Scratch
|
|
« Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 17:53:37 » |
|
TD motor.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 18:37:45 » |
|
dizel dízel dízell
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.01 kedd, 18:59:58 » |
|
Végre sikerült beállítanom a dúsítót most már hamarabb visszamegy a fordulat.Remélem kicsit a fogyasztás is jobb lesz. Reggel nektek is jobban füstöl az autó??Nekem legalábbis még megy a dúsító kicsit füstöl,de utána már nem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Flyboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:00:55 » |
|
Sziasztok! 120 Km/h sebességnél mennyivel kellene pörögnie a motornak és menttől meddig kellene bekapcsolva lennie turbónak?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:04:04 » |
|
Sziasztok! 120 Km/h sebességnél mennyivel kellene pörögnie a motornak
Ez nem mérvadó! Váltója válogatja. Különféle áttételekkel adták ki őket...
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Flyboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:05:31 » |
|
Akkor megnyugodtam Jól van és őő a turbóra tudsz valamit mondani? hogy KB mennyitől kellene bekapcsolnia? Nekem olyan 2300-2400 tól kapcsolbe 3400 ig KB
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:07:10 » |
|
Akkor megnyugodtam Jól van és őő a turbóra tudsz valamit mondani? hogy KB mennyitől kellene bekapcsolnia? Nekem olyan 2300-2400 tól kapcsolbe 3400 ig KB Akár jó is lehet, de nekem benzinesem volt.
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Flyboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:08:53 » |
|
OKés köszi !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mittoodomain
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.02 szerda, 17:32:32 » |
|
Akkor megnyugodtam Jól van és őő a turbóra tudsz valamit mondani? hogy KB mennyitől kellene bekapcsolnia? Nekem olyan 2300-2400 tól kapcsolbe 3400 ig KB A fordulatszámtartomány jó amit leírtál, de a turbó nem kapcsolgat ki/be. Forog ha kell ha nem mivel a kipuffogott gáz hajtja a turbina kereket, csak vannak olyan fordulatszámai amik között dolgozik érezhetően. A 2300-as főtengely fordulatnál és elegendő gázadásnál már képes olyan magas fordulatot felvenni a turbó tengelye, hogy viszonylag nagy nyomást adjon le és természetesen valahol véget is ér ez a dolog cirka 3500-4000 között. Ez már majdnem csak annak a függvénye, hogy a turbó wastegate szelepe hol engedi el a feleslegessé vált töltőnyomást. Természetesen gondolhatnánk, hogy hú de jó, mert akkor csak állítsuk be úgy a wastegate szelepet, hogy minél később zárjon és akkor majd tovább fog húzni a gép. Ez nem ilyen egyszerű. Annak a szerencsétlen turbó tengelynek is van egy véges fordulata ami fölött már nem túl tartós és nem is érzi jól magát. Többek között erre szolgál a nyomáshatárolás, hogy ne engedje túlforogni és ezáltal véglegesen károsodni azt a drága jó áldott turbót. Gyári Ford TD érték szerint ez 0.8-0.9bar légkörön felüli túlnyomást jelent. Azaz a motor alap szívó ereje fölött ennyivel tud többet teljesíteni a turbó persze olyan légmenyiség szállítással amit megkajol olyan nagy fordulaton a motor. Az meg nem kevés légmennyiség amit egy motor mondjuk 3000/min fordulaton kér.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.02 szerda, 18:57:36 » |
|
nekem kb 3000-et forog 120-nál
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.02 szerda, 19:16:00 » |
|
Valaki meg tudná mondani hol kel leengedni a fagyállót mert a hűtőn nem találom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mobidik
|
|
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.02 szerda, 19:18:28 » |
|
Valaki meg tudná mondani hol kel leengedni a fagyállót mert a hűtőn nem találom.
Hűtő aljáról lehúzod a csövet.
|
|
|
Naplózva
|
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.02 szerda, 19:39:13 » |
|
Hűtő aljáról lehúzod a csövet. Nincs leeresztő csavarja??Mer az egy kicsit macerás legalábbis csak aknáról lehet hozzáférni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mobidik
|
|
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.02 szerda, 19:47:03 » |
|
Nincs leeresztő csavarja??Mer az egy kicsit macerás legalábbis csak aknáról lehet hozzáférni.
Én úgy tudom nincs.
|
|
|
Naplózva
|
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.02 szerda, 19:49:14 » |
|
Nincs leeresztő csavarja??Mer az egy kicsit macerás legalábbis csak aknáról lehet hozzáférni.
A legalsó pontja egy fagydugó. Ha azt megtalálod, és kiszeded, akkor az összes ki fog folyni...
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Goa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.02 szerda, 20:04:22 » |
|
A legalsó pontja egy fagydugó. Ha azt megtalálod, és kiszeded, akkor az összes ki fog folyni...
A fagydugó a hűtőn v a blokkon van??Én úgy tudom az csak a blokkon van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.02 szerda, 20:08:03 » |
|
Végre sikerült beállítanom a dúsítót most már hamarabb visszamegy a fordulat.Remélem kicsit a fogyasztás is jobb lesz. Reggel nektek is jobban füstöl az autó??Nekem legalábbis még megy a dúsító kicsit füstöl,de utána már nem. Füstölés kizárólag indításnál és ha oda "parkettázok" neki. Kicsi kukacoskodás: A füstölés szerintem nem köthető napszakhoz inkább motor hőmérséklethez. A füstölés szerintem még mindig azt mutatja, hogy valami nem kóser. De ez nem kp. én is csak kezdő vagyok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Flyboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.02 szerda, 21:02:18 » |
|
A fordulatszámtartomány jó amit leírtál, de a turbó nem kapcsolgat ki/be. Forog ha kell ha nem mivel a kipuffogott gáz hajtja a turbina kereket, csak vannak olyan fordulatszámai amik között dolgozik érezhetően. A 2300-as főtengely fordulatnál és elegendő gázadásnál már képes olyan magas fordulatot felvenni a turbó tengelye, hogy viszonylag nagy nyomást adjon le és természetesen valahol véget is ér ez a dolog cirka 3500-4000 között. Ez már majdnem csak annak a függvénye, hogy a turbó wastegate szelepe hol engedi el a feleslegessé vált töltőnyomást. Természetesen gondolhatnánk, hogy hú de jó, mert akkor csak állítsuk be úgy a wastegate szelepet, hogy minél később zárjon és akkor majd tovább fog húzni a gép. Ez nem ilyen egyszerű. Annak a szerencsétlen turbó tengelynek is van egy véges fordulata ami fölött már nem túl tartós és nem is érzi jól magát. Többek között erre szolgál a nyomáshatárolás, hogy ne engedje túlforogni és ezáltal véglegesen károsodni azt a drága jó áldott turbót. Gyári Ford TD érték szerint ez 0.8-0.9bar légkörön felüli túlnyomást jelent. Azaz a motor alap szívó ereje fölött ennyivel tud többet teljesíteni a turbó persze olyan légmenyiség szállítással amit megkajol olyan nagy fordulaton a motor. Az meg nem kevés légmennyiség amit egy motor mondjuk 3000/min fordulaton kér.
Köszi ezzel is okosabb lettem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szell.n
|
|
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 09:05:57 » |
|
Sziasztok! A hűtőventillátor kapcsológombáját merre keresem - folyamatosan megy a venti - (((
|
|
|
Naplózva
|
Mr.Windd
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 12:31:18 » |
|
Sziasztok! A hűtőventillátor kapcsológombáját merre keresem - folyamatosan megy a venti - ((( Te most az utastérben szeretnéd kikapcsolni a ventit? Ha igen akkor csak a kapcsolót kell középhelyzetbe állítani(kis pötty).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 12:46:04 » |
|
Te most az utastérben szeretnéd kikapcsolni a ventit? Ha igen akkor csak a kapcsolót kell középhelyzetbe állítani(kis pötty). Nem hinném!
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 12:56:41 » |
|
Nem hinném! Homályosíts fel !!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 14:47:45 » |
|
Homályosíts fel !! Ő a hűtőrendszer ventilátorának a "kapcsolóját" keresi, ami egy gomba. Ez kapja a jelet, ha melegedik a motor, hogy indítsa a ventit. De sajna nem tudom, hogy hun van.
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 15:22:45 » |
|
Ő a hűtőrendszer ventilátorának a "kapcsolóját" keresi, ami egy gomba. Ez kapja a jelet, ha melegedik a motor, hogy indítsa a ventit. De sajna nem tudom, hogy hun van.
Aha. Ma is érdemes volt felkelni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ranger
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 08:46:47 » |
|
Sziasztok!
Mondeo MK1 (1995) 1.8 TD tartós motorféküzem esetén (pl. hegyről lefelé több kilométeren át) a kipufogó kékesen füstöl, sőt érezhető szaga is van. Sík úton, emelkedőn hasonló (2000-2500) közötti fordulatszámtartományban nincs gond a motorral, olajfogyás sem tapasztalható.
Mi okozhatja ezt? A turbónál lehet valami gond (wastegate szelep)?
Az is előfordul, ha a fordulat eléri a 3000-3100-at (gyorsításkor/emelkedőn), majd ezután feljebb kapcsolva a fordulat visszaesésével a motor néha kihagy (akár 5-10 másodpercre is, volt hogy majdnem meg is állt a kocsi), kevésbé hajtva nem produkál ilyen tüneteket. Lehet a kettő között valami összefüggés?
Üdv, Ranger
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 17:05:37 » |
|
Sziasztok!
Mondeo MK1 (1995) 1.8 TD tartós motorféküzem esetén (pl. hegyről lefelé több kilométeren át) a kipufogó kékesen füstöl, sőt érezhető szaga is van. Sík úton, emelkedőn hasonló (2000-2500) közötti fordulatszámtartományban nincs gond a motorral, olajfogyás sem tapasztalható.
Mi okozhatja ezt? A turbónál lehet valami gond (wastegate szelep)?
Az is előfordul, ha a fordulat eléri a 3000-3100-at (gyorsításkor/emelkedőn), majd ezután feljebb kapcsolva a fordulat visszaesésével a motor néha kihagy (akár 5-10 másodpercre is, volt hogy majdnem meg is állt a kocsi), kevésbé hajtva nem produkál ilyen tüneteket. Lehet a kettő között valami összefüggés?
Üdv, Ranger
na figyú nekem is ilyen mondim van következő kipróbáltam azt a tartós motor féket 0 füstöt produkált. az lenne a kérdésem hogy az alapjárat szép egyenletes e? és hogy indul hidegen és hogy indul üzemmelegen?
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 17:28:49 » |
|
amúgy milyen szagú a füst olyan szúrós ami csipi a szemed vagy inkább dohos??
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
ranger
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 21:32:49 » |
|
amúgy milyen szagú a füst olyan szúrós ami csipi a szemed vagy inkább dohos??
Füstszagú... inkább dohos, bár nehéz így meghatározni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ranger
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 21:34:45 » |
|
na figyú nekem is ilyen mondim van következő kipróbáltam azt a tartós motor féket 0 füstöt produkált. az lenne a kérdésem hogy az alapjárat szép egyenletes e? és hogy indul hidegen és hogy indul üzemmelegen?
Az alapjárat egyenletes, hidegen és meleg is viszonylag könnyen indul (max. 2-3 mp. indítózás hidegen elég).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 21:46:25 » |
|
Az alapjárat egyenletes, hidegen és meleg is viszonylag könnyen indul (max. 2-3 mp. indítózás hidegen elég).
ha magas fordulaton motor fékez akkor valószínűleg turbó
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 19:47:14 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 19:52:28 » |
|
nagyon komoly :eljen
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:24:27 » |
|
hozzá kéne írni, hogy nem kell csak, max mm-t állítani általában, nehogy körbetekerjük kétszer. különben nem tudom mennyit lehet állítani
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:25:27 » |
|
hozzá kéne írni, hogy nem kell csak, max mm-t állítani általában, nehogy körbetekerjük kétszer. különben nem tudom mennyit lehet állítani
Direkt nincsenek konkrétumok, hogy kérdezzen előtte az ember. De köszi az észrevételt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:27:33 » |
|
Direkt nincsenek konkrétumok, hogy kérdezzen előtte az ember. De köszi az észrevételt. Ja jó! csak akkor tegyük oda zárójelbe, hogy előtte mindenképp hívjon fel hozzáértőt. Tádé telefonszáma: 06 91 5552130
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:28:10 » |
|
Ja jó! csak akkor tegyük oda zárójelbe, hogy előtte mindenképp hívjon fel hozzáértőt. Mindjárt megcsinálom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:30:01 » |
|
Mindjárt megcsinálom. még semmi
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:33:23 » |
|
még mindig semmi
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:40:13 » |
|
még mindig semmi
Most? Megfelel, főnök?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:43:40 » |
|
Most? Megfelel, főnök?
Na jó
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.09.15 kedd, 20:11:07 » |
|
ha jó akkor jó
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
tothárpi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 12:37:16 » |
|
sziasztok! nemrég vettem 1 mk1est és mostanában azt vettem észre h az alapjáratom "1kicsit" ingadozik (1000&3800ford/perc) már voltam számos autószerelőnél és eddig olyan sok problémát soroltak fel h teljesen kétségbe vok esve... tud vki kézzelfogható megoldást... adagoló,motor?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 13:13:10 » |
|
sziasztok! nemrég vettem 1 mk1est és mostanában azt vettem észre h az alapjáratom "1kicsit" ingadozik (1000&3800ford/perc) már voltam számos autószerelőnél és eddig olyan sok problémát soroltak fel h teljesen kétségbe vok esve... tud vki kézzelfogható megoldást... adagoló,motor? Vagy levegősödik, vagy átszakadt a turbomembránod.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 13:25:22 » |
|
sziasztok! nemrég vettem 1 mk1est és mostanában azt vettem észre h az alapjáratom "1kicsit" ingadozik (1000&3800ford/perc) már voltam számos autószerelőnél és eddig olyan sok problémát soroltak fel h teljesen kétségbe vok esve... tud vki kézzelfogható megoldást... adagoló,motor? Itt egy hozzászólás a turbómembránnal kapcsolatban...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tothárpi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 13:42:47 » |
|
én a levegősödést vettem inkább észre,de a turbomembránt hogy tudnám +nézni ill ezeket orvosolni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 13:44:59 » |
|
én a levegősödést vettem inkább észre,de a turbomembránt hogy tudnám +nézni ill ezeket orvosolni
Turbómembránról le kell húzni a gumicsövet, ha folyik a gázolaj, nyertél egy cserét. Filepdiesel-nél lehet felújító készletet venni, kb 8k. Levegősödést úgy kell ellenőrizni, hogy a gázolajszűrőház és az adagoló közötti csövet kicseréled átlátszóra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tothárpi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 13:50:58 » |
|
Turbómembránról le kell húzni a gumicsövet, ha folyik a gázolaj, nyertél egy cserét. Filepdiesel-nél lehet felújító készletet venni, kb 8k. Levegősödést úgy kell ellenőrizni, hogy a gázolajszűrőház és az adagoló közötti csövet kicseréled átlátszóra.
én már ugy vettem a mondit h a gyári gázolaj szűrő ki van iktatva & helyette 1 atlatszo pici plexi van berakva. ott látok levegősödést. a turbomembránt hol találom?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 13:55:10 » |
|
én már ugy vettem a mondit h a gyári gázolaj szűrő ki van iktatva & helyette 1 atlatszo pici plexi van berakva. ott látok levegősödést. a turbomembránt hol találom?
Adagoló oldalán a hűtő felé. Az átlátszó durvaszűrő szerintem kevés, de ha a levegő az adagoló fölé esik, akár jó is lehet. Helyileg merre laksz? Ha tatabánya vagy Székesfehérvár környéke, összefuthatunk. 10.03án Budapesten leszek 10től a Lurdynál a talin.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tothárpi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 14:03:23 » |
|
Adagoló oldalán a hűtő felé. Az átlátszó durvaszűrő szerintem kevés, de ha a levegő az adagoló fölé esik, akár jó is lehet. Helyileg merre laksz? Ha tatabánya vagy Székesfehérvár környéke, összefuthatunk. 10.03án Budapesten leszek 10től a Lurdynál a talin. mosonmagyaróváron lakom. szívesen elmennék,de nem merek elindulni mert van h leáll és nem tudom egyből újrainditani de most +nézem azt a turbomembrános dolgot aztán majd szólok... köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 14:05:03 » |
|
mosonmagyaróváron lakom. szívesen elmennék,de nem merek elindulni mert van h leáll és nem tudom egyből újrainditani de most +nézem azt a turbomembrános dolgot aztán majd szólok... köszönöm Majd szólj vissza, ha jutsz valamire...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|