Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:12:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
16
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 292583 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #250 Dátum:
2018.05.25 péntek, 22:28:48 »
Idézetet írta: Norbert78 - 2018.05.25 péntek, 22:04:52
Olvastam vissza nem keveset, csak mikor vissza akartam keresni már nem emlékeztem hogy hol volt.
És az még megvolt, hogy mit kerestél?
Így péntek este már el kell gondolkodni azon, hogy
or not
(gyk: two beer or not two beer
)
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Norbert78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
monsieur
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #251 Dátum:
2018.05.25 péntek, 22:33:31 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.05.25 péntek, 22:28:48
És az még megvolt, hogy mit kerestél?
Így péntek este már el kell gondolkodni azon, hogy
or not
(gyk: two beer or not two beer
)
Miért?? Kerestem valamit?
Naplózva
MK5 2.0 TDCI Titánium.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #252 Dátum:
2018.05.27 vasárnap, 09:20:19 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.05.25 péntek, 21:44:06
Mindig mondom én, hogy az a baj ezekkel a fiatal versenyzőkkel, hogy nem olvasnak vissza! Úgy gondolják, minden úgy működik, mint gugli! Hogy az mennyire buhera, aztat csak a facebúkon lehet kiposztolni! Csodálom a türelmed! Persze, ha én is 4 nővel élnék együtt... meg két macskával!
PS: a felnidet mikor vigyem? Lehet bedobom a kertbe a jövő héten...
5 macskával. bármikor hozhatod Laci.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #253 Dátum:
2018.06.10 vasárnap, 07:57:48 »
A gyári 150le és a gyári 180 között, tényleg csak szoftveres különbség van?
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #254 Dátum:
2018.06.10 vasárnap, 13:53:20 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2018.06.10 vasárnap, 07:57:48
A gyári 150le és a gyári 180 között, tényleg csak szoftveres különbség van?
Y.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #255 Dátum:
2018.06.14 csütörtök, 18:07:43 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.06.10 vasárnap, 13:53:20
Y.
köszi!
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #256 Dátum:
2018.09.13 csütörtök, 16:22:02 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2018.06.10 vasárnap, 07:57:48
A gyári 150le és a gyári 180 között, tényleg csak szoftveres különbség van?
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.06.10 vasárnap, 13:53:20
Y.
Gari marad ilyen szoftveres "piszkálás" után?
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #257 Dátum:
2018.09.13 csütörtök, 18:40:38 »
Idézetet írta: N0R31 - 2018.09.13 csütörtök, 16:22:02
Gari marad ilyen szoftveres "piszkálás" után?
Örülhetsz, ha rendesen elvégzik az aktuális szervizt. Amúgy nekem azt mondták a 30ekm szerviznél, hogy még a diagot sem dugják rá, ha nincs gond, de ha kérem, akkor 20eft extra. Nem hinném, hogy bárki ezt nézegetné a szervizben...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #258 Dátum:
2018.09.14 péntek, 08:09:29 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.09.13 csütörtök, 18:40:38
Örülhetsz, ha rendesen elvégzik az aktuális szervizt. Amúgy nekem azt mondták a 30ekm szerviznél, hogy még a diagot sem dugják rá, ha nincs gond, de ha kérem, akkor 20eft extra. Nem hinném, hogy bárki ezt nézegetné a szervizben...
Azt gondoltam (sajnos) maguktól nem néznek bele, csak ha baj van a kocsival 5 éves koráig, akkor ráfogják-e, annak ellenére hogy az is egy gyári beállítás.
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #259 Dátum:
2018.09.14 péntek, 08:46:55 »
Idézetet írta: N0R31 - 2018.09.14 péntek, 08:09:29
Azt gondoltam (sajnos) maguktól nem néznek bele, csak ha baj van a kocsival 5 éves koráig, akkor ráfogják-e, annak ellenére hogy az is egy gyári beállítás.
Akkor baj esetén a szerviz előtt visszaállítod 150-re...
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #260 Dátum:
2018.09.14 péntek, 09:51:03 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.09.13 csütörtök, 18:40:38
Örülhetsz, ha rendesen elvégzik az aktuális szervizt. Amúgy nekem azt mondták a 30ekm szerviznél, hogy még a diagot sem dugják rá, ha nincs gond, de ha kérem, akkor 20eft extra. Nem hinném, hogy bárki ezt nézegetné a szervizben...
Úgy általában valszeg senki nem törődik vele, amíg nincs baj. A kérdés, hogy mi van akkor, ha a mociban valami fődarab csúnyán megáll és gari keretében kijön egy millás számla.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #261 Dátum:
2018.09.19 szerda, 06:11:53 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.09.13 csütörtök, 18:40:38
Örülhetsz, ha rendesen elvégzik az aktuális szervizt. Amúgy nekem azt mondták a 30ekm szerviznél, hogy még a diagot sem dugják rá, ha nincs gond, de ha kérem, akkor 20eft extra. Nem hinném, hogy bárki ezt nézegetné a szervizben...
Nekem jövö péntekre lesz egy müsoron kivüli diag.
Nagy melegben eddig 2x volt motor teljesitmény kiesés/csökenés.
Full terhelés mellett tartos üzemben kb 165 km/h, dobta a hibaüzit, motor legyengült, turbók letiltva. Félreálltam, hagytam picit alapjáraton majd leállít. Motorháztetö fel, mindenki a helyén, nem füstöl nem csöpög semmi nincs égett szag. Motor be, utána minden ok.
Egy gyors teszt a diagon, azt irta h hajtómü olajhöfok védelem < 190C megszólalt.
(+ jobb hátso légzsákos biztonsági öv ha be van kötve az utasom dobja a hibaüzeneteket)
Aktualis lesz egy garis ellenörzésre látogatás.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #262 Dátum:
2018.09.28 péntek, 09:30:37 »
Idézetet írta: Vectron - 2018.09.19 szerda, 06:11:53
Nekem jövö péntekre lesz egy müsoron kivüli diag.
Nagy melegben eddig 2x volt motor teljesitmény kiesés/csökenés.
Full terhelés mellett tartos üzemben kb 165 km/h, dobta a hibaüzit, motor legyengült, turbók letiltva. Félreálltam, hagytam picit alapjáraton majd leállít. Motorháztetö fel, mindenki a helyén, nem füstöl nem csöpög semmi nincs égett szag. Motor be, utána minden ok.
Egy gyors teszt a diagon, azt irta h hajtómü olajhöfok védelem < 190C megszólalt.
(+ jobb hátso légzsákos biztonsági öv ha be van kötve az utasom dobja a hibaüzeneteket)
Aktualis lesz egy garis ellenörzésre látogatás.
Ma megvolt, teljes diag.
Motorblokk oldalan az egyik olajnyomás jelado( volt már másoknak is ahogy hallom) gyengélkedik. Alkatrész megrendelve, gariba csere. Azt mondja a szaki,h a 150/180 lovas motorokban volt ezzel probléma.
Kb 160 km/h nál jelentkezett most 2x is a téma. Motor leállit, ujrainditás után jo...amig nem megyek megint a jelzett sebességel 8.
Jobb hátso biztonsági öv hátso csatlakozot kellett megigazitani, eddig dobta a hibát,h mars a szervizbe vele!
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
KRISZNOEL
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #263 Dátum:
2018.10.09 kedd, 21:46:21 »
A gyári 150le és a gyári 180 között, tényleg csak szoftveres különbség van?
És ez is PSI motor, vagy valami más fajta?
Naplózva
2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
KRISZNOEL
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #264 Dátum:
2018.10.09 kedd, 21:52:56 »
Csak mert most lettem boldog tulajdonosa egy mk5 turnier 180le gépnek....
Az asszony már most féltékeny......
Naplózva
2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #265 Dátum:
2018.10.10 szerda, 09:28:37 »
Idézetet írta: KRISZNOEL - 2018.10.09 kedd, 21:46:21
A gyári 150le és a gyári 180 között, tényleg csak szoftveres különbség van?
És ez is PSI motor, vagy valami más fajta?
PSA csoportos az alapja, de a Ford azért módosított rajta. Szoftveresen álíltható.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #266 Dátum:
2018.10.10 szerda, 09:57:17 »
Idézetet írta: KRISZNOEL - 2018.10.09 kedd, 21:46:21
A gyári 150le és a gyári 180 között, tényleg csak szoftveres különbség van?
Idézetet írta: KRISZNOEL - 2018.10.09 kedd, 21:52:56
Csak mert most lettem boldog tulajdonosa egy mk5 turnier 180le gépnek....
vissza akarod konfigurálni 150 lóra?
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #267 Dátum:
2018.10.10 szerda, 10:18:44 »
Idézetet írta: englishman - 2018.10.10 szerda, 09:57:17
vissza akarod konfigurálni 150 lóra?
vagy a mostmár mind1 kategória. Gondolom a 150lovas olcsóbb...lett volna.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
KRISZNOEL
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #268 Dátum:
2018.10.10 szerda, 14:41:48 »
Nem akarom konfigurálni semmit vissza
Max előre, ha egészséges
Gondolom olcsobb lett volna a 150lovas, de nekem ez tetszett meg, ez volt a kereskedésben...
Naplózva
2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #269 Dátum:
2018.10.10 szerda, 14:59:36 »
Idézetet írta: KRISZNOEL - 2018.10.10 szerda, 14:41:48
Nem akarom konfigurálni semmit vissza
Max előre, ha egészséges
Gondolom olcsobb lett volna a 150lovas, de nekem ez tetszett meg, ez volt a kereskedésben...
Navis az autó?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KRISZNOEL
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #270 Dátum:
2018.10.10 szerda, 15:05:06 »
Igen Navis
A panorámatető, űlésszellőztetés (ha létezik ebben a szériában) kivételével minden benne van
Naplózva
2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #271 Dátum:
2018.10.10 szerda, 15:06:08 »
Idézetet írta: KRISZNOEL - 2018.10.10 szerda, 15:05:06
Igen Navis
Na azért sem kellett volna plusz pénzt fizetni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KRISZNOEL
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #272 Dátum:
2018.10.10 szerda, 15:16:25 »
Ja azt olvastam, hogy nem a legjobb
De itt kint a Németeknél még a rollerba is raknak....
Nem volt választásom ez volt, igy ebben a formában
Felszereltséggel
Naplózva
2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #273 Dátum:
2018.10.10 szerda, 15:24:50 »
Idézetet írta: KRISZNOEL - 2018.10.10 szerda, 15:16:25
Ja azt olvastam, hogy nem a legjobb
De itt kint a Németeknél még a rollerba is raknak....
Nem volt választásom ez volt, igy ebben a formában
Felszereltséggel
Az, hogy milyen a térképállomány, egy dolog, de a navi nélküli autókban is benne van a navi, csak utólag kell aktiválni ezt a funkciót is. Ez is olyan, mint a 150-180 lóerős dízel motor.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KRISZNOEL
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #274 Dátum:
2018.10.10 szerda, 15:44:25 »
Hát igen......
Már korábban kellett volna csatlakoznom a csoporthoz
Ezek az okosságok miatt
Jó ha van aki tud minden kis trükköt Az előző verdám is Mondeo volt mk4-es
Volt vele bajom rendessen, de adtam egy utolso esélyt a mondeonak
Nagyon tetszik ez a forma
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.10.10 szerda, 15:24:50
Az, hogy milyen a térképállomány, egy dolog, de a navi nélküli autókban is benne van a navi, csak utólag kell aktiválni ezt a funkciót is. Ez is olyan, mint a 150-180 lóerős dízel motor.
Naplózva
2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #275 Dátum:
2018.10.11 csütörtök, 08:52:19 »
Idézetet írta: KRISZNOEL - 2018.10.10 szerda, 15:05:06
Igen Navis
A panorámatető, űlésszellőztetés (ha létezik ebben a szériában) kivételével minden benne van
Ülés szellöztetés van, masszázs funkcioval.
Nekem a felszereltség miatt(Sport ülések) nem volt Chance, de van peros cérna.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #276 Dátum:
2018.10.11 csütörtök, 08:54:59 »
Idézetet írta: KRISZNOEL - 2018.10.10 szerda, 15:44:25
Hát igen......
Nagyon tetszik ez a forma
Ahogy a Winkler mondta, ki akar majd olyan Aston Martin t venni közel 60 milláért, ami hasonlít egy Mondeo ra?!
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
KRISZNOEL
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #277 Dátum:
2018.10.11 csütörtök, 11:58:16 »
És milyen a biturbos 210 lovas mondeo?
Brutál egy gép lehet
Ahogy a Winkler mondta, ki akar majd olyan Aston Martin t venni közel 60 milláért, ami hasonlít egy Mondeo ra?!
[/quote]
Naplózva
2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #278 Dátum:
2018.10.12 péntek, 16:06:50 »
Idézetet írta: KRISZNOEL - 2018.10.11 csütörtök, 11:58:16
És milyen a biturbos 210 lovas mondeo?
Brutál egy gép lehet
Ahogy a Winkler mondta, ki akar majd olyan Aston Martin t venni közel 60 milláért, ami hasonlít egy Mondeo ra?!
Milyen a 210 ló+biturbo? Igazábol bele kellene ülnöm a 150, 180 lovas verzioba h összehasonlitást tegyek. Mert itt van 450 Nm már a “pincéböl“.
De nem rossz, aki eddig vezette azt mondta rá gyorsitáskor hogy határozott. A 2 turbo miatt gyakorlatilag mindegy mennyivel megyek, épp melyik fokozatban van, nekiindul padlogáznál.
Powershift is jo, meg automata ide v oda lehet vele motorfékezgetni hatásosan.
Azt el kell ismerni, hogy ehhez a nehéz kasztnihoz kellene egy V6, 2,7 AWD.
Most kergettük egymást egy offpassat al az M3-ason Peströl, 160-nál már ellépett. Ö egyedül ült, mi 3-an+csomitartoba is volt pár cucc. Nem tudom milyen moci lehetett abban, de nyócvágenék adnak nagyobb teljesitményt +motort a választékban.
Mi autonknál maradva van a benzines turbos 240 pacis, az sztem jobban megy.
0-100 as sprint gyari adat szerint tizedekben van különbség.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.10.12 péntek, 16:29:10 írta Vectron
»
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
KRISZNOEL
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #279 Dátum:
2018.10.14 vasárnap, 14:16:40 »
Passatnál a 2literes biturbo 240lovas (és jóval drágább)
Nekem elötte mk4 163lovas volt, és gondoltam nem érzek majd különbséget a mostani 180ló között....
De van, jobban húz érződik a +ló +nyomatek....
Vagy csak elfogult vagyok
«
Utoljára szerkesztve: 2018.10.14 vasárnap, 14:21:33 írta KRISZNOEL
»
Naplózva
2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #280 Dátum:
2018.10.14 vasárnap, 14:36:23 »
Idézetet írta: KRISZNOEL - 2018.10.14 vasárnap, 14:16:40
Passatnál a 2literes biturbo 240lovas (és jóval drágább)
Nekem elötte mk4 163lovas volt, és gondoltam nem érzek majd különbséget a mostani 180ló között....
De van, jobban húz érződik a +ló +nyomatek....
Vagy csak elfogult vagyok
N.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #281 Dátum:
2018.11.06 kedd, 10:36:47 »
Kérdésem a 150-ről 180-ra upgradelt felhasználókhoz:
Hogyan változott a fogyasztás?
Olvastam róla mindenfélét és nem áll össze a kép. A több ló (még) nem annyira hiányzik, ezért kérdés, hogy megcsináljam-e az átprogramozást...
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #282 Dátum:
2018.11.06 kedd, 22:38:04 »
Idézetet írta: englishman - 2018.11.06 kedd, 10:36:47
Kérdésem a 150-ről 180-ra upgradelt felhasználókhoz:
Hogyan változott a fogyasztás?
Olvastam róla mindenfélét és nem áll össze a kép. A több ló (még) nem annyira hiányzik, ezért kérdés, hogy megcsináljam-e az átprogramozást...
Nálam az S-Max vegyesben 6,3-6,5l között eszik nagyon óvatosan használva. Autópályán 140-nél azonban 7,5 vagy akár még e felett is tud fogyasztani.
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #283 Dátum:
2018.11.07 szerda, 07:15:34 »
Idézetet írta: englishman - 2018.11.06 kedd, 10:36:47
Kérdésem a 150-ről 180-ra upgradelt felhasználókhoz:
Hogyan változott a fogyasztás?
Olvastam róla mindenfélét és nem áll össze a kép. A több ló (még) nem annyira hiányzik, ezért kérdés, hogy megcsináljam-e az átprogramozást...
Egy olyan műveletről beszélünk, amikor a gyári motor kap egy gyári sw-t, aminek eredményeként kb. 10%-al erősebb lesz. Ha jobban nyomod, jobban fogyaszt, ha ugyanúgy nyomod ugyanúgy fogyaszt. Lásd még mk4fl 2.0 tdci 140->163 ló update. Mondjuk azért kíváncsi lennék rá, hogy mi mindenfélét gugliztál ki, hogy nem áll össze kép...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #284 Dátum:
2018.11.07 szerda, 09:07:18 »
Idézetet írta: gabo01 - 2018.11.06 kedd, 22:38:04
Nálam az S-Max vegyesben 6,3-6,5l között eszik nagyon óvatosan használva. Autópályán 140-nél azonban 7,5 vagy akár még e felett is tud fogyasztani.
Igazán arra vagyok kíváncsi, hogy előtte/utána (hasonló használat mellett, ugyanazon sofőrrel) változott-e.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #285 Dátum:
2018.11.07 szerda, 09:25:38 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.11.07 szerda, 07:15:34
Egy olyan műveletről beszélünk, amikor a gyári motor kap egy gyári sw-t, aminek eredményeként kb. 10%-al erősebb lesz. Ha jobban nyomod, jobban fogyaszt, ha ugyanúgy nyomod ugyanúgy fogyaszt. Lásd még mk4fl 2.0 tdci 140->163 ló update. Mondjuk azért kíváncsi lennék rá, hogy mi mindenfélét gugliztál ki, hogy nem áll össze kép...
Igen, de a nyomatégkörbe is változik, tehát akármi lehet, erősen függhet az alany lábától.
FB csoportokban, meg fórumokon voltak olyan bejegyzések, hogy érdemben csökkent a fogyasztás, míg ha megnézem a spritmonitort (10e+ km eredményeket) ott az
erősebb
~0,35l-rel magasabb számokat hoz mint a
gyengébb
. (bár az eloszlás moduszánál már 0,8l a difi...)
Szóval, ezért vagyok kíváncsi olyanok tapasztalatára, akik ugyanazzal a lábbal mérték egyiket és másikat is.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.07 szerda, 09:28:18 írta englishman
»
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #286 Dátum:
2018.11.07 szerda, 09:41:36 »
Idézetet írta: englishman - 2018.11.07 szerda, 09:25:38
Igen, de a nyomatégkörbe is változik, tehát akármi lehet, erősen függhet az alany lábától.
FB csoportokban, meg fórumokon voltak olyan bejegyzések, hogy érdemben csökkent a fogyasztás, míg ha megnézem a spritmonitort (10e+ km eredményeket) ott az
erősebb
~0,35l-rel magasabb számokat hoz mint a
gyengébb
. (bár az eloszlás moduszánál már 0,8l a difi...)
Szóval, ezért vagyok kíváncsi olyanok tapasztalatára, akik ugyanazzal a lábbal mérték egyiket és másikat is.
Most komolyan... Ha 0,35l-rel többet fogyaszt, akkor nem csináltatod meg? Vagy ha 0,35-el kevesebbet, akkor igen? Bárki bármit mond, mi garantálja, hogy te is olyan körülmények között, olyan vezetési stílussal fogod használni, hogy ugyanaz a különbség jöjjön ki?
Nekem 8-10 között ingadozik a fogyasztásom attól függően, hogy épp adott héten milyen forgalomba kerülök, meg mennyire nehéz a lábam.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #287 Dátum:
2018.11.07 szerda, 10:15:03 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.11.07 szerda, 09:41:36
Most komolyan... Ha 0,35l-rel többet fogyaszt, akkor nem csináltatod meg? Vagy ha 0,35-el kevesebbet, akkor igen?
Pontosan... annyi különbséggel, hogy nem
csináltatom
, hanem
csinálom
.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #288 Dátum:
2018.11.07 szerda, 10:25:34 »
Idézetet írta: englishman - 2018.11.07 szerda, 10:15:03
Pontosan... annyi különbséggel, hogy nem
csináltatom
, hanem
csinálom
.
180-ról 150-re nem lehet állítani?
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #289 Dátum:
2018.11.07 szerda, 10:32:50 »
Idézetet írta: G_B - 2018.11.07 szerda, 10:25:34
180-ról 150-re nem lehet állítani?
De igen.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #290 Dátum:
2018.11.07 szerda, 10:40:40 »
Idézetet írta: englishman - 2018.11.07 szerda, 10:32:50
De igen.
akkor semmi vesztenivalód nincs az átállítással
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #291 Dátum:
2018.11.07 szerda, 11:27:44 »
Idézetet írta: G_B - 2018.11.07 szerda, 10:40:40
akkor semmi vesztenivalód nincs az átállítással
nemá...valami indokot azért tessék megadni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #292 Dátum:
2018.11.07 szerda, 13:35:15 »
Idézetet írta: englishman - 2018.11.07 szerda, 10:15:03
Pontosan... annyi különbséggel, hogy nem
csináltatom
, hanem
csinálom
.
milyen eszközzel fogod átállítani?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #293 Dátum:
2018.11.07 szerda, 15:07:36 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.07 szerda, 13:35:15
milyen eszközzel fogod átállítani?
UCDS
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #294 Dátum:
2018.11.07 szerda, 15:28:36 »
Idézetet írta: englishman - 2018.11.07 szerda, 15:07:36
UCDS
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #295 Dátum:
2018.11.08 csütörtök, 16:04:26 »
Sajnos nincs mit írni... Se tábortűz, se nagy fogyasztás... (legalábbis gázolajból...). Persze másból
van kompenzáció. Olyan ez, mint a rezsicsökkentés... OK, befejeztem!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #296 Dátum:
2018.11.08 csütörtök, 16:47:42 »
Idézetet írta: englishman - 2018.11.07 szerda, 15:07:36
UCDS
orosz az sw nyelvezete?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #297 Dátum:
2018.11.08 csütörtök, 19:28:33 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.08 csütörtök, 16:47:42
orosz az sw nyelvezete?
a sw angolul beszél, de a dokumentáció oroszul van
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #298 Dátum:
2018.11.08 csütörtök, 19:45:22 »
Idézetet írta: englishman - 2018.11.08 csütörtök, 19:28:33
a sw angolul beszél, de a dokumentáció oroszul van
az enyém is orosz,pedig kínai...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kocogohordar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #299 Dátum:
2018.11.09 péntek, 13:48:15 »
Sziasztok. A segítségetekre lenne szükségem. Nemrég vettem egy Mondeot. A nívópálca nem volt benne tökéletes. Mintha le lenne törve a vége, vagy nem tudom. Lényegében csak arra volt jó, hogy tudjam, van olaj a motorban, de hogy konkrétan mennyi, azt nem. Megrendeltem az újat, és közben lecseréltettem az olajat egy közeli jó ismerősöm off márkaszervízében. Gondoltam, belemegy 6 liter, aztán, ha megjön az új pálca, ellenőrzünk. Az olajcserénél nem voltam jelen. Másnapra a pálca megjött, és kiderült, hogy a minimumom van az olajszint. Most vagy nem belevaló a nívópálca(alvázszám szerint ezt adták), vagy lehúztak a szervízben. Azt kérném, valaki nem mérné meg a nívópálca hosszát? Szeretném kizárni a tévedés lehetőségét, mielőtt visszamegyek a szervízbe. 2,0 TDCI, 150 LE. Előre is köszönöm.
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
16
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ