Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:30:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
85
86
87
88
89
90
91
[
92
]
93
94
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1501802 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Flyfish
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4550 Dátum:
2021.08.03 kedd, 18:25:45 »
Csak egy apró "testvérmodell". Amolyan kisöcsi.
FiestaMK4, egyik pillanatról a másikra, se belülről, se kívülről, nem tudom kinyitni a bal ajtómat. Centrálzár nyit, de a kilincsekre nem reagál.
Hogy nyissam ki ezt a szart?
Az sem baj, ha zárat kell cserélnem, csak valahogy ki tudjam szedni. De ahhoz nyitva kell lennie az ajtónak.
Pajszer? Gránát? Mi legyen?
Kössz!
Naplózva
Nissan Patrol GR (Y60)
2.8 TD sor 6, 116LE
Összekrék, felező, difizár és élmény
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4551 Dátum:
2021.08.03 kedd, 19:33:04 »
Idézetet írta: Flyfish - 2021.08.03 kedd, 18:25:45
Csak egy apró "testvérmodell". Amolyan kisöcsi.
FiestaMK4, egyik pillanatról a másikra, se belülről, se kívülről, nem tudom kinyitni a bal ajtómat. Centrálzár nyit, de a kilincsekre nem reagál.
Hogy nyissam ki ezt a szart?
Az sem baj, ha zárat kell cserélnem, csak valahogy ki tudjam szedni. De ahhoz nyitva kell lennie az ajtónak.
Pajszer? Gránát? Mi legyen?
Kössz!
át kell alakítani jobbkormányosra
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4552 Dátum:
2021.08.06 péntek, 12:35:59 »
Valaki kapott már légzsák visszahívást?
2006-2007-es smaxokat érint elvileg.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4553 Dátum:
2021.10.26 kedd, 19:15:07 »
Sziasztok!
Olyan gondom van a 2006-os maxival, hogy bármit állítok a klíma panelen, a vezető oldalon állandóan fújja a hideget a lábamra. Minden más szellőző nyíiláson megfelelő hőmérsékletű levegő jön. Gondolom valami terelőlapát akadt be, csak nem tudom hol keressem.
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4554 Dátum:
2021.12.01 szerda, 22:09:34 »
Idézetet írta: Filewalker - 2021.10.26 kedd, 19:15:07
Sziasztok!
Olyan gondom van a 2006-os maxival, hogy bármit állítok a klíma panelen, a vezető oldalon állandóan fújja a hideget a lábamra. Minden más szellőző nyíiláson megfelelő hőmérsékletű levegő jön. Gondolom valami terelőlapát akadt be, csak nem tudom hol keressem.
Ez a szindróma nálam akkor volt amikor a levegőszűrő csere után az új szűrőt rosszul rakták be.. nem tömítette rendesen a réseket...
Kiszedték újra, megigazították a légbefúvót és onnantól ment mint minden rendesen...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4555 Dátum:
2022.01.29 szombat, 15:18:25 »
Tudna esetleg valaki tippet adni, mi lehet a probléma? Adottn egy 2007-es 2.0 tdci 130 LE-s S-Max, amit kb 1 hónapja vásároltam 275.000 km-es óraállással. Az eladó elmondása, illetve a motortérben lévő felirat alapján a vásárlás előtt kb 1000 km-el cseréltek benne olajat. Az olajcsere után nem törölték az olajcserét jelző üzenetet. Én azóta többször is kitöröltem, de űjra és újra beadja. Ez utalhat valamilyen jellemző hibára, vagy szoftverfrissítésre, vagy bármi más hibára? Az autó egyébként indul, jön - megy, jól fogyaszt, nem füstöl, stb.
Nagy hidegen kicsit nyersen jár, de gyorsan kisimul a járása.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4556 Dátum:
2022.01.29 szombat, 15:30:01 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2022.01.29 szombat, 15:18:25
Tudna esetleg valaki tippet adni, mi lehet a probléma? Adottn egy 2007-es 2.0 tdci 130 LE-s S-Max, amit kb 1 hónapja vásároltam 275.000 km-es óraállással. Az eladó elmondása, illetve a motortérben lévő felirat alapján a vásárlás előtt kb 1000 km-el cseréltek benne olajat. Az olajcsere után nem törölték az olajcserét jelző üzenetet. Én azóta többször is kitöröltem, de űjra és újra beadja. Ez utalhat valamilyen jellemző hibára, vagy szoftverfrissítésre, vagy bármi más hibára? Az autó egyébként indul, jön - megy, jól fogyaszt, nem füstöl, stb.
Nagy hidegen kicsit nyersen jár, de gyorsan kisimul a járása.
Ha van benne dpf,akkor minden valószínűség szerint sok befejezetlen regeneráció okozza,illetve a sok sikertelen.
Izzítógyertyákat érdemes ellenőrizni,illetve diag szükséges,indítani kényszerített regenerációt,ellenőrizni a lefutásást.
Vagy túlzott a koromképződés.Üza vagy turbó rendszer helytelen üzeme estén.
Foglalkozni kell vele,mert higítja a motorolajat az el nem égett gázolaj
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4557 Dátum:
2022.03.09 szerda, 21:02:37 »
Előjött még egy hibajelenség az S-max-on. Menet közben, gázadásra úgy elkezdett fekete füstöt okádni mint egy mozdony. Gondoltam turbócső elment valahol, de úgy tűnik az jó. A computer szerint nincs különösebb hibakód, viszont a porlasztófejek nyomása között az egyik hengernél nagyobb volt az eltérés. Okozhatja ez a hibát? Ha igen tudnátok valakit ajánlani, aki be tudja vizsgálni a fejeket. Ha kell tisztítani, vagy esetleg cserélni, stb. stb.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4558 Dátum:
2022.03.09 szerda, 21:35:40 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2022.03.09 szerda, 21:02:37
Előjött még egy hibajelenség az S-max-on. Menet közben, gázadásra úgy elkezdett fekete füstöt okádni mint egy mozdony. Gondoltam turbócső elment valahol, de úgy tűnik az jó. A computer szerint nincs különösebb hibakód, viszont a porlasztófejek nyomása között az egyik hengernél nagyobb volt az eltérés. Okozhatja ez a hibát? Ha igen tudnátok valakit ajánlani, aki be tudja vizsgálni a fejeket. Ha kell tisztítani, vagy esetleg cserélni, stb. stb.
www.filepdiesel.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4559 Dátum:
2022.03.10 csütörtök, 01:49:26 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2022.03.09 szerda, 21:02:37
Előjött még egy hibajelenség az S-max-on. Menet közben, gázadásra úgy elkezdett fekete füstöt okádni mint egy mozdony. Gondoltam turbócső elment valahol, de úgy tűnik az jó. A computer szerint nincs különösebb hibakód, viszont a porlasztófejek nyomása között az egyik hengernél nagyobb volt az eltérés. Okozhatja ez a hibát? Ha igen tudnátok valakit ajánlani, aki be tudja vizsgálni a fejeket. Ha kell tisztítani, vagy esetleg cserélni, stb. stb.
hogy sikerült injectoronként nyomást mérni?
csak hogy tanuljak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4560 Dátum:
2022.04.09 szombat, 16:02:55 »
Bocsánat!
Nem nyomás mérés volt, pontatlanul fogalmaztam.
OBD és forscan használatával a hengerek közötti hozzájáulás/kiegyensúlyozásnál vannak eltérések.
Alapjáraton 1 henger 1,12695108, 2 henger 1, 28928688, 3 henger 0,90851936, 4 henger 0,68569284.
Azt, hogy ezek nyomás, vagy mennyiségi értékek nem tudom, de úgy gondolom, hogy ezeknek az értékeknek közel azonosnak kellene lenniük.
Egyébként az autó kb 2000 fordulatig füstölget, amint a turbó elkezd dolgozni, megszűnik a füstölés, már amennyire a tükörből látszik.
A DPF mint kiderült csak dísz a kocsin, nincs belseje sajnos, csak a külső héj, mint optikai tartozékként van a kipufogó rendszeren.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4561 Dátum:
2022.04.09 szombat, 16:08:21 »
Egyébként az autó hidegen-melegen jól indul, csak mozdonyként funkcionál.
A gyorsulása, ereje is jónak tűnik, viszont a fogyasztása talán kicsit megnőtt, bár most nem használom, mert a vezérlést is cserélni kell.
A jelenlegi gazdasági helyzetben mennyibe fájhat a porlasztócsúcsok felújítása? Már ha egyáltalán az a diagnózis.
Holnap még megpróbálom átnézni a turbó csöveket, reménykedve, hogy ott találok valami lyukat, vagy laza bilincset.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4562 Dátum:
2022.04.10 vasárnap, 09:34:54 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2022.04.09 szombat, 16:08:21
Egyébként az autó hidegen-melegen jól indul, csak mozdonyként funkcionál.
A gyorsulása, ereje is jónak tűnik, viszont a fogyasztása talán kicsit megnőtt, bár most nem használom, mert a vezérlést is cserélni kell.
A jelenlegi gazdasági helyzetben mennyibe fájhat a porlasztócsúcsok felújítása? Már ha egyáltalán az a diagnózis.
Holnap még megpróbálom átnézni a turbó csöveket, reménykedve, hogy ott találok valami lyukat, vagy laza bilincset.
talán első körben a dpf helyreállítása lenne a legnagyobb "szükséges" javítás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4563 Dátum:
2022.04.10 vasárnap, 10:23:11 »
Nyilván azt is meg kell csinálni, de annak a beszerzésére kell némi idót és mannát ráfordítani. Ettől függetlenül szeretném használhatóvá tenni az autót mert munkaeszköz lenne.
Az ebay-en kaphatók 50 huf körüli áron dpf-ek vajon használhatók? Esetleg vannezekkel tapasztalata valakinek?
https://www.ebay.de/itm/DIESELPARTIKELFILTER-DPF-F-R-FORD-C-MAX-2-0-TDCi-08-10-FOCUS-2-2-0-TDCi-BJ-08-11/302901525557?pageci=c6b980c5-f008-4887-b8f5-a70deb2b7f02&redirect=mobile
Ezt néztem ki, a vélemények között nemtaláltam negatív kritikát.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4564 Dátum:
2022.04.10 vasárnap, 10:37:01 »
Lehet hogy rosszul, de úgy gondolom, hogy előbb a füstölés okát kellene megtalálni és megszüntetni (lehetőleg költségtakarékos módon, ha már így megszívtam a gk vásárlással), mert ha feldobom az új dpf-t amíg tönkre ne megy nem fogom látni a hibát, max ha súlyosbodik nem fog indulni az autó.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4565 Dátum:
2022.04.10 vasárnap, 10:40:50 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2022.04.10 vasárnap, 10:37:01
Lehet hogy rosszul, de úgy gondolom, hogy előbb a füstölés okát kellene megtalálni és megszüntetni (lehetőleg költségtakarékos módon, ha már így megszívtam a gk vásárlással), mert ha feldobom az új dpf-t amíg tönkre ne megy nem fogom látni a hibát, max ha súlyosbodik nem fog indulni az autó.
dpf nélkül mindig sokkal több a füst....
A csúcsok korrekciós értékei semmit nem árulnak el,illetve nem sokat,csak kritikus eltérésnél....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4566 Dátum:
2022.04.10 vasárnap, 15:09:17 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2022.04.10 vasárnap, 10:37:01
Lehet hogy rosszul, de úgy gondolom, hogy előbb a füstölés okát kellene megtalálni és megszüntetni (lehetőleg költségtakarékos módon, ha már így megszívtam a gk vásárlással), mert ha feldobom az új dpf-t amíg tönkre ne megy nem fogom látni a hibát, max ha súlyosbodik nem fog indulni az autó.
Én a helyedben ha még nem volt, először szétkapnám és mindent kitisztítanék, tömítést cserélnék
kezdve a légbeömlő torkot, egrt, de szerintem az ki is van írva , de ledugózva nem biztos, akkor ledugózni.
turbót is leellenőrizni manuálisan a hideg oldalt hogy nem-e kotyog minden irányba a tengely + élőadatba megnézni, hogy tudja-e a normát
nem-e hullámzik a feltöltés. utána meg csinálnék egy össz adaptáció törlést, minden tanult érték törlését.
Nekem sincs dpf , de nem fűstől
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4567 Dátum:
2022.04.10 vasárnap, 18:23:11 »
Ma annyit sikerült kiderítenem, hogy a porlasztócsúcsok nem a megfelelő csoport szerint voltak kalibrálva. 4-esre volt beállítva, de valójában 5-ös csúcsok vannak benne. Így kipróbálva jelentősen csökkent a füstölési hajlam, be nem szünt meg teljesen. Az EGR-t én cseréltem és egyből le is dugóztam. A következő a vezérlés cseréje lesz, mert szerelés közben megláttam a szíjat, és azonnali cserés. Már megvettem a szettet, talán a héten ki tudom cserélni, addig nem használom nehogy elpattanjon.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4568 Dátum:
2022.04.17 vasárnap, 23:09:58 »
Üdv Mindenkinek!
A vezérlés lebontása közben az ékszíjtárcsa mögötti impulzus jeladóból lepattant egy darabka. Megpróbáltam rendelni, de ilyen kivitelt sehol sem találtam. A száma cfw p 96 443 476 80 mf, ez egy vastagabb kivitelű jeladó, a hozzá való ékszíjtárcsa is más mint amiket a motorszám alapján beadnak a keresők, ennek nincs az agyban az éknek hely, viszont a jeladóhoz egy körfelületen csatlakozik, az ékpálya a jeladóban van kialakítva.
Egyébként AZWA a motorkód 2.0 tdci 130 LE kivitel, 2007-es.
A kérdés az lenne, hogy tudom-e cserélni a jeladót más kivitelűre /https://m.autoalkatreszonline24.hu/ina/7898728/ a hozzá való szíjtárcsával együtt, vagy ugyan ilyet keressek valahol?
Ha veszek egy ilyen szettet /https://m.autoalkatreszonline24.hu/febi-bilstein/13826643/ azzal tudom helyettesíteni a jelenlegit?
Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4569 Dátum:
2022.04.17 vasárnap, 23:47:53 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2022.04.17 vasárnap, 23:09:58
Üdv Mindenkinek!
A vezérlés lebontása közben az ékszíjtárcsa mögötti impulzus jeladóból lepattant egy darabka. Megpróbáltam rendelni, de ilyen kivitelt sehol sem találtam. A száma cfw p 96 443 476 80 mf, ez egy vastagabb kivitelű jeladó, a hozzá való ékszíjtárcsa is más mint amiket a motorszám alapján beadnak a keresők, ennek nincs az agyban az éknek hely, viszont a jeladóhoz egy körfelületen csatlakozik, az ékpálya a jeladóban van kialakítva.
Egyébként AZWA a motorkód 2.0 tdci 130 LE kivitel, 2007-es.
A kérdés az lenne, hogy tudom-e cserélni a jeladót más kivitelűre /https://m.autoalkatreszonline24.hu/ina/7898728/ a hozzá való szíjtárcsával együtt, vagy ugyan ilyet keressek valahol?
Ha veszek egy ilyen szettet /https://m.autoalkatreszonline24.hu/febi-bilstein/13826643/ azzal tudom helyettesíteni a jelenlegit?
Előre is köszi a segítséget.
szíjtárcsával együtt cserélhető az újabbik fajtára
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4570 Dátum:
2022.04.18 hétfő, 09:51:44 »
Köszi szépen!
Akkor megrendelem!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4571 Dátum:
2022.05.03 kedd, 12:05:59 »
Üdv!
Kicseréltem a szíjtárcsát a jeladóval együtt, egy ici-picit keskenyebb a tárcsa az elődjénél, mert a szíj oldalát egy kicsit ledörzsölte.
Az utángyártott vezérlés szettben a vezetőgörgő agyrésze volt kb 0,8 mm-el szélesebb az eredeti alkatrésznél, ezt némi flexeléssel megoldottam.
A vezérlés cseréje miatt ugye szükség volt a szíjtárcsa leszorító csavar leszedésére, ami gantikus szopás volt, 1 napot elba..tam vele, végül indítózással letekertettem az autóval, kb 2 mp alatt.
Az autó eszeveszett füstölését végül a turbó pierburg szelepének a cseréje oldotta meg, egy kis vezeték szakadással megspékelve. Előtte a turbó geometriát megpróbáltam leszedés nélkül dpf tisztító spray segítségével kitisztítani több-kevesebb sikerrel. A lényeg hogy azóta működik az autó, már lehet vele keresni végre. Még pár apróságot, szívótorok tömítés garnitúra és résolajcső garnitúra cseréjét megcsinálom hamarosan, aztán rámehetek a dpf hiányának megoldására.
Köszi mindnkinek a jótanácsokat, hasznos tippeket!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4572 Dátum:
2022.05.11 szerda, 21:13:18 »
Lenne még egy kérdésem. Az autó fogyasztásmérője 7,5 l átlagfogyasztás jelez, visszatankolás alapján viszont csak kb 5,5 l a tényleges átlag. Ezen lehet valahogy állítani, hogy pontosabb értéket mutasson a computer?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4573 Dátum:
2022.05.11 szerda, 21:41:22 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2022.05.11 szerda, 21:13:18
Lenne még egy kérdésem. Az autó fogyasztásmérője 7,5 l átlagfogyasztás jelez, visszatankolás alapján viszont csak kb 5,5 l a tényleges átlag. Ezen lehet valahogy állítani, hogy pontosabb értéket mutasson a computer?
érdemes lenne ellenőrizni diaggal a beállított üza tank méretet,és a gumi méretet,esetleg nyomni egy pcm resetet.Keveset változhat.
Nekem dl-re pontos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4574 Dátum:
2022.05.30 hétfő, 21:24:18 »
Szervusztok!
Szívó oldali motoros fojtószelepet kell cserélnem. A műanyag fogaskerék foga letörött, majd ledarálta teljesen. Szelep tengelye nem szorul, nincs lebontva még, belül milyen lerakodás van nem tudom, végállások így ismeretlenek. Ideiglenesen lehuztam a recsegő cucc csatlakozóját. Szelep nyitott állású.
Gép indul, megy rendesen. Motorhiba jelzéssel ugyan.
Alábbiakban kérném segítségeteket:
- Regeneráció lassan esedékes, le tud menni ettől még?
Esetlegesen csak egyhelyben állva, pörgetve a motort. .... Vagy így problémás az égetési folyamat?
- Új fojtószelep megrendelve.
Beépítést követően mi a tanítási folyamat?
Olvastam olyat, hogy öntanuló rendszerű, de egy két lépést eszközölni kell.
Forscan, bluetooth van..
Köszönöm előre is válaszotokat!
Szép napot mindenkinek!
Zs.
«
Utoljára szerkesztve: 2022.05.30 hétfő, 22:57:47 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4575 Dátum:
2022.05.31 kedd, 10:52:40 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2022.05.30 hétfő, 21:24:18
Szervusztok!
Szívó oldali motoros fojtószelepet kell cserélnem. A műanyag fogaskerék foga letörött, majd ledarálta teljesen. Szelep tengelye nem szorul, nincs lebontva még, belül milyen lerakodás van nem tudom, végállások így ismeretlenek. Ideiglenesen lehuztam a recsegő cucc csatlakozóját. Szelep nyitott állású.
Gép indul, megy rendesen. Motorhiba jelzéssel ugyan.
Alábbiakban kérném segítségeteket:
- Regeneráció lassan esedékes, le tud menni ettől még?
Esetlegesen csak egyhelyben állva, pörgetve a motort. .... Vagy így problémás az égetési folyamat?
- Új fojtószelep megrendelve.
Beépítést követően mi a tanítási folyamat?
Olvastam olyat, hogy öntanuló rendszerű, de egy két lépést eszközölni kell.
Forscan, bluetooth van..
Köszönöm előre is válaszotokat!
Szép napot mindenkinek!
Zs.
diaggal inditasz egy regent,a pcm et meg alaphelyzetbe állítod. Mindent újra tanul.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4576 Dátum:
2022.05.31 kedd, 19:35:13 »
Köszönöm!
A PCM reszethez valóban elég akku lecsatlakoztat és csatlakozók +,- rövidre zárása x ideig (mondjuk 2 perc)?
Idézetet írta: alf® - 2022.05.31 kedd, 10:52:40
diaggal inditasz egy regent,a pcm et meg alaphelyzetbe állítod. Mindent újra tanul.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4577 Dátum:
2022.05.31 kedd, 19:52:22 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2022.05.31 kedd, 19:35:13
Köszönöm!
A PCM reszethez valóban elég akku lecsatlakoztat és csatlakozók +,- rövidre zárása x ideig (mondjuk 2 perc)?
Az akkut lekötve mi értelme a rövidzárlatnak?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4578 Dátum:
2022.05.31 kedd, 20:37:26 »
Persze nem az akku rövidzár...
Ezt láttam több Forodos videóban..
Ezért kérdem Galaxyra igaz lehet-e..
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2022.05.31 kedd, 19:52:22
Az akkut lekötve mi értelme a rövidzárlatnak?
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4579 Dátum:
2022.05.31 kedd, 21:16:05 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2022.05.31 kedd, 19:35:13
Köszönöm!
A PCM reszethez valóban elég akku lecsatlakoztat és csatlakozók +,- rövidre zárása x ideig (mondjuk 2 perc)?
írtad van diag cucc.Mi értelme összekoszolni a kezed a motorháztetővel....nem kell azt nyitogatni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4580 Dátum:
2022.06.01 szerda, 06:31:02 »
szelepet csak ki kellcserélni
Idézetet írta: alf® - 2022.05.31 kedd, 21:16:05
írtad van diag cucc.Mi értelme összekoszolni a kezed a motorháztetővel....nem kell azt nyitogatni.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4581 Dátum:
2022.06.01 szerda, 08:41:25 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2022.06.01 szerda, 06:31:02
szelepet csak ki kellcserélni
Alf diaggal cseréli
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4582 Dátum:
2022.06.01 szerda, 16:14:47 »
Idézetet írta: G_B - 2022.06.01 szerda, 08:41:25
Alf diaggal cseréli
mire a diag kell,azt már rég kicserélte.Persze ha mindenképpen akar áramtalanítani,ne álljon senki az útjába...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4583 Dátum:
2022.06.01 szerda, 19:07:11 »
Imádlak Titeket!
THX
UI: Nem tudom, hogy hogyan, de sikerült.
Regen a foljtószelep csere után 130% ról lement magától automatikusan.
Egyenlőre megy a gép. Már mentem 10 km-t.
Jó hétvégét mindekinek!
Alf diaggal cseréli hehe
Idézetet írta: alf® - 2022.06.01 szerda, 16:14:47
mire a diag kell,azt már rég kicserélte.Persze ha mindenképpen akar áramtalanítani,ne álljon senki az útjába...
«
Utoljára szerkesztve: 2022.06.04 szombat, 13:57:14 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4584 Dátum:
2022.06.02 csütörtök, 21:08:58 »
Smax 2.0 tdci ismét hibát produkált, elkezdett időnként becsörögni a motor, harmatgyenge lett és bizonyos fordulatszám tartományban füstöl mint állat. Volt, hogy ment közben vészüzembe kapcsolt. Hibajelzést nem találtam,l csak a valóban kikötött EGR-t jelzi.
Alapjáraton szépen jártm nem füstölt, de a mélygarázsból alig bírtam vele feljönni.
Gondolom ezek a porlasztócsúcs cseréjének a jelei lehetnek.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4585 Dátum:
2022.06.03 péntek, 05:02:08 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2022.06.02 csütörtök, 21:08:58
Smax 2.0 tdci ismét hibát produkált, elkezdett időnként becsörögni a motor, harmatgyenge lett és bizonyos fordulatszám tartományban füstöl mint állat. Volt, hogy ment közben vészüzembe kapcsolt. Hibajelzést nem találtam,l csak a valóban kikötött EGR-t jelzi.
Alapjáraton szépen jártm nem füstölt, de a mélygarázsból alig bírtam vele feljönni.
Gondolom ezek a porlasztócsúcs cseréjének a jelei lehetnek.
Nem feltétlen. Élő diagot kellene nézni és a turbót is megmozgatni, nem-e lötyög nagyon + a turbócsöveket átnézni, nem-e repedt,bilincs fellazult.
Szivósort,légbeömlőket kitakarítani ha nem volt még.
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4586 Dátum:
2022.06.04 szombat, 16:06:20 »
A diagot megnéztem miután hazaszenvedtem az autóval. A turbó dolgozik, jó értékeket mutat. Ma szétszedés előtt kompresszorral megfúvattam és a 4 csúcsból 1 nagyon, kettő kicsit gázolajos volt egy száraz.
Szerintem ez biza porlasztócsúcs hiba lesz.
Nemrég volt pucolva a szívósor, a turbó igaz megbontás nélkül, cseréltem pierburg szelepet, a pierburg csatlakozóját megfortasztottam kábelszakadás után.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4587 Dátum:
2022.06.05 vasárnap, 14:30:38 »
A magasnyomású bele alumíniumból van esetleg?
A csúcsokat ki és szétszedve elég sok kopadékot mostam ki ultrahangos mosóval.
Most összerakva, kipróbálva átmenetileg megjavult, nem füstöl, megy mint állat.
Turbó kicsit fütyül, gondolom némi olajat is átereszt, mert a legutóbbi szívósor pucolás óta ismét van némi koksz lerakódás, ha nem is jelentős.
Akkor a konklúzió, a nagynyomású szivattyú és a turbó felújítás lassan esedékessé válik.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4588 Dátum:
2022.06.06 hétfő, 11:28:43 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2022.06.05 vasárnap, 14:30:38
A magasnyomású bele alumíniumból van esetleg?
A csúcsokat ki és szétszedve elég sok kopadékot mostam ki ultrahangos mosóval.
Most összerakva, kipróbálva átmenetileg megjavult, nem füstöl, megy mint állat.
Turbó kicsit fütyül, gondolom némi olajat is átereszt, mert a legutóbbi szívósor pucolás óta ismét van némi koksz lerakódás, ha nem is jelentős.
Akkor a konklúzió, a nagynyomású szivattyú és a turbó felújítás lassan esedékessé válik.
az új turbó is szállít résolajat.Amíg a nyomást tudja,nagy baj nem lehet az olajpárából,és az olajszint nem csökken drasztikusan.
A nagynyomású bármiből készülhetne,a nyomás a szivattyú lapátokat és a házat forgácsolja az apró szennyeződések miatt.Ezért fontos a 2mikronos szűrő.
Van az a futásteljesítmény amikor időszerű a javítás,természetes a kopás.
A diaggal ellenőrizhető bizonyos szintet sokminden.Főleg ha megvan a hibakód,és nem vaktában keresi a bajt az ember.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4589 Dátum:
2022.10.21 péntek, 14:44:42 »
Sziasztok!
Olyan probléma állt elő, hogy a smaxi (2006/2.0tdci/130LE) műszerfalán lévő LCD kijelző fele megszűnt létezni, elhajtottak műszakiról mivel a km állás nem látszik, így nem tudják fotózni.
Találkozott már valaki ennek a cseréjével, vagy esetleg későbbi típus műszeregysége beépíthető lenne a jelenlegi helyére?
Itthon csak az LCD kb 7,5x8 cm két szallagos verzió 76 ezer Ft /ebay-en 105 EUR/, akár későbbi s-max, vagy galaxy nagykijelzős óracsoportja már 20 ezer Ft-ért beszerezhető lenne. Cserélhetők ezek kűlön, vagy csak gigantikus szopás útján?
Előre is köszi a válaszokat!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4590 Dátum:
2022.10.21 péntek, 14:51:47 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2022.10.21 péntek, 14:44:42
Sziasztok!
Olyan probléma állt elő, hogy a smaxi (2006/2.0tdci/130LE) műszerfalán lévő LCD kijelző fele megszűnt létezni, elhajtottak műszakiról mivel a km állás nem látszik, így nem tudják fotózni.
Találkozott már valaki ennek a cseréjével, vagy esetleg későbbi típus műszeregysége beépíthető lenne a jelenlegi helyére?
Itthon csak az LCD kb 7,5x8 cm két szallagos verzió 76 ezer Ft /ebay-en 105 EUR/, akár későbbi s-max, vagy galaxy nagykijelzős óracsoportja már 20 ezer Ft-ért beszerezhető lenne. Cserélhetők ezek kűlön, vagy csak gigantikus szopás útján?
Előre is köszi a válaszokat!
nem lehet javíttatni?Lehet csak a szalagkábele nem érintkezik annak a félnek...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4591 Dátum:
2022.10.21 péntek, 19:11:17 »
Idézetet írta: alf® - 2022.10.21 péntek, 14:51:47
nem lehet javíttatni?Lehet csak a szalagkábele nem érintkezik annak a félnek...
Hidegen csak a bal fele műkődik, a jobb nem. Ha nem bemelegszik, ráadom a fűtést, akkor kb 5-10 perc múlva tökéletesen működik mindkét fele. Aztán másnap ismét csak a bal fele látszik.
Nyilván szétkapom valamelyik nap, lehet lelazult a jobboldali csatlakozó, csak alkatrészek keresgélése közben találtam egy videót a youtube-on, amiben egy Mk1 S-maxba beleműtötték az Mk2 múszeregységét.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4592 Dátum:
2022.10.21 péntek, 19:30:23 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2022.10.21 péntek, 19:11:17
Hidegen csak a bal fele műkődik, a jobb nem. Ha nem bemelegszik, ráadom a fűtést, akkor kb 5-10 perc múlva tökéletesen működik mindkét fele. Aztán másnap ismét csak a bal fele látszik.
Nyilván szétkapom valamelyik nap, lehet lelazult a jobboldali csatlakozó, csak alkatrészek keresgélése közben találtam egy videót a youtube-on, amiben egy Mk1 S-maxba beleműtötték az Mk2 múszeregységét.
Az említett videó:
https://m.youtube.com/watch?v=LwSQE8ZCpuE&t=127s
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4593 Dátum:
2022.11.04 péntek, 10:20:37 »
Sziasztok!
Tudna valaki esetleg 2007-es S-max-hoz harmadik üléssort?
Sajnos a műszakin kérik, mert a forgalomban 7 üléses, én meg már 5 üléssel vettem.
Előre is köszi!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4594 Dátum:
2022.11.04 péntek, 10:43:19 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2022.11.04 péntek, 10:20:37
Sziasztok!
Tudna valaki esetleg 2007-es S-max-hoz harmadik üléssort?
Sajnos a műszakin kérik, mert a forgalomban 7 üléses, én meg már 5 üléssel vettem.
Előre is köszi!
fb-s csoportban dícsérni szokták ezt a bontót:
http://zkautoteile.de/
, én ott kezdeném
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4595 Dátum:
2022.11.04 péntek, 21:14:31 »
Idézetet írta: G_B - 2022.11.04 péntek, 10:43:19
fb-s csoportban dícsérni szokták ezt a bontót:
http://zkautoteile.de/
, én ott kezdeném
Köszönöm!
Holnap megpróbálom, hátha nyitva vannak szombaton!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4596 Dátum:
2022.11.06 vasárnap, 22:15:57 »
Idézetet írta: G_B - 2022.11.04 péntek, 10:43:19
fb-s csoportban dícsérni szokták ezt a bontót:
http://zkautoteile.de/
, én ott kezdeném
Pillanatnyilag nincs náluk sajnos.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Foley
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4597 Dátum:
2022.11.07 hétfő, 13:33:22 »
Nézd csak:
https://auto.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Ford_Galaxy_6__7__Ulesek_eladoak__2006_2014__133056794.htm
Naplózva
2009 2.2TDCI 175LE MKII Galaxy Individual Remapped-198LE 485Nm
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4598 Dátum:
2022.11.09 szerda, 07:50:15 »
Találtam üléssort biztonsági övvel, szőnyeg nélkül.
Elkezdtem beépíteni, de ahogy látom az ülés felfogatási pontjainál a menetet nekem kell majd megcsinálni, illetve ehhez a szőnyeget ki kell vágni. Tudna esetleg valaki fotót készíteni, hogy a biztonsági övet hogy kell bekötni a 3-ik üléssornál? Biztos rájövök, de kép alapján könnyebb szerelgetni.
Kaptam az ülésekhez 4 db acél támasztó, emelő gyűrűt, ezek a két ülés széléhez kellenek?
Mintha ott mélyebben lennének a furatok. Ha valaki csinált már 3-ik üléssor beépítést megköszönném ha megosztaná a tapasztalatait.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4599 Dátum:
2022.11.09 szerda, 20:21:10 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2022.11.09 szerda, 07:50:15
Találtam üléssort biztonsági övvel, szőnyeg nélkül.
Elkezdtem beépíteni, de ahogy látom az ülés felfogatási pontjainál a menetet nekem kell majd megcsinálni, illetve ehhez a szőnyeget ki kell vágni. Tudna esetleg valaki fotót készíteni, hogy a biztonsági övet hogy kell bekötni a 3-ik üléssornál? Biztos rájövök, de kép alapján könnyebb szerelgetni.
Kaptam az ülésekhez 4 db acél támasztó, emelő gyűrűt, ezek a két ülés széléhez kellenek?
Mintha ott mélyebben lennének a furatok. Ha valaki csinált már 3-ik üléssor beépítést megköszönném ha megosztaná a tapasztalatait.
Ha gyárilag 7 üléses, akkor miért van ilyen átalakításokra szükség?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak:
1
...
85
86
87
88
89
90
91
[
92
]
93
94
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ