Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:28:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Automata váltó
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Automata váltó (Megtekintve 353610 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #450 Dátum:
2017.08.18 péntek, 08:13:32 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.17 csütörtök, 16:53:40
17l gáz? Az nem semmi egy 2.0-ás mocitól....
Tegnap este kidebuggoltam a problémát...
Szóval úgy néz ki, hogy az 1-es henger nem jár rendesen. Már írogatja egy ideje, hogy 1-es henger gyújtáskimaradás. (Van mikor naponta, van mikor két naponta, néha kibír 3-4 napot is check engine lámpa nélkül.) Mindent kicseréltem a gyújtás körül és megmaradt a hiba. Úgy általában szépen járt a motor, ezért eltettem fejben a "foglalkozni kell majd vele" kategóriába.
Tegnap viszont borzalmas volt. Egyszer a dugóban araszolva le is állt. És mint mondtam a hétvégén klímával 17 litert evett, tegnap klíma nélkül 16-ot (gázból).
Elkezdtem itthon nézegetni mi van és az a tapasztalat, hogy ha járó motornál lehúzom az egyes henger gyújtókábelét, akkor nem változik a motor járása. Bármelyik másik hengernél azonnal leesik a fordulat.
Szikra egyébként van rendesen.
Szóval valószínűleg a motor egyszerűen elveszítette a teljesítménye felét/harmadát és ezért már nem tudja egyszerre kiszolgálni a váltót és a klímát.
Rákerestem itt a fórumon és azt látom, hogy az 1-es henger nagy mumus a 2.0-ás benzines motornál.
Úgy néz ki, hogy 14 év és 245 ezer km után eljutottam én is ide. Most agyalok, hogy mi legyen. Beleöljek-e a kocsiba még 3-4 kilót vagy inkább adjam el valakinek és vegyek egy hibrid akármit.
Naplózva
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #451 Dátum:
2017.08.18 péntek, 17:30:13 »
Idézetet írta: KIZS - 2017.08.18 péntek, 08:13:32
Tegnap este kidebuggoltam a problémát...
Szóval úgy néz ki, hogy az 1-es henger nem jár rendesen. Már írogatja egy ideje, hogy 1-es henger gyújtáskimaradás. (Van mikor naponta, van mikor két naponta, néha kibír 3-4 napot is check engine lámpa nélkül.) Mindent kicseréltem a gyújtás körül és megmaradt a hiba. Úgy általában szépen járt a motor, ezért eltettem fejben a "foglalkozni kell majd vele" kategóriába.
Tegnap viszont borzalmas volt. Egyszer a dugóban araszolva le is állt. És mint mondtam a hétvégén klímával 17 litert evett, tegnap klíma nélkül 16-ot (gázból).
Elkezdtem itthon nézegetni mi van és az a tapasztalat, hogy ha járó motornál lehúzom az egyes henger gyújtókábelét, akkor nem változik a motor járása. Bármelyik másik hengernél azonnal leesik a fordulat.
Szikra egyébként van rendesen.
Szóval valószínűleg a motor egyszerűen elveszítette a teljesítménye felét/harmadát és ezért már nem tudja egyszerre kiszolgálni a váltót és a klímát.
Rákerestem itt a fórumon és azt látom, hogy az 1-es henger nagy mumus a 2.0-ás benzines motornál.
Úgy néz ki, hogy 14 év és 245 ezer km után eljutottam én is ide. Most agyalok, hogy mi legyen. Beleöljek-e a kocsiba még 3-4 kilót vagy inkább adjam el valakinek és vegyek egy hibrid akármit.
Még meg lehet nézni a gyertya állapotát, sok mindent elárul ( kormos, olajos), esetleg kicserélni, ha a hiba továbbra is jelentkezik akkor még csinálni kell egy kompressziómérést, ha az érték nagyon rossz a többihez képest akkor a henger kopottsága elérte a végső határt. Ennyi km. után nem érdemes felújításon gondolkozni, sosem lesz tökéletes, amennyibe belekerül nem éri meg. A komplett felújítással páran már megjárták szakszerűtlenség miatt. Vagy motorcsere, vagy ha anyagilag megy, akkor autó csere. De ebben neked kell dönteni.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #452 Dátum:
2017.08.19 szombat, 21:04:02 »
Hali,
Az újabb probléma: néhány napja fordult elő, hogy a pirosnál várakozva N-be tettem a váltót, majd a zöldnél D, de meg se mozdult, a fordulat fel ment, de nem vitte, persze 2-ben, 1-ben sem...! Leállítottam, majd rögtön indítottam és úgy elindult, de nagyon gyengén ment, egy enyhe lankán alig ment fel, ~3000-es fordulat, és éppen felértem. Néhány sarokra volt ez otthontól, így éppen haza bukdácsoltam, azóta állt néhány napot, ma próbáltam csak helyben kicsit előre-hátra menegetni, hidegen még ment, de egy-két perc után már nem vitte, s korábban is úgy tűnt nekem, hogy hidegen jobban megy a kocsi...! Van valami nyekergő hang is, ami a motorfordulattal változik !
Az olajat szoktam nézni benne, persze most is néztem, normál szintem van - szerintem - bár elég nehéz kitalálni, hogy hol a szint a pálcán... Mindazonáltal töltöttem bele 2-3 dl-t, de nem változott a helyzet ! (Váltót másfél éve cseréltettem, egy akkor ~100e km futottra, olaj - bele való, Castrol Transmax Dex III - 25-30e km-t mentem a csere óta)
Lehet ez konverter...? Erre gondolok, csak azt nem értem, miért kúszik hidegen...?!
Köszi, ha van ötlet...
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.19 szombat, 21:06:47 írta LiZo
»
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #453 Dátum:
2017.08.19 szombat, 21:10:11 »
Idézetet írta: LiZo - 2017.08.19 szombat, 21:04:02
Hali,
Az újabb probléma: néhány napja fordult elő, hogy a pirosnál várakozva N-be tettem a váltót, majd a zöldnél D, de meg se mozdult, a fordulat fel ment, de nem vitte, persze 2-ben, 1-ben sem...! Leállítottam, majd rögtön indítottam és úgy elindult, de nagyon gyengén ment, egy enyhe lankán alig ment fel, ~3000-es fordulat, és éppen felértem. Néhány sarokra volt ez otthontól, így éppen haza bukdácsoltam, azóta állt néhány napot, ma próbáltam csak helyben kicsit előre-hátra menegetni, hidegen még ment, de egy-két perc után már nem vitte, s korábban is úgy tűnt nekem, hogy hidegen jobban megy a kocsi...! Van valami nyekergő hang is, ami a motorfordulattal változik !
Az olajat szoktam nézni benne, persze most is néztem, normál szintem van - szerintem - bár elég nehéz kitalálni, hogy hol a szint a pálcán... Mindazonáltal töltöttem bele 2-3 dl-t, de nem változott a helyzet ! (Váltót másfél éve cseréltettem, egy akkor ~100e km futottra, olaj - bele való, Castrol Transmax Dex III - 25-30e km-t mentem a csere óta)
Lehet ez konverter...? Erre gondolok,
csak azt nem értem, miért kúszik hidegen...
?!
Köszi, ha van ötlet...
Laikusként gondolkodva hidegen jobban össze van állva az olaj, kevésbé folyékony, nagyobb az ellenállása, kevésbé szökik el ott, ahol melegen igen.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #454 Dátum:
2017.08.19 szombat, 21:24:06 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.08.19 szombat, 21:10:11
Laikusként gondolkodva hidegen jobban össze van állva az olaj, kevésbé folyékony, nagyobb az ellenállása, kevésbé szökik el ott, ahol melegen igen.
...erre gondolok én is, de akkor ebből következik-e, hogy esetleg "csak " olajat kéne cserélni benne, ill. az segíthet !?
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #455 Dátum:
2017.08.19 szombat, 21:44:35 »
Idézetet írta: LiZo - 2017.08.19 szombat, 21:24:06
...erre gondolok én is, de akkor ebből következik-e, hogy esetleg "csak " olajat kéne cserélni benne, ill. az segíthet !?
Szerintem ez több lesz, mint egy egyszerű olajcsere (ha jól tudom, akkor a konverterből nem is lehet csak úgy leengedni az olajat).
SzJaninak van kontaktja jó automata váltó szervizhez.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #456 Dátum:
2017.08.19 szombat, 22:00:21 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.08.19 szombat, 21:44:35
Szerintem ez több lesz, mint egy egyszerű olajcsere (ha jól tudom, akkor a konverterből nem is lehet csak úgy leengedni az olajat).
SzJaninak van kontaktja jó automata váltó szervizhez.
Na attól én se tartok, hogy ez csak úgy, pár ezerből megoldható ! Nyilván el kell juttatni egy szakemberhez...! Tényleg vontathatom én ezt 5-10 km-t ? Tudom, hogy az autómatát nem lehet, ill. nem szabad (!), bár nem igazán értem, hogy miért. Persze ha a konverternek nem tesz jót, akkor tök mindegy az már kuka, ill. felújítandó - gondolom !
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #457 Dátum:
2017.08.19 szombat, 22:02:07 »
Idézetet írta: LiZo - 2017.08.19 szombat, 21:04:02
Hali,
Az újabb probléma: néhány napja fordult elő, hogy a pirosnál várakozva N-be tettem a váltót, majd a zöldnél D, de meg se mozdult, a fordulat fel ment, de nem vitte, persze 2-ben, 1-ben sem...! Leállítottam, majd rögtön indítottam és úgy elindult, de nagyon gyengén ment, egy enyhe lankán alig ment fel, ~3000-es fordulat, és éppen felértem. Néhány sarokra volt ez otthontól, így éppen haza bukdácsoltam, azóta állt néhány napot, ma próbáltam csak helyben kicsit előre-hátra menegetni, hidegen még ment, de egy-két perc után már nem vitte, s korábban is úgy tűnt nekem, hogy hidegen jobban megy a kocsi...! Van valami nyekergő hang is, ami a motorfordulattal változik !
Az olajat szoktam nézni benne, persze most is néztem, normál szintem van - szerintem - bár elég nehéz kitalálni, hogy hol a szint a pálcán... Mindazonáltal töltöttem bele 2-3 dl-t, de nem változott a helyzet ! (Váltót másfél éve cseréltettem, egy akkor ~100e km futottra, olaj - bele való, Castrol Transmax Dex III - 25-30e km-t mentem a csere óta)
Lehet ez konverter...? Erre gondolok, csak azt nem értem, miért kúszik hidegen...?!
Köszi, ha van ötlet...
milyen szabvány kell neked és mit tud a benne lévő olaj?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #458 Dátum:
2017.08.19 szombat, 22:20:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.19 szombat, 22:02:07
milyen szabvány kell neked és mit tud a benne lévő olaj?
Na ennyire nem vagyok otthon a dologban, ill. már nem emlékszem, hogy annak idején mit mondott a fickó, aki cserélte, de régi szaki (azóta már abba is hagyta - sajnos) és a szerinte a gyárival megegyező specifikációjú Castrolt vettem bele a Bárdinál (kb. 6e volt literje). Nem vagyok teljesen biztos abban, hogy jól írtam-e az olaj típusát, és most nem is tudom megnézni, nem vagyok otthon...
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #459 Dátum:
2017.08.19 szombat, 22:27:35 »
Idézetet írta: LiZo - 2017.08.19 szombat, 22:20:16
Na ennyire nem vagyok otthon a dologban, ill. már nem emlékszem, hogy annak idején mit mondott a fickó, aki cserélte, de régi szaki (azóta már abba is hagyta - sajnos) és a szerinte a gyárival megegyező specifikációjú Castrolt vettem bele a Bárdinál (kb. 6e volt literje). Nem vagyok teljesen biztos abban, hogy jól írtam-e az olaj típusát, és most nem is tudom megnézni, nem vagyok otthon...
szóval egyáltalán nem biztos, hogy a belevaló van benne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #460 Dátum:
2017.08.19 szombat, 22:57:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.19 szombat, 22:27:35
szóval egyáltalán nem biztos, hogy a belevaló van benne
Lehet, rá hagyatkoztam akkoriban, nem értvén hozzá...!
Kérdés, hogy most mi tévő lehetek...
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #461 Dátum:
2017.08.19 szombat, 22:59:50 »
Idézetet írta: LiZo - 2017.08.19 szombat, 22:57:09
Lehet, rá hagyatkoztam akkoriban, nem értvén hozzá...!
Kérdés, hogy most mi tévő lehetek...
ki kéne deríteni pontosan milyen olaj ment bele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #462 Dátum:
2017.08.19 szombat, 23:04:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.19 szombat, 22:59:50
ki kéne deríteni pontosan milyen olaj ment bele
Regg. megyek haza, megnézem mi van a csomagtartóban, ill. a régi telefonomba feljegyeztem mindent akkoriban, kérdés, hogy fel tudom-e még támasztani egy betekintés erejéig...!
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #463 Dátum:
2017.08.19 szombat, 23:24:28 »
Idézetet írta: LiZo - 2017.08.19 szombat, 23:04:58
Regg. megyek haza, megnézem mi van a csomagtartóban, ill. a régi telefonomba feljegyeztem mindent akkoriban, kérdés, hogy fel tudom-e még támasztani egy betekintés erejéig...!
Megnéztem a Bárdi oldalt, és az ottani képek, és típusok, árak alapján azt mondom, hogy "Castrol Transmax Dexron VI Mercon LV" van benne. Ide másolom a az oldalról az infót róla:
"Leírás: Transmax DEXRON-VI MERCON LV - 1L JASO 1A; Ford Mercon LV; GM Dexron VI; Recommended for use: Aisin Transmissions JWS 3309; Daihatsu AMMIX ATF D-III Multi/D3-SP; Diamond SP-II/SP-IIM/SP-III/SP-IV; Honda/Acura DW-1/Z-1; Mazda ATF M-III/M-V; Nissan Matic D/J/S; Subaru F6/Red 1; Suzuki AT Oil 5D06/2384K/JWS 3314/JWS 3317; Toyota T/T-II/T-III/T-IV/WS"
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #464 Dátum:
2017.08.19 szombat, 23:34:43 »
Idézetet írta: LiZo - 2017.08.19 szombat, 23:24:28
Megnéztem a Bárdi oldalt, és az ottani képek, és típusok, árak alapján azt mondom, hogy "Castrol Transmax Dexron VI Mercon LV" van benne. Ide másolom a az oldalról az infót róla:
"Leírás: Transmax DEXRON-VI MERCON LV - 1L JASO 1A; Ford Mercon LV; GM Dexron VI; Recommended for use: Aisin Transmissions JWS 3309; Daihatsu AMMIX ATF D-III Multi/D3-SP; Diamond SP-II/SP-IIM/SP-III/SP-IV; Honda/Acura DW-1/Z-1; Mazda ATF M-III/M-V; Nissan Matic D/J/S; Subaru F6/Red 1; Suzuki AT Oil 5D06/2384K/JWS 3314/JWS 3317; Toyota T/T-II/T-III/T-IV/WS"
Ford ESP-M2C166-H kéne bele, így arra tippelnék első körben, hogy a nem belevaló olaj szopat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #465 Dátum:
2017.08.19 szombat, 23:37:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.19 szombat, 23:34:43
Ford ESP-M2C166-H kéne bele, így arra tippelnék első körben, hogy a nem belevaló olaj szopat
castrolból hirtelen nem találok ilyen minősítésűt, mobil atf 220 ami tudja ezt, unixnál kapható
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #466 Dátum:
2017.08.19 szombat, 23:43:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.19 szombat, 23:37:41
castrolból hirtelen nem találok ilyen minősítésűt, mobil atf 220 ami tudja ezt, unixnál kapható
Köszi szépen, talán holnap térjünk vissza rá, addigra többet kell, hogy tudjak - megnézem mi van a kocsiban, az a biztos !
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #467 Dátum:
2017.08.19 szombat, 23:45:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.19 szombat, 23:37:41
castrolból hirtelen nem találok ilyen minősítésűt, mobil atf 220 ami tudja ezt, unixnál kapható
Ha viszont nem belevaló az olaj, le lehet azt cserélni ? Nyilván nagyon nehézkes, mert nem folyik ki teljesen...!
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #468 Dátum:
2017.08.20 vasárnap, 21:41:59 »
Idézetet írta: LiZo - 2017.08.19 szombat, 23:43:59
Köszi szépen, talán holnap térjünk vissza rá, addigra többet kell, hogy tudjak - megnézem mi van a kocsiban, az a biztos !
Megnéztem, (meg van a számla az olajról, ~3200 ft/l ) >>
Castrol Transmax Dex III
van benne !!
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #469 Dátum:
2017.08.20 vasárnap, 21:43:19 »
Idézetet írta: LiZo - 2017.08.20 vasárnap, 21:41:59
Megnéztem, (meg van a számla az olajról, ~3200 ft/l ) >>
Castrol Transmax Dex III
van benne !!
akkor kezdésnek tennék bele belevalót
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #470 Dátum:
2017.08.20 vasárnap, 21:45:03 »
Idézetet írta: LiZo - 2017.08.19 szombat, 23:45:38
Ha viszont nem belevaló az olaj, le lehet azt cserélni ? Nyilván nagyon nehézkes, mert nem folyik ki teljesen...!
amennyi lejön azt mindenképp érdemes, meg később egy frissítést még csinálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #471 Dátum:
2017.08.20 vasárnap, 21:59:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.20 vasárnap, 21:45:03
amennyi lejön azt mindenképp érdemes, meg később egy frissítést még csinálni
Köszi, ez lesz...!
(Persze milyen jó lett volna, tényleg kezdetnek ezt tenni..!
> már mint amikor a váltót cserélte a fickó ! )
A vontatásról mi a véleményed ? Húzzuk el kb. 10 km, vagy tréler... (újabb ~15e...) ?
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #472 Dátum:
2017.08.20 vasárnap, 22:05:07 »
Idézetet írta: LiZo - 2017.08.20 vasárnap, 21:59:43
Köszi, ez lesz...!
(Persze milyen jó lett volna, tényleg kezdetnek ezt tenni..!
> már mint amikor a váltót cserélte a fickó ! )
A vontatásról mi a véleményed ? Húzzuk el kb. 10 km, vagy tréler... (újabb ~15e...) ?
kézikönyvet kéne megnézni mit ír ehhez a váltóhoz. én inkább nem húznám. minden második sarkon van már valaki aki elvigye, felénk egy ilyen 10km-es kör 6-8eft
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #473 Dátum:
2017.08.20 vasárnap, 22:37:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.20 vasárnap, 22:05:07
kézikönyvet kéne megnézni mit ír ehhez a váltóhoz. én inkább nem húznám. minden második sarkon van már valaki aki elvigye, felénk egy ilyen 10km-es kör 6-8eft
Ezt írja a kézikönyv :
(Mondeo 2000-2007)
" VIGYÁZAT
Soha ne vontasson automata sebességváltóval felszerelt járművet 50 km/h feletti sebességgel, illetve 50 km-nél nagyobb távolságra. Lásd A gépkocsi szállítása.
Soha ne vontassa a járművet oly módon hátrafelé, amikor a meghajtott kerekek forognak. A vontatási előírások be nem tartása az automata sebességváltó károsodásához vezethet.
Ha automata sebességváltóval rendelkező járművet kell vontatni, akkor a sebességváltó karnak az N (üres) helyzetben kell lennie.
Gépkocsi elvontatása, mentéseGépkocsi elvontatása, mentése
Mondeo Kezelési kézikönyv "
http://www.fordservicecontent.com/Ford_Content/vdirsnet/OwnerManual/Home/Content?bookCode=O7952&languageCode=hu&marketCode=WD&viewTech=IE&chapterTitleSelected=G837959&subTitleSelected=G837962&topicHRef=G837661&div=f&vFilteringEnabled=True
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #474 Dátum:
2017.08.20 vasárnap, 22:38:55 »
Idézetet írta: LiZo - 2017.08.20 vasárnap, 22:37:12
Ezt írja a kézikönyv :
(Mondeo 2000-2007)
" VIGYÁZAT
Soha ne vontasson automata sebességváltóval felszerelt járművet 50 km/h feletti sebességgel, illetve 50 km-nél nagyobb távolságra. Lásd A gépkocsi szállítása.
Soha ne vontassa a járművet oly módon hátrafelé, amikor a meghajtott kerekek forognak. A vontatási előírások be nem tartása az automata sebességváltó károsodásához vezethet.
Ha automata sebességváltóval rendelkező járművet kell vontatni, akkor a sebességváltó karnak az N (üres) helyzetben kell lennie.
Gépkocsi elvontatása, mentéseGépkocsi elvontatása, mentése
Mondeo Kezelési kézikönyv "
http://www.fordservicecontent.com/Ford_Content/vdirsnet/OwnerManual/Home/Content?bookCode=O7952&languageCode=hu&marketCode=WD&viewTech=IE&chapterTitleSelected=G837959&subTitleSelected=G837962&topicHRef=G837661&div=f&vFilteringEnabled=True
akkor a 10km belefér üresben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #475 Dátum:
2017.08.20 vasárnap, 22:48:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.20 vasárnap, 22:38:55
akkor a 10km belefér üresben
Jó, Jó, de max. 50-nel...? Legalább engedné a 80-t...!
Köszi a segítséget...
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #476 Dátum:
2017.08.20 vasárnap, 22:49:13 »
Idézetet írta: LiZo - 2017.08.20 vasárnap, 22:48:33
Jó, Jó, de max. 50-nel...? Legalább engedné a 80-t...!
Köszi a segítséget...
kresz szerint max40el lehet vontatni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #477 Dátum:
2017.08.20 vasárnap, 23:33:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.20 vasárnap, 22:49:13
kresz szerint max40el lehet vontatni
Az pont elég, ketten vagyunk... >> 80...!
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #478 Dátum:
2017.08.21 hétfő, 07:11:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.20 vasárnap, 22:49:13
kresz szerint max40el
lehet
vontatni
Szabad!
Lehet 120-al is....ne kérdezd honnan tudom.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #479 Dátum:
2017.08.21 hétfő, 07:14:03 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.21 hétfő, 07:11:33
Szabad!
Lehet 120-al is....ne kérdezd honnan tudom.
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Zsolee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #480 Dátum:
2017.08.21 hétfő, 22:19:55 »
Sziasztok tudna valaki segíteni tegnap reggel ki akartam tolatni a garázsbol és kiderült nincs lükverc kitoltam elöre tökéletesen megy hátra semmi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #481 Dátum:
2017.08.21 hétfő, 22:42:00 »
Idézetet írta: Zsolee - 2017.08.21 hétfő, 22:19:55
Sziasztok tudna valaki segíteni tegnap reggel ki akartam tolatni a garázsbol és kiderült nincs lükverc kitoltam elöre tökéletesen megy hátra semmi
milyen autó?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #482 Dátum:
2017.08.22 kedd, 08:48:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.21 hétfő, 22:42:00
milyen autó?
Naplózva
Zsolee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #483 Dátum:
2017.08.22 kedd, 08:51:40 »
2005 ös mk3 2000tdci 136 lovas automata
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #484 Dátum:
2017.08.22 kedd, 18:15:44 »
Idézetet írta: Zsolee - 2017.08.22 kedd, 08:51:40
2005 ös mk3 2000tdci 136 lovas automata
váltócsere/javítás, nagyon mást nem tudsz vele csinálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #485 Dátum:
2017.08.22 kedd, 22:50:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.21 hétfő, 22:42:00
milyen autó?
Beszélj valamelyik szakival... ha Bp., ld. korábbi hozzászólásom, ahol írtam néhány tel.számot !
Nagy valószínűséggel váltó hiba ! Olajszint rendben ? ( Ell.:nyisd fel a mot.ház tetőt, járó motornál kapcs. D > 1 > 2 > R > D ... néhányszor, majd > P, és még mindíg járó motornál nézd az olajszintet !) Nem egyszerű meglátni hol a szint, mert hiába törlöd le a pálcát, csupa olaj lesz amikor visszadugod, de azért talán kivehető lesz...!
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #486 Dátum:
2017.08.22 kedd, 23:00:46 »
Idézetet írta: LiZo - 2017.08.22 kedd, 22:50:19
Beszélj valamelyik szakival... ha Bp., ld. korábbi hozzászólásom, ahol írtam néhány tel.számot !
Nagy valószínűséggel váltó hiba ! Olajszint rendben ? ( Ell.:nyisd fel a mot.ház tetőt, járó motornál kapcs. D > 1 > 2 > R > D ... néhányszor, majd > P, és még mindíg járó motornál nézd az olajszintet !) Nem egyszerű meglátni hol a szint, mert hiába törlöd le a pálcát, csupa olaj lesz amikor visszadugod, de azért talán kivehető lesz...!
az övén már nincs pálca
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #487 Dátum:
2017.08.23 szerda, 20:53:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.22 kedd, 23:00:46
az övén már nincs pálca
Pardón, ezt nem tudtam...! Elnézést kívánok...!
S ha már itt vagyok, az enyémet holnap juttatom el szerelőhöz... Telefonon elmondtam a tüneteket, az alapján a konverter tengelye lehet törött, vagy a váltóban az olajszivattyú (?)... de persze Ő is csak a szétszedés után tud mondani valamit.
...meglátjuk !
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
trnokikoma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #488 Dátum:
2017.08.23 szerda, 22:42:32 »
Pont ma néztem és még mindig semmi hibakód nincs az autóban, de azt már kitapasztaltam hogy ha klímával indulásnál padlógázt adok akkor szépen elindul és húz mint a gőzmozdony
Ilyenkor egy pillanatig csőgázt adok és amikor meglódul visszább veszek
Idézetet írta: KIZS - 2017.08.17 csütörtök, 16:45:56
Pont erről panaszkodtam a szerelőmnek a múlt héten.
Nálam nincs hibakód és télen sincs gondom, de most a kánikulában pontosan ugyanezt tapasztaltam mint amit leírál. Ha lámpánál állva zöldre váltáskor gázt adok, akkor szinte újból piros lesz mire végre elindul az autó. A fogyasztásról pedig ne is beszéljünk. Folyamatos klímázás mellett Budapesten 17 liter gáz/100km (normál esetben 13 körül alakul).
Kipróbáltam és benzinnel is ugyanezt produkálja, szóval nem a gáz miatt gyengül el.
Én arra gondoltam, hogy esetleg a klímakompresszorban szorult meg valami. De hangja nincs és hűt rendesen...
Naplózva
Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
Horvpeti1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #489 Dátum:
2017.09.30 szombat, 17:44:28 »
Sziasztok! Mk3 2,0 benzin ghia automata. 320 ezer km. Menet közben check engine és villogó overdrive off ami hol villog hol eltűnik. Hibaolvasás p755 és 758 hiba. Az autó jól megy mégis mit tegyek? Kösssz
Naplózva
Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #490 Dátum:
2017.09.30 szombat, 18:07:32 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.09.30 szombat, 17:44:28
Sziasztok! Mk3 2,0 benzin ghia automata. 320 ezer km. Menet közben check engine és villogó overdrive off ami hol villog hol eltűnik. Hibaolvasás p755 és 758 hiba. Az autó jól megy mégis mit tegyek? Kösssz
Keress fel egy jó automatás szakit.Overdrive szolenoid hiba az eltárolt hibakód.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Horvpeti1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #491 Dátum:
2017.09.30 szombat, 22:13:10 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.30 szombat, 18:07:32
Keress fel egy jó automatás szakit.Overdrive szolenoid hiba az eltárolt hibakód.
Szóval szolenoid tömb csere:-(
Naplózva
Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #492 Dátum:
2017.10.03 kedd, 16:41:45 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.09.30 szombat, 17:44:28
Sziasztok! Mk3 2,0 benzin ghia automata. 320 ezer km. Menet közben check engine és villogó overdrive off ami hol villog hol eltűnik. Hibaolvasás p755 és 758 hiba. Az autó jól megy mégis mit tegyek? Kösssz
P0755 Kapcsoló mágnesszelep 'B'
P0758 Kapcsoló mágnesszelep 'B' elektromos hiba
Nen biztos, hogy az egész szolenoid tömböt cserélni kell, ha a váltó rendben működik előfordulhat elektromos vezeték és kontakt hiba esetenként. Elsősorban ezeket kellene ellenőrizni. A mágnesszelepeket meg lehet külön is cserélni ha jól emlékszem. Felesleges költségeket ha lehet nem kell bevállalni, egy tömb elég drága.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #493 Dátum:
2017.10.22 vasárnap, 11:14:10 »
Sziasztok!
Mitől lehet az, hogy egy erősebb gázadásnál beremeg az egész autó?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #494 Dátum:
2017.10.22 vasárnap, 11:19:23 »
Idézetet írta: Viló - 2017.10.22 vasárnap, 11:14:10
Sziasztok!
Mitől lehet az, hogy egy erősebb gázadásnál beremeg az egész autó?
féltengely és vagy a támasztócsapágya
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horvpeti1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #495 Dátum:
2017.10.24 kedd, 17:10:03 »
Idézetet írta: Vagol - 2017.10.03 kedd, 16:41:45
P0755 Kapcsoló mágnesszelep 'B'
P0758 Kapcsoló mágnesszelep 'B' elektromos hiba
Nen biztos, hogy az egész szolenoid tömböt cserélni kell, ha a váltó rendben működik előfordulhat elektromos vezeték és kontakt hiba esetenként. Elsősorban ezeket kellene ellenőrizni. A mágnesszelepeket meg lehet külön is cserélni ha jól emlékszem. Felesleges költségeket ha lehet nem kell bevállalni, egy tömb elég drága.
Üdv: László
Kössz! Azóta szerelőnél van mert mire mentem volna hozzá elszállt az 1-3 fokozat. Solenoid és olajcsere, aztán mégsem mükszik. Kiderült belül minden kuka. 100€ért vettem egy 120 000 km es bontott automata váltót. Most még szerelés alatt. Tele a citrom olajsárral.
Naplózva
Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #496 Dátum:
2017.10.26 csütörtök, 11:40:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.10.22 vasárnap, 11:19:23
féltengely és vagy a támasztócsapágya
Azokkal semmi baj.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #497 Dátum:
2017.10.26 csütörtök, 13:42:30 »
Haller!
Tudtok jó automata váltó szervízt ajánlani?
köszi
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #498 Dátum:
2017.10.26 csütörtök, 15:59:38 »
Idézetet írta: makrobi - 2017.10.26 csütörtök, 13:42:30
Haller!
Tudtok jó automata váltó szervízt ajánlani?
köszi
m
mi a tünet?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #499 Dátum:
2017.10.26 csütörtök, 16:23:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.10.26 csütörtök, 15:59:38
mi a tünet?
Az, hogy sz@r :]
Bővebben: Múlt héten melóból hazafelé az M5-ösön tűnt fel, hogy mikor kitakarodott előlem a 110-el menő és gyorsítani kezdtem, teűlassan gyorsult, és nem is váltott vissza... Jóvan, mondom tempomat és 130-al Újhartyánig. Utána főúton kamion mőgül kivágok 80-nal, padlógáz, hogy lássuk mit tud. Eredmény: motor felpörög, gyorsulás semmi... Oks, akkor kamion mögött 80-nal hazáig. Célegyenesre ráfordulva faluból kifelé gyorsítva meg nem kapcsolt fel 5 (vagy 4be?). 3500-nál sem. Kézzel viszont felkapcsolt. Nekem úgy tűnik, ahogy melegszik a váltó, úgy csinál egyre nagyobb hülyeségeket....
Azóta is rövideb távokon (20-30km), normálisan vezetve semmi gond, megy mint a doxa, vált finoman minden módban.
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ