Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:05:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 16   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 292537 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2018.05.25 péntek, 22:28:48 »

Olvastam vissza nem keveset, csak mikor vissza akartam keresni már nem emlékeztem hogy hol volt.  nyes
És az még megvolt, hogy mit kerestél?  Grin Így péntek este már el kell gondolkodni azon, hogy  pias  pias or  not  pias pias (gyk: two beer or not two beer  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Norbert78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


monsieur


E-mail
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2018.05.25 péntek, 22:33:31 »

És az még megvolt, hogy mit kerestél?  Grin Így péntek este már el kell gondolkodni azon, hogy  pias  pias or  not  pias pias (gyk: two beer or not two beer  Cheesy
Miért?? Kerestem valamit?
 knuppel2
Naplózva

MK5 2.0 TDCI Titánium.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #252 Dátum: 2018.05.27 vasárnap, 09:20:19 »

Mindig mondom én, hogy az a baj ezekkel a fiatal versenyzőkkel, hogy nem olvasnak vissza! Úgy gondolják, minden úgy működik, mint gugli! Hogy az mennyire buhera, aztat csak a facebúkon lehet kiposztolni! Csodálom a türelmed! Persze, ha én is 4 nővel élnék együtt... meg két macskával!
PS: a felnidet mikor vigyem? Lehet bedobom a kertbe a jövő héten...  integet2
5 macskával. bármikor hozhatod Laci. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 07:57:48 »

A gyári 150le és a gyári 180 között, tényleg csak szoftveres különbség van? nyes
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 13:53:20 »

A gyári 150le és a gyári 180 között, tényleg csak szoftveres különbség van? nyes
Y.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2018.06.14 csütörtök, 18:07:43 »

Y.
   köszi!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #256 Dátum: 2018.09.13 csütörtök, 16:22:02 »

A gyári 150le és a gyári 180 között, tényleg csak szoftveres különbség van? nyes
Y.

Gari marad ilyen szoftveres "piszkálás" után?
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2018.09.13 csütörtök, 18:40:38 »

Gari marad ilyen szoftveres "piszkálás" után?

Örülhetsz, ha rendesen elvégzik az aktuális szervizt. Amúgy nekem azt mondták a 30ekm szerviznél, hogy még a diagot sem dugják rá, ha nincs gond, de ha kérem, akkor 20eft extra. Nem hinném, hogy bárki ezt nézegetné a szervizben...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #258 Dátum: 2018.09.14 péntek, 08:09:29 »

Örülhetsz, ha rendesen elvégzik az aktuális szervizt. Amúgy nekem azt mondták a 30ekm szerviznél, hogy még a diagot sem dugják rá, ha nincs gond, de ha kérem, akkor 20eft extra. Nem hinném, hogy bárki ezt nézegetné a szervizben...

Azt gondoltam (sajnos) maguktól nem néznek bele, csak ha baj van a kocsival 5 éves koráig, akkor ráfogják-e, annak ellenére hogy az is egy gyári beállítás.
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #259 Dátum: 2018.09.14 péntek, 08:46:55 »

Azt gondoltam (sajnos) maguktól nem néznek bele, csak ha baj van a kocsival 5 éves koráig, akkor ráfogják-e, annak ellenére hogy az is egy gyári beállítás.

Akkor baj esetén a szerviz előtt visszaállítod 150-re...
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2018.09.14 péntek, 09:51:03 »

Örülhetsz, ha rendesen elvégzik az aktuális szervizt. Amúgy nekem azt mondták a 30ekm szerviznél, hogy még a diagot sem dugják rá, ha nincs gond, de ha kérem, akkor 20eft extra. Nem hinném, hogy bárki ezt nézegetné a szervizben...

Úgy általában valszeg senki nem törődik vele, amíg nincs baj. A kérdés, hogy mi van akkor, ha a mociban valami fődarab csúnyán megáll és gari keretében kijön egy millás számla.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2018.09.19 szerda, 06:11:53 »

Örülhetsz, ha rendesen elvégzik az aktuális szervizt. Amúgy nekem azt mondták a 30ekm szerviznél, hogy még a diagot sem dugják rá, ha nincs gond, de ha kérem, akkor 20eft extra. Nem hinném, hogy bárki ezt nézegetné a szervizben...
Nekem jövö péntekre lesz egy müsoron kivüli diag.
Nagy melegben eddig 2x volt motor teljesitmény kiesés/csökenés.
Full terhelés mellett tartos üzemben kb 165 km/h, dobta a hibaüzit, motor legyengült, turbók letiltva. Félreálltam, hagytam picit alapjáraton majd leállít. Motorháztetö fel, mindenki a helyén, nem füstöl nem csöpög semmi nincs égett szag. Motor be,  utána minden ok.
Egy gyors teszt a diagon, azt irta h hajtómü olajhöfok védelem < 190C megszólalt.
(+ jobb hátso légzsákos biztonsági öv ha be van kötve az utasom dobja a hibaüzeneteket)
Aktualis lesz egy garis ellenörzésre látogatás.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2018.09.28 péntek, 09:30:37 »

Nekem jövö péntekre lesz egy müsoron kivüli diag.
Nagy melegben eddig 2x volt motor teljesitmény kiesés/csökenés.
Full terhelés mellett tartos üzemben kb 165 km/h, dobta a hibaüzit, motor legyengült, turbók letiltva. Félreálltam, hagytam picit alapjáraton majd leállít. Motorháztetö fel, mindenki a helyén, nem füstöl nem csöpög semmi nincs égett szag. Motor be,  utána minden ok.
Egy gyors teszt a diagon, azt irta h hajtómü olajhöfok védelem < 190C megszólalt.
(+ jobb hátso légzsákos biztonsági öv ha be van kötve az utasom dobja a hibaüzeneteket)
Aktualis lesz egy garis ellenörzésre látogatás.

Ma megvolt, teljes diag.
Motorblokk oldalan az egyik olajnyomás jelado( volt már másoknak is ahogy hallom) gyengélkedik. Alkatrész megrendelve, gariba csere. Azt mondja a szaki,h a 150/180 lovas motorokban volt ezzel probléma.
Kb 160 km/h nál jelentkezett most 2x is a téma. Motor leállit, ujrainditás után jo...amig nem megyek megint a jelzett sebességel 8.

Jobb hátso biztonsági öv hátso csatlakozot kellett megigazitani, eddig dobta a hibát,h mars a szervizbe vele!
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
KRISZNOEL
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Új hozzászólás #263 Dátum: 2018.10.09 kedd, 21:46:21 »


A gyári 150le és a gyári 180 között, tényleg csak szoftveres különbség van?

És ez is PSI motor, vagy valami más fajta?
Naplózva

2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
KRISZNOEL
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Új hozzászólás #264 Dátum: 2018.10.09 kedd, 21:52:56 »

Csak mert most lettem boldog tulajdonosa egy mk5 turnier 180le gépnek....
Az asszony már most féltékeny......  nyes
Naplózva

2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #265 Dátum: 2018.10.10 szerda, 09:28:37 »

A gyári 150le és a gyári 180 között, tényleg csak szoftveres különbség van?

És ez is PSI motor, vagy valami más fajta?

PSA csoportos az alapja, de a Ford azért módosított rajta. Szoftveresen álíltható.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #266 Dátum: 2018.10.10 szerda, 09:57:17 »

A gyári 150le és a gyári 180 között, tényleg csak szoftveres különbség van?

Csak mert most lettem boldog tulajdonosa egy mk5 turnier 180le gépnek....

vissza akarod konfigurálni 150 lóra?  fejvakaras
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #267 Dátum: 2018.10.10 szerda, 10:18:44 »

vissza akarod konfigurálni 150 lóra?  fejvakaras
vagy a mostmár mind1 kategória. Gondolom a 150lovas olcsóbb...lett volna.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KRISZNOEL
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Új hozzászólás #268 Dátum: 2018.10.10 szerda, 14:41:48 »

Nem akarom konfigurálni semmit vissza  Wink
Max előre, ha egészséges hehe
Gondolom olcsobb lett volna a 150lovas, de nekem ez tetszett meg, ez volt a kereskedésben...

Naplózva

2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #269 Dátum: 2018.10.10 szerda, 14:59:36 »

Nem akarom konfigurálni semmit vissza  Wink
Max előre, ha egészséges hehe
Gondolom olcsobb lett volna a 150lovas, de nekem ez tetszett meg, ez volt a kereskedésben...



Navis az autó?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KRISZNOEL
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Új hozzászólás #270 Dátum: 2018.10.10 szerda, 15:05:06 »

Igen Navis
A panorámatető, űlésszellőztetés (ha létezik ebben a szériában) kivételével minden benne van
Naplózva

2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #271 Dátum: 2018.10.10 szerda, 15:06:08 »

Igen Navis


Na azért sem kellett volna plusz pénzt fizetni.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KRISZNOEL
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Új hozzászólás #272 Dátum: 2018.10.10 szerda, 15:16:25 »

Ja azt olvastam, hogy nem a legjobb
De itt kint a Németeknél még a rollerba is raknak....
Nem volt választásom ez volt, igy ebben a formában
Felszereltséggel
Naplózva

2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #273 Dátum: 2018.10.10 szerda, 15:24:50 »

Ja azt olvastam, hogy nem a legjobb
De itt kint a Németeknél még a rollerba is raknak....
Nem volt választásom ez volt, igy ebben a formában
Felszereltséggel


Az, hogy milyen a térképállomány, egy dolog, de a navi nélküli autókban is benne van a navi, csak utólag kell aktiválni ezt a funkciót is. Ez is olyan, mint a 150-180 lóerős dízel motor.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KRISZNOEL
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Új hozzászólás #274 Dátum: 2018.10.10 szerda, 15:44:25 »

Hát igen......
Már korábban kellett volna csatlakoznom a csoporthoz
Ezek az okosságok miatt vigyor3
Jó ha van aki tud minden kis trükköt Az előző verdám is Mondeo volt mk4-es
Volt vele bajom rendessen, de adtam egy utolso esélyt a mondeonak nyes
Nagyon tetszik ez a forma

Az, hogy milyen a térképállomány, egy dolog, de a navi nélküli autókban is benne van a navi, csak utólag kell aktiválni ezt a funkciót is. Ez is olyan, mint a 150-180 lóerős dízel motor.
Naplózva

2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2018.10.11 csütörtök, 08:52:19 »

Igen Navis
A panorámatető, űlésszellőztetés (ha létezik ebben a szériában) kivételével minden benne van
Ülés szellöztetés van, masszázs funkcioval.
Nekem a felszereltség miatt(Sport ülések) nem volt Chance, de van peros cérna.  vigyor3
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2018.10.11 csütörtök, 08:54:59 »

Hát igen......
Nagyon tetszik ez a forma

Ahogy a Winkler mondta, ki akar majd olyan Aston Martin t venni közel 60 milláért, ami hasonlít egy Mondeo ra?!  nyes
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
KRISZNOEL
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Új hozzászólás #277 Dátum: 2018.10.11 csütörtök, 11:58:16 »

És milyen a biturbos 210 lovas mondeo?
Brutál egy gép lehet
Ahogy a Winkler mondta, ki akar majd olyan Aston Martin t venni közel 60 milláért, ami hasonlít egy Mondeo ra?!  nyes
[/quote]
Naplózva

2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2018.10.12 péntek, 16:06:50 »

És milyen a biturbos 210 lovas mondeo?
Brutál egy gép lehet
Ahogy a Winkler mondta, ki akar majd olyan Aston Martin t venni közel 60 milláért, ami hasonlít egy Mondeo ra?!  nyes

Milyen a 210 ló+biturbo? Igazábol bele kellene ülnöm a 150, 180 lovas verzioba h összehasonlitást tegyek. Mert itt van 450 Nm már a “pincéböl“.
De nem rossz, aki eddig vezette azt mondta rá gyorsitáskor hogy határozott. A 2 turbo miatt gyakorlatilag mindegy mennyivel megyek, épp melyik fokozatban van,  nekiindul padlogáznál.
Powershift is jo, meg automata ide v oda lehet vele motorfékezgetni hatásosan.
Azt el kell ismerni, hogy ehhez a nehéz kasztnihoz kellene egy V6, 2,7 AWD.
Most kergettük egymást egy offpassat al az M3-ason Peströl, 160-nál már ellépett. Ö egyedül ült, mi 3-an+csomitartoba is volt pár cucc. Nem tudom milyen moci lehetett abban, de nyócvágenék adnak nagyobb teljesitményt +motort a választékban.
Mi autonknál maradva van a benzines turbos 240 pacis, az sztem jobban megy.
0-100 as sprint gyari adat szerint tizedekben van különbség.
« Utoljára szerkesztve: 2018.10.12 péntek, 16:29:10 írta Vectron » Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
KRISZNOEL
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Új hozzászólás #279 Dátum: 2018.10.14 vasárnap, 14:16:40 »

Passatnál a 2literes biturbo 240lovas (és jóval drágább)
Nekem elötte mk4 163lovas volt, és gondoltam nem érzek majd különbséget a mostani 180ló között....
De van, jobban húz érződik a +ló +nyomatek....
Vagy csak elfogult vagyok wow1
« Utoljára szerkesztve: 2018.10.14 vasárnap, 14:21:33 írta KRISZNOEL » Naplózva

2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2018.10.14 vasárnap, 14:36:23 »

Passatnál a 2literes biturbo 240lovas (és jóval drágább)
Nekem elötte mk4 163lovas volt, és gondoltam nem érzek majd különbséget a mostani 180ló között....
De van, jobban húz érződik a +ló +nyomatek....
Vagy csak elfogult vagyok wow1
N.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #281 Dátum: 2018.11.06 kedd, 10:36:47 »

Kérdésem a 150-ről 180-ra upgradelt felhasználókhoz:
Hogyan változott a fogyasztás?

Olvastam róla mindenfélét és nem áll össze a kép. A több ló (még) nem annyira hiányzik, ezért kérdés, hogy megcsináljam-e az átprogramozást...
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2018.11.06 kedd, 22:38:04 »

Kérdésem a 150-ről 180-ra upgradelt felhasználókhoz:
Hogyan változott a fogyasztás?

Olvastam róla mindenfélét és nem áll össze a kép. A több ló (még) nem annyira hiányzik, ezért kérdés, hogy megcsináljam-e az átprogramozást...
Nálam az S-Max vegyesben 6,3-6,5l között eszik nagyon óvatosan használva. Autópályán 140-nél azonban 7,5 vagy akár még e felett is tud fogyasztani.
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2018.11.07 szerda, 07:15:34 »

Kérdésem a 150-ről 180-ra upgradelt felhasználókhoz:
Hogyan változott a fogyasztás?

Olvastam róla mindenfélét és nem áll össze a kép. A több ló (még) nem annyira hiányzik, ezért kérdés, hogy megcsináljam-e az átprogramozást...
Egy olyan műveletről beszélünk, amikor a gyári motor kap egy gyári sw-t, aminek eredményeként kb. 10%-al erősebb lesz. Ha jobban nyomod, jobban fogyaszt, ha ugyanúgy nyomod ugyanúgy fogyaszt. Lásd még mk4fl 2.0 tdci 140->163 ló update.    Mondjuk azért kíváncsi lennék rá, hogy  mi mindenfélét gugliztál ki, hogy nem áll össze kép... 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #284 Dátum: 2018.11.07 szerda, 09:07:18 »

Nálam az S-Max vegyesben 6,3-6,5l között eszik nagyon óvatosan használva. Autópályán 140-nél azonban 7,5 vagy akár még e felett is tud fogyasztani.

Igazán arra vagyok kíváncsi, hogy előtte/utána (hasonló használat mellett, ugyanazon sofőrrel) változott-e.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #285 Dátum: 2018.11.07 szerda, 09:25:38 »

Egy olyan műveletről beszélünk, amikor a gyári motor kap egy gyári sw-t, aminek eredményeként kb. 10%-al erősebb lesz. Ha jobban nyomod, jobban fogyaszt, ha ugyanúgy nyomod ugyanúgy fogyaszt. Lásd még mk4fl 2.0 tdci 140->163 ló update.    Mondjuk azért kíváncsi lennék rá, hogy  mi mindenfélét gugliztál ki, hogy nem áll össze kép...  

Igen, de a nyomatégkörbe is változik, tehát akármi lehet, erősen függhet az alany lábától.
FB csoportokban, meg fórumokon voltak olyan bejegyzések, hogy érdemben csökkent a fogyasztás, míg ha megnézem a spritmonitort (10e+ km eredményeket) ott az erősebb ~0,35l-rel magasabb számokat hoz mint a gyengébb. (bár az eloszlás moduszánál már 0,8l a difi...)

Szóval, ezért vagyok kíváncsi olyanok tapasztalatára, akik ugyanazzal a lábbal mérték egyiket és másikat is.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.07 szerda, 09:28:18 írta englishman » Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2018.11.07 szerda, 09:41:36 »

Igen, de a nyomatégkörbe is változik, tehát akármi lehet, erősen függhet az alany lábától.
FB csoportokban, meg fórumokon voltak olyan bejegyzések, hogy érdemben csökkent a fogyasztás, míg ha megnézem a spritmonitort (10e+ km eredményeket) ott az erősebb ~0,35l-rel magasabb számokat hoz mint a gyengébb. (bár az eloszlás moduszánál már 0,8l a difi...)

Szóval, ezért vagyok kíváncsi olyanok tapasztalatára, akik ugyanazzal a lábbal mérték egyiket és másikat is.

Most komolyan... Ha 0,35l-rel többet fogyaszt, akkor nem csináltatod meg? Vagy ha 0,35-el kevesebbet, akkor igen? Bárki bármit mond, mi garantálja, hogy te is olyan körülmények között, olyan vezetési stílussal fogod használni, hogy ugyanaz a különbség jöjjön ki?
Nekem 8-10 között ingadozik a fogyasztásom attól függően, hogy épp adott héten milyen forgalomba kerülök, meg mennyire nehéz a lábam.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #287 Dátum: 2018.11.07 szerda, 10:15:03 »

Most komolyan... Ha 0,35l-rel többet fogyaszt, akkor nem csináltatod meg? Vagy ha 0,35-el kevesebbet, akkor igen?

Pontosan... annyi különbséggel, hogy nem csináltatom, hanem csinálom.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #288 Dátum: 2018.11.07 szerda, 10:25:34 »

Pontosan... annyi különbséggel, hogy nem csináltatom, hanem csinálom.
180-ról 150-re nem lehet állítani?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #289 Dátum: 2018.11.07 szerda, 10:32:50 »

180-ról 150-re nem lehet állítani?

De igen.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #290 Dátum: 2018.11.07 szerda, 10:40:40 »

De igen.
akkor semmi vesztenivalód nincs az átállítással
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #291 Dátum: 2018.11.07 szerda, 11:27:44 »

akkor semmi vesztenivalód nincs az átállítással
nemá...valami indokot azért tessék megadni... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #292 Dátum: 2018.11.07 szerda, 13:35:15 »

Pontosan... annyi különbséggel, hogy nem csináltatom, hanem csinálom.
milyen eszközzel fogod átállítani?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #293 Dátum: 2018.11.07 szerda, 15:07:36 »

milyen eszközzel fogod átállítani?

UCDS
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #294 Dátum: 2018.11.07 szerda, 15:28:36 »

UCDS
eljen worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2018.11.08 csütörtök, 16:04:26 »

Sajnos nincs mit írni... Se tábortűz, se nagy fogyasztás... (legalábbis gázolajból...). Persze másból  pias pias  Cheesy Cheesy van kompenzáció. Olyan ez, mint a rezsicsökkentés... OK, befejeztem!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #296 Dátum: 2018.11.08 csütörtök, 16:47:42 »

UCDS
orosz az sw nyelvezete?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #297 Dátum: 2018.11.08 csütörtök, 19:28:33 »

orosz az sw nyelvezete?

a sw angolul beszél, de a dokumentáció oroszul van
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #298 Dátum: 2018.11.08 csütörtök, 19:45:22 »

a sw angolul beszél, de a dokumentáció oroszul van
az enyém is orosz,pedig kínai... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kocogohordar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #299 Dátum: 2018.11.09 péntek, 13:48:15 »

Sziasztok. A segítségetekre lenne szükségem. Nemrég vettem egy Mondeot. A nívópálca nem volt benne tökéletes. Mintha le lenne törve a vége, vagy nem tudom. Lényegében csak arra volt jó, hogy tudjam, van olaj a motorban, de hogy konkrétan mennyi, azt nem. Megrendeltem az újat, és közben lecseréltettem az olajat egy közeli jó ismerősöm off márkaszervízében. Gondoltam, belemegy 6 liter, aztán, ha megjön az új pálca, ellenőrzünk. Az olajcserénél nem voltam jelen. Másnapra a pálca megjött, és kiderült, hogy a minimumom van az olajszint. Most vagy nem belevaló a nívópálca(alvázszám szerint ezt adták), vagy lehúztak a szervízben. Azt kérném, valaki nem mérné meg a nívópálca hosszát? Szeretném kizárni a tévedés lehetőségét, mielőtt visszamegyek a szervízbe. 2,0 TDCI, 150 LE. Előre is köszönöm.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 16   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.033 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.