Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:05:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 292645 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #400 Dátum:
2019.07.19 péntek, 00:09:54 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2019.07.18 csütörtök, 22:51:22
Én már mindent (IS) el tudok képzelni! Mikor is írtam, hogy éljen a 0.6i 2 henger, mint anno Zwickauban....
Lassan tobb turbo lesz mint henger.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #401 Dátum:
2019.07.24 szerda, 07:58:39 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.07.19 péntek, 00:09:54
Lassan tobb turbo lesz mint henger.
Hát ja. Kb.
Mielött rendeltem az enyémet, innen a forumrol kaptam a tanácsot, hogy várjam ki inkább a Facelift et, 2,7 V6-al jön!
Azt most meg már örüljünk h 4 henger van az orrában egyáltalán, nem 3 vagy kettö...
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #402 Dátum:
2019.07.24 szerda, 08:32:44 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.07.24 szerda, 07:58:39
Hát ja. Kb.
Mielött rendeltem az enyémet, innen a forumrol kaptam a tanácsot, hogy várjam ki inkább a Facelift et, 2,7 V6-al jön!
Azt most meg már örüljünk h 4 henger van az orrában egyáltalán, nem 3 vagy kettö...
Nem mondtak hülyeséget. Csak annyi maradt el, hogy azt nem Mondeo-nak hívják, hanem Fusion-nek és nem EU-ban lesz, hanem USA-ban
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #403 Dátum:
2019.09.19 csütörtök, 18:08:39 »
Most ránéztem az Etisben megint az autómra és ezt írja a motorra. Engine: 2.0L DOHC CR DSL
230PS
MID
Létezik, hogy 230 lóerős? A forgalmiban 210 van.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #404 Dátum:
2019.09.19 csütörtök, 19:03:38 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.09.19 csütörtök, 18:08:39
Most ránéztem az Etisben megint az autómra és ezt írja a motorra. Engine: 2.0L DOHC CR DSL
230PS
MID
Létezik, hogy 230 lóerős? A forgalmiban 210 van.
talán elírás
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #405 Dátum:
2019.09.19 csütörtök, 19:58:09 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.09.19 csütörtök, 18:08:39
Most ránéztem az Etisben megint az autómra és ezt írja a motorra. Engine: 2.0L DOHC CR DSL
230PS
MID
Létezik, hogy 230 lóerős? A forgalmiban 210 van.
Dupla turbo?
A Facelift asszem 230 lovas már...vagy 240?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.09.19 csütörtök, 20:01:59 írta Vectron
»
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #406 Dátum:
2019.09.19 csütörtök, 20:02:44 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.09.19 csütörtök, 19:58:09
Dupla turbo?
A Facelift asszem 230 lovas már...vagy 240?
Az, de a 210-is biturbós.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #407 Dátum:
2019.09.19 csütörtök, 20:24:10 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.09.19 csütörtök, 20:02:44
Az, de a 210-is biturbós.
Eeeegen, ez ismerös nekem is!
Tapasztalatod? Mit gondolsz erröl a motorrol eddig?
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
daniel21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #408 Dátum:
2019.09.26 csütörtök, 06:10:46 »
Sziasztok
Egy 150LE 2015-ös Mondeo tulaja lettem. 132000km van benne. Eddig 30000km-es intervallumban szervizelték,de én nyílván sűrűbben fogom. Milyen motorolaj javasolt hozzá,gondolom már ne 0W-és legyen hanem 5w-és. Szűrők Mann típus?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #409 Dátum:
2019.09.26 csütörtök, 07:05:29 »
Idézetet írta: daniel21 - 2019.09.26 csütörtök, 06:10:46
Sziasztok
Egy 150LE 2015-ös Mondeo tulaja lettem. 132000km van benne. Eddig 30000km-es intervallumban szervizelték,de én nyílván sűrűbben fogom. Milyen motorolaj javasolt hozzá,gondolom már ne 0W-és legyen hanem 5w-és. Szűrők Mann típus?
maradj a gyári előírt olajnál.mindig….A mann rendben van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #410 Dátum:
2019.10.02 szerda, 17:49:30 »
MK5-nél mit jelent, ha pár percre az alapjárati fogyasztás a normál ~0,6l/h-ról ~1,3l/h körülre ugrik fel? MK4-nél ez egyértelműen a regeneráció jele volt.
Ha itt is az, akkor mennyire normális, hogy ez 200km-enként következik be? Ugyanolyan üzemi körülmények között az MK4-nél legalább 4-500 km telt el két regen között.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #411 Dátum:
2019.10.02 szerda, 19:26:28 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.10.02 szerda, 17:49:30
MK5-nél mit jelent, ha pár percre az alapjárati fogyasztás a normál ~0,6l/h-ról ~1,3l/h körülre ugrik fel? MK4-nél ez egyértelműen a regeneráció jele volt.
Ha itt is az, akkor mennyire normális, hogy ez 200km-enként következik be? Ugyanolyan üzemi körülmények között az MK4-nél legalább 4-500 km telt el két regen között.
Klíma?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #412 Dátum:
2019.10.02 szerda, 19:34:51 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.10.02 szerda, 19:26:28
Klíma?
Jogos. Nem írtam, hogy az nem lehet, mert ki volt kapcsolva.
Amikor így felugrik az alapjárati fordulatszám, akkor a start-stop is letilt. Normál esetben a klíma működése nem tiltja a start-stop-ot, tehát ez is kizárja, hogy a klíma miatt lenne ez.
A start-stop tiltás egyéb esetekben is előfordul, gondolom az egyéb körülmények miatt, de ilyenkor nem változik észrevehetően az alapjárati fogyasztás.
A lényeg, hogy majdnem teljesen szabályosan 200 km-enként jön ez a viselkedés.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #413 Dátum:
2019.10.02 szerda, 21:11:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.10.02 szerda, 19:34:51
Jogos. Nem írtam, hogy az nem lehet, mert ki volt kapcsolva.
Amikor így felugrik az alapjárati fordulatszám, akkor a start-stop is letilt. Normál esetben a klíma működése nem tiltja a start-stop-ot, tehát ez is kizárja, hogy a klíma miatt lenne ez.
A start-stop tiltás egyéb esetekben is előfordul, gondolom az egyéb körülmények miatt, de ilyenkor nem változik észrevehetően az alapjárati fogyasztás.
A lényeg, hogy majdnem teljesen szabályosan 200 km-enként jön ez a viselkedés.
Nem ablakra fújt esetleg? Mert akkor úgyis bekapcsolja a klímát, hogy nem jelzi ki
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #414 Dátum:
2019.10.02 szerda, 21:20:46 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.10.02 szerda, 21:11:37
Nem ablakra fújt esetleg? Mert akkor úgyis bekapcsolja a klímát, hogy nem jelzi ki
Nem hiszem. Nem is volt párás idő és én sem állítottam az ablakra.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #415 Dátum:
2019.10.03 csütörtök, 10:00:58 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.10.02 szerda, 17:49:30
MK5-nél mit jelent, ha pár percre az alapjárati fogyasztás a normál ~0,6l/h-ról ~1,3l/h körülre ugrik fel? MK4-nél ez egyértelműen a regeneráció jele volt.
Ha itt is az, akkor mennyire normális, hogy ez 200km-enként következik be? Ugyanolyan üzemi körülmények között az MK4-nél legalább 4-500 km telt el két regen között.
Hosszabb távok voltak? lehet nem tudta befejezni....Hány km van a kocsiban? Részecskeszűrő? Kipuff az szép "tiszta" ha belenyúlsz? Tippelgetek. Amúgy valóban a regen alatt fogyaszt ennyit álló helyben.
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #416 Dátum:
2019.10.03 csütörtök, 10:34:14 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.10.02 szerda, 21:20:46
Nem hiszem. Nem is volt párás idő és én sem állítottam az ablakra.
Én a napokban csíptem el egy regent először. Vagyis szerintem az volt.
A jelei:
- nem, nem ment a ventillátor ezerrel
- az alapból klíma nélküli alapjárati 0,5-0,6 fogyasztaás stabilan 0,8-on állt
- öblösebb volt egy kicsit a kipuff nagja
- sokkal stabilabb volt az alapjárat
- talán volt egy kis bűz
- vártam, hogy mikor hagyja abba, és egyszer csak egy kattanás, és visszaállt minden
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #417 Dátum:
2019.10.03 csütörtök, 11:05:28 »
Idézetet írta: N0R31 - 2019.10.03 csütörtök, 10:00:58
Hosszabb távok voltak? lehet nem tudta befejezni....Hány km van a kocsiban? Részecskeszűrő? Kipuff az szép "tiszta" ha belenyúlsz? Tippelgetek. Amúgy valóban a regen alatt fogyaszt ennyit álló helyben.
Nem igazán. Munkába járás közben veszem észre. Ilyenkor mindig megvárom, hogy lenyugodjon, és csak utána állítom le. Ha nem fejezi be mire hazaérek, akkor megyek vele még egy kört. Még az előző autónál szoktam erre rá, mert ott a befejezetlen regen olajhíguláshoz és hamar olajcsere hibajelzéshez vezet(het)ett.
Leginkább az a kérdésem, hogy van-e itt másnak tapasztalata az MK5 regen sűrűségéről. Mert az is lehet, hogy ez a 200km teljesen átlagos, csak nehezen hiszem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #418 Dátum:
2019.10.03 csütörtök, 11:07:11 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.10.03 csütörtök, 10:34:14
Én a napokban csíptem el egy regent először. Vagyis szerintem az volt.
A jelei:
- nem, nem ment a ventillátor ezerrel
- az alapból klíma nélküli alapjárati 0,5-0,6 fogyasztaás stabilan 0,8-on állt
- öblösebb volt egy kicsit a kipuff nagja
- sokkal stabilabb volt az alapjárat
- talán volt egy kis bűz
- vártam, hogy mikor hagyja abba, és egyszer csak egy kattanás, és visszaállt minden
A 0,8 az szerintem még nem az.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #419 Dátum:
2019.10.03 csütörtök, 11:19:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.10.03 csütörtök, 11:07:11
A 0,8 az szerintem még nem az.
Pedig szinte biztos vagyok benne, hogy az volt...
Ez sima 2.0 tdci...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #420 Dátum:
2019.10.03 csütörtök, 12:09:09 »
A regen engem is érdekelne.
MK4-ről jöttem át kb 1 hónapja MK5-re és azóta már több mint 2e km ment bele de még nem tapasztaltam ugyan azokat a jelenségeket, mint amit MK4 csinált regen közben. Vagy nem úgy
Nekem az alapjárati fogyasztás, ha semmi sem megy 0,2-0,3 L/h
Ha egy picit dadog az alapjárat, akkor 0,7, de még nem szálltam ki, hogy meghallgassam megy-e a ventilátor.
Menet közben meg egyáltalán nem érzékelem, hogy regenerál-e, még fogyasztás alapján se. MK4 ott is egy kicsit máshogy duruzsolt, de itt semmi különbség.
Egyszóval elképzelhetetlennek tartom, hogy 2e km alatt ne regenerált volna és a legvalószínűbb, hogy az a megemelkedett 0,7 L/h-ás fogyasztás volt az.
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #421 Dátum:
2019.10.03 csütörtök, 13:05:56 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.10.03 csütörtök, 11:05:28
Nem igazán. Munkába járás közben veszem észre. Ilyenkor mindig megvárom, hogy lenyugodjon, és csak utána állítom le. Ha nem fejezi be mire hazaérek, akkor megyek vele még egy kört. Még az előző autónál szoktam erre rá, mert ott a befejezetlen regen olajhíguláshoz és hamar olajcsere hibajelzéshez vezet(het)ett.
Leginkább az a kérdésem, hogy van-e itt másnak tapasztalata az MK5 regen sűrűségéről. Mert az is lehet, hogy ez a 200km teljesen átlagos, csak nehezen hiszem.
Nálam semmi ilyen nem fordult elö, igaz nagyon nem koncentráltam rá eddig.(78e km)
A pillanatfogyi kijelzést használom folyamatosan.
A szervizbe annyit mondtak a regenerácioval, hogy a fedcomp ki fogja irni ha ez bekövetkezik, illetve ha megszakad a folyamat, azt is.(vmit pedig mondott, h 2 megszakitás után letilt a program, Check Engine bejelez, hogy vigyem szervizbe, ott tudják laptop-al ismét aktiválni)
És nyugtázást kér a jobb oldali kormánykerék kapcsolo “ok“ gombjával.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #422 Dátum:
2019.10.03 csütörtök, 13:10:07 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.10.03 csütörtök, 13:05:56
Nálam semmi ilyen nem fordult elö, igaz nagyon nem koncentráltam rá eddig.(78e km)
A pillanatfogyi kijelzést használom folyamatosan.
A szervizbe annyit mondtak a regenerácioval, hogy a fedcomp ki fogja irni ha ez bekövetkezik, illetve ha megszakad a folyamat, azt is.(vmit pedig mondott, h 2 megszakitás után letilt a program, Check Engine bejelez, hogy vigyem szervizbe, ott tudják laptop-al ismét aktiválni)
És nyugtázást kér a jobb oldali kormánykerék kapcsolo “ok“ gombjával.
Ez melyik szakszerviz? Ford Andersen?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #423 Dátum:
2019.10.03 csütörtök, 13:25:27 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.10.03 csütörtök, 13:10:07
Ez melyik szakszerviz? Ford Andersen?
Vagy én keverem a részecske szürö dolgával....
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #424 Dátum:
2019.10.10 csütörtök, 09:09:19 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.10.03 csütörtök, 11:07:11
A 0,8 az szerintem még nem az.
Na. Ma megint regenerált, szinte biztos.
Van egy vasúti átjáró, ami előtt nem kapcsolom ki a start-stopot, így leáll a motor, és amikor indulni kell, akkor megyünk.
De ma éppen meleg motornál a vasúti átjárónál beindította, ez fura volt. Aztán előbbre gurultam két autónyit, már nem állította le, és fel is ugrott megint 0,5-ről az alapjárati fogyasztás 0,8-ra. Ismét gyönyörű sima alapjárat lett és egy picit öblösebb kipuff nag. A motor hangja ilyenkor olyan, mint egy benzines. (Nem is értem miért nem ilyen alapból...
)
Aztán minden lámpánál megállva már nem működött a start-stop. Melóba beérve nem álltam le a mélygarázsba, hanem kint vártam, egyszer csak megint egy kattanó hang, fogyi visszaesett, gondolom =remélem) végzett.
Ja és a legutóbbi megfigyelés az utolsó tankolásom előtt volt, ezzel a tankkal kb 300 km-ert mentem eddig, tehát kb ennyi km volt a két eset között.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #425 Dátum:
2019.10.10 csütörtök, 11:29:39 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.10.10 csütörtök, 09:09:19
Na. Ma megint regenerált, szinte biztos.
Van egy vasúti átjáró, ami előtt nem kapcsolom ki a start-stopot, így leáll a motor, és amikor indulni kell, akkor megyünk.
De ma éppen meleg motornál a vasúti átjárónál beindította, ez fura volt. Aztán előbbre gurultam két autónyit, már nem állította le, és fel is ugrott megint 0,5-ről az alapjárati fogyasztás 0,8-ra. Ismét gyönyörű sima alapjárat lett és egy picit öblösebb kipuff nag. A motor hangja ilyenkor olyan, mint egy benzines. (Nem is értem miért nem ilyen alapból...
)
Aztán minden lámpánál megállva már nem működött a start-stop. Melóba beérve nem álltam le a mélygarázsba, hanem kint vártam, egyszer csak megint egy kattanó hang, fogyi visszaesett, gondolom =remélem) végzett.
Ja és a legutóbbi megfigyelés az utolsó tankolásom előtt volt, ezzel a tankkal kb 300 km-ert mentem eddig, tehát kb ennyi km volt a két eset között.
Igen, ez az lesz. Érdekes, hogy sem ennél sem az MK4-nél nem hallottam változást a motor hangján. MK4-en annyit éreztem, hogy regen közben, mintha néha döccenne alapjáraton.
Most sokat mentem országúton, mégis sikerült elkapnom egy regent, egy vasúti átjárónál. Kb. 260 km-rel az előző után. Az megnyugtat, hogy nálad sem sokkal hosszabb az intervallum.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #426 Dátum:
2019.10.10 csütörtök, 13:22:14 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.10.10 csütörtök, 11:29:39
Igen, ez az lesz. Érdekes, hogy sem ennél sem az MK4-nél nem hallottam változást a motor hangján. MK4-en annyit éreztem, hogy regen közben, mintha néha döccenne alapjáraton.
Most sokat mentem országúton, mégis sikerült elkapnom egy regent, egy vasúti átjárónál. Kb. 260 km-rel az előző után. Az megnyugtat, hogy nálad sem sokkal hosszabb az intervallum.
Ezek alapján megállapítható, hogy az MK5 vasúti átjáróknál végzi a regent
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #427 Dátum:
2019.10.10 csütörtök, 15:14:14 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.10.10 csütörtök, 13:22:14
Ezek alapján megállapítható, hogy az MK5 vasúti átjáróknál végzi a regent
Na, figyelgetni fogom...
Nálam 0,6-0,7L/h az alapjáratnál a fogyi, ettöl kevesebbet nem nagyon láttam eddig.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #428 Dátum:
2019.10.10 csütörtök, 15:38:05 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.10.10 csütörtök, 15:14:14
Na, figyelgetni fogom...
Nálam 0,6-0,7L/h az alapjáratnál a fogyi, ettöl kevesebbet nem nagyon láttam eddig.
Nálam néha látni 0.5-öt is, de regenkor felmegy 1 fölé.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #429 Dátum:
2019.10.10 csütörtök, 16:34:10 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.10.10 csütörtök, 15:38:05
Nálam néha látni 0.5-öt is, de regenkor felmegy 1 fölé.
Köszi az infot.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #430 Dátum:
2019.10.11 péntek, 19:57:58 »
Üdv mindenkinek!
Mindig figyelmesen olvastam a különböző, fogyasztással, regennel kapcsolatos észrevételeket. Bevallom őszintén a regenre sosem figyeltem fel. Az előző Mondira (Mk4) ráfutottam több, mint 200ekm-t (125ekm-vel vettem) és igazából fel sem figyeltem arra, hogy valamikor is regenerált volna. Ennek valószínűleg ez a rendje. Sokat autópályáztam(pályázom) és néha-néha volt sanda gyanúm, hogy éppen akkor csinálja, de nem nagyon érdekelt. Gyakorlatilag a szervizeken kívül (vezérlés, olaj....stb.) csak egyetlenegyszer cseréltem EGR-t. (
megj.: kb. 2 héttel ezelőtt vették meg és bízom benne, hogy az új gazdánál is jó kezekben lesz, 330ekm közelében volt, de kifogástalan műszaki állapotban....
)
Az Mk5-ösömre már rápörgött kb. 30ekm és erre a futásteljesítményre a számított (tényleges) fogyasztásom 5,77liter/100km gázolaj (MaxxMotion). A fedélzeti szerint 5,3l/100km de a tényleges +0,4/+0,5dl-el magasabb közt mozog. És mindez normál használati körülmények közt, amikor meg kell nyomni, megnyomom neki, amikor nem akkor pedig élvezem a pöfögést a forgalomban. A fogyasztása jobb, mint az Mk4-esemé volt, annak ellenére hogy nagyobb a teljesítménye és a kocsi is nehezebb.
Szerintem ez alatt a b. 30ekm alatt lefuttatott néhány regenerációt, amiből én semmit sem érzékeltem. Ha a fejlesztők azt akarták volna, hogy a használó tudjon a regenekről, biztosan kiírattak volna valami jelentést, de mivel ezt nem teszi úgy gondolom ez nem is annyira vonatkozik a használóra.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.11 péntek, 20:00:26 írta Radvany_18
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #431 Dátum:
2019.10.11 péntek, 20:21:48 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.10.10 csütörtök, 15:38:05
Nálam néha látni 0.5-öt is, de regenkor felmegy 1 fölé.
nekem ma kiírta: Exthaus filter cleaner press OK
0,9l volt a pillanatnyi fogyi alapjáraton.
Érdekes, mert vannak olyan pillanatok, amikor 1,4-1,6liter a pillanatnyi,de nem regenerál. Talán klíma,vagy generátor okozhatja.Nincs semmi különös jel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #432 Dátum:
2019.10.11 péntek, 20:23:31 »
Idézetet írta: Radvany_18 - 2019.10.11 péntek, 19:57:58
Üdv mindenkinek!
Mindig figyelmesen olvastam a különböző, fogyasztással, regennel kapcsolatos észrevételeket. Bevallom őszintén a regenre sosem figyeltem fel. Az előző Mondira (Mk4) ráfutottam több, mint 200ekm-t (125ekm-vel vettem) és igazából fel sem figyeltem arra, hogy valamikor is regenerált volna. Ennek valószínűleg ez a rendje. Sokat autópályáztam(pályázom) és néha-néha volt sanda gyanúm, hogy éppen akkor csinálja, de nem nagyon érdekelt. Gyakorlatilag a szervizeken kívül (vezérlés, olaj....stb.) csak egyetlenegyszer cseréltem EGR-t. (
megj.: kb. 2 héttel ezelőtt vették meg és bízom benne, hogy az új gazdánál is jó kezekben lesz, 330ekm közelében volt, de kifogástalan műszaki állapotban....
)
Az Mk5-ösömre már rápörgött kb. 30ekm és erre a futásteljesítményre a számított (tényleges) fogyasztásom 5,77liter/100km gázolaj (MaxxMotion). A fedélzeti szerint 5,3l/100km de a tényleges +0,4/+0,5dl-el magasabb közt mozog. És mindez normál használati körülmények közt, amikor meg kell nyomni, megnyomom neki, amikor nem akkor pedig élvezem a pöfögést a forgalomban. A fogyasztása jobb, mint az Mk4-esemé volt, annak ellenére hogy nagyobb a teljesítménye és a kocsi is nehezebb.
Szerintem ez alatt a b. 30ekm alatt lefuttatott néhány regenerációt, amiből én semmit sem érzékeltem. Ha a fejlesztők azt akarták volna, hogy a használó tudjon a regenekről, biztosan kiírattak volna valami jelentést, de mivel ezt nem teszi úgy gondolom ez nem is annyira vonatkozik a használóra.
Az én autóm kiírja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #433 Dátum:
2019.11.16 szombat, 12:17:01 »
Klikk:
(TDCi-röl is szo van)
https://youtu.be/S8hLXrBa-AM
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #434 Dátum:
2019.11.16 szombat, 12:25:08 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.11.16 szombat, 12:17:01
Klikk:
(TDCi-röl is szo van)
https://youtu.be/S8hLXrBa-AM
Semmi új nincs benne. Dízelnél CR rendszer a
rendszer
, a fantázianevek nem lényegesek. (tdci, dci, ctdi, cdti, hdi,tid,ttid...stb.)
~ 20 éve élünk együtt ezekkel a "korszerű" problémákkal....
Vannak nem teljesen pontos megállapítások/megnevezések benne, ahogy a legtöbb ilyen videóban.
Ismeretterjesztésnek elmegy, akinek az.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.11.16 szombat, 13:21:44 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #435 Dátum:
2019.11.16 szombat, 15:40:02 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.16 szombat, 12:25:08
Semmi új nincs benne. Dízelnél CR rendszer a
rendszer
, a fantázianevek nem lényegesek. (tdci, dci, ctdi, cdti, hdi,tid,ttid...stb.)
~ 20 éve élünk együtt ezekkel a "korszerű" problémákkal....
Vannak nem teljesen pontos megállapítások/megnevezések benne, ahogy a legtöbb ilyen videóban.
Ismeretterjesztésnek elmegy, akinek az.
Mesélj!
MKV-ben hütik a visszafolyo ágat?
- Mi a helyzet az üzemanyag tartály fütéssel(télen), van benne ilyen funkcio, ha igen, mi müködteti?
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #436 Dátum:
2019.11.16 szombat, 16:15:22 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.11.16 szombat, 15:40:02
Mesélj!
MKV-ben hütik a visszafolyo ágat?
- Mi a helyzet az üzemanyag tartály fütéssel(télen), van benne ilyen funkcio, ha igen, mi müködteti?
Amúgy ez így amúgy sem pontos kérdés, hogy MKV-ben. Van Duratorq és Ecoblue motor......
Kik hűtenék?
A tüzelőanyag csöveket hűti a levegő az autó alatt. Az Ecoblue motornál nincs radiátor szerű hűtő, ha erre gondolsz. Duratorq-nál is csak régiónként szerelik fel.
Nincs tüzelőanyag tartály fűtés, sosem volt és -szerintem- nem is lesz! Veszélyes lenne.
A tüzelőanyag szűrőnél van elektromos fűtés.
Azt gondolom, hogy amúgy ezek számodra és a felhasználókra, de még számomra is lényegtelen információk.
Akik tervezték, tudták mire volt szükség és mire nem!
Ha van, ha nincs....akkor mi lesz? Jobban alszunk? Nem a mi dolgunk.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #437 Dátum:
2019.11.16 szombat, 17:58:54 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.16 szombat, 16:15:22
Amúgy ez így amúgy sem pontos kérdés, hogy MKV-ben. Van Duratorq és Ecoblue motor......
Kik hűtenék?
A tüzelőanyag csöveket hűti a levegő az autó alatt. Az Ecoblue motornál nincs radiátor szerű hűtő, ha erre gondolsz. Duratorq-nál is csak régiónként szerelik fel.
Nincs tüzelőanyag tartály fűtés, sosem volt és -szerintem- nem is lesz! Veszélyes lenne.
A tüzelőanyag szűrőnél van elektromos fűtés.
Azt gondolom, hogy amúgy ezek számodra és a felhasználókra, de még számomra is lényegtelen információk.
Akik tervezték, tudták mire volt szükség és mire nem!
Ha van, ha nincs....akkor mi lesz? Jobban alszunk? Nem a mi dolgunk.....
Eddigi legnormálisabb hozzászólásod.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #438 Dátum:
2019.11.16 szombat, 18:05:50 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.11.16 szombat, 17:58:54
Eddigi legnormálisabb hozzászólásod.
Tisztelt bíróság!
Még jó, hogy itt nem a te véleményed számít illetve nem számít a te véleményed....
(megjegyzem nem mindet olvastad, ezek szerint.......és már nincsenek meg a patentok
)
«
Utoljára szerkesztve: 2019.11.16 szombat, 18:31:05 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #439 Dátum:
2019.11.16 szombat, 18:06:44 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.11.16 szombat, 17:58:54
Eddigi legnormálisabb hozzászólásod.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #440 Dátum:
2019.11.16 szombat, 18:11:39 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.11.16 szombat, 18:06:44
Smúzojjá a Kálmánnak.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lantika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #441 Dátum:
2019.12.15 vasárnap, 22:19:08 »
A DW10F motorral szerelt 120 es a 150 lovas 2.0 TDCI-t Forscannal kb 2 perc alatt fel lehet programozni 180 lovasra.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #442 Dátum:
2019.12.15 vasárnap, 23:43:27 »
Idézetet írta: lantika - 2019.12.15 vasárnap, 22:19:08
A DW10F motorral szerelt 120 es a 150 lovas 2.0 TDCI-t Forscannal kb 2 perc alatt fel lehet programozni 180 lovasra.
Amit úgy kell csinálni, hogy ...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
lantika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #443 Dátum:
2019.12.16 hétfő, 10:57:16 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.12.15 vasárnap, 23:43:27
Amit úgy kell csinálni, hogy ...
7E0-01-08 XX
B6
XXXX XXXX
B4=120
B6=150
B7=180
Ezen kivül az intercooler (töltölevegöhütö) merete mäs,de az nem sokat jelent,illetve ärban nem veszes.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #444 Dátum:
2019.12.16 hétfő, 10:59:44 »
Idézetet írta: lantika - 2019.12.16 hétfő, 10:57:16
7E0-01-08 XX
B6
XXXX XXXX
B4=120
B6=150
B7=180
Ezen kivül az intercooler (töltölevegöhütö) merete mäs,de az nem sokat jelent,illetve ärban nem veszes.
Nem csak az más. De mindenki csináljon amit akar...saját felelősségre.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lantika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #445 Dátum:
2019.12.16 hétfő, 11:05:30 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.16 hétfő, 10:59:44
Nem csak az más. De mindenki csináljon amit akar...saját felelősségre.
Mi mäs???
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #446 Dátum:
2019.12.16 hétfő, 11:13:35 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.16 hétfő, 10:59:44
Nem csak az más. De mindenki csináljon amit akar...saját felelősségre.
A szeleprugó?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #447 Dátum:
2019.12.17 kedd, 07:55:38 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.16 hétfő, 11:13:35
A szeleprugó?
Ez mondjuk engem is érdekelne, hogy még melyik alkatrész más a 150 és 180 között. Mert a kipuff végek, meg a hűtő vastagságon kívül én se hallottam másról.
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #448 Dátum:
2019.12.17 kedd, 09:00:27 »
Idézetet írta: N0R31 - 2019.12.17 kedd, 07:55:38
Ez mondjuk engem is érdekelne, hogy még melyik alkatrész más a 150 és 180 között. Mert a kipuff végek, meg a hűtő vastagságon kívül én se hallottam másról.
kipuff végek alatt mit értesz?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #449 Dátum:
2019.12.17 kedd, 09:03:59 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.17 kedd, 09:00:27
kipuff végek alatt mit értesz?
Nem lefelé áll a vége, és a lökös alja más, illetve van benne két króm vég 180Le verziókban.
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ