AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4250 Dátum: 2018.04.11 szerda, 10:38:27 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
speti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
|
|
« Új hozzászólás #4251 Dátum: 2018.04.11 szerda, 10:43:20 » |
|
Köszi, de sajnos csak bluetooth-os jöhet szóba, mert nincs laptopom.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4252 Dátum: 2018.04.11 szerda, 10:47:18 » |
|
Köszi, de sajnos csak bluetooth-os jöhet szóba, mert nincs laptopom.
Akkor olyat keres... De a lényeg ugyanaz. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4253 Dátum: 2018.04.11 szerda, 10:53:27 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
speti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
|
|
« Új hozzászólás #4254 Dátum: 2018.04.11 szerda, 12:50:25 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
|
|
|
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
|
|
« Új hozzászólás #4255 Dátum: 2018.04.11 szerda, 20:35:13 » |
|
Forscan ben a DPF paraméter törlést mikor kell végrehajtani, elindítani? Közvetlenül teljesen lefutott regen után? Esetleg csak ipari tisztítás után van értelme? Hogy lehetne kiszűrni, hogy van-e EGR szelep nem tökéletes zárás? Hibakód nincs, de arra gondolok, hogy EGR okoz gyorsabb DPF telítést. Városban ~150 km regenciklus. 55- 130160mbar a max differenciál nyomásom regenek előtt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.12 csütörtök, 00:11:48 írta fecskebeka »
|
Naplózva
|
Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic) "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" 2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4256 Dátum: 2018.04.11 szerda, 22:00:03 » |
|
Forscan ben a DPF paraméter törlést mikor kell végrehajtani, elindítani? Közvetlenül teljesen lefutott regen után? Esetleg csak ipari tisztítás után van értelme? Hogy lehetne kiszűrni, hogy van-e EGR szelep nem tökéletes zárás? Hibakód nincs, de arra gondolok, hogy EGR okoz gyorsabb DPF telítést. Városban ~150 km regenciklus. 55-130mbar a max differenciál nyomásom regenek előtt. biztosan? megnézted már a szenzorra menő gumicsövek nincsenek-e szétmállva?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
|
|
« Új hozzászólás #4257 Dátum: 2018.04.11 szerda, 23:46:55 » |
|
Most gyertya cserekor szándékosan végignéztem a nyomásszenzor alsó csöveket, nem látszik repedezettnek, kifújást nem látok rajtuk, nincsenek megkeményedve a csövek. Egy hasonló 2.2, de mondeoank, kicsit kevesebb km, megkaptam a Forscan (pont regenkor született logját), szinte teljesen hasonlóak az eredmények. Még az EGR %ok is. 1mbar(~0,52V) 160mbar(~1,13V) biztosan? megnézted már a szenzorra menő gumicsövek nincsenek-e szétmállva?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.12 csütörtök, 00:11:02 írta fecskebeka »
|
Naplózva
|
Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic) "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" 2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #4258 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 09:02:27 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4259 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 09:09:57 » |
|
Kicsit régike ez a cucc, nem? Andy
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #4260 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 09:17:12 » |
|
Kicsit régike ez a cucc, nem?
Andy
MK3-ig jó.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Gaben88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
|
|
« Új hozzászólás #4261 Dátum: 2018.04.19 csütörtök, 14:46:34 » |
|
Helló!
Forscannal hol tudom megnézni a beállított kerék méreteket?
|
|
|
Naplózva
|
2003 2.0 benzin B5Y pre fl
|
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #4263 Dátum: 2018.04.20 péntek, 11:07:37 » |
|
Hello. Valakinek valami tippje? Ma check lámpa kigyuladt, Diag firscannel egr áramlás kevés, egr vákumcső..., xenon szintező áramkör hiba, ezek már megvoltak a múltkor is Levan dugózva gondolom azért. Töröl de a lámpa még világít, újra diag más nincs. Delphi diag, nincs dtc. Focom diag nincs dtc. De a check lámpa még mindíg világít. Az olajcsere lámpám is világít amiatt kigyulladhat a másik lámpa is? Vagy mit csináljak vele? Mi okozhatja a hibát? Köszi
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4264 Dátum: 2018.04.20 péntek, 13:16:50 » |
|
Hello. Valakinek valami tippje? Ma check lámpa kigyuladt, Diag firscannel egr áramlás kevés, egr vákumcső..., xenon szintező áramkör hiba, ezek már megvoltak a múltkor is Levan dugózva gondolom azért. Töröl de a lámpa még világít, újra diag más nincs. Delphi diag, nincs dtc. Focom diag nincs dtc. De a check lámpa még mindíg világít. Az olajcsere lámpám is világít amiatt kigyulladhat a másik lámpa is? Vagy mit csináljak vele? Mi okozhatja a hibát? Köszi
forscan diag-van dtc?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #4265 Dátum: 2018.04.20 péntek, 14:42:25 » |
|
forscan diag-van dtc?
Van, az egr áramlás alacsony vagy nem megfelelö meg a xenon szintező érzékelőre hoz hibát más nincs. Ezek voltak a múltkor is de törlés után eltűnt a check lámpa most viszont megmaradt
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4266 Dátum: 2018.04.20 péntek, 15:48:43 » |
|
Van, az egr áramlás alacsony vagy nem megfelelö meg a xenon szintező érzékelőre hoz hibát más nincs. Ezek voltak a múltkor is de törlés után eltűnt a check lámpa most viszont megmaradt
akku le 5percre.Ha megmarad,akkor egr csere...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #4267 Dátum: 2018.04.20 péntek, 15:58:18 » |
|
akku le 5percre.Ha megmarad,akkor egr csere... Rendben, köszi. Ma megpróbálom este, kíváncsi vagyok mi lesz. Ha nem múlik el a check lámpa ettől a művelettől akkor átdobhat vészüzemre? Vagy valami kárt tudok tenni benne ha használom még így? Holnap vár rám egy 400-500 km út és nem szeretnék megállni valahol.
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #4268 Dátum: 2018.04.21 szombat, 15:15:08 » |
|
Rendben, köszi. Ma megpróbálom este, kíváncsi vagyok mi lesz. Ha nem múlik el a check lámpa ettől a művelettől akkor átdobhat vészüzemre? Vagy valami kárt tudok tenni benne ha használom még így? Holnap vár rám egy 400-500 km út és nem szeretnék megállni valahol.
Éjszakára levettem a sarut de még mindig ég a mil lámpa. Holnap szétszedem az egr-t és környékét, nagyon olajos arra felé minden. Megnézem, hogy tényleg dugózva van-e és hogyan. Van még valami tipp?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4269 Dátum: 2018.04.21 szombat, 15:16:22 » |
|
Éjszakára levettem a sarut de még mindig ég a mil lámpa. Holnap szétszedem az egr-t és környékét, nagyon olajos arra felé minden. Megnézem, hogy tényleg dugózva van-e és hogyan. Van még valami tipp? az egr-t csak cserélni tudod...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #4270 Dátum: 2018.04.21 szombat, 16:28:43 » |
|
az egr-t csak cserélni tudod...
egy tisztítás nem segíthet? Miért ment tönkre amikor le van dugózva?Tehát a koromtól elvileg nem. Szoftveresn kiíratom (lehet nincs kiírva csak ledugózva?!) az segíthet? Mivel eddig sem volt használatban, gondolom kárt nem okozhat ugye?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4271 Dátum: 2018.04.21 szombat, 17:14:38 » |
|
egy tisztítás nem segíthet? Miért ment tönkre amikor le van dugózva?Tehát a koromtól elvileg nem. Szoftveresn kiíratom (lehet nincs kiírva csak ledugózva?!) az segíthet? Mivel eddig sem volt használatban, gondolom kárt nem okozhat ugye?
-nem. -az elektromos része akkor is működik-tönkre megy. -nem.nem tudják kiirtani.Aki azt mondja az kamuzik.MK3 nál nem megoldott.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4272 Dátum: 2018.04.21 szombat, 17:32:29 » |
|
-nem. -az elektromos része akkor is működik-tönkre megy. -nem.nem tudják kiirtani.Aki azt mondja az kamuzik.MK3 nál nem megoldott.
Vajon akkor, ha a kipufogó belemenne, de nem a szívócsőbe lenne vezetve, hanem a szabadba, akkor érzékelne megfelelő áramlást?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #4273 Dátum: 2018.04.21 szombat, 17:35:46 » |
|
-nem. -az elektromos része akkor is működik-tönkre megy. -nem.nem tudják kiirtani.Aki azt mondja az kamuzik.MK3 nál nem megoldott.
Köszi. Ujabb fejlemény, az előbb beindítottam és elaludt a lámpa! Ez mitől van?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #4274 Dátum: 2018.04.21 szombat, 17:36:52 » |
|
Vajon akkor, ha a kipufogó belemenne, de nem a szívócsőbe lenne vezetve, hanem a szabadba, akkor érzékelne megfelelő áramlást?
Ez jó kérdés de akkor szintén kormolódna és akkor attól menne tönkre! Hülye egy találmány ez!
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
Vagyokabajnok
|
|
« Új hozzászólás #4275 Dátum: 2018.04.21 szombat, 17:42:32 » |
|
Köszi. Ujabb fejlemény, az előbb beindítottam és elaludt a lámpa! Ez mitől van?
Ha nem jön vissza,akkor vidámság.(talán túl sokat gondolkodott a vasad,mire kialudt a lámpa )
|
|
|
Naplózva
|
2011.12 1.6 Panther Black BA7 Ex: 2013. Focus 1.6 Tdci trend+ 2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #4276 Dátum: 2018.04.21 szombat, 18:22:59 » |
|
Ha nem jön vissza,akkor vidámság.(talán túl sokat gondolkodott a vasad,mire kialudt a lámpa ) Ma reggel mentem vele egy 200km utat ennek a kb felét 100-150km/h között! Ennek lehet köze hozzá? Holnap úgy is szervízelek megnézem az egr körüli dolgokat, mert a szívósor alatt az egr-nél nagyon olajos. Amúgy honnan kerül oda az olaj?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4277 Dátum: 2018.04.21 szombat, 19:12:21 » |
|
Vajon akkor, ha a kipufogó belemenne, de nem a szívócsőbe lenne vezetve, hanem a szabadba, akkor érzékelne megfelelő áramlást?
az a baj,hogy az áramlás változását a MAF érzékeli,a nyomásváltozást meg a MAP.Akkor hogy is jönne ez össze? A pozíció érzékelő az egy dolog.Minden mást máshol érzékel.Ezért sem gyerecipó hammbekaplak ez az egr kiiktatás.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4278 Dátum: 2018.04.21 szombat, 19:16:26 » |
|
Köszi. Ujabb fejlemény, az előbb beindítottam és elaludt a lámpa! Ez mitől van?
Simán lehet, hogy nem attól... Úgy értem,hogy általában eu4es nem gyujt motorkontroll lámpát egr szelepre,amit nem lehetne törölni,csak ha tönkrement a szelep.Lehet, hogy nem az egr miatt volt a hibajel.DPF es mk3 már rendesen utcai vegyes a kategóriájában,és fehér holló is, így vannak azért szürke foltok annak a viselkedésében (is).
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4279 Dátum: 2018.04.21 szombat, 19:18:59 » |
|
Ma reggel mentem vele egy 200km utat ennek a kb felét 100-150km/h között! Ennek lehet köze hozzá? Holnap úgy is szervízelek megnézem az egr körüli dolgokat, mert a szívósor alatt az egr-nél nagyon olajos. Amúgy honnan kerül oda az olaj?
a szívósor tömítéseit kell cserélni.Nem olcsó,ellenben jó drága.Ha nem oldószerrel tisztítod meg őket,és nem dagadnak fel,akkor talán még vissza is tudod őket rakni összeforgatva.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #4280 Dátum: 2018.04.21 szombat, 21:06:06 » |
|
a szívósor tömítéseit kell cserélni.Nem olcsó,ellenben jó drága.Ha nem oldószerrel tisztítod meg őket,és nem dagadnak fel,akkor talán még vissza is tudod őket rakni összeforgatva.
Köszi, megnézem
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #4281 Dátum: 2018.04.21 szombat, 21:08:13 » |
|
Simán lehet, hogy nem attól... Úgy értem,hogy általában eu4es nem gyujt motorkontroll lámpát egr szelepre,amit nem lehetne törölni,csak ha tönkrement a szelep.Lehet, hogy nem az egr miatt volt a hibajel.DPF es mk3 már rendesen utcai vegyes a kategóriájában,és fehér holló is, így vannak azért szürke foltok annak a viselkedésében (is). Ha nincs dugózva az egr, akkor mi a levegő(füst) útja?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4282 Dátum: 2018.04.21 szombat, 22:56:32 » |
|
Ha nincs dugózva az egr, akkor mi a levegő(füst) útja?
nincs sok esélye. leomlőről az egr szelep,majd a szívósor.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #4283 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 12:06:56 » |
|
nincs sok esélye. leomlőről az egr szelep,majd a szívósor.
Ma reggel egy döcögős balosba szintén kivillant a mil lámpa. Elintéztem pár dolgot, végig világított.hazaértem indulnék a boltba megint elaludt. Na most akkor ezek a jelek, hogy valamikor ténylegesen, örpkre beszarik az egr vagy valami turpiszság van a dologban?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4284 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 12:12:43 » |
|
Ma reggel egy döcögős balosba szintén kivillant a mil lámpa. Elintéztem pár dolgot, végig világított.hazaértem indulnék a boltba megint elaludt. Na most akkor ezek a jelek, hogy valamikor ténylegesen, örpkre beszarik az egr vagy valami turpiszság van a dologban?
tudni kellene a tényleges hibakódot.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4285 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 14:47:45 » |
|
Ma reggel egy döcögős balosba szintén kivillant a mil lámpa. Elintéztem pár dolgot, végig világított.hazaértem indulnék a boltba megint elaludt. Na most akkor ezek a jelek, hogy valamikor ténylegesen, örpkre beszarik az egr vagy valami turpiszság van a dologban?
Amikor világít, motor leállítás nékül hibaódolvasás. Olyankor valaminek kell lennie. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #4286 Dátum: 2018.04.23 hétfő, 06:38:51 » |
|
Amikor világít, motor leállítás nékül hibaódolvasás. Olyankor valaminek kell lennie.
AndyA
De a hibakódot kellene tárolnia nem? Amugy most megint nem világít.
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4287 Dátum: 2018.04.23 hétfő, 12:40:18 » |
|
De a hibakódot kellene tárolnia nem? Amugy most megint nem világít.
Csak nagyon kevés olyan súlyos hibakód van, amit állandóra tárol, nem töröl azonnal, amikor leállítod a motort. Amikor a malacfarok villog, akkor kell a motor leállítás előtt kiolvasni. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #4288 Dátum: 2018.04.23 hétfő, 14:58:05 » |
|
Csak nagyon kevés olyan súlyos hibakód van, amit állandóra tárol, nem töröl azonnal, amikor leállítod a motort. Amikor a malacfarok villog, akkor kell a motor leállítás előtt kiolvasni.
AndyA
Akkor lehet rosszul írtam le, nekem nem a malacfarok villog, hanem a mil lámpa!! Ha ez számít?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4289 Dátum: 2018.04.23 hétfő, 15:06:09 » |
|
Akkor lehet rosszul írtam le, nekem nem a malacfarok villog, hanem a mil lámpa!! Ha ez számít?
Azt sem tárolja motorleállítás után. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #4290 Dátum: 2018.04.23 hétfő, 16:14:57 » |
|
Azt sem tárolja motorleállítás után. AndyA értem, köszi. Nem tudom most könnyen megoldani, hogy egyből olvasni tudjam a kódokat de megpróbálom majd.
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
englishman
|
|
« Új hozzászólás #4291 Dátum: 2018.04.24 kedd, 21:04:09 » |
|
Használ valaki UCDS-t?
Kis technikai segítség kellene...
|
|
|
Naplózva
|
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008 mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4292 Dátum: 2018.04.25 szerda, 09:37:15 » |
|
Használ valaki UCDS-t?
Kis technikai segítség kellene...
WTF UCDS? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #4293 Dátum: 2018.04.25 szerda, 09:49:58 » |
|
WTF UCDS?
AndyA
Ez engem is érdekel https://www.ucdsys.ru/?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
englishman
|
|
« Új hozzászólás #4294 Dátum: 2018.04.25 szerda, 13:41:36 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008 mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4295 Dátum: 2018.04.25 szerda, 13:58:13 » |
|
Megkérdeztem a Forscanes srácokat az UCDS-ről, ezt válaszolták:
"Yes, we know it. It is designed for new Fords with CAN bus (only), old protocols are not supported. Main thing is that they manufacture and sell their own (proprietary) J2534 adapters + their own (proprietary) software. Their software only works with their adapter. Main advantage it has much more configuration parameters than FORScan (for European cars) and also ability to reflash modules (FORScan has this feature in beta-testing, main problem is that we are unable to make it work stable on china adapters)."
Vagyis kb. MK4-től felfelé lehet alkalmas valamire, de kínai ELM-327 klónnal nem megy, csak a saját cuccával.
A Forscanben is készül, hogy át lehessen ezt-azt programozni, de egyelőre bajok vannak a kínai klónok üzembiztonságával.
AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
beikes
|
|
« Új hozzászólás #4296 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 19:14:17 » |
|
Hello.
Hol lehet ezt a forscan-t beszerezni (gondolom ez maga a szoftwer része a dolognak)? Plusz valami interface, a komolyabbik fajtából. Ha valami baromságot írtam ,javítsatok ki nyugodtan, mert még nem olvastam utána. Most Delphim van, de nem vagyok teljesen megelégedve vele.
|
|
|
Naplózva
|
MK III Ghia kombi 1.8 2004 Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013 S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4297 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 19:15:36 » |
|
Hello.
Hol lehet ezt a forscan-t beszerezni (gondolom ez maga a szoftwer része a dolognak)? Plusz valami interface, a komolyabbik fajtából. Ha valami baromságot írtam ,javítsatok ki nyugodtan, mert még nem olvastam utána. Most Delphim van, de nem vagyok teljesen megelégedve vele.
http://www.forscan.org/download.htmlés kell egy elm327es USB-s kapcsolós.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
beikes
|
|
« Új hozzászólás #4298 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 19:38:04 » |
|
A windowsos latopra ezt a béta verziót kell letölteni? Hüle kérdés: Mi az, hogy kapcsolós?
|
|
|
Naplózva
|
MK III Ghia kombi 1.8 2004 Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013 S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
|
|
|
|
|