Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:38:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 843682 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 17:53:37 »

TD motor.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 18:37:45 »

dizel dízel dízell eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.01 kedd, 18:59:58 »

Végre sikerült beállítanom  a dúsítót most már hamarabb visszamegy a fordulat.Remélem kicsit a fogyasztás is jobb lesz. eljen
Reggel nektek is jobban füstöl az autó??Nekem legalábbis még megy a dúsító kicsit füstöl,de utána már nem.
Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:00:55 »

Sziasztok! 120 Km/h sebességnél mennyivel kellene pörögnie a motornak és menttől meddig kellene bekapcsolva lennie turbónak?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:04:04 »

Sziasztok! 120 Km/h sebességnél mennyivel kellene pörögnie a motornak

Ez nem mérvadó! Váltója válogatja. Különféle áttételekkel adták ki őket...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:05:31 »

Akkor megnyugodtam Smiley Jól van Smiley és  őő a turbóra tudsz valamit mondani? hogy KB mennyitől kellene bekapcsolnia? Nekem olyan 2300-2400 tól kapcsolbe 3400 ig KB
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:07:10 »

Akkor megnyugodtam Smiley Jól van Smiley és  őő a turbóra tudsz valamit mondani? hogy KB mennyitől kellene bekapcsolnia? Nekem olyan 2300-2400 tól kapcsolbe 3400 ig KB


Akár jó is lehet, de nekem benzinesem volt.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:08:53 »

OKés köszi ! Smiley
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.02 szerda, 17:32:32 »

Akkor megnyugodtam Smiley Jól van Smiley és  őő a turbóra tudsz valamit mondani? hogy KB mennyitől kellene bekapcsolnia? Nekem olyan 2300-2400 tól kapcsolbe 3400 ig KB


A fordulatszámtartomány jó amit leírtál, de a turbó nem kapcsolgat ki/be. Forog ha kell ha nem mivel a kipuffogott gáz hajtja a turbina kereket, csak vannak olyan fordulatszámai amik között dolgozik érezhetően. A 2300-as főtengely fordulatnál és elegendő gázadásnál már képes olyan magas fordulatot felvenni a turbó tengelye, hogy viszonylag nagy nyomást adjon le és természetesen valahol véget is ér ez a dolog cirka 3500-4000 között. Ez már majdnem csak annak a függvénye, hogy a turbó wastegate szelepe hol engedi el a feleslegessé vált töltőnyomást.
Természetesen gondolhatnánk, hogy hú de jó, mert akkor csak állítsuk be úgy a wastegate szelepet, hogy minél később zárjon és akkor majd tovább fog húzni a gép. Ez nem ilyen egyszerű. Annak a szerencsétlen turbó tengelynek is van egy véges fordulata ami fölött már nem túl tartós és nem is érzi jól magát. Többek között erre szolgál a nyomáshatárolás, hogy ne engedje túlforogni és ezáltal véglegesen károsodni azt a drága jó áldott turbót.
Gyári Ford TD érték szerint ez 0.8-0.9bar légkörön felüli túlnyomást jelent. Azaz a motor alap szívó ereje fölött ennyivel tud többet teljesíteni a turbó persze olyan légmenyiség szállítással amit megkajol olyan nagy fordulaton a motor. Az meg nem kevés légmennyiség amit egy motor mondjuk 3000/min fordulaton kér.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.02 szerda, 18:57:36 »

nekem kb 3000-et forog 120-nál
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.02 szerda, 19:16:00 »

Valaki meg tudná mondani hol kel leengedni a fagyállót mert a hűtőn nem találom.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.02 szerda, 19:18:28 »

Valaki meg tudná mondani hol kel leengedni a fagyállót mert a hűtőn nem találom.
Hűtő aljáról lehúzod a csövet. eljen
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.02 szerda, 19:39:13 »

Hűtő aljáról lehúzod a csövet. eljen

Nincs leeresztő csavarja??Mer az egy kicsit macerás legalábbis csak aknáról lehet hozzáférni.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.02 szerda, 19:47:03 »

Nincs leeresztő csavarja??Mer az egy kicsit macerás legalábbis csak aknáról lehet hozzáférni.
Én úgy tudom nincs. fejvakaras
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.02 szerda, 19:49:14 »

Nincs leeresztő csavarja??Mer az egy kicsit macerás legalábbis csak aknáról lehet hozzáférni.

A legalsó pontja egy fagydugó. Ha azt megtalálod, és kiszeded, akkor az összes ki fog folyni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.02 szerda, 20:04:22 »

A legalsó pontja egy fagydugó. Ha azt megtalálod, és kiszeded, akkor az összes ki fog folyni...

A fagydugó a hűtőn v a blokkon van??Én úgy tudom az csak a blokkon van.
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.02 szerda, 20:08:03 »

Végre sikerült beállítanom  a dúsítót most már hamarabb visszamegy a fordulat.Remélem kicsit a fogyasztás is jobb lesz. eljen
Reggel nektek is jobban füstöl az autó??Nekem legalábbis még megy a dúsító kicsit füstöl,de utána már nem.
Füstölés kizárólag indításnál és ha oda "parkettázok" neki.
Kicsi kukacoskodás: A füstölés szerintem nem köthető napszakhoz inkább motor hőmérséklethez.  eplus2 
A füstölés szerintem még mindig azt mutatja, hogy valami nem kóser.
De ez nem kp. én is  csak kezdő vagyok.  nyes  smile

Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.02 szerda, 21:02:18 »

A fordulatszámtartomány jó amit leírtál, de a turbó nem kapcsolgat ki/be. Forog ha kell ha nem mivel a kipuffogott gáz hajtja a turbina kereket, csak vannak olyan fordulatszámai amik között dolgozik érezhetően. A 2300-as főtengely fordulatnál és elegendő gázadásnál már képes olyan magas fordulatot felvenni a turbó tengelye, hogy viszonylag nagy nyomást adjon le és természetesen valahol véget is ér ez a dolog cirka 3500-4000 között. Ez már majdnem csak annak a függvénye, hogy a turbó wastegate szelepe hol engedi el a feleslegessé vált töltőnyomást.
Természetesen gondolhatnánk, hogy hú de jó, mert akkor csak állítsuk be úgy a wastegate szelepet, hogy minél később zárjon és akkor majd tovább fog húzni a gép. Ez nem ilyen egyszerű. Annak a szerencsétlen turbó tengelynek is van egy véges fordulata ami fölött már nem túl tartós és nem is érzi jól magát. Többek között erre szolgál a nyomáshatárolás, hogy ne engedje túlforogni és ezáltal véglegesen károsodni azt a drága jó áldott turbót.
Gyári Ford TD érték szerint ez 0.8-0.9bar légkörön felüli túlnyomást jelent. Azaz a motor alap szívó ereje fölött ennyivel tud többet teljesíteni a turbó persze olyan légmenyiség szállítással amit megkajol olyan nagy fordulaton a motor. Az meg nem kevés légmennyiség amit egy motor mondjuk 3000/min fordulaton kér.

Köszi ezzel is okosabb lettem Smiley  nyes
Naplózva
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 09:05:57 »

Sziasztok!

A hűtőventillátor kapcsológombáját merre keresem - folyamatosan megy a venti -   Sad(((
Naplózva

Mr.Windd
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 12:31:18 »

Sziasztok!

A hűtőventillátor kapcsológombáját merre keresem - folyamatosan megy a venti -   Sad(((
Te most az utastérben szeretnéd kikapcsolni a ventit?  miaz   
Ha igen akkor csak a kapcsolót kell középhelyzetbe állítani(kis  pötty). wave   
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 12:46:04 »

Te most az utastérben szeretnéd kikapcsolni a ventit?  miaz   
Ha igen akkor csak a kapcsolót kell középhelyzetbe állítani(kis  pötty). wave   

Nem hinném! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 12:56:41 »

Nem hinném! Wink
Homályosíts fel !! wilting
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 14:47:45 »

Homályosíts fel !! wilting

Ő a hűtőrendszer ventilátorának a "kapcsolóját" keresi, ami egy gomba. Ez kapja a jelet, ha melegedik a motor, hogy indítsa a ventit. De sajna nem tudom, hogy hun van.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 15:22:45 »

Ő a hűtőrendszer ventilátorának a "kapcsolóját" keresi, ami egy gomba. Ez kapja a jelet, ha melegedik a motor, hogy indítsa a ventit. De sajna nem tudom, hogy hun van.
Aha. Ma is érdemes volt felkelni.  integet2
Naplózva
ranger
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 08:46:47 »

Sziasztok!

Mondeo MK1 (1995) 1.8 TD tartós motorféküzem esetén (pl. hegyről lefelé több kilométeren át) a kipufogó kékesen füstöl, sőt érezhető szaga is van. Sík úton, emelkedőn hasonló (2000-2500) közötti fordulatszámtartományban nincs gond a motorral, olajfogyás sem tapasztalható.

Mi okozhatja ezt? A turbónál lehet valami gond (wastegate szelep)?

Az is előfordul, ha a fordulat eléri a 3000-3100-at (gyorsításkor/emelkedőn), majd ezután feljebb kapcsolva a fordulat visszaesésével a motor néha kihagy (akár 5-10 másodpercre is, volt hogy majdnem meg is állt a kocsi), kevésbé hajtva nem produkál ilyen tüneteket. Lehet a kettő között valami összefüggés?

Üdv,
Ranger
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 17:05:37 »

Sziasztok!

Mondeo MK1 (1995) 1.8 TD tartós motorféküzem esetén (pl. hegyről lefelé több kilométeren át) a kipufogó kékesen füstöl, sőt érezhető szaga is van. Sík úton, emelkedőn hasonló (2000-2500) közötti fordulatszámtartományban nincs gond a motorral, olajfogyás sem tapasztalható.

Mi okozhatja ezt? A turbónál lehet valami gond (wastegate szelep)?

Az is előfordul, ha a fordulat eléri a 3000-3100-at (gyorsításkor/emelkedőn), majd ezután feljebb kapcsolva a fordulat visszaesésével a motor néha kihagy (akár 5-10 másodpercre is, volt hogy majdnem meg is állt a kocsi), kevésbé hajtva nem produkál ilyen tüneteket. Lehet a kettő között valami összefüggés?

Üdv,
Ranger
na figyú nekem is ilyen mondim van következő kipróbáltam azt a tartós motor féket 0 füstöt produkált.
az lenne a kérdésem hogy az alapjárat szép egyenletes e?  és hogy indul hidegen és hogy indul üzemmelegen?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 17:28:49 »

amúgy milyen szagú a füst olyan szúrós ami csipi a szemed vagy inkább dohos??
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
ranger
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 21:32:49 »

amúgy milyen szagú a füst olyan szúrós ami csipi a szemed vagy inkább dohos??
Füstszagú... inkább dohos, bár nehéz így meghatározni.
Naplózva
ranger
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 21:34:45 »

na figyú nekem is ilyen mondim van következő kipróbáltam azt a tartós motor féket 0 füstöt produkált.
az lenne a kérdésem hogy az alapjárat szép egyenletes e?  és hogy indul hidegen és hogy indul üzemmelegen?
Az alapjárat egyenletes, hidegen és meleg is viszonylag könnyen indul (max. 2-3 mp. indítózás hidegen elég).
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 21:46:25 »

Az alapjárat egyenletes, hidegen és meleg is viszonylag könnyen indul (max. 2-3 mp. indítózás hidegen elég).
ha magas fordulaton motor fékez akkor valószínűleg turbó
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 19:47:14 »

Előtöltés állítás képekben
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 19:52:28 »

nagyon komoly :eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:24:27 »

hozzá kéne írni, hogy nem kell csak, max mm-t állítani általában, nehogy körbetekerjük kétszer. különben nem tudom mennyit lehet állítani
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:25:27 »

hozzá kéne írni, hogy nem kell csak, max mm-t állítani általában, nehogy körbetekerjük kétszer. különben nem tudom mennyit lehet állítani
Direkt nincsenek konkrétumok, hogy kérdezzen előtte az ember. De köszi az észrevételt.  worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:27:33 »

Direkt nincsenek konkrétumok, hogy kérdezzen előtte az ember. De köszi az észrevételt.  worship
Ja jó! csak akkor tegyük oda zárójelbe, hogy előtte mindenképp hívjon fel hozzáértőt. Tádé telefonszáma: 06 91 5552130
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:28:10 »

Ja jó! csak akkor tegyük oda zárójelbe, hogy előtte mindenképp hívjon fel hozzáértőt.
Mindjárt megcsinálom.  eljen
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:30:01 »

Mindjárt megcsinálom.  eljen
még semmi Smiley
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:33:23 »

még mindig semmi
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:40:13 »

még mindig semmi

Most? Megfelel, főnök?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:43:40 »

Most? Megfelel, főnök?
Na jó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.09.15 kedd, 20:11:07 »

ha jó akkor jó eplus2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
tothárpi
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 12:37:16 »

sziasztok! nemrég vettem 1 mk1est és mostanában azt vettem észre h az alapjáratom "1kicsit" ingadozik (1000&3800ford/perc) help már voltam számos autószerelőnél és eddig olyan sok problémát soroltak fel  falbav h teljesen kétségbe vok esve...  Huh? tud vki kézzelfogható megoldást... adagoló,motor?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 13:13:10 »

sziasztok! nemrég vettem 1 mk1est és mostanában azt vettem észre h az alapjáratom "1kicsit" ingadozik (1000&3800ford/perc) help már voltam számos autószerelőnél és eddig olyan sok problémát soroltak fel  falbav h teljesen kétségbe vok esve...  Huh? tud vki kézzelfogható megoldást... adagoló,motor?

Vagy levegősödik, vagy átszakadt a turbomembránod.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 13:25:22 »

sziasztok! nemrég vettem 1 mk1est és mostanában azt vettem észre h az alapjáratom "1kicsit" ingadozik (1000&3800ford/perc) help már voltam számos autószerelőnél és eddig olyan sok problémát soroltak fel  falbav h teljesen kétségbe vok esve...  Huh? tud vki kézzelfogható megoldást... adagoló,motor?


Itt egy hozzászólás a turbómembránnal kapcsolatban...
Naplózva
tothárpi
Vendég
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 13:42:47 »

én a levegősödést vettem inkább észre,de a turbomembránt hogy tudnám +nézni ill ezeket orvosolni
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 13:44:59 »

én a levegősödést vettem inkább észre,de a turbomembránt hogy tudnám +nézni ill ezeket orvosolni
Turbómembránról le kell húzni a gumicsövet, ha folyik a gázolaj, nyertél egy cserét. Filepdiesel-nél lehet felújító készletet venni, kb 8k.
Levegősödést úgy kell ellenőrizni, hogy a gázolajszűrőház és az adagoló közötti csövet kicseréled átlátszóra.
Naplózva
tothárpi
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 13:50:58 »

Turbómembránról le kell húzni a gumicsövet, ha folyik a gázolaj, nyertél egy cserét. Filepdiesel-nél lehet felújító készletet venni, kb 8k.
Levegősödést úgy kell ellenőrizni, hogy a gázolajszűrőház és az adagoló közötti csövet kicseréled átlátszóra.
én már ugy vettem a mondit h a gyári gázolaj szűrő ki van iktatva & helyette 1 atlatszo pici plexi van berakva. ott látok levegősödést. a turbomembránt hol találom?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 13:55:10 »

én már ugy vettem a mondit h a gyári gázolaj szűrő ki van iktatva & helyette 1 atlatszo pici plexi van berakva. ott látok levegősödést. a turbomembránt hol találom?
Adagoló oldalán a hűtő felé.
Az átlátszó durvaszűrő szerintem kevés, de ha a levegő az adagoló fölé esik, akár jó is lehet.
Helyileg merre laksz? Ha tatabánya vagy Székesfehérvár környéke, összefuthatunk. 10.03án Budapesten leszek 10től a Lurdynál a talin.  wave
Naplózva
tothárpi
Vendég
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 14:03:23 »

Adagoló oldalán a hűtő felé.
Az átlátszó durvaszűrő szerintem kevés, de ha a levegő az adagoló fölé esik, akár jó is lehet.
Helyileg merre laksz? Ha tatabánya vagy Székesfehérvár környéke, összefuthatunk. 10.03án Budapesten leszek 10től a Lurdynál a talin.  wave
mosonmagyaróváron lakom. szívesen elmennék,de nem merek elindulni mert van h leáll és nem tudom egyből újrainditani rinya de most +nézem azt a turbomembrános dolgot aztán majd szólok... köszönöm worship
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 14:05:03 »

mosonmagyaróváron lakom. szívesen elmennék,de nem merek elindulni mert van h leáll és nem tudom egyből újrainditani rinya de most +nézem azt a turbomembrános dolgot aztán majd szólok... köszönöm worship

Majd szólj vissza, ha jutsz valamire...  wave worship
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.