Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 04:43:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 249980 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2019.07.19 péntek, 00:09:54 »

Én már mindent (IS) el tudok képzelni! Mikor is írtam, hogy éljen a 0.6i 2 henger, mint anno Zwickauban....

Lassan tobb turbo lesz mint henger.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2019.07.24 szerda, 07:58:39 »

Lassan tobb turbo lesz mint henger.
Hát ja. Kb.

Mielött rendeltem az enyémet, innen a forumrol kaptam a tanácsot, hogy várjam ki inkább a Facelift et, 2,7 V6-al jön!
Azt most meg már örüljünk h 4 henger van az orrában egyáltalán, nem 3 vagy kettö... vigyor3
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2019.07.24 szerda, 08:32:44 »

Hát ja. Kb.

Mielött rendeltem az enyémet, innen a forumrol kaptam a tanácsot, hogy várjam ki inkább a Facelift et, 2,7 V6-al jön!
Azt most meg már örüljünk h 4 henger van az orrában egyáltalán, nem 3 vagy kettö... vigyor3

Nem mondtak hülyeséget. Csak annyi maradt el, hogy azt nem Mondeo-nak hívják, hanem Fusion-nek és nem EU-ban lesz, hanem USA-ban Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 18:08:39 »

Most ránéztem az Etisben megint az autómra és ezt írja a motorra. Engine: 2.0L DOHC CR DSL 230PS MID
Létezik, hogy 230 lóerős? A forgalmiban 210 van.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #404 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 19:03:38 »

Most ránéztem az Etisben megint az autómra és ezt írja a motorra. Engine: 2.0L DOHC CR DSL 230PS MID
Létezik, hogy 230 lóerős? A forgalmiban 210 van.
talán elírás
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 19:58:09 »

Most ránéztem az Etisben megint az autómra és ezt írja a motorra. Engine: 2.0L DOHC CR DSL 230PS MID
Létezik, hogy 230 lóerős? A forgalmiban 210 van.
Dupla turbo?

A Facelift asszem 230 lovas már...vagy 240? fejvakaras
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.19 csütörtök, 20:01:59 írta Vectron » Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 20:02:44 »

Dupla turbo?

A Facelift asszem 230 lovas már...vagy 240? fejvakaras
Az, de a 210-is biturbós.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 20:24:10 »

Az, de a 210-is biturbós.
Eeeegen, ez ismerös nekem is! Smiley

Tapasztalatod?  Mit gondolsz erröl a motorrol eddig?
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
daniel21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2019.09.26 csütörtök, 06:10:46 »

Sziasztok
Egy 150LE 2015-ös Mondeo tulaja lettem. 132000km van benne. Eddig 30000km-es intervallumban szervizelték,de én nyílván sűrűbben fogom. Milyen motorolaj javasolt hozzá,gondolom már ne 0W-és legyen hanem 5w-és. Szűrők Mann típus?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #409 Dátum: 2019.09.26 csütörtök, 07:05:29 »

Sziasztok
Egy 150LE 2015-ös Mondeo tulaja lettem. 132000km van benne. Eddig 30000km-es intervallumban szervizelték,de én nyílván sűrűbben fogom. Milyen motorolaj javasolt hozzá,gondolom már ne 0W-és legyen hanem 5w-és. Szűrők Mann típus?
maradj a gyári előírt olajnál.mindig….A mann rendben van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2019.10.02 szerda, 17:49:30 »

MK5-nél mit jelent, ha pár percre az alapjárati fogyasztás a normál ~0,6l/h-ról ~1,3l/h körülre ugrik fel? MK4-nél ez egyértelműen a regeneráció jele volt.
Ha itt is az, akkor mennyire normális, hogy ez 200km-enként következik be? Ugyanolyan üzemi körülmények között az MK4-nél legalább 4-500 km telt el két regen között.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #411 Dátum: 2019.10.02 szerda, 19:26:28 »

MK5-nél mit jelent, ha pár percre az alapjárati fogyasztás a normál ~0,6l/h-ról ~1,3l/h körülre ugrik fel? MK4-nél ez egyértelműen a regeneráció jele volt.
Ha itt is az, akkor mennyire normális, hogy ez 200km-enként következik be? Ugyanolyan üzemi körülmények között az MK4-nél legalább 4-500 km telt el két regen között.


Klíma?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2019.10.02 szerda, 19:34:51 »

Klíma?
Jogos. Nem írtam, hogy az nem lehet, mert ki volt kapcsolva.

Amikor így felugrik az alapjárati fordulatszám, akkor a start-stop is letilt. Normál esetben a klíma működése nem tiltja a start-stop-ot, tehát ez is kizárja, hogy a klíma miatt lenne ez.
A start-stop tiltás egyéb esetekben is előfordul, gondolom az egyéb körülmények miatt, de ilyenkor nem változik észrevehetően az alapjárati fogyasztás.

A lényeg, hogy majdnem teljesen szabályosan 200 km-enként jön ez a viselkedés.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #413 Dátum: 2019.10.02 szerda, 21:11:37 »

Jogos. Nem írtam, hogy az nem lehet, mert ki volt kapcsolva.

Amikor így felugrik az alapjárati fordulatszám, akkor a start-stop is letilt. Normál esetben a klíma működése nem tiltja a start-stop-ot, tehát ez is kizárja, hogy a klíma miatt lenne ez.
A start-stop tiltás egyéb esetekben is előfordul, gondolom az egyéb körülmények miatt, de ilyenkor nem változik észrevehetően az alapjárati fogyasztás.

A lényeg, hogy majdnem teljesen szabályosan 200 km-enként jön ez a viselkedés.

Nem ablakra fújt esetleg? Mert akkor úgyis bekapcsolja a klímát, hogy nem jelzi ki
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2019.10.02 szerda, 21:20:46 »

Nem ablakra fújt esetleg? Mert akkor úgyis bekapcsolja a klímát, hogy nem jelzi ki
Nem hiszem. Nem is volt párás idő és én sem állítottam az ablakra.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #415 Dátum: 2019.10.03 csütörtök, 10:00:58 »

MK5-nél mit jelent, ha pár percre az alapjárati fogyasztás a normál ~0,6l/h-ról ~1,3l/h körülre ugrik fel? MK4-nél ez egyértelműen a regeneráció jele volt.
Ha itt is az, akkor mennyire normális, hogy ez 200km-enként következik be? Ugyanolyan üzemi körülmények között az MK4-nél legalább 4-500 km telt el két regen között.


Hosszabb távok voltak? lehet nem tudta befejezni....Hány km van a kocsiban? Részecskeszűrő? Kipuff az szép "tiszta" ha belenyúlsz? Tippelgetek. Amúgy valóban a regen alatt fogyaszt ennyit álló helyben.
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #416 Dátum: 2019.10.03 csütörtök, 10:34:14 »

Nem hiszem. Nem is volt párás idő és én sem állítottam az ablakra.

Én a napokban csíptem el egy regent először. Vagyis szerintem az volt.
A jelei:
- nem, nem ment a ventillátor ezerrel
- az alapból klíma nélküli alapjárati 0,5-0,6 fogyasztaás stabilan 0,8-on állt
- öblösebb volt egy kicsit a kipuff nagja
- sokkal stabilabb volt az alapjárat  vigyor3
- talán volt egy kis bűz
- vártam, hogy mikor hagyja abba, és egyszer csak egy kattanás, és visszaállt minden
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2019.10.03 csütörtök, 11:05:28 »

Hosszabb távok voltak? lehet nem tudta befejezni....Hány km van a kocsiban? Részecskeszűrő? Kipuff az szép "tiszta" ha belenyúlsz? Tippelgetek. Amúgy valóban a regen alatt fogyaszt ennyit álló helyben.
Nem igazán. Munkába járás közben veszem észre. Ilyenkor mindig megvárom, hogy lenyugodjon, és csak utána állítom le. Ha nem fejezi be mire hazaérek, akkor megyek vele még egy kört. Még az előző autónál szoktam erre rá, mert ott a befejezetlen regen olajhíguláshoz és hamar olajcsere hibajelzéshez vezet(het)ett.

Leginkább az a kérdésem, hogy van-e itt másnak tapasztalata az MK5 regen sűrűségéről. Mert az is lehet, hogy ez a 200km teljesen átlagos, csak nehezen hiszem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2019.10.03 csütörtök, 11:07:11 »

Én a napokban csíptem el egy regent először. Vagyis szerintem az volt.
A jelei:
- nem, nem ment a ventillátor ezerrel
- az alapból klíma nélküli alapjárati 0,5-0,6 fogyasztaás stabilan 0,8-on állt
- öblösebb volt egy kicsit a kipuff nagja
- sokkal stabilabb volt az alapjárat  vigyor3
- talán volt egy kis bűz
- vártam, hogy mikor hagyja abba, és egyszer csak egy kattanás, és visszaállt minden

A 0,8 az szerintem még nem az.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #419 Dátum: 2019.10.03 csütörtök, 11:19:37 »

A 0,8 az szerintem még nem az.

Pedig szinte biztos vagyok benne, hogy az volt...
Ez sima 2.0 tdci...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2019.10.03 csütörtök, 12:09:09 »

A regen engem is érdekelne.
MK4-ről jöttem át kb 1 hónapja MK5-re és azóta már több mint 2e km ment bele de még nem tapasztaltam ugyan azokat a jelenségeket, mint amit MK4 csinált regen közben. Vagy nem úgy
Nekem az alapjárati fogyasztás, ha semmi sem megy 0,2-0,3 L/h
Ha egy picit dadog az alapjárat, akkor 0,7, de még nem szálltam ki, hogy meghallgassam megy-e a ventilátor.
Menet közben meg egyáltalán nem érzékelem, hogy regenerál-e, még fogyasztás alapján se. MK4 ott is egy kicsit máshogy duruzsolt, de itt semmi különbség.

Egyszóval elképzelhetetlennek tartom, hogy 2e km alatt ne regenerált volna és a legvalószínűbb, hogy az a megemelkedett 0,7 L/h-ás fogyasztás volt az.
Naplózva

Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2019.10.03 csütörtök, 13:05:56 »

Nem igazán. Munkába járás közben veszem észre. Ilyenkor mindig megvárom, hogy lenyugodjon, és csak utána állítom le. Ha nem fejezi be mire hazaérek, akkor megyek vele még egy kört. Még az előző autónál szoktam erre rá, mert ott a befejezetlen regen olajhíguláshoz és hamar olajcsere hibajelzéshez vezet(het)ett.

Leginkább az a kérdésem, hogy van-e itt másnak tapasztalata az MK5 regen sűrűségéről. Mert az is lehet, hogy ez a 200km teljesen átlagos, csak nehezen hiszem.
Nálam semmi ilyen nem fordult elö, igaz nagyon nem koncentráltam rá eddig.(78e km)
A pillanatfogyi kijelzést használom folyamatosan.
A szervizbe annyit mondtak a regenerácioval, hogy a fedcomp ki fogja irni ha ez bekövetkezik, illetve ha megszakad a folyamat, azt is.(vmit pedig mondott, h 2 megszakitás után letilt a program, Check Engine bejelez, hogy vigyem szervizbe, ott tudják laptop-al ismét aktiválni)
És nyugtázást kér a jobb oldali kormánykerék kapcsolo “ok“ gombjával.
fejvakaras

Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #422 Dátum: 2019.10.03 csütörtök, 13:10:07 »

Nálam semmi ilyen nem fordult elö, igaz nagyon nem koncentráltam rá eddig.(78e km)
A pillanatfogyi kijelzést használom folyamatosan.
A szervizbe annyit mondtak a regenerácioval, hogy a fedcomp ki fogja irni ha ez bekövetkezik, illetve ha megszakad a folyamat, azt is.(vmit pedig mondott, h 2 megszakitás után letilt a program, Check Engine bejelez, hogy vigyem szervizbe, ott tudják laptop-al ismét aktiválni)
És nyugtázást kér a jobb oldali kormánykerék kapcsolo “ok“ gombjával.
fejvakaras



Ez melyik szakszerviz? Ford Andersen?  taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2019.10.03 csütörtök, 13:25:27 »

Ez melyik szakszerviz? Ford Andersen?  taps
Vagy én keverem a részecske szürö dolgával.... help
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #424 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 09:09:19 »

A 0,8 az szerintem még nem az.

Na. Ma megint regenerált, szinte biztos.

Van egy vasúti átjáró, ami előtt nem kapcsolom ki a start-stopot, így leáll a motor, és amikor indulni kell, akkor megyünk.

De ma éppen meleg motornál a vasúti átjárónál beindította, ez fura volt. Aztán előbbre gurultam két autónyit, már nem állította le, és fel is ugrott megint 0,5-ről az alapjárati fogyasztás 0,8-ra. Ismét gyönyörű sima alapjárat lett és egy picit öblösebb kipuff nag. A motor hangja ilyenkor olyan, mint egy benzines. (Nem is értem miért nem ilyen alapból... vigyor3)

Aztán minden lámpánál megállva már nem működött a start-stop. Melóba beérve nem álltam le a mélygarázsba, hanem kint vártam, egyszer csak megint egy kattanó hang, fogyi visszaesett, gondolom =remélem) végzett.

Ja és a legutóbbi megfigyelés az utolsó tankolásom előtt volt, ezzel a tankkal kb 300 km-ert mentem eddig, tehát kb ennyi km volt a két eset között.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 11:29:39 »

Na. Ma megint regenerált, szinte biztos.

Van egy vasúti átjáró, ami előtt nem kapcsolom ki a start-stopot, így leáll a motor, és amikor indulni kell, akkor megyünk.

De ma éppen meleg motornál a vasúti átjárónál beindította, ez fura volt. Aztán előbbre gurultam két autónyit, már nem állította le, és fel is ugrott megint 0,5-ről az alapjárati fogyasztás 0,8-ra. Ismét gyönyörű sima alapjárat lett és egy picit öblösebb kipuff nag. A motor hangja ilyenkor olyan, mint egy benzines. (Nem is értem miért nem ilyen alapból... vigyor3)

Aztán minden lámpánál megállva már nem működött a start-stop. Melóba beérve nem álltam le a mélygarázsba, hanem kint vártam, egyszer csak megint egy kattanó hang, fogyi visszaesett, gondolom =remélem) végzett.

Ja és a legutóbbi megfigyelés az utolsó tankolásom előtt volt, ezzel a tankkal kb 300 km-ert mentem eddig, tehát kb ennyi km volt a két eset között.

Igen, ez az lesz. Érdekes, hogy sem ennél sem az MK4-nél nem hallottam változást a motor hangján. MK4-en annyit éreztem, hogy regen közben, mintha néha döccenne alapjáraton.
Most sokat mentem országúton, mégis sikerült elkapnom egy regent, egy vasúti átjárónál. Kb. 260 km-rel az előző után. Az  megnyugtat, hogy nálad sem sokkal hosszabb az intervallum.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 13:22:14 »

Igen, ez az lesz. Érdekes, hogy sem ennél sem az MK4-nél nem hallottam változást a motor hangján. MK4-en annyit éreztem, hogy regen közben, mintha néha döccenne alapjáraton.
Most sokat mentem országúton, mégis sikerült elkapnom egy regent, egy vasúti átjárónál. Kb. 260 km-rel az előző után. Az  megnyugtat, hogy nálad sem sokkal hosszabb az intervallum.


Ezek alapján megállapítható, hogy az MK5 vasúti átjáróknál végzi a regent  hehe nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 15:14:14 »

Ezek alapján megállapítható, hogy az MK5 vasúti átjáróknál végzi a regent  hehe nyes
Na, figyelgetni fogom...
Nálam 0,6-0,7L/h az alapjáratnál a fogyi, ettöl kevesebbet nem nagyon láttam eddig.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 15:38:05 »

Na, figyelgetni fogom...
Nálam 0,6-0,7L/h az alapjáratnál a fogyi, ettöl kevesebbet nem nagyon láttam eddig.
Nálam néha látni 0.5-öt is, de regenkor felmegy 1 fölé.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 16:34:10 »

Nálam néha látni 0.5-öt is, de regenkor felmegy 1 fölé.
Köszi az infot.  eljen
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



« Új hozzászólás #430 Dátum: 2019.10.11 péntek, 19:57:58 »

Üdv mindenkinek!

Mindig figyelmesen olvastam a különböző, fogyasztással, regennel kapcsolatos észrevételeket. Bevallom őszintén a regenre sosem figyeltem fel. Az előző Mondira (Mk4) ráfutottam több, mint 200ekm-t (125ekm-vel vettem) és igazából fel sem figyeltem arra, hogy valamikor is regenerált volna. Ennek valószínűleg ez a rendje. Sokat autópályáztam(pályázom) és néha-néha volt sanda gyanúm, hogy éppen akkor csinálja, de nem nagyon érdekelt. Gyakorlatilag a szervizeken kívül (vezérlés, olaj....stb.) csak egyetlenegyszer cseréltem EGR-t. (megj.: kb. 2 héttel ezelőtt vették meg és bízom benne, hogy az új gazdánál is jó kezekben lesz, 330ekm közelében volt, de kifogástalan műszaki állapotban....)

Az Mk5-ösömre már rápörgött kb. 30ekm és erre a futásteljesítményre a számított (tényleges) fogyasztásom 5,77liter/100km gázolaj (MaxxMotion). A fedélzeti szerint 5,3l/100km de a tényleges +0,4/+0,5dl-el magasabb közt mozog. És mindez normál használati körülmények közt, amikor meg kell nyomni, megnyomom neki, amikor nem akkor pedig élvezem a pöfögést a forgalomban. A fogyasztása jobb, mint az Mk4-esemé volt, annak ellenére hogy nagyobb a teljesítménye és a kocsi is nehezebb.
Szerintem ez alatt a b. 30ekm alatt lefuttatott néhány regenerációt, amiből én semmit sem érzékeltem. Ha a fejlesztők azt akarták volna, hogy a használó tudjon a regenekről, biztosan kiírattak volna valami jelentést, de mivel ezt nem teszi úgy gondolom ez nem is annyira vonatkozik a használóra.
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.11 péntek, 20:00:26 írta Radvany_18 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #431 Dátum: 2019.10.11 péntek, 20:21:48 »

Nálam néha látni 0.5-öt is, de regenkor felmegy 1 fölé.
nekem ma kiírta: Exthaus filter cleaner  press OK
0,9l volt a pillanatnyi fogyi alapjáraton.

Érdekes, mert vannak olyan pillanatok, amikor 1,4-1,6liter a pillanatnyi,de nem regenerál. Talán klíma,vagy generátor okozhatja.Nincs semmi különös jel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #432 Dátum: 2019.10.11 péntek, 20:23:31 »

Üdv mindenkinek!

Mindig figyelmesen olvastam a különböző, fogyasztással, regennel kapcsolatos észrevételeket. Bevallom őszintén a regenre sosem figyeltem fel. Az előző Mondira (Mk4) ráfutottam több, mint 200ekm-t (125ekm-vel vettem) és igazából fel sem figyeltem arra, hogy valamikor is regenerált volna. Ennek valószínűleg ez a rendje. Sokat autópályáztam(pályázom) és néha-néha volt sanda gyanúm, hogy éppen akkor csinálja, de nem nagyon érdekelt. Gyakorlatilag a szervizeken kívül (vezérlés, olaj....stb.) csak egyetlenegyszer cseréltem EGR-t. (megj.: kb. 2 héttel ezelőtt vették meg és bízom benne, hogy az új gazdánál is jó kezekben lesz, 330ekm közelében volt, de kifogástalan műszaki állapotban....)

Az Mk5-ösömre már rápörgött kb. 30ekm és erre a futásteljesítményre a számított (tényleges) fogyasztásom 5,77liter/100km gázolaj (MaxxMotion). A fedélzeti szerint 5,3l/100km de a tényleges +0,4/+0,5dl-el magasabb közt mozog. És mindez normál használati körülmények közt, amikor meg kell nyomni, megnyomom neki, amikor nem akkor pedig élvezem a pöfögést a forgalomban. A fogyasztása jobb, mint az Mk4-esemé volt, annak ellenére hogy nagyobb a teljesítménye és a kocsi is nehezebb.
Szerintem ez alatt a b. 30ekm alatt lefuttatott néhány regenerációt, amiből én semmit sem érzékeltem. Ha a fejlesztők azt akarták volna, hogy a használó tudjon a regenekről, biztosan kiírattak volna valami jelentést, de mivel ezt nem teszi úgy gondolom ez nem is annyira vonatkozik a használóra.
Az én autóm kiírja. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2019.11.16 szombat, 12:17:01 »

Klikk:
(TDCi-röl is szo van)

https://youtu.be/S8hLXrBa-AM
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #434 Dátum: 2019.11.16 szombat, 12:25:08 »

Klikk:
(TDCi-röl is szo van)

https://youtu.be/S8hLXrBa-AM

Semmi új nincs benne. Dízelnél CR rendszer a rendszer, a fantázianevek nem lényegesek. (tdci, dci, ctdi, cdti, hdi,tid,ttid...stb.)
~ 20 éve élünk együtt ezekkel a "korszerű" problémákkal....  Undecided

Vannak nem teljesen pontos megállapítások/megnevezések benne, ahogy a legtöbb ilyen videóban.
Ismeretterjesztésnek elmegy, akinek az.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2019.11.16 szombat, 13:21:44 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2019.11.16 szombat, 15:40:02 »

Semmi új nincs benne. Dízelnél CR rendszer a rendszer, a fantázianevek nem lényegesek. (tdci, dci, ctdi, cdti, hdi,tid,ttid...stb.)
~ 20 éve élünk együtt ezekkel a "korszerű" problémákkal....  Undecided

Vannak nem teljesen pontos megállapítások/megnevezések benne, ahogy a legtöbb ilyen videóban.
Ismeretterjesztésnek elmegy, akinek az.  wave
Mesélj! Wink
MKV-ben hütik a visszafolyo ágat?
- Mi a helyzet az üzemanyag tartály fütéssel(télen), van benne ilyen funkcio, ha igen, mi müködteti?
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #436 Dátum: 2019.11.16 szombat, 16:15:22 »

Mesélj! Wink
MKV-ben hütik a visszafolyo ágat?
- Mi a helyzet az üzemanyag tartály fütéssel(télen), van benne ilyen funkcio, ha igen, mi müködteti?


Amúgy ez így amúgy sem pontos kérdés, hogy MKV-ben. Van Duratorq és Ecoblue motor......  Wink


Kik hűtenék?  vigyor3
A tüzelőanyag csöveket hűti a levegő az autó alatt. Az Ecoblue motornál nincs radiátor szerű hűtő, ha erre gondolsz. Duratorq-nál is csak régiónként szerelik fel.
Nincs tüzelőanyag tartály fűtés, sosem volt és -szerintem- nem is lesz! Veszélyes lenne.
A tüzelőanyag szűrőnél van elektromos fűtés.

Azt gondolom, hogy amúgy ezek számodra és a felhasználókra, de még számomra is lényegtelen információk.
Akik tervezték, tudták mire volt szükség és mire nem!  wave
Ha van, ha nincs....akkor mi lesz? Jobban alszunk? Nem a mi dolgunk.....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #437 Dátum: 2019.11.16 szombat, 17:58:54 »


Amúgy ez így amúgy sem pontos kérdés, hogy MKV-ben. Van Duratorq és Ecoblue motor......  Wink


Kik hűtenék?  vigyor3
A tüzelőanyag csöveket hűti a levegő az autó alatt. Az Ecoblue motornál nincs radiátor szerű hűtő, ha erre gondolsz. Duratorq-nál is csak régiónként szerelik fel.
Nincs tüzelőanyag tartály fűtés, sosem volt és -szerintem- nem is lesz! Veszélyes lenne.
A tüzelőanyag szűrőnél van elektromos fűtés.

Azt gondolom, hogy amúgy ezek számodra és a felhasználókra, de még számomra is lényegtelen információk.
Akik tervezték, tudták mire volt szükség és mire nem!  wave
Ha van, ha nincs....akkor mi lesz? Jobban alszunk? Nem a mi dolgunk.....  Cool


Eddigi legnormálisabb hozzászólásod. eljen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #438 Dátum: 2019.11.16 szombat, 18:05:50 »

Eddigi legnormálisabb hozzászólásod. eljen

Tisztelt bíróság!  hehe
Még jó, hogy itt nem a te véleményed számít illetve nem számít a te véleményed....   wave
(megjegyzem nem mindet olvastad, ezek szerint.......és már nincsenek meg a patentok  Cheesy)
« Utoljára szerkesztve: 2019.11.16 szombat, 18:31:05 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2019.11.16 szombat, 18:06:44 »

Eddigi legnormálisabb hozzászólásod. eljen

 taps taps taps
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #440 Dátum: 2019.11.16 szombat, 18:11:39 »

taps taps taps

Smúzojjá a Kálmánnak.....  laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lantika
Vendég
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2019.12.15 vasárnap, 22:19:08 »

A DW10F motorral szerelt 120 es a 150 lovas 2.0 TDCI-t Forscannal kb 2 perc alatt fel lehet programozni 180 lovasra.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2019.12.15 vasárnap, 23:43:27 »

A DW10F motorral szerelt 120 es a 150 lovas 2.0 TDCI-t Forscannal kb 2 perc alatt fel lehet programozni 180 lovasra.

Amit úgy kell csinálni, hogy ...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
lantika
Vendég
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2019.12.16 hétfő, 10:57:16 »

Amit úgy kell csinálni, hogy ...

7E0-01-08 XXB6 XXXX XXXX
B4=120
B6=150
B7=180
Ezen kivül az intercooler (töltölevegöhütö) merete mäs,de az nem sokat jelent,illetve ärban nem veszes.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #444 Dátum: 2019.12.16 hétfő, 10:59:44 »

7E0-01-08 XXB6 XXXX XXXX
B4=120
B6=150
B7=180
Ezen kivül az intercooler (töltölevegöhütö) merete mäs,de az nem sokat jelent,illetve ärban nem veszes.


Nem csak az más. De mindenki csináljon amit akar...saját felelősségre.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lantika
Vendég
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2019.12.16 hétfő, 11:05:30 »

Nem csak az más. De mindenki csináljon amit akar...saját felelősségre.  wave

Mi mäs???
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #446 Dátum: 2019.12.16 hétfő, 11:13:35 »

Nem csak az más. De mindenki csináljon amit akar...saját felelősségre.  wave

A szeleprugó?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #447 Dátum: 2019.12.17 kedd, 07:55:38 »

A szeleprugó?

Ez mondjuk engem is érdekelne, hogy még melyik alkatrész más a 150 és 180 között. Mert a kipuff végek, meg a hűtő vastagságon kívül én se hallottam másról.
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #448 Dátum: 2019.12.17 kedd, 09:00:27 »

Ez mondjuk engem is érdekelne, hogy még melyik alkatrész más a 150 és 180 között. Mert a kipuff végek, meg a hűtő vastagságon kívül én se hallottam másról.

kipuff végek alatt mit értesz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #449 Dátum: 2019.12.17 kedd, 09:03:59 »

kipuff végek alatt mit értesz?


Nem lefelé áll a vége, és a lökös alja más, illetve van benne két króm vég 180Le verziókban.
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.