Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 10:35:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 63   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Biztosítások, Casco  (Megtekintve 799007 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:19:00 »

Ide kell egy jó ügyvéd és kész. na meg egy olyan szakértői vélemény, hogy nem ment gyorsan. Dehát nem is ment gyorsan!!!
Ugye? Mondom UGYE!!! NEM! Ha a megkínoznak, akkor sem! 90. Csak 90!!!
Manapság már nem vesznek figyelembe olyat, hogy előzésnél úgymond "megengedett" a sebesség korlátozás minimális túllépése. Régebben volt ilyen a joggyakorlatban de mára (főleg a Császár Előd esete óta)  
Az én ügyvédem részt vett a kis k...nek a perében sértetti oldalról.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:24:00 »

Namost ugye az 1ik tanu is azt allitotta, hogy a papa csiga modon hajtott. Tehat nem annyival, amennyivel az lehetseges az adott uton. Ebbol kiindulva lehetne bizonygatni, hogy a tata a megengedettnel joval lasabban hajtott, amit xy tanuk allitasa is alatamaszt, ez altal a tata kimeritette kozuti veszelyesztetes fogalmat a lassu haladasaval, aminek kovetkezmenyekent a vetlen autos elozest kezdemenyezett, amit a tata nem vett figyelembe es ujabb kozuti veszelyeztetest foganasotitott azzal, hogy a kreszben eloirt kanyarodaskor elkovetett kotelezo ervenyu muveleteket, mint korulnezunk, indexelunk stb. nem tett meg, igy sulyos kozuti balesetet okozott a vetlen autos karara. Tehat tobbszori vetseget kovetett el a tata, azzal, hogy az eloirt sebessegnel lassabban haladt es figyelmetlensegbol bele kanyarodott az ot megelozo autoba. Jo megaszondtam ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:26:00 »

én is jártam már így, de csak majdnem
hmmm....., szóval nagy sebességgel érkezek egy nyíltpályás, balrafelállósávos kereszteződéshez, aztán szemből elkezdenek balra kanyarodni
még idejében 90-re lassultam, de mi van, ha közvetlenül előttem kanyarodnak?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:28:00 »

Nem vagyok ugyved meg ilyesmi, de szerintem elso korben arrol kene meggyozni a tisztelt birosagot vagy kicsodat, hogy a tata az adott utszakaszon eloirt sebessegnel joval lasabban haladt, ami mar onmagaban szabalysertes. Aztan ha ezt benyeltek, akkor johet a nem nezunk sehova, csak kanyarodunk c. tortenet. A sebesseg dolog meg azert is lenne fontos szerintem, mert igy nem igazan johetne szoba a nagy sebesseg, mert a tata eleve lassan ment, igy nem volt indokolt orult nagy sebesseg az egyebkent csiga tata megelozesere. Ergo nem mentel gyorsan. A tata ment lassan !
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:29:00 »

rob,
 
"még idejében 90-re lassultam, de mi van, ha közvetlenül előttem kanyarodnak?"
 
hat az ellen nem veeed.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:30:00 »

Namost ugye az 1ik tanu is azt allitotta, hogy a papa csiga modon hajtott. Tehat nem annyival, amennyivel az lehetseges az adott uton. Ebbol kiindulva lehetne bizonygatni, hogy a tata a megengedettnel joval lasabban hajtott, amit xy tanuk allitasa is alatamaszt, ez altal a tata kimeritette kozuti veszelyesztetes fogalmat a lassu haladasaval, aminek kovetkezmenyekent a vetlen autos elozest kezdemenyezett, amit a tata nem vett figyelembe es ujabb kozuti veszelyeztetest foganasotitott azzal, hogy a kreszben eloirt kanyarodaskor elkovetett kotelezo ervenyu muveleteket, mint korulnezunk, indexelunk stb. nem tett meg, igy sulyos kozuti balesetet okozott a vetlen autos karara. Tehat tobbszori vetseget kovetett el a tata, azzal, hogy az eloirt sebessegnel lassabban haladt es figyelmetlensegbol bele kanyarodott az ot megelozo autoba. Jo megaszondtam ?
ez az indexelés bizonyítása, hogy eltört-e a búra, jól hangzik, én is hallottam
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:33:00 »

pontosan eza lenyeg. Haladhacc akar 50el is 90es tablan, ha a barom nem figyel es beled kanyarodik. Amire meg talan erdemes figyelni azaz utkozesi pont. Nem a Mondi rongyolt bele a ladaba, hanem a lada a mondiba. ! Ergo akkor huzta balra a kormanyt, mikor mar egyebkent is tul keso lett volna. Vagyis kb. akkor, mikor a mondi mar kb. a lada melle ert. Ergo a tata 100%, hogy nem nezett korul, mert ha belenez a tukorbe, akkor holt ter ide vagy oda, latnia kellett volna a parhuzamos kozlekedesre nem alkalmas uton a kozeledo mondeot. Egyebkent a kresz nem veszi figyelembe a tukor holtteret. Ha jol emlexem engem arra tanitottak, hogy tukor, aztan fej 90fokban balra, es megnezni, hogy van-e melletunk vagyis a holtterben auto.
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:33:00 »

Namost ugye az 1ik tanu is azt allitotta, hogy a papa csiga modon hajtott. Tehat nem annyival, amennyivel az lehetseges az adott uton. Ebbol kiindulva lehetne bizonygatni, hogy a tata a megengedettnel joval lasabban hajtott, amit xy tanuk allitasa is alatamaszt, ez altal a tata kimeritette kozuti veszelyesztetes fogalmat a lassu haladasaval, aminek kovetkezmenyekent a vetlen autos elozest kezdemenyezett, amit a tata nem vett figyelembe es ujabb kozuti veszelyeztetest foganasotitott azzal, hogy a kreszben eloirt kanyarodaskor elkovetett kotelezo ervenyu muveleteket, mint korulnezunk, indexelunk stb. nem tett meg, igy sulyos kozuti balesetet okozott a vetlen autos karara. Tehat tobbszori vetseget kovetett el a tata, azzal, hogy az eloirt sebessegnel lassabban haladt es figyelmetlensegbol bele kanyarodott az ot megelozo autoba. Jo megaszondtam ?
No meg ugy 2x is elfelejtett a tökörbe nézni (index elött, és közvetlen a kanyarodás megkezdése elött), valamint kötelessége az embernek a lehetőségeihez mérten megelőzni egy esetleges balesetet. Mondjuk itt úgy, hogy nem kanyarodik be.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:39:00 »

ticu,
 
igy van! Nema, hogy ha torik ha szakad en itt akkris bekanyarodok !
Egyebkent egy ilyen baleset bekovetkezte tobb hibas lepes egyuttes kovetkezmenye. Vagyis az adott utviszonyoknak nem megfelelo sebesseggel hajtott, nem nezett tukorbe, nem jol meri fel a lehetosegeit, balrol belerongyol egy masik verdaba.
Ha mondjuk a megfelelo sebesseggel, pl. 90-95el gurul, akkor talan senki nem elozi meg, de int elhangzott a tata csiga modon vezetett, amivel veszelyezteti a kozuti forgalmat, mert rakenyszeriti a tobbi autos tarsat arra, hogy aki utoleri az meg is elozze.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:40:00 »

Héj,az a kép nincs is felrakva,ahol eltrafált az öreg.zozi. . na,ma elkezdem intézni a dolgokat,holnap majd irok,hogy mik a fejlemények. 2-ig vagyok munkahelyen,otthon one net. mindenkinek kössz az együttérző szavakat-jól esik...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:41:00 »

Szerintem egy jo ugyveddel bebizonyithato, hogy 1 oldalu volt a vetseg. Kezdve azzal, hogy a tata a korulmenyekhez es lehetosegekhez kepest lassan hajtott.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:44:00 »

Ezen az úton nincs mimimum sebesség előírva, ne erről az oldalról közelítsétek meg! Fontosabb, hogy a HÁTSÓ ajtónak ütközött, tehát a mondeo-ból 3 méter már elhaladt az autója mellett!!!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:44:00 »

Szerintem egy jo ugyveddel bebizonyithato, hogy 1 oldalu volt a vetseg. Kezdve azzal, hogy a tata a korulmenyekhez es lehetosegekhez kepest lassan hajtott.
Ugy látom Tisztelt Kollega, hogy kicsit elfogúlt a lassú haladást illetően.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:44:00 »

Szerintem egy jo ugyveddel bebizonyithato, hogy 1 oldalu volt a vetseg. Kezdve azzal, hogy a tata a korulmenyekhez es lehetosegekhez kepest lassan hajtott.
Az nem számít! Annyival megy amennyivel akar! Sajnos! ugyan úgy, ahogy bárki  bármikor megállhat előtted, ha belemész hátulról Te vagy a hibás, mert a KRESZ szerint adott útszakaszon fellépő BÁRMILYEN akadály előtt meg kell tudnod állni!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:45:00 »

Ezen az úton nincs mimimum sebesség előírva, ne erről az oldalról közelítsétek meg! Fontosabb, hogy a HÁTSÓ ajtónak ütközött, tehát a mondeo-ból 3 méter már elhaladt az autója mellett!!!
EZ A LÉNYEG!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:46:00 »

Héj,az a kép nincs is felrakva,ahol eltrafált az öreg.zozi. . na,ma elkezdem intézni a dolgokat,holnap majd irok,hogy mik a fejlemények. 2-ig vagyok munkahelyen,otthon one net. mindenkinek kössz az együttérző szavakat-jól esik...
Mindent feltettem, elvileg!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:53:00 »

Héj,az a kép nincs is felrakva,ahol eltrafált az öreg.zozi. . na,ma elkezdem intézni a dolgokat,holnap majd irok,hogy mik a fejlemények. 2-ig vagyok munkahelyen,otthon one net. mindenkinek kössz az együttérző szavakat-jól esik...
Pereld be a zsarukat is, ha nem tettek jól vmit! Én is megtettem, nyertem.
Aztán egymás után kétszer igazoltattak, kinyittatták a csomagtartót, majd kértek, hogy nyissam ki a kesztyűtartót is. Álljon meg a menet! Erről láthatnék vmi parancsot? ugyanis a gépjármű belső tere magántulajdon! A csomagtartó nem az vmiért, oda joga van a fakabátnak benézni! nem néztek kesztyűtartót. Következő jogtalan kérdés: Hová megyek? Semmi közük hozzá! Aztán eldurrant az agyam, beolvastam nekik: Játszhatjuk ám ezt egész este, hogy utánam jönnek kék villogóval, majd 2 percenként igazoltatnak, mert nincs semmi dolgom, ráérek. Csak nehogy feljelentést tegyek zaklatás miatt és jókat röhögjek a bíróságon! Aztán azóta rám se néznek... Nem is ajánlom!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:54:00 »

Szerintem egy jo ugyveddel bebizonyithato, hogy 1 oldalu volt a vetseg. Kezdve azzal, hogy a tata a korulmenyekhez es lehetosegekhez kepest lassan hajtott.
Zacci, nincs ilyen, hogy túl lassan ment. Ha balra akar kanyarodni, és jönnek szemből, akkor meg is állhat! Sőt, meg is fog.
Szerintem is fontos, hogy a hátsó ajtónak ütközött, mert ez bizonyítja, ki kezdte meg előbb a manővert.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2006.05.23 kedd, 12:59:00 »

Pereld be a zsarukat is, ha nem tettek jól vmit! Én is megtettem, nyertem.
Aztán egymás után kétszer igazoltattak, kinyittatták a csomagtartót, majd kértek, hogy nyissam ki a kesztyűtartót is. Álljon meg a menet! Erről láthatnék vmi parancsot? ugyanis a gépjármű belső tere magántulajdon! A csomagtartó nem az vmiért, oda joga van a fakabátnak benézni! nem néztek kesztyűtartót. Következő jogtalan kérdés: Hová megyek? Semmi közük hozzá! Aztán eldurrant az agyam, beolvastam nekik: Játszhatjuk ám ezt egész este, hogy utánam jönnek kék villogóval, majd 2 percenként igazoltatnak, mert nincs semmi dolgom, ráérek. Csak nehogy feljelentést tegyek zaklatás miatt és jókat röhögjek a bíróságon! Aztán azóta rám se néznek... Nem is ajánlom!
elküldtem azt az 1 képet- majd látod...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2006.05.23 kedd, 13:00:00 »

Zacci, nincs ilyen, hogy túl lassan ment. Ha balra akar kanyarodni, és jönnek szemből, akkor meg is állhat! Sőt, meg is fog.
Szerintem is fontos, hogy a hátsó ajtónak ütközött, mert ez bizonyítja, ki kezdte meg előbb a manővert.
Igeeeeen! Egyetértettünk Angellel! Micsoda nap!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2006.05.23 kedd, 13:00:00 »

Pereld be a zsarukat is, ha nem tettek jól vmit! Én is megtettem, nyertem.
Aztán egymás után kétszer igazoltattak, kinyittatták a csomagtartót, majd kértek, hogy nyissam ki a kesztyűtartót is. Álljon meg a menet! Erről láthatnék vmi parancsot? ugyanis a gépjármű belső tere magántulajdon! A csomagtartó nem az vmiért, oda joga van a fakabátnak benézni! nem néztek kesztyűtartót. Következő jogtalan kérdés: Hová megyek? Semmi közük hozzá! Aztán eldurrant az agyam, beolvastam nekik: Játszhatjuk ám ezt egész este, hogy utánam jönnek kék villogóval, majd 2 percenként igazoltatnak, mert nincs semmi dolgom, ráérek. Csak nehogy feljelentést tegyek zaklatás miatt és jókat röhögjek a bíróságon! Aztán azóta rám se néznek... Nem is ajánlom!
AZt megkérdezheti, hogy hogy mi az uticélod, és hogy honnan jöttél, de a kesztyűtartó az nem szabályos.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2006.05.23 kedd, 13:01:00 »

AZt megkérdezheti, hogy hogy mi az uticélod, és hogy honnan jöttél, de a kesztyűtartó az nem szabályos.
Mármint a betekintés.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2006.05.23 kedd, 13:01:00 »

AZt megkérdezheti, hogy hogy mi az uticélod, és hogy honnan jöttél, de a kesztyűtartó az nem szabályos.
Nem kérdezheti meg, ha nagyon kihegyezem, korlátoz a személyi szabadságomban!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2006.05.23 kedd, 13:04:00 »

Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2006.05.23 kedd, 13:05:00 »

Tényleg elküldted. Bocsi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2006.05.23 kedd, 13:06:00 »


thanks- ö az. tisztán látszik, h mi is van..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2006.05.23 kedd, 13:28:00 »

thanks- ö az. tisztán látszik, h mi is van..
Hát Sanc, részvétem. Az vigasztaljon, hogy Nektek nem lett semmi bajotok. És sok kitartást a végéig, mert ahogy látom hosszú ügynek nézel elébe. A képeket látva majdnem sírva fakadtam.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2006.05.23 kedd, 13:29:00 »

Pereld be a zsarukat is, ha nem tettek jól vmit! Én is megtettem, nyertem.
Aztán egymás után kétszer igazoltattak, kinyittatták a csomagtartót, majd kértek, hogy nyissam ki a kesztyűtartót is. Álljon meg a menet! Erről láthatnék vmi parancsot? ugyanis a gépjármű belső tere magántulajdon! A csomagtartó nem az vmiért, oda joga van a fakabátnak benézni! nem néztek kesztyűtartót. Következő jogtalan kérdés: Hová megyek? Semmi közük hozzá! Aztán eldurrant az agyam, beolvastam nekik: Játszhatjuk ám ezt egész este, hogy utánam jönnek kék villogóval, majd 2 percenként igazoltatnak, mert nincs semmi dolgom, ráérek. Csak nehogy feljelentést tegyek zaklatás miatt és jókat röhögjek a bíróságon! Aztán azóta rám se néznek... Nem is ajánlom!
Rendőr: - Hová megy?
Zozi: - Megyek sz@rni a kérdező f@szára.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2006.05.23 kedd, 13:31:00 »

Jaja, legalább fél év!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2006.05.23 kedd, 13:32:00 »

Rendőr: - Hová megy?
Zozi: - Megyek sz@rni a kérdező f@szára.
Ez sem rossz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2006.05.23 kedd, 13:36:00 »

Wazze-ez tényleg kemény lösz! de megcumiztatom a száját
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2006.05.23 kedd, 13:39:00 »

Soha ne vallj be semmi olyat, ami rád nézve megterhelő lehet. Válaszolgasson az ügyvéded!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2006.05.23 kedd, 13:42:00 »

jaja-más lehetőség nincs!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2006.05.23 kedd, 13:46:00 »

Mindenképp hivatkozz a KRESZ alább leírt bekezdésére! Az tuti nyerő!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2006.05.23 kedd, 13:58:00 »

na csö mindenki-- Holnap jelentkezek!!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2006.05.23 kedd, 14:09:00 »

rob,
 
nah, mutassa csak a kesztyutartot ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2006.05.23 kedd, 14:16:00 »

A kresz kimondja, hogy mindig az idojarasi es utviszonyoknak es a helyi korlatozasoknak/szabalyozasnak megfeleloen kell megvalasztani a haladasi sebesseget. Ha ettol elterunk, tehat tul gyorsan, vagy indokolatlanul lassan hajtunk az veszelyezteti a kozuti forgalmat. Legalabbis en ezt igy tanultam. Az indokolatlanul lassu haladasert is buntethet a rendorbacsi, mivel 1. balesetveszelyes, 2. akadalyozza/feltartja a forgalmat.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2006.05.23 kedd, 14:24:00 »

A kresz kimondja, hogy mindig az idojarasi es utviszonyoknak es a helyi korlatozasoknak/szabalyozasnak megfeleloen kell megvalasztani a haladasi sebesseget. Ha ettol elterunk, tehat tul gyorsan, vagy indokolatlanul lassan hajtunk az veszelyezteti a kozuti forgalmat. Legalabbis en ezt igy tanultam. Az indokolatlanul lassu haladasert is buntethet a rendorbacsi, mivel 1. balesetveszelyes, 2. akadalyozza/feltartja a forgalmat.
Lehet, de én még olyat nem hallottam, hoyg valakit megbüntettek volna túl lassú haladásért....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2006.05.23 kedd, 14:31:00 »

szandre, lasd sanc. esetet.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2006.05.23 kedd, 14:31:00 »

Szendre,
 
ensem, de ez azert logikus lenne, nemcsak gyorshajtaskor, hanem indokolatlanul lassu haladasert is. Logikus, gondolj bele... Tul lassan megy a tata, ezert rakenyszeriti a tobbi autos tarsat, hogy eletet kockaztatva megelozze. Szerinted miert van az autopalyan direkte min. kilometer korlatozas ? Persze az autopalya, de a lenyegn nem valtoztat, hisz ugyan olyan veszelyes foutvonalon indokolatlanul lassan haladni, mint autopalyan es forditva.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2006.05.23 kedd, 14:43:00 »

szendre,
 
lasd. meg az en peldamat, mikoris konvojban haladtunk a kunmadarasi talira. Foutvonal, megengedett legnagyobb sebesseg 90km/h. Elvileg es gyakorlatilag is szeker nem hajthatott volna arra a foutvonalra. Megis kiba nagyot kellett fekeznem, mert hirtelen elottem termett egy kiba szeker. Szegeny mogottem halado mondis srac meg majdnem megcsokolazta a seggemet. Meg jo hogy jo a MondeJO fekrendszere
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2006.05.23 kedd, 14:43:00 »

Szendre,
 
ensem, de ez azert logikus lenne, nemcsak gyorshajtaskor, hanem indokolatlanul lassu haladasert is. Logikus, gondolj bele... Tul lassan megy a tata, ezert rakenyszeriti a tobbi autos tarsat, hogy eletet kockaztatva megelozze. Szerinted miert van az autopalyan direkte min. kilometer korlatozas ? Persze az autopalya, de a lenyegn nem valtoztat, hisz ugyan olyan veszelyes foutvonalon indokolatlanul lassan haladni, mint autopalyan es forditva.
Értem én és egyet értek.
 Csak arra próbálok rávilágítani, hogy hiába minden érvelés és jogszabály ha egyszer a magyar joggyakorlat nem alkalmaz szankciót ilyen esetekben. Őszintén! Hallottál már ilyenről? Meglepődnék ha megbüntetnének valakit azért, mert lassan haladt (NEM autópályáról beszélek)
Ugyan az a helyzet mint gyalogos gázolás esetében. Nem számít, hogy részeg a gyalogos ha elhalálozik akkor az autós mindenképpen megszívja.
A kreszben le van írva sok minden de sajnos a valóságot kell figyelembe venni.
Még egy példa:
Wyctor esete. Ül az autóban és beletolatnak. Tuti vétlen. A másiknak van kgfb-je, mert ugye kötelező pont azilyen esetek miatt és láss csodát: Wctornak mégis a zsebébe kell nyúlni, mert a biztosító parasztköcsög társaság nem fizeti ki az egészet.....elmélet és jogszbály itt is van...de a gyakorlat más.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2006.05.23 kedd, 14:46:00 »

Vasárnap én is előztem egy autót és már nagyon közel voltam hozzá amikor lehajolt valamiért a sofőr és áthúzott arra az oldalra ahol én mentem. KB. 20-30 méterrel előttem. Fékeztem és dudáltam. Egyből vissza is rántotta a kormányt, de ha nem rántotta volna vissza, akkor nem sok híja lett volna a "koccanásnak".
Sanc,
részvétem. Szerencse a szerencsétlenségbe, hogy nem lett nektek bajotok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2006.05.23 kedd, 14:47:00 »

szendre,
 
lasd. meg az en peldamat, mikoris konvojban haladtunk a kunmadarasi talira. Foutvonal, megengedett legnagyobb sebesseg 90km/h. Elvileg es gyakorlatilag is szeker nem hajthatott volna arra a foutvonalra. Megis kiba nagyot kellett fekeznem, mert hirtelen elottem termett egy kiba szeker. Szegeny mogottem halado mondis srac meg majdnem megcsokolazta a seggemet. Meg jo hogy jo a MondeJO fekrendszere
Mondom, hogy értem de a gyaorlat más! Vidéken meg pláne próbáld ezt megmagyarázni egyeseknek.
Apósom ment keresztül egy falun és el akart menni egy biciklis mellett. A bringás egyszer csak minden jelzés nélkül balra bevágódott apósom L200-a elé...satu..megáll..kiszáll:
-"jóember mit csinál?"- így apósom,
erre az öreg: "fiam! hát nem tudja, hogy itt lakom?"
Erről beszélek. Én vidéken fokozottan óvatos vagyok mindig de az ilyen Sanc féle eseteket sajnos nem lehet kikerülni. Ezekre nem lehet felkészülni...a fejekben kéne rendet tenni.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2006.05.23 kedd, 14:47:00 »

szendre,
 
ebben sajnos igazad van. Jog es a gyakorlat 2 kulonbozo dolog. DE ! Indokolatlan lassu haladasbol is lehet baleset. Persze a rend orei nem buntetik a 90es tablanal 40el totyorgo oregapot, de ha ezzel a magatartasaval balesetet okoz, akkor szerintem mar eza dolog eloterbe kerul. Az, hogy a rendorok nem buntetik az ilyen indokolatlanul lassan gurulo soforoket, attol ez a magatartas balesetveszelyes. Sajna ugy latszik kell a baleset ahhoz, hogy erre feny deruljon.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2006.05.23 kedd, 14:48:00 »

Vasárnap én is előztem egy autót és már nagyon közel voltam hozzá amikor lehajolt valamiért a sofőr és áthúzott arra az oldalra ahol én mentem. KB. 20-30 méterrel előttem. Fékeztem és dudáltam. Egyből vissza is rántotta a kormányt, de ha nem rántotta volna vissza, akkor nem sok híja lett volna a "koccanásnak".
Sanc,
részvétem. Szerencse a szerencsétlenségbe, hogy nem lett nektek bajotok.
oldalra ahol én mentem = Jobban mondva nem mentem hanem ahol előztem. Tehát a másik sávba.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2006.05.23 kedd, 14:56:00 »

egyebkent ma velem is tortent hasonlo szitu, mint sanc kollegaval, csak en szerencsere megusztam a dolgot. Reggel lagymanyosi fele haladva, elottem tepert egy kombi mondeo. Milyen szep volt... Cool Nade terjunk vissza a lenyegre. Szal megyunk szepen 70es tablanal kb. annyival. Jon a keresztezodes, ahol is 2 sav balra fel M5 iranyaba, masik 2 sav tovabb lagymanyosi-lurdy fele. Mi eppen a lurdy fele vezeto belso savban haladtunk. Melletunk allt a sor, mert piros lampa volt. Nekunk zold. Erre az egyik fax aruszallito gondolt 1et es ki akart jonni elenk. Talan eltevesztette az utiranyt es M5 helyett eredetileg a lurdy fele akart menni. Namost index kitesz es azzal a lendulettel kezdte kiszedni az aruszallito orrat. Mi meg ott jottunk kb. 70el. Megallni esely sem volt. Igy az elottem halado Mondeo es EN is kenytelenek voltunk felre rantani a kormanyt. O is es EN is felig atmasztunk a masik savba. Szerencsere eppen nem volt mellettunk senki. En nyomtam a dudat mint suket a csengot, hogy vegye mar eszre, hogy 2x 1.4 tonna halad fele nagy sebesseggel es nem kene kijonnie. Ilyen marhak vannak az utakon
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2006.05.23 kedd, 15:17:00 »

Szendre,
 
ensem, de ez azert logikus lenne, nemcsak gyorshajtaskor, hanem indokolatlanul lassu haladasert is. Logikus, gondolj bele... Tul lassan megy a tata, ezert rakenyszeriti a tobbi autos tarsat, hogy eletet kockaztatva megelozze. Szerinted miert van az autopalyan direkte min. kilometer korlatozas ? Persze az autopalya, de a lenyegn nem valtoztat, hisz ugyan olyan veszelyes foutvonalon indokolatlanul lassan haladni, mint autopalyan es forditva.
Mintha a múltkor beszéltek volna a rádióban, hogy Angliában (talán Londonban) bevezetik a lassú haladók büntetgetésést, mert akadályozzák a normális "életet". Én már megelégednék azzal is, ha egy elkerülő (1x1 sávos) útszakaszon nem 40-nel csapatna az IFA rakomány nélkül! Persze hosszú záróvonalak mindenütt. Persze hogy belemegy az ember az "ejnye-bejnyeébe".
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2006.05.23 kedd, 15:43:00 »

Mintha a múltkor beszéltek volna a rádióban, hogy Angliában (talán Londonban) bevezetik a lassú haladók büntetgetésést, mert akadályozzák a normális "életet". Én már megelégednék azzal is, ha egy elkerülő (1x1 sávos) útszakaszon nem 40-nel csapatna az IFA rakomány nélkül! Persze hosszú záróvonalak mindenütt. Persze hogy belemegy az ember az "ejnye-bejnyeébe".
Nem rossz ötlet...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2006.05.23 kedd, 16:33:00 »

szendre,
 
lasd. meg az en peldamat, mikoris konvojban haladtunk a kunmadarasi talira. Foutvonal, megengedett legnagyobb sebesseg 90km/h. Elvileg es gyakorlatilag is szeker nem hajthatott volna arra a foutvonalra. Megis kiba nagyot kellett fekeznem, mert hirtelen elottem termett egy kiba szeker. Szegeny mogottem halado mondis srac meg majdnem megcsokolazta a seggemet. Meg jo hogy jo a MondeJO fekrendszere
Bocsi, de ott te is hibás voltál. Túl közel jöttél hozzám, ezért nem láttad a lovaskocsit, ami egyébként tényleg szabáltalanul ment, de teljesen az út szélén, simán el lehetett férni mellette, nem kellett átmenni a másik sávba. Én megelőztem gond nélkül.
Konvolyozni nehéz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 63   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.