Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:02:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
103
104
105
106
107
108
109
[
110
]
111
112
113
114
115
116
117
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2327229 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5450 Dátum:
2016.03.27 vasárnap, 19:19:03 »
Idézetet írta: Guen - 2016.03.27 vasárnap, 17:50:18
facelift előtt és utáni verziónál az áttételek is lehetnek másak? Mert amit tőled vettem váltót (HZsolt) ahogy észrevettem kevesebbet forog mint ami rajta volt. Eddig 5.-ben 2500-as fordulatnál pont 120km/h volt a sebesség és mindkét mutató pont függőben állt. Ez igen biztos mert ez volt az átlag autópálya tempóm így sokat láttam. Most az új váltóval (kuplungszett is cserélve.) inkább 2300 körül forog 120km/h-nál, és városban is érezhető hogy alacsonyabb fordulaton üzemel a motor a többi fokozatban is. Gumikon nem változtattam mindig gyári méret és nem is volt cserélve a váltócsere alatt. Ez nem probléma nem arról van szó csak meglepődtem rajta.
kb 6 féle áttétel létezett az mk3as váltóknál....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5451 Dátum:
2016.03.27 vasárnap, 19:23:49 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.27 vasárnap, 19:19:03
kb 6 féle áttétel létezett az mk3as váltóknál....
Váltó áttétel talán nem, de diffi áttétel volt többféle.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5452 Dátum:
2016.03.27 vasárnap, 19:34:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.27 vasárnap, 19:23:49
Váltó áttétel talán nem, de diffi áttétel volt többféle.
AndyA
picicica megmondja annak akit annyira érdekel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5453 Dátum:
2016.03.29 kedd, 18:49:11 »
Frankó végülis jobban jártam ezzel pedig nem is tudtam hogy létezik más áttétel is.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5454 Dátum:
2016.03.29 kedd, 20:00:25 »
Idézetet írta: Guen - 2016.03.29 kedd, 18:49:11
Frankó végülis jobban jártam ezzel pedig nem is tudtam hogy létezik más áttétel is.
én meg pont bosszankodtam utána, hogy eladtam a hosszabb 5-öst és a rövid 5ös tddi-t sikerült venni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5455 Dátum:
2016.03.31 csütörtök, 21:14:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.03.29 kedd, 20:00:25
én meg pont bosszankodtam utána, hogy eladtam a hosszabb 5-öst és a rövid 5ös tddi-t sikerült venni
Sziasztok!
Ha igazán autób....zi vagyok, mert az vagyok, milyen sűrűn kéne cserélni a váltóban az olajat? Valamint szerintetek melyik az igazán überf...sza olaj?
Sokat megyek városban, így rengeteg a váltás. (persze lehet, hogy ennek semmi köze nincs a sűrűbb cseréhez) Ja, és men a Ford váltóolajra gondolok.....
És még valami: adalékolni kéne? (az autó életében nem akarok váltót cserélni)
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5456 Dátum:
2016.03.31 csütörtök, 22:03:04 »
Idézetet írta: Waterminator - 2016.03.31 csütörtök, 21:14:59
Sziasztok!
Ha igazán autób....zi vagyok, mert az vagyok, milyen sűrűn kéne cserélni a váltóban az olajat? Valamint szerintetek melyik az igazán überf...sza olaj?
Sokat megyek városban, így rengeteg a váltás. (persze lehet, hogy ennek semmi köze nincs a sűrűbb cseréhez) Ja, és men a Ford váltóolajra gondolok.....
És még valami: adalékolni kéne? (az autó életében nem akarok váltót cserélni)
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Hivatalosan soha.
Szubjektív vélemény: ha 2-3 évente/100000 km-enként cseréled, azzal rosszat valószínűleg nem teszel.
A gyári előírásnak megfelelő olaj pont jó bele. Nem kell se jobb, se rosszabb.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5457 Dátum:
2016.03.31 csütörtök, 22:07:49 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.03.31 csütörtök, 22:03:04
Hivatalosan soha.
Szubjektív vélemény: ha 2-3 évente/100000 km-enként cseréled, azzal rosszat valószínűleg nem teszel.
A gyári előírásnak megfelelő olaj pont jó bele. Nem kell se jobb, se rosszabb.
Köszi a választ.
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5458 Dátum:
2016.04.01 péntek, 10:11:57 »
Idézetet írta: Waterminator - 2016.03.31 csütörtök, 21:14:59
Sziasztok!
Ha igazán autób....zi vagyok, mert az vagyok, milyen sűrűn kéne cserélni a váltóban az olajat? Valamint szerintetek melyik az igazán überf...sza olaj?
Sokat megyek városban, így rengeteg a váltás. (persze lehet, hogy ennek semmi köze nincs a sűrűbb cseréhez) Ja, és men a Ford váltóolajra gondolok.....
És még valami: adalékolni kéne? (az autó életében nem akarok váltót cserélni)
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Egyesek szerint a Xado váltóolaj adalékja egészen jó hatású tud lenni. Én nem próbáltam, de olyan mondta, aki igen.
Két tubussal kell belőle. Egyet a mostani fáradtolajba kell beletenni, utána járni vele pár ezer km-t, majd olajcsere, és a frisset azonnal felütni vele.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5459 Dátum:
2016.04.01 péntek, 16:21:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.01 péntek, 10:11:57
Egyesek szerint a Xado váltóolaj adalékja egészen jó hatású tud lenni. Én nem próbáltam, de olyan mondta, aki igen.
Két tubussal kell belőle. Egyet a mostani fáradtolajba kell beletenni, utána járni vele pár ezer km-t, majd olajcsere, és a frisset azonnal felütni vele.
AndyA
Ugyan nem váltóolaj adalékot, de szervót használtam lesz ami lesz alapon. Már nagyon csúnyán búgott és a xado betöltése után kussba maradt.......valamit tud.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5460 Dátum:
2016.04.02 szombat, 09:31:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.01 péntek, 10:11:57
Egyesek szerint a Xado váltóolaj adalékja egészen jó hatású tud lenni. Én nem próbáltam, de olyan mondta, aki igen.
Két tubussal kell belőle. Egyet a mostani fáradtolajba kell beletenni, utána járni vele pár ezer km-t, majd olajcsere, és a frisset azonnal felütni vele.
AndyA
Nálam is bekerült, és sokat csendesedett és finomodott a váltó. Persze ez a friss olaj hatása is
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5461 Dátum:
2016.04.06 szerda, 07:43:23 »
Idézetet írta: Zoleex - 2016.04.01 péntek, 16:21:46
Ugyan nem váltóolaj adalékot, de szervót használtam lesz ami lesz alapon. Már nagyon csúnyán búgott és a xado betöltése után kussba maradt.......valamit tud.
Tisztelt Fórumtárs!
Csak megerősíteni tudom a véleményed a Xadó adalékanyaggal kapcsolatban. A szervó és a sebváltóba mindenképp javaslom. Főleg megelőzés ként.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5462 Dátum:
2016.04.06 szerda, 07:51:07 »
Idézetet írta: Waterminator - 2016.03.31 csütörtök, 21:14:59
Sziasztok!
Ha igazán autób....zi vagyok, mert az vagyok, milyen sűrűn kéne cserélni a váltóban az olajat? Valamint szerintetek melyik az igazán überf...sza olaj?
Sokat megyek városban, így rengeteg a váltás. (persze lehet, hogy ennek semmi köze nincs a sűrűbb cseréhez) Ja, és men a Ford váltóolajra gondolok.....
És még valami: adalékolni kéne? (az autó életében nem akarok váltót cserélni)
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Tisztelt Fórumtárs!
A mondeo sebváltója egy jól kitalált, megfelelő áttételű jó anyagból készült, strapabíró váltó. Viszont nem szabad felülni a jól hangzó élettartam olajjal feltöltött süket reklámdumának. A 100 ezer km olajcsere periódus javasolt és ajánlott. A váltó mindenképp meghálálja. A váltó olajjal kapcsolatban az előírt specifikációnak megfelelő olajok tökéletesen megfelelnek. Nincs különleges igény. A xadó sebváltó adalékot én is csak javasolni tudom.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
caratyuska
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5463 Dátum:
2016.04.12 kedd, 09:26:22 »
Tudja valaki linkelni a konrét Xado adalékot?
Naplózva
Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5464 Dátum:
2016.04.12 kedd, 09:31:57 »
Idézetet írta: caratyuska - 2016.04.12 kedd, 09:26:22
Tudja valaki linkelni a konrét Xado adalékot?
Gugli a barátod:
http://xado.hu/webshop/revitalizalok/valto-attetel/valto-differencialmu
A legegyszerűbb EX120 kell neked. Ne itt vedd meg, máshol van olcsóbban, pl.:
http://forex.hu/webshop/xado/xado-revitalizalok/valto-attetel/xado-ex120-valtohoz-2-cikk
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Borso76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5465 Dátum:
2016.04.12 kedd, 11:30:35 »
üdvözletem!
Szeretnék az autómban az 5 fokozatú váltómat egy automata váltóra cserélni lehetséges ez? Ha igen kérném a segítségeteket hova fordulhatok.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5466 Dátum:
2016.04.12 kedd, 11:53:23 »
Idézetet írta: Borso76 - 2016.04.12 kedd, 11:30:35
üdvözletem!
Szeretnék az autómban az 5 fokozatú váltómat egy automata váltóra cserélni lehetséges ez? Ha igen kérném a segítségeteket hova fordulhatok.
egyszerűbb a teljes autócsere. és olcsóbb is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5467 Dátum:
2016.04.12 kedd, 12:01:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.12 kedd, 09:31:57
Gugli a barátod:
http://xado.hu/webshop/revitalizalok/valto-attetel/valto-differencialmu
A legegyszerűbb EX120 kell neked. Ne itt vedd meg, máshol van olcsóbban, pl.:
http://forex.hu/webshop/xado/xado-revitalizalok/valto-attetel/xado-ex120-valtohoz-2-cikk
AndyA
www.olajwebshop.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
süfike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5468 Dátum:
2016.04.12 kedd, 20:34:47 »
Hali Skacok!
Elfosta magát a váltótartó bakom.
ez:
https://cromax.hu/sebessegvalto/sebessegvalto_es_alkatreszei/sebessegvalto_tartok/valtotarto_bak_ford_mondeo_2000-2007_17078
van acromaxnál kedvezménye valakinek vagy a csoportnak?
Köszönöm.
Ü.
Gyuri
Naplózva
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5469 Dátum:
2016.04.12 kedd, 21:49:04 »
Idézetet írta: süfike - 2016.04.12 kedd, 20:34:47
Hali Skacok!
Elfosta magát a váltótartó bakom.
ez:
https://cromax.hu/sebessegvalto/sebessegvalto_es_alkatreszei/sebessegvalto_tartok/valtotarto_bak_ford_mondeo_2000-2007_17078
van acromaxnál kedvezménye valakinek vagy a csoportnak?
Köszönöm.
Ü.
Gyuri
Én most vettem a havertól és tuti a cucc! Bontottat tettem bele. Minden ok , ha neked is kell őt ajánlom:
mk3mondeoalkatresz
üdv: Dani
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
FokaDriver
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5470 Dátum:
2016.04.12 kedd, 22:54:01 »
Idézetet írta: süfike - 2016.04.12 kedd, 20:34:47
Hali Skacok!
Elfosta magát a váltótartó bakom.
Csak hogy tanuljunk...hogy veszi észre az ember fia hogy cserére szorul a váltótartó bak. Mik a tünetek ?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5471 Dátum:
2016.04.13 szerda, 06:52:25 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2016.04.12 kedd, 22:54:01
Csak hogy tanuljunk...hogy veszi észre az ember fia hogy cserére szorul a váltótartó bak. Mik a tünetek ?
Tisztelt Fórumtárs!
Induláskor előre vagy hátramenetben erőteljes akár fémes koppanást vagy csattanást észlelni, az általában szétverődött szilentek miatt.
Továbbá tapasztalatból mondom, hogy a tartóbak(sebválltó nyomatéktám) beépítése előtt az alumínium fémházba besajtolt szilenteket, érdemes fémragasztóval mindkét oldalirányból megragasztani. Tudni illik a rögzítés csupán a besajtolásból ered, és a tartókeret képes elcsúszni asszimetrikus helyzetbe a szilenteken, ami tovább növeli az idő előtti kiverődést. Ez a probléma többször előfordult az olcsó, utána gyártott nyomatéktámoknál.
http://www.ivpicture.hu/pic.php?id=858768
http://www.ivpicture.hu/pic.php?id=858767
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.13 szerda, 09:34:07 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
süfike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5472 Dátum:
2016.04.13 szerda, 08:01:44 »
Idézetet írta: László - 2016.04.13 szerda, 06:52:25
Tisztelt Fórumtárs!
Induláskor előre vagy hátramenetben erőteljes akár fémes koppanást vagy csattanást észlelni, az általában szétverődött szilentek miatt. Továbbá tapasztalatból mondom, hogy a tartóbak(sebválltó nyomatéktám) beépítése előtt az alumínium fémházba besajtolt szilenteket, érdemes fémragasztóval mindkét oldalirányból megragasztani. Tudni illik a rögzítés csupán a besajtolásból ered, és a tartókeret képes elcsúszni asszimetrikus helyzetbe a szilenteken, ami tovább növeli az idő előtti kiverődést. Ez a probléma többször előfordult az olcsó, utána gyártott nyomatéktámoknál.
Flash változat
http://www.ivpicture.hu/pic.php?id=858768
Tisztelettel László!
Megelőztél és így veszed észre valóban:-)
Köszönöm.
Naplózva
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5473 Dátum:
2016.04.14 csütörtök, 16:19:45 »
Sziasztok !
Kopogas vagy inkább szelep hang hallatszik de amikor benyomom a kuplungot megszunik. A Fabiamall volt ilyen akkor azt mondták a nyelestengely végén lévő csapágy csinálja.Azt mondták majd kuplunggal együtt majd csere de ettől még használható.Ennél is igaz lehet ez?
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5474 Dátum:
2016.04.23 szombat, 15:27:34 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.04.14 csütörtök, 16:19:45
Sziasztok !
Kopogas vagy inkább szelep hang hallatszik de amikor benyomom a kuplungot megszunik. A Fabiamall volt ilyen akkor azt mondták a nyelestengely végén lévő csapágy csinálja.Azt mondták majd kuplunggal együtt majd csere de ettől még használható.Ennél is igaz lehet ez?
Szintén zenész! Szóval engem is érdekelne a "megoldás". Ja, nálam ez motorcsere után jelentkezett (nyilván lent volt a váltó is)
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5475 Dátum:
2016.04.24 vasárnap, 09:45:21 »
Sziasztok!
Csinált már valamelyikőtök olyat, hogy fl előtti 5 sebességes felhúzós váltó kulisszát cserélt ötsebességes nem felhúzós váltó kulisszára? Mi a teendő sok mindent kell cserélni, vagy elég a váltó kulissza csere, vagy a bovdenek miatt, lehetetlen a csere?
köszi előre is!
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5476 Dátum:
2016.04.27 szerda, 20:24:02 »
Sziasztok,n
sajnos úgy néz ki jövő hónapban esedékes lesz a kettőstömegű cseréje. Nyilván ha már bontjuk, akkor kap új kinyomó csapágyat, és kuplung tárcsát. Erre kaptam is egy jónak tűnő ajánlatot 240 huf-ért. Ebben benne van a munkadíj, mert a szerelőmnek rokona ford alkatrész üzletet vezet, és ugye kicsit olcsóbban betudja szerezni a dolgokat ergo "anyagárban" megcsinálnák nekem.
A kérdésem, hogy megéri-e még mást is cseréni, ha már szétszedik? Nem tudom milyen plusz kopó alkatrészek vannak arra, amelyeket esetleg feltétlen cserélni kéne, ha nem akarom szivatni magam.
A másik kérésem, hogy szerény tudatlan véleményem szerint van némi zörgés, az alapjárat közben, ami bemelegedés után megszűnik teljesen (kb 2-3 perc). De néha érezhetően beleránt a kocsiba, mintha valami hajtás szíj egy pillanatra meglazulna, majd a hirtelen feszülés után mozdít egy szemre láthatatlan de bent ülve érezhetőt a kocsin. A néha alatt azt értem, hogy a kocsit beindítom, melegítem, és ekkor kezdi kb 5-10 mp-enként, de teljesen szabálytalanul. Diagnosztika kizárta a porlasztó hibát. Szervó szíj csere volt. A hiba megmaradt. Az én tényleg tudatlan tippem a feszítő görgők kopottsága. Érdemes e szólnom a szerelőnek, hogy a kettőstömegű mellett, egyben a görgőket is cserélje? Legutóbb nem találta ennek a hibának az okát, mert mint mondtam, 2-3 perc után elmúlik, és amíg ki nem hűl a motor addig nem produkálja újra. Legutúbb ott töltött egy estét a kocsi, h reggel hidegen tudja indítani, hallotta, érezte is a hibát, de mire megtalálnák, elmúlik minden, szóval macerás, és csak tipp volt a szervó szíj csere, mert az már ramaty volt.
Mondjam e neki, hogy görgők cseréjét is vegyük bele? Vagy lehet a kettőstömegű generál ilyen alapjárati hibát, és a csere majd megoldja ezt is? A kettőstömegű egyébként azért lesz cserélve, mert elég csúnyán koppan, csörren, ha kuplung nélkül állítom le, sőt már néha kuplungal sem vmi szép..
Generátor szabadonfutósítása is a fejemben van. De hát ennyi pénz nincs a földön, hogy egyszerre minden meglegyen.
Kicsit hosszú lett, elnézést, de próbálok kicsit felkészülten odaadni a kocsit a szerelőnek, és képben lenne amennyira csak tőlem futja. Bízok benne, de azt akarom, hogy lássa, hogy nem vagyok teljesen rá utalva, ne is jusson eszébe, hogy valamivel bepróbálkozzon. Azt lássa rajtam, hogy tényleg törődök a kocsival, és igenis ellenőrizni fogom az elvégzett munkát, és tisztában vagyok vele, hogy kb milyen autót kell majd kapnom.
Köszönöm ha válaszoltok!
Gábor
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5477 Dátum:
2016.04.27 szerda, 20:53:26 »
Idézetet írta: okros1 - 2016.04.27 szerda, 20:24:02
Sziasztok,n
sajnos úgy néz ki jövő hónapban esedékes lesz a kettőstömegű cseréje. Nyilván ha már bontjuk, akkor kap új kinyomó csapágyat, és kuplung tárcsát. Erre kaptam is egy jónak tűnő ajánlatot 240 huf-ért. Ebben benne van a munkadíj, mert a szerelőmnek rokona ford alkatrész üzletet vezet, és ugye kicsit olcsóbban betudja szerezni a dolgokat ergo "anyagárban" megcsinálnák nekem.
A kérdésem, hogy megéri-e még mást is cseréni, ha már szétszedik? Nem tudom milyen plusz kopó alkatrészek vannak arra, amelyeket esetleg feltétlen cserélni kéne, ha nem akarom szivatni magam.
A másik kérésem, hogy szerény tudatlan véleményem szerint van némi zörgés, az alapjárat közben, ami bemelegedés után megszűnik teljesen (kb 2-3 perc). De néha érezhetően beleránt a kocsiba, mintha valami hajtás szíj egy pillanatra meglazulna, majd a hirtelen feszülés után mozdít egy szemre láthatatlan de bent ülve érezhetőt a kocsin. A néha alatt azt értem, hogy a kocsit beindítom, melegítem, és ekkor kezdi kb 5-10 mp-enként, de teljesen szabálytalanul. Diagnosztika kizárta a porlasztó hibát. Szervó szíj csere volt. A hiba megmaradt. Az én tényleg tudatlan tippem a feszítő görgők kopottsága. Érdemes e szólnom a szerelőnek, hogy a kettőstömegű mellett, egyben a görgőket is cserélje? Legutóbb nem találta ennek a hibának az okát, mert mint mondtam, 2-3 perc után elmúlik, és amíg ki nem hűl a motor addig nem produkálja újra. Legutúbb ott töltött egy estét a kocsi, h reggel hidegen tudja indítani, hallotta, érezte is a hibát, de mire megtalálnák, elmúlik minden, szóval macerás, és csak tipp volt a szervó szíj csere, mert az már ramaty volt.
Mondjam e neki, hogy görgők cseréjét is vegyük bele? Vagy lehet a kettőstömegű generál ilyen alapjárati hibát, és a csere majd megoldja ezt is? A kettőstömegű egyébként azért lesz cserélve, mert elég csúnyán koppan, csörren, ha kuplung nélkül állítom le, sőt már néha kuplungal sem vmi szép..
Generátor szabadonfutósítása is a fejemben van. De hát ennyi pénz nincs a földön, hogy egyszerre minden meglegyen.
Kicsit hosszú lett, elnézést, de próbálok kicsit felkészülten odaadni a kocsit a szerelőnek, és képben lenne amennyira csak tőlem futja. Bízok benne, de azt akarom, hogy lássa, hogy nem vagyok teljesen rá utalva, ne is jusson eszébe, hogy valamivel bepróbálkozzon. Azt lássa rajtam, hogy tényleg törődök a kocsival, és igenis ellenőrizni fogom az elvégzett munkát, és tisztában vagyok vele, hogy kb milyen autót kell majd kapnom.
Köszönöm ha válaszoltok!
Gábor
Hmm...
180 font körül van a 2.0-s DMF, ez mondjuk 80 ezer Ft. Hozzá kuplung-kinyomó, ami valamivel olcsóbb, de most az istennek nem töltődik be a weboldal, hogy megnézzem, mennyi, plusz postaköltség 30 font. Hozzá 40-50 ezres munkadíjat számolva rá még mindig bőven 200 alatt vagyunk.
De javítson ki valaki, ha nagyot tévednék, és nagyon elavultak lennének az elképzeléseim az árakról.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5478 Dátum:
2016.04.27 szerda, 20:59:00 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.04.27 szerda, 20:40:27
Én szerintem gyújtás hiba. Nem olyan érzés mintha darabos vagy csomós lenne a benzin? Ha igen akkor a triót kell megvizsgálni, gyertya kábel trafó.
Hallani lehet a zörgő hangot. Nem tűnik olyannak mint amikor darabos az alapjárat, sajna már az is volt. Izzító gyertyák frissek. Bár attól hogy cserélve volt, a trionak még lehet baja. Köszi, megnézzük majd azt is.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5479 Dátum:
2016.04.27 szerda, 21:02:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.27 szerda, 20:53:26
Hmm...
180 font körül van a 2.0-s DMF, ez mondjuk 80 ezer Ft. Hozzá kuplung-kinyomó, ami valamivel olcsóbb, de most az istennek nem töltődik be a weboldal, hogy megnézzem, mennyi, plusz postaköltség 30 font. Hozzá 40-50 ezres munkadíjat számolva rá még mindig bőven 200 alatt vagyunk.
De javítson ki valaki, ha nagyot tévednék, és nagyon elavultak lennének az elképzeléseim az árakról.
AndyA
Ez jól hangzik, de sajnos alkatrészben nem vagyok otthon. Néztem sok oldalt, óriási árkülönbségekkel, ha tudtok linkelni olyat amelyek tuti jók az enyémbe, és összepasszolnak, azt nagyon megköszönöm.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5480 Dátum:
2016.04.27 szerda, 21:17:46 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.04.27 szerda, 20:40:27
Én szerintem gyújtás hiba. Nem olyan érzés mintha darabos vagy csomós lenne a benzin? Ha igen akkor a triót kell megvizsgálni, gyertya kábel trafó.
dízelben gyújtáshiba és benzin?
taníts még
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5481 Dátum:
2016.04.27 szerda, 21:25:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.04.27 szerda, 21:17:46
dízelben gyújtáshiba és benzin?
taníts még
Óóóó bakker, ezt megint beszívtam. Jézus úristen. Elnézést, nem szóltam. Most megyek és lefekszem, többet nem szólok ma.
Bocsi mégegyszer.
Azért jót röhögtem magamon legalább.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5482 Dátum:
2016.04.27 szerda, 21:58:54 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.04.27 szerda, 21:25:27
Óóóó bakker, ezt megint beszívtam. Jézus úristen. Elnézést, nem szóltam. Most megyek és lefekszem, többet nem szólok ma.
Bocsi mégegyszer.
Azért jót röhögtem magamon legalább.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5483 Dátum:
2016.04.27 szerda, 22:06:51 »
Idézetet írta: okros1 - 2016.04.27 szerda, 20:24:02
Sziasztok,n
sajnos úgy néz ki jövő hónapban esedékes lesz a kettőstömegű cseréje. Nyilván ha már bontjuk, akkor kap új kinyomó csapágyat, és kuplung tárcsát. Erre kaptam is egy jónak tűnő ajánlatot 240 huf-ért. Ebben benne van a munkadíj, mert a szerelőmnek rokona ford alkatrész üzletet vezet, és ugye kicsit olcsóbban betudja szerezni a dolgokat ergo "anyagárban" megcsinálnák nekem.
A kérdésem, hogy megéri-e még mást is cseréni, ha már szétszedik? Nem tudom milyen plusz kopó alkatrészek vannak arra, amelyeket esetleg feltétlen cserélni kéne, ha nem akarom szivatni magam.
A másik kérésem, hogy szerény tudatlan véleményem szerint van némi zörgés, az alapjárat közben, ami bemelegedés után megszűnik teljesen (kb 2-3 perc). De néha érezhetően beleránt a kocsiba, mintha valami hajtás szíj egy pillanatra meglazulna, majd a hirtelen feszülés után mozdít egy szemre láthatatlan de bent ülve érezhetőt a kocsin. A néha alatt azt értem, hogy a kocsit beindítom, melegítem, és ekkor kezdi kb 5-10 mp-enként, de teljesen szabálytalanul. Diagnosztika kizárta a porlasztó hibát. Szervó szíj csere volt. A hiba megmaradt. Az én tényleg tudatlan tippem a feszítő görgők kopottsága. Érdemes e szólnom a szerelőnek, hogy a kettőstömegű mellett, egyben a görgőket is cserélje? Legutóbb nem találta ennek a hibának az okát, mert mint mondtam, 2-3 perc után elmúlik, és amíg ki nem hűl a motor addig nem produkálja újra. Legutúbb ott töltött egy estét a kocsi, h reggel hidegen tudja indítani, hallotta, érezte is a hibát, de mire megtalálnák, elmúlik minden, szóval macerás, és csak tipp volt a szervó szíj csere, mert az már ramaty volt.
Mondjam e neki, hogy görgők cseréjét is vegyük bele? Vagy lehet a kettőstömegű generál ilyen alapjárati hibát, és a csere majd megoldja ezt is? A kettőstömegű egyébként azért lesz cserélve, mert elég csúnyán koppan, csörren, ha kuplung nélkül állítom le, sőt már néha kuplungal sem vmi szép..
Generátor szabadonfutósítása is a fejemben van. De hát ennyi pénz nincs a földön, hogy egyszerre minden meglegyen.
Kicsit hosszú lett, elnézést, de próbálok kicsit felkészülten odaadni a kocsit a szerelőnek, és képben lenne amennyira csak tőlem futja. Bízok benne, de azt akarom, hogy lássa, hogy nem vagyok teljesen rá utalva, ne is jusson eszébe, hogy valamivel bepróbálkozzon. Azt lássa rajtam, hogy tényleg törődök a kocsival, és igenis ellenőrizni fogom az elvégzett munkát, és tisztában vagyok vele, hogy kb milyen autót kell majd kapnom.
Köszönöm ha válaszoltok!
Gábor
Ha már szét van borítva a vas érdemes cserélni a mind két oldali féltengely szimeringet.
Nekem már ramaty állapotban vannak és, engedik is a motorolajat.
Majd csak kuplung cserénél lesz orvosolva, mert annyiba kerülne a csere munkadíja mint egy kuplungozás ára.
Ráadásul nem nagy összeg egy szimering, talán 3-4e.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5484 Dátum:
2016.04.27 szerda, 22:17:20 »
Idézetet írta: Kispusi - 2016.04.27 szerda, 22:06:51
Ha már szét van borítva a vas érdemes cserélni a mind két oldali féltengely szimeringet.
Nekem már ramaty állapotban vannak és, engedik is a motorolajat.
Majd csak kuplung cserénél lesz orvosolva, mert annyiba kerülne a csere munkadíja mint egy kuplungozás ára.
Ráadásul nem nagy összeg egy szimering, talán 3-4e.
Köszönöm! Ezt is megfogom akkor említeni!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5485 Dátum:
2016.04.27 szerda, 22:35:56 »
Idézetet írta: Kispusi - 2016.04.27 szerda, 22:06:51
Ha már szét van borítva a vas érdemes cserélni a mind két oldali féltengely szimeringet.
Nekem már ramaty állapotban vannak és, engedik is a motorolajat.
Majd csak kuplung cserénél lesz orvosolva, mert annyiba kerülne a csere munkadíja mint egy kuplungozás ára.
Ráadásul nem nagy összeg egy szimering, talán 3-4e.
féltengely szimeringnél motorolaj?
egyre többet tanulok ma
kuplungozáskor főtengely szimeringet szoktak cserélni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5486 Dátum:
2016.04.27 szerda, 22:36:49 »
Idézetet írta: okros1 - 2016.04.27 szerda, 22:17:20
Köszönöm! Ezt is megfogom akkor említeni!
Főtengely szimering. Ha már szét van szedve, akkor azt is.
A hidegen zakatolásra meg ne kezdd el a teljes szíjrendszert felújítani, mert lehet semmi köze hozzá, és egy laza 100ezret simán el lehet szórni rá. Meg kell keresni a hibát, nem találgatni.
Naplózva
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5487 Dátum:
2016.04.27 szerda, 22:43:55 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.27 szerda, 22:36:49
Főtengely szimering. Ha már szét van szedve, akkor azt is.
A hidegen zakatolásra meg ne kezdd el a teljes szíjrendszert felújítani, mert lehet semmi köze hozzá, és egy laza 100ezret simán el lehet szórni rá. Meg kell keresni a hibát, nem találgatni.
Uhh, nem gondoltam, hogy annyira sok. Akkor majd erőltetem, hogy nyomozzák ki a hibát, ha már szét van szedve. Köszi!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5488 Dátum:
2016.04.27 szerda, 22:50:46 »
Kettőstömegű lendkerék Luk
415 0168 10/LA
1 db ok 72 894 Ft.
lendkerék csavarkészlet Luk
411 0120 10/LA
1 db ok 4 735 Ft.
Kozponti kinyomo, kuplung Luk
510 0172 10/SZ
1 db ok 30 000 Ft.
Kuplungkészlet Luk
624 3136 09 LUK/JK
1 db ok 47 327 Ft.
Össz.:
154 956 Ft.
Ezeket találtam, itthon. De nagyon nem vagyok biztos, h jók e az én kocsimba, és abban sem, hogy ezek az alkatrészek kellenek nekem, lehet valami hiányzik. Ha valaki nagyon unatkozik, akkor rájuk nézhet. Ami fura, hogy SDBA motorkódot ír a részletes leírás ezekre a cuccokra, miközben pontosan megadtam a saját kocsim adatait. Elvileg FMBA, FMBB, N7BA valamelyike az enyém.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5489 Dátum:
2016.04.27 szerda, 23:07:20 »
Idézetet írta: okros1 - 2016.04.27 szerda, 22:50:46
Kettőstömegű lendkerék Luk
415 0168 10/LA
1 db ok 72 894 Ft.
lendkerék csavarkészlet Luk
411 0120 10/LA
1 db ok 4 735 Ft.
Kozponti kinyomo, kuplung Luk
510 0172 10/SZ
1 db ok 30 000 Ft.
Kuplungkészlet Luk
624 3136 09 LUK/JK
1 db ok 47 327 Ft.
Össz.:
154 956 Ft.
Ezeket találtam, itthon. De nagyon nem vagyok biztos, h jók e az én kocsimba, és abban sem, hogy ezek az alkatrészek kellenek nekem, lehet valami hiányzik. Ha valaki nagyon unatkozik, akkor rájuk nézhet. Ami fura, hogy SDBA motorkódot ír a részletes leírás ezekre a cuccokra, miközben pontosan megadtam a saját kocsim adatait. Elvileg FMBA, FMBB, N7BA valamelyike az enyém.
Nekem a 2004-es N7BA-ba ugyanez a kuplung szett, lendkerék, és csavar készlet ment. De a kinyomó szerintem nem jó, mert ez az ötsebességes váltóhoz van, neked 510 0125 10 kéne.
http://webcat.schaeffler-aftermarket.com/web/schaeffler/hu_HU/PKW/36/4725/16452/applicationSearch.xhtml?result=1461791121616&showResult=1
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5490 Dátum:
2016.04.27 szerda, 23:25:31 »
Idézetet írta: okros1 - 2016.04.27 szerda, 22:50:46
Kettőstömegű lendkerék Luk
415 0168 10/LA
1 db ok 72 894 Ft.
lendkerék csavarkészlet Luk
411 0120 10/LA
1 db ok 4 735 Ft.
Kozponti kinyomo, kuplung Luk
510 0172 10/SZ
1 db ok 30 000 Ft.
Kuplungkészlet Luk
624 3136 09 LUK/JK
1 db ok 47 327 Ft.
Össz.:
154 956 Ft.
Ezeket találtam, itthon. De nagyon nem vagyok biztos, h jók e az én kocsimba, és abban sem, hogy ezek az alkatrészek kellenek nekem, lehet valami hiányzik. Ha valaki nagyon unatkozik, akkor rájuk nézhet. Ami fura, hogy SDBA motorkódot ír a részletes leírás ezekre a cuccokra, miközben pontosan megadtam a saját kocsim adatait. Elvileg FMBA, FMBB, N7BA valamelyike az enyém.
FAQ-ban van cikk erről, az alapján össze tudod válogatni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5491 Dátum:
2016.04.27 szerda, 23:25:43 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.27 szerda, 23:07:20
Nekem a 2004-es N7BA-ba ugyanez a kuplung szett, lendkerék, és csavar készlet ment. De a kinyomó szerintem nem jó, mert ez az ötsebességes váltóhoz van, neked 510 0125 10 kéne.
http://webcat.schaeffler-aftermarket.com/web/schaeffler/hu_HU/PKW/36/4725/16452/applicationSearch.xhtml?result=1461791121616&showResult=1
Ezt a 510 0125 10-et nem lehet kapni az oldalon, ahol a többit nézem. De mindegy, max rendelem 2 külön helyről. Ez így összesen 170-180 ezer. Munkadíjnak mennyit szoktak elkérni? 30-40 ezer? Kicsivel 200 felé csúszik a dolog, ha így számolok, csak a kérdés, hogy a szervíz mennyire szereti, ha én viszem az alkatrészeket.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5492 Dátum:
2016.04.27 szerda, 23:44:07 »
Idézetet írta: okros1 - 2016.04.27 szerda, 23:25:43
Ezt a 510 0125 10-et nem lehet kapni az oldalon, ahol a többit nézem. De mindegy, max rendelem 2 külön helyről. Ez így összesen 170-180 ezer. Munkadíjnak mennyit szoktak elkérni? 30-40 ezer? Kicsivel 200 felé csúszik a dolog, ha így számolok, csak a kérdés, hogy a szervíz mennyire szereti, ha én viszem az alkatrészeket.
Ennyiért a szerviz is beszerzi neked. Ha nincs kedvezményed vagy nem külföldről rendeled occóé, akkor inkább hagyd a szervizre a beszerzést.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5493 Dátum:
2016.04.27 szerda, 23:54:00 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.04.27 szerda, 23:44:07
Ennyiért a szerviz is beszerzi neked. Ha nincs kedvezményed vagy nem külföldről rendeled occóé, akkor inkább hagyd a szervizre a beszerzést.
240es árajánlatot kaptam az egyik helyen. De akkor úgy nézem érdeklődöm másikban is. Szeged nagyváros, csak lesz jobb ajánlat is. Vagy lehet bepróbálom a külföldi rendelést, mert kedvezmény sajna nincs.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5494 Dátum:
2016.04.28 csütörtök, 10:09:03 »
Idézetet írta: okros1 - 2016.04.27 szerda, 21:02:05
Ez jól hangzik, de sajnos alkatrészben nem vagyok otthon. Néztem sok oldalt, óriási árkülönbségekkel, ha tudtok linkelni olyat amelyek tuti jók az enyémbe, és összepasszolnak, azt nagyon megköszönöm.
Bemész a megfelelő FAQ témába, és ott van felsorolva az összes LUK alkatrészkód...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5495 Dátum:
2016.04.28 csütörtök, 10:17:57 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.04.27 szerda, 23:44:07
Ennyiért a szerviz is beszerzi neked. Ha nincs kedvezményed vagy nem külföldről rendeled occóé, akkor inkább hagyd a szervizre a beszerzést.
Persze, hogy beszerzi. Aztán szépen kiszámlázza neked listaáron, ami közel sem ennyi
Naplózva
balkal
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5496 Dátum:
2016.05.05 csütörtök, 11:14:26 »
Sziasztok! Manuális 5-ös váltóba szeretnék olajat cserélni. (Nincs baj csak így 300 ezer km után gondlom rosszat nem tehet) Valami furfangosság van amit tudnom kellene a mondeos wiki cikken kívül ? A betöltő nyílást az akksit ha kiszedem elérem ?
Castrol 75w90 jó bele ? Az olaj adatlapján van egy ilyen minősítés: Ford WSD-M2C200-C
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.05 csütörtök, 13:02:42 írta balkal
»
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5497 Dátum:
2016.05.05 csütörtök, 13:08:22 »
Idézetet írta: balkal - 2016.05.05 csütörtök, 11:14:26
Sziasztok! Manuális 5-ös váltóba szeretnék olajat cserélni. (Nincs baj csak így 300 ezer km után gondlom rosszat nem tehet) Valami furfangosság van amit tudnom kellene a mondeos wiki cikken kívül ? A betöltő nyílást az akksit ha kiszedem elérem ?
Castrol 75w90 jó bele ? Az olaj adatlapján van egy ilyen minősítés: Ford WSD-M2C200-C
Én is ezt vettem, tökéletesen megfelel. Nem kell az akksit se kivenni ha van nyúlványos tölcséred. 1 dologra kell figyelni, először a betöltő csavart lazítsd meg,
utána
a leeresztő csavart.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5498 Dátum:
2016.05.05 csütörtök, 13:52:31 »
Idézetet írta: balkal - 2016.05.05 csütörtök, 11:14:26
Sziasztok! Manuális 5-ös váltóba szeretnék olajat cserélni. (Nincs baj csak így 300 ezer km után gondlom rosszat nem tehet) Valami furfangosság van amit tudnom kellene a mondeos wiki cikken kívül ? A betöltő nyílást az akksit ha kiszedem elérem ?
Castrol 75w90 jó bele ? Az olaj adatlapján van egy ilyen minősítés: Ford WSD-M2C200-C
Hosszú cső kell a tölcsér végére, nem kell szétszedni a fél autót.
Először ellenőrizd, hogy a _betöltő_ csavart ki tudod-e nyitni. Mert amíg az nem nyílik, nem érdemes leereszteni az olajat a váltóból...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5499 Dátum:
2016.05.05 csütörtök, 18:06:39 »
Idézetet írta: balkal - 2016.05.05 csütörtök, 11:14:26
Sziasztok! Manuális 5-ös váltóba szeretnék olajat cserélni. (Nincs baj csak így 300 ezer km után gondlom rosszat nem tehet) Valami furfangosság van amit tudnom kellene a mondeos wiki cikken kívül ? A betöltő nyílást az akksit ha kiszedem elérem ?
Castrol 75w90 jó bele ? Az olaj adatlapján van egy ilyen minősítés: Ford WSD-M2C200-C
Én 1dl-es fecskendővel és benzincsővel csináltam.
Ez is egy opció.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Oldalak:
1
...
103
104
105
106
107
108
109
[
110
]
111
112
113
114
115
116
117
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ