Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:20:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1501785 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4450 Dátum:
2019.12.11 szerda, 11:14:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.12.11 szerda, 08:41:34
belsőtér szenzor takarítás nem árthat.
illetve lehet nincs is elektromos fűtésed
lehet, nem jól értelmeztem,de az angol fórumokon valahol azt olvastam,hogy a 2006-2014ig gyártott smaxokban nem az utastér hőfokát méri a rendszer,hanem a befúvott levegőét.Namost azért van különbség,ha 21fokosbefújt levegővel akarjuk felfűteni a 3légköbmétert,vagy ha maximálissal.
2014után már a fülke hőmérsékletét érzékeli,és nem foglalkozik a befújt levegő hőfokával.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4451 Dátum:
2019.12.11 szerda, 11:25:40 »
Az elektromos kieg fűtés nem működik mindig.
Így ha a feltételei nem teljesülnek, lehet be sem kapcsol. Meg ehhez jó állapotú akku, töltőrendszer kell.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4452 Dátum:
2019.12.11 szerda, 14:57:30 »
Idézetet írta: alf® - 2019.12.11 szerda, 11:14:06
lehet, nem jól értelmeztem,de az angol fórumokon valahol azt olvastam,hogy a 2006-2014ig gyártott smaxokban nem az utastér hőfokát méri a rendszer,hanem a befúvott levegőét.Namost azért van különbség,ha 21fokosbefújt levegővel akarjuk felfűteni a 3légköbmétert,vagy ha maximálissal.
2014után már a fülke hőmérsékletét érzékeli,és nem foglalkozik a befújt levegő hőfokával.
Ilyesmit Szjani is mondott, de szerintem hülyeség. Ki az aki nyári melegben elégedett, ha 21 fokos levegőt fúj a klíma? Vagy fordítva, miből derül ki, hogy hány fokos az utastér, ha a befúvott levegő 10 fokos? A facelift előtti MK4 Mondeóban sem volt a kormányoszlopnál hőmérséklet érzékelő, hanem középen a sunload szenzorba volt integrálva. Nem is működött jól, vissza is hozták a régi megoldást a facelifttel.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4453 Dátum:
2019.12.11 szerda, 16:42:00 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.12.11 szerda, 14:57:30
Ilyesmit Szjani is mondott, de szerintem hülyeség. Ki az aki nyári melegben elégedett, ha 21 fokos levegőt fúj a klíma? Vagy fordítva, miből derül ki, hogy hány fokos az utastér, ha a befúvott levegő 10 fokos? A facelift előtti MK4 Mondeóban sem volt a kormányoszlopnál hőmérséklet érzékelő, hanem középen a sunload szenzorba volt integrálva. Nem is működött jól, vissza is hozták a régi megoldást a facelifttel.
Én elégedet vagyok a 21 fokos befújt levegővel
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4454 Dátum:
2019.12.11 szerda, 19:19:01 »
Idézetet írta: alf® - 2019.12.11 szerda, 11:14:06
lehet, nem jól értelmeztem,de az angol fórumokon valahol azt olvastam,hogy a 2006-2014ig gyártott smaxokban nem az utastér hőfokát méri a rendszer,hanem a befúvott levegőét.Namost azért van különbség,ha 21fokosbefújt levegővel akarjuk felfűteni a 3légköbmétert,vagy ha maximálissal.
2014után már a fülke hőmérsékletét érzékeli,és nem foglalkozik a befújt levegő hőfokával.
abszolút nem lenne logikus egy ilyen rendszer. illetve akkor különbözni kéne cikkszámban az smax vezérlőnek...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4455 Dátum:
2019.12.11 szerda, 19:22:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.12.11 szerda, 19:19:01
abszolút nem lenne logikus egy ilyen rendszer. illetve akkor különbözni kéne cikkszámban az smax vezérlőnek...
nyilván. Amugy a manuális rendszer is igy üzemel. Ott sincs visszajelzés a tényleges hofoknak. 14től sync vezerli a klimat, nem?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4456 Dátum:
2019.12.12 csütörtök, 08:54:41 »
Idézetet írta: rstwingo - 2019.12.11 szerda, 16:42:00
Én elégedet vagyok a 21 fokos befújt levegővel
Ha 35 fokos utastérben szeretsz utazni, akkor biztos.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4457 Dátum:
2019.12.19 csütörtök, 12:15:14 »
Korábban irtam hogy ma 19-én megnézik az autót..vízhőfok alacsony 75C.
Valamelyest vissza hűlhetett, még megemelték ellenőriztek ezt azt...kis járatás, ennyi.
Visszafelé Autómata fűtéssel próbáltam..kicsit jobb a komfort, igaz akkor erősebben fúj (legalábbis valameddig).
Hőérzetre jobbnak tünt.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4458 Dátum:
2019.12.19 csütörtök, 12:27:57 »
Idézetet írta: wofer - 2019.12.19 csütörtök, 12:15:14
Korábban irtam hogy ma 19-én megnézik az autót..vízhőfok alacsony 75C.
Valamelyest vissza hűlhetett, még megemelték ellenőriztek ezt azt...kis járatás, ennyi.
Visszafelé Autómata fűtéssel próbáltam..kicsit jobb a komfort, igaz akkor erősebben fúj (legalábbis valameddig).
Hőérzetre jobbnak tünt.
Most 10-15 fokkal melegebb is van.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4459 Dátum:
2019.12.19 csütörtök, 12:38:08 »
Idézetet írta: wofer - 2019.12.19 csütörtök, 12:15:14
Korábban irtam hogy ma 19-én megnézik az autót..vízhőfok alacsony 75C.
Valamelyest vissza hűlhetett, még megemelték ellenőriztek ezt azt...kis járatás, ennyi.
Visszafelé Autómata fűtéssel próbáltam..kicsit jobb a komfort, igaz akkor erősebben fúj (legalábbis valameddig).
Hőérzetre jobbnak tünt.
A 75 °C üzemi hőmérsékleti tartomány. Ha a külső hőmérséklet 0 °C alatt van, nem igazán megy feljebb. Ilyenkor nem a termosztát nem zárása miatt hűl túl a hűtőn, hanem az egész motor...csövek hűlnek.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4460 Dátum:
2019.12.19 csütörtök, 13:08:28 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.19 csütörtök, 12:27:57
Most 10-15 fokkal melegebb is van.
Persze tudom...
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.19 csütörtök, 12:38:08
A 75 °C üzemi hőmérsékleti tartomány. Ha a külső hőmérséklet 0 °C alatt van, nem igazán megy feljebb. Ilyenkor nem a termosztát nem zárása miatt hűl túl a hűtőn, hanem az egész motor...csövek hűlnek.
Tenx..
én is úgy értékeltem, ennyi belefér, marad igy...
Nyáron meg ennyivel később forr fel
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4461 Dátum:
2019.12.19 csütörtök, 13:40:51 »
Idézetet írta: wofer - 2019.12.19 csütörtök, 13:08:28
Persze tudom...
Tenx..
én is úgy értékeltem, ennyi belefér, marad igy...
Nyáron meg ennyivel később forr fel
Nyáron magasabb lesz ennél.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lamprologus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4462 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 17:37:35 »
Rá tudnátok nézni hogy Ford Galaxy 2008-asban az első ködlámpában hogyan kell állnia az izzónak? Függőlegesen vagy ferdén?
Naplózva
Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4463 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 18:10:25 »
Idézetet írta: Lamprologus - 2020.01.06 hétfő, 17:37:35
Rá tudnátok nézni hogy Ford Galaxy 2008-asban az első ködlámpában hogyan kell állnia az izzónak? Függőlegesen vagy ferdén?
Egyféle módon, mivel befordul a helyére.
Ha nincs jól beszerelve, akkor állhat rosszul. De ki rakja be rosszul?
Nézd meg mindkettőt, csak nem lett mindegyik rosszul beszerelve.
https://www.youtube.com/watch?v=Y4x_muTaHzU
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lamprologus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4464 Dátum:
2020.01.08 szerda, 15:03:30 »
Na ez az! Ford márkaszerviz rakta be. És kiesett! És elmagyarázták hogy le kell szerelni a lökhárítót a ködlámpa izzó cseréhez, mert máshogy nem lehet kiszedni a lámpabúrát, mert osszetörik az izzó foglalat.
Naplózva
Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4465 Dátum:
2020.01.08 szerda, 16:03:56 »
Idézetet írta: Lamprologus - 2020.01.08 szerda, 15:03:30
Na ez az! Ford márkaszerviz rakta be. És kiesett! És elmagyarázták hogy le kell szerelni a lökhárítót a ködlámpa izzó cseréhez, mert máshogy nem lehet kiszedni a lámpabúrát, mert osszetörik az izzó foglalat.
Szerintem oda ne menj többet...... Szerintem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Kikita
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4466 Dátum:
2020.01.13 hétfő, 19:51:32 »
Sziasztok. Ford kuga 2.0 tdci-m van. A hiba amit produkál az 2500-3000 fordulatnál elkezd rángatni minden fokozatban. Lassításnál, gyorsításnál ezt nem csinálja. Szűrők cserélve, + haldex olaj és szűrő is. Van ugyan 1 hibakód, ami nem gyújt MIL lámpát, ez a p02e8 ami beszívott levegő áramlás érzékelő. Ez ki is lett cserélve, de hozza a háttérben a hibakódot, hiába lett csere után kitörölve. Ha esetleg valakinek van valami tippje, ötlete, azt megköszönném.
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4467 Dátum:
2020.01.14 kedd, 14:34:42 »
Idézetet írta: Kikita - 2020.01.13 hétfő, 19:51:32
Sziasztok. Ford kuga 2.0 tdci-m van. A hiba amit produkál az 2500-3000 fordulatnál elkezd rángatni minden fokozatban. Lassításnál, gyorsításnál ezt nem csinálja. Szűrők cserélve, + haldex olaj és szűrő is. Van ugyan 1 hibakód, ami nem gyújt MIL lámpát, ez a p02e8 ami beszívott levegő áramlás érzékelő. Ez ki is lett cserélve, de hozza a háttérben a hibakódot, hiába lett csere után kitörölve. Ha esetleg valakinek van valami tippje, ötlete, azt megköszönném.
Nálam P02E2 és P02E9 volt (hol ez, hol az), én is pucolgattam a MAF szenzort, eredménytelenül. A megoldást az ESS Motor tudta: a nyomásátalakító szelep (Pierburg gyártmány) egyik elektromos kábele volt szakadt. Az enyém QXWA motorkód, ebben 2 ilyen szelep van (fojtószelep, turbó geometria állító). Nálam az elülsőé, a fojtószelepet mozgató volt szakadt. Nálad viszont úgy tűnik a turbó geo állítóval lehet a gond, mert az okozhat rángatást (persze csak tipp, nem írtál motorkódot, lehet, hogy a tiédben azt már nem vákuumszelep állatja, de a hibakód és a tünet erre utal)
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4468 Dátum:
2020.01.14 kedd, 15:16:20 »
Idézetet írta: fektoh - 2020.01.14 kedd, 14:34:42
Nálam P02E2 és P02E9 volt (hol ez, hol az), én is pucolgattam a MAF szenzort, eredménytelenül. A megoldást az ESS Motor tudta: a nyomásátalakító szelep (Pierburg gyártmány) egyik elektromos kábele volt szakadt. Az enyém QXWA motorkód, ebben 2 ilyen szelep van (fojtószelep, turbó geometria állító). Nálam az elülsőé, a fojtószelepet mozgató volt szakadt. Nálad viszont úgy tűnik a turbó geo állítóval lehet a gond, mert az okozhat rángatást (persze csak tipp, nem írtál motorkódot, lehet, hogy a tiédben azt már nem vákuumszelep állatja, de a hibakód és a tünet erre utal)
Ez szép történet, de amiről most szó van az a P02E8.
Vagyis egyik sem az általad említettből, merthogy ez mással kapcsolatos.
A MAF egyik sem.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4469 Dátum:
2020.01.14 kedd, 15:31:59 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.14 kedd, 15:16:20
Ez szép történet, de amiről most szó van az a P02E8.
Vagyis egyik sem az általad említettből, merthogy ez mással kapcsolatos.
A MAF egyik sem.....
de az nagyon közel kell hogy legyen a P02E9-hez...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4470 Dátum:
2020.01.22 szerda, 22:40:45 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.14 kedd, 15:16:20
Ez szép történet, de amiről most szó van az a P02E8.
Vagyis egyik sem az általad említettből, merthogy ez mással kapcsolatos.
A MAF egyik sem.....
Ez tök szupi, meg minden, most már többen is leírtuk, hogy tényleg nem MAF, de az még ezek szerint nem derült ki, hogy a P02E8 akkor milyen hibát jelent. Ha te tudod, akkor esetleg elárulod?
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4471 Dátum:
2020.01.22 szerda, 22:58:00 »
Idézetet írta: fektoh - 2020.01.22 szerda, 22:40:45
Ez tök szupi, meg minden, most már többen is leírtuk, hogy tényleg nem MAF, de az még ezek szerint nem derült ki, hogy a P02E8 akkor milyen hibát jelent. Ha te tudod, akkor esetleg elárulod?
De kiderült, 11-én (amikor beírt a hibával kapcsolatban) pü-ben megkapott minden információt.
De mintha belebeszéltem volna a kútba....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Pászti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4472 Dátum:
2020.02.04 kedd, 17:20:00 »
Üdv Mindenkinek!
A korábban említett problémám, miszerint folyamatosan jobbra húz az autó, még mindig fennáll. Voltam már futómű beállításon, cseréltünk első tárcsákat és betéteket, a keréknyomás rendben van. A Bosch szerviz szerint a fékmunkahenger jól működik. Viszont azt tapasztalom, hogyha lemosom alaposan az autót (kerekeket, íveket különös figyelemmel), akkor másnap, mikor a garázsból indulok, valami kattan hátul, a fékek felől. Mintha beragadt volna. Ezt többször is csinálta már. Bosszantó a dolog, mert szinte rá kell tartani a kormányra, hogy tartsa a sávot.
Tudom, hogy korábban (évekkel ezelőtt) volt egy fórumtárs, aki hasonlóval küzdött. Akkor kicsit ráfogtátok, hogy vannak, akik szerint minden út lejt.
Most már kezdem én is ezt érezni. Más autóknál egyáltalán nem tapasztalom ezt, pedig vezettem már nagyobbakat is.
Valaki találkozott már hasonlóval? Ötleteket szívesen veszek. Köszi!
Naplózva
S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4473 Dátum:
2020.02.04 kedd, 17:38:15 »
Idézetet írta: Pászti - 2020.02.04 kedd, 17:20:00
Üdv Mindenkinek!
A korábban említett problémám, miszerint folyamatosan jobbra húz az autó, még mindig fennáll. Voltam már futómű beállításon, cseréltünk első tárcsákat és betéteket, a keréknyomás rendben van. A Bosch szerviz szerint a fékmunkahenger jól működik. Viszont azt tapasztalom, hogyha lemosom alaposan az autót (kerekeket, íveket különös figyelemmel), akkor másnap, mikor a garázsból indulok, valami kattan hátul, a fékek felől. Mintha beragadt volna. Ezt többször is csinálta már. Bosszantó a dolog, mert szinte rá kell tartani a kormányra, hogy tartsa a sávot.
Tudom, hogy korábban (évekkel ezelőtt) volt egy fórumtárs, aki hasonlóval küzdött. Akkor kicsit ráfogtátok, hogy vannak, akik szerint minden út lejt.
Most már kezdem én is ezt érezni. Más autóknál egyáltalán nem tapasztalom ezt, pedig vezettem már nagyobbakat is.
Valaki találkozott már hasonlóval? Ötleteket szívesen veszek. Köszi!
Ha a fék szorulása miatt húz, azt nagyon könnyű megállapítani. Pár km után ellenőrizd tapintással a felnik hőmérsékletét. Ha észrevehetően melegebb az egyik oldal, akkor ott szorul a fék. A féktárcsához ne nyúlj, mert az nagyon forró. Az első kerekeknél jobban melegszik a fék, mint a hátsóknál. Ez normális.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4474 Dátum:
2020.02.04 kedd, 17:42:37 »
Idézetet írta: Pászti - 2020.02.04 kedd, 17:20:00
Üdv Mindenkinek!
A korábban említett problémám, miszerint folyamatosan jobbra húz az autó, még mindig fennáll. Voltam már futómű beállításon, cseréltünk első tárcsákat és betéteket, a keréknyomás rendben van. A Bosch szerviz szerint a fékmunkahenger jól működik. Viszont azt tapasztalom, hogyha lemosom alaposan az autót (kerekeket, íveket különös figyelemmel), akkor másnap, mikor a garázsból indulok, valami kattan hátul, a fékek felől. Mintha beragadt volna. Ezt többször is csinálta már. Bosszantó a dolog, mert szinte rá kell tartani a kormányra, hogy tartsa a sávot.
Tudom, hogy korábban (évekkel ezelőtt) volt egy fórumtárs, aki hasonlóval küzdött. Akkor kicsit ráfogtátok, hogy vannak, akik szerint minden út lejt.
Most már kezdem én is ezt érezni. Más autóknál egyáltalán nem tapasztalom ezt, pedig vezettem már nagyobbakat is.
Valaki találkozott már hasonlóval? Ötleteket szívesen veszek. Köszi!
MKIII-nál rendszeresen berohadt a kézifék kábel... nem lehet az itt is??
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Pászti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4475 Dátum:
2020.02.04 kedd, 18:44:32 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.02.04 kedd, 17:38:15
Ha a fék szorulása miatt húz, azt nagyon könnyű megállapítani. Pár km után ellenőrizd tapintással a felnik hőmérsékletét. Ha észrevehetően melegebb az egyik oldal, akkor ott szorul a fék. A féktárcsához ne nyúlj, mert az nagyon forró. Az első kerekeknél jobban melegszik a fék, mint a hátsóknál. Ez normális.
Ha szorulna, akkor a felni is melegszik, nem csak a tárcsa és a betét?
Válasz
MKIII-nál rendszeresen berohadt a kézifék kábel... nem lehet az itt is??
Tavaly előtt nyáron, mikor még apósom használta, akkor volt egy alkalom, amikor elszakadt a bowden. Állítólag rohadás miatt. Létezne, hogy ilyen hamar újra tönkremegy, ha cserélték? Bár az is lehet, hogy csak a huzalt cserélték ki?
Ez jó ötlet, majd megnézetem olajcserénél. Látszik amúgy egyértelműen a rohadás, vagy valahol rejtett helyen van?
Naplózva
S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4476 Dátum:
2020.02.04 kedd, 19:17:58 »
Idézetet írta: Pászti - 2020.02.04 kedd, 18:44:32
Ha szorulna, akkor a felni is melegszik, nem csak a tárcsa és a betét?
Elég jó fémes kapcsolat van köztük, szóval naná, hogy melegszik. Ha megérinted, kívülről haladj a kerék közepe felé.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4477 Dátum:
2020.02.04 kedd, 20:08:52 »
Idézetet írta: Pászti - 2020.02.04 kedd, 18:44:32
Ha szorulna, akkor a felni is melegszik, nem csak a tárcsa és a betét?
Tavaly előtt nyáron, mikor még apósom használta, akkor volt egy alkalom, amikor elszakadt a bowden. Állítólag rohadás miatt. Létezne, hogy ilyen hamar újra tönkremegy, ha cserélték? Bár az is lehet, hogy csak a huzalt cserélték ki?
Ez jó ötlet, majd megnézetem olajcserénél. Látszik amúgy egyértelműen a rohadás, vagy valahol rejtett helyen van?
napi használat után... pláne autópályázásnál is lehetett érezni a (lemez) felnin (is) melegedést... ilyen hidegben ez jobban érezhető...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4478 Dátum:
2020.02.04 kedd, 20:16:38 »
Idézetet írta: Pászti - 2020.02.04 kedd, 17:20:00
Üdv Mindenkinek!
A korábban említett problémám, miszerint folyamatosan jobbra húz az autó, még mindig fennáll. Voltam már futómű beállításon, cseréltünk első tárcsákat és betéteket, a keréknyomás rendben van. A Bosch szerviz szerint a fékmunkahenger jól működik. Viszont azt tapasztalom, hogyha lemosom alaposan az autót (kerekeket, íveket különös figyelemmel), akkor másnap, mikor a garázsból indulok, valami kattan hátul, a fékek felől. Mintha beragadt volna. Ezt többször is csinálta már. Bosszantó a dolog, mert szinte rá kell tartani a kormányra, hogy tartsa a sávot.
Tudom, hogy korábban (évekkel ezelőtt) volt egy fórumtárs, aki hasonlóval küzdött. Akkor kicsit ráfogtátok, hogy vannak, akik szerint minden út lejt.
Most már kezdem én is ezt érezni. Más autóknál egyáltalán nem tapasztalom ezt, pedig vezettem már nagyobbakat is.
Valaki találkozott már hasonlóval? Ötleteket szívesen veszek. Köszi!
A mosás utáni pattanás az, hogy a rozsda összegyógyítja a tárcsát a betéttel, ez normális. Lekopik
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Pászti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4479 Dátum:
2020.02.04 kedd, 20:52:58 »
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Megtapogatom majd, ha hosszabb távon megyek. Remélem, hogy sikerül megtalálnom a hiba forrását.
Naplózva
S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4480 Dátum:
2020.02.05 szerda, 06:42:34 »
Idézetet írta: Pászti - 2020.02.04 kedd, 20:52:58
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Megtapogatom majd, ha hosszabb távon megyek. Remélem, hogy sikerül megtalálnom a hiba forrását.
gumi is okozhatja, ha az egyik gumi oldalfala vastagabb, mint a többié.
nekem volt korábban ilyen valamelyik kocsinál. megcseréltem az első-hátsó gumikat és megszűnt
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Pászti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4481 Dátum:
2020.02.06 csütörtök, 19:04:46 »
Idézetet írta: G_B - 2020.02.05 szerda, 06:42:34
gumi is okozhatja, ha az egyik gumi oldalfala vastagabb, mint a többié.
nekem volt korábban ilyen valamelyik kocsinál. megcseréltem az első-hátsó gumikat és megszűnt
Ez is elképzelhető lehet, bár úgy éreztem, hogy a nyári szettel is csinálta még ősszel.
Naplózva
S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
Ata62
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4482 Dátum:
2020.02.11 kedd, 18:49:50 »
Sziasztok!
Elnézést,hogy ide írok talán Ti tudtok ötleteket adni,vagy találkozott már valaki ezzel a hang al.Ford Cmax 2014 1.6 TDCI 85 Kw
Mostanában fura huhogó hangra lettem figyelmes álló kocsinál alapjáraton(vezetés közben nem hallani)Fülre nem jövök rá az eredetéről.Itt egy felvétel róla.
https://www.youtube.com/watch?v=lOP9sr9V5ew
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4483 Dátum:
2020.02.11 kedd, 18:59:13 »
Idézetet írta: Ata62 - 2020.02.11 kedd, 18:49:50
Sziasztok!
Elnézést,hogy ide írok talán Ti tudtok ötleteket adni,vagy találkozott már valaki ezzel a hang al.Ford Cmax 2014 1.6 TDCI 85 Kw
Mostanában fura huhogó hangra lettem figyelmes álló kocsinál alapjáraton(vezetés közben nem hallani)Fülre nem jövök rá az eredetéről.Itt egy felvétel róla.
https://www.youtube.com/watch?v=lOP9sr9V5ew
Itt egy felvétel róla?
Ez egy Peugeot 1.4 HDi motorról készült felvétel.
Ha és amennyiben teljesen azonos a hang a Ford C-max 1.6 TDCi-dnél, akkor igen gyorsan javaslom a segédberendezés szíjhajtás és főleg a vezérlés átvizsgálását/átvizsgáltatását, amíg nem késő!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4484 Dátum:
2020.02.11 kedd, 19:01:55 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.11 kedd, 18:59:13
Itt egy felvétel róla?
Ez egy Peugeot 1.4 HDi motorról készült felvétel.
Ha és amennyiben teljesen azonos a hang a Ford C-max 1.6 TDCi-dnél, akkor igen gyorsan javaslom a segédberendezés szíjhajtás és főleg a vezérlés átvizsgálását/átvizsgáltatását, amíg nem késő!
Viz pumpa/szivattyú csapágyazása?
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Ata62
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4485 Dátum:
2020.02.11 kedd, 20:03:41 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.11 kedd, 18:59:13
Itt egy felvétel róla?
Ez egy Peugeot 1.4 HDi motorról készült felvétel.
Ha és amennyiben teljesen azonos a hang a Ford C-max 1.6 TDCi-dnél, akkor igen gyorsan javaslom a segédberendezés szíjhajtás és főleg a vezérlés átvizsgálását/átvizsgáltatását, amíg nem késő!
Nagyon szépen köszi a gyors választ.
Igen a hang abszolút ugyanaz, a motor nem(bocs elfeledtem említeni)Akkor kezdem a segédszíj levételével.
Naplózva
Ata62
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4486 Dátum:
2020.02.11 kedd, 20:19:15 »
Idézetet írta: Benedek - 2020.02.11 kedd, 19:01:55
Viz pumpa/szivattyú csapágyazása?
Köszi a választ. Ha a vezérlésnél lesz a gond,akkor sajna lehet sanszos a vízpumpa is,de jobb lenne ha csak a szíj lett feszes nagyon.Még egyszer köszi mindkettőtöknek az infókat,ez már elég kiindulópontnak.
Naplózva
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4487 Dátum:
2020.03.07 szombat, 17:14:52 »
Segítséget kérnék (apué az autó, így nekem csak tőle vannak információim): adott egy 2009-es gyártású S-Max, motorkód (ha jól rémlik, mert nem az én autóm) AZWC, 2.0TDCi. Elmondása szerint gyorsított és valószínűleg a fordulatszámmérő a "pirosba is belement", aztán kapott egy engine mailfunction üzenetet. Azt most nem tudom, hogy utána vészüzemmódba kapcsolt-e a motor, mert beért a városba, nem huzatta. Újraindítás után és másnap nem volt vele probléma.
Ma kiolvastam a hibakódokat ForDTC és telefon segítségével:
P003A:16-6C: turbófeltöltő/kompresszor nyomásszabályozó. A helyzet meghaladta a tanulási határt.
P1632:92-68: intelligens generátor hibaérzékelő/áramkör
P1632:94-68: intelligens generátor hibaérzékelő/áramkör
Ezeket tudtam törölni, mondtam neki, hogy ha újra jelentkezik, megnézzük, milyen kódok keletkeztek.
A turbóval kapcsolatos hiba oka merrefelé keresendő?
A két utóbbi keletkezhetett akkucsere kapcsán (mert az volt)?
Volt még egy hiba, ezt nem engedte törölni a ForDTC:
B1D01:13-68: jobboldali tompított fényszóró áramkör
A tompított világít, nem tűnik úgy, hogy valami baja lenne.
Valaki találkozott már ezekkel?
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Max 2007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4488 Dátum:
2020.03.08 vasárnap, 09:38:20 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni "Visszapillantó tükör lebillentése tolatáskor" témában. Nem tudom beállítani ezt a 2007-es S-Max-ban. Lehet, hogy az kikapcsolható egy menüben amit csak a szervíz lát? Titánium felszereltség ellenére ez nincs benne, vagy simán béna vagyok?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4489 Dátum:
2020.03.08 vasárnap, 09:45:13 »
Idézetet írta: edk - 2020.03.07 szombat, 17:14:52
Segítséget kérnék (apué az autó, így nekem csak tőle vannak információim): adott egy 2009-es gyártású S-Max, motorkód (ha jól rémlik, mert nem az én autóm) AZWC, 2.0TDCi. Elmondása szerint gyorsított és valószínűleg a fordulatszámmérő a "pirosba is belement", aztán kapott egy engine mailfunction üzenetet. Azt most nem tudom, hogy utána vészüzemmódba kapcsolt-e a motor, mert beért a városba, nem huzatta. Újraindítás után és másnap nem volt vele probléma.
Ma kiolvastam a hibakódokat ForDTC és telefon segítségével:
P003A:16-6C: turbófeltöltő/kompresszor nyomásszabályozó. A helyzet meghaladta a tanulási határt.
P1632:92-68: intelligens generátor hibaérzékelő/áramkör
P1632:94-68: intelligens generátor hibaérzékelő/áramkör
Ezeket tudtam törölni, mondtam neki, hogy ha újra jelentkezik, megnézzük, milyen kódok keletkeztek.
A turbóval kapcsolatos hiba oka merrefelé keresendő?
A két utóbbi keletkezhetett akkucsere kapcsán (mert az volt)?
Volt még egy hiba, ezt nem engedte törölni a ForDTC:
B1D01:13-68: jobboldali tompított fényszóró áramkör
A tompított világít, nem tűnik úgy, hogy valami baja lenne.
Valaki találkozott már ezekkel?
Köszönöm a válaszokat.
szia. Nem kell keresgetni hibát.A fele alacsony akkufesz miatt keletkezett(akkucsere), a turbó nyomásszabályzó pedig csak a padlózás miatt tette be ezt a hibakódot.Most kitörölted őket, a következő hibajelenségig semmi tennivaló...
És inkább használj Forscan+laptopot,ha lehetőség van rá.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4490 Dátum:
2020.03.08 vasárnap, 09:45:47 »
Idézetet írta: Max 2007 - 2020.03.08 vasárnap, 09:38:20
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni "Visszapillantó tükör lebillentése tolatáskor" témában. Nem tudom beállítani ezt a 2007-es S-Max-ban. Lehet, hogy az kikapcsolható egy menüben amit csak a szervíz lát? Titánium felszereltség ellenére ez nincs benne, vagy simán béna vagyok?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Csak, ha memóriás az ülésed.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Max 2007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4491 Dátum:
2020.03.08 vasárnap, 15:07:21 »
Idézetet írta: alf® - 2020.03.08 vasárnap, 09:45:47
Csak, ha memóriás az ülésed.
Akkor itt a bibi. Köszönöm.
Naplózva
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4492 Dátum:
2020.03.08 vasárnap, 15:58:50 »
Idézetet írta: alf® - 2020.03.08 vasárnap, 09:45:13
szia. Nem kell keresgetni hibát.A fele alacsony akkufesz miatt keletkezett(akkucsere), a turbó nyomásszabályzó pedig csak a padlózás miatt tette be ezt a hibakódot.Most kitörölted őket, a következő hibajelenségig semmi tennivaló...
És inkább használj Forscan+laptopot,ha lehetőség van rá.
Köszönöm, továbbítom az infót
.
Adott a Forscan+laptop páros is, csak most a telefonos megoldás volt kéznél.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
GMiki
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4493 Dátum:
2020.04.08 szerda, 13:21:07 »
Sziasztok!
kb 2 hónapja küszködök az alábbi dolgokkal aki tud legyenszives segítsen. 2008-as Galaxym van 2.2 Q4WA motorszámmal.
1) lambdaszonda P0131 (tartomány kívül alacsony feszültség) és P2196 (Érzékelő dúst jelez) hibakódot dob. Ha törlöm a hibakódot szinte egyből dobja újra. Delphi diagnosztikám van. Kb 3 hete cseréltem a lambda szondát (champion tipusúra) de ugyanaz. A csatlakozás szép nem korrodált. A csatlakozótól még nem néztem az ECU-ig a vezetéket. Nem tudja valaki hogy az ECU mely pontjaira megy a szonda 6 kábele?
2) részecskeszűrő P2002 (részecskeszűrő hatékonysága küszöbérték alatt)hiba. Vettem az autodoc.hu-n Ridex DPF dobot.. Kb 1 hét 1000Km -ig nem volt gond. Felhígul az olaj, sikertelen regenerálások sorozata. A DPF és a diferencial szenzor közötti csövet cseréltem. A védőcső alatt az egyik gumicső el volt égve. Mind a kettőt cseréltem. A differencial nyomásom: alapjáraton 0,1-0,2 kPa 80km/h-nál: 0,7-0,9 Gyorsításkor felmegy 1,7-re is. Mennyinek kell lenni a diferencial nyomásnak? A katalizátor hőmérséklet jeladóm is rossz értéket mutat mert reggel indítás előtt 322 fokon ált. Ez 35-km után felment 587 fokra. A sikertelen regenerálások továbbra is fennálnak. Próbáltam felhívni pár boltot hogy esetleg vennék egy nyomásmérő órát hogy leellenőriném, hogy jól működik-e a szenzor de még eddig nem találtam 0,001 bar-mérő órát. Esetleg valakinek valami tapasztalata vagy ötlete van?
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4494 Dátum:
2020.04.08 szerda, 13:56:30 »
Idézetet írta: GMiki - 2020.04.08 szerda, 13:21:07
Sziasztok!
kb 2 hónapja küszködök az alábbi dolgokkal aki tud legyenszives segítsen. 2008-as Galaxym van 2.2 Q4WA motorszámmal.
1) lambdaszonda P0131 (tartomány kívül alacsony feszültség) és P2196 (Érzékelő dúst jelez) hibakódot dob. Ha törlöm a hibakódot szinte egyből dobja újra. Delphi diagnosztikám van. Kb 3 hete cseréltem a lambda szondát (champion tipusúra) de ugyanaz. A csatlakozás szép nem korrodált. A csatlakozótól még nem néztem az ECU-ig a vezetéket. Nem tudja valaki hogy az ECU mely pontjaira megy a szonda 6 kábele?
2) részecskeszűrő P2002 (részecskeszűrő hatékonysága küszöbérték alatt)hiba. Vettem az autodoc.hu-n Ridex DPF dobot.. Kb 1 hét 1000Km -ig nem volt gond. Felhígul az olaj, sikertelen regenerálások sorozata. A DPF és a diferencial szenzor közötti csövet cseréltem. A védőcső alatt az egyik gumicső el volt égve. Mind a kettőt cseréltem. A differencial nyomásom: alapjáraton 0,1-0,2 kPa 80km/h-nál: 0,7-0,9 Gyorsításkor felmegy 1,7-re is. Mennyinek kell lenni a diferencial nyomásnak? A katalizátor hőmérséklet jeladóm is rossz értéket mutat mert reggel indítás előtt 322 fokon ált. Ez 35-km után felment 587 fokra. A sikertelen regenerálások továbbra is fennálnak. Próbáltam felhívni pár boltot hogy esetleg vennék egy nyomásmérő órát hogy leellenőriném, hogy jól működik-e a szenzor de még eddig nem találtam 0,001 bar-mérő órát. Esetleg valakinek valami tapasztalata vagy ötlete van?
Előre is köszönöm a segítséget!
felmegy az 10főlé is normál helyzetben...
lehet lukas a gumicső szakasz a nyomáskülönbség mérőnél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GMiki
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4495 Dátum:
2020.04.08 szerda, 16:25:34 »
Idézetet írta: alf® - 2020.04.08 szerda, 13:56:30
felmegy az 10főlé is normál helyzetben...
lehet lukas a gumicső szakasz a nyomáskülönbség mérőnél.
Szia! Az megvolt Írtam is hogy az egyik cső a védőszövet alatt el volt égve. Cseréltem mind a két csövet szövetbetétes benzincsőre. Menet közben mértem Delphiben (kiraktam hogy grafikonon jelezze nekem) a diferencial nyomást. Autópályán megyek kb 25 km-t. Max 1.8 kPa-ig megy fel. De ahogy írtam kb vagy 5 hete cseréltem a részecskeszűrőt. Nem tudom mennyi a referencia érték.
Üdv!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4496 Dátum:
2020.04.08 szerda, 16:55:14 »
Idézetet írta: GMiki - 2020.04.08 szerda, 16:25:34
Szia! Az megvolt Írtam is hogy az egyik cső a védőszövet alatt el volt égve. Cseréltem mind a két csövet szövetbetétes benzincsőre. Menet közben mértem Delphiben (kiraktam hogy grafikonon jelezze nekem) a diferencial nyomást. Autópályán megyek kb 25 km-t. Max 1.8 kPa-ig megy fel. De ahogy írtam kb vagy 5 hete cseréltem a részecskeszűrőt. Nem tudom mennyi a referencia érték.
Üdv!
Kár/felesleges volt DPF-et cserélni. Főleg gyárit valami utángyártottra.
Cseréld a hibás értéket mutató hőmérséklet szenzort.
Ellenőrizd a nyomáskülönbség szenzort kézi/mérőórás pumpával, hogy valós értéket mutat-e.
Miért kellene 0.001 bar-os mérőóra? Nem kell.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.04.08 szerda, 16:57:16 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GMiki
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4497 Dátum:
2020.04.08 szerda, 22:05:38 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.04.08 szerda, 16:55:14
Kár/felesleges volt DPF-et cserélni. Főleg gyárit valami utángyártottra.
Cseréld a hibás értéket mutató hőmérséklet szenzort.
Ellenőrizd a nyomáskülönbség szenzort kézi/mérőórás pumpával, hogy valós értéket mutat-e.
Miért kellene 0.001 bar-os mérőóra? Nem kell.
Jaja ellenőrizném de milyen kézi/mérőórás pumpával?? Tudnál belinkelni ilyen mérőórát? Azért írtam hogy 0,001 bár mert átszámolva a 0,1kPA az 0,001 bar. Olyan szerszámot keresek amit írtál csak nem tudom hol keressem. A differencial nyomásnak mennyinek kell lennie? Az én értékeim jónak tekinthető? Sehol nem találok referencia adatokat.
A leszerelt DPF-et természetesen nem dobtam el megvan. Kezdem én is gyanítani, hogy nem az volt a ludas... A belső része teljesen egészségesnek néz ki.
A hőmérsékelt szenzort cserélni fogom természetesen.
Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4498 Dátum:
2020.04.08 szerda, 22:47:08 »
Idézetet írta: GMiki - 2020.04.08 szerda, 22:05:38
Jaja ellenőrizném de milyen kézi/mérőórás pumpával?? Tudnál belinkelni ilyen mérőórát? Azért írtam hogy 0,001 bár mert átszámolva a 0,1kPA az 0,001 bar. Olyan szerszámot keresek amit írtál csak nem tudom hol keressem. A differencial nyomásnak mennyinek kell lennie? Az én értékeim jónak tekinthető? Sehol nem találok referencia adatokat.
A leszerelt DPF-et természetesen nem dobtam el megvan. Kezdem én is gyanítani, hogy nem az volt a ludas... A belső része teljesen egészségesnek néz ki.
A hőmérsékelt szenzort cserélni fogom természetesen.
Köszönöm a válaszokat!
A matematikai átváltásoknak nincs igazán szerepe itt.
Továbbra is .... miért kell-ene olyan beosztású óra?
A szenzor letesztelése úgy történik, hogy megnyomod a kézi pumpával, megnézed a rajta lévő órán a nyomást (mondjuk 0-1 bar) és megnézed, hogy elektronikusan a PCM akkor milyen nyomást lát!
Azt amit az óra mutat vagy eltérőt. Ennyi a teszt!
https://www.google.hu/search?q=k%C3%A9zi+v%C3%A1kuum+pumpa&sxsrf=ALeKk00E_x9EIGdgvH5Zv2-KdNqNNjZY2g:1586378843079&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=yNTwmIPrmzchkM%253A%252CJ7Bwx6F9P_LI-M%252C_&vet=1&usg=AI4_-kSxBvTjz74CYrU5G7UeMdS8GJWd6A&sa=X&ved=2ahUKEwisq67b2dnoAhXlkosKHXWsCjAQ9QEwBnoECAoQIQ
«
Utoljára szerkesztve: 2020.04.08 szerda, 22:55:29 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4499 Dátum:
2020.04.19 vasárnap, 12:59:08 »
Sziasztok!
2010-es évjáratú Ford S-Maxhoz keresek első és hátsó Ford emblémát. Az autóról, hogy tudom leszedni a régieket? Ragasztottak, csavarosak, pattintósak?
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ