Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:06:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Automata váltó
Oldalak:
1
...
18
19
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Automata váltó (Megtekintve 631359 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1200 Dátum:
2018.12.24 hétfő, 17:05:07 »
Idézetet írta: attila82 - 2018.12.24 hétfő, 12:25:01
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,hogy Powershift váltónál menet közben is át lehet rakni D-ből S-be,vagy csak ha áll az autó?
Át lehet.
Amit tudsz gomb nélkül kapcsolni pl: N vagy S azt lehet menet közben. Amihez kell a gomb R vagy P azt csak álló helyzetben.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1201 Dátum:
2018.12.24 hétfő, 20:41:11 »
Köszönöm!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1202 Dátum:
2018.12.25 kedd, 15:38:59 »
Már a forscan is tudja:
2.3.19 beta, 2018-12-25
+ Service functions "Shift Fork System Learn" and "Clutch System Learn" for Powershift DCT450
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
SzPeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1203 Dátum:
2018.12.27 csütörtök, 18:15:07 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget szertnék kérni. Egy használt MK4 vásárlása előtt állok és szerettem volna az ETIS-ből lekérdezni a
jellemzőket, de napok óta a köv hibaüzenet jelenik meg reg után :”A Ford Etis jelenleg nem érhető el. Ennek oka egy tervezett karbantartás vagy váratlan hiba. Kérjük, próbálja meg újra pár perc múlva. Az IT munkatársak már dolgoznak a szolgáltatás mielőbbi újraindításán. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért.”
Akinek van account-ja tudna segíteni? Előre is köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1204 Dátum:
2018.12.27 csütörtök, 19:24:29 »
Idézetet írta: SzPeter - 2018.12.27 csütörtök, 18:15:07
Sziasztok!
Egy kis segítséget szertnék kérni. Egy használt MK4 vásárlása előtt állok és szerettem volna az ETIS-ből lekérdezni a
jellemzőket, de napok óta a köv hibaüzenet jelenik meg reg után :”A Ford Etis jelenleg nem érhető el. Ennek oka egy tervezett karbantartás vagy váratlan hiba. Kérjük, próbálja meg újra pár perc múlva. Az IT munkatársak már dolgoznak a szolgáltatás mielőbbi újraindításán. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért.”
Akinek van account-ja tudna segíteni? Előre is köszi!
küld a váz számot,küldöm az infót.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzPeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1205 Dátum:
2018.12.27 csütörtök, 19:34:32 »
Idézetet írta: alf® - 2018.12.27 csütörtök, 19:24:29
küld a váz számot,küldöm az infót.
pü ment, thx!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1206 Dátum:
2018.12.27 csütörtök, 19:36:01 »
Idézetet írta: SzPeter - 2018.12.27 csütörtök, 19:34:32
pü ment, thx!
vissza is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzPeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1207 Dátum:
2018.12.27 csütörtök, 19:47:00 »
Idézetet írta: alf® - 2018.12.27 csütörtök, 19:36:01
vissza is.
Köszönöm szépen!
Naplózva
danielvigh
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1208 Dátum:
2019.01.19 szombat, 18:55:45 »
Sziasztok!
Van egy 2010-es, FL előtti 2.0 TDCI-m AWF-21 váltóval.
Hidegen, 3. fokozatban egyenletes frodulaton (50-nel megyek egyenletesen a városban) "csúszik" a kuplungom. Fel-le megy fordulatszámmérőm és hallani is, hogy csúszik.
Melegen nem tapasztaltam még.
Mitől lehet ez, tudtok segíteni?
A váltóban volt már cserélve/frissítve az olaj.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.01.21 hétfő, 15:43:22 írta danielvigh
»
Naplózva
MK4 Mondeo 2010. 2.0 TDCi, AWF21 6 sebességes, Convers+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1209 Dátum:
2019.02.04 hétfő, 12:41:34 »
Idézetet írta: danielvigh - 2019.01.19 szombat, 18:55:45
Sziasztok!
Van egy 2010-es, FL előtti 2.0 TDCI-m AWF-21 váltóval.
Hidegen, 3. fokozatban egyenletes frodulaton (50-nel megyek egyenletesen a városban) "csúszik" a kuplungom. Fel-le megy fordulatszámmérőm és hallani is, hogy csúszik.
Melegen nem tapasztaltam még.
Mitől lehet ez, tudtok segíteni?
A váltóban volt már cserélve/frissítve az olaj.
Kezdhetsz gyűjteni a felújításra.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
P.Robi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1210 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 14:06:05 »
Sziasztok!
Szeretném lecserélni MK3 TDCI Mondeómat egy fiatalabb típusra, és a Powershift váltós tulajok véleményét szeretném kérni.
A kiszemelt egy 2011 év végi 140 LE facelift kombi automata váltóval 200.000 km-rel hirdetve. Véleményem szerint egy karbantartott Mondeónak ez a futásteljesítmény nem vészes, mivel 10+ éve Fordozok és ebből 7 éve van Mondeóm a futómű+kasztni+elektronika+üzemanyag rendszer dolgokkal képben vagyok. Ami ismeretlen számomra az a váltó, vajon egy kisebb-nagyobb próbakör alkalmával ki lehet-e szűrni a hibákat, illetve a Forscan diagnosztika képes-e bármit kimutatni ezzel kapcsolatban. Ha valami szakbarbár nyúlt hozzá annak van-e látható jele a motortérben (törött patent, csatlakozó, stb...)?
Köszi előre is
Robi
Naplózva
Joe_Purple
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1211 Dátum:
2019.02.19 kedd, 09:53:38 »
Idézetet írta: P.Robi - 2019.02.18 hétfő, 14:06:05
Sziasztok!
Szeretném lecserélni MK3 TDCI Mondeómat egy fiatalabb típusra, és a Powershift váltós tulajok véleményét szeretném kérni.
A kiszemelt egy 2011 év végi 140 LE facelift kombi automata váltóval 200.000 km-rel hirdetve. Véleményem szerint egy karbantartott Mondeónak ez a futásteljesítmény nem vészes, mivel 10+ éve Fordozok és ebből 7 éve van Mondeóm a futómű+kasztni+elektronika+üzemanyag rendszer dolgokkal képben vagyok. Ami ismeretlen számomra az a váltó, vajon egy kisebb-nagyobb próbakör alkalmával ki lehet-e szűrni a hibákat, illetve a Forscan diagnosztika képes-e bármit kimutatni ezzel kapcsolatban. Ha valami szakbarbár nyúlt hozzá annak van-e látható jele a motortérben (törött patent, csatlakozó, stb...)?
Köszi előre is
Robi
Szia!
Bár nem vagyok szakértője a témának, csak PS felhasználó, így felhasználói jellegű az infó. Én nagyon szeretem az enyémet, nagyon kényelmes vele autózni. De ez a váltó magában hordozza az automata és a hagyományos váltók összes nyűgjét, és ezzel együtt javítási költségét is, ha gond van. Olaj és szűrőcsere 60000 km-enként, kalibrálás, kuplungcsere (2 van belöle
. Amennyire sikerült anno nekem utána járni gyakorlatilag senki nem javítja, ha gond van vele, csak cserélik, amíg a hagyományos automatára azért találni szakit. Szóval csak akkor venném meg 200000 km-rel, ha tudnám, hogy 60000 km-enként meg volt az olaj és szűrő csere, valamint a kalibrálás. Tesztelése hideg és meleg olajjal is végig kell játszatni a váltóval az összes sebességfokozatot. Az 1-ből 2-be váltásnál van csak egy pici rántás, amit gázkezeléssel tudsz kezelni, a többi fokozatban rántás nélkül kell váltania az autónak. Fontos, hogy megállás után ne rántson az autó. Egyenletes tempónál nem ingadozhat a fordulatszám, nem válthat ide-oda a váltó. Próbáld ki emelkedőn is, hogy kiszűrhesd a kuplung csúszását. Nézd meg, hogy milyen fordulatszámnál történik a váltás. Indulásnál kúszik-e rendben az autó. Elvileg a váltónak is vannak hiba kódjai, hibakód mentes legyen a váltó. Sport módban kézzel is kapcsolgasd végig a fokozatokat, ha nem nyúlsz hozzá, akkor automatikusan kapcsol, csak magasabb fordulatig engedi el a motort. Vészfékezés esetén sem fulladhat le a motor. Zajmentes legyen a váltás.
Egy a lényeg, ha jó, akkor nagyon élvezetes vele közlekedni. Gyorsan kapcsol váltásnál, nálam legalábbis gyorsabban
. Így az igazi a tempomatos utazás, mész hegyen völgyön keresztül, csak a kormányt tekergeted. Fontos, hogy egy kicsit igazítani kell a vezetési stíluson hozzá, ahogy a fórumon már korábban írták. Határozottan kell vezetni, vagy gyorsítunk, vagy lassítunk, vagy egyenletes tempóban megyünk. Pl. lassabb menésnél nagyobb követési távolságot hagyok, hogy ne kelljen oda vissza váltogatni 1-3 között. Fontos, hogy legyen a malacperselyben elég pénz az esetleges javítására, és a 60 km-enkénti olaj és szűrőcserére. Fontos, hogy nem elég az olaj és szűrőcsere, hanem a kalibrálást is meg kell vele csinálni. (Így a falusi szerelő gép nélkül kiesik.)
Üdv,
Joe_Purple
Naplózva
Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
P.Robi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1212 Dátum:
2019.02.20 szerda, 14:57:34 »
Idézetet írta: Joe_Purple - 2019.02.19 kedd, 09:53:38
Szia!
Bár nem vagyok szakértője a témának, csak PS felhasználó, így felhasználói jellegű az infó. Én nagyon szeretem az enyémet, nagyon kényelmes vele autózni. De ez a váltó magában hordozza az automata és a hagyományos váltók összes nyűgjét, és ezzel együtt javítási költségét is, ha gond van. Olaj és szűrőcsere 60000 km-enként, kalibrálás, kuplungcsere (2 van belöle
. Amennyire sikerült anno nekem utána járni gyakorlatilag senki nem javítja, ha gond van vele, csak cserélik, amíg a hagyományos automatára azért találni szakit. Szóval csak akkor venném meg 200000 km-rel, ha tudnám, hogy 60000 km-enként meg volt az olaj és szűrő csere, valamint a kalibrálás. Tesztelése hideg és meleg olajjal is végig kell játszatni a váltóval az összes sebességfokozatot. Az 1-ből 2-be váltásnál van csak egy pici rántás, amit gázkezeléssel tudsz kezelni, a többi fokozatban rántás nélkül kell váltania az autónak. Fontos, hogy megállás után ne rántson az autó. Egyenletes tempónál nem ingadozhat a fordulatszám, nem válthat ide-oda a váltó. Próbáld ki emelkedőn is, hogy kiszűrhesd a kuplung csúszását. Nézd meg, hogy milyen fordulatszámnál történik a váltás. Indulásnál kúszik-e rendben az autó. Elvileg a váltónak is vannak hiba kódjai, hibakód mentes legyen a váltó. Sport módban kézzel is kapcsolgasd végig a fokozatokat, ha nem nyúlsz hozzá, akkor automatikusan kapcsol, csak magasabb fordulatig engedi el a motort. Vészfékezés esetén sem fulladhat le a motor. Zajmentes legyen a váltás.
Egy a lényeg, ha jó, akkor nagyon élvezetes vele közlekedni. Gyorsan kapcsol váltásnál, nálam legalábbis gyorsabban
. Így az igazi a tempomatos utazás, mész hegyen völgyön keresztül, csak a kormányt tekergeted. Fontos, hogy egy kicsit igazítani kell a vezetési stíluson hozzá, ahogy a fórumon már korábban írták. Határozottan kell vezetni, vagy gyorsítunk, vagy lassítunk, vagy egyenletes tempóban megyünk. Pl. lassabb menésnél nagyobb követési távolságot hagyok, hogy ne kelljen oda vissza váltogatni 1-3 között. Fontos, hogy legyen a malacperselyben elég pénz az esetleges javítására, és a 60 km-enkénti olaj és szűrőcserére. Fontos, hogy nem elég az olaj és szűrőcsere, hanem a kalibrálást is meg kell vele csinálni. (Így a falusi szerelő gép nélkül kiesik.)
Üdv,
Joe_Purple
Köszi az infót, vannak benne hasznos tippek és fontos részletek is. Van a családban egy 2009-es C-Max automata egyébként, de az egy másik kávéház. Engem kifejezetten a Mondeo Powershift érdekel, mert nem akarok problémát vásárolni hosszútávra magamnak.
Robi
Naplózva
Rihi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1213 Dátum:
2019.02.24 vasárnap, 17:04:26 »
Idézetet írta: Joe_Purple - 2019.02.19 kedd, 09:53:38
Szia!
Bár nem vagyok szakértője a témának, csak PS felhasználó, így felhasználói jellegű az infó. Én nagyon szeretem az enyémet, nagyon kényelmes vele autózni. De ez a váltó magában hordozza az automata és a hagyományos váltók összes nyűgjét, és ezzel együtt javítási költségét is, ha gond van. Olaj és szűrőcsere 60000 km-enként, kalibrálás, kuplungcsere (2 van belöle
. Amennyire sikerült anno nekem utána járni gyakorlatilag senki nem javítja, ha gond van vele, csak cserélik, amíg a hagyományos automatára azért találni szakit. Szóval csak akkor venném meg 200000 km-rel, ha tudnám, hogy 60000 km-enként meg volt az olaj és szűrő csere, valamint a kalibrálás. Tesztelése hideg és meleg olajjal is végig kell játszatni a váltóval az összes sebességfokozatot. Az 1-ből 2-be váltásnál van csak egy pici rántás, amit gázkezeléssel tudsz kezelni, a többi fokozatban rántás nélkül kell váltania az autónak. Fontos, hogy megállás után ne rántson az autó. Egyenletes tempónál nem ingadozhat a fordulatszám, nem válthat ide-oda a váltó. Próbáld ki emelkedőn is, hogy kiszűrhesd a kuplung csúszását. Nézd meg, hogy milyen fordulatszámnál történik a váltás. Indulásnál kúszik-e rendben az autó. Elvileg a váltónak is vannak hiba kódjai, hibakód mentes legyen a váltó. Sport módban kézzel is kapcsolgasd végig a fokozatokat, ha nem nyúlsz hozzá, akkor automatikusan kapcsol, csak magasabb fordulatig engedi el a motort. Vészfékezés esetén sem fulladhat le a motor. Zajmentes legyen a váltás.
Egy a lényeg, ha jó, akkor nagyon élvezetes vele közlekedni. Gyorsan kapcsol váltásnál, nálam legalábbis gyorsabban
. Így az igazi a tempomatos utazás, mész hegyen völgyön keresztül, csak a kormányt tekergeted. Fontos, hogy egy kicsit igazítani kell a vezetési stíluson hozzá, ahogy a fórumon már korábban írták. Határozottan kell vezetni, vagy gyorsítunk, vagy lassítunk, vagy egyenletes tempóban megyünk. Pl. lassabb menésnél nagyobb követési távolságot hagyok, hogy ne kelljen oda vissza váltogatni 1-3 között. Fontos, hogy legyen a malacperselyben elég pénz az esetleges javítására, és a 60 km-enkénti olaj és szűrőcserére. Fontos, hogy nem elég az olaj és szűrőcsere, hanem a kalibrálást is meg kell vele csinálni. (Így a falusi szerelő gép nélkül kiesik.)
Üdv,
Joe_Purple
Üdv!
Erről a kalibrálásról írhatnál valami részletesebbet, mert még soha senkitől nem hallottam, láttam semmi infót.
Naplózva
Flyby
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1214 Dátum:
2019.02.27 szerda, 17:31:44 »
Sziasztok!
AWF-21 váltómmal szerelőhöz kell mennem (melegen ránt visszaváltáskor, ill. álló helyzetben elinduláskor - olajfrissítés már volt 2x, nem segített).
Kérdésem az, hogy az alábbi szervizek közül melyikkel van pozitív/negatív tapasztalatotok, tehát személyes pro/kontra érve van-e valakinek ezekkel a szervizekkel kapcsolatban:
-
http://www.valtodoktor.hu/
(Bp. XV. ker.)
-
http://www.automatavalto.eoldal.hu/
(Bp. XIX. ker.)
-
http://www.automatavaltojavitas.hu/
(Székesfehérvár)
köszi!
Naplózva
MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1215 Dátum:
2019.02.27 szerda, 19:41:34 »
Idézetet írta: Flyby - 2019.02.27 szerda, 17:31:44
Sziasztok!
AWF-21 váltómmal szerelőhöz kell mennem (melegen ránt visszaváltáskor, ill. álló helyzetben elinduláskor - olajfrissítés már volt 2x, nem segített).
Kérdésem az, hogy az alábbi szervizek közül melyikkel van pozitív/negatív tapasztalatotok, tehát személyes pro/kontra érve van-e valakinek ezekkel a szervizekkel kapcsolatban:
-
http://www.valtodoktor.hu/
(Bp. XV. ker.)
-
http://www.automatavalto.eoldal.hu/
(Bp. XIX. ker.)
-
http://www.automatavaltojavitas.hu/
(Székesfehérvár)
köszi!
SzJani ismer jó automata váltóst emlékeim szerint, de asszem nem BP-i.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Joe_Purple
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1216 Dátum:
2019.03.10 vasárnap, 21:27:49 »
Idézetet írta: Rihi - 2019.02.24 vasárnap, 17:04:26
Üdv!
Erről a kalibrálásról írhatnál valami részletesebbet, mert még soha senkitől nem hallottam, láttam semmi infót.
Szia!
A BViktr írta már feljebb, hogy a Forscan új verziója is tudja már:
"+ Service functions "Shift Fork System Learn" and "Clutch System Learn" for Powershift DCT450"
Sokat nem tudok róla. Elvileg újraállítja a kopó kuplungot és váltási pontokat. A szerviz leírás szerint meg kellene csinálni minden olajcserénél.
Nálam nem olyan régen csinálták meg a szervizben garanciában, mert lámpához gurulásnál nem volt elég finom az 1-esbe visszaváltás. Ezután pár km alatt a váltó "újratanulta" a kapcsolásokat, és szerencsére ezzel megszűnt a problémám.
Üdv,
Joe_P
Naplózva
Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
tihamernemeth
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1217 Dátum:
2019.04.23 kedd, 18:15:34 »
Idézetet írta: Joe_Purple - 2019.03.10 vasárnap, 21:27:49
Szia!
A BViktr írta már feljebb, hogy a Forscan új verziója is tudja már:
"+ Service functions "Shift Fork System Learn" and "Clutch System Learn" for Powershift DCT450"
Sokat nem tudok róla. Elvileg újraállítja a kopó kuplungot és váltási pontokat. A szerviz leírás szerint meg kellene csinálni minden olajcserénél.
Nálam nem olyan régen csinálták meg a szervizben garanciában, mert lámpához gurulásnál nem volt elég finom az 1-esbe visszaváltás. Ezután pár km alatt a váltó "újratanulta" a kapcsolásokat, és szerencsére ezzel megszűnt a problémám.
Üdv,
Joe_P
Naplózva
tihamernemeth
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1218 Dátum:
2019.04.23 kedd, 18:26:25 »
De nem ajánlatos újraszinkronizáltatni.. csak ha alkatrészcsere volt benne, (mechanikai) az a váltó tudja a dolgát. olajcsere, aztán ennyi. Nem olajfrissítés, + egy literrel meg van a rendes olajcsere.javascript:void(0);
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1219 Dátum:
2019.04.23 kedd, 20:58:41 »
Idézetet írta: tihamernemeth - 2019.04.23 kedd, 18:26:25
De nem ajánlatos újraszinkronizáltatni.. csak ha alkatrészcsere volt benne, (mechanikai) az a váltó tudja a dolgát. olajcsere, aztán ennyi. Nem olajfrissítés, + egy literrel meg van a rendes olajcsere.javascript:void(0);
hogynetudná, simán tönkremegy, ahogy kell neki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tihamernemeth
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1220 Dátum:
2019.04.24 szerda, 09:08:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.04.23 kedd, 20:58:41
hogynetudná, simán tönkremegy, ahogy kell neki
Ahogy gondolod..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1221 Dátum:
2019.04.24 szerda, 21:28:45 »
Idézetet írta: tihamernemeth - 2019.04.24 szerda, 09:08:05
Ahogy gondolod..
látok épp elég ilyen szemetet naponta, bontott váltó 5-600, sorbanállás és várólista mellett, felújítás 1mft ezen kívól vannak a sufnituning helyek, ahol próbálkoznak mindennel a gyári előírások figyelmen kívül hagyása mellett.
nem állok neki mélyebben belemenni, de egy hidraulikus rendszernél egy új és használt olaj közötti különbség hatására elég más nyomásokkal dolgozik a váltó. nem véletlen kéri minden gyártó minden váltóhoz az adaptációk törlését olajcsere után.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Toti10
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1222 Dátum:
2019.11.16 szombat, 07:35:27 »
Üdvözlök mindenkit!!
Váltóolaj csere előtt állok. Győrben lakom, többször írtátok a Győri szerelőket. Tud valaki adni elérhetőséget, vagy címet?
Köszönöm
Naplózva
2012.03. MK4 Ford mondeo kombi 2.0L 203LE ecoboost autómata
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1223 Dátum:
2019.11.16 szombat, 11:05:27 »
Idézetet írta: Toti10 - 2019.11.16 szombat, 07:35:27
Üdvözlök mindenkit!!
Váltóolaj csere előtt állok. Győrben lakom, többször írtátok a Győri szerelőket. Tud valaki adni elérhetőséget, vagy címet?
Köszönöm
Asszem Szjani csinaltatta a domper valtojat Gyorben. Nem tudom, hogy olvassa e meg ezt a topikot, mast nem irj neki.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1224 Dátum:
2020.02.08 szombat, 06:57:53 »
Idézetet írta: Joe_Purple - 2019.02.19 kedd, 09:53:38
Szia!
Bár nem vagyok szakértője a témának, csak PS felhasználó, így felhasználói jellegű az infó. Én nagyon szeretem az enyémet, nagyon kényelmes vele autózni. De ez a váltó magában hordozza az automata és a hagyományos váltók összes nyűgjét, és ezzel együtt javítási költségét is, ha gond van. Olaj és szűrőcsere 60000 km-enként, kalibrálás, kuplungcsere (2 van belöle
. Amennyire sikerült anno nekem utána járni gyakorlatilag senki nem javítja, ha gond van vele, csak cserélik, amíg a hagyományos automatára azért találni szakit. Szóval csak akkor venném meg 200000 km-rel, ha tudnám, hogy 60000 km-enként meg volt az olaj és szűrő csere, valamint a kalibrálás. Tesztelése hideg és meleg olajjal is végig kell játszatni a váltóval az összes sebességfokozatot. Az 1-ből 2-be váltásnál van csak egy pici rántás, amit gázkezeléssel tudsz kezelni, a többi fokozatban rántás nélkül kell váltania az autónak. Fontos, hogy megállás után ne rántson az autó. Egyenletes tempónál nem ingadozhat a fordulatszám, nem válthat ide-oda a váltó. Próbáld ki emelkedőn is, hogy kiszűrhesd a kuplung csúszását. Nézd meg, hogy milyen fordulatszámnál történik a váltás. Indulásnál kúszik-e rendben az autó. Elvileg a váltónak is vannak hiba kódjai, hibakód mentes legyen a váltó. Sport módban kézzel is kapcsolgasd végig a fokozatokat, ha nem nyúlsz hozzá, akkor automatikusan kapcsol, csak magasabb fordulatig engedi el a motort. Vészfékezés esetén sem fulladhat le a motor. Zajmentes legyen a váltás.
Egy a lényeg, ha jó, akkor nagyon élvezetes vele közlekedni. Gyorsan kapcsol váltásnál, nálam legalábbis gyorsabban
. Így az igazi a tempomatos utazás, mész hegyen völgyön keresztül, csak a kormányt tekergeted. Fontos, hogy egy kicsit igazítani kell a vezetési stíluson hozzá, ahogy a fórumon már korábban írták. Határozottan kell vezetni, vagy gyorsítunk, vagy lassítunk, vagy egyenletes tempóban megyünk. Pl. lassabb menésnél nagyobb követési távolságot hagyok, hogy ne kelljen oda vissza váltogatni 1-3 között. Fontos, hogy legyen a malacperselyben elég pénz az esetleges javítására, és a 60 km-enkénti olaj és szűrőcserére. Fontos, hogy nem elég az olaj és szűrőcsere, hanem a kalibrálást is meg kell vele csinálni. (Így a falusi szerelő gép nélkül kiesik.)
Üdv,
Joe_Purple
Nekem egy 10 ezret futott PS váltós 1.5TDCi C-Max-om van. Ebben nincs rántás 1-2 között sem. Nekem egyébként 30, max 40 ezres cserét javasolt több szerviz is.
Naplózva
Joe_Purple
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1225 Dátum:
2020.02.08 szombat, 12:28:25 »
Idézetet írta: Carmaged - 2020.02.08 szombat, 06:57:53
Nekem egy 10 ezret futott PS váltós 1.5TDCi C-Max-om van. Ebben nincs rántás 1-2 között sem. Nekem egyébként 30, max 40 ezres cserét javasolt több szerviz is.
Szia!
Ahogy írtam, nem vagyok szakértője a témának. De a 2 literes dizel Powershiftes Mondeoból és Smax-ból jó néhánnyal találkoztam, C-Max-ból soha sem vezettem PS-et. A Mondo/S-MAX-nál a váltó mindig egy kicsit ügyetlenül kezelte az indulást. Lehet, hogy a nagyobb nyomaték miatt. Másrészt ha jól tudom két teljesen különböző szerkezet van a Mondeo/S-max és a Focus/C-max-okban. Ha jól emlékeszem talán az MK4 Mondeoké olajos, a Focusoké pedig talán száraz kuplungos megoldású volt. Amit azóta már gondolom tovább fejlesztettek. A szoftver is folyamatosan okosodik, lehet, hogy azóta már simán kezeli a problémát. A Focus/Fiesta féle poweshiftek váltó problémáiról anno elég komoly cikkezés is ment az angolszász autós sajtóban, emlékeim szerint visszahívási akció is volt belőle. Érdemes lehet utána olvasni. A Mondoe féle PS legnagyobb híbája számomra, hogy a DSG-vel vagy a hagyományos automatával ellentétben senki sem vállalja a javítását. Pedig ha jó, akkor nagyon jó cucc.
Üdv,
Joe_P
Naplózva
Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1226 Dátum:
2020.02.10 hétfő, 07:10:27 »
Idézetet írta: Joe_Purple - 2020.02.08 szombat, 12:28:25
Szia!
Ahogy írtam, nem vagyok szakértője a témának. De a 2 literes dizel Powershiftes Mondeoból és Smax-ból jó néhánnyal találkoztam, C-Max-ból soha sem vezettem PS-et. A Mondo/S-MAX-nál a váltó mindig egy kicsit ügyetlenül kezelte az indulást. Lehet, hogy a nagyobb nyomaték miatt. Másrészt ha jól tudom két teljesen különböző szerkezet van a Mondeo/S-max és a Focus/C-max-okban. Ha jól emlékeszem talán az MK4 Mondeoké olajos, a Focusoké pedig talán száraz kuplungos megoldású volt. Amit azóta már gondolom tovább fejlesztettek. A szoftver is folyamatosan okosodik, lehet, hogy azóta már simán kezeli a problémát. A Focus/Fiesta féle poweshiftek váltó problémáiról anno elég komoly cikkezés is ment az angolszász autós sajtóban, emlékeim szerint visszahívási akció is volt belőle. Érdemes lehet utána olvasni. A Mondoe féle PS legnagyobb híbája számomra, hogy a DSG-vel vagy a hagyományos automatával ellentétben senki sem vállalja a javítását. Pedig ha jó, akkor nagyon jó cucc.
Üdv,
Joe_P
S-Max Club Hungary csoportból (
link
):
Mai PowerShift morzsák:
- Mint már előzőleg említettem, a dízel szekerekben lévő PowerShift váltó_ban_ van a kettős tömegű lendkerék (az a pletyka ugyanis hamis, hogy ebben a kocsiban nincs kettős tömegű "k*anyja". De van, viszont azt a szerelő nem látja, csak a váltógenerálozó kisiparos). És igazából ez a gáz a váltóval, mert ez veri szét az egészet. A benzinesek nem is döglenek annyira. Illetve egy másik gyártó modelljeiben is ez a 6DCT450 van, csak váltón kívüli a kettős tömegű, ez utóbbit nem is sokat látják a váltósok..
- A váltóolajat 50 ekm-enként érdemes cserélni. A dízeles verzióba 8,5l megy, ennek ára 8eHUF/l. Munkadíj: 15 eHUF, szűrő: 4 eHUF. Szumma: 87 eHUF. Az olaj gyári minősítésű legyen, 2db ezrest nem kell ezen spórolni, mert drága lesz a generál. Ez mind bruttó. Elvileg a teljes mennyiséget le lehet engedni belőle, az átmosatás nem nagyon kell. Viszont figyelni kell a leengedett olajat, van-e benne fémreszelék. Ha van, akkor para kapcsoló ON.
- Kíméletes vezetés segít elodázni a bajt:
- Lámpánál fék. Üresbe kitenni nem nagyon kellene.
- Elinduláskor kímélni a gépet, nem lepadlózni.
Ezzel sem fog kimenni a világból, de 150-200 ekm helyett kicsit többet is fog tudni.
A teljes generál bruttó 500 eHUF. Ebben benne van a váltó le- és felszerelése, az új olaj (ez maga 87 eHUF), a kettős tömegű lendkerék, villák, egyéb ledarálódó dolgok cseréje munkadíjjal. A fogaskerekekhez többnyire nem kell nyúlni, mivel azok 6-700 ekm-t is elszaladnak.
E mellé érdemes a mechatronikát is cserélni, ami szintén egy 500 ezres (bruttó) tétel. Ezt nem kötelező azonnal, mert ez a váltó leszerelése/megbontása nélkül cserélhető, de a tapasztalat azt mondja, hogy enélkül hamar visszafordulnak a népek. Én kicseréltettem, ne darálja szét a régi szutyok az új váltót.
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1227 Dátum:
2020.03.05 csütörtök, 20:27:23 »
Idézetet írta: Joe_Purple - 2020.02.08 szombat, 12:28:25
...Másrészt ha jól tudom két teljesen különböző szerkezet van a Mondeo/S-max és a Focus/C-max-okban. Ha jól emlékeszem talán az MK4 Mondeoké olajos, a Focusoké pedig talán száraz kuplungos megoldású volt...
Dízel-benzin között van inkább különbség, ahogy nézem.
https://www.eco-torque.co.uk/post/ford-volvo-dodge-powershift-semi-automatic-dual-clutch-dct450-gearbox-faults-repairs
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1228 Dátum:
2020.03.11 szerda, 10:14:55 »
Idézetet írta: G_B - 2020.02.10 hétfő, 07:10:27
S-Max Club Hungary csoportból (
link
):
Mai PowerShift morzsák:
- Mint már előzőleg említettem, a dízel szekerekben lévő PowerShift váltó_ban_ van a kettős tömegű lendkerék (az a pletyka ugyanis hamis, hogy ebben a kocsiban nincs kettős tömegű "k*anyja". De van, viszont azt a szerelő nem látja, csak a váltógenerálozó kisiparos). És igazából ez a gáz a váltóval, mert ez veri szét az egészet. A benzinesek nem is döglenek annyira. Illetve egy másik gyártó modelljeiben is ez a 6DCT450 van, csak váltón kívüli a kettős tömegű, ez utóbbit nem is sokat látják a váltósok..
- A váltóolajat 50 ekm-enként érdemes cserélni. A dízeles verzióba 8,5l megy, ennek ára 8eHUF/l. Munkadíj: 15 eHUF, szűrő: 4 eHUF. Szumma: 87 eHUF. Az olaj gyári minősítésű legyen, 2db ezrest nem kell ezen spórolni, mert drága lesz a generál. Ez mind bruttó. Elvileg a teljes mennyiséget le lehet engedni belőle, az átmosatás nem nagyon kell. Viszont figyelni kell a leengedett olajat, van-e benne fémreszelék. Ha van, akkor para kapcsoló ON.
- Kíméletes vezetés segít elodázni a bajt:
- Lámpánál fék. Üresbe kitenni nem nagyon kellene.
- Elinduláskor kímélni a gépet, nem lepadlózni.
Ezzel sem fog kimenni a világból, de 150-200 ekm helyett kicsit többet is fog tudni.
A teljes generál bruttó 500 eHUF. Ebben benne van a váltó le- és felszerelése, az új olaj (ez maga 87 eHUF), a kettős tömegű lendkerék, villák, egyéb ledarálódó dolgok cseréje munkadíjjal. A fogaskerekekhez többnyire nem kell nyúlni, mivel azok 6-700 ekm-t is elszaladnak.
E mellé érdemes a mechatronikát is cserélni, ami szintén egy 500 ezres (bruttó) tétel. Ezt nem kötelező azonnal, mert ez a váltó leszerelése/megbontása nélkül cserélhető, de a tapasztalat azt mondja, hogy enélkül hamar visszafordulnak a népek. Én kicseréltettem, ne darálja szét a régi szutyok az új váltót.
Ezt nem véletlenül egy virágfajta keresztnevű ember írta?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1229 Dátum:
2020.03.11 szerda, 10:52:29 »
Idézetet írta: Domi - 2020.03.11 szerda, 10:14:55
Ezt nem véletlenül egy virágfajta keresztnevű ember írta?
nem, nem ő írta. ezt egy Gábor írta, aki nem szerelő, hanem tulaj
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1230 Dátum:
2020.03.23 hétfő, 18:21:40 »
Sziasztok!
Ismer valaki olyan szervízt/szerelőt, aki powershift váltó olajszivárgást meg tud szüntetni?
A céges mk4-nek a váltója szivárogtatja az olajat, de amúgy szépen teszi a dolgát, szeretném megelőzni hogy problémát okozzon a folyás.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Gyuri74
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1231 Dátum:
2020.03.24 kedd, 09:01:31 »
Idézetet írta: xrobe - 2020.03.23 hétfő, 18:21:40
Sziasztok!
Ismer valaki olyan szervízt/szerelőt, aki powershift váltó olajszivárgást meg tud szüntetni?
A céges mk4-nek a váltója szivárogtatja az olajat, de amúgy szépen teszi a dolgát, szeretném megelőzni hogy problémát okozzon a folyás.
A Fáy u.-ban van egy szerelő aki kifejezetten automata váltó szereléssel foglalkozik csak. Én hozzá vittem az enyémet átnézésre/olajfrissítésre.
Szerintem a powershift sem okoz problémát neki, persze nem mindegy hogy mi szivárog, tömítés vagy egyéb...
Naplózva
Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1232 Dátum:
2020.03.24 kedd, 13:02:52 »
Idézetet írta: Gyuri74 - 2020.03.24 kedd, 09:01:31
A Fáy u.-ban van egy szerelő aki kifejezetten automata váltó szereléssel foglalkozik csak. Én hozzá vittem az enyémet átnézésre/olajfrissítésre.
Szerintem a powershift sem okoz problémát neki, persze nem mindegy hogy mi szivárog, tömítés vagy egyéb...
Van egy nagy szimering a váltó motoroldali részén, valószínűleg ott. Megkérdezem őt, köszi!
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1233 Dátum:
2020.03.25 szerda, 13:16:46 »
Másnak is csinált már olyat, hogy egy jó 1,5 hete egyáltalán nem vált a váltó??
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1234 Dátum:
2020.03.25 szerda, 13:25:08 »
Idézetet írta: Domi - 2020.03.25 szerda, 13:16:46
Másnak is csinált már olyat, hogy egy jó 1,5 hete egyáltalán nem vált a váltó??
Gondolom, aki nem használja a falnak támasztott autóját...
Szégyenszemre én is a zasszony benzinesét használom...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1235 Dátum:
2020.03.25 szerda, 13:27:27 »
Idézetet írta: Domi - 2020.03.25 szerda, 13:16:46
Másnak is csinált már olyat, hogy egy jó 1,5 hete egyáltalán nem vált a váltó??
Igen.
Ilyenkor sajnos a motor sem üzemel.
Ezek ok-okozat összefüggésben vannak.
De a jó hír, hogy egy motor indítás és elindulás kísérlet utás rendszerint elmúlnsk a panaszok.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1236 Dátum:
2020.03.25 szerda, 15:47:02 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.25 szerda, 13:27:27
Igen.
Ilyenkor sajnos a motor sem üzemel.
Ezek ok-okozat összefüggésben vannak.
De a jó hír, hogy egy motor indítás és elindulás kísérlet utás rendszerint elmúlnsk a panaszok.
Huh, mázli.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1237 Dátum:
2020.03.25 szerda, 15:47:25 »
Idézetet írta: Domi - 2020.03.25 szerda, 13:16:46
Másnak is csinált már olyat, hogy egy jó 1,5 hete egyáltalán nem vált a váltó??
Nálam is pont ez a gond. Talán fertőző?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1238 Dátum:
2020.03.25 szerda, 15:49:48 »
Idézetet írta: alf® - 2020.03.25 szerda, 13:25:08
Gondolom, aki nem használja a falnak támasztott autóját...
Szégyenszemre én is a zasszony benzinesét használom...
Pedig mennék már vele nagyon. Mondjuk így pénztárcakímélő, az biztos.
Sikerült jó évet választani, hogy mikor vegyek először éves pályamatricát
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1239 Dátum:
2020.03.25 szerda, 15:51:21 »
Idézetet írta: Domi - 2020.03.25 szerda, 15:49:48
Pedig mennék már vele nagyon. Mondjuk így pénztárcakímélő, az biztos.
Sikerült jó évet választani, hogy mikor vegyek először éves pályamatricát
Minden üzleti fogásod nem jöhet be.
Az már gyanús lenne...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1240 Dátum:
2020.03.25 szerda, 15:57:01 »
Idézetet írta: Takiatti - 2020.03.25 szerda, 15:51:21
Minden üzleti fogásod nem jöhet be.
Az már gyanús lenne...
Persze, valahol azért bukni is kell
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1241 Dátum:
2020.03.25 szerda, 16:10:08 »
Idézetet írta: Takiatti - 2020.03.25 szerda, 15:51:21
Minden üzleti fogásod nem jöhet be.
Az már gyanús lenne...
már már rokon lélek, mi?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1242 Dátum:
2020.03.25 szerda, 16:22:26 »
Idézetet írta: Domi - 2020.03.25 szerda, 15:57:01
Persze, valahol azért bukni is kell
Idézetet írta: alf® - 2020.03.25 szerda, 16:10:08
már már rokon lélek, mi?
Mié...?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1243 Dátum:
2020.03.25 szerda, 19:00:31 »
Idézetet írta: Takiatti - 2020.03.25 szerda, 16:22:26
Mié...?
me' ő is olyan szerencsés mint te.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1244 Dátum:
2020.03.26 csütörtök, 08:11:52 »
Idézetet írta: alf® - 2020.03.25 szerda, 19:00:31
me' ő is olyan szerencsés mint te.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1245 Dátum:
2020.04.05 vasárnap, 15:15:59 »
Sziasztok,
2012-es 2.0 dízel powershiftes mondeohoz keresem a képen látható csövet, esetleg ti vettetek már valahol? Nem nagyon találok itthon, tudtok segíteni? Ez az olajhűtő és a szűrő között van, sajnos az olajhűtőnél szivárog, nem nagyon merem leszedni, megtisztínai, mert ha eltörik a csatlakozó akkor sehova tovább
Csúszkál a csatlakozó a csövön, nem szorul már rá.
Köszönöm a segítségeteket, felteszem a keres-kínálba is, hátha van valakinek.
Még egyszer köszi!
Sziasztok,
Péter.
https://www.kepfeltolto.com/kep/cso
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1246 Dátum:
2020.04.05 vasárnap, 16:21:50 »
Idézetet írta: matya007 - 2020.04.05 vasárnap, 15:15:59
Sziasztok,
2012-es 2.0 dízel powershiftes mondeohoz keresem a képen látható csövet, esetleg ti vettetek már valahol?
Nem nagyon találok itthon, tudtok segíteni?
Ez az olajhűtő és a szűrő között van, sajnos az olajhűtőnél szivárog, nem nagyon merem leszedni, megtisztínai, mert ha eltörik a csatlakozó akkor sehova tovább
Csúszkál a csatlakozó a csövön, nem szorul már rá.
Köszönöm a segítségeteket, felteszem a keres-kínálba is, hátha van valakinek.
Még egyszer köszi!
Sziasztok,
Péter.
https://www.kepfeltolto.com/kep/cso
Csak csúszkál az nem gond, mivel "O" gyűrűvel tömít. A rögzítő peremnél pedig nem fix így van egy kis holtjáték.
Hogyhogy nem találsz itthon (ahol laksz)? A Ford-nál már kérdezted? Ott lehet venni.
Alvázszám kell és megrendelni. 10 ezer környéke.
Alvázszám nélkül kerestem, de elvileg ez az.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.04.05 vasárnap, 16:39:38 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1247 Dátum:
2020.04.06 hétfő, 07:40:18 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.04.05 vasárnap, 16:21:50
Csak csúszkál az nem gond, mivel "O" gyűrűvel tömít. A rögzítő peremnél pedig nem fix így van egy kis holtjáték.
Hogyhogy nem találsz itthon (ahol laksz)? A Ford-nál már kérdezted? Ott lehet venni.
Alvázszám kell és megrendelni. 10 ezer környéke.
Alvázszám nélkül kerestem, de elvileg ez az.
[img]https://i.imgur.com/Z1kR9nh.jpg
Szia , nagyon köszi még ford-nál nem, de ma felhívok egyet és rákéedezek. Nagyon köszi, szia. Péter.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.04.06 hétfő, 08:41:17 írta alf®
»
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1248 Dátum:
2020.04.06 hétfő, 10:03:56 »
Idézetet írta: matya007 - 2020.04.06 hétfő, 07:40:18
Szia , nagyon köszi még ford-nál nem, de ma felhívok egyet és rákéedezek. Nagyon köszi, szia. Péter.
Petrányi webshop szerint van is nekik két kereskedésben raktáron.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #1249 Dátum:
2020.04.06 hétfő, 19:20:27 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2020.04.06 hétfő, 10:03:56
Petrányi webshop szerint van is nekik két kereskedésben raktáron.
Nagyon köszi, nézem is, csak nem tudom mit írjak be a keresőbe, hogy rátaláljak
De igyekszem!
Köszi még egyszer, szia,
Péter.
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Oldalak:
1
...
18
19
20
21
22
23
24
[
25
]
26
27
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ