Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:45:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 28   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autógáz - LPG  (Megtekintve 587403 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
blaci
Vendég
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 19:25:01 »

És miért nem jó egy szimpla 2.0? Manuális váltóval. Én aftomattal nem vontatnék... bár, ha lakókocsi, az gondolom, csak nyaralás.
A 2,5-höz már az 5 sebességes automataváltó van.
Igazából elég bizonytalan vagyok, és van a használtauton egy 2006 2,5 Automata, ami igazán tetszene, de azóta utánajártam a történetének és inkább nem kell.
Az 1,8 SCI-k kiestek, mert nem gázosíthatók gazdaságosan. Kaptam mondjuk egy ajánlatot, de szerintem az sima 1,8-ra vonatkozik.
Maradt még egy 2.0 kombi, ami eleve gázos, de az is automata, amihez egyáltalán nem ragaszkodnék. Megpróbálom körüljárni, aztán az is lehet, hogy várok még egy kicsit, hátha beesik egy jó vétel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 19:29:04 »

Igazából elég bizonytalan vagyok, és van a használtauton egy 2006 2,5 Automata, ami igazán tetszene, de azóta utánajártam a történetének és inkább nem kell.
Az 1,8 SCI-k kiestek, mert nem gázosíthatók gazdaságosan. Kaptam mondjuk egy ajánlatot, de szerintem az sima 1,8-ra vonatkozik.
Maradt még egy 2.0 kombi, ami eleve gázos, de az is automata, amihez egyáltalán nem ragaszkodnék. Megpróbálom körüljárni, aztán az is lehet, hogy várok még egy kicsit, hátha beesik egy jó vétel.

A V6-ba is nehéz belerakni?
Miért nem választasz egy 2.0-át? Abba olcsóbb is belerakni, egyszerűbb is. Az 1,8-ashoz képest mindenképpen jobban járnál. De én kéziváltóst vennék.
Vagy keress kéziváltós V6-ot. Olyat biztos, hogy találsz. És jó eséllyel megkíméltebb, mint a 2,0 és sokkal megkíméltebb, mint az 1,8.
Azokat sokszor flottaautónak vették...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 19:39:15 »

A V6-ba is nehéz belerakni?
Miért nem választasz egy 2.0-át? Abba olcsóbb is belerakni, egyszerűbb is. Az 1,8-ashoz képest mindenképpen jobban járnál. De én kéziváltóst vennék.
Vagy keress kéziváltós V6-ot. Olyat biztos, hogy találsz. És jó eséllyel megkíméltebb, mint a 2,0 és sokkal megkíméltebb, mint az 1,8.
Azokat sokszor flottaautónak vették...

Így van.

Nem nehéz abba se belerakni, csak kevesebben foglalkoznak vele, mert kicsit összetettebb. Van Tas-on a híres-hírhedt gázos, nekem 220-at mondott pótkeréltartállyal és visszajelzővel a legkorszerűbb rendszerre.

Érdekes ajánlat, mert ők a legjobbak között vannak országos szinten, gyakran építenek át V motorokat is és nem gagyi rendszert használnak.

Ahhoz képest, hogy 220-ért egy Sor4-et alakítanak át máshol, ez egy nagyon jó ár.

Akit érdekel, annak el tudom küldeni a részletes ajánlatot. integet2
Naplózva
blaci
Vendég
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 19:46:52 »

A V6-ba is nehéz belerakni?
Miért nem választasz egy 2.0-át? Abba olcsóbb is belerakni, egyszerűbb is. Az 1,8-ashoz képest mindenképpen jobban járnál. De én kéziváltóst vennék.
Vagy keress kéziváltós V6-ot. Olyat biztos, hogy találsz. És jó eséllyel megkíméltebb, mint a 2,0 és sokkal megkíméltebb, mint az 1,8.
Azokat sokszor flottaautónak vették...
A  V6-ba simán berakható a gáz , és igazából egy  kéziváltóssal kiegyeznék, de  nem láttam eladót belōle. 2006-nál öregebbet nem akarok, és  azért a költségvetés is  korlátoz.
Idōm van, majd  keregélek még.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 19:53:27 »

Igazából elég bizonytalan vagyok, és van a használtauton egy 2006 2,5 Automata, ami igazán tetszene, de azóta utánajártam a történetének és inkább nem kell.
Az 1,8 SCI-k kiestek, mert nem gázosíthatók gazdaságosan. Kaptam mondjuk egy ajánlatot, de szerintem az sima 1,8-ra vonatkozik.
Maradt még egy 2.0 kombi, ami eleve gázos, de az is automata, amihez egyáltalán nem ragaszkodnék. Megpróbálom körüljárni, aztán az is lehet, hogy várok még egy kicsit, hátha beesik egy jó vétel.


január 1-től csökken a reg.adó
várj addig és hozz egy 2.0 vagy 2.5 -öt, ismert előélettel
csak a Forint is erősödjön addig
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 20:08:04 »

Van Tas-on a híres-hírhedt gázos, nekem 220-at mondott pótkeréltartállyal és visszajelzővel a legkorszerűbb rendszerre.

Érdekes ajánlat, mert ők a legjobbak között vannak országos szinten, gyakran építenek át V motorokat is és nem gagyi rendszert használnak.

Ha gázban törném a fejem, ilyen helyre vinném.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Black
Vendég
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 20:12:46 »

Ha gázban törném a fejem, ilyen helyre vinném.
Haver G mergjára 340-et mondtak tavaly. (5 ezres motor)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 20:20:28 »

Ha gázban törném a fejem, ilyen helyre vinném.

Én igazán nem értek ehhez. Ők kerestek meg, hogy érdekelne-e ennyiért, mert egy közös ismerősünk beszélt a kocsimról és gondolták megkérdezik. Ezen felbuzdulva utánanéztem a témának, a cégnek és beszéltem pár gázos Mondissal (köztük Fly-jal is). Aztán arra jutottam, hogy az egyik legjobb beszerelő műhely egyik legjobb ajánlata talált meg éppen.

Ha gázon törném a buksim, azonnal vinném hozzájuk.

Rákérdeztem, bárkinek beszerelik ennyiért. wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 22:24:04 »

Haver G mergjára 340-et mondtak tavaly. (5 ezres motor)

Ott elég gyorsan térülne  vigyor3 wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2011.11.18 péntek, 08:18:03 »

Azokkal a gázokkal még ma is küzdök.  nyes

A korodra ne legyél büszke, nem annyira jó dolog az, mint ahogy előadod.  hehe

Na térjél vissza a rendes kerékvágásba.

Sendrew azt mondta, hogy az írjon ide, akinek VAN, nem azt hogy az írjon, akinek volt. Úgyhogy mindannyian befoghatjuk. vigyor3

Jaja, úgyhogy csipu legyen Smiley
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
drof
Vendég
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2011.11.18 péntek, 08:31:43 »

Jaja, úgyhogy csipu legyen Smiley

 hehe
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:23:57 »

Üdv!

Visszakanyarodnék az eredeti témához egy kicsit, a gáz beszereléshez. Ma hoztam el az autót, gázosítva. Féltem picit hogy majd nagy eltérés lesz a benzin és a gáz üzemben, de valójában minimális. Hangján is alig lehet hallani. Talán egy picit mintha 1000-2000 fordulat között jobban húzna  wow1 mint benzinnel, de gondolom ez beállítás kérdése. Lehet hogy majd a fogyasztáson meglátszik.
Apropó, hát fogyasztásról még nem tudok nyilatkozni, de majd az újabb telitank után megírom.

Szervíz (Kontor) eddig pozityv  taps eljen. Bár ez elég rövid táv (20 km Smiley )

MK2-nek köszi a mankókereket  worship

Viszont most van egy teljes méretű pótkerekem, ha valakit érdekel  help
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.18 péntek, 22:26:28 írta gabor.samoly » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:42:49 »


Viszont most van egy teljes méretű pótkerekem, ha valakit érdekel  help
engem occón érdekelne nyes vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 20:23:46 »

Nah, pár100 gázos km után tapasztalatok:
1. A menetteljesítményre panaszom nem lehet, csak nagyon enyhe eltérést tapasztaltam a benzines üzemmódhoz képest. Ezalatt nagyjából azt kell érteni, hogy mintha nagyon picit a diesel motor karakterisztikájának irányába elmozdult volna a motor viselkedése. Alacsonyabb fordulatszám tartományokban kicsit erőteljesebb, viszont 140-150 körül nem "harap" annyira, amikor odalépek.
2. Ahogy azt Kontoréknál jósolták, kigyulladt a motorhiba visszajelző lámpa. Nagyjából 150 km után. Megyek vissza, hogy megnézzék, állítsanak valamit.
3. Fogyasztás. Hát, annyira nem vagyok boldog, de valószínűleg kell rajta állítani (a lámpa miatt is). 400 km-t mentem eddig, nagyjából 10.5-ös átlaggal. Előtte benzinnel ugyanilyen, nem nagypapás stílussal 7.5-el jártam. Remélem hogy valamilyen beállítás ezen még segíteni fog.

Egyvalamit viszont marhára nem értek. A fogyasztásmérővel kapcsolatban. Ha valaki tudja a választ, annak örök hála. Néztem ugyan, hogy mit mutat, mit mér, de gondoltam, hogy a gáz üzem miatt teljesen rossz értékeket fog mutatni. Ezért nem is aggódtam annyira, mikor 10-11 közötti fogyasztást mutatott, gondoltam majd a tankolás után kiderül. Hát, az derült ki, hogy nagyjából jó értéket jelez.
De ezt hogy? Mit mér? Hol méri? Honnan veszi? És egyébként amit mutat, az mennyi út átlaga? Utolsó X km?
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 20:27:19 »

Nah, pár100 gázos km után tapasztalatok:
1. A menetteljesítményre panaszom nem lehet, csak nagyon enyhe eltérést tapasztaltam a benzines üzemmódhoz képest. Ezalatt nagyjából azt kell érteni, hogy mintha nagyon picit a diesel motor karakterisztikájának irányába elmozdult volna a motor viselkedése. Alacsonyabb fordulatszám tartományokban kicsit erőteljesebb, viszont 140-150 körül nem "harap" annyira, amikor odalépek.
2. Ahogy azt Kontoréknál jósolták, kigyulladt a motorhiba visszajelző lámpa. Nagyjából 150 km után. Megyek vissza, hogy megnézzék, állítsanak valamit.
3. Fogyasztás. Hát, annyira nem vagyok boldog, de valószínűleg kell rajta állítani (a lámpa miatt is). 400 km-t mentem eddig, nagyjából 10.5-ös átlaggal. Előtte benzinnel ugyanilyen, nem nagypapás stílussal 7.5-el jártam. Remélem hogy valamilyen beállítás ezen még segíteni fog.

Egyvalamit viszont marhára nem értek. A fogyasztásmérővel kapcsolatban. Ha valaki tudja a választ, annak örök hála. Néztem ugyan, hogy mit mutat, mit mér, de gondoltam, hogy a gáz üzem miatt teljesen rossz értékeket fog mutatni. Ezért nem is aggódtam annyira, mikor 10-11 közötti fogyasztást mutatott, gondoltam majd a tankolás után kiderül. Hát, az derült ki, hogy nagyjából jó értéket jelez.
De ezt hogy? Mit mér? Hol méri? Honnan veszi? És egyébként amit mutat, az mennyi út átlaga? Utolsó X km?
Nem lehetetlen, hogy lesz ennél kevesebb is a fogyasztás, (majd beállítás után kiderül) de ha nem, akkor sem kevéssel jársz máris olcsóbban. Azt azért ne várjuk, hogy termelje is az üzemanyagot. Nagy motor, nagy étvágy.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 21:05:16 »

Nah, pár100 gázos km után tapasztalatok:
1. A menetteljesítményre panaszom nem lehet, csak nagyon enyhe eltérést tapasztaltam a benzines üzemmódhoz képest. Ezalatt nagyjából azt kell érteni, hogy mintha nagyon picit a diesel motor karakterisztikájának irányába elmozdult volna a motor viselkedése. Alacsonyabb fordulatszám tartományokban kicsit erőteljesebb, viszont 140-150 körül nem "harap" annyira, amikor odalépek.
2. Ahogy azt Kontoréknál jósolták, kigyulladt a motorhiba visszajelző lámpa. Nagyjából 150 km után. Megyek vissza, hogy megnézzék, állítsanak valamit.
3. Fogyasztás. Hát, annyira nem vagyok boldog, de valószínűleg kell rajta állítani (a lámpa miatt is). 400 km-t mentem eddig, nagyjából 10.5-ös átlaggal. Előtte benzinnel ugyanilyen, nem nagypapás stílussal 7.5-el jártam. Remélem hogy valamilyen beállítás ezen még segíteni fog.

Egyvalamit viszont marhára nem értek. A fogyasztásmérővel kapcsolatban. Ha valaki tudja a választ, annak örök hála. Néztem ugyan, hogy mit mutat, mit mér, de gondoltam, hogy a gáz üzem miatt teljesen rossz értékeket fog mutatni. Ezért nem is aggódtam annyira, mikor 10-11 közötti fogyasztást mutatott, gondoltam majd a tankolás után kiderül. Hát, az derült ki, hogy nagyjából jó értéket jelez.
De ezt hogy? Mit mér? Hol méri? Honnan veszi? És egyébként amit mutat, az mennyi út átlaga? Utolsó X km?

A fogyimérő valószínűleg az üa nyomás, és az injektor nyitási idejével számol, és persze korrigál is pár dolog alapján.
Ekkora fogyiugrás nem várható. Vidd vissza.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 21:13:10 »

Nekem 9 körül eszik, és megint világít a motordiag.lámpa... Egyelőre nem volt időm visszavinni.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Black
Vendég
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 21:26:29 »

A fogyimérő valószínűleg az üa nyomás, és az injektor nyitási idejével számol, és persze korrigál is pár dolog alapján.
Ekkora fogyiugrás nem várható. Vidd vissza.
Persze hogy visszamegy, hiszen föl is hívták rá a figyelmét.
Menj, járj vele egy kicsit, aztán gyere vissza, mert állítani kell rajta.
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 21:32:14 »

Nekem 9 körül eszik, és megint világít a motordiag.lámpa... Egyelőre nem volt időm visszavinni.

9 literes átlaggal én is kibékülnék...
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 12:11:38 »

Nem bírok számolni...
Ma 370km-re tankoltam 35 litert. Az mennyi is?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 12:12:27 »

Nem bírok számolni...
Ma 370km-re tankoltam 35 litert. Az mennyi is?
9,46 L /100  vigyor3
Tehát hazudsz  vigyor3 Az 37 km volt csak  eplus2
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Black
Vendég
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 12:25:48 »

9,46 L /100  vigyor3
Tehát hazudsz  vigyor3 Az 37 km volt csak  eplus2
Ő nem fogja érteni a viccet, mert nem tudja miről beszélünk. De ettől még jó a vicc! eplus2
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 13:19:25 »

Ő nem fogja érteni a viccet, mert nem tudja miről beszélünk. De ettől még jó a vicc! eplus2

Ne szivassatok  eplus2
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Black
Vendég
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 13:23:18 »

Ne szivassatok  eplus2

De ha egyszer jól esik!
Naplózva
rocze
Vendég
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2011.11.22 kedd, 12:05:42 »

Ne szivassatok  eplus2


Hadd kérdezzelek kicsit a kupon-beváltásról.
Minden rendben ment???
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2011.11.22 kedd, 12:54:03 »

A fogyimérő valószínűleg az üa nyomás, és az injektor nyitási idejével számol, és persze korrigál is pár dolog alapján.
Ekkora fogyiugrás nem várható. Vidd vissza.
Én úgy tudom, hogy csak injektor idővel számol.
Az eltérés abból adódik, hogy a gázos rendszer alapvetően a benzines injektor időt használja, egy fix szorzó tényezővel. Ha ez csak ennyi lenne, akár még jó is lenne. De ehhez jön még hozzá egy korrekciós tábla, ami fordszám és injektor idő függvényében még módosít a befecskendezési időn.
Így a benzines idő és a gázos idő nem lineárisan függ össze, hanem össze-vissza.
A lényeg, ha most jól mutat a fogyi mérőd, örülj. Ha nem törődj bele.
Senki sem fogja tudni neked összehangolni pontosra.
Nekem se mutat pontosat, arra jó csak, hogy azt lássam, hogy kb jól fogyasztok vagy sem.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2011.11.22 kedd, 13:05:10 »

Hadd kérdezzelek kicsit a kupon-beváltásról.
Minden rendben ment???

Végül nem igényeltem kupont.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
rocze
Vendég
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2011.11.22 kedd, 14:25:01 »

Végül nem igényeltem kupont.
Sry, igaz!  falbav
Gábor kért kupont...
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #578 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 14:04:11 »

Gázosok! Ti cseréltetek gyújtókábelt is mikor beszereltettétek a gázt a Mondiba?
Naplózva

sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 15:46:24 »

Gázosok! Ti cseréltetek gyújtókábelt is mikor beszereltettétek a gázt a Mondiba?

NO. Kellett volna?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #580 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 19:36:57 »

NO. Kellett volna?

Állítólag gázos kocsiknak alacsonyabb ellenállású gyújtókábel dívik.
Beszéltem egy szakival aki említette, hogy sok Mondeos-nak szerelt már be ilyen kábelt.
Főleg taxisok mk3-al.
Rángatni nem szokot gázzal?
Naplózva

Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 19:52:35 »

Állítólag gázos kocsiknak alacsonyabb ellenállású gyújtókábel dívik.
Beszéltem egy szakival aki említette, hogy sok Mondeos-nak szerelt már be ilyen kábelt.
Főleg taxisok mk3-al.
Rángatni nem szokot gázzal?
Nekem nem, igaz MkII.

A kábelre én meg azt hallottam, hogy legalább akkora parasztvakítás, mint a gázos gyertya.
Sajnos ez az iparág, ezekre az azt hallottamokra és az állítólagokra épül.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 20:04:09 »

Állítólag gázos kocsiknak alacsonyabb ellenállású gyújtókábel dívik.
Beszéltem egy szakival aki említette, hogy sok Mondeos-nak szerelt már be ilyen kábelt.
Főleg taxisok mk3-al.
Rángatni nem szokot gázzal?

Nem rángat, most éppen nehezen indul...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2011.12.03 szombat, 10:41:52 »

Tegnap állítottak rajta pár dolgot, pár egységgel növéltek a sürítést, etc... Törölték a motorkódot is.
Ma gond nélkül indultam.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2011.12.03 szombat, 11:22:52 »

Tegnap állítottak rajta pár dolgot, pár egységgel növéltek a sürítést, etc... Törölték a motorkódot is.
Ma gond nélkül indultam.

Helyes... időnként írj pár sort a szerkóról, érdekel, hogy alakult. És szerintem másokat is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2011.12.03 szombat, 11:32:25 »

Tegnap állítottak rajta pár dolgot, pár egységgel növéltek a sürítést, etc... Törölték a motorkódot is.
Ma gond nélkül indultam.
Lassan csak beáll a rendszer.  eljen
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 12:00:34 »

Lassan csak beáll a rendszer.  eljen

Mégsem indult ma olyan könnyen...
Arról nem is beszélve, hogy félúton 100körüli tempónál, egyszer csak leállt a motor...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 13:01:45 »

Mégsem indult ma olyan könnyen...
Arról nem is beszélve, hogy félúton 100körüli tempónál, egyszer csak leállt a motor...

szomoru1
Sajnálom, hogy még nem állt össze a rendszer!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 13:24:24 »

szomoru1
Sajnálom, hogy még nem állt össze a rendszer!

A gázos szerinte nincsen összefüggésben a gázzal a leállás...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 13:38:53 »

A gázos szerinte nincsen összefüggésben a gázzal a leállás...

gondolom akkor hold-vénusz együttállása okozhatta  hehe
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 13:42:11 »

A gázos szerinte nincsen összefüggésben a gázzal a leállás...

És a nehezen indulás?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 14:04:30 »

A gázos szerinte nincsen összefüggésben a gázzal a leállás...


Előtte is csinálta?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 14:35:03 »

Előtte is csinálta?

Egyiket sem...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
rocze
Vendég
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2011.12.06 kedd, 13:57:32 »

Egyiket sem...


Hűha, ezek komoly hibák!
100-nál, ha leáll az autó, az nem túl fincsi! A reggeli indítási problémák elő-elő fordulnak LPG-s autóknál, de azok kiküszöbölhetők. Hány km-t mentél már LPG-vel???
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2011.12.06 kedd, 14:04:53 »

Hűha, ezek komoly hibák!
100-nál, ha leáll az autó, az nem túl fincsi! A reggeli indítási problémák elő-elő fordulnak LPG-s autóknál, de azok kiküszöbölhetők. Hány km-t mentél már LPG-vel???

közel 3 ezret...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
rocze
Vendég
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2011.12.06 kedd, 14:18:37 »

közel 3 ezret...

Az nem sok!
Nekem 10-15 ezer körül jelentkezett reggeli nehéz indítás, de megszűnt. Mentem benzinnel 200 km-t pályán, azóta semmi gond. Van egyébként, hogy a benzin computert eltanulja a gáz computer. Szerelő mondta, csinált is már meg több ilyen autó-beállítást. Lehet, h nálad is ez van??? Hajtsd kicsit benyával, 50-100 km-t. Talán megjavul!

Ami a leállást illeti, hallottam már olyat, hogy pl. lejtőn lefelé haladt az autó motorfékkel "huzamosabb" ideig (100-200 m), majd nyomott az illető egy kuplungot, és leállt az autó. Nálad nem hasonló volt az eset? Megoldást erre is találtak, de most nem jut eszembe sajna. Ha ilyesmi a dolog, megpróbálok utánakérdezni!
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 11:43:53 »

Idáig csak MOL-nál tankoltam, de helyenként már 236ft-ot is elkérnek egy literért.
Kipróbáltam egy Flaga kutat, 214 volt a gáz, arról nem is beszélve, hogy érezhetően jobban megy az autó  taps
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
rocze
Vendég
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 12:59:29 »

Idáig csak MOL-nál tankoltam, de helyenként már 236ft-ot is elkérnek egy literért.
Kipróbáltam egy Flaga kutat, 214 volt a gáz, arról nem is beszélve, hogy érezhetően jobban megy az autó  taps

A hibákkal hogyan állsz? Vannak még?
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 13:45:46 »

A hibákkal hogyan állsz? Vannak még?

Nem voltak most nagy hidegek, de lkopogom, hogy rendben van. Nem állt le a kocsi és indul is...
A motordiag megint világít 300km után, úgyhogy vissza kell mennem.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #599 Dátum: 2011.12.20 kedd, 22:12:36 »

A reggeli indítási problémák elő-elő fordulnak LPG-s autóknál, de azok kiküszöbölhetők.

Kíváncsi vagyok, hogy mik ezek a problémák és hogyan küszöbölhetőek ki ?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 28   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.