Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:56:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
80
81
82
83
84
85
86
[
87
]
88
89
90
91
92
93
94
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1504393 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4300 Dátum:
2019.02.22 péntek, 12:15:27 »
Sziasztok!
7 üléses Smaxija van valakinek? Kollégám akarja visszaalakítani az 5 üllésesét 7 üllésesre (eredetileg 7 ülléses volt, de valamit mókoltak a papírozásnál és mire az országba ért már csak 5 ülés maradt). Pár képre lenne szüksége, hogy a harmadik ülléssor lecsukott állapotban hova csuklik, hogy néz ki, stb. Tudna valaki küldeni pár képet? Vagy ha BP-n egy fél órát rászán valaki, hogy megmutassa kollégának, az is nagy segítség lenne.
Köszi!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4301 Dátum:
2019.02.22 péntek, 12:25:15 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.02.22 péntek, 12:15:27
Sziasztok!
7 üléses Smaxija van valakinek? Kollégám akarja visszaalakítani az 5 üllésesét 7 üllésesre (eredetileg 7 ülléses volt, de valamit mókoltak a papírozásnál és mire az országba ért már csak 5 ülés maradt). Pár képre lenne szüksége, hogy a harmadik ülléssor lecsukott állapotban hova csuklik, hogy néz ki, stb. Tudna valaki küldeni pár képet? Vagy ha BP-n egy fél órát rászán valaki, hogy megmutassa kollégának, az is nagy segítség lenne.
Köszi!
persze.de mikori évjárat?
2006-14ig volt egyforma asszem, aztán 14-18-ig, és a 19es már megint más...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4302 Dátum:
2019.02.22 péntek, 12:26:23 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.22 péntek, 12:25:15
persze.de mikori évjárat?
2006-14ig volt egyforma asszem, aztán 14-18-ig, és a 19es már megint más...
'12
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4303 Dátum:
2019.02.22 péntek, 14:21:06 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.02.22 péntek, 12:26:23
'12
én már nem tudok segíteni...
De ha elég a "hasonló" ,szólj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4304 Dátum:
2019.02.22 péntek, 14:30:26 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.02.22 péntek, 12:15:27
Sziasztok!
7 üléses Smaxija van valakinek? Kollégám akarja visszaalakítani az 5 üllésesét 7 üllésesre (eredetileg 7 ülléses volt, de valamit mókoltak a papírozásnál és mire az országba ért már csak 5 ülés maradt). Pár képre lenne szüksége, hogy a harmadik ülléssor lecsukott állapotban hova csuklik, hogy néz ki, stb. Tudna valaki küldeni pár képet? Vagy ha BP-n egy fél órát rászán valaki, hogy megmutassa kollégának, az is nagy segítség lenne.
Köszi!
fotóim nekem sincsenek, a mostani pedig csak 5üléses.
nézzetek szét ebben, szerintem benne lesz:
https://drive.google.com/file/d/1quIBGb2OuY4GDW_oZMjX8SmH9pHAtJA4/view?usp=sharing
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4305 Dátum:
2019.02.22 péntek, 15:10:44 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.02.22 péntek, 12:26:23
'12
A BT régi smaxija 2006-os.Szerintem az ugyan az, és az övé is 7 üléses.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4306 Dátum:
2019.02.22 péntek, 16:26:56 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.22 péntek, 15:10:44
A BT régi smaxija 2006-os.Szerintem az ugyan az, és az övé is 7 üléses.
Az enyém közös-üléses.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4307 Dátum:
2019.02.22 péntek, 18:22:48 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.02.22 péntek, 16:26:56
Az enyém közös-üléses.
Ha ti a 6-7 ülésen tudtok közös-ülni, akkor nem lehet valami nagy a használt "munkahenger"
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4308 Dátum:
2019.02.22 péntek, 20:27:42 »
Idézetet írta: G_B - 2019.02.22 péntek, 14:30:26
fotóim nekem sincsenek, a mostani pedig csak 5üléses.
nézzetek szét ebben, szerintem benne lesz:
https://drive.google.com/file/d/1quIBGb2OuY4GDW_oZMjX8SmH9pHAtJA4/view?usp=sharing
Aztamindenit, ilyen doksi nincs Mondeo-hoz?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4309 Dátum:
2019.02.22 péntek, 20:30:52 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.02.22 péntek, 16:26:56
Az enyém közös-üléses.
Nálatok van még ez az S-Max?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4310 Dátum:
2019.02.22 péntek, 20:34:07 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.02.22 péntek, 20:30:52
Nálatok van még ez az S-Max?
Persze, még azt használom.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4311 Dátum:
2019.02.22 péntek, 20:37:49 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.02.22 péntek, 20:34:07
Persze, még azt használom.
Ha az autó közelében jársz, csinálsz nekem pár képet, hogy hova/hogyan hajtogatódik le a 3. üléssor? Köszi!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4312 Dátum:
2019.02.22 péntek, 20:47:02 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.02.22 péntek, 20:37:49
Ha az autó közelében jársz, csinálsz nekem pár képet, hogy hova/hogyan hajtogatódik le a 3. üléssor? Köszi!
Persze. Küldj egy számot. És a hétvégén tolom a fotókat
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4313 Dátum:
2019.02.22 péntek, 21:03:33 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.02.22 péntek, 20:47:02
Persze. Küldj egy számot. És a hétvégén tolom a fotókat
Küldtem PÜ-ben mail címet. Ezer köszi!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4314 Dátum:
2019.02.23 szombat, 06:36:31 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.02.22 péntek, 21:03:33
Küldtem PÜ-ben mail címet. Ezer köszi!
Felelőtlen vagy, most majd jól megspamel a közös üléses fotóival.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4315 Dátum:
2019.02.23 szombat, 17:02:19 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.02.22 péntek, 20:27:42
Aztamindenit, ilyen doksi nincs Mondeo-hoz?
pdf-ben nincs meg, de onlány:
https://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2007.5_02.2007/mechanical_repairs/1_general_information/100_service_information/100-00_general_information/description_and_operation/about_this_manual/
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4316 Dátum:
2019.02.25 hétfő, 08:37:52 »
Idézetet írta: G_B - 2019.02.23 szombat, 17:02:19
pdf-ben nincs meg, de onlány:
https://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2007.5_02.2007/mechanical_repairs/1_general_information/100_service_information/100-00_general_information/description_and_operation/about_this_manual/
Köszcsíííyy
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Pászti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4317 Dátum:
2019.03.19 kedd, 13:56:26 »
Üdv Mindenkinek!
Most lettünk tulajdonosai egy 2014.10. havi 2.0 TDci 136Le-s S-maxnak. Végig olvastam az előzményeket, de pontos tanácsot szeretnék kérni azzal kapcsolatban, hogy mit érdemes megcsinálni az autón azért, hogy minél jobb állapotban tudjuk tartani? Igyekszünk inkább hosszú távon használni, de nem garancia, hogy a jövőben sikerül. EGR dugózásra van szükség? Ellentétes véleményeket is olvastam, így jó lenne tisztázni a dolgot.
A másik, hogy a convers+ frissítés kb mennyibe kerül? Jó lenne látni a kijelzőn a radar távkijelzését. Debrecen környékén csinál ilyet valaki? Köszi a válaszokat!
Naplózva
S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4318 Dátum:
2019.03.19 kedd, 14:02:50 »
Idézetet írta: Pászti - 2019.03.19 kedd, 13:56:26
Üdv Mindenkinek!
Most lettünk tulajdonosai egy 2014.10. havi 2.0 TDci 136Le-s S-maxnak. Végig olvastam az előzményeket, de pontos tanácsot szeretnék kérni azzal kapcsolatban, hogy mit érdemes megcsinálni az autón azért, hogy minél jobb állapotban tudjuk tartani? Igyekszünk inkább hosszú távon használni, de nem garancia, hogy a jövőben sikerül. EGR dugózásra van szükség? Ellentétes véleményeket is olvastam, így jó lenne tisztázni a dolgot.
A másik, hogy a convers+ frissítés kb mennyibe kerül? Jó lenne látni a kijelzőn a radar távkijelzését. Debrecen környékén csinál ilyet valaki? Köszi a válaszokat!
Convers+ -hoz itt van az infó:
http://mondeo.hu/index.php?topic=18523.0
Igaz nem Debrecen, de nem tudom, hogy más is vállal-e ilyet.
Csináltass egy olajcserét, minden szűrővel együtt, plusz fékolaj, stb. hogy tiszta lappal indulj. A többit majd dobja az élet.
Amúgy üdv a klubban, és sok balesetmentes km-t!
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Pászti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4319 Dátum:
2019.03.19 kedd, 14:44:12 »
Idézetet írta: Domi - 2019.03.19 kedd, 14:02:50
Convers+ -hoz itt van az infó:
http://mondeo.hu/index.php?topic=18523.0
Igaz nem Debrecen, de nem tudom, hogy más is vállal-e ilyet.
Csináltass egy olajcserét, minden szűrővel együtt, plusz fékolaj, stb. hogy tiszta lappal indulj. A többit majd dobja az élet.
Amúgy üdv a klubban, és sok balesetmentes km-t!
Köszi! Akkor EGR dugózást fölösleges csináltatni, ha esetleg városban használnánk majd?
Hála az égnek minden infót pontosan tudunk a gépről, mert ismerősünk céges kocsija volt! Így az olajcserére sincs még szükség.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.03.19 kedd, 15:02:12 írta Pászti
»
Naplózva
S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4320 Dátum:
2019.03.19 kedd, 14:52:38 »
Idézetet írta: Pászti - 2019.03.19 kedd, 14:44:12
Köszi! Akkor EGR dugózást fölösleges csináltatni, ha esetleg városban használnánk majd?
Hála az égnek minden infót pontosan tudunk a gépről, mert ismerősünk céges kocsija volt!
én az 1.8-on megcsináltam, a mostanin nem. az idő majd megmondja, hogy mi lett volna a jó
télen sok volt a rövid városi utunk, tavasztól várhatóan bringával megyünk oviba.
milyen conves+ frissítésre gondoltál? frissebb gyári sw kellene vagy plusz funkció?
sw frissítést valószínűleg HZsolt is tud, plusz cuccokat power_ford (amit Domi linkelt)
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Pászti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4321 Dátum:
2019.03.19 kedd, 15:01:07 »
Idézetet írta: G_B - 2019.03.19 kedd, 14:52:38
én az 1.8-on megcsináltam, a mostanin nem. az idő majd megmondja, hogy mi lett volna a jó
télen sok volt a rövid városi utunk, tavasztól várhatóan bringával megyünk oviba.
milyen conves+ frissítésre gondoltál? frissebb gyári sw kellene vagy plusz funkció?
sw frissítést valószínűleg HZsolt is tud, plusz cuccokat power_ford (amit Domi linkelt)
Igazából faceliftes kijelzőnk van, szóval kijelzi a hőfokot állandóan, meg a tempomat is írja a sebességet, de bosszantó, hogy a radar már 15 centire vinnyog, hogy "jaj, neki mész". A garázsban 3 centire kell állnom a faltól, hogy beférjen az orra, de így a radar abszolút használhatatlan. Igazából arra lenne leginkább szükségem. Azt sem tudom, hogy milyen verzió van telepítve.
Naplózva
S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4322 Dátum:
2019.03.19 kedd, 15:32:22 »
Idézetet írta: Pászti - 2019.03.19 kedd, 15:01:07
Igazából faceliftes kijelzőnk van, szóval kijelzi a hőfokot állandóan, meg a tempomat is írja a sebességet, de bosszantó, hogy a radar már 15 centire vinnyog, hogy "jaj, neki mész". A garázsban 3 centire kell állnom a faltól, hogy beférjen az orra, de így a radar abszolút használhatatlan. Igazából arra lenne leginkább szükségem. Azt sem tudom, hogy milyen verzió van telepítve.
Azt nem hiszem, hogy a 3cm-t bármilyen utólagos okosítás támogatná. Inkább ragassz a falra egy mosogatószivacsot, ha félted az orrát. Szerintem 10cm-en belül minden radar folyamatosan sípol, vagy ha vizuális kijelző van, akkor a max. közelséget mutatja.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4323 Dátum:
2019.03.19 kedd, 15:49:24 »
Idézetet írta: Pászti - 2019.03.19 kedd, 15:01:07
Igazából faceliftes kijelzőnk van, szóval kijelzi a hőfokot állandóan, meg a tempomat is írja a sebességet, de bosszantó, hogy a radar már 15 centire vinnyog, hogy "jaj, neki mész". A garázsban 3 centire kell állnom a faltól, hogy beférjen az orra, de így a radar abszolút használhatatlan. Igazából arra lenne leginkább szükségem. Azt sem tudom, hogy milyen verzió van telepítve.
oda nem is a radart mókolnám, hanem a garázsba tennék be valamit a kerék elé
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Pászti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4324 Dátum:
2019.03.19 kedd, 15:51:15 »
Idézetet írta: Domi - 2019.03.19 kedd, 15:32:22
Azt nem hiszem, hogy a 3cm-t bármilyen utólagos okosítás támogatná. Inkább ragassz a falra egy mosogatószivacsot, ha félted az orrát. Szerintem 10cm-en belül minden radar folyamatosan sípol, vagy ha vizuális kijelző van, akkor a max. közelséget mutatja.
Valószínűleg igazatok van. Lehet, hogy jobb, ha éket fúrok le az aljzatba. Akkor biztosan nem megyek át a szomszéd gipszkarton tárolójába.
Naplózva
S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4325 Dátum:
2019.03.21 csütörtök, 12:54:04 »
Idézetet írta: Pászti - 2019.03.19 kedd, 15:51:15
Valószínűleg igazatok van. Lehet, hogy jobb, ha éket fúrok le az aljzatba. Akkor biztosan nem megyek át a szomszéd gipszkarton tárolójába.
Szia,
Tipp:
Egy idős ismerősömnél láttam azt a megoldást, hogy egy dió lógott le a mennyezetről, beállított parkolási pozícióban. Amikor állt be a garázsba, addig ment előrefelé az autóval, amíg a szélvédő hozzáért a dióhoz.
Azt, hogy a dió helyett ki mit használ fel, az már egyéni kreativitás kérdése
Üdv BL.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4326 Dátum:
2019.03.21 csütörtök, 14:26:04 »
Idézetet írta: bakolaci - 2019.03.21 csütörtök, 12:54:04
Szia,
Tipp:
Egy idős ismerősömnél láttam azt a megoldást, hogy egy dió lógott le a mennyezetről, beállított parkolási pozícióban. Amikor állt be a garázsba, addig ment előrefelé az autóval, amíg a szélvédő hozzáért a dióhoz.
Azt, hogy a dió helyett ki mit használ fel, az már egyéni kreativitás kérdése
Üdv BL.
kollégám teniszlabdával csinálta meg a feleségének az "ütközőt".Míg nem egyszer előrébb rakta 10cm-el.Aztán a vicc után jót röhögött, aztán meg sírt,amikor 100ért cserélt lököst az asszony autóján.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pászti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4327 Dátum:
2019.03.21 csütörtök, 18:26:33 »
Idézetet írta: bakolaci - 2019.03.21 csütörtök, 12:54:04
Szia,
Tipp:
Egy idős ismerősömnél láttam azt a megoldást, hogy egy dió lógott le a mennyezetről, beállított parkolási pozícióban. Amikor állt be a garázsba, addig ment előrefelé az autóval, amíg a szélvédő hozzáért a dióhoz.
Azt, hogy a dió helyett ki mit használ fel, az már egyéni kreativitás kérdése
Üdv BL.
Köszönöm, ez is okos megoldás. Most a kerék mögé tettem egy recsegő műanyag flakont.
Azt akartam volna még megkérdezni, hogy érdemes-e az autót szoftveresen átállítani 163 LE-s változatra?
Kevesebbet fogyasztana, ha igyekeznék értelmes stílusban vezetni?
Igaz, amit a rigotech honlapján írnak, hogy minden autóhoz egyedileg kell a dolgokat állítani a számítógépben, és hogy mérnöki tudás kell hozzá? Vagy ez csak a mókusvakítás része, hogy minél többen velük csináltassák? Véleményem szerint, ha tuningról van szó, akkor lehet, hogy indokolt, de egy gyári szoftvert lecserélni nem hiszem, hogy különleges szaktudást igényelne.
Naplózva
S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4328 Dátum:
2019.03.21 csütörtök, 18:53:43 »
Idézetet írta: Pászti - 2019.03.21 csütörtök, 18:26:33
Köszönöm, ez is okos megoldás. Most a kerék mögé tettem egy recsegő műanyag flakont.
Azt akartam volna még megkérdezni, hogy érdemes-e az autót szoftveresen átállítani 163 LE-s változatra?
Kevesebbet fogyasztana, ha igyekeznék értelmes stílusban vezetni?
Igaz, amit a rigotech honlapján írnak, hogy minden autóhoz egyedileg kell a dolgokat állítani a számítógépben, és hogy mérnöki tudás kell hozzá? Vagy ez csak a mókusvakítás része, hogy minél többen velük csináltassák? Véleményem szerint, ha tuningról van szó, akkor lehet, hogy indokolt, de egy gyári szoftvert lecserélni nem hiszem, hogy különleges szaktudást igényelne.
Keresd itt a forumon power_ford -ot. Ő állítgat ilyeneket. Jópáran megcsinálták már, és eddig mindenkinél hibátlanul fut. Garivesztés sincs.
http://mondeo.hu/index.php?topic=18753.0
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4329 Dátum:
2019.03.21 csütörtök, 21:24:00 »
Idézetet írta: Pászti - 2019.03.21 csütörtök, 18:26:33
Köszönöm, ez is okos megoldás. Most a kerék mögé tettem egy recsegő műanyag flakont.
Azt akartam volna még megkérdezni, hogy érdemes-e az autót szoftveresen átállítani 163 LE-s változatra?
Kevesebbet fogyasztana, ha igyekeznék értelmes stílusban vezetni?
Igaz, amit a rigotech honlapján írnak, hogy minden autóhoz egyedileg kell a dolgokat állítani a számítógépben, és hogy mérnöki tudás kell hozzá? Vagy ez csak a mókusvakítás része, hogy minél többen velük csináltassák? Véleményem szerint, ha tuningról van szó, akkor lehet, hogy indokolt, de egy gyári szoftvert lecserélni nem hiszem, hogy különleges szaktudást igényelne.
írtam privátot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4330 Dátum:
2019.03.21 csütörtök, 22:11:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.03.21 csütörtök, 21:24:00
írtam privátot
A 163 LE-re váltással kapcsolatban?
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4331 Dátum:
2019.03.22 péntek, 08:33:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.03.21 csütörtök, 21:24:00
írtam privátot
szia,
nekem is elküldenéd privátban az infót a 140->163-al kapcsolatban?
köszi
Isu
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4332 Dátum:
2019.03.22 péntek, 08:38:14 »
Idézetet írta: Isu - 2019.03.22 péntek, 08:33:13
szia,
nekem is elküldenéd privátban az infót a 140->163-al kapcsolatban?
köszi
Isu
Nem tudom Zsolti mit küld, de ami itt a fórumon ismert forrás, azt már linkeltem.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4333 Dátum:
2019.03.22 péntek, 08:45:49 »
Idézetet írta: Domi - 2019.03.22 péntek, 08:38:14
Nem tudom Zsolti mit küld, de ami itt a fórumon ismert forrás, azt már linkeltem.
nem csak P_F tudja elővarázsolni azokat a lovakat
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Pászti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4334 Dátum:
2019.03.22 péntek, 10:34:55 »
Szerintetek normális a komputer szerinti 6,7 körüli átlagfogyasztás abban az esetben, ha gyakorlatilag 100 fölé nem megyek az autóval? A folytott motor miatt lenne ekkora? Tényleg nem nehéz a lábam, csak akkor vezetek sportosabban, ha nagyon muszáj. Finoman gyorsítok, időben váltok, általában városban 4., kint 6.-ban megy az utazónk. Az utóbbi időben szinte csak hosszú távon mentünk.
https://katalogus.hasznaltauto.hu/ford/ford-91622
Kb. a fenti az autó felszereltsége. A fogyasztási adatok alapján kb 1 literrel kevesebből kellene mennünk.
Vagy a téli gumi+ hideg kombó ennyire megemeli a fogyasztást a nagy súly miatt?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.03.22 péntek, 10:37:51 írta Pászti
»
Naplózva
S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4335 Dátum:
2019.03.22 péntek, 10:42:06 »
Idézetet írta: Pászti - 2019.03.22 péntek, 10:34:55
Szerintetek normális a komputer szerinti 6,7 körüli átlagfogyasztás abban az esetben, ha gyakorlatilag 100 fölé nem megyek az autóval? A folytott motor miatt lenne ekkora? Tényleg nem nehéz a lábam, csak akkor vezetek sportosabban, ha nagyon muszáj. Finoman gyorsítok, időben váltok, általában városban 4., kint 6.-ban megy az utazónk. Az utóbbi időben szinte csak hosszú távon mentünk.
https://katalogus.hasznaltauto.hu/ford/ford-91622
Kb. a fenti az autó felszereltsége. A fogyasztási adatok alapján kb 1 literrel kevesebből kellene mennünk.
Vagy a téli gumi+ hideg kombó ennyire megemeli a fogyasztást a nagy súly miatt?
Mi számít nálad hosszú távnak? Milyen hosszú távot mész, ahol 100 alatt mész vele? Ha sok a város, akkor az örökös elindulás, álló helyben ketyegés, stb. nem kedvez a fogyinak. De amúgy meg ne a fed.comp.-ot nézd, hanem számold a fogyit. Az lesz a mérvadó. Valamit biztos csal az órád, vagy fel, vagy le.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4336 Dátum:
2019.03.22 péntek, 10:47:45 »
Idézetet írta: Pászti - 2019.03.22 péntek, 10:34:55
Szerintetek normális a komputer szerinti 6,7 körüli átlagfogyasztás abban az esetben, ha gyakorlatilag 100 fölé nem megyek az autóval? A folytott motor miatt lenne ekkora? Tényleg nem nehéz a lábam, csak akkor vezetek sportosabban, ha nagyon muszáj. Finoman gyorsítok, időben váltok, általában városban 4., kint 6.-ban megy az utazónk. Az utóbbi időben szinte csak hosszú távon mentünk.
https://katalogus.hasznaltauto.hu/ford/ford-91622
Kb. a fenti az autó felszereltsége. A fogyasztási adatok alapján kb 1 literrel kevesebből kellene mennünk.
Vagy a téli gumi+ hideg kombó ennyire megemeli a fogyasztást a nagy súly miatt?
az enyém is 140lovas, nekem az elmúlt 9hó és 15ekm átlaga 6,9, nyáron 7 alatti (többnyire 6,5), télen 7 feletti átlagokkal (télen sok ovijárattal volt 8,2 is).
minden 50-es városi, 110-120-as országúti és 140-150-es tempóval.
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4337 Dátum:
2019.03.22 péntek, 11:21:21 »
Idézetet írta: Pászti - 2019.03.22 péntek, 10:34:55
Szerintetek normális a komputer szerinti 6,7 körüli átlagfogyasztás abban az esetben, ha gyakorlatilag 100 fölé nem megyek az autóval? A folytott motor miatt lenne ekkora? Tényleg nem nehéz a lábam, csak akkor vezetek sportosabban, ha nagyon muszáj. Finoman gyorsítok, időben váltok, általában városban 4., kint 6.-ban megy az utazónk. Az utóbbi időben szinte csak hosszú távon mentünk.
https://katalogus.hasznaltauto.hu/ford/ford-91622
Kb. a fenti az autó felszereltsége. A fogyasztási adatok alapján kb 1 literrel kevesebből kellene mennünk.
Vagy a téli gumi+ hideg kombó ennyire megemeli a fogyasztást a nagy súly miatt?
a katalógus adatra +1-1,5 liter, és nem kell mindent elhinni.Ez a valóság.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pászti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4338 Dátum:
2019.03.22 péntek, 11:54:27 »
Idézetet írta: Domi - 2019.03.22 péntek, 10:42:06
Mi számít nálad hosszú távnak? Milyen hosszú távot mész, ahol 100 alatt mész vele? Ha sok a város, akkor az örökös elindulás, álló helyben ketyegés, stb. nem kedvez a fogyinak. De amúgy meg ne a fed.comp.-ot nézd, hanem számold a fogyit. Az lesz a mérvadó. Valamit biztos csal az órád, vagy fel, vagy le.
Minimum 50 km-re gondolok. Az szerintem elég hosszú. 10 fokos garázsból indulűk a legnagyobb hidegben is, és 5 km-en belül üzemmeleg az autó. A városból olyan útvonalon megyek ki, ahol egyenletesen tudok haladni, és max egyszer állok meg, ha bénáznak a lámpánál. (10 éve ebből űzök sportot, nem a gyorsulgatásból.
De ezek szerint a 6-7 közötti fogyasztás télen teljesen átlagosnak mondható. Viszont igazad van, majd tankoláskor számolok egy valós fogyasztást. Kérdés, hogy erősebb motorral lehet-e ez kevesebb.
Alf, valahol sejtettem, hogy a katalógus hazudik, csak nem gondoltam, hogy ennyit. Bár menetszél nélkül, steril körülmények közt biztosan hozza ezt az adatot. Valószínűleg ezért nem lehet büntetni őket.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.03.22 péntek, 12:21:22 írta Pászti
»
Naplózva
S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4339 Dátum:
2019.03.22 péntek, 12:29:56 »
Idézetet írta: Pászti - 2019.03.22 péntek, 11:54:27
Minimum 50 km-re gondolok. Az szerintem elég hosszú. 10 fokos garázsból indulűk a legnagyobb hidegben is, és 5 km-en belül üzemmeleg az autó. A városból olyan útvonalon megyek ki, ahol egyenletesen tudok haladni, és max egyszer állok meg, ha bénáznak a lámpánál. (10 éve ebből űzök sportot, nem a gyorsulgatásból.
De ezek szerint a 6-7 közötti fogyasztás télen teljesen átlagosnak mondható. Viszont igazad van, majd tankoláskor számolok egy valós fogyasztást. Kérdés, hogy erősebb motorral lehet-e ez kevesebb.
Alf, valahol sejtettem, hogy a katalógus hazudik, csak nem gondoltam, hogy ennyit. Bár menetszél nélkül, steril körülmények közt biztosan hozza ezt az adatot. Valószínűleg ezért nem lehet büntetni őket.
A mondeo is 6-9 között eszik általában. 6 alá szerintem csak folyamatos haladással lehet menni max 100-110-el.
A 9-et meg télen elővárosi használatban majdnem bekajálja.
Igaz, én inkább haladósan közlekedem vele. A komputer meg majdnem 1L-t csal lefelé.
Szerk.: Télen-nyáron 235/45 R18-as kerekekkel.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4340 Dátum:
2019.03.22 péntek, 12:53:36 »
Idézetet írta: Domi - 2019.03.21 csütörtök, 18:53:43
Keresd itt a forumon power_ford -ot. Ő állítgat ilyeneket. Jópáran megcsinálták már, és eddig mindenkinél hibátlanul fut. Garivesztés sincs.
http://mondeo.hu/index.php?topic=18753.0
Gari... Ha mondjuk egy motor megmakkanna gari idő alatt (persze függetlenül attól, hogy most a 140 vagy 163 Le-s szoftver van rajta) úgy, hogy Ford kontóra kellene cserélni és a szerviz kiszúrná, hogy alvázszám szerint ez az autó 140-ként jött ki a gyárból, most meg 163, akkor egy merészebb összeget rá mernék tenni, hogy egyből kihátrálnának erre hivatkozva.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4341 Dátum:
2019.03.22 péntek, 13:00:00 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.03.22 péntek, 12:53:36
Gari... Ha mondjuk egy motor megmakkanna gari idő alatt (persze függetlenül attól, hogy most a 140 vagy 163 Le-s szoftver van rajta) úgy, hogy Ford kontóra kellene cserélni és a szerviz kiszúrná, hogy alvázszám szerint ez az autó 140-ként jött ki a gyárból, most meg 163, akkor egy merészebb összeget rá mernék tenni, hogy egyből kihátrálnának erre hivatkozva.
Ha nem a vezérlő makkan meg, akkor vissza lehet állítani. Ha meg az, akkor olvassanak ki belőle amit akarnak.... Igaz már túlléptem a garit fél évvel, így könnyen mondom, de 4,5 évet meg már eljártam boldogan az erősebb verzióval.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4342 Dátum:
2019.03.22 péntek, 13:08:24 »
Idézetet írta: Domi - 2019.03.22 péntek, 08:38:14
Nem tudom Zsolti mit küld, de ami itt a fórumon ismert forrás, azt már linkeltem.
Azt hittem hogy reszletes tapasztalatokat kuld, de nem.
Gondolkodtam hogy megcsinaltatom 163le re, de tobb erőre csak neha van szükségem (országút, pálya), viszont fogyasztás növekedést nem szeretnék. 5.8, 5.9-el eljarok most.
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4343 Dátum:
2019.03.22 péntek, 13:10:34 »
Idézetet írta: Isu - 2019.03.22 péntek, 13:08:24
Azt hittem hogy reszletes tapasztalatokat kuld, de nem.
Gondolkodtam hogy megcsinaltatom 163le re, de tobb erőre csak neha van szükségem (országút, pálya), viszont fogyasztás növekedést nem szeretnék. 5.8, 5.9-el eljarok most.
Nem hiszem, hogy nőne a fogyi, de majd titta megmondja. Az erő meg sosem baj, ha van
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4344 Dátum:
2019.03.22 péntek, 13:21:37 »
Idézetet írta: titta - 2019.03.22 péntek, 13:00:00
Ha nem a vezérlő makkan meg, akkor vissza lehet állítani. Ha meg az, akkor olvassanak ki belőle amit akarnak.... Igaz már túlléptem a garit fél évvel, így könnyen mondom, de 4,5 évet meg már eljártam boldogan az erősebb verzióval.
Ha van időd visszairatni...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4345 Dátum:
2019.03.22 péntek, 13:46:14 »
Idézetet írta: Isu - 2019.03.22 péntek, 13:08:24
Azt hittem hogy reszletes tapasztalatokat kuld, de nem.
Gondolkodtam hogy megcsinaltatom 163le re, de tobb erőre csak neha van szükségem (országút, pálya), viszont fogyasztás növekedést nem szeretnék. 5.8, 5.9-el eljarok most.
többet nem fog enni, ha nem használod ki a +lovakat. ha kihasználod, akkor nyílván azokat is "etetni" kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4346 Dátum:
2019.03.22 péntek, 13:46:43 »
Idézetet írta: titta - 2019.03.22 péntek, 13:00:00
Ha nem a vezérlő makkan meg, akkor vissza lehet állítani. Ha meg az, akkor olvassanak ki belőle amit akarnak.... Igaz már túlléptem a garit fél évvel, így könnyen mondom, de 4,5 évet meg már eljártam boldogan az erősebb verzióval.
alvázszám egyezésen kívül ha nincs egyéb okuk rá, akkor nem szoktak foglalkozni vele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pászti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4347 Dátum:
2019.03.22 péntek, 16:11:29 »
Meg egyébként is, szerintetek különbözik motorikus szempontból a vezérlőn kívül bármi másban a 136/140 LE-s 2000-es a 163-astól?
Véleményem szerint semmiben, bár nem értek hozzá. Úgy hallottam ismerőstől, aki pl Vw motorokkal foglalkozik, hogy ott sem volt egyéb különbség a gyengébb és erősebb motorok összetételében.
Egyébként nagybátyám hajt egy most 8 éves galaxy-t kb 4 éve szoftver cserével, és semmi gondja nem volt eddig.
Naplózva
S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4348 Dátum:
2019.03.24 vasárnap, 09:21:48 »
2008-as 2.0 benzines S-Maxot vettem. Pár apróságot kellene csinosítani a belterében. pl, ajtónyitófogantyú króm burkolata lepattogott, kézifékkaron a gombról szintén a króm lepattant.
Ilyeneket honnan tudok szerezni szerintetek?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4349 Dátum:
2019.03.24 vasárnap, 09:38:46 »
Idézetet írta: sendrew - 2019.03.24 vasárnap, 09:21:48
2008-as 2.0 benzines S-Maxot vettem. Pár apróságot kellene csinosítani a belterében. pl, ajtónyitófogantyú króm burkolata lepattogott, kézifékkaron a gombról szintén a króm lepattant.
Ilyeneket honnan tudok szerezni szerintetek?
Bontó. Ebay. Jófogás.
Pl.:
https://auto.jofogas.hu/pest/Ford_Mondeo_mk4_Galaxy_S_Max_Bontott_Alkatreszek__89003646.htm
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak:
1
...
80
81
82
83
84
85
86
[
87
]
88
89
90
91
92
93
94
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ