bűn kategória, meg némelyikről még a felső is hiányzik...a futóművön változtattak
...kicserélték az első kutyacsontot műanyagra, mert az olcsóbb..hm végül is ez is 1 változás.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4454 Dátum:
2009.01.20 kedd, 20:03:23 »
Idézetet írta: zacci - 2009.01.20 kedd, 19:47:38
A maradek modositas meg az, hogy lesporoltak a toronymerevito kupakokat, a kilincsek hazanak csavarjait takaro kupakot, hatso kulccsal nyithato zarat stb.
Azert az uj szineket, disztarcsakat en nem szamitanam bele am odositas korebe. Allitsunk egy facelift elotti es egy ugyan olyan, de faceliftes mondit egymas melle, es kezdjuk el szamolgatni, hogy mi minden modosult. Ua. a felszereltseg, szin stb. Szerintem jo ha 100, a tobbi 900meg marketing modositas.
Az kampomarketinges 1000 modositas egyaltalan nem biztos, hogy minden esetben pozitiv valtozast jelentett. Csak annyit irtak/mondanak, hogy 1000 modositas
A vakeger user meg azt hiszi, hogy 1000el tobb minden van a gepben
A zár az enyémben benne van. A módosítás nem azt jelenti, hogy beleraktak egy nagy fekete dobozt a csomagtartóba, amiből pucér nők ugrálnak ki, hanem mondjuk máshol vezetik azt a csövet, mert eddig sáros lett, vagy ilyesmi.
Nekem 750 változás rémlik. Pl növelték a klíma teljesítményét, klímás ülés, más műszerfal, új üzemanyag-szg-sw, de ha jól rémlik, a ghia executive a fakormánnyal is faceliftes, más a külső-belső tükör, a szélzaj, és a fülke szigetelése, mások a kárpitok, más az ajtóbehúzó-fogganytú, kilépőfény, és így tovább.
De valóban, kb 10-20%-a, ami valóban említésre méltó, jó részéről nem is veszel tudomást, meg nyilván olyan is van, mondjuk a fele, amit kifejezetten költséghatékonyság, szóval olcsósítási céllel vezettek be.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4455 Dátum:
2009.01.20 kedd, 20:04:55 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.01.20 kedd, 20:02:29
Hát meg elfelejtettek alsó motorburkolatot tenni, ami szerintem már a bűn kategória, meg némelyikről még a felső is hiányzik...a futóművön változtattak
...kicserélték az első kutyacsontot műanyagra, mert az olcsóbb..hm végül is ez is 1 változás.
Az alsó burkolatot én sem értem, nem is a sár, hanem az aerodinamika miatt hagyhatták volna.
Viszont a Vic azt mondta, hogy pont a műanyag futómű az, amihez nem kell nyúlni. Vagy áttervezték, vagy ilyesmi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
highend
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4456 Dátum:
2009.01.20 kedd, 20:24:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.01.20 kedd, 20:02:29
Hát meg elfelejtettek alsó motorburkolatot tenni, ...
Én szeretem, ha nincs rajta. Nem kell minden szerelést úgy kezdeni, hogy leszedem. Parkolóban kellemetlen bír lenni, ha az 5ös anya eltünik abban a teknőben...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4457 Dátum:
2009.01.20 kedd, 20:26:54 »
Idézetet írta: Angel - 2009.01.20 kedd, 20:04:55
Az alsó burkolatot én sem értem, nem is a sár, hanem az aerodinamika miatt hagyhatták volna.
Viszont a Vic azt mondta, hogy pont a műanyag futómű az, amihez nem kell nyúlni. Vagy áttervezték, vagy ilyesmi.
Nincs ott műanyag futómű, csak a kutyacsont két végén található gömbfejet köti össze fém helyett műanyag, de még méretre is azonos, tehát kompatibilis egyik a másikkal.(attól még lehet jó, de hogy olcsóbb az biztos
)
Még a végén tényleg azt hiszi valaki, hogy bármi különbség van a kettő közt úgy írod, pedig szerintem Te is tudod, h semmi nincs.....viszont a 2006-osoknál a hátsó fékmunkahenger már más, egy kicsit....nekem már ilyen van fenn.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.01.20 kedd, 20:53:30 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4458 Dátum:
2009.01.20 kedd, 20:50:32 »
Idézetet írta: highend - 2009.01.20 kedd, 20:24:54
Én szeretem, ha nincs rajta. Nem kell minden szerelést úgy kezdeni, hogy leszedem. Parkolóban kellemetlen bír lenni, ha az 5ös anya eltünik abban a teknőben...
Szimeringek, szíjak, görgők, feszítők, sokkal tovább bírják, de ugye hát ez kinek érdeke......ezek szerint nekik nem!!!!
Vajon miért?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4459 Dátum:
2009.01.20 kedd, 20:53:49 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.01.20 kedd, 20:26:54
A műanyag cucc a futóműben olyan jól sikerült,állítólag nem is nagyon cserézték azokat még egyáltalán.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4460 Dátum:
2009.01.20 kedd, 20:56:34 »
Idézetet írta: highend - 2009.01.20 kedd, 20:24:54
Én szeretem, ha nincs rajta. Nem kell minden szerelést úgy kezdeni, hogy leszedem. Parkolóban kellemetlen bír lenni, ha az 5ös anya eltünik abban a teknőben...
Én aknáról szerelem,de kimondottan örülök az alsó motroburkolatnak.Sőt,az egyik oldalsót gyárilag nem tettek rá,én meg mégis felszereltem rá.A felső motorburkolat meg iszonyatosan jó hangszigetelő.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4461 Dátum:
2009.01.20 kedd, 21:00:32 »
Idézetet írta: alf - 2009.01.20 kedd, 20:53:49
A műanyag cucc a futóműben olyan jól sikerült,állítólag nem is nagyon cserézték azokat még egyáltalán.......
Majd fogják, még fiatalok, ez olyan mint a facelift előtti és utáni TDCi....hát persze hogy az előttivel több baj van(ha egyáltalán több van?) nem mindegy h 4 kilót futott egy motor vagy 2-t.
Nem egyenlők az összehasonlítási feltételek.....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4462 Dátum:
2009.01.20 kedd, 21:02:26 »
Idézetet írta: alf - 2009.01.20 kedd, 20:53:49
A műanyag cucc a futóműben olyan jól sikerült,állítólag nem is nagyon cserézték azokat még egyáltalán.......
Ja, a gömbfej ami dolgozik az ugyanaz mindegyikben....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4463 Dátum:
2009.01.20 kedd, 21:05:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.01.20 kedd, 21:00:32
Majd fogják
, még fiatalok, ez olyan mint a facelift előtti és utáni TDCi....hát persze hogy az előttivel több baj van(ha egyáltalán több van?) nem mindegy h 4 kilót futott egy motor vagy 2-t.
Nem egyenlők az összehasonlítási feltételek.....
Kár feltételezésekkel elrontani ..........ne legyél Zacci!
Van már azokból is ami elszaladt 2 kilót!
A műanyagcuccos futóművest dicsérik!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.01.20 kedd, 21:08:18 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4464 Dátum:
2009.01.20 kedd, 21:13:24 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.01.20 kedd, 21:02:26
Ja, a gömbfej ami dolgozik az ugyanaz mindegyikben....
Lehet ,hogy a műanyag jobban elnyeli az ütéseget,rezgéseket,mint a fém.......és pont ettől lesz jobb,tartósabb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4465 Dátum:
2009.01.20 kedd, 21:14:49 »
Idézetet írta: alf - 2009.01.20 kedd, 21:05:58
Kár feltételezésekkel elrontani ..........ne legyél Zacci!
Van már azokból is ami elszaladt 2 kilót!
A műanyagcuccos futóművest dicsérik!
Így legyen...ámen
Nem ez nem Zacci szindróma, de tényleg néha meg kell írni a frankót, mert még a végén beeszik a sok....t
az meg kinek jó?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4466 Dátum:
2009.01.20 kedd, 21:16:29 »
Idézetet írta: alf - 2009.01.20 kedd, 21:13:24
Lehet ,hogy a műanyag jobban elnyeli az ütéseget,rezgéseket,mint a fém.......és pont ettől lesz jobb,tartósabb.
Valószínüleg!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4467 Dátum:
2009.01.20 kedd, 21:17:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.01.20 kedd, 21:14:49
Így legyen...ámen
Nem ez nem Zacci szindróma, de tényleg néha meg kell írni a frankót, mert még a végén beeszik a sok....t
az meg kinek jó?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4468 Dátum:
2009.01.20 kedd, 21:18:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.01.20 kedd, 21:16:29
Valószínüleg!
Iróniát hallok vélni a hangodban.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4469 Dátum:
2009.01.20 kedd, 21:20:22 »
Idézetet írta: alf - 2009.01.20 kedd, 21:18:03
Iróniát hallok vélni a hangodban.....
ÁÁ.. dehogy
teljes az egyetértés
....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4470 Dátum:
2009.01.20 kedd, 21:24:08 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.01.20 kedd, 21:20:22
ÁÁ.. dehogy
teljes az egyetértés
....
Nem kell az egyetértés.A frankót mond meg!
Szerintem ma ott tart a műa ipar,hogy erősebb tartósabb,és rugalmasabb alkatrészeket képes előállítani mint a fémipar!
30-50% üvegszáltartalmú alapanyagokból olyat tudnak,amit a dinamit nem vet szét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4471 Dátum:
2009.01.20 kedd, 21:26:25 »
Idézetet írta: alf - 2009.01.20 kedd, 21:24:08
Nem kell az egyetértés.A frankót mond meg!
Szerintem ma ott tart a műa ipar,hogy erősebb tartósabb,és rugalmasabb alkatrészeket képes előállítani mint a fémipar!
30-50% üvegszáltartalmú alapanyagokból olyat tudnak,amit a dinamit nem vet szét.
Ja de az a fajta műanyag sosem kerül mondeoba.....Te akartad hogy megírjam
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4472 Dátum:
2009.01.20 kedd, 21:40:35 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.01.20 kedd, 21:26:25
Ja de az a fajta műanyag sosem kerül mondeoba.....Te akartad hogy megírjam
Azt én sem tudom,sem állítom.
Az biztos,hogy az autóipari műa-ok min. 30-35%,de nem ritka az 50% üvegszál tartalom.Sőt! Van ami üvegkristállyal dúsított,illetve üveg golyócskákkal(néhány mikronossal).Ezzel foglalkozom!De a legutólsó tipusban is ezekkel a műanyagokkal gyártanak.A mondeonak pl még a napszemcsitartója is 30% üvegszáltartalmú propilén!Az alsó motorburkolat is.A dizil szívósor 50%-os.stb,stb,stb
El se hinnéd hány fajta műa-ból készülnek alkatrészek pl a mondiba(vagy bármelyik másikba):poliuretán,propilén,pom,abs,etilén,poliamidok legalább 25 féle,a belső kárpitanyagokat gázokkal habosítják-bőrhatásúvá teszik,észterek stb,stb,stb
Én azt mondom jó eséjjel váltották műa-ra a futóműalkatrészt(részeket).És ha beválnak,majd bontok egy sört az egészségemre!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4473 Dátum:
2009.01.20 kedd, 21:52:11 »
Idézetet írta: alf - 2009.01.20 kedd, 21:40:35
Azt én sem tudom,sem állítom.
Az biztos,hogy az autóipari műa-ok min. 30-35%,de nem ritka az 50% üvegszál tartalom.Sőt! Van ami üvegkristállyal dúsított,illetve üveg golyócskákkal(néhány mikronossal).Ezzel foglalkozom!De a legutólsó tipusban is ezekkel a műanyagokkal gyártanak.A mondeonak pl még a napszemcsitartója is 30% üvegszáltartalmú propilén!Az alsó motorburkolat is.A dizil szívósor 50%-os.stb,stb,stb
El se hinnéd hány fajta műa-ból készülnek alkatrészek pl a mondiba(vagy bármelyik másikba):poliuretán,propilén,pom,abs,etilén,poliamidok legalább 25 féle,a belső kárpitanyagokat gázokkal habosítják-bőrhatásúvá teszik,észterek stb,stb,stb
Én azt mondom jó eséjjel váltották műa-ra a futóműalkatrészt(részeket).És ha beválnak,majd bontok egy sört az egészségemre!
Azért gondolom Te sem hiszed, hogy az véletlen h egy új Audi, vagy BMW futóműben nem műanyagok ezek a dolgok, hanem bizony fém...pedig nem annyira vannak rászorulva h sz.rt szereljenek az autóikba, mert azokért bármennyit kérhetnek, úgy is lesz biztos vevő körük...ugye.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4474 Dátum:
2009.01.21 szerda, 00:22:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.01.20 kedd, 20:26:54
Nincs ott műanyag futómű, csak a kutyacsont két végén található gömbfejet köti össze fém helyett műanyag, de még méretre is azonos, tehát kompatibilis egyik a másikkal.(attól még lehet jó, de hogy olcsóbb az biztos
)
Még a végén tényleg azt hiszi valaki, hogy bármi különbség van a kettő közt úgy írod, pedig szerintem Te is tudod, h semmi nincs.....viszont a 2006-osoknál a hátsó fékmunkahenger már más, egy kicsit....nekem már ilyen van fenn.
Az az elmélet, hogy a faceliftesek kevesebbet futottak, ergo kevesebbnél van hiba, nyilvánvalóan helytálló. Bár, a futómű alkatrészek mégiscsak cserélendő alkatrészek, tehát arra gondolok, a fac/nem facban ugyanannyi fékbetétet cserélnek.
Lehet, hogy azért csinálták műanyagból, mert olcsó, vagy mert jobban nyeli el a rezonanciát - vagy tényleg olcsóbb.
Nehéz kitalálni. De jó eséllyel én ezeket nem fogom cserélgetni, mert 140-160e-et lefutnak akkor meg
jön az MKIV
. facelift...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4475 Dátum:
2009.01.21 szerda, 05:19:08 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.01.20 kedd, 21:52:11
Azért gondolom Te sem hiszed, hogy az véletlen h egy új Audi, vagy BMW futóműben nem műanyagok ezek a dolgok, hanem bizony fém...pedig nem annyira vannak rászorulva h sz.rt szereljenek az autóikba, mert azokért bármennyit kérhetnek, úgy is lesz biztos vevő körük...ugye.
Olvastam már műanyag robbanómotorról amit az audi fejlesztgetett (ill.szponzorált)...........
Az alumíniumot igyekeznek vele felváltani,költséges az előállítása.Sok alkatrészt öntenek,ill fröccsöntenek aluból is.Sok idő és pénz csak az utómunkálás.
A nagyok is sokkal több üvegszálas műanyagalkatrészt szerelnek az autóikba,mint az kívűlről látszik,vagy ahogy mi azt képzeljük.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
interakcio
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4476 Dátum:
2009.01.21 szerda, 09:50:57 »
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy fényszórómosómról ma reggelre rejtélyes körülmények között eltűnt a műanyag téglalap alakú kis fedőlemezke. Hol lehet ilyet nem méregdrágán beszerezni? Alapból fekete és színre kell fújatni utólag? Köszi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4477 Dátum:
2009.01.21 szerda, 10:12:20 »
Idézetet írta: interakcio - 2009.01.21 szerda, 09:50:57
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy fényszórómosómról ma reggelre rejtélyes körülmények között eltűnt a műanyag téglalap alakú kis fedőlemezke. Hol lehet ilyet nem méregdrágán beszerezni? Alapból fekete és színre kell fújatni utólag? Köszi
Nagyautó, Cromax, Ford, és fényezni kell.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4478 Dátum:
2009.01.21 szerda, 10:33:12 »
Idézetet írta: interakcio - 2009.01.21 szerda, 09:50:57
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy fényszórómosómról ma reggelre rejtélyes körülmények között eltűnt a műanyag téglalap alakú kis fedőlemezke. Hol lehet ilyet nem méregdrágán beszerezni? Alapból fekete és színre kell fújatni utólag? Köszi
Nekem már a 3. van fenn, 2000valahányszáz forint. Ha jól kifogod a szervizt, akkor a fényezés ingyen van, mint pl Sopronban a For-Top-nál.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4479 Dátum:
2009.01.21 szerda, 11:08:45 »
Idézetet írta: interakcio - 2009.01.21 szerda, 09:50:57
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy fényszórómosómról ma reggelre rejtélyes körülmények között eltűnt a műanyag téglalap alakú kis fedőlemezke. Hol lehet ilyet nem méregdrágán beszerezni? Alapból fekete és színre kell fújatni utólag? Köszi
Engem ez a boldogság eddig elkerült, de ugye ami késik...
De továbbra sem értem, hogy ezeket kik, és főleg hogy minek lopkodják? Ez annyira nem jó semmi másra. Sima rongálás?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4480 Dátum:
2009.01.21 szerda, 11:10:40 »
Idézetet írta: Domi - 2009.01.21 szerda, 11:08:45
Engem ez a boldogság eddig elkerült, de ugye ami késik...
De továbbra sem értem, hogy ezeket kik, és főleg hogy minek lopkodják? Ez annyira nem jó semmi másra. Sima rongálás?
Dehogynem ! Jo lesz egy masik mondira
1 mondirol hianyzott, az lelopta a masikrol, a masik egy masikrol, es igy megy korbe-korbe karikaba a kis takaro bigyusz
Naplózva
blah blah blah
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4481 Dátum:
2009.01.21 szerda, 11:41:05 »
Idézetet írta: Domi - 2009.01.21 szerda, 11:08:45
Engem ez a boldogság eddig elkerült, de ugye ami késik...
De továbbra sem értem, hogy ezeket kik, és főleg hogy minek lopkodják? Ez annyira nem jó semmi másra. Sima rongálás?
Mióta nem mosok fényszórót menet közben, csak pl lámpánál állva, azóta nem veszett el. Szerintem simán kiesik, nem hiszem, hogy ilyet lopkodna valaki.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4482 Dátum:
2009.01.21 szerda, 11:41:43 »
Idézetet írta: zacci - 2009.01.21 szerda, 11:10:40
Dehogynem ! Jo lesz egy masik mondira
1 mondirol hianyzott, az lelopta a masikrol, a masik egy masikrol, es igy megy korbe-korbe karikaba a kis takaro bigyusz
Kézzel elég nehéz leszedni, ki lehet húzni az egész mosót
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4483 Dátum:
2009.01.21 szerda, 11:56:07 »
Idézetet írta: Khelben - 2009.01.21 szerda, 11:41:05
Mióta nem mosok fényszórót menet közben, csak pl lámpánál állva, azóta nem veszett el. Szerintem simán kiesik, nem hiszem, hogy ilyet lopkodna valaki.
Ez oké, de xenon-al össze van kötve. Tehát ha lámpa ég, és ablakot mosok, akkor automatikusan lámpát is mos. Azért meg autópályán nem fogok félreállni, lámpa le, hogy csak ablakot mossak.
Én amúgy sokat sprickolok az ablakra mindenhol, és menet közbe sem esett még le.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4484 Dátum:
2009.01.21 szerda, 15:07:38 »
Idézetet írta: Domi - 2009.01.21 szerda, 11:56:07
Ez oké, de xenon-al össze van kötve. Tehát ha lámpa ég, és ablakot mosok, akkor automatikusan lámpát is mos. Azért meg autópályán nem fogok félreállni, lámpa le, hogy csak ablakot mossak.
Én amúgy sokat sprickolok az ablakra mindenhol, és menet közbe sem esett még le.
Meg lehet tanulni, hogy az ember ne nyomja 5 másodpercig a sprickolást, hanem csak 2-ig, így nem mossa a lámpát.
Én inkább rövideket szoktam prickolni, kb 1 másodpercest, de egymás után többet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4485 Dátum:
2009.01.21 szerda, 15:09:16 »
Idézetet írta: Angel - 2009.01.21 szerda, 15:07:38
Én inkább rövideket szoktam prickolni, kb 1 másodpercest, de egymás után többet.
Ebben a korban ilyen teljesítmény???
Le a kalappal előtted
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4486 Dátum:
2009.01.21 szerda, 15:23:33 »
Idézetet írta: Angel - 2009.01.21 szerda, 15:07:38
Meg lehet tanulni, hogy az ember ne nyomja 5 másodpercig a sprickolást, hanem csak 2-ig, így nem mossa a lámpát.
Én inkább rövideket szoktam prickolni, kb 1 másodpercest, de egymás után többet.
Nem az van, hogy egyből mossa a lámpát is?
Én ugye nem látom mit csinál, mert bent ülök
De mikor megvettem a kocsit, egy hétre rá mentem Wyctor-hoz, ő monda hogy máködik, akkor ő beült a kocsimba, lámpa fel, spriccolás, és emlékeim szerint egyből emelkedett ki a lámpamosó pöcök is.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4487 Dátum:
2009.01.21 szerda, 15:24:33 »
Idézetet írta: baloght - 2009.01.21 szerda, 15:09:16
Ebben a korban ilyen teljesítmény???
Nem vagyok én olyan öreg...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4488 Dátum:
2009.01.21 szerda, 15:25:05 »
Idézetet írta: Domi - 2009.01.21 szerda, 15:23:33
Nem az van, hogy egyből mossa a lámpát is?
Én ugye nem látom mit csinál, mert bent ülök
De mikor megvettem a kocsit, egy hétre rá mentem Wyctor-hoz, ő monda hogy máködik, akkor ő beült a kocsimba, lámpa fel, spriccolás, és emlékeim szerint egyből emelkedett ki a lámpamosó pöcök is.
Dugd ki a fejed az ablakon és nézd meg... neked ez simán megy...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4489 Dátum:
2009.01.21 szerda, 15:25:21 »
Idézetet írta: Domi - 2009.01.21 szerda, 15:23:33
Nem az van, hogy egyből mossa a lámpát is?
Én ugye nem látom mit csinál, mert bent ülök
De mikor megvettem a kocsit, egy hétre rá mentem Wyctor-hoz, ő monda hogy máködik, akkor ő beült a kocsimba, lámpa fel, spriccolás, és emlékeim szerint egyből emelkedett ki a lámpamosó pöcök is.
Nem. Nézd csak meg. Nyisd ki az ablakot, és hallani fogod. Meg lehet látni is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4490 Dátum:
2009.01.21 szerda, 15:33:22 »
Idézetet írta: Angel - 2009.01.21 szerda, 15:25:21
Nem. Nézd csak meg. Nyisd ki az ablakot, és hallani fogod. Meg lehet látni is.
Na, valakit megkérek majd hogy spriccelkedjen kicsit. Kíváncsi vagyok.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4491 Dátum:
2009.01.24 szombat, 00:08:21 »
Angol barátaink is kipróbálták a módosított
főtengely szíjtárcsát
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4492 Dátum:
2009.01.26 hétfő, 09:45:19 »
Idézetet írta: francoe - 2009.01.19 hétfő, 17:36:09
No akkor megnyugodtam. Meg fogom mérni direktben az akkumulátornál és meglátjuk. Ha 14,6 fölé nem megy, akkor azért nem babrálom (főleg ha nem villódzik).
Köszönet mindenkinek!
Megmértem a feszültséget az akksin is: standard 14.5-14.6. Ami még mindig mozgatja a fantáziámat az az, hogy itt nem esik a feszültség a tompított ráadása után. A műszerteszt szerint esik 0.6 V-ot.... Érdekes.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
FeGa
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4493 Dátum:
2009.01.26 hétfő, 09:51:53 »
Idézetet írta: francoe - 2009.01.26 hétfő, 09:45:19
Megmértem a feszültséget az akksin is: standard 14.5-14.6. Ami még mindig mozgatja a fantáziámat az az, hogy itt nem esik a feszültség a tompított ráadása után. A műszerteszt szerint esik 0.6 V-ot.... Érdekes.
Vékonyak a drótok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4494 Dátum:
2009.01.26 hétfő, 09:53:01 »
Idézetet írta: francoe - 2009.01.26 hétfő, 09:45:19
Megmértem a feszültséget az akksin is: standard 14.5-14.6. Ami még mindig mozgatja a fantáziámat az az, hogy itt nem esik a feszültség a tompított ráadása után. A műszerteszt szerint esik 0.6 V-ot.... Érdekes.
Amíg jó az akku (és a generátor),azon sosem lesz feszültség esés.A fedkomp nem az akkun mér.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4495 Dátum:
2009.01.26 hétfő, 09:54:02 »
Idézetet írta: FeGa - 2009.01.26 hétfő, 09:51:53
Vékonyak a drótok
Így van.A kábelrendszeren esik a feszültség.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4496 Dátum:
2009.01.26 hétfő, 10:05:03 »
Idézetet írta: alf - 2009.01.26 hétfő, 09:53:01
Amíg jó az akku (és a generátor),azon sosem lesz feszültség esés.A fedkomp nem az akkun mér.
Kösz mindenkinek. Megnyugodtam
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4497 Dátum:
2009.01.26 hétfő, 11:23:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.01.20 kedd, 20:26:54
Nincs ott műanyag futómű, csak a kutyacsont két végén található gömbfejet köti össze fém helyett műanyag, de még méretre is azonos, tehát kompatibilis egyik a másikkal.(attól még lehet jó, de hogy olcsóbb az biztos
)
Még a végén tényleg azt hiszi valaki, hogy bármi különbség van a kettő közt úgy írod, pedig szerintem Te is tudod, h semmi nincs.....viszont a 2006-osoknál a hátsó fékmunkahenger már más, egy kicsit....nekem már ilyen van fenn.
Hát nézd, nekem volt dolgom évekig IIIas mondeóval, és utána évekig IIIas faceliftessel, még F2vel is 2 évig.
A sima IIIashoz képest a facelift jóval csendesebb, főleg a TDCI! A futómű pedig finomabb lett, úgy értem olyan mintha finomabban rugózna, a sima IIIas, volt néhány szituáció ahol kicsit "rázósabb" volt, a facelifthez képest. A belső egyértelműen jobb, szebb, puhább anyagok, jobb klíma, több extra.
Egy normál usernek ennyi bőven elég már ahhoz hogy a faceliftet válassza.Az hogy nincs motorvédő alul, vagy kis csavarvédő a kilincsnél..tényleg nem szép dolog, de ahhoz hogy ugyanolyan áron tudják továbbra is adni a faceliftet úgy látszik ez kellett. Viszont nem úgy tűnik hogy bármiben is változtatott volna ez a megbízhatóságon vagy az eladási számokon
sőt..
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4498 Dátum:
2009.01.26 hétfő, 11:30:12 »
Mindenestre nagyon szeretnétek ráhúzni hogy a mondeónál a facelift csak egy nagy "marketingblama" volt, de sajnos ez most nem fog menni. Mert jelen esetben valóban érezhető, tapasztalható pozitív változások történtek. És becsülendő hogy nem csak annyi hogy más a ködlámpa,vagy a külső tükör.
Akinek már volt aklalma részletesen, huzamosabb ideig szemügyre venni, és menni faceliftessel, abban nemigen merültek fel ilyen kérdések..
«
Utoljára szerkesztve: 2009.01.26 hétfő, 11:31:46 írta razsa
»
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
ftomi76
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4499 Dátum:
2009.01.29 csütörtök, 07:08:40 »
Sziasztok!
Remélem jó helyre írom a kérdésemet. Úgy néz ki hamarosan tulajdonosa leszek egy 2.2 TDCI Titanium X felszereltségű kombinak. A kérdés és a hozzá tartozó rizsa pedig a következő:
Az ablakemelő modul (ami feltételezem gyári) az eladó szerint kétféleképp is kellene hogy működjön;
1) kulcs ajtóba, majd kb. 4 másodpercig elfordítva tart
2) valamelyik gombbal a távirányítón is el lehet érni az ajtók bezárásakor ablak emelése funkciót
Ezek közül nem igazán sikerült produkálnia egyiket sem teljesen. A kulccsal nem ment, a távirányítóval meg a vezető oldali ablakot nem húzta fel, de a többit igen (még a tetőablakot is).
Ez most hiba, vagy valami beállítás/programozás kérdése?
A távirányítóval ki is lehet nyitni az ablakokat, ahol viszont a tetőablakot is nyitotta, amire az eladó szintén rácsodálkozott, mert szerinte ezt nem kellene neki...
Vélemények?
Köszi előre is!
Naplózva
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
96
97
...
110
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ