Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:08:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2325121 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Jirzsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #6350 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 18:53:30 »

Kéttömegűt cseréltek? Mert ha nem, simán lehet az is ha lóg a támasztólap.
Kéttömegűt nem cseréltek. Hogyan lehet megállapítani, hogy lóg-e a támasztólap?
Naplózva

Mondeo MK3 1.8 benzin 125LE 5 ajtós 2003 FL
Jirzsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #6351 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 18:54:29 »

igaz. eljen

Igen, a szerelő ugyanezt mondta.
Naplózva

Mondeo MK3 1.8 benzin 125LE 5 ajtós 2003 FL
Jirzsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #6352 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 19:07:14 »

Igen, a szerelő ugyanezt mondta.
Kéttömegűt nem cseréltek. Hogyan lehet megállapítani, hogy lóg-e a támasztólap?
Naplózva

Mondeo MK3 1.8 benzin 125LE 5 ajtós 2003 FL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6353 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 19:12:18 »

Kéttömegűt nem cseréltek. Hogyan lehet megállapítani, hogy lóg-e a támasztólap?
Csak szétszedéssel, de gondolom nem akarod így hagyni, tehát szét lesz úgy is szedve. Akkor meg a szerelőd tudni fogja ha rossz a kéttömegű.
Kuplungtárcsa nagyon könnyen kell, hogy csússzon a nyelestengelyen, ezt is nézzétek meg.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Jirzsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #6354 Dátum: 2019.03.19 kedd, 11:49:22 »

Csak szétszedéssel, de gondolom nem akarod így hagyni, tehát szét lesz úgy is szedve. Akkor meg a szerelőd tudni fogja ha rossz a kéttömegű.
Kuplungtárcsa nagyon könnyen kell, hogy csússzon a nyelestengelyen, ezt is nézzétek meg.
Már egy hete darabokban a verda. Épp az imént beszéltem a szerelővel, és azt mondta, hogy nem meri azt mondani, hogy KT csere után megjavul, szóval döntsek én... Ezek szerint nem elég ócska a KT. Tudnál a hibamegállapításról valami konkrétabbat mondani? Mit kellene nézni, hol kellene nézni? Esetleg elvinném valakinek, aki hajlandó és képes szakvéleményt mondani.
Előre is köszönöm.
A szerelő szerint a tárcsa kiválóan csúszik a nyelestengelyen, nem akad vagy ilyesmi.
Naplózva

Mondeo MK3 1.8 benzin 125LE 5 ajtós 2003 FL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6355 Dátum: 2019.03.19 kedd, 13:05:49 »

Már egy hete darabokban a verda. Épp az imént beszéltem a szerelővel, és azt mondta, hogy nem meri azt mondani, hogy KT csere után megjavul, szóval döntsek én... Ezek szerint nem elég ócska a KT. Tudnál a hibamegállapításról valami konkrétabbat mondani? Mit kellene nézni, hol kellene nézni? Esetleg elvinném valakinek, aki hajlandó és képes szakvéleményt mondani.
Előre is köszönöm.
A szerelő szerint a tárcsa kiválóan csúszik a nyelestengelyen, nem akad vagy ilyesmi.
Ez lehet segít :  https://www.youtube.com/watch?v=_x1lR1bMQ_I
7:14-nél levő holtjáték ha nagy, kinyomott kuplungnál is átviszi a nyomatékot részben a kóválygó másodlagos lendkerék. Ezért érezhetsz rántást sebességbe rakásnál.
De lehet más is  (munkahenger, kinyomó, szerkezet) innen gép mögül nem lehet megmondani.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Jirzsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #6356 Dátum: 2019.03.19 kedd, 19:39:30 »

Ez lehet segít :  https://www.youtube.com/watch?v=_x1lR1bMQ_I
7:14-nél levő holtjáték ha nagy, kinyomott kuplungnál is átviszi a nyomatékot részben a kóválygó másodlagos lendkerék. Ezért érezhetsz rántást sebességbe rakásnál.
De lehet más is  (munkahenger, kinyomó, szerkezet) innen gép mögül nem lehet megmondani.
Köszi a linket! Majd megnézem én is a lendkereket. Jó nagy szívás ez. Sad
Naplózva

Mondeo MK3 1.8 benzin 125LE 5 ajtós 2003 FL
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #6357 Dátum: 2019.03.21 csütörtök, 19:36:09 »

Sziasztok,

Melyik váltóolaj a javasolt?
https://cromax.hu/olajfolyadek/olaj/valtoolaj/valtoolaj_ford_40779
https://cromax.hu/olajfolyadek/olaj/valtoolaj/valtoolaj_ford_63083
Köszönöm  worship
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Baleck
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #6358 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 14:16:38 »

Sziasztok!
Kizárólag alapjáraton, felengedett kuplungnál köszörülő, akadozva kotyogó hangot ad a váltó, ami amúgy jól müködik.
Ha lenyomom a kuplungot elmúlik rögtön. Már nyáron is halottam ezt a hangot, de akkor csak
4-5 másodpercenként , most viszont szinte folyamatos ez a kerregés (alapjárat, felengedett kupblungnál).
-Ez lendkerék, vagy vmi olcsóbb?
-Tapasztalat szerint  tudok még 30 ezer kilométert menni vele?
-Nem hinném, hogy érdemes volna megjavítani, mert más probléma is előjött (hátsó féknyergek, csapágyak, klima)
de mennyibe fáj manapság egy ilyen móka?

Köszönöm a segítő válaszokat.
Naplózva

2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6359 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 14:24:06 »

Sziasztok!
Kizárólag alapjáraton, felengedett kuplungnál köszörülő, akadozva kotyogó hangot ad a váltó, ami amúgy jól müködik.
Ha lenyomom a kuplungot elmúlik rögtön. Már nyáron is halottam ezt a hangot, de akkor csak
4-5 másodpercenként , most viszont szinte folyamatos ez a kerregés (alapjárat, felengedett kupblungnál).
-Ez lendkerék, vagy vmi olcsóbb?
-Tapasztalat szerint  tudok még 30 ezer kilométert menni vele?
-Nem hinném, hogy érdemes volna megjavítani, mert más probléma is előjött (hátsó féknyergek, csapágyak, klima)
de mennyibe fáj manapság egy ilyen móka?

Köszönöm a segítő válaszokat.

valószínű kinyomócsapágy. ha csak azt cseréled akkor is 70-80-tól felfele, ha mindent cserélsz ott akkor 250-270-től a csillagos égig
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jirzsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #6360 Dátum: 2019.04.07 vasárnap, 20:12:06 »

Köszi a linket! Majd megnézem én is a lendkereket. Jó nagy szívás ez. Sad
Gondolom, már mindenki rágta a körmeit, hogy mik a fejlemények Smiley de ha nem így lenne, akkor csak a közös tudásbázis növelése kedvéért: kicseréltettem végül a KT-t, most JÓNAK TŰNIK a kuplung/váltó. A végigjárt kálvária után nem merem azt írni, hogy jó, majd ha 1-2 év múlva is ilyen rendesen veszi a sebességeket, akkor. Talán...
Tehát összefoglalva: az 1-est, rükit nem/nehezen vette, végül 2 lépcsőben (csakhogy a szopás nagyobb legyen) cserélve lett a csöveken kívül minden a kuplung vidékén: felső henger, kinyomócsapágy, szerkezet, tárcsa, kettőstömegű lendkerék. Most (egyelőre) működik.

Köszönöm a segítő hozzászólásokat!
Naplózva

Mondeo MK3 1.8 benzin 125LE 5 ajtós 2003 FL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6361 Dátum: 2019.04.07 vasárnap, 20:39:06 »

Gondolom, már mindenki rágta a körmeit, hogy mik a fejlemények Smiley de ha nem így lenne, akkor csak a közös tudásbázis növelése kedvéért: kicseréltettem végül a KT-t, most JÓNAK TŰNIK a kuplung/váltó. A végigjárt kálvária után nem merem azt írni, hogy jó, majd ha 1-2 év múlva is ilyen rendesen veszi a sebességeket, akkor. Talán...
Tehát összefoglalva: az 1-est, rükit nem/nehezen vette, végül 2 lépcsőben (csakhogy a szopás nagyobb legyen) cserélve lett a csöveken kívül minden a kuplung vidékén: felső henger, kinyomócsapágy, szerkezet, tárcsa, kettőstömegű lendkerék. Most (egyelőre) működik.

Köszönöm a segítő hozzászólásokat!

 eljen eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6362 Dátum: 2019.05.08 szerda, 14:57:22 »

Sziasztok!
 Normál használat mellett meddig bírja a kettőstömegű lendkerék? Anno LUK szett lett betéve, most kb 70k van benne.
Köszönöm
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6363 Dátum: 2019.05.08 szerda, 15:03:03 »

Sziasztok!
 Normál használat mellett meddig bírja a kettőstömegű lendkerék? Anno LUK szett lett betéve, most kb 70k van benne.
Köszönöm

Az attól függ, hogy ki és hogyan használja.

Az én autómban még a gyári van 458 ezer km-nél, és ha nem is fiatalos és acélos, még rendben működik, nem csattog, nem zörög különösebben.

70 ezer alatt falábbal kuplungolva a városi forgalomban simán szét lehet rúgni egyet.

Szóval YMMV.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6364 Dátum: 2019.05.08 szerda, 15:16:01 »

Gondolom, már mindenki rágta a körmeit, hogy mik a fejlemények Smiley de ha nem így lenne, akkor csak a közös tudásbázis növelése kedvéért: kicseréltettem végül a KT-t, most JÓNAK TŰNIK a kuplung/váltó. A végigjárt kálvária után nem merem azt írni, hogy jó, majd ha 1-2 év múlva is ilyen rendesen veszi a sebességeket, akkor. Talán...
Tehát összefoglalva: az 1-est, rükit nem/nehezen vette, végül 2 lépcsőben (csakhogy a szopás nagyobb legyen) cserélve lett a csöveken kívül minden a kuplung vidékén: felső henger, kinyomócsapágy, szerkezet, tárcsa, kettőstömegű lendkerék. Most (egyelőre) működik.

Köszönöm a segítő hozzászólásokat!

Ezért kell egyszerre cserélni a kuplung alkatrészeket.
DMF+szerkezet+tárcsa+kinyomó.

1-2 év múlva mered csak kijelteni, hogy jó?  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6365 Dátum: 2019.05.08 szerda, 15:53:12 »

Ezért kell egyszerre cserélni a kuplung alkatrészeket.
DMF+szerkezet+tárcsa+kinyomó.

1-2 év múlva mered csak kijelteni, hogy jó?  Cheesy

TUdod, ha még akkor sem adta fel, akkor most is jó _volt_. Nyugtával dícsérd a napot! Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #6366 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 22:44:57 »

Üdv mindenkinek!

Kuplung csere előtt állok, nézegetem a szetteket, és nem tudom mit takar az átmérő adat! Egyiknél 228mm, másiknál 230 mm, aztán látok 240mm-el is.
Van ennek jelentősége?
Előre is köszi a válaszokat!
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6367 Dátum: 2019.05.24 péntek, 07:37:17 »

Üdv mindenkinek!

Kuplung csere előtt állok, nézegetem a szetteket, és nem tudom mit takar az átmérő adat! Egyiknél 228mm, másiknál 230 mm, aztán látok 240mm-el is.
Van ennek jelentősége?
Előre is köszi a válaszokat!

Áááá, dehogy, semmi, félméterest is rakhatsz bele, hogy jobb legyen az erőátvitel... falbav falbav falbav falbav falbav

FAQ fórum, keresd meg a cikket, ahol az összes kuplung cikkszáma ott van, és keresd meg a neked kellőt.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.24 péntek, 08:25:43 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #6368 Dátum: 2019.05.24 péntek, 07:56:23 »

ű

Áááá, dehogy, semmi, félméterest is rakhatsz bele, hogy jobb legyen az erőátvitel... falbav falbav falbav falbav falbav

FAQ fórum, keresd meg a cikket, ahol az összes kuplung cikkszáma ott van, és keresd meg a neked kellőt.

AndyA

Nem értek a lovakhoz, felhasználó vagyok, a Bárdi honlapján adta ki a megadott specifikációk alapján a több fajta átmérőseket, ezért is kérdeztem, hogy milyen jelentősége van ennek az adatnak, hiszen mint említetted, lehet, hogy pénztárca függvényében mondjuk a nagyobb átmérővel rendelkező mondjuk drágább, de hatékonyabb!
 worship
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6369 Dátum: 2019.05.24 péntek, 08:26:48 »

Nem értek a lovakhoz, felhasználó vagyok, a Bárdi honlapján adta ki a megadott specifikációk alapján a több fajta átmérőseket, ezért is kérdeztem, hogy milyen jelentősége van ennek az adatnak, hiszen mint említetted, lehet, hogy pénztárca függvényében mondjuk a nagyobb átmérővel rendelkező mondjuk drágább, de hatékonyabb!
 worship

B+, ez nem a felvágottaspult, hogy 23 deka lett, maradhat...?

Itt passzolni kell, aminek passzolni kell, pontosan, méretre. A FAQ cikkben minden ott van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6370 Dátum: 2019.05.24 péntek, 08:58:09 »

B+, ez nem a felvágottaspult, hogy 23 deka lett, maradhat...?

Itt passzolni kell, aminek passzolni kell, pontosan, méretre. A FAQ cikkben minden ott van.

AndyA
mennyibe került volna idetenni a linket hozzá... Roll Eyes

http://mondeo.hu/index.php?topic=16335.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #6371 Dátum: 2019.05.24 péntek, 09:24:47 »

B+, ez nem a felvágottaspult, hogy 23 deka lett, maradhat...?

Itt passzolni kell, aminek passzolni kell, pontosan, méretre. A FAQ cikkben minden ott van.

AndyA


Fékbetétnél is van vastagabb, vékonyabb, nem tudhatom, hogy ennél az alkatrésznél esetleg az a bizonyos specifikáció mennyire számít B+!
Azért köszönöm a felvilágosítást mindenkinek!  worship
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #6372 Dátum: 2019.05.28 kedd, 18:55:36 »

Sziasztok! Kérdés! Ha lenyomom a kuplungot v vissza eresztem apró cicergést hallok! Mi lehet ez? Két napja vettem észre jött elő!! Valami okosság? Kettőstömegü kezd meghalni? Vagy mi? Válaszokat előre is köszi!!
Naplózva

2001   2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6373 Dátum: 2019.05.28 kedd, 18:58:05 »

Sziasztok! Kérdés! Ha lenyomom a kuplungot v vissza eresztem apró cicergést hallok! Mi lehet ez? Két napja vettem észre jött elő!! Valami okosság? Kettőstömegü kezd meghalni? Vagy mi? Válaszokat előre is köszi!!

nem a rugót hallod a pedálnál?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #6374 Dátum: 2019.05.28 kedd, 19:06:48 »

nem a rugót hallod a pedálnál?

Ha lenyomva tartom a kuplungot akkor is folyamatosan cicereg a kocsi alol valami!! Addig amig vissza nem eresztem ugymond terhelésig!! Normálisan fog a kuplung de amig lenyomva tartom cicereg vissza eresztem megszünik a dolog jelenség!!
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.28 kedd, 19:15:09 írta specnaze » Naplózva

2001   2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6375 Dátum: 2019.05.28 kedd, 19:20:18 »

Ha lenyomva tartom a kuplungot akkor is folyamatosan cicereg a kocsi alol valami!! Addig amig vissza nem eresztem ugymond terhelésig!! Normálisan fog a kuplung de amig lenyomva tartom cicereg vissza eresztem megszünik a dolog jelenség!!

jah.Kinyomócsapágy,kuplung...szét kell szedetni,mert így tippelni is szinte felesleges.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #6376 Dátum: 2019.05.28 kedd, 23:32:52 »

Ha lenyomva tartom a kuplungot akkor is folyamatosan cicereg a kocsi alol valami!! Addig amig vissza nem eresztem ugymond terhelésig!! Normálisan fog a kuplung de amig lenyomva tartom cicereg vissza eresztem megszünik a dolog jelenség!!


Köszi a hozzászólást!! Valami lesz belőle!!! Talán!? :-)
Naplózva

2001   2.0 tddi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6377 Dátum: 2019.05.29 szerda, 07:24:35 »

Ha lenyomva tartom a kuplungot akkor is folyamatosan cicereg a kocsi alol valami!! Addig amig vissza nem eresztem ugymond terhelésig!! Normálisan fog a kuplung de amig lenyomva tartom cicereg vissza eresztem megszünik a dolog jelenség!!


Kinyomó. Az enyém 5 éve cicereg... Smiley

Szét lehet szedetni, de ha már szétborítják, érdemes mindent kicseréltetni, mert ha legközelebb kuplungolni is kell, akkor az újabb 40-50 ezer Ft az újabb szétszedetésért.

Rettentően aggódni egyelőre nem kell miatta, ne rendelj holnapra időpontot a szerelőnél. Járd körbe a témát, nézesd meg valaki hozzáértővel a kettős tömegűt is stb., és utána döntsd el, mi legyen. Ez persze attól is függ, mit bír a pénztárca.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #6378 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 09:27:53 »

Üdv mindenkinek!
Gondoltam hátha érdekel valakit, hogy még holnapig akciós a Ford Mondeo Kuplung szett | LUK 623 3123 33 a https://autoalkatreszprofi.hu-n! - 62 930 Ft
https://autoalkatreszprofi.hu/spd/623312333-3/Ford-Mondeo-Kuplung-szett-LUK-623-3123-33
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6379 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 10:48:10 »

Üdv mindenkinek!
Gondoltam hátha érdekel valakit, hogy még holnapig akciós a Ford Mondeo Kuplung szett | LUK 623 3123 33 a https://autoalkatreszprofi.hu-n! - 62 930 Ft
https://autoalkatreszprofi.hu/spd/623312333-3/Ford-Mondeo-Kuplung-szett-LUK-623-3123-33

1.8 16V-hez.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #6380 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 12:07:06 »

1.8 16V-hez.

AndyA

Úgy éreztem, cikkszám alapján - no meg az aláírásomban szereplő adatok alapján ez egyértelmű!  smile
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6381 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 14:36:38 »

Úgy éreztem, cikkszám alapján - no meg az aláírásomban szereplő adatok alapján ez egyértelmű!  smile

Itt leginkább a dizlisek rúgják szét a DMF-et...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #6382 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 15:33:12 »

Itt leginkább a dizlisek rúgják szét a DMF-et...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Nekem nincs jogsim traktorra!  vigyor3
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6383 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 16:59:42 »

Nekem nincs jogsim traktorra!  vigyor3
Csak fűnyíróra! taps eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6384 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 17:02:35 »

Csak fűnyíróra! taps eplus2

USA-ban nem kevés fűnyíróba építettek V8-as benzinmotort.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6385 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 17:03:02 »

USA-ban nem kevés fűnyíróba építettek V8-as benzinmotort.  eplus2
nyilván. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6386 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 17:39:28 »

nyilván. vigyor3


Én konkrétan fűnyíróra gondoltam.  Cool

https://www.youtube.com/watch?v=to8wh7LScXI



Bár itthon is van bőven 5.0-ás lovas....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6387 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 18:31:10 »


Én konkrétan fűnyíróra gondoltam.  Cool

https://www.youtube.com/watch?v=to8wh7LScXI



Bár itthon is van bőven 5.0-ás lovas....
én is konkrétan a fűnyíróra gondoltam az eredeti hsz-ben. Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6388 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 18:56:17 »

én is konkrétan a fűnyíróra gondoltam az eredeti hsz-ben. Grin

Arra nem kell jogosítvány.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6389 Dátum: 2019.05.30 csütörtök, 19:03:08 »

Arra nem kell jogosítvány.  Cool
Ennyivel is komolyabb egy traktor.Mert arra már az is kell... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #6390 Dátum: 2019.06.02 vasárnap, 17:53:42 »

Sziaszto,

Egy kis segítségre lenne megint szükségem.
Sajnos megadta magát a lendkerék az autóban, az egész szett cserélve lett.
Plusz a hosszbordás szíj szett is, de még mindig van nyekkenő hang a motortérben.
A főtengely szíjtárcsa adhat ki ilyen hangot?
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6391 Dátum: 2019.06.02 vasárnap, 17:56:56 »

Sziaszto,

Egy kis segítségre lenne megint szükségem.
Sajnos megadta magát a lendkerék az autóban, az egész szett cserélve lett.
Plusz a hosszbordás szíj szett is, de még mindig van nyekkenő hang a motortérben.
A főtengely szíjtárcsa adhat ki ilyen hangot?
az nem volt a szettben?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6392 Dátum: 2019.06.02 vasárnap, 17:57:49 »

Sziaszto,

Egy kis segítségre lenne megint szükségem.
Sajnos megadta magát a lendkerék az autóban, az egész szett cserélve lett.
Plusz a hosszbordás szíj szett is, de még mindig van nyekkenő hang a motortérben.
A főtengely szíjtárcsa adhat ki ilyen hangot?

A főtengely ékszíjtárcsa is tud rövid, nyikorgó hangot (is) kiadni, ha rossz.
De a konkrét nyekkenő hangot kell megkeresni, hogy honnan jön. Nem cserélgetni azokat az alkatrészeket, ami akár tud úgy meghibásodni. Mert van a szervószivattyú oldalon is ez+az...
Szerintem....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
forest
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #6393 Dátum: 2019.06.29 szombat, 10:09:27 »

Sziasztok!

Megvolt a kuplung-kettőstömegű csere a tdci-n, de az első leengedett ablakos guruláskor két zajra lettem figyelmes. Ha motorfékkel gurul és hirtelen terhelést adok neki, csattan egyet. Ez ha jól tudom még természetes is lehet, viszont ha kinyomott kuplunggal gurul az autó, és gyorsan rakosgatom a sebességet (pl 3-4 közt), szintén hallható kis csattanás. A szervizben azt mondták féltengely, de nem az. Utána meg, hogy a váltóból jön...

Mi a tapasztalat, ezek rendjén való zajok?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #6394 Dátum: 2019.09.09 hétfő, 20:13:07 »

Sziasztok!
A váltóban szeretném lecserélni az olajat. Nincs hiba csak 185e km van bent szerintem kellene.
Amit letöltöttem Kezelésit MK3-hoz abban
WSD-M2C 200-C olaj szerepel a könyv szerint.  Az autóhoz kapott könyvekben
ezt nincs bent.
A Mondeo Wiki „Váltóolajcsere manuális váltóban”
leírásban ESDM-2C186-A szerepel.
A Cromax-nál akartam rendelni WSD-M2C200-C olajat,
de felhívtak a srácok, hogy az alvázszám szerint a Ford gyári programjából
a váltóolaj Ford kézi váltókhoz 75W WSS-M2C200-D2 ajánlják az én gépemhez.
N7BB a motorkódom. Mi az igazság szerintetek? WSD v. WSS? C vagy D?
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6395 Dátum: 2019.09.09 hétfő, 20:20:12 »

Sziasztok!
A váltóban szeretném lecserélni az olajat. Nincs hiba csak 185e km van bent szerintem kellene.
Amit letöltöttem Kezelésit MK3-hoz abban
WSD-M2C 200-C olaj szerepel a könyv szerint.  Az autóhoz kapott könyvekben
ezt nincs bent.
A Mondeo Wiki „Váltóolajcsere manuális váltóban”
leírásban ESDM-2C186-A szerepel.
A Cromax-nál akartam rendelni WSD-M2C200-C olajat,
de felhívtak a srácok, hogy az alvázszám szerint a Ford gyári programjából
a váltóolaj Ford kézi váltókhoz 75W WSS-M2C200-D2 ajánlják az én gépemhez.
N7BB a motorkódom. Mi az igazság szerintetek? WSD v. WSS? C vagy D?



Kézi kapcsolású sebességváltó olaj:                              SAE 75W-90 Szintetikus

Kézi kapcsolású sebességváltó olaj minősítés:                 WSD-M2C200-C
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6396 Dátum: 2019.09.09 hétfő, 20:34:27 »

Sziasztok!
A váltóban szeretném lecserélni az olajat. Nincs hiba csak 185e km van bent szerintem kellene.
Amit letöltöttem Kezelésit MK3-hoz abban
WSD-M2C 200-C olaj szerepel a könyv szerint.  Az autóhoz kapott könyvekben
ezt nincs bent.
A Mondeo Wiki „Váltóolajcsere manuális váltóban”
leírásban ESDM-2C186-A szerepel.
A Cromax-nál akartam rendelni WSD-M2C200-C olajat,
de felhívtak a srácok, hogy az alvázszám szerint a Ford gyári programjából
a váltóolaj Ford kézi váltókhoz 75W WSS-M2C200-D2 ajánlják az én gépemhez.
N7BB a motorkódom. Mi az igazság szerintetek? WSD v. WSS? C vagy D?


Állítólag a Getrag, aki gyártja az MMT6 váltót, és a Ford a hidegen nehéz kettesbe kapcsolás orvoslására most már a D2 végű szabványú olajat ajánlja ezekbe a váltókba.
Naplózva
Flandy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #6397 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 09:24:21 »

Sziasztok!

Ha üresben, illetve sebességbem is van a váltókarnak egy elég nagy holtjátéka, akkor mit érdemes megnézni, cserélni? Valaki találkozott hasonló esettel?

Kicsit más: kulpung+szerkezet+kettöstömegű+kinyomócsapágy csere alkalmával érdemes cserélni a 2 oldali szimeringet is? Nyilván a váltóolajcsere az alap. Mást is kellene cserélni még?
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.16 hétfő, 09:31:24 írta Flandy » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6398 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 09:42:57 »

Sziasztok!

Ha üresben, illetve sebességbem is van a váltókarnak egy elég nagy holtjátéka, akkor mit érdemes megnézni, cserélni? Valaki találkozott hasonló esettel?

Kicsit más: kulpung+szerkezet+kettöstömegű+kinyomócsapágy csere alkalmával érdemes cserélni a 2 oldali szimeringet is? Nyilván a váltóolajcsere az alap. Mást is kellene cserélni még?

A főtengely szimmeringet is érdemes a váltó felől, mert ha bukik, újra szét kell mindent borítani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pgabor1406
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #6399 Dátum: 2019.09.22 vasárnap, 11:02:15 »

Sziasztok!

Az elmúlt pár hétben jelentkezett nálam egy probléma aminek azóta sem tudtam rájönni az okára. Váltás után mikor felengedem a kuplungot a fogáspont után hallok egy kis 'kattanó' hangot. Nem mindig, de elég gyakran. Vittem az autót kötelezőre, elmeséltem hogy mi a helyzet és utána kellene nézni viszont ők nem találtak semmit. Valakinek valami ötlet esetleg?

Köszi előre is!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.