Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:42:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2328657 alkalommal)
0 Felhasználó és 128 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5450 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 19:19:03 »

facelift előtt és utáni verziónál az áttételek is lehetnek másak?  Mert amit tőled vettem váltót (HZsolt) ahogy észrevettem kevesebbet forog mint ami rajta volt. Eddig 5.-ben 2500-as fordulatnál pont 120km/h volt a sebesség és mindkét mutató pont függőben állt. Ez igen biztos mert ez volt az átlag autópálya tempóm így sokat láttam. Most az új váltóval (kuplungszett is cserélve.) inkább 2300 körül forog 120km/h-nál, és városban is érezhető hogy alacsonyabb fordulaton üzemel a motor a többi fokozatban is. Gumikon nem változtattam mindig gyári méret és nem is volt cserélve a váltócsere alatt. Ez nem probléma nem arról van szó csak meglepődtem rajta.
kb 6 féle áttétel létezett az mk3as váltóknál....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5451 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 19:23:49 »

kb 6 féle áttétel létezett az mk3as váltóknál....

Váltó áttétel talán nem, de diffi áttétel volt többféle.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5452 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 19:34:27 »

Váltó áttétel talán nem, de diffi áttétel volt többféle.

AndyA
picicica megmondja annak akit annyira érdekel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5453 Dátum: 2016.03.29 kedd, 18:49:11 »

Frankó végülis jobban jártam ezzel pedig nem is tudtam hogy létezik más áttétel is.  worship
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5454 Dátum: 2016.03.29 kedd, 20:00:25 »

Frankó végülis jobban jártam ezzel pedig nem is tudtam hogy létezik más áttétel is.  worship
én meg pont bosszankodtam utána, hogy eladtam a hosszabb 5-öst és a rövid 5ös tddi-t sikerült venni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #5455 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 21:14:59 »

én meg pont bosszankodtam utána, hogy eladtam a hosszabb 5-öst és a rövid 5ös tddi-t sikerült venni vigyor3

Sziasztok!
Ha igazán autób....zi vagyok, mert az vagyok, milyen sűrűn kéne cserélni a váltóban az olajat? Valamint szerintetek melyik az igazán überf...sza olaj?
Sokat megyek városban, így rengeteg a váltás. (persze lehet, hogy ennek semmi köze nincs a sűrűbb cseréhez) Ja, és men a Ford váltóolajra gondolok.....
És még valami: adalékolni kéne? (az autó életében nem akarok váltót cserélni)

Válaszaitokat előre is köszönöm.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5456 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 22:03:04 »

Sziasztok!
Ha igazán autób....zi vagyok, mert az vagyok, milyen sűrűn kéne cserélni a váltóban az olajat? Valamint szerintetek melyik az igazán überf...sza olaj?
Sokat megyek városban, így rengeteg a váltás. (persze lehet, hogy ennek semmi köze nincs a sűrűbb cseréhez) Ja, és men a Ford váltóolajra gondolok.....
És még valami: adalékolni kéne? (az autó életében nem akarok váltót cserélni)

Válaszaitokat előre is köszönöm.

Hivatalosan soha.
Szubjektív vélemény: ha 2-3 évente/100000 km-enként cseréled, azzal rosszat valószínűleg nem teszel.
A gyári előírásnak megfelelő olaj pont jó bele. Nem kell se jobb, se rosszabb.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #5457 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 22:07:49 »

Hivatalosan soha.
Szubjektív vélemény: ha 2-3 évente/100000 km-enként cseréled, azzal rosszat valószínűleg nem teszel.
A gyári előírásnak megfelelő olaj pont jó bele. Nem kell se jobb, se rosszabb.

Köszi a választ.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5458 Dátum: 2016.04.01 péntek, 10:11:57 »

Sziasztok!
Ha igazán autób....zi vagyok, mert az vagyok, milyen sűrűn kéne cserélni a váltóban az olajat? Valamint szerintetek melyik az igazán überf...sza olaj?
Sokat megyek városban, így rengeteg a váltás. (persze lehet, hogy ennek semmi köze nincs a sűrűbb cseréhez) Ja, és men a Ford váltóolajra gondolok.....
És még valami: adalékolni kéne? (az autó életében nem akarok váltót cserélni)

Válaszaitokat előre is köszönöm.

Egyesek szerint a Xado váltóolaj adalékja egészen jó hatású tud lenni. Én nem próbáltam, de olyan mondta, aki igen.

Két tubussal kell belőle. Egyet a mostani fáradtolajba kell beletenni, utána járni vele pár ezer km-t, majd olajcsere, és a frisset azonnal felütni vele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5459 Dátum: 2016.04.01 péntek, 16:21:46 »

Egyesek szerint a Xado váltóolaj adalékja egészen jó hatású tud lenni. Én nem próbáltam, de olyan mondta, aki igen.

Két tubussal kell belőle. Egyet a mostani fáradtolajba kell beletenni, utána járni vele pár ezer km-t, majd olajcsere, és a frisset azonnal felütni vele.

AndyA



Ugyan nem váltóolaj adalékot, de szervót használtam lesz ami lesz alapon.  Már nagyon csúnyán búgott és a xado betöltése után kussba maradt.......valamit tud.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #5460 Dátum: 2016.04.02 szombat, 09:31:30 »

Egyesek szerint a Xado váltóolaj adalékja egészen jó hatású tud lenni. Én nem próbáltam, de olyan mondta, aki igen.

Két tubussal kell belőle. Egyet a mostani fáradtolajba kell beletenni, utána járni vele pár ezer km-t, majd olajcsere, és a frisset azonnal felütni vele.

AndyA


Nálam is bekerült, és sokat csendesedett és finomodott a váltó. Persze ez a friss olaj hatása is Smiley
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5461 Dátum: 2016.04.06 szerda, 07:43:23 »



Ugyan nem váltóolaj adalékot, de szervót használtam lesz ami lesz alapon.  Már nagyon csúnyán búgott és a xado betöltése után kussba maradt.......valamit tud.
Tisztelt Fórumtárs!
Csak megerősíteni tudom a véleményed a Xadó adalékanyaggal kapcsolatban. A szervó és a sebváltóba mindenképp javaslom. Főleg megelőzés ként. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5462 Dátum: 2016.04.06 szerda, 07:51:07 »

Sziasztok!
Ha igazán autób....zi vagyok, mert az vagyok, milyen sűrűn kéne cserélni a váltóban az olajat? Valamint szerintetek melyik az igazán überf...sza olaj?
Sokat megyek városban, így rengeteg a váltás. (persze lehet, hogy ennek semmi köze nincs a sűrűbb cseréhez) Ja, és men a Ford váltóolajra gondolok.....
És még valami: adalékolni kéne? (az autó életében nem akarok váltót cserélni)

Válaszaitokat előre is köszönöm.
Tisztelt Fórumtárs!
A mondeo sebváltója egy jól kitalált, megfelelő áttételű jó anyagból készült, strapabíró váltó. Viszont nem szabad felülni a jól hangzó élettartam olajjal feltöltött süket reklámdumának. A 100 ezer km olajcsere periódus javasolt és ajánlott. A váltó mindenképp meghálálja. A váltó olajjal kapcsolatban az előírt specifikációnak megfelelő olajok tökéletesen megfelelnek. Nincs különleges igény. A xadó sebváltó adalékot én is csak javasolni tudom. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
caratyuska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #5463 Dátum: 2016.04.12 kedd, 09:26:22 »

Tudja valaki linkelni a konrét Xado adalékot?
Naplózva

Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5464 Dátum: 2016.04.12 kedd, 09:31:57 »

Tudja valaki linkelni a konrét Xado adalékot?

Gugli a barátod:

http://xado.hu/webshop/revitalizalok/valto-attetel/valto-differencialmu

A legegyszerűbb EX120 kell neked. Ne itt vedd meg, máshol van olcsóbban, pl.:

http://forex.hu/webshop/xado/xado-revitalizalok/valto-attetel/xado-ex120-valtohoz-2-cikk

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #5465 Dátum: 2016.04.12 kedd, 11:30:35 »

üdvözletem!

Szeretnék az autómban  az 5 fokozatú váltómat egy automata váltóra cserélni lehetséges ez? Ha igen kérném a segítségeteket hova fordulhatok.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5466 Dátum: 2016.04.12 kedd, 11:53:23 »

üdvözletem!

Szeretnék az autómban  az 5 fokozatú váltómat egy automata váltóra cserélni lehetséges ez? Ha igen kérném a segítségeteket hova fordulhatok.
egyszerűbb a teljes autócsere. és olcsóbb is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5467 Dátum: 2016.04.12 kedd, 12:01:05 »

www.olajwebshop.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #5468 Dátum: 2016.04.12 kedd, 20:34:47 »

Hali Skacok!

Elfosta magát a váltótartó bakom.
ez:
https://cromax.hu/sebessegvalto/sebessegvalto_es_alkatreszei/sebessegvalto_tartok/valtotarto_bak_ford_mondeo_2000-2007_17078

van acromaxnál kedvezménye valakinek vagy a csoportnak?

Köszönöm.
Ü.
Gyuri
Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #5469 Dátum: 2016.04.12 kedd, 21:49:04 »

Hali Skacok!

Elfosta magát a váltótartó bakom.
ez:
https://cromax.hu/sebessegvalto/sebessegvalto_es_alkatreszei/sebessegvalto_tartok/valtotarto_bak_ford_mondeo_2000-2007_17078

van acromaxnál kedvezménye valakinek vagy a csoportnak?

Köszönöm.
Ü.
Gyuri


   

Én most vettem a havertól és tuti a cucc! Bontottat tettem bele. Minden ok , ha neked is kell őt ajánlom:

mk3mondeoalkatresz

üdv: Dani
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5470 Dátum: 2016.04.12 kedd, 22:54:01 »

Hali Skacok!

Elfosta magát a váltótartó bakom.

Csak hogy tanuljunk...hogy veszi észre az ember fia hogy cserére szorul a váltótartó bak. Mik a tünetek ?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5471 Dátum: 2016.04.13 szerda, 06:52:25 »

Csak hogy tanuljunk...hogy veszi észre az ember fia hogy cserére szorul a váltótartó bak. Mik a tünetek ?
Tisztelt Fórumtárs!
Induláskor előre vagy hátramenetben erőteljes akár fémes koppanást vagy csattanást észlelni, az általában szétverődött szilentek miatt.
Továbbá tapasztalatból mondom, hogy a tartóbak(sebválltó nyomatéktám) beépítése előtt az alumínium fémházba besajtolt szilenteket, érdemes fémragasztóval mindkét oldalirányból megragasztani. Tudni illik a rögzítés csupán a besajtolásból ered, és a tartókeret képes elcsúszni asszimetrikus helyzetbe a szilenteken, ami tovább növeli az idő előtti kiverődést. Ez a probléma többször előfordult az olcsó, utána gyártott nyomatéktámoknál.        
http://www.ivpicture.hu/pic.php?id=858768   
http://www.ivpicture.hu/pic.php?id=858767wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.13 szerda, 09:34:07 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #5472 Dátum: 2016.04.13 szerda, 08:01:44 »

Tisztelt Fórumtárs!
Induláskor előre vagy hátramenetben erőteljes akár fémes koppanást vagy csattanást észlelni, az általában szétverődött szilentek miatt. Továbbá tapasztalatból mondom, hogy a tartóbak(sebválltó nyomatéktám) beépítése előtt az alumínium fémházba besajtolt szilenteket, érdemes fémragasztóval mindkét oldalirányból megragasztani. Tudni illik a rögzítés csupán a besajtolásból ered, és a tartókeret képes elcsúszni asszimetrikus helyzetbe a szilenteken, ami tovább növeli az idő előtti kiverődést. Ez a probléma többször előfordult az olcsó, utána gyártott nyomatéktámoknál.    
Flash változat   http://www.ivpicture.hu/pic.php?id=858768 wave
Tisztelettel László! worship

Megelőztél és így veszed észre valóban:-)
Köszönöm.
Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #5473 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 16:19:45 »

Sziasztok !

Kopogas vagy inkább szelep hang hallatszik de amikor benyomom a kuplungot megszunik. A Fabiamall volt ilyen akkor azt mondták a nyelestengely végén lévő csapágy csinálja.Azt mondták majd kuplunggal együtt majd csere de ettől még használható.Ennél is igaz lehet ez?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5474 Dátum: 2016.04.23 szombat, 15:27:34 »

Sziasztok !

Kopogas vagy inkább szelep hang hallatszik de amikor benyomom a kuplungot megszunik. A Fabiamall volt ilyen akkor azt mondták a nyelestengely végén lévő csapágy csinálja.Azt mondták majd kuplunggal együtt majd csere de ettől még használható.Ennél is igaz lehet ez?

Szintén zenész! Szóval engem is érdekelne a "megoldás". Ja, nálam ez motorcsere után jelentkezett (nyilván lent volt a váltó is)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #5475 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 09:45:21 »

Sziasztok!

Csinált már valamelyikőtök olyat, hogy fl előtti 5 sebességes felhúzós váltó kulisszát cserélt ötsebességes nem felhúzós váltó kulisszára? Mi a teendő sok mindent kell cserélni, vagy elég a váltó kulissza csere, vagy a bovdenek miatt, lehetetlen a csere?

köszi előre is!

 integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #5476 Dátum: 2016.04.27 szerda, 20:24:02 »

Sziasztok,n

sajnos úgy néz ki jövő hónapban esedékes lesz a kettőstömegű cseréje. Nyilván ha már bontjuk, akkor kap új kinyomó csapágyat, és kuplung tárcsát. Erre kaptam is egy jónak tűnő ajánlatot 240 huf-ért. Ebben benne van a munkadíj, mert a szerelőmnek rokona ford alkatrész üzletet vezet, és ugye kicsit olcsóbban betudja szerezni a dolgokat ergo "anyagárban" megcsinálnák nekem.
A kérdésem, hogy megéri-e még mást is cseréni, ha már szétszedik? Nem tudom milyen plusz kopó alkatrészek vannak arra, amelyeket esetleg feltétlen cserélni kéne, ha nem akarom szivatni magam.
A másik kérésem, hogy szerény tudatlan véleményem szerint van némi zörgés, az alapjárat közben, ami bemelegedés után megszűnik teljesen (kb 2-3 perc). De néha érezhetően beleránt a kocsiba, mintha valami hajtás szíj egy pillanatra meglazulna, majd a hirtelen feszülés után mozdít egy szemre láthatatlan de bent ülve érezhetőt a kocsin. A néha alatt azt értem, hogy a kocsit beindítom, melegítem, és ekkor kezdi kb 5-10 mp-enként, de teljesen szabálytalanul. Diagnosztika kizárta a porlasztó hibát. Szervó szíj csere volt. A hiba megmaradt. Az én tényleg tudatlan tippem a feszítő görgők kopottsága. Érdemes e szólnom a szerelőnek, hogy a kettőstömegű mellett, egyben a görgőket is cserélje? Legutóbb nem találta ennek a hibának az okát, mert mint mondtam, 2-3 perc után elmúlik, és amíg ki nem hűl a motor addig nem produkálja újra. Legutúbb ott töltött egy estét a kocsi, h reggel hidegen tudja indítani, hallotta, érezte is a hibát, de mire megtalálnák, elmúlik minden, szóval macerás, és csak tipp volt a szervó szíj csere, mert az már ramaty volt.
Mondjam e neki, hogy görgők cseréjét is vegyük bele? Vagy lehet a kettőstömegű generál ilyen alapjárati hibát, és a csere majd megoldja ezt is? A kettőstömegű egyébként azért lesz cserélve, mert elég csúnyán koppan, csörren, ha kuplung nélkül állítom le, sőt már néha kuplungal sem vmi szép..
Generátor szabadonfutósítása is a fejemben van. De hát ennyi pénz nincs a földön, hogy egyszerre minden meglegyen.
Kicsit hosszú lett, elnézést, de próbálok kicsit felkészülten odaadni a kocsit a szerelőnek, és képben lenne amennyira csak tőlem futja. Bízok benne, de azt akarom, hogy lássa, hogy nem vagyok teljesen rá utalva, ne is jusson eszébe, hogy valamivel bepróbálkozzon. Azt lássa rajtam, hogy tényleg törődök a kocsival, és igenis ellenőrizni fogom az elvégzett munkát, és tisztában vagyok vele, hogy kb milyen autót kell majd kapnom.
Köszönöm ha válaszoltok!
Gábor
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5477 Dátum: 2016.04.27 szerda, 20:53:26 »

Sziasztok,n

sajnos úgy néz ki jövő hónapban esedékes lesz a kettőstömegű cseréje. Nyilván ha már bontjuk, akkor kap új kinyomó csapágyat, és kuplung tárcsát. Erre kaptam is egy jónak tűnő ajánlatot 240 huf-ért. Ebben benne van a munkadíj, mert a szerelőmnek rokona ford alkatrész üzletet vezet, és ugye kicsit olcsóbban betudja szerezni a dolgokat ergo "anyagárban" megcsinálnák nekem.
A kérdésem, hogy megéri-e még mást is cseréni, ha már szétszedik? Nem tudom milyen plusz kopó alkatrészek vannak arra, amelyeket esetleg feltétlen cserélni kéne, ha nem akarom szivatni magam.
A másik kérésem, hogy szerény tudatlan véleményem szerint van némi zörgés, az alapjárat közben, ami bemelegedés után megszűnik teljesen (kb 2-3 perc). De néha érezhetően beleránt a kocsiba, mintha valami hajtás szíj egy pillanatra meglazulna, majd a hirtelen feszülés után mozdít egy szemre láthatatlan de bent ülve érezhetőt a kocsin. A néha alatt azt értem, hogy a kocsit beindítom, melegítem, és ekkor kezdi kb 5-10 mp-enként, de teljesen szabálytalanul. Diagnosztika kizárta a porlasztó hibát. Szervó szíj csere volt. A hiba megmaradt. Az én tényleg tudatlan tippem a feszítő görgők kopottsága. Érdemes e szólnom a szerelőnek, hogy a kettőstömegű mellett, egyben a görgőket is cserélje? Legutóbb nem találta ennek a hibának az okát, mert mint mondtam, 2-3 perc után elmúlik, és amíg ki nem hűl a motor addig nem produkálja újra. Legutúbb ott töltött egy estét a kocsi, h reggel hidegen tudja indítani, hallotta, érezte is a hibát, de mire megtalálnák, elmúlik minden, szóval macerás, és csak tipp volt a szervó szíj csere, mert az már ramaty volt.
Mondjam e neki, hogy görgők cseréjét is vegyük bele? Vagy lehet a kettőstömegű generál ilyen alapjárati hibát, és a csere majd megoldja ezt is? A kettőstömegű egyébként azért lesz cserélve, mert elég csúnyán koppan, csörren, ha kuplung nélkül állítom le, sőt már néha kuplungal sem vmi szép..
Generátor szabadonfutósítása is a fejemben van. De hát ennyi pénz nincs a földön, hogy egyszerre minden meglegyen.
Kicsit hosszú lett, elnézést, de próbálok kicsit felkészülten odaadni a kocsit a szerelőnek, és képben lenne amennyira csak tőlem futja. Bízok benne, de azt akarom, hogy lássa, hogy nem vagyok teljesen rá utalva, ne is jusson eszébe, hogy valamivel bepróbálkozzon. Azt lássa rajtam, hogy tényleg törődök a kocsival, és igenis ellenőrizni fogom az elvégzett munkát, és tisztában vagyok vele, hogy kb milyen autót kell majd kapnom.
Köszönöm ha válaszoltok!
Gábor

Hmm...

180 font körül van a 2.0-s DMF, ez mondjuk 80 ezer Ft. Hozzá kuplung-kinyomó, ami valamivel olcsóbb, de most az istennek nem töltődik be a weboldal, hogy megnézzem, mennyi, plusz postaköltség 30 font. Hozzá 40-50 ezres munkadíjat számolva rá még mindig bőven 200 alatt vagyunk.

De javítson ki valaki, ha nagyot tévednék, és nagyon elavultak lennének az elképzeléseim az árakról.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #5478 Dátum: 2016.04.27 szerda, 20:59:00 »

Én szerintem gyújtás hiba. Nem olyan érzés mintha darabos vagy csomós lenne a benzin?  Ha igen akkor a triót kell megvizsgálni, gyertya kábel trafó.

Hallani lehet a zörgő hangot. Nem tűnik olyannak mint amikor darabos az alapjárat, sajna már az is volt. Izzító gyertyák frissek. Bár attól hogy cserélve volt, a trionak még lehet baja. Köszi, megnézzük majd azt is.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #5479 Dátum: 2016.04.27 szerda, 21:02:05 »

Hmm...

180 font körül van a 2.0-s DMF, ez mondjuk 80 ezer Ft. Hozzá kuplung-kinyomó, ami valamivel olcsóbb, de most az istennek nem töltődik be a weboldal, hogy megnézzem, mennyi, plusz postaköltség 30 font. Hozzá 40-50 ezres munkadíjat számolva rá még mindig bőven 200 alatt vagyunk.

De javítson ki valaki, ha nagyot tévednék, és nagyon elavultak lennének az elképzeléseim az árakról.

AndyA


Ez jól hangzik, de sajnos alkatrészben nem vagyok otthon.  Néztem sok oldalt, óriási árkülönbségekkel, ha tudtok linkelni olyat amelyek tuti jók az enyémbe, és összepasszolnak, azt nagyon megköszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5480 Dátum: 2016.04.27 szerda, 21:17:46 »

Én szerintem gyújtás hiba. Nem olyan érzés mintha darabos vagy csomós lenne a benzin?  Ha igen akkor a triót kell megvizsgálni, gyertya kábel trafó.
dízelben gyújtáshiba és benzin? vigyor3 taníts még eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #5481 Dátum: 2016.04.27 szerda, 21:25:27 »

dízelben gyújtáshiba és benzin? vigyor3 taníts még eplus2

Óóóó bakker, ezt megint beszívtam. Jézus úristen. Elnézést, nem szóltam. Most megyek és lefekszem, többet nem szólok ma.  Lips Sealed
Bocsi mégegyszer.
Azért jót röhögtem magamon legalább.  wilting
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5482 Dátum: 2016.04.27 szerda, 21:58:54 »

Óóóó bakker, ezt megint beszívtam. Jézus úristen. Elnézést, nem szóltam. Most megyek és lefekszem, többet nem szólok ma.  Lips Sealed
Bocsi mégegyszer.
Azért jót röhögtem magamon legalább.  wilting
vigyor3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #5483 Dátum: 2016.04.27 szerda, 22:06:51 »

Sziasztok,n

sajnos úgy néz ki jövő hónapban esedékes lesz a kettőstömegű cseréje. Nyilván ha már bontjuk, akkor kap új kinyomó csapágyat, és kuplung tárcsát. Erre kaptam is egy jónak tűnő ajánlatot 240 huf-ért. Ebben benne van a munkadíj, mert a szerelőmnek rokona ford alkatrész üzletet vezet, és ugye kicsit olcsóbban betudja szerezni a dolgokat ergo "anyagárban" megcsinálnák nekem.
A kérdésem, hogy megéri-e még mást is cseréni, ha már szétszedik? Nem tudom milyen plusz kopó alkatrészek vannak arra, amelyeket esetleg feltétlen cserélni kéne, ha nem akarom szivatni magam.
A másik kérésem, hogy szerény tudatlan véleményem szerint van némi zörgés, az alapjárat közben, ami bemelegedés után megszűnik teljesen (kb 2-3 perc). De néha érezhetően beleránt a kocsiba, mintha valami hajtás szíj egy pillanatra meglazulna, majd a hirtelen feszülés után mozdít egy szemre láthatatlan de bent ülve érezhetőt a kocsin. A néha alatt azt értem, hogy a kocsit beindítom, melegítem, és ekkor kezdi kb 5-10 mp-enként, de teljesen szabálytalanul. Diagnosztika kizárta a porlasztó hibát. Szervó szíj csere volt. A hiba megmaradt. Az én tényleg tudatlan tippem a feszítő görgők kopottsága. Érdemes e szólnom a szerelőnek, hogy a kettőstömegű mellett, egyben a görgőket is cserélje? Legutóbb nem találta ennek a hibának az okát, mert mint mondtam, 2-3 perc után elmúlik, és amíg ki nem hűl a motor addig nem produkálja újra. Legutúbb ott töltött egy estét a kocsi, h reggel hidegen tudja indítani, hallotta, érezte is a hibát, de mire megtalálnák, elmúlik minden, szóval macerás, és csak tipp volt a szervó szíj csere, mert az már ramaty volt.
Mondjam e neki, hogy görgők cseréjét is vegyük bele? Vagy lehet a kettőstömegű generál ilyen alapjárati hibát, és a csere majd megoldja ezt is? A kettőstömegű egyébként azért lesz cserélve, mert elég csúnyán koppan, csörren, ha kuplung nélkül állítom le, sőt már néha kuplungal sem vmi szép..
Generátor szabadonfutósítása is a fejemben van. De hát ennyi pénz nincs a földön, hogy egyszerre minden meglegyen.
Kicsit hosszú lett, elnézést, de próbálok kicsit felkészülten odaadni a kocsit a szerelőnek, és képben lenne amennyira csak tőlem futja. Bízok benne, de azt akarom, hogy lássa, hogy nem vagyok teljesen rá utalva, ne is jusson eszébe, hogy valamivel bepróbálkozzon. Azt lássa rajtam, hogy tényleg törődök a kocsival, és igenis ellenőrizni fogom az elvégzett munkát, és tisztában vagyok vele, hogy kb milyen autót kell majd kapnom.
Köszönöm ha válaszoltok!
Gábor

Ha már szét van borítva a vas érdemes cserélni a mind két oldali féltengely szimeringet.
Nekem már ramaty állapotban vannak és, engedik is a motorolajat.
Majd csak kuplung cserénél lesz orvosolva, mert annyiba kerülne a csere munkadíja mint egy kuplungozás ára.
Ráadásul nem nagy összeg egy szimering, talán 3-4e.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #5484 Dátum: 2016.04.27 szerda, 22:17:20 »

Ha már szét van borítva a vas érdemes cserélni a mind két oldali féltengely szimeringet.
Nekem már ramaty állapotban vannak és, engedik is a motorolajat.
Majd csak kuplung cserénél lesz orvosolva, mert annyiba kerülne a csere munkadíja mint egy kuplungozás ára.
Ráadásul nem nagy összeg egy szimering, talán 3-4e.

Köszönöm! Ezt is megfogom akkor említeni!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5485 Dátum: 2016.04.27 szerda, 22:35:56 »

Ha már szét van borítva a vas érdemes cserélni a mind két oldali féltengely szimeringet.
Nekem már ramaty állapotban vannak és, engedik is a motorolajat.
Majd csak kuplung cserénél lesz orvosolva, mert annyiba kerülne a csere munkadíja mint egy kuplungozás ára.
Ráadásul nem nagy összeg egy szimering, talán 3-4e.
féltengely szimeringnél motorolaj? vigyor3 egyre többet tanulok ma vigyor3

kuplungozáskor főtengely szimeringet szoktak cserélni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5486 Dátum: 2016.04.27 szerda, 22:36:49 »

Köszönöm! Ezt is megfogom akkor említeni!

Főtengely szimering. Ha már szét van szedve, akkor azt is.
A hidegen zakatolásra meg ne kezdd el a teljes szíjrendszert felújítani, mert lehet semmi köze hozzá, és egy laza 100ezret simán el lehet szórni rá. Meg kell keresni a hibát, nem találgatni.
Naplózva
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #5487 Dátum: 2016.04.27 szerda, 22:43:55 »

Főtengely szimering. Ha már szét van szedve, akkor azt is.
A hidegen zakatolásra meg ne kezdd el a teljes szíjrendszert felújítani, mert lehet semmi köze hozzá, és egy laza 100ezret simán el lehet szórni rá. Meg kell keresni a hibát, nem találgatni.

Uhh, nem gondoltam, hogy annyira sok. Akkor majd erőltetem, hogy nyomozzák ki a hibát, ha már szét van szedve. Köszi!

Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #5488 Dátum: 2016.04.27 szerda, 22:50:46 »

Kettőstömegű lendkerék Luk
415 0168 10/LA
1 db ok 72 894 Ft.


lendkerék csavarkészlet Luk
411 0120 10/LA
 1 db ok 4 735 Ft.


Kozponti kinyomo, kuplung Luk
510 0172 10/SZ
 1 db ok 30 000 Ft.



Kuplungkészlet Luk
624 3136 09 LUK/JK
 1 db ok 47 327 Ft.


Össz.:
154 956 Ft.

Ezeket találtam, itthon. De nagyon nem vagyok biztos, h jók e az én kocsimba, és abban sem, hogy ezek az alkatrészek kellenek nekem, lehet valami hiányzik. Ha valaki nagyon unatkozik, akkor rájuk nézhet. Ami fura, hogy SDBA motorkódot ír a részletes leírás ezekre a cuccokra, miközben pontosan megadtam a saját kocsim adatait. Elvileg FMBA, FMBB, N7BA valamelyike az enyém.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5489 Dátum: 2016.04.27 szerda, 23:07:20 »

Kettőstömegű lendkerék Luk
415 0168 10/LA
1 db ok 72 894 Ft.


lendkerék csavarkészlet Luk
411 0120 10/LA
 1 db ok 4 735 Ft.


Kozponti kinyomo, kuplung Luk
510 0172 10/SZ
 1 db ok 30 000 Ft.



Kuplungkészlet Luk
624 3136 09 LUK/JK
 1 db ok 47 327 Ft.


Össz.:
154 956 Ft.

Ezeket találtam, itthon. De nagyon nem vagyok biztos, h jók e az én kocsimba, és abban sem, hogy ezek az alkatrészek kellenek nekem, lehet valami hiányzik. Ha valaki nagyon unatkozik, akkor rájuk nézhet. Ami fura, hogy SDBA motorkódot ír a részletes leírás ezekre a cuccokra, miközben pontosan megadtam a saját kocsim adatait. Elvileg FMBA, FMBB, N7BA valamelyike az enyém.

Nekem a 2004-es N7BA-ba ugyanez a kuplung szett, lendkerék, és csavar készlet ment. De a kinyomó szerintem nem jó, mert ez az ötsebességes váltóhoz van, neked 510 0125 10 kéne.
http://webcat.schaeffler-aftermarket.com/web/schaeffler/hu_HU/PKW/36/4725/16452/applicationSearch.xhtml?result=1461791121616&showResult=1
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5490 Dátum: 2016.04.27 szerda, 23:25:31 »

Kettőstömegű lendkerék Luk
415 0168 10/LA
1 db ok 72 894 Ft.


lendkerék csavarkészlet Luk
411 0120 10/LA
 1 db ok 4 735 Ft.


Kozponti kinyomo, kuplung Luk
510 0172 10/SZ
 1 db ok 30 000 Ft.



Kuplungkészlet Luk
624 3136 09 LUK/JK
 1 db ok 47 327 Ft.


Össz.:
154 956 Ft.

Ezeket találtam, itthon. De nagyon nem vagyok biztos, h jók e az én kocsimba, és abban sem, hogy ezek az alkatrészek kellenek nekem, lehet valami hiányzik. Ha valaki nagyon unatkozik, akkor rájuk nézhet. Ami fura, hogy SDBA motorkódot ír a részletes leírás ezekre a cuccokra, miközben pontosan megadtam a saját kocsim adatait. Elvileg FMBA, FMBB, N7BA valamelyike az enyém.

FAQ-ban van cikk erről, az alapján össze tudod válogatni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #5491 Dátum: 2016.04.27 szerda, 23:25:43 »

Nekem a 2004-es N7BA-ba ugyanez a kuplung szett, lendkerék, és csavar készlet ment. De a kinyomó szerintem nem jó, mert ez az ötsebességes váltóhoz van, neked 510 0125 10 kéne.
http://webcat.schaeffler-aftermarket.com/web/schaeffler/hu_HU/PKW/36/4725/16452/applicationSearch.xhtml?result=1461791121616&showResult=1

Ezt a 510 0125 10-et nem lehet kapni az oldalon, ahol a többit nézem. De mindegy, max rendelem 2 külön helyről. Ez így összesen 170-180 ezer. Munkadíjnak mennyit szoktak elkérni? 30-40 ezer? Kicsivel 200 felé csúszik a dolog, ha így számolok, csak a kérdés, hogy a szervíz mennyire szereti, ha én viszem az alkatrészeket.  szomoru1
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5492 Dátum: 2016.04.27 szerda, 23:44:07 »

Ezt a 510 0125 10-et nem lehet kapni az oldalon, ahol a többit nézem. De mindegy, max rendelem 2 külön helyről. Ez így összesen 170-180 ezer. Munkadíjnak mennyit szoktak elkérni? 30-40 ezer? Kicsivel 200 felé csúszik a dolog, ha így számolok, csak a kérdés, hogy a szervíz mennyire szereti, ha én viszem az alkatrészeket.  szomoru1

Ennyiért a szerviz is beszerzi neked. Ha nincs kedvezményed vagy nem külföldről rendeled occóé, akkor inkább hagyd a szervizre a beszerzést.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #5493 Dátum: 2016.04.27 szerda, 23:54:00 »

Ennyiért a szerviz is beszerzi neked. Ha nincs kedvezményed vagy nem külföldről rendeled occóé, akkor inkább hagyd a szervizre a beszerzést.

240es árajánlatot kaptam az egyik helyen. De akkor úgy nézem érdeklődöm másikban is. Szeged nagyváros, csak lesz jobb ajánlat is. Vagy lehet bepróbálom a külföldi rendelést, mert kedvezmény sajna nincs.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5494 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 10:09:03 »

Ez jól hangzik, de sajnos alkatrészben nem vagyok otthon.  Néztem sok oldalt, óriási árkülönbségekkel, ha tudtok linkelni olyat amelyek tuti jók az enyémbe, és összepasszolnak, azt nagyon megköszönöm.

Bemész a megfelelő FAQ témába, és ott van felsorolva az összes LUK alkatrészkód... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5495 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 10:17:57 »

Ennyiért a szerviz is beszerzi neked. Ha nincs kedvezményed vagy nem külföldről rendeled occóé, akkor inkább hagyd a szervizre a beszerzést.

Persze, hogy beszerzi. Aztán szépen kiszámlázza neked listaáron, ami közel sem ennyi  vigyor3
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #5496 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 11:14:26 »

Sziasztok! Manuális 5-ös váltóba szeretnék olajat cserélni. (Nincs baj csak így 300 ezer km után gondlom rosszat nem tehet) Valami furfangosság van amit tudnom kellene a mondeos wiki cikken kívül ? A betöltő nyílást az akksit ha kiszedem elérem ?

Castrol 75w90 jó bele ? Az olaj adatlapján van egy ilyen minősítés: Ford WSD-M2C200-C
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.05 csütörtök, 13:02:42 írta balkal » Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #5497 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 13:08:22 »

Sziasztok! Manuális 5-ös váltóba szeretnék olajat cserélni. (Nincs baj csak így 300 ezer km után gondlom rosszat nem tehet) Valami furfangosság van amit tudnom kellene a mondeos wiki cikken kívül ? A betöltő nyílást az akksit ha kiszedem elérem ?

Castrol 75w90 jó bele ? Az olaj adatlapján van egy ilyen minősítés: Ford WSD-M2C200-C

Én is ezt vettem, tökéletesen megfelel. Nem kell az akksit se kivenni ha van nyúlványos tölcséred. 1 dologra kell figyelni, először a betöltő csavart lazítsd meg, utána a leeresztő csavart.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5498 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 13:52:31 »

Sziasztok! Manuális 5-ös váltóba szeretnék olajat cserélni. (Nincs baj csak így 300 ezer km után gondlom rosszat nem tehet) Valami furfangosság van amit tudnom kellene a mondeos wiki cikken kívül ? A betöltő nyílást az akksit ha kiszedem elérem ?

Castrol 75w90 jó bele ? Az olaj adatlapján van egy ilyen minősítés: Ford WSD-M2C200-C

Hosszú cső kell a tölcsér végére, nem kell szétszedni a fél autót.

Először ellenőrizd, hogy a _betöltő_ csavart ki tudod-e nyitni. Mert amíg az nem nyílik, nem érdemes leereszteni az olajat a váltóból... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #5499 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 18:06:39 »

Sziasztok! Manuális 5-ös váltóba szeretnék olajat cserélni. (Nincs baj csak így 300 ezer km után gondlom rosszat nem tehet) Valami furfangosság van amit tudnom kellene a mondeos wiki cikken kívül ? A betöltő nyílást az akksit ha kiszedem elérem ?

Castrol 75w90 jó bele ? Az olaj adatlapján van egy ilyen minősítés: Ford WSD-M2C200-C

Én 1dl-es fecskendővel és benzincsővel csináltam.
Ez is egy opció. Wink
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.