Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:23:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 261512 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 17:45:48 »

Manuális váltó, kuplung.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.09.02 szerda, 09:40:56 »

Ha!
De jó, új rendszer!  Wink worship Sokkal áttekinthetőbb, szerintem.
Már csak annyi kéne, hogy az előzőből a hsz-eket szétválogatni, és a megfelelő topikba berakni. De tudom, ez nem valószínű, a hsz-ek mennyiségét tekintve.
Viszont ha már, akkor hozzá is szólnék, kérdésileg.
Mi a különbség az egyes motortípusokhoz tartozó kuplungok között? Mert van kuplung a benzines 1.6 és 1.8-hoz, a 2.0-hoz, a 2.5-höz, illetve a TD 1.8-hoz. Tudja valaki, hogy miért nem csereszabatosak? Ja, és a lendítőkerekek is ugyanígy különböznek?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.02 szerda, 11:31:18 »

Ha!
De jó, új rendszer!  Wink worship Sokkal áttekinthetőbb, szerintem.
Már csak annyi kéne, hogy az előzőből a hsz-eket szétválogatni, és a megfelelő topikba berakni. De tudom, ez nem valószínű, a hsz-ek mennyiségét tekintve.
Viszont ha már, akkor hozzá is szólnék, kérdésileg.
Mi a különbség az egyes motortípusokhoz tartozó kuplungok között? Mert van kuplung a benzines 1.6 és 1.8-hoz, a 2.0-hoz, a 2.5-höz, illetve a TD 1.8-hoz. Tudja valaki, hogy miért nem csereszabatosak? Ja, és a lendítőkerekek is ugyanígy különböznek?

Köszi, Üdv, HegeGabi.

Ha megnézed, akkor az 1,6-1,8 ugyan az(cromax). A többi nyílván már erősebb kiadás. De van még évjáratonként változás is, minden kategóriában. Talán, hogy mikor ki gyártotta a váltót, vagy mit újítottak rajta stb-stb...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
jimvincent
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.23 szerda, 11:35:01 »

Na ide is írok, mert a gépnek ilyen jellegű problémája is van. jelesül az, hogy a harmadikat erős reccsenéssel veszi be (tudomásul). Valamiféle szinkrongyűrűről beszélnek a szakik, de nem látok sehol rendelhetőt!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.23 szerda, 12:55:20 »

Na ide is írok, mert a gépnek ilyen jellegű problémája is van. jelesül az, hogy a harmadikat erős reccsenéssel veszi be (tudomásul). Valamiféle szinkrongyűrűről beszélnek a szakik, de nem látok sehol rendelhetőt!

Olajszint rendben van? mikor volt cserélve a váltóba, difibe, osztóműbe, hátsó difibe az olaj?
Naplózva
jimvincent
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.23 szerda, 19:36:32 »

Olajszint rendben van? mikor volt cserélve a váltóba, difibe, osztóműbe, hátsó difibe az olaj?

Amikor megvettem cseréltettem benne olajat, mivel azt hittem az olajcsöpögés a váltórudazat szimeringjénél indul. Persze a szervóolajam csöpög. A difibe, osztóműbe hogyan kell cserélni?
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.23 szerda, 20:29:39 »

Na ide is írok, mert a gépnek ilyen jellegű problémája is van. jelesül az, hogy a harmadikat erős reccsenéssel veszi be (tudomásul). Valamiféle szinkrongyűrűről beszélnek a szakik, de nem látok sehol rendelhetőt!

Hidrolikus kuplungod van?
Esetleg az öreg fékolaj csinálhat ilyet, ha nagyon alacsony a forráspontja. Mivel a kuplung nincs akkora igénybevételnek kitéve előfordulhat,hogy egy kis levegőbuborék képződik és ettől nem emel ki rendesen. Ez általában az 1,2 fokozatban jelenkezik recsegő hangal,ha más nincs akkor duplakuplungos váltás   eplus2 (Kíméli a szinkrongyűrűt). Az olajcsere segíthet a váltón,a bontott váltó olcsóbb lessz mint a gyűrű garnitúra.
 integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 17:15:43 »

Na,mára végre kész lett az autó-megint.Köszönet szundinak a hidraulikus kinyomócsapágyért,megúsztam a sok tízezres kiadást-egyelőre.Cserére került a váltóolaj,fékolaj,szervoolaj,kinyomócsapágy,kuplungtárcsa+szerkezet.Ez utóbbiak még az előző autót szolgálták,de még belül voltak a gyári paramétereken,így nem vettem újat.Vissza lettek rakva hátra a gyári rugók,ha kell valakinek ültető rugó,akkor hátra tudok adni.Ha lett volna első is,akkor azok kerültek volna be,de nem sikerült csak azokat találnom.Pech,de ez van.Be lettek rakva új fékcsövek,emiatt se kell aggódni.Lett most vajpuha kuplung,megszűnt a kormány darabossága-ezt a régi olaj okozhatta.Megszűnt a váltó darálása-jót tehetett neki a friss olaj.Az egész móka került 42e-be (25e szerelés,10e olajok,4e kinyomócsapágy,3e a fékcsövek)...agyő véhat....s motor kivételével ennél jobb autó sose lesz,hacsak a kasztnit még meg nem csináltatom.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.30 szerda, 13:05:34 »

Sziasztok!
Sajna ide is kell írnom a 95-ös V6-os ügyében. Nekem is csak reccsenve veszi a 3-at. Mivel nem automata, gondolom az olajszint nem lehet probléma. A szinkron gyűrűt említette egy szerelő ismerősöm is, de azt hiszem ahhoz most nem nagyon lenne "kedvem"
Van valami tipp esetleg?

Előre is köszönöm...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.30 szerda, 13:56:58 »

Sziasztok!
Sajna ide is kell írnom a 95-ös V6-os ügyében. Nekem is csak reccsenve veszi a 3-at. Mivel nem automata, gondolom az olajszint nem lehet probléma. A szinkron gyűrűt említette egy szerelő ismerősöm is, de azt hiszem ahhoz most nem nagyon lenne "kedvem"
Van valami tipp esetleg?

Előre is köszönöm...

Olajcsere a váltóban, ha nem segít bontott váltó olyan amit ki tudsz próbálni pl: mk2 árul autókat amik működnek. Nehéz ügy megvenni nála külön a váltót de nem lehetetlen egyeztetni kell sokat Wink
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.30 szerda, 19:09:15 »

Na úgy látom, akkor ez egy nagyobb lélekzetvételű dolog lesz...
Álló helyzetben nem csinálja, csak ha gurul a vas...
Dupla kuplunggal szintén néma...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.30 szerda, 19:39:26 »

Na úgy látom, akkor ez egy nagyobb lélekzetvételű dolog lesz...
Álló helyzetben nem csinálja, csak ha gurul a vas...
Dupla kuplunggal szintén néma...
ha nem versenyzésre használod,akkor ki tudod tapasztalni,hogy mik azok a tartományok,amikor nem recseg.Én a szinkron mellett a kuplungot is megnézetném.Az előzőkben leírtam,hogy az se egyszerű-bár a szerelő is csinálhatta volna egyszerűbben,ez tény.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.30 szerda, 20:13:30 »

Kinőttem már versenyzős időszakból :-)
Az mondjuk egyértelmű, ha ki van kapva az egész motyesz a motorház alól, akkor már a kuplung sem esik ki a szemrevételezés alól.
 Olajat egyébként lehet valahogy cserélni a nélkül, hogy kivenné az ember a váltót? mert azt olvastam a kezelésiben, hogy automata váltón van nívó pálca, leeresztő csavar és gondolom feltöltő is. Van ez a manuális váltónál is?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.30 szerda, 20:24:48 »

ha nem versenyzésre használod,akkor ki tudod tapasztalni,hogy mik azok a tartományok,amikor nem recseg.Én a szinkron mellett a kuplungot is megnézetném.Az előzőkben leírtam,hogy az se egyszerű-bár a szerelő is csinálhatta volna egyszerűbben,ez tény.

V6 nál a váltó le váltó fel az még nagyobb szívás mint a 4 hengeresnél!  wow1
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.30 szerda, 20:34:27 »

Kinőttem már versenyzős időszakból :-)
Az mondjuk egyértelmű, ha ki van kapva az egész motyesz a motorház alól, akkor már a kuplung sem esik ki a szemrevételezés alól.
 Olajat egyébként lehet valahogy cserélni a nélkül, hogy kivenné az ember a váltót? mert azt olvastam a kezelésiben, hogy automata váltón van nívó pálca, leeresztő csavar és gondolom feltöltő is. Van ez a manuális váltónál is?

Nívó kivételével igen.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.30 szerda, 20:35:57 »

Na,mára végre kész lett az autó-megint.Köszönet szundinak a hidraulikus kinyomócsapágyért,megúsztam a sok tízezres kiadást-egyelőre.Cserére került a váltóolaj,fékolaj,szervoolaj,kinyomócsapágy,kuplungtárcsa+szerkezet.Ez utóbbiak még az előző autót szolgálták,de még belül voltak a gyári paramétereken,így nem vettem újat.Vissza lettek rakva hátra a gyári rugók,ha kell valakinek ültető rugó,akkor hátra tudok adni.Ha lett volna első is,akkor azok kerültek volna be,de nem sikerült csak azokat találnom.Pech,de ez van.Be lettek rakva új fékcsövek,emiatt se kell aggódni.Lett most vajpuha kuplung,megszűnt a kormány darabossága-ezt a régi olaj okozhatta.Megszűnt a váltó darálása-jót tehetett neki a friss olaj.Az egész móka került 42e-be (25e szerelés,10e olajok,4e kinyomócsapágy,3e a fékcsövek)...agyő véhat....s motor kivételével ennél jobb autó sose lesz,hacsak a kasztnit még meg nem csináltatom.

Zombinak volt 2db első ültetőrugója(kék gyári RS 40mm). Hátha meg van még...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:04:09 »

Ezek szerint, lehet olajat cserélni a váltó kiszerelése nélkül?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:29:45 »

Kinőttem már versenyzős időszakból :-)
Az mondjuk egyértelmű, ha ki van kapva az egész motyesz a motorház alól, akkor már a kuplung sem esik ki a szemrevételezés alól.
 Olajat egyébként lehet valahogy cserélni a nélkül, hogy kivenné az ember a váltót? mert azt olvastam a kezelésiben, hogy automata váltón van nívó pálca, leeresztő csavar és gondolom feltöltő is. Van ez a manuális váltónál is?
nívópálca nincs,de leeresztő van és feltölteni is fel lehet.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:31:19 »

Na ez egy jó hír... ennek utána is járok holnap!
 worship worship worship
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:38:39 »

Na ez egy jó hír... ennek utána is járok holnap!
 worship worship worship

Van itthon 2 kiszedett V6 váltó  eplus2  a difin van kockakulcs ott jön le az olaj belőle  pias fennt meg egy kupak ahol betölthető oldalt az ellenőrző csavar a vezető felé
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:50:10 »

remélem, nem lesz rá szükség, hogy elkezdjek alkudozni az egyik váltóra nyes
Nem tudom, mennyire lehet ezekhez hozzáférni, ha bent vannak a helyén. Gondolom ha a garázsban van és nem a motortérben, akkor simán... Cheesy
Javaslat olajra és mennyiségre?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:52:26 »

remélem, nem lesz rá szükség, hogy elkezdjek alkudozni az egyik váltóra nyes
Nem tudom, mennyire lehet ezekhez hozzáférni, ha bent vannak a helyén. Gondolom ha a garázsban van és nem a motortérben, akkor simán... Cheesy
Javaslat olajra és mennyiségre?

Csak gyári kb 2.2 kiló kell bele - 3 flakont kell venni
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.30 szerda, 21:54:32 »

Fene meg nem ette... éppen ma voltam siófokon... ha tudom, vehettem volna...
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.10.02 péntek, 18:56:50 »

Sziasztok lenne egy kérdésm kuplungtárcsát kéne cserélnem 93 1.6  16szelepes mondeómba a váltót vagy a motort kell kiszerelni melyik az egyszerűbb köszi a válaszokat és ha van jótanács azt is megköszönöm
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:01:59 »

Sziasztok lenne egy kérdésm kuplungtárcsát kéne cserélnem 93 1.6  16szelepes mondeómba a váltót vagy a motort kell kiszerelni melyik az egyszerűbb köszi a válaszokat és ha van jótanács azt is megköszönöm
Legegyszerűbb a kettőt együtt kiemelni, motorbillentővel max 3 óra (dizilnél) Kezd úgy, hogy leveszed a motorháztetőt.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:10:58 »

Tehát amotort váltóstól emeljemki ?  annyit nemlehet széthúzni hogy kiférjen a tárcsa  help
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:26:13 »

Tehát amotort váltóstól emeljemki ?  annyit nemlehet széthúzni hogy kiférjen a tárcsa  help
Sanszos, hogy kinyírod vele a kinyomócsapágyat. Mondjuk a tied még mechanikus....
Nekünk úgy tűnik, kiszerelve komplett sokkal egyszerűbb, mint a kis szűk helyen navigálni. A váltót sem tudod félrerakni, sem a motort, úgyhogy copás. Mi egy nap alatt kikaptuk a motort váltóstul, bütyköltünk, visszaraktuk.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:32:32 »

Sanszos, hogy kinyírod vele a kinyomócsapágyat. Mondjuk a tied még mechanikus....
Nekünk úgy tűnik, kiszerelve komplett sokkal egyszerűbb, mint a kis szűk helyen navigálni. A váltót sem tudod félrerakni, sem a motort, úgyhogy copás. Mi egy nap alatt kikaptuk a motort váltóstul, bütyköltünk, vis***aktuk.

Múltkor mi 10 perc alatt kivettünk egy V6 motort váltóval - levágtuk a zárhidat, meg ami útba volt flexel Wink boncolás volt nem műtét Wink
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:36:25 »

Tehát amotort váltóstól emeljemki ?  annyit nemlehet széthúzni hogy kiférjen a tárcsa  help
nekem a múlt héten csinálták.a motort nem vették ki,de a végén elismerte a szerelő,hogy azzal kellett volna kezdeniük...és megspórolnak egy csomó szenvedést.eleve nem mindegy,hogy hidraulikus v. nem a kinyomócsapágyad.mert ha hidraulikus,akkor le kell kötni v. engedni a fékolajat-cső a tartály oldalán-és csak utána tudsz bármi mást csinálni.A fékrendszert sem árt légteleníteni utána.Másrészt nem árt vigyázni a hozzávezető csövekkel,mert ha elbaltázod,akkor aztán sehová nem mész,mert rohadt kemény lesz a kuplungod+ha nem emel ki,akkor szétdarálhatod a váltót,ha mégis mennél vele.Persze ha normál csapágyad van,akkor ezeket megúszod.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:39:55 »

és miből gondolod,hogy mechanikus?nekem a 95-ös hidraulikus (95.12.havi volt...)

93as tuti bowdenes - hacsak valaki át nem alakította pl: McGivernél láttam ilyen átalakítást, pedálsor csere is volt
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:40:37 »

és miből gondolod,hogy mechanikus?nekem a 95-ös hidraulikus (95.12.havi volt...)
Az övé 1993as....
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:41:09 »

93as tuti bowdenes - hacsak valaki át nem alakította pl: McGivernél láttam ilyen átalakítást, pedálsor csere is volt
másodpercre...  vigyor3
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:42:27 »

másodpercre...  vigyor3

vágjuk a borsót Wink
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:45:45 »

93as tuti bowdenes - hacsak valaki át nem alakította pl: McGivernél láttam ilyen átalakítást, pedálsor csere is volt
meg nálam...a pedálcsere szükséges,a bowden hiánya miatt...bocsánatot kérek,közben astor-t is olvastam és neki meg 95-ös van....azzal kevertem össze worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:47:09 »

Múltkor mi 10 perc alatt kivettünk egy V6 motort váltóval - levágtuk a zárhidat, meg ami útba volt flexel Wink boncolás volt nem műtét Wink
és ha vissza is raktátok volna?akkor csak kicsit vágtok v. egyszerűbb a hídcsere?  eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:50:37 »

remélem, nem lesz rá szükség, hogy elkezdjek alkudozni az egyik váltóra nyes
Nem tudom, mennyire lehet ezekhez hozzáférni, ha bent vannak a helyén. Gondolom ha a garázsban van és nem a motortérben, akkor simán... Cheesy
Javaslat olajra és mennyiségre?
Én 75w90-es full szintetikust vettem,castrol-t.3 flakon 2400 ft/db.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:51:59 »

Bowdenes a cucc igy akkor megkisérlem eltolni annyira a váltót hátha kifér ha másnak sikerült talán nekemis
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:53:11 »

Bowdenes a cucc igy akkor megkisérlem eltolni annyira a váltót hátha kifér ha másnak sikerült talán nekemis
Sok szerencsét, de én szóltam.  wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:53:16 »

Bowdenes a cucc igy akkor megkisérlem eltolni annyira a váltót hátha kifér ha másnak sikerült talán nekemis
Ez rendben,de a kuplungtárcsát és a szerkezetet hogy fogod lemérni ill. ellenőrizni?Vagy az nincs tervbe véve?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:54:32 »

Ez rendben,de a kuplungtárcsát és a szerkezetet hogy fogod lemérni ill. ellenőrizni?Vagy az nincs tervbe véve?
A tárcsát cserélni akarja.  Wink
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:59:33 »

A tárcsát cserélni akarja.  Wink
Akkor érdekes mutatvány lesz leszedni...hát még visszatenni.Ráadásul úgy,hogy felfeküdjön rendesen,ne üssön sehol.Hát,sok szerencsét!
Én már csak azt sajnálom,hogy nem készítettem képeket akkor,amikor le volt szedve a váltó.Ilyen esetekre jó lett volna.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.02 péntek, 20:01:59 írta misi107 » Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:00:49 »

Hát méregetni nemfogom ha *** a szerkezet akkor kuka és feldobok egy másikat a tárcsa tuti hogy kuka lényeg hogy az autón kivül legyen a tárcsa elvileg megvan minden cucc hozzá
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:03:07 »

A tárcsát cserélni akarja.  Wink

Jó lenne 1 bontott mtx 75 nyelestengely központosítónak  help
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:04:25 »

Jó lenne 1 bontott mtx 75 nyelestengely központosítónak  help
necces,mert külön gyakorlatilag senki nem árul,csak váltóval együtt.azért szundinál egy próbát megér.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:07:00 »

necces,mert külön gyakorlatilag senki nem árul,csak váltóval együtt.azért szundinál egy próbát megér.

egy kukázott váltóból is jó
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:09:47 »

egy kukázott váltóból is jó
igaz,minden sarkon találni egyet... eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:10:30 »

egy kukázott váltóból is jó
na,ez csak gonoszkodás volt...de ha nagyon kell rákérdezek.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:14:49 »

Akkor érdekes mutatvány lesz leszedni...hát még visszatenni.Ráadásul úgy,hogy felfeküdjön rendesen,ne üssön sehol.Hát,sok szerencsét!
Én már csak azt sajnálom,hogy nem készítettem képeket akkor,amikor le volt szedve a váltó.Ilyen esetekre jó lett volna.

Mi ne üssön? ez nem tiszta nekem, a szerkezetet nem lehet rosszul felrakni a helyére.
viszont, ha csak félretolja a váltót, akkor nem fogja leszedni a szerkezetet, és a tárcsát sem.

A szerkezetet leszedni, és felrakni is úgy kell, hogy körbe kell menni lassanként egy-egy menetet minden csavaron. A tárcsát, ha úgy berakja, hogy a szerkezet vis***akáskor nem lóg ki sehol, akkor bele fog menni a nyelestengely minimális mozgatásra
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:16:08 »

Hát méregetni nemfogom ha *** a szerkezet akkor kuka és feldobok egy másikat a tárcsa tuti hogy kuka lényeg hogy az autón kivül legyen a tárcsa elvileg megvan minden cucc hozzá
és gyakorlatilag?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:29:36 »

Gyakorlatilag kiderül ha kint a tárcsa és összehasonlitom az újjal ami szetben van eltéve  a központozás nemgond nem az első kuplung cserém csak a tipust nem ismerem és elnézve nagy szívás ez a mondeó kuplung de ha kicserélem majd vigyázokrá nekeljen sűrün cserélni
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.