Joe
|
|
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2005.07.13 szerda, 10:26:00 » |
|
Az enyém is az a rövidebb fajta (vagy hosszabb, Joe ), 94-es, de nem évjárattól függ. Nézd meg ezt (Lacibá-féle grafikonok): http://www.2l.hu/szabi/mondeoRPM-speed.xls Eszerint a tiéd kapta az "2.0 16V" váltóját, az enyém pedig a "2.0 16V France, Italy and UK sport"-ét, ez a legrövidebb (vagy hosszabb). Jóvammmmá":-))))))))))))))))))))))
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 00:55:00 » |
|
mondeyeeyoo:10.74 200m 16.05 400m
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 09:00:00 » |
|
mondeyeeyoo:10.74 200m 16.05 400m
Kész van?
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 12:57:00 » |
|
Kész van?
még nincs.. amint kész mérek új időket!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 19:38:00 » |
|
Üdv! A tieéd milyen évjáratú? Az enyém MKII, 1.8 benyás. 160-nál 4000-t pörök kb. 5-ben. Láttam már rövidebb áttételezésű mondit is, ugyan ezzel a motorral, ami 4000-nél épphogy 140-el ment, viszont jobban gyorsult. Bár most már az enyém is rendben van egy kis szívóoldali tunninggal, meg egy fasza sportdobbal. Sokat dobott.
Nekem ennyitt pörög!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 19:44:00 » |
|
milyen gép??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 19:48:00 » |
|
milyen gép??
2000-es benzines automataváltós!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 20:01:00 » |
|
2000-es benzines automataváltós! Itt tilt vagy megy többet is???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 20:03:00 » |
|
A mienk MKII 2.0 automata és 4250 a 200km/h. A tied 15le-vel erősebb és többet forog 200-on. Furi! A mienk itt tilt és nem megy többet 200-nál. Üdv: Álmos
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 20:06:00 » |
|
Itt tilt vagy megy többet is???
Még ment volna!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 20:08:00 » |
|
Bizony furi volt nekem is!Elötte MKI automatám volt!Azon volt sport fokozat!Ezen nincs!Szerintem a váltó áttátelezése is más!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 20:11:00 » |
|
Bizony furi volt nekem is!Elötte MKI automatám volt!Azon volt sport fokozat!Ezen nincs!Szerintem a váltó áttátelezése is más!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 20:14:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 20:15:00 » |
|
Bocsi az off képekért!De a büszkeségem ez a Mondika!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 21:08:00 » |
|
Bocsi az off képekért!De a büszkeségem ez a Mondika!
Szép!!!! Üdv: Álmos
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 22:38:00 » |
|
Bizony furi volt nekem is!Elötte MKI automatám volt!Azon volt sport fokozat!Ezen nincs!Szerintem a váltó áttátelezése is más!
Álmos, melyik fokozatban viszi 200-t? 3 v. 4?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2005.07.14 csütörtök, 23:26:00 » |
|
3-as vége 170(6500) 4es vége 200(4250).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2005.07.15 péntek, 13:54:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2005.12.31 szombat, 13:03:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2005.12.31 szombat, 13:05:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2006.01.07 szombat, 16:12:00 » |
|
hallod faro a joker megcsinálja a kocsim leverem a mondidat viszont gyerekek én is belépek a klubba mert nyáron veszem a dizel mondit eldöntöttem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2006.01.07 szombat, 16:15:00 » |
|
2,2 TDCI 155 le és 360(400)Nm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2006.01.08 vasárnap, 22:28:00 » |
|
hallod faro a joker megcsinálja a kocsim leverem a mondidat viszont gyerekek én is belépek a klubba mert nyáron veszem a dizel mondit eldöntöttem jajj neee..csak te neeee!!! akkor én kilépek a klubból!!! csumma atesz!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2006.01.13 péntek, 14:49:00 » |
|
kabbe faro ha kilépsz örökre megharagszom vezzettem már TDCI-t és nagyon durvát lép!!!!!!! jah és az még gyári volt!!!!! egyszer összejöhetnénk 1 sörre farmen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2006.02.04 szombat, 14:20:00 » |
|
tdci 130le 2003 06 6 gang 0-100 9.83 s 80-120 8.9s 5-ik 100-140 12.65s 6-ik 2000 ford/min 120km/h 6.seb 3000 ford/min 185km/h 6.seb a 2.2 tdci mennyivel jobb aki tudja légyszi mérje meg !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 13:29:00 » |
|
Nekem 2000/2 de meg nem a kocka moneom van. 2,5 v6 nyar elejen tningra adtam a fejemet, utolog megeri de ennyit szivni vele, 1 honapig sik ideg voltam. Most viszont a kovetkezoket tudja 0-100 kikapcsolt kiporgesgatlo dirketszuro nelkul 8,2 szurovel 7,9 fontos 205 kicsi gumikkal nagyobbal meg jobb lenne szerintem. Erdni felfele stabil 200 tartja vegig Bp fele a merdek reszen 230 fele tudtam eldonteni ott leszabalyoz. Alapbol padon 167 lo volt tuning utan lett 186 lo. Elos padozasnal 212nm tuning+ szuro 226nm. Fogyasztas egyatalna nem veszes 12,5 varosban porgosen jarva
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2006.02.06 hétfő, 19:40:00 » |
|
Nekem 2000/2 de meg nem a kocka moneom van. 2,5 v6 nyar elejen tningra adtam a fejemet, utolog megeri de ennyit szivni vele, 1 honapig sik ideg voltam. Most viszont a kovetkezoket tudja 0-100 kikapcsolt kiporgesgatlo dirketszuro nelkul 8,2 szurovel 7,9 fontos 205 kicsi gumikkal nagyobbal meg jobb lenne szerintem. Erdni felfele stabil 200 tartja vegig Bp fele a merdek reszen 230 fele tudtam eldonteni ott leszabalyoz. Alapbol padon 167 lo volt tuning utan lett 186 lo. Elos padozasnal 212nm tuning+ szuro 226nm. Fogyasztas egyatalna nem veszes 12,5 varosban porgosen jarva
És milyen tuningot tettél bele?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2006.02.07 kedd, 08:11:00 » |
|
Nekem 2000/2 de meg nem a kocka moneom van. 2,5 v6 nyar elejen tningra adtam a fejemet, utolog megeri de ennyit szivni vele, 1 honapig sik ideg voltam. Most viszont a kovetkezoket tudja 0-100 kikapcsolt kiporgesgatlo dirketszuro nelkul 8,2 szurovel 7,9 fontos 205 kicsi gumikkal nagyobbal meg jobb lenne szerintem. Erdni felfele stabil 200 tartja vegig Bp fele a merdek reszen 230 fele tudtam eldonteni ott leszabalyoz. Alapbol padon 167 lo volt tuning utan lett 186 lo. Elos padozasnal 212nm tuning+ szuro 226nm. Fogyasztas egyatalna nem veszes 12,5 varosban porgosen jarva
Nasum, magyarázd már el lécci, hogy kikapcsolt kipörgésgátlóval miért gyorsul jobban, mert az én tapasztalatom is ez
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2006.02.07 kedd, 08:17:00 » |
|
Nasum, magyarázd már el lécci, hogy kikapcsolt kipörgésgátlóval miért gyorsul jobban, mert az én tapasztalatom is ez
Szia! Minden kipörgésgátló egyben gyorsulásgátló is. Mivel méri az időegység alatt megtett utat, igyekszik optimalizálni a tapadást, azaz a "beállításai" az elektronikának alatta van annak a karakterisztikának, amit az autó gyorsulásban - kiiktatva a TCS - tud. Szerintem. Üdv.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2006.02.07 kedd, 09:30:00 » |
|
Szia! Minden kipörgésgátló egyben gyorsulásgátló is. Mivel méri az időegység alatt megtett utat, igyekszik optimalizálni a tapadást, azaz a "beállításai" az elektronikának alatta van annak a karakterisztikának, amit az autó gyorsulásban - kiiktatva a TCS - tud. Szerintem. Üdv. de már akkor is gátolja a gyorsulást, amikor még nem is kapcsol be (villog a sárga fény + csúnya hangot ad) nem mellesleg, nekem csak nagyon ritkán kapcsol be, mert 4x4-es mit tudna ez a hajtáslánc egy 2.2-es tdci motorral...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2006.02.07 kedd, 09:51:00 » |
|
de már akkor is gátolja a gyorsulást, amikor még nem is kapcsol be (villog a sárga fény + csúnya hangot ad) nem mellesleg, nekem csak nagyon ritkán kapcsol be, mert 4x4-es mit tudna ez a hajtáslánc egy 2.2-es tdci motorral...
Már mi is gondolkodunk átültetésén!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2006.02.07 kedd, 09:54:00 » |
|
Már mi is gondolkodunk átültetésén! jó, szerezzetek egy motort
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2006.02.07 kedd, 10:55:00 » |
|
Szia! Minden kipörgésgátló egyben gyorsulásgátló is. Mivel méri az időegység alatt megtett utat, igyekszik optimalizálni a tapadást, azaz a "beállításai" az elektronikának alatta van annak a karakterisztikának, amit az autó gyorsulásban - kiiktatva a TCS - tud. Szerintem. Üdv. Bekapcsolt kipörgésgátlóval vagy 1 autóval vagyok hátrébb... az nem jó. Hogy nyomom így le a sok ST-t.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:16:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2006.02.07 kedd, 12:18:00 » |
|
Szia! Minden kipörgésgátló egyben gyorsulásgátló is. Mivel méri az időegység alatt megtett utat, igyekszik optimalizálni a tapadást, azaz a "beállításai" az elektronikának alatta van annak a karakterisztikának, amit az autó gyorsulásban - kiiktatva a TCS - tud. Szerintem. Üdv. Komolyan csodállak és még csak LESZ Mondeod
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2006.02.07 kedd, 12:43:00 » |
|
Komolyan csodállak és még csak LESZ Mondeod Szia! "...és még csak LESZ Mondeod " Még cirka 120-145 NAP... De már jobban telik az idő, szeptemberben még olyan messzinek tűnt ( az is ! ) Március elején diplomavédés, aztán belefogok a konkrétumokba, szerződés aláírás! Üdv.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2006.02.07 kedd, 12:46:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2006.02.07 kedd, 13:11:00 » |
|
kösz, már megyek is érte, a puttonyba legyen beépítve?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2006.02.18 szombat, 10:02:00 » |
|
Levis küldi.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2006.02.18 szombat, 11:23:00 » |
|
Levis küldi. Nem mondta, hogy melyik nyert?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2006.02.18 szombat, 11:24:00 » |
|
Levis küldi. Ebben az esetben remélem, hogy a rendőr.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2006.02.18 szombat, 17:05:00 » |
|
Nem mondta, hogy melyik nyert?
Nem.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 09:13:00 » |
|
Ebben az esetben remélem, hogy a rendőr.
Ja, nyert egy posztost a Blaha aluljáróban
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 09:58:00 » |
|
Levis küldi. Miért tűnik olyan kereknek az embléma a kocsi elején? Vagy csak optikai csalás?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 10:22:00 » |
|
Miért tűnik olyan kereknek az embléma a kocsi elején? Vagy csak optikai csalás? Passz.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 11:12:00 » |
|
Miért tűnik olyan kereknek az embléma a kocsi elején? Vagy csak optikai csalás? Együtt csillan a logo, meg a krómív teteje ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 11:42:00 » |
|
Együtt csillan a logo, meg a krómív teteje ...
A vad száguldozás miatt van: a sok szúnyog ott gyűlik össze. Ők is szeretik a fordot.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 12:13:00 » |
|
A vad száguldozás miatt van: a sok szúnyog ott gyűlik össze. Ők is szeretik a fordot.
De a csevapot nem, ugye!?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2006.02.20 hétfő, 12:35:00 » |
|
De a csevapot nem, ugye!? Asztat nem a szúnyogok eszik.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2006.05.26 péntek, 10:41:00 » |
|
Felkerültek a majális gyorsulási adatai a focus.hu-ra ha vki tudja hogy kell tegye má át ide Ahogy láttam nem kell szégyenkeznem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|