Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 06:34:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 630498 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #1200 Dátum: 2018.12.24 hétfő, 17:05:07 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni,hogy Powershift váltónál menet közben is át lehet rakni D-ből S-be,vagy csak ha áll az autó?
Át lehet.
Amit tudsz gomb nélkül kapcsolni pl: N vagy S azt lehet menet közben. Amihez kell a gomb R vagy P azt csak álló helyzetben.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #1201 Dátum: 2018.12.24 hétfő, 20:41:11 »

Köszönöm! worship
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #1202 Dátum: 2018.12.25 kedd, 15:38:59 »

Már a forscan is tudja:
2.3.19 beta, 2018-12-25
+ Service functions "Shift Fork System Learn" and "Clutch System Learn" for Powershift DCT450
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
SzPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #1203 Dátum: 2018.12.27 csütörtök, 18:15:07 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szertnék kérni. Egy használt MK4 vásárlása előtt állok és szerettem volna az ETIS-ből lekérdezni a
jellemzőket, de napok óta a köv hibaüzenet jelenik meg reg után  :”A Ford Etis jelenleg nem érhető el. Ennek oka egy tervezett karbantartás vagy váratlan hiba. Kérjük, próbálja meg újra pár perc múlva. Az IT munkatársak már dolgoznak a szolgáltatás mielőbbi újraindításán. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért.”

Akinek van account-ja tudna segíteni? Előre is köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1204 Dátum: 2018.12.27 csütörtök, 19:24:29 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szertnék kérni. Egy használt MK4 vásárlása előtt állok és szerettem volna az ETIS-ből lekérdezni a
jellemzőket, de napok óta a köv hibaüzenet jelenik meg reg után  :”A Ford Etis jelenleg nem érhető el. Ennek oka egy tervezett karbantartás vagy váratlan hiba. Kérjük, próbálja meg újra pár perc múlva. Az IT munkatársak már dolgoznak a szolgáltatás mielőbbi újraindításán. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért.”

Akinek van account-ja tudna segíteni? Előre is köszi!

küld a váz számot,küldöm az infót.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #1205 Dátum: 2018.12.27 csütörtök, 19:34:32 »

küld a váz számot,küldöm az infót.

pü ment, thx!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1206 Dátum: 2018.12.27 csütörtök, 19:36:01 »

pü ment, thx!
vissza is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #1207 Dátum: 2018.12.27 csütörtök, 19:47:00 »

vissza is.

Köszönöm szépen!  worship worship
Naplózva
danielvigh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #1208 Dátum: 2019.01.19 szombat, 18:55:45 »

Sziasztok!
Van egy 2010-es, FL előtti 2.0 TDCI-m AWF-21 váltóval.
Hidegen, 3. fokozatban egyenletes frodulaton (50-nel megyek egyenletesen a városban) "csúszik" a kuplungom. Fel-le megy fordulatszámmérőm és hallani is, hogy csúszik.
Melegen nem tapasztaltam még.

Mitől lehet ez, tudtok segíteni?

A váltóban volt már cserélve/frissítve az olaj.
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.21 hétfő, 15:43:22 írta danielvigh » Naplózva

MK4 Mondeo 2010. 2.0 TDCi, AWF21 6 sebességes, Convers+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1209 Dátum: 2019.02.04 hétfő, 12:41:34 »

Sziasztok!
Van egy 2010-es, FL előtti 2.0 TDCI-m AWF-21 váltóval.
Hidegen, 3. fokozatban egyenletes frodulaton (50-nel megyek egyenletesen a városban) "csúszik" a kuplungom. Fel-le megy fordulatszámmérőm és hallani is, hogy csúszik.
Melegen nem tapasztaltam még.

Mitől lehet ez, tudtok segíteni?

A váltóban volt már cserélve/frissítve az olaj.

Kezdhetsz gyűjteni a felújításra.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
P.Robi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #1210 Dátum: 2019.02.18 hétfő, 14:06:05 »

Sziasztok!

Szeretném lecserélni MK3 TDCI Mondeómat egy fiatalabb típusra, és a Powershift váltós tulajok véleményét szeretném kérni.
A kiszemelt egy 2011 év végi 140 LE facelift kombi automata váltóval 200.000 km-rel hirdetve. Véleményem szerint egy karbantartott Mondeónak ez a futásteljesítmény nem vészes, mivel 10+ éve Fordozok és ebből 7 éve van Mondeóm a futómű+kasztni+elektronika+üzemanyag rendszer dolgokkal képben vagyok. Ami ismeretlen számomra az a váltó, vajon egy kisebb-nagyobb próbakör alkalmával ki lehet-e szűrni a hibákat, illetve a Forscan diagnosztika képes-e bármit kimutatni ezzel kapcsolatban. Ha valami szakbarbár nyúlt hozzá annak van-e látható jele a motortérben (törött patent, csatlakozó, stb...)?

Köszi előre is

Robi
Naplózva
Joe_Purple
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #1211 Dátum: 2019.02.19 kedd, 09:53:38 »

Sziasztok!

Szeretném lecserélni MK3 TDCI Mondeómat egy fiatalabb típusra, és a Powershift váltós tulajok véleményét szeretném kérni.
A kiszemelt egy 2011 év végi 140 LE facelift kombi automata váltóval 200.000 km-rel hirdetve. Véleményem szerint egy karbantartott Mondeónak ez a futásteljesítmény nem vészes, mivel 10+ éve Fordozok és ebből 7 éve van Mondeóm a futómű+kasztni+elektronika+üzemanyag rendszer dolgokkal képben vagyok. Ami ismeretlen számomra az a váltó, vajon egy kisebb-nagyobb próbakör alkalmával ki lehet-e szűrni a hibákat, illetve a Forscan diagnosztika képes-e bármit kimutatni ezzel kapcsolatban. Ha valami szakbarbár nyúlt hozzá annak van-e látható jele a motortérben (törött patent, csatlakozó, stb...)?

Köszi előre is

Robi

Szia!

Bár nem vagyok szakértője a témának, csak PS felhasználó, így felhasználói jellegű az infó. Én nagyon szeretem az enyémet, nagyon kényelmes vele autózni. De ez a váltó magában hordozza az automata és a hagyományos váltók összes nyűgjét, és ezzel együtt javítási költségét is, ha gond van. Olaj és szűrőcsere 60000 km-enként, kalibrálás, kuplungcsere (2 van belöle Smiley. Amennyire sikerült anno nekem utána járni gyakorlatilag senki nem javítja, ha gond van vele, csak cserélik, amíg a hagyományos automatára azért találni szakit. Szóval csak akkor venném meg 200000 km-rel, ha tudnám, hogy 60000 km-enként meg volt az olaj és szűrő csere, valamint a kalibrálás. Tesztelése hideg és meleg olajjal is végig kell játszatni a váltóval az összes sebességfokozatot. Az 1-ből 2-be váltásnál van csak egy pici rántás, amit gázkezeléssel tudsz kezelni, a többi fokozatban rántás nélkül kell váltania az autónak. Fontos, hogy megállás után ne rántson az autó. Egyenletes tempónál nem ingadozhat a fordulatszám, nem válthat ide-oda a váltó. Próbáld ki emelkedőn is, hogy kiszűrhesd a kuplung csúszását. Nézd meg, hogy milyen fordulatszámnál történik a váltás. Indulásnál kúszik-e rendben az autó. Elvileg a váltónak is vannak hiba kódjai, hibakód mentes legyen a váltó. Sport módban kézzel is kapcsolgasd végig a fokozatokat, ha nem nyúlsz hozzá, akkor automatikusan kapcsol, csak magasabb fordulatig engedi el a motort. Vészfékezés esetén sem fulladhat le a motor. Zajmentes legyen a váltás.
Egy a lényeg, ha jó, akkor nagyon élvezetes vele közlekedni. Gyorsan kapcsol váltásnál, nálam legalábbis gyorsabban Smiley. Így az igazi a tempomatos utazás, mész hegyen völgyön keresztül, csak a kormányt tekergeted. Fontos, hogy egy kicsit igazítani kell a vezetési stíluson hozzá, ahogy a fórumon már korábban írták. Határozottan kell vezetni, vagy gyorsítunk, vagy lassítunk, vagy egyenletes tempóban megyünk. Pl. lassabb menésnél nagyobb követési távolságot hagyok, hogy ne kelljen oda vissza váltogatni 1-3 között. Fontos, hogy legyen a malacperselyben elég pénz az esetleges javítására, és a 60 km-enkénti olaj és szűrőcserére. Fontos, hogy nem elég az olaj és szűrőcsere, hanem a kalibrálást is meg kell vele csinálni. (Így a falusi szerelő gép nélkül kiesik.)

Üdv,
Joe_Purple
Naplózva

Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
P.Robi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #1212 Dátum: 2019.02.20 szerda, 14:57:34 »

Szia!

Bár nem vagyok szakértője a témának, csak PS felhasználó, így felhasználói jellegű az infó. Én nagyon szeretem az enyémet, nagyon kényelmes vele autózni. De ez a váltó magában hordozza az automata és a hagyományos váltók összes nyűgjét, és ezzel együtt javítási költségét is, ha gond van. Olaj és szűrőcsere 60000 km-enként, kalibrálás, kuplungcsere (2 van belöle Smiley. Amennyire sikerült anno nekem utána járni gyakorlatilag senki nem javítja, ha gond van vele, csak cserélik, amíg a hagyományos automatára azért találni szakit. Szóval csak akkor venném meg 200000 km-rel, ha tudnám, hogy 60000 km-enként meg volt az olaj és szűrő csere, valamint a kalibrálás. Tesztelése hideg és meleg olajjal is végig kell játszatni a váltóval az összes sebességfokozatot. Az 1-ből 2-be váltásnál van csak egy pici rántás, amit gázkezeléssel tudsz kezelni, a többi fokozatban rántás nélkül kell váltania az autónak. Fontos, hogy megállás után ne rántson az autó. Egyenletes tempónál nem ingadozhat a fordulatszám, nem válthat ide-oda a váltó. Próbáld ki emelkedőn is, hogy kiszűrhesd a kuplung csúszását. Nézd meg, hogy milyen fordulatszámnál történik a váltás. Indulásnál kúszik-e rendben az autó. Elvileg a váltónak is vannak hiba kódjai, hibakód mentes legyen a váltó. Sport módban kézzel is kapcsolgasd végig a fokozatokat, ha nem nyúlsz hozzá, akkor automatikusan kapcsol, csak magasabb fordulatig engedi el a motort. Vészfékezés esetén sem fulladhat le a motor. Zajmentes legyen a váltás.
Egy a lényeg, ha jó, akkor nagyon élvezetes vele közlekedni. Gyorsan kapcsol váltásnál, nálam legalábbis gyorsabban Smiley. Így az igazi a tempomatos utazás, mész hegyen völgyön keresztül, csak a kormányt tekergeted. Fontos, hogy egy kicsit igazítani kell a vezetési stíluson hozzá, ahogy a fórumon már korábban írták. Határozottan kell vezetni, vagy gyorsítunk, vagy lassítunk, vagy egyenletes tempóban megyünk. Pl. lassabb menésnél nagyobb követési távolságot hagyok, hogy ne kelljen oda vissza váltogatni 1-3 között. Fontos, hogy legyen a malacperselyben elég pénz az esetleges javítására, és a 60 km-enkénti olaj és szűrőcserére. Fontos, hogy nem elég az olaj és szűrőcsere, hanem a kalibrálást is meg kell vele csinálni. (Így a falusi szerelő gép nélkül kiesik.)

Üdv,
Joe_Purple



Köszi az infót, vannak benne hasznos tippek és fontos részletek is. Van a családban egy 2009-es C-Max automata egyébként, de az egy másik kávéház. Engem kifejezetten a Mondeo Powershift érdekel, mert nem akarok problémát vásárolni hosszútávra magamnak.

Robi
Naplózva
Rihi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #1213 Dátum: 2019.02.24 vasárnap, 17:04:26 »

Szia!

Bár nem vagyok szakértője a témának, csak PS felhasználó, így felhasználói jellegű az infó. Én nagyon szeretem az enyémet, nagyon kényelmes vele autózni. De ez a váltó magában hordozza az automata és a hagyományos váltók összes nyűgjét, és ezzel együtt javítási költségét is, ha gond van. Olaj és szűrőcsere 60000 km-enként, kalibrálás, kuplungcsere (2 van belöle Smiley. Amennyire sikerült anno nekem utána járni gyakorlatilag senki nem javítja, ha gond van vele, csak cserélik, amíg a hagyományos automatára azért találni szakit. Szóval csak akkor venném meg 200000 km-rel, ha tudnám, hogy 60000 km-enként meg volt az olaj és szűrő csere, valamint a kalibrálás. Tesztelése hideg és meleg olajjal is végig kell játszatni a váltóval az összes sebességfokozatot. Az 1-ből 2-be váltásnál van csak egy pici rántás, amit gázkezeléssel tudsz kezelni, a többi fokozatban rántás nélkül kell váltania az autónak. Fontos, hogy megállás után ne rántson az autó. Egyenletes tempónál nem ingadozhat a fordulatszám, nem válthat ide-oda a váltó. Próbáld ki emelkedőn is, hogy kiszűrhesd a kuplung csúszását. Nézd meg, hogy milyen fordulatszámnál történik a váltás. Indulásnál kúszik-e rendben az autó. Elvileg a váltónak is vannak hiba kódjai, hibakód mentes legyen a váltó. Sport módban kézzel is kapcsolgasd végig a fokozatokat, ha nem nyúlsz hozzá, akkor automatikusan kapcsol, csak magasabb fordulatig engedi el a motort. Vészfékezés esetén sem fulladhat le a motor. Zajmentes legyen a váltás.
Egy a lényeg, ha jó, akkor nagyon élvezetes vele közlekedni. Gyorsan kapcsol váltásnál, nálam legalábbis gyorsabban Smiley. Így az igazi a tempomatos utazás, mész hegyen völgyön keresztül, csak a kormányt tekergeted. Fontos, hogy egy kicsit igazítani kell a vezetési stíluson hozzá, ahogy a fórumon már korábban írták. Határozottan kell vezetni, vagy gyorsítunk, vagy lassítunk, vagy egyenletes tempóban megyünk. Pl. lassabb menésnél nagyobb követési távolságot hagyok, hogy ne kelljen oda vissza váltogatni 1-3 között. Fontos, hogy legyen a malacperselyben elég pénz az esetleges javítására, és a 60 km-enkénti olaj és szűrőcserére. Fontos, hogy nem elég az olaj és szűrőcsere, hanem a kalibrálást is meg kell vele csinálni. (Így a falusi szerelő gép nélkül kiesik.)

Üdv,
Joe_Purple


Üdv!

Erről a kalibrálásról írhatnál valami részletesebbet, mert még soha senkitől nem hallottam, láttam  semmi infót.
Naplózva
Flyby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #1214 Dátum: 2019.02.27 szerda, 17:31:44 »

Sziasztok!

AWF-21 váltómmal szerelőhöz kell mennem (melegen ránt visszaváltáskor, ill. álló helyzetben elinduláskor - olajfrissítés már volt 2x, nem segített).
Kérdésem az, hogy az alábbi szervizek közül melyikkel van pozitív/negatív tapasztalatotok, tehát személyes pro/kontra érve van-e valakinek ezekkel a szervizekkel kapcsolatban:

- http://www.valtodoktor.hu/  (Bp. XV. ker.)
- http://www.automatavalto.eoldal.hu/  (Bp. XIX. ker.)
- http://www.automatavaltojavitas.hu/ (Székesfehérvár)

köszi!
Naplózva

MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1215 Dátum: 2019.02.27 szerda, 19:41:34 »

Sziasztok!

AWF-21 váltómmal szerelőhöz kell mennem (melegen ránt visszaváltáskor, ill. álló helyzetben elinduláskor - olajfrissítés már volt 2x, nem segített).
Kérdésem az, hogy az alábbi szervizek közül melyikkel van pozitív/negatív tapasztalatotok, tehát személyes pro/kontra érve van-e valakinek ezekkel a szervizekkel kapcsolatban:

- http://www.valtodoktor.hu/  (Bp. XV. ker.)
- http://www.automatavalto.eoldal.hu/  (Bp. XIX. ker.)
- http://www.automatavaltojavitas.hu/ (Székesfehérvár)

köszi!

SzJani ismer jó automata váltóst emlékeim szerint, de asszem nem BP-i.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Joe_Purple
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #1216 Dátum: 2019.03.10 vasárnap, 21:27:49 »


Üdv!

Erről a kalibrálásról írhatnál valami részletesebbet, mert még soha senkitől nem hallottam, láttam  semmi infót.

Szia!

A BViktr írta már feljebb, hogy a Forscan új verziója is tudja már:
"+ Service functions "Shift Fork System Learn" and "Clutch System Learn" for Powershift DCT450"

Sokat nem tudok róla. Elvileg újraállítja a kopó kuplungot és váltási pontokat. A szerviz leírás szerint meg kellene csinálni minden olajcserénél.
Nálam nem olyan régen csinálták meg a szervizben garanciában, mert lámpához gurulásnál nem volt elég finom az 1-esbe visszaváltás. Ezután pár km alatt a váltó "újratanulta" a kapcsolásokat, és szerencsére ezzel megszűnt a problémám.

Üdv,
Joe_P

Naplózva

Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
tihamernemeth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #1217 Dátum: 2019.04.23 kedd, 18:15:34 »

Szia!

A BViktr írta már feljebb, hogy a Forscan új verziója is tudja már:
"+ Service functions "Shift Fork System Learn" and "Clutch System Learn" for Powershift DCT450"

Sokat nem tudok róla. Elvileg újraállítja a kopó kuplungot és váltási pontokat. A szerviz leírás szerint meg kellene csinálni minden olajcserénél.
Nálam nem olyan régen csinálták meg a szervizben garanciában, mert lámpához gurulásnál nem volt elég finom az 1-esbe visszaváltás. Ezután pár km alatt a váltó "újratanulta" a kapcsolásokat, és szerencsére ezzel megszűnt a problémám.

Üdv,
Joe_P


Naplózva
tihamernemeth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #1218 Dátum: 2019.04.23 kedd, 18:26:25 »

De nem ajánlatos újraszinkronizáltatni.. csak ha alkatrészcsere volt benne, (mechanikai) az a váltó tudja a dolgát. olajcsere, aztán ennyi. Nem olajfrissítés, + egy literrel meg van a rendes olajcsere.javascript:void(0);
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1219 Dátum: 2019.04.23 kedd, 20:58:41 »

De nem ajánlatos újraszinkronizáltatni.. csak ha alkatrészcsere volt benne, (mechanikai) az a váltó tudja a dolgát. olajcsere, aztán ennyi. Nem olajfrissítés, + egy literrel meg van a rendes olajcsere.javascript:void(0);
hogynetudná, simán tönkremegy, ahogy kell neki hehe nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tihamernemeth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #1220 Dátum: 2019.04.24 szerda, 09:08:05 »

hogynetudná, simán tönkremegy, ahogy kell neki hehe nyes

Ahogy gondolod..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1221 Dátum: 2019.04.24 szerda, 21:28:45 »

Ahogy gondolod..
látok épp elég ilyen szemetet naponta, bontott váltó 5-600, sorbanállás és várólista mellett, felújítás 1mft ezen kívól vannak a sufnituning helyek, ahol próbálkoznak mindennel a gyári előírások figyelmen kívül hagyása mellett.

nem állok neki mélyebben belemenni, de egy hidraulikus rendszernél egy új és használt olaj közötti különbség hatására elég más nyomásokkal dolgozik a váltó. nem véletlen kéri minden gyártó minden váltóhoz az adaptációk törlését olajcsere után.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Toti10
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


Toti
E-mail
« Új hozzászólás #1222 Dátum: 2019.11.16 szombat, 07:35:27 »

  Üdvözlök mindenkit!!
 Váltóolaj csere előtt állok. Győrben lakom, többször írtátok a Győri szerelőket. Tud valaki adni elérhetőséget, vagy címet?
 Köszönöm
Naplózva

2012.03. MK4 Ford mondeo kombi 2.0L 203LE ecoboost autómata
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1223 Dátum: 2019.11.16 szombat, 11:05:27 »

  Üdvözlök mindenkit!!
 Váltóolaj csere előtt állok. Győrben lakom, többször írtátok a Győri szerelőket. Tud valaki adni elérhetőséget, vagy címet?
 Köszönöm

Asszem Szjani csinaltatta a domper valtojat Gyorben. Nem tudom, hogy olvassa e meg ezt a topikot, mast nem irj neki.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #1224 Dátum: 2020.02.08 szombat, 06:57:53 »

Szia!

Bár nem vagyok szakértője a témának, csak PS felhasználó, így felhasználói jellegű az infó. Én nagyon szeretem az enyémet, nagyon kényelmes vele autózni. De ez a váltó magában hordozza az automata és a hagyományos váltók összes nyűgjét, és ezzel együtt javítási költségét is, ha gond van. Olaj és szűrőcsere 60000 km-enként, kalibrálás, kuplungcsere (2 van belöle Smiley. Amennyire sikerült anno nekem utána járni gyakorlatilag senki nem javítja, ha gond van vele, csak cserélik, amíg a hagyományos automatára azért találni szakit. Szóval csak akkor venném meg 200000 km-rel, ha tudnám, hogy 60000 km-enként meg volt az olaj és szűrő csere, valamint a kalibrálás. Tesztelése hideg és meleg olajjal is végig kell játszatni a váltóval az összes sebességfokozatot. Az 1-ből 2-be váltásnál van csak egy pici rántás, amit gázkezeléssel tudsz kezelni, a többi fokozatban rántás nélkül kell váltania az autónak. Fontos, hogy megállás után ne rántson az autó. Egyenletes tempónál nem ingadozhat a fordulatszám, nem válthat ide-oda a váltó. Próbáld ki emelkedőn is, hogy kiszűrhesd a kuplung csúszását. Nézd meg, hogy milyen fordulatszámnál történik a váltás. Indulásnál kúszik-e rendben az autó. Elvileg a váltónak is vannak hiba kódjai, hibakód mentes legyen a váltó. Sport módban kézzel is kapcsolgasd végig a fokozatokat, ha nem nyúlsz hozzá, akkor automatikusan kapcsol, csak magasabb fordulatig engedi el a motort. Vészfékezés esetén sem fulladhat le a motor. Zajmentes legyen a váltás.
Egy a lényeg, ha jó, akkor nagyon élvezetes vele közlekedni. Gyorsan kapcsol váltásnál, nálam legalábbis gyorsabban Smiley. Így az igazi a tempomatos utazás, mész hegyen völgyön keresztül, csak a kormányt tekergeted. Fontos, hogy egy kicsit igazítani kell a vezetési stíluson hozzá, ahogy a fórumon már korábban írták. Határozottan kell vezetni, vagy gyorsítunk, vagy lassítunk, vagy egyenletes tempóban megyünk. Pl. lassabb menésnél nagyobb követési távolságot hagyok, hogy ne kelljen oda vissza váltogatni 1-3 között. Fontos, hogy legyen a malacperselyben elég pénz az esetleges javítására, és a 60 km-enkénti olaj és szűrőcserére. Fontos, hogy nem elég az olaj és szűrőcsere, hanem a kalibrálást is meg kell vele csinálni. (Így a falusi szerelő gép nélkül kiesik.)

Üdv,
Joe_Purple
Nekem egy 10 ezret futott PS váltós 1.5TDCi C-Max-om van. Ebben nincs rántás 1-2 között sem. Nekem egyébként 30, max 40 ezres cserét javasolt több szerviz is.
Naplózva
Joe_Purple
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #1225 Dátum: 2020.02.08 szombat, 12:28:25 »

Nekem egy 10 ezret futott PS váltós 1.5TDCi C-Max-om van. Ebben nincs rántás 1-2 között sem. Nekem egyébként 30, max 40 ezres cserét javasolt több szerviz is.

Szia!

Ahogy írtam, nem vagyok szakértője a témának. De a 2 literes dizel Powershiftes Mondeoból és Smax-ból jó néhánnyal találkoztam, C-Max-ból soha sem vezettem PS-et. A Mondo/S-MAX-nál a váltó mindig egy kicsit ügyetlenül kezelte az indulást. Lehet, hogy a nagyobb nyomaték miatt. Másrészt ha jól tudom két teljesen különböző szerkezet van a Mondeo/S-max és a Focus/C-max-okban. Ha jól emlékeszem talán az MK4 Mondeoké olajos, a Focusoké pedig talán száraz kuplungos megoldású volt. Amit azóta már gondolom  tovább fejlesztettek. A szoftver is folyamatosan okosodik, lehet, hogy azóta már simán kezeli a problémát. A Focus/Fiesta féle poweshiftek váltó problémáiról anno elég komoly cikkezés is ment az angolszász autós sajtóban, emlékeim szerint visszahívási akció is volt belőle. Érdemes lehet utána olvasni. A Mondoe féle PS legnagyobb híbája számomra, hogy a DSG-vel vagy a hagyományos automatával ellentétben senki sem vállalja a javítását. Pedig ha jó, akkor nagyon jó cucc. Smiley

Üdv,
Joe_P
Naplózva

Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #1226 Dátum: 2020.02.10 hétfő, 07:10:27 »

Szia!

Ahogy írtam, nem vagyok szakértője a témának. De a 2 literes dizel Powershiftes Mondeoból és Smax-ból jó néhánnyal találkoztam, C-Max-ból soha sem vezettem PS-et. A Mondo/S-MAX-nál a váltó mindig egy kicsit ügyetlenül kezelte az indulást. Lehet, hogy a nagyobb nyomaték miatt. Másrészt ha jól tudom két teljesen különböző szerkezet van a Mondeo/S-max és a Focus/C-max-okban. Ha jól emlékeszem talán az MK4 Mondeoké olajos, a Focusoké pedig talán száraz kuplungos megoldású volt. Amit azóta már gondolom  tovább fejlesztettek. A szoftver is folyamatosan okosodik, lehet, hogy azóta már simán kezeli a problémát. A Focus/Fiesta féle poweshiftek váltó problémáiról anno elég komoly cikkezés is ment az angolszász autós sajtóban, emlékeim szerint visszahívási akció is volt belőle. Érdemes lehet utána olvasni. A Mondoe féle PS legnagyobb híbája számomra, hogy a DSG-vel vagy a hagyományos automatával ellentétben senki sem vállalja a javítását. Pedig ha jó, akkor nagyon jó cucc. Smiley

Üdv,
Joe_P
S-Max Club Hungary csoportból (link):
Mai PowerShift morzsák:
- Mint már előzőleg említettem, a dízel szekerekben lévő PowerShift váltó_ban_ van a kettős tömegű lendkerék (az a pletyka ugyanis hamis, hogy ebben a kocsiban nincs kettős tömegű "k*anyja". De van, viszont azt a szerelő nem látja, csak a váltógenerálozó kisiparos). És igazából ez a gáz a váltóval, mert ez veri szét az egészet. A benzinesek nem is döglenek annyira. Illetve egy másik gyártó modelljeiben is ez a 6DCT450 van, csak váltón kívüli a kettős tömegű, ez utóbbit nem is sokat látják a váltósok..
- A váltóolajat 50 ekm-enként érdemes cserélni. A dízeles verzióba 8,5l megy, ennek ára 8eHUF/l. Munkadíj: 15 eHUF, szűrő: 4 eHUF. Szumma: 87 eHUF. Az olaj gyári minősítésű legyen, 2db ezrest nem kell ezen spórolni, mert drága lesz a generál. Ez mind bruttó. Elvileg a teljes mennyiséget le lehet engedni belőle, az átmosatás nem nagyon kell. Viszont figyelni kell a leengedett olajat, van-e benne fémreszelék. Ha van, akkor para kapcsoló ON.
- Kíméletes vezetés segít elodázni a bajt:
- Lámpánál fék. Üresbe kitenni nem nagyon kellene.
- Elinduláskor kímélni a gépet, nem lepadlózni.
Ezzel sem fog kimenni a világból, de 150-200 ekm helyett kicsit többet is fog tudni.
A teljes generál bruttó 500 eHUF. Ebben benne van a váltó le- és felszerelése, az új olaj (ez maga 87 eHUF), a kettős tömegű lendkerék, villák, egyéb ledarálódó dolgok cseréje munkadíjjal. A fogaskerekekhez többnyire nem kell nyúlni, mivel azok 6-700 ekm-t is elszaladnak.
E mellé érdemes a mechatronikát is cserélni, ami szintén egy 500 ezres (bruttó) tétel. Ezt nem kötelező azonnal, mert ez a váltó leszerelése/megbontása nélkül cserélhető, de a tapasztalat azt mondja, hogy enélkül hamar visszafordulnak a népek. Én kicseréltettem, ne darálja szét a régi szutyok az új váltót.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #1227 Dátum: 2020.03.05 csütörtök, 20:27:23 »

...Másrészt ha jól tudom két teljesen különböző szerkezet van a Mondeo/S-max és a Focus/C-max-okban. Ha jól emlékeszem talán az MK4 Mondeoké olajos, a Focusoké pedig talán száraz kuplungos megoldású volt...
Dízel-benzin között van inkább különbség, ahogy nézem. https://www.eco-torque.co.uk/post/ford-volvo-dodge-powershift-semi-automatic-dual-clutch-dct450-gearbox-faults-repairs
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1228 Dátum: 2020.03.11 szerda, 10:14:55 »

S-Max Club Hungary csoportból (link):
Mai PowerShift morzsák:
- Mint már előzőleg említettem, a dízel szekerekben lévő PowerShift váltó_ban_ van a kettős tömegű lendkerék (az a pletyka ugyanis hamis, hogy ebben a kocsiban nincs kettős tömegű "k*anyja". De van, viszont azt a szerelő nem látja, csak a váltógenerálozó kisiparos). És igazából ez a gáz a váltóval, mert ez veri szét az egészet. A benzinesek nem is döglenek annyira. Illetve egy másik gyártó modelljeiben is ez a 6DCT450 van, csak váltón kívüli a kettős tömegű, ez utóbbit nem is sokat látják a váltósok..
- A váltóolajat 50 ekm-enként érdemes cserélni. A dízeles verzióba 8,5l megy, ennek ára 8eHUF/l. Munkadíj: 15 eHUF, szűrő: 4 eHUF. Szumma: 87 eHUF. Az olaj gyári minősítésű legyen, 2db ezrest nem kell ezen spórolni, mert drága lesz a generál. Ez mind bruttó. Elvileg a teljes mennyiséget le lehet engedni belőle, az átmosatás nem nagyon kell. Viszont figyelni kell a leengedett olajat, van-e benne fémreszelék. Ha van, akkor para kapcsoló ON.
- Kíméletes vezetés segít elodázni a bajt:
- Lámpánál fék. Üresbe kitenni nem nagyon kellene.
- Elinduláskor kímélni a gépet, nem lepadlózni.
Ezzel sem fog kimenni a világból, de 150-200 ekm helyett kicsit többet is fog tudni.
A teljes generál bruttó 500 eHUF. Ebben benne van a váltó le- és felszerelése, az új olaj (ez maga 87 eHUF), a kettős tömegű lendkerék, villák, egyéb ledarálódó dolgok cseréje munkadíjjal. A fogaskerekekhez többnyire nem kell nyúlni, mivel azok 6-700 ekm-t is elszaladnak.
E mellé érdemes a mechatronikát is cserélni, ami szintén egy 500 ezres (bruttó) tétel. Ezt nem kötelező azonnal, mert ez a váltó leszerelése/megbontása nélkül cserélhető, de a tapasztalat azt mondja, hogy enélkül hamar visszafordulnak a népek. Én kicseréltettem, ne darálja szét a régi szutyok az új váltót.

Ezt nem véletlenül egy virágfajta keresztnevű ember írta?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #1229 Dátum: 2020.03.11 szerda, 10:52:29 »

Ezt nem véletlenül egy virágfajta keresztnevű ember írta?
nem, nem ő írta. ezt egy Gábor írta, aki nem szerelő, hanem tulaj
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #1230 Dátum: 2020.03.23 hétfő, 18:21:40 »

Sziasztok!
Ismer valaki olyan szervízt/szerelőt, aki powershift váltó olajszivárgást meg tud szüntetni?
A céges mk4-nek a váltója szivárogtatja az olajat, de amúgy szépen teszi a dolgát, szeretném megelőzni hogy problémát okozzon a folyás.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #1231 Dátum: 2020.03.24 kedd, 09:01:31 »

Sziasztok!
Ismer valaki olyan szervízt/szerelőt, aki powershift váltó olajszivárgást meg tud szüntetni?
A céges mk4-nek a váltója szivárogtatja az olajat, de amúgy szépen teszi a dolgát, szeretném megelőzni hogy problémát okozzon a folyás.
A Fáy u.-ban van egy szerelő aki kifejezetten automata váltó szereléssel foglalkozik csak. Én hozzá vittem az enyémet átnézésre/olajfrissítésre.
Szerintem a powershift sem okoz problémát neki, persze nem mindegy hogy mi szivárog, tömítés vagy egyéb...
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #1232 Dátum: 2020.03.24 kedd, 13:02:52 »

A Fáy u.-ban van egy szerelő aki kifejezetten automata váltó szereléssel foglalkozik csak. Én hozzá vittem az enyémet átnézésre/olajfrissítésre.
Szerintem a powershift sem okoz problémát neki, persze nem mindegy hogy mi szivárog, tömítés vagy egyéb...
Van egy nagy szimering a váltó motoroldali részén, valószínűleg ott. Megkérdezem őt, köszi!
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1233 Dátum: 2020.03.25 szerda, 13:16:46 »

Másnak is csinált már olyat, hogy egy jó 1,5 hete egyáltalán nem vált a váltó??  Huh?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1234 Dátum: 2020.03.25 szerda, 13:25:08 »

Másnak is csinált már olyat, hogy egy jó 1,5 hete egyáltalán nem vált a váltó??  Huh?
Gondolom, aki nem használja a falnak támasztott autóját... Roll Eyes

Szégyenszemre én is a zasszony benzinesét használom... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1235 Dátum: 2020.03.25 szerda, 13:27:27 »

Másnak is csinált már olyat, hogy egy jó 1,5 hete egyáltalán nem vált a váltó??  Huh?

Igen.
Ilyenkor sajnos a motor sem üzemel.
Ezek ok-okozat összefüggésben vannak.
De a jó hír, hogy egy motor indítás és elindulás kísérlet utás rendszerint elmúlnsk a panaszok.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1236 Dátum: 2020.03.25 szerda, 15:47:02 »

Igen.
Ilyenkor sajnos a motor sem üzemel.
Ezek ok-okozat összefüggésben vannak.
De a jó hír, hogy egy motor indítás és elindulás kísérlet utás rendszerint elmúlnsk a panaszok.
Huh, mázli. Cheesy
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1237 Dátum: 2020.03.25 szerda, 15:47:25 »

Másnak is csinált már olyat, hogy egy jó 1,5 hete egyáltalán nem vált a váltó??  Huh?
Nálam is pont ez a gond. Talán fertőző?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1238 Dátum: 2020.03.25 szerda, 15:49:48 »

Gondolom, aki nem használja a falnak támasztott autóját... Roll Eyes

Szégyenszemre én is a zasszony benzinesét használom... vigyor3
Pedig mennék már vele nagyon. Mondjuk így pénztárcakímélő, az biztos. Smiley

Sikerült jó évet választani, hogy mikor vegyek először éves pályamatricát  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #1239 Dátum: 2020.03.25 szerda, 15:51:21 »

Pedig mennék már vele nagyon. Mondjuk így pénztárcakímélő, az biztos. Smiley

Sikerült jó évet választani, hogy mikor vegyek először éves pályamatricát  vigyor3

Minden üzleti fogásod nem jöhet be.
Az már gyanús lenne...  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1240 Dátum: 2020.03.25 szerda, 15:57:01 »

Minden üzleti fogásod nem jöhet be.
Az már gyanús lenne...  vigyor3
Persze, valahol azért bukni is kell  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1241 Dátum: 2020.03.25 szerda, 16:10:08 »

Minden üzleti fogásod nem jöhet be.
Az már gyanús lenne...  vigyor3
már már rokon lélek, mi? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #1242 Dátum: 2020.03.25 szerda, 16:22:26 »

Persze, valahol azért bukni is kell  vigyor3

 Wink eljen

már már rokon lélek, mi? eplus2

Mié...?  wow1 Roll Eyes
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1243 Dátum: 2020.03.25 szerda, 19:00:31 »

Wink eljen

Mié...?  wow1 Roll Eyes
me' ő is olyan szerencsés mint te. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #1244 Dátum: 2020.03.26 csütörtök, 08:11:52 »

me' ő is olyan szerencsés mint te. vigyor3

 worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #1245 Dátum: 2020.04.05 vasárnap, 15:15:59 »

Sziasztok,

2012-es 2.0 dízel powershiftes mondeohoz keresem a képen látható csövet, esetleg ti vettetek már valahol? Nem nagyon találok itthon, tudtok segíteni? Ez az olajhűtő és a szűrő között van, sajnos az olajhűtőnél szivárog, nem nagyon merem leszedni, megtisztínai, mert ha eltörik a csatlakozó akkor sehova tovább Smiley

Csúszkál a csatlakozó a csövön, nem szorul már rá.

Köszönöm a segítségeteket, felteszem a keres-kínálba is, hátha van valakinek.

Még egyszer köszi!

Sziasztok,
Péter.
https://www.kepfeltolto.com/kep/cso
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1246 Dátum: 2020.04.05 vasárnap, 16:21:50 »

Sziasztok,

2012-es 2.0 dízel powershiftes mondeohoz keresem a képen látható csövet, esetleg ti vettetek már valahol? Nem nagyon találok itthon, tudtok segíteni? Ez az olajhűtő és a szűrő között van, sajnos az olajhűtőnél szivárog, nem nagyon merem leszedni, megtisztínai, mert ha eltörik a csatlakozó akkor sehova tovább Smiley

Csúszkál a csatlakozó a csövön, nem szorul már rá.

Köszönöm a segítségeteket, felteszem a keres-kínálba is, hátha van valakinek.

Még egyszer köszi!

Sziasztok,
Péter.
https://www.kepfeltolto.com/kep/cso

Csak csúszkál az nem gond, mivel "O" gyűrűvel tömít. A rögzítő peremnél pedig nem fix így van egy kis holtjáték.
Hogyhogy nem találsz itthon (ahol laksz)? A Ford-nál már kérdezted? Ott lehet venni.  Cool
Alvázszám kell és megrendelni. 10 ezer környéke.

Alvázszám nélkül kerestem, de elvileg ez az.

« Utoljára szerkesztve: 2020.04.05 vasárnap, 16:39:38 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #1247 Dátum: 2020.04.06 hétfő, 07:40:18 »

Csak csúszkál az nem gond, mivel "O" gyűrűvel tömít. A rögzítő peremnél pedig nem fix így van egy kis holtjáték.
Hogyhogy nem találsz itthon (ahol laksz)? A Ford-nál már kérdezted? Ott lehet venni.  Cool
Alvázszám kell és megrendelni. 10 ezer környéke.

Alvázszám nélkül kerestem, de elvileg ez az.

[img]https://i.imgur.com/Z1kR9nh.jpg

Szia , nagyon köszi még ford-nál nem, de ma felhívok egyet és rákéedezek. Nagyon köszi, szia. Péter.
« Utoljára szerkesztve: 2020.04.06 hétfő, 08:41:17 írta alf® » Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1248 Dátum: 2020.04.06 hétfő, 10:03:56 »

Szia , nagyon köszi még ford-nál nem, de ma felhívok egyet és rákéedezek. Nagyon köszi, szia. Péter.

Petrányi webshop szerint van is nekik két kereskedésben raktáron.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #1249 Dátum: 2020.04.06 hétfő, 19:20:27 »

Petrányi webshop szerint van is nekik két kereskedésben raktáron.

Nagyon köszi, nézem is, csak nem tudom mit írjak be a keresőbe, hogy rátaláljak Smiley

De igyekszem!


Köszi még egyszer, szia,
Péter.
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.