Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:46:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
78
79
80
81
82
83
84
[
85
]
86
87
88
89
90
91
92
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1789245 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4200 Dátum:
2018.01.15 hétfő, 14:09:32 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.01.15 hétfő, 14:00:03
Ha a lépetőmotorral lenne a baj, akkor nem múlna el gyújtás levétel után, hanem folyamatosan vészüzemben lenne.
Szerintem is
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4201 Dátum:
2018.01.15 hétfő, 14:50:07 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.01.15 hétfő, 14:09:32
Szerintem is
ettől még lehet a léptetőmootornak baja, illetve a rezgéscsillapító átvezetések szoktak elengedni benne, de az alapján amit leírtál inkább szorul egy ponton a geód.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4202 Dátum:
2018.01.15 hétfő, 14:53:03 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.01.15 hétfő, 14:50:07
ettől még lehet a léptetőmootornak baja, illetve a rezgéscsillapító átvezetések szoktak elengedni benne, de az alapján amit leírtál inkább szorul egy ponton a geód.
Szorul az alsó végponton és szorult a felsőn. De közötte nem. Holnap lesz szétszedve.
De a MAP szenzor látja hogy 0 kPa van akkor miért nem ad hibakódot? Még a geometriát is próbálja állítani hozzá.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4203 Dátum:
2018.01.15 hétfő, 15:05:12 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.01.15 hétfő, 14:53:03
Szorul az alsó végponton és szorult a felsőn. De közötte nem. Holnap lesz szétszedve.
De a MAP szenzor látja hogy 0 kPa van akkor miért nem ad hibakódot? Még a geometriát is próbálja állítani hozzá.
0 kPa nem nagyon szokott lenni normál üzemben, szerintem. Ha még nem érte el a turbó a fordulatát, akkor vákumot kéne mérnie, ha meg már elindul akkor meg töltést.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4204 Dátum:
2018.01.15 hétfő, 15:40:24 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.01.15 hétfő, 15:05:12
0 kPa nem nagyon szokott lenni normál üzemben, szerintem. Ha még nem érte el a turbó a fordulatát, akkor vákumot kéne mérnie, ha meg már elindul akkor meg töltést.
Én tudom hogy 100kPa-nak kéne lennie ha nem megy a turbó. Na de ezen:
http://www.kephost.com/images/2018/01/14/Turbo-diag.jpg
Nem 100 van, hanem alatta. ÉS nem hinném hogy mérési hiba, meg a geometriát is állítja ekkor, illetve mindig mérési hiba lenne? Mert mindig tudom produkálni, csak 4. ben teli gázzal kell gyorsítanom 50ről és 255kPa felett leesik a nyomás. De hibakód nincs.
És kölcsönkért MAP szenzorral ugyanilyen.
Ha meg lesz a geometria tisztítás akkor azért csinálok egy diagot Delphi diagnosztikával is.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.15 hétfő, 15:41:59 írta Thomas8607
»
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4205 Dátum:
2018.01.15 hétfő, 15:45:24 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.01.15 hétfő, 15:40:24
Én tudom hogy 100kPa-nak kéne lennie ha nem megy a turbó. Na de ezen:
http://www.kephost.com/images/2018/01/14/Turbo-diag.jpg
Nem 100 van, hanem alatta. ÉS nem hinném hogy mérési hiba, meg a geometriát is állítja ekkor, illetve mindig mérési hiba lenne? Mert mindig tudom produkálni, csak 4. ben teli gázzal kell gyorsítanom 50ről és 255kPa felett leesik a nyomás. De hibakód nincs.
És kölcsönkért MAP szenzorral ugyanilyen.
Ha meg lesz a geometria tisztítás akkor azért csinálok egy diagot Delphi diagnosztikával is.
Olyan nem lehet ugye hogy a 0-255-ös tartomány az pont 8bit, és ezért nem tudja feljebb mutatni? Tehát az eszköz vagy a program hibájából?
Mert ha a diagramot megnézzük, akkor ha fent lenne akkor pont folytatódna jó helyen.
Ez lehet hülyeség, csak töröm a fejemet rajta
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4206 Dátum:
2018.01.15 hétfő, 15:58:39 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.01.15 hétfő, 15:45:24
Olyan nem lehet ugye hogy a 0-255-ös tartomány az pont 8bit, és ezért nem tudja feljebb mutatni? Tehát az eszköz vagy a program hibájából?
Mert ha a diagramot megnézzük, akkor ha fent lenne akkor pont folytatódna jó helyen.
Ez lehet hülyeség, csak töröm a fejemet rajta
Nem. a 8bit az 8 bit
a 0-255 pedig inkább 32 bit lenne, ha ezzel lenne összefüggésben.
A fordulat növekedésével a geónak csökkentenie kell a turbó fordulatszámát, mert különben a turbó széjjelpörgi magát.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4207 Dátum:
2018.01.19 péntek, 19:38:00 »
Sziasztok!
Megvolt a turbó tisztítása, minden rendben volt összerakva és jól lett összerakva. Ugyanúgy leesik a MAP OBD jele 0-ára a maximum után. 255kPa után esik le. És azt vettem észre hogy a Forscan 255kPa-ig mér maximum. Mert be lehet állítani minimum és maximum értéket és a maximumnál 255-öt enged beírni. Nem tudom van-e összefüggés.
Le nem tilt, füst nincs, és könnyen mozog a geometria. A mozgató aktuátor is jó, nincs elkopva egyik fogaskerék sem, átvezetések is épek.
Ismerősömmel megnézzük Delphi diaggal.
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4208 Dátum:
2018.01.19 péntek, 21:47:05 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.01.15 hétfő, 15:58:39
Nem. a 8bit az 8 bit
a 0-255 pedig inkább 32 bit lenne...
Pedig egy 8 bites egész 2^8 (azaz 256) különböző értéket vehet föl.
A MAP nyomás mellé szerintem kellene MAP feszöltséget is felvenni a diagrammra
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4209 Dátum:
2018.01.20 szombat, 08:34:15 »
Idézetet írta: Freestyle - 2018.01.19 péntek, 21:47:05
Pedig egy 8 bites egész 2^8 (azaz 256) különböző értéket vehet föl.
A MAP nyomás mellé szerintem kellene MAP feszöltséget is felvenni a diagrammra
Ezaz hogy a feszültség nem esik le.
Na csinálok olyan diagot
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4210 Dátum:
2018.01.20 szombat, 19:38:26 »
Idézetet írta: Freestyle - 2018.01.19 péntek, 21:47:05
Pedig egy 8 bites egész 2^8 (azaz 256) különböző értéket vehet föl.
A MAP nyomás mellé szerintem kellene MAP feszöltséget is felvenni a diagrammra
Na csináltam új diagot:
A MAP feszültség egyenesen arányos a MAP nyomással. De szerintem a nyomást nem tudja kirajzolni a Forscan. És úgy néz ki hogy a 255 feletti értéket nem tudja megjeleníteni. Vagy már alapból nem jó magasabb értéket mér. Mert itt majd 1,7bar nyomás is van körülbelül. A mondeo meg 1,5-öt szokott ha jól rémlik
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.20 szombat, 19:44:39 írta Thomas8607
»
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4211 Dátum:
2018.01.20 szombat, 20:55:36 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.01.20 szombat, 19:38:26
Na csináltam új diagot:
A MAP feszültség egyenesen arányos a MAP nyomással. De szerintem a nyomást nem tudja kirajzolni a Forscan. És úgy néz ki hogy a 255 feletti értéket nem tudja megjeleníteni. Vagy már alapból nem jó magasabb értéket mér. Mert itt majd 1,7bar nyomás is van körülbelül. A mondeo meg 1,5-öt szokott ha jól rémlik
Én nem foglalkoznék ezzel a beeséssel, mert ez 100%, hogy csak konverziós hiba. Mivel a feszültség nem esik le, így a MAP szenzor tuti jó. Ezért ne is várj ez miatt hibakódot, mert szerintem a vezérlő a feszültségből dolgozik.
De most jobban megnézve, az elején a nyomás érték 100 kPa feletti,ami a légköri nyomásnál magasabb. Sejtésem szerint ott alapjáraton volt, amikor nincs töltőnyomás. Ebből kiindulva csalhat felfelé a MAP szenzor.
Azt megnézhezed, hogy álló motornál is 100 kPa feletti-e a nyomás.
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4212 Dátum:
2018.01.20 szombat, 21:09:26 »
Idézetet írta: Freestyle - 2018.01.20 szombat, 20:55:36
Én nem foglalkoznék ezzel a beeséssel, mert ez 100%, hogy csak konverziós hiba. Mivel a feszültség nem esik le, így a MAP szenzor tuti jó. Ezért ne is várj ez miatt hibakódot, mert szerintem a vezérlő a feszültségből dolgozik.
De most jobban megnézve, az elején a nyomás érték 100 kPa feletti,ami a légköri nyomásnál magasabb. Sejtésem szerint ott alapjáraton volt, amikor nincs töltőnyomás. Ebből kiindulva csalhat felfelé a MAP szenzor.
Azt megnézhezed, hogy álló motornál is 100 kPa feletti-e a nyomás.
Azt megnézem és úgy emlékszek hogy ezt néztük Delphi programmal ott 100kPa volt, Forscannél meg 112kPa. És akkor ennyit csal felfelé a program?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4213 Dátum:
2018.01.20 szombat, 21:10:48 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.01.20 szombat, 21:09:26
Azt megnézem és úgy emlékszek hogy ezt néztük Delphi programmal ott 100kPa volt, Forscannél meg 112kPa. És akkor ennyit csal felfelé a program?
nem.az a légköri nyomás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4214 Dátum:
2018.01.21 vasárnap, 09:13:45 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.20 szombat, 21:10:48
nem.az a légköri nyomás.
Szerintem a 100 kPa vs. 112 kPa közötti értékre gondolta a csalást.
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.01.20 szombat, 21:09:26
Azt megnézem és úgy emlékszek hogy ezt néztük Delphi programmal ott 100kPa volt, Forscannél meg 112kPa. És akkor ennyit csal felfelé a program?
Delphi-vel is megnézném ugyan úgy terhelve, hogy ott is beesik-e a nyomás. Persze csak ha nagyon ráérsz.
Engem a benzines szívatott, kopogásos égéssel. Elég sokat kocsikáztam laptoppal az anyósülésen
Most megnéztem a benzinesemben, a Baro 99 kPa, a MAP szenzor álltalt mért nyomás, álló motornél 98,75-99 kPa közt változott
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.21 vasárnap, 11:59:21 írta Freestyle
»
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4215 Dátum:
2018.01.21 vasárnap, 12:14:50 »
Idézetet írta: Freestyle - 2018.01.21 vasárnap, 09:13:45
Szerintem a 100 kPa vs. 112 kPa közötti értékre gondolta a csalást.
Delphi-vel is megnézném ugyan úgy terhelve, hogy ott is beesik-e a nyomás. Persze csak ha nagyon ráérsz.
Engem a benzines szívatott, kopogásos égéssel. Elég sokat kocsikáztam laptoppal az anyósülésen
Most megnéztem a benzinesemben, a Baro 99 kPa, a MAP szenzor álltalt mért nyomás, álló motornél 98,75-99 kPa közt változott
Annyit tudtam megnézni ma hogy gyújtáson 110kPa-t mutat a Map szenzor.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4216 Dátum:
2018.03.04 vasárnap, 13:00:57 »
Újra itt
Valaki mondja meg miért nem zárja le az EGR szelepet a rohadék?
A MAP beeséssel ne foglalkozzunk most.
2db EGR-el ugyanez, hiába lépek hirtelen a gázra nem zár le 0mm-re, Euro4 és a helyzetjeladó a mm az EGR végén.
Mind a kettő EGR rossz lenne?
Egyenlőre nem akarom ledugózni az EGR-t.
A kép:
http://www.kephost.com/images/2018/03/04/Gyari-MAP-szereles-utan.jpg
Köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.04 vasárnap, 13:02:56 írta Thomas8607
»
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4217 Dátum:
2018.03.04 vasárnap, 20:46:28 »
Illetve lenne olyan ember aki megnézné hogy a BARO érték mit mutat neki Mk3 Tdci-ben. Ez az ECUban lévő légköri nyomásmérő elvileg.
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4218 Dátum:
2018.03.24 szombat, 17:56:52 »
!!Figyelem láma kérdés következik!!
Ha Forscanben az élőadat Dashboardra fel van véve 28 counter, akkor az Oscilloscope nézetben hogy tudom változtatni, hogy melyiket jelenítse meg? Csak 12-t rak oda ki
Mentett fájlről van szó, a counterek csökkentése nem opció.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4219 Dátum:
2018.03.24 szombat, 17:59:59 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.03.24 szombat, 17:56:52
!!Figyelem láma kérdés következik!!
Ha Forscanben az élőadat Dashboardra fel van véve 28 counter, akkor az Oscilloscope nézetben hogy tudom változtatni, hogy melyiket jelenítse meg? Csak 12-t rak oda ki
Mentett fájlről van szó, a counterek csökkentése nem opció.
az a baj,hogy csak akkor tudom szimulálni,ha átküldöd a file-t,és megnyitom a forscanben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4220 Dátum:
2018.03.24 szombat, 18:05:00 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.03.24 szombat, 17:56:52
!!Figyelem láma kérdés következik!!
Ha Forscanben az élőadat Dashboardra fel van véve 28 counter, akkor az Oscilloscope nézetben hogy tudom változtatni, hogy melyiket jelenítse meg? Csak 12-t rak oda ki
Mentett fájlről van szó, a counterek csökkentése nem opció.
nem kell.Demo módban is lehet szimulálni.
Szóval csak az első 12 adat jelenik meg az oszcilloszkóp nézetben.Miért nem jó a másik kettő?
A táblázat módban jeleníti meg csak az összeset csúszkával...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.24 szombat, 18:07:01 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4221 Dátum:
2018.03.24 szombat, 18:09:04 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.24 szombat, 18:05:00
nem kell.Demo módban is lehet szimulálni.
Szóval csak az első 12 adat jelenik meg az oszcilloszkóp nézetben.Miért nem jó a másik kettő?
Hát ez így elég hül.én van kitalálva... Egy gördítősávot miért nem tudtak csinálni. Vagy valami nézet testreszabási lehetőséget.
Azért nem jó, mert azok pillanatnyi értékeket mutatnak, ahova épp odateker az ember. A grafikonos nézet nekem szimpatikusabb lenne, azon látod folyamatában a változásokat.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4222 Dátum:
2018.03.24 szombat, 18:14:31 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.03.24 szombat, 18:09:04
Hát ez így elég hül.én van kitalálva... Egy gördítősávot miért nem tudtak csinálni. Vagy valami nézet testreszabási lehetőséget.
Azért nem jó, mert azok pillanatnyi értékeket mutatnak, ahova épp odateker az ember. A grafikonos nézet nekem szimpatikusabb lenne, azon látod folyamatában a változásokat.
igen,sajnos úgy csak 12adatot tudsz monitorozni.De a táblázatos módban van csúszka.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4223 Dátum:
2018.03.24 szombat, 18:23:57 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.24 szombat, 18:14:31
igen,sajnos úgy csak 12adatot tudsz monitorozni.De a táblázatos módban van csúszka.
Van, de minek... Egyik fájlban 10:1-es felbontásnál 5 mp-eket ugrik, másik fájlban ugyanígy 10:1-nél 15 mp-et.
A táblázat fejlécében a Name-re kattintva nem rendezi ABC szerint.
Biztos jó valamire így is, de számomra most így hirtelen ez a része elég használhatatlannak tűnik.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4224 Dátum:
2018.03.24 szombat, 19:00:24 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.03.24 szombat, 18:23:57
Van, de minek... Egyik fájlban 10:1-es felbontásnál 5 mp-eket ugrik, másik fájlban ugyanígy 10:1-nél 15 mp-et.
A táblázat fejlécében a Name-re kattintva nem rendezi ABC szerint.
Biztos jó valamire így is, de számomra most így hirtelen ez a része elég használhatatlannak tűnik.
a hiba az ön készülékében van.
Minek veszel fel egyszerre 12adatnál többet?Úgysem tudok egyszerre csekkolni mindet...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4225 Dátum:
2018.03.24 szombat, 19:35:16 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.24 szombat, 19:00:24
a hiba az ön készülékében van.
Minek veszel fel egyszerre 12adatnál többet?Úgysem tudok egyszerre csekkolni mindet...
Pont az lenne az értelme, hogy felveszel sok értéket, mész egy tesztkört, majd utólag vizsgálod az adatokat. A grafikonokat így tudod egymás vonatkozásában értelmezni, mert időben pontosan egymás alá tudod helyezni őket.
Alapvetően az én szemléletem szerint ez úgy kellene működjön, hogy nem előre kell összebugázni, hogy mit vegyen fel, hanem megnyomom a nagy piros gombot, erre rögzít a Forscan minden létező élő adatatot, amit kiokád magából az autó. Aztán miután megtettem a teszt kört, leülök a gép elé, megnyitom az így elkészült fájlt és elkezdem vizsgálni. Hozzáadok először egy értéket, mittudomén, turbónyomás. Látok egy leesést a grafikonon, akkor rakjuk mellé mittudomén a gázpedál állását, aztán rakjuk mellé a következő jelet is...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4226 Dátum:
2018.03.24 szombat, 19:45:53 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.03.24 szombat, 19:35:16
Pont az lenne az értelme, hogy felveszel sok értéket, mész egy tesztkört, majd utólag vizsgálod az adatokat. A grafikonokat így tudod egymás vonatkozásában értelmezni, mert időben pontosan egymás alá tudod helyezni őket.
Alapvetően az én szemléletem szerint ez úgy kellene működjön, hogy nem előre kell összebugázni, hogy mit vegyen fel, hanem megnyomom a nagy piros gombot, erre rögzít a Forscan minden létező élő adatatot, amit kiokád magából az autó. Aztán miután megtettem a teszt kört, leülök a gép elé, megnyitom az így elkészült fájlt és elkezdem vizsgálni. Hozzáadok először egy értéket, mittudomén, turbónyomás. Látok egy leesést a grafikonon, akkor rakjuk mellé mittudomén a gázpedál állását, aztán rakjuk mellé a következő jelet is...
add be újításnak.az autós programok ennél sokkal kötöttebbek.A vw Wag-com ja pl csak xp-n fut.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4227 Dátum:
2018.03.24 szombat, 19:49:20 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.24 szombat, 19:45:53
add be újításnak.az autós programok ennél
sokkal kötöttebbek
.A vw Wag-com ja pl csak xp-n fut.
Ez meglehetősen diplomatikus megfogalmazás volt
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
carphunter1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4228 Dátum:
2018.03.25 vasárnap, 19:52:43 »
Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy a xenont lehet-e forscan-al diagolni és kalibrálni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4229 Dátum:
2018.03.25 vasárnap, 21:00:23 »
Idézetet írta: carphunter1 - 2018.03.25 vasárnap, 19:52:43
Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy a xenont lehet-e forscan-al diagolni és kalibrálni?
természetesen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
carphunter1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4230 Dátum:
2018.03.31 szombat, 10:45:06 »
Sziasztok! Még egy kérdés ha a xenon utólag lett beépítve persze gyári xenon akkor is lehet diagolni és kalibrálni? Persze szintezők és az összes kábel be lett kötve a megfelelő helyre.Vagy előbb aktiválni kell a xenont valahogy mert ugye eddig halogén volt.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4231 Dátum:
2018.03.31 szombat, 11:19:37 »
Idézetet írta: carphunter1 - 2018.03.31 szombat, 10:45:06
Sziasztok! Még egy kérdés ha a xenon utólag lett beépítve persze gyári xenon akkor is lehet diagolni és kalibrálni? Persze szintezők és az összes kábel be lett kötve a megfelelő helyre.Vagy előbb aktiválni kell a xenont valahogy mert ugye eddig halogén volt.
Szerintem ha mindent bekötöttél, akkor mennie kell.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4232 Dátum:
2018.03.31 szombat, 12:10:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.31 szombat, 11:19:37
Szerintem ha mindent bekötöttél, akkor mennie kell.
AndyA
mk3-ba lehet, hogy a GEM-ben is kell babrálni IDS-el...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
carphunter1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4233 Dátum:
2018.03.31 szombat, 20:25:51 »
Sziasztok!Az helyzet a xenon diaggal hogy a forscan látja xenont csak hiba kódot dob, szintező áramköri hiba és állító motor tápellátási hiba.Lehet törölni kellene hiba kódot mert először csak a lámpák voltak beszerelve szintezők nélkül és úgy használtam egy darabig és azért tárolta hibának mert nem voltak beszerelve a szintezők.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4234 Dátum:
2018.03.31 szombat, 21:49:09 »
Idézetet írta: carphunter1 - 2018.03.31 szombat, 20:25:51
Sziasztok!Az helyzet a xenon diaggal hogy a forscan látja xenont csak hiba kódot dob, szintező áramköri hiba és állító motor tápellátási hiba.Lehet törölni kellene hiba kódot mert először csak a lámpák voltak beszerelve szintezők nélkül és úgy használtam egy darabig és azért tárolta hibának mert nem voltak beszerelve a szintezők.
Nekem is ezt hozza hibának és az egyik ismerősömnek is! Nem tudom, hogy véletlen e vagy tényleg mindenkinek rossz!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
carphunter1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4235 Dátum:
2018.04.01 vasárnap, 16:24:36 »
Sziasztok!A forscan dob egy hiba kódot jobb oldali xenon: B2141 NVM modulkonfiguráció hiba, nem engedi törölni sem.Melyik vezérlő a hibás és hogy tudom javítani?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4236 Dátum:
2018.04.01 vasárnap, 16:50:03 »
Idézetet írta: carphunter1 - 2018.04.01 vasárnap, 16:24:36
Sziasztok!A forscan dob egy hiba kódot jobb oldali xenon: B2141 NVM modulkonfiguráció hiba, nem engedi törölni sem.Melyik vezérlő a hibás és hogy tudom javítani?
vagy nincs konfigurálva a modul a PCM ben,vagy hibás a modul.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
carphunter1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4237 Dátum:
2018.04.01 vasárnap, 16:57:31 »
hogy tudom konfigurálni a PCM-be,vagy melyik modul hibás az állító motor?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4238 Dátum:
2018.04.01 vasárnap, 17:07:51 »
Idézetet írta: carphunter1 - 2018.04.01 vasárnap, 16:57:31
hogy tudom konfigurálni a PCM-be,vagy melyik modul hibás az állító motor?
csak IDS-e lehet,gyári célműszerrel.szakszervíz...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
speti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4239 Dátum:
2018.04.10 kedd, 15:02:25 »
Sziasztok!
FORScan Lite (android) progiból van olyan amelyik tud magyarul?
Naplózva
MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4240 Dátum:
2018.04.10 kedd, 15:10:31 »
Idézetet írta: speti - 2018.04.10 kedd, 15:02:25
Sziasztok!
FORScan Lite (android) progiból van olyan amelyik tud magyarul?
Minden Forscannek kell tudnia magyarul. Én tanítottam...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
speti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4241 Dátum:
2018.04.10 kedd, 15:12:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.10 kedd, 15:10:31
Minden Forscannek kell tudnia magyarul. Én tanítottam...
AndyA
Akkor valamit én nem tudok, mert az enyém nem tud.
Naplózva
MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4242 Dátum:
2018.04.10 kedd, 16:08:57 »
Idézetet írta: speti - 2018.04.10 kedd, 15:12:29
Akkor valamit én nem tudok, mert az enyém nem tud.
http://www.forscan.org/download/FORScanSetup2.3.13.beta.exe
klikk,telepít,elindul,bal oldalt az alsó menüben-beállítások,nyelv.kb 8lehetőség.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4243 Dátum:
2018.04.10 kedd, 16:09:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.10 kedd, 15:10:31
Minden Forscannek kell tudnia magyarul. Én tanítottam...
AndyA
annak is? hátulról betűztél neki?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4244 Dátum:
2018.04.10 kedd, 16:10:03 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.10 kedd, 16:08:57
http://www.forscan.org/download/FORScanSetup2.3.13.beta.exe
klikk,telepít,elindul,bal oldalt az alsó menüben-beállítások,nyelv.kb 8lehetőség.
"FORScan Lite (android)"
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4245 Dátum:
2018.04.10 kedd, 16:11:11 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.04.10 kedd, 16:10:03
"FORScan Lite (android)"
nemérdekel.használjon rendes programot...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4246 Dátum:
2018.04.10 kedd, 17:25:42 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.04.10 kedd, 16:10:03
"FORScan Lite (android)"
Az Androidos dolgokat is magyarítottam. Az viszont lehet, hogy a Lite-ba nem rakták bele az extra nyelveket.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
speti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4247 Dátum:
2018.04.10 kedd, 20:29:53 »
Sziasztok!
Ezt vettem meg:
http://www.vatera.hu//elm327-bluetooth-diagnosztika-elm-327-v1-5-autodiagnosztika-obd-2-obd2-hibakod-olvaso-pic18f25k80-2614066229.html
Valamiért nem tudom összepárosítani a mobilommal.
Megjelenik a listában, megadom a pinkódot, elfogadja.
Ha rányomok hogy párosítás, nem csinál semmit.
Mi lehet a gond?
Naplózva
MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4248 Dátum:
2018.04.10 kedd, 21:32:36 »
Idézetet írta: speti - 2018.04.10 kedd, 20:29:53
Sziasztok!
Ezt vettem meg:
http://www.vatera.hu//elm327-bluetooth-diagnosztika-elm-327-v1-5-autodiagnosztika-obd-2-obd2-hibakod-olvaso-pic18f25k80-2614066229.html
Valamiért nem tudom összepárosítani a mobilommal.
Megjelenik a listában, megadom a pinkódot, elfogadja.
Ha rányomok hogy párosítás, nem csinál semmit.
Mi lehet a gond?
Hogy kici, óccó, kínai ipari hulladék?
Nekem is van ilyenem, nem is működik.
Vegyél Aliról VINT interface-t. Nem a legolcsóbb, de az tényleg működik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
speti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4249 Dátum:
2018.04.10 kedd, 22:27:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.10 kedd, 21:32:36
Hogy kici, óccó, kínai ipari hulladék?
Nekem is van ilyenem, nem is működik.
Vegyél Aliról VINT interface-t. Nem a legolcsóbb, de az tényleg működik.
AndyA
Esetleg ez?
https://www.aliexpress.com/item/bbfly-ELM327-Bluetooth-V1-5-modified-OBD2-ELMconfig-FOCCCUS-OBD-HS-CAN-MS-CAN/32792631626.html?spm=2114.search0104.3.37.372c51d61annuJ&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10152_10151_10065_10344_10068_5722815_10342_10343_10340_5722915_10341_10698_5722615_10697_10696_10084_10083_10618_10304_10307_10302_5722715_10059_5723015_10534_308_100031_10103_441_10624_10623_10622_5722515_10621_10620,searchweb201603_25,ppcSwitch_4&algo_expid=a0eaf396-7045-407d-ab47-7efa37d368a0-5&algo_pvid=a0eaf396-7045-407d-ab47-7efa37d368a0&priceBeautifyAB=0
vagy:
https://www.aliexpress.com/item/New-bbfly-ELM327-Bluetooth-V1-5-CAN-Scan-Tool-Android-OBD2-OBD-Reader-Scanner/32790780636.html?spm=2114.search0104.3.153.47bb51d6tQDY5t&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10152_10151_10065_10344_10068_5722815_10342_10343_10340_5722915_10341_10698_5722615_10697_10696_10084_10083_10618_10304_10307_10302_5722715_10059_5723015_10534_308_100031_10103_441_10624_10623_10622_5722515_10621_10620,searchweb201603_25,ppcSwitch_4&algo_expid=b0dccde6-67b8-4f14-853a-6440d07151db-22&algo_pvid=b0dccde6-67b8-4f14-853a-6440d07151db&priceBeautifyAB=0
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.10 kedd, 22:30:47 írta speti
»
Naplózva
MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
Oldalak:
1
...
78
79
80
81
82
83
84
[
85
]
86
87
88
89
90
91
92
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ