Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:43:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 842120 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #1750 Dátum: 2013.09.11 szerda, 21:12:04 »

Sziasztok.
(TD motorom ma meg állt semmi előjel nélkül, nincsen alapjárat nehezen indul a motor. Ha beindul fekete és kék színű füst jön ki.

A fordulatot magasan kel tartani járjon a motor.

4000km ezelőtt volt fel újítva a vezérlés meg a hengerfej, Boss adagoló van rajta,gázolaj szűrő akkor lett kicserélve.)

Ez a hiba újból elöjöt 300km megtétel után. Egymás után kétszer? Huh? Huh? Huh?
 
Szét szedés és újboli vissza állitás  közben ellen őriztuk a a vezérlés összes alkat részeket. Egyelöre nem találtunk hibátt.
Csak a két esetközt az az össze fügés hogy mindkét estnél a adagalónál állitódót el a vezérlés 180fokal fordult el. Adagólonál van e esély az elfordulásra, esetleg ék szakadás vagy valahól el fordulhat e?
 

Szép estét mindenkinek. 2013,09, 12 délben vissza kaptam az autót. Egyelöre hibát nem találtuk meg marad a be állitás tovább használóm a móndit remélem tovább bírja szaki nélkül. worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.12 csütörtök, 20:45:05 írta szikla » Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1751 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 23:02:39 »

Szevasztok!
Hétvégén megejtettem a gyertyák cseréjét. Elég érdekes volt, hogy 17mp kellett nekik az izzáshoz. Nem csoda, hogy köhécselt a kicsike. Persze unixosak voltak. De ugyebár egy két, apróság plusz levétele is kellett, hogy hozzáférjek a dolgokhoz. Ami feltűnt, hogy a termóra menő kétpólusú egyik rögzítő füle le van törve, ez még annyira nem izgat, de az hogy maga a csatlakozó belső fehéres része is kicsit ki van repedezve, egyik ponton kicsit sárgás, ráadásul abból is hiányzik egy pici darab. Nem tom evvel a problémával kéne esetleg foglalkozni, vagy sem. A másik ami viszont valszeg megoldásra vár, hogy mostanra az üzemhőfokom már megáll a normál szakasz aljánál, amit gondolom dezsőke már nem szeret... Melyik gyártmányt ajánljátok bél cserénél? Viszont az továbbra is baromira tetszik, hogy kicsit kevesebb mint fél tankkal elgurigázok több mint 400km-t. Cheesy Nagyon tetszik ez a kis plusz amit ad a gép.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1752 Dátum: 2013.09.19 csütörtök, 12:28:56 »

Szevasztok!
Hétvégén megejtettem a gyertyák cseréjét. Elég érdekes volt, hogy 17mp kellett nekik az izzáshoz. Nem csoda, hogy köhécselt a kicsike. Persze unixosak voltak. De ugyebár egy két, apróság plusz levétele is kellett, hogy hozzáférjek a dolgokhoz. Ami feltűnt, hogy a termóra menő kétpólusú egyik rögzítő füle le van törve, ez még annyira nem izgat, de az hogy maga a csatlakozó belső fehéres része is kicsit ki van repedezve, egyik ponton kicsit sárgás, ráadásul abból is hiányzik egy pici darab. Nem tom evvel a problémával kéne esetleg foglalkozni, vagy sem. A másik ami viszont valszeg megoldásra vár, hogy mostanra az üzemhőfokom már megáll a normál szakasz aljánál, amit gondolom dezsőke már nem szeret... Melyik gyártmányt ajánljátok bél cserénél? Viszont az továbbra is baromira tetszik, hogy kicsit kevesebb mint fél tankkal elgurigázok több mint 400km-t. Cheesy Nagyon tetszik ez a kis plusz amit ad a gép.
Termo csere megtörtént. Motorcraft-os volt benne, én most Vernet-et vettem, mert azzal még nem volt problémám. Viszont ami bent volt termo, annak a tömítése el volt szakadva, illetve az alsó részénél a rugó alatt a tengelyen valami érdekes műanyag karika szerűség lógicsált amiből szerintem hiányzott is már egy darab. Viszont ahogy elnéztem a hűtőközeg állagát nem töltöm vissza, szal holnap elslattyogok vízért, meg még egy kis adalékért.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1753 Dátum: 2013.09.19 csütörtök, 14:25:48 »

Szevasztok!
Hétvégén megejtettem a gyertyák cseréjét. Elég érdekes volt, hogy 17mp kellett nekik az izzáshoz. Nem csoda, hogy köhécselt a kicsike. Persze unixosak voltak. De ugyebár egy két, apróság plusz levétele is kellett, hogy hozzáférjek a dolgokhoz. Ami feltűnt, hogy a termóra menő kétpólusú egyik rögzítő füle le van törve, ez még annyira nem izgat, de az hogy maga a csatlakozó belső fehéres része is kicsit ki van repedezve, egyik ponton kicsit sárgás, ráadásul abból is hiányzik egy pici darab. Nem tom evvel a problémával kéne esetleg foglalkozni, vagy sem. A másik ami viszont valszeg megoldásra vár, hogy mostanra az üzemhőfokom már megáll a normál szakasz aljánál, amit gondolom dezsőke már nem szeret... Melyik gyártmányt ajánljátok bél cserénél? Viszont az továbbra is baromira tetszik, hogy kicsit kevesebb mint fél tankkal elgurigázok több mint 400km-t. Cheesy Nagyon tetszik ez a kis plusz amit ad a gép.
ha az izzítógyetya vége hiányzik az a rossz beporlasztástól IS lehet.
érdemes lenne le ellenőríztetni a porlasztó csúcsokat de ha elviszed megnézetni vegyél 4db tűzkarikát mert azt nem szabad vissza tenni mindig újra kell cserélni ha ki van véve https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8429-porlaszto-tomites-escort/orion86-01mondeo93-00
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1754 Dátum: 2013.09.19 csütörtök, 22:54:57 »

ha az izzítógyetya vége hiányzik az a rossz beporlasztástól IS lehet.
érdemes lenne le ellenőríztetni a porlasztó csúcsokat de ha elviszed megnézetni vegyél 4db tűzkarikát mert azt nem szabad vissza tenni mindig újra kell cserélni ha ki van véve https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8429-porlaszto-tomites-escort/orion86-01mondeo93-00
Őőőő hol írtam, hogy hiányzik a gyertyából?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #1755 Dátum: 2013.09.20 péntek, 23:16:28 »

Őőőő hol írtam, hogy hiányzik a gyertyából?

Szép jó estétt. worship worship

Réznek van egy furcsa tulajdonsága megy pírosra fel melegited majd hirtelen le hütöd kilágyúl.
Ha nincsen szét lapitva nagyon úból felhasználhatód. wave wave
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1756 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 13:07:50 »

Szép jó estétt. worship worship

Réznek van egy furcsa tulajdonsága megy pírosra fel melegited majd hirtelen le hütöd kilágyúl.
Ha nincsen szét lapitva nagyon úból felhasználhatód. wave wave
Ezt már főleg nem értem. Mi is a téma?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1757 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 15:20:57 »

Ezt már főleg nem értem. Mi is a téma?

Nem jöttél a találkozóra.
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1758 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 18:20:18 »

Nem jöttél a találkozóra.
Hehehe... Ott voltam. Be is mutatkoztam. Csak nem volt kártyám. Én szóltam le a króm csíkjaitokat. Cheesy   beka2
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.22 vasárnap, 18:21:55 írta subway » Naplózva

'96 1.8 TD CLX
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #1759 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 19:50:23 »

Ezt már főleg nem értem. Mi is a téma?

Tüzkarika újboli felhasználása.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1760 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 19:54:34 »

Tüzkarika újboli felhasználása.
3-500 ft-os tétel. szerintem ne ajánljunk senkinek ilyet. ez elég kockázatos játék, amikor a pcsúcs meg 10 rugó. volt már, akinek sikerült így megcsinálni, de volt, hogy kuka lett tőle a porlasztó

sőt a bosch karikái nem is egszerű réz cuccok. igaz, hogy 2500 darabja, de ha nem rohadt be, és szépen ki lehetett szedni, lehetett látni, hogy még mindig jó a közepe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #1761 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 21:06:44 »

3-500 ft-os tétel. szerintem ne ajánljunk senkinek ilyet. ez elég kockázatos játék, amikor a pcsúcs meg 10 rugó. volt már, akinek sikerült így megcsinálni, de volt, hogy kuka lett tőle a porlasztó

sőt a bosch karikái nem is egszerű réz cuccok. igaz, hogy 2500 darabja, de ha nem rohadt be, és szépen ki lehetett szedni, lehetett látni, hogy még mindig jó a közepe

OKÉ rendben  worship worship worship
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1762 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 22:37:08 »

Hehehe... Ott voltam. Be is mutatkoztam. Csak nem volt kártyám. Én szóltam le a króm csíkjaitokat. Cheesy   beka2

Ezek szerint annyira nem hatott meg a dolog, hogy nem emlékszek rá. A csoportképen rajta vagy? Ha igen hol?
Naplózva
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #1763 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 22:05:25 »

Hellósziasztok
Az adagolóról ezt a páncél vackot, hogy lehet a legegyszerűbben leszedni?

Leállító mágnesszelepet kéne cserélnem mert kiveszem a kulcsot a motor meg ugyanúgy ketyeg tovább, amikor meg mennék néha ledadog az autó, ilyenkor csak háromnegyed- és padlógáz között hajlandó menni, ha visszább engedem a gázt lemegy alapjárat alá, csak dödörög vagy le is áll.
Valaki írta, hogy adagoló kiszerelés nélkül szedte le, semmi kedvem porrá szedni az autót egy vacak mágnesszelep miatt.
Naplózva
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #1764 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 15:27:38 »

Hellósziasztok
Az adagolóról ezt a páncél vackot, hogy lehet a legegyszerűbben leszedni?
...

Akkor válaszolnék is a saját kérdésemre
Egyszerüen.. sehogy, viszont elég szenvedősen, de a helyén megoldharó a dolog. A letört fejű idióta csavarokat csak úgy sikerült kiszedni, hogy hozzáheggesztettm a "fejmaradékokhoz" egy-egy hatlapfejü csavart. Végülis a leálítószelep tökéletesen működött, csak a gumivacak ami elálná a gázolaj útját morzsálódott szét.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1765 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 21:01:37 »

Akkor válaszolnék is a saját kérdésemre
Egyszerüen.. sehogy, viszont elég szenvedősen, de a helyén megoldharó a dolog. A letört fejű idióta csavarokat csak úgy sikerült kiszedni, hogy hozzáheggesztettm a "fejmaradékokhoz" egy-egy hatlapfejü csavart. Végülis a leálítószelep tökéletesen működött, csak a gumivacak ami elálná a gázolaj útját morzsálódott szét.

Azért le lehet azt szedni. Én pl. be szoktam vágni milis koronggal és úgy kicsavarni aztán bkny csavart rakni a helyére.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1766 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 21:01:47 »

Akkor válaszolnék is a saját kérdésemre
Egyszerüen.. sehogy, viszont elég szenvedősen, de a helyén megoldharó a dolog. A letört fejű idióta csavarokat csak úgy sikerült kiszedni, hogy hozzáheggesztettm a "fejmaradékokhoz" egy-egy hatlapfejü csavart. Végülis a leálítószelep tökéletesen működött, csak a gumivacak ami elálná a gázolaj útját morzsálódott szét.

Győzött a kreativitás.  taps
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1767 Dátum: 2013.10.05 szombat, 05:47:03 »

Tüzkarika újboli felhasználása.

Ez olyan, mintha egy üzemanyagszűrőt mosnál át (néhol kilyuggatnád, hogy kiszedd a mocskot) és tennéd vissza. Nem szabad. Főleg a hengerfej egyik legkritikusabb alkatrészei körül... (amit lényegében 10 évente, ha cserélni kell) Neeem szabaaad...  ejnye1
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1768 Dátum: 2013.10.25 péntek, 06:10:50 »

Szasztok!
Egy újabb balga kérdéssel fordulnék hozzátok. Lassacskán aktuális lesz a vezérlés cserém (már ha tényleg 50k km a periódus) és nem vagyok benne biztos, hogy a vízpumpát is cserélni kell e, mivel az kiválóan működik. Tudom hogy a vezérszíj hajtja, ezért kérdezem meg inkább.  worship worship
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1769 Dátum: 2013.10.26 szombat, 14:34:19 »

Szasztok!
Egy újabb balga kérdéssel fordulnék hozzátok. Lassacskán aktuális lesz a vezérlés cserém (már ha tényleg 50k km a periódus) és nem vagyok benne biztos, hogy a vízpumpát is cserélni kell e, mivel az kiválóan működik. Tudom hogy a vezérszíj hajtja, ezért kérdezem meg inkább.  worship worship
ki kell cserélni + a görgöket feszítőket
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1770 Dátum: 2013.10.26 szombat, 16:00:30 »

Szasztok!
Egy újabb balga kérdéssel fordulnék hozzátok. Lassacskán aktuális lesz a vezérlés cserém (már ha tényleg 50k km a periódus) és nem vagyok benne biztos, hogy a vízpumpát is cserélni kell e, mivel az kiválóan működik. Tudom hogy a vezérszíj hajtja, ezért kérdezem meg inkább.  worship worship
cseréld ki azt is. nem nagy tétel. 10-12 ezer ft, azon ne múljon egy újabb szétszedés
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1771 Dátum: 2013.10.26 szombat, 21:40:00 »

cseréld ki azt is. nem nagy tétel. 10-12 ezer ft, azon ne múljon egy újabb szétszedés
Köszi skacok. Akkor ahogy elnézem a kialakítását, ami kijön belőle, azt majd felhasználom a készülő kompi keringetéséhez. Cheesy Viszont ahogy nézegettem, már 17-18körül mocorognak a megbízhatóbbak.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Neo223
Vendég
« Új hozzászólás #1772 Dátum: 2013.10.29 kedd, 14:38:23 »

Sziasztok
Van egy problémám nem füstöl a mondeom ami persze nem is lenne gond, ha lenne benne erő. 1 személlyel még úgy ahogy elmegy de három ember felett már semmit nem produkál. Előzmény az autó egy évet állt első próba út nagyon gyenge, 1 héttel később vezérlést mi egyebet cseréltem visszatérő előremenő üzemanyag csövet tisztítottam, gázolajszűrő csere megvolt. A turbo bár mérni nem tudom de valami ereje biztos van mert működteti az adagolón a membránt(biztos). Teljesen kitekert csavarra sem reagál ugyan az a lassú felpörgés semmi füst. Kérlek titeket ha valakinek van valami tapasztalata ezzel kapcsolatban segítsen. Vagy ötlet mit nézzek, keressek esetleg még valahol dugulás lehet benne. Köszi előre is Smiley

Fény látszik az éjszakában, hogy megválaszoljam saját problémám hátha mást is érint, érdekel. Kipróbáltam még valamit nem fűztem hozzás sok reményt de bejönni látszik. Tapasztalataim szerint kuton egyéb kis autósboltokba lehet kapni ezt az injektor tisztítónak nevezett valamit 1-2000 ft-t, na olyat nem szabad venni találtam viszont egy autochem gyártmányú lötyit tankot kiiktatva kell bekötni öt percet mondott az ürge a három dc-re alapjáraton aztán elfony nekem 20 percet ment és a várva várt eredmény megvolt ami rá van írva az úgy lett, halkabb motor nem ráz, és sokkal jobban húz az autó mint előtte. Merem ajánlani bátran az ára 4000-5000 között van de nekem most ennyit megért. Üdv mindenkinek
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.31 csütörtök, 18:17:28 írta Neo223 » Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1773 Dátum: 2013.10.30 szerda, 19:58:50 »

Üdv mindenki!
Megint előjött  a rakoncátlankodós probléma sajna. annyi az eset, hogy tegnap előtt amikor jöttem hazafele, elérte a piros felsőhatárát. MEgálltam egy molnál, rádobtam 3 lityit, hogy biztos kibírja legközelebbi utazgatásomig. Nah ma mentem vele, el se érte a pirit, de elkezdett megint rakoncátlankodni. Jelenség a következő: Nagyobb gázzal indulok meg, vagy komolyabbat adok neki, elkezd húzni, majd pár mp-re rá vissza is rúg és fékez a motor, majd 5-6mp gondolkozás után elindul szép komótosan. És persze ezt menet közben egész út alatt produkálgatta kisebb kigyorsítások után. gondoltam, jól van, itthon az udvarban, kicsit megjáratom kipakolás után, hátha levegős lett csak. Nah nem is kellett több. Felpörgettem két-háromszor 3000 környékére és tartottam pár másodpercig, aztán csak kicsit szórakoztam vele, semmi. Okés, akkor gyerünk be a garázsba (emelkedő előtte). Egyes, megindul, visszarúg, mondom kuplung és begurulok, hát le is állt. Vártam 1-2 mp-et és elindult. De nem kínoztam tovább. Ez mi lehet? Amúgy azért nem foglalkoztam annyira vele, mert nem csinálta már vagy egy hónapja ha nem több. De akkor is gyenguszkának tünt, és nem nagyon lehetett vele előzni se, mert visszaváltással se húzott annyira. Mondjuk az már tény, hogy a turbom csak néha-néha megy, de ez már vételkor tiszta volt, hogy a végét járja. De akkor is, az 1.4es benyásomba több erő volt kopott főtengellyel... (igaz zabálta is az olajat) Ennyi leírás alapján ötlet? Jah és még nem volt rajta semmi se piszkálva, se állítva, mivel vezérlés cseréig még mindig van km...
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1774 Dátum: 2013.11.01 péntek, 10:28:22 »

Üdv mindenki!
Megint előjött  a rakoncátlankodós probléma sajna. annyi az eset, hogy tegnap előtt amikor jöttem hazafele, elérte a piros felsőhatárát. MEgálltam egy molnál, rádobtam 3 lityit, hogy biztos kibírja legközelebbi utazgatásomig. Nah ma mentem vele, el se érte a pirit, de elkezdett megint rakoncátlankodni. Jelenség a következő: Nagyobb gázzal indulok meg, vagy komolyabbat adok neki, elkezd húzni, majd pár mp-re rá vissza is rúg és fékez a motor, majd 5-6mp gondolkozás után elindul szép komótosan. És persze ezt menet közben egész út alatt produkálgatta kisebb kigyorsítások után. gondoltam, jól van, itthon az udvarban, kicsit megjáratom kipakolás után, hátha levegős lett csak. Nah nem is kellett több. Felpörgettem két-háromszor 3000 környékére és tartottam pár másodpercig, aztán csak kicsit szórakoztam vele, semmi. Okés, akkor gyerünk be a garázsba (emelkedő előtte). Egyes, megindul, visszarúg, mondom kuplung és begurulok, hát le is állt. Vártam 1-2 mp-et és elindult. De nem kínoztam tovább. Ez mi lehet? Amúgy azért nem foglalkoztam annyira vele, mert nem csinálta már vagy egy hónapja ha nem több. De akkor is gyenguszkának tünt, és nem nagyon lehetett vele előzni se, mert visszaváltással se húzott annyira. Mondjuk az már tény, hogy a turbom csak néha-néha megy, de ez már vételkor tiszta volt, hogy a végét járja. De akkor is, az 1.4es benyásomba több erő volt kopott főtengellyel... (igaz zabálta is az olajat) Ennyi leírás alapján ötlet? Jah és még nem volt rajta semmi se piszkálva, se állítva, mivel vezérlés cseréig még mindig van km...
Látom nem nagyon jönnek az ötletek, hogy egyáltalán merre induljak el. Akkor mondjuk elsőnek, ha megpróbálom levenni a turbót és átnézni, teszem azt ha még lehet felújítani, az már jó kiindulás, vagy a turbo elkopása nem okozhat ilyen problémát? Továbbá egyik szerelősben olvastam, hogy a porlasztókat lehet tesztelni, járó motornál, hollandi lazítással. Ez a teszt működhet? Csak mert akkor előbányászom a kulcsokat hozzá. Tényleg lehetőleg legutoljára akarom hagyni az adagolót hogy tényleg az a forrás.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1775 Dátum: 2013.11.01 péntek, 21:20:28 »

Látom nem nagyon jönnek az ötletek, hogy egyáltalán merre induljak el. Akkor mondjuk elsőnek, ha megpróbálom levenni a turbót és átnézni, teszem azt ha még lehet felújítani, az már jó kiindulás, vagy a turbo elkopása nem okozhat ilyen problémát? Továbbá egyik szerelősben olvastam, hogy a porlasztókat lehet tesztelni, járó motornál, hollandi lazítással. Ez a teszt működhet? Csak mert akkor előbányászom a kulcsokat hozzá. Tényleg lehetőleg legutoljára akarom hagyni az adagolót hogy tényleg az a forrás.
járó motornál aluról nézzél ra az adagolóra,hogy nem csöpög e
ha csöpög akkor deritsétek ki ,hogy honnan mert a leggyakoribb hiba az adagoló beljsejében lévő tömítés tönkre menetele.
ha nem csöpög de mondom járó motornál nézzétek meg akkor a porlasztókat kéne megnézetni fontos a porlasztási kép.
ha az is jó csak akkor vegyétek le az adagolót és padon nézessétek meg.
lehet még a turbómembrrán szakadás vagy a az adagolót és a turbót összekötő vákumcsőn a gumi rész likadás vagy szakadás.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1776 Dátum: 2013.11.02 szombat, 02:50:31 »

Sziasztok
Van egy problémám nem füstöl a mondeom ami persze nem is lenne gond, ha lenne benne erő. 1 személlyel még úgy ahogy elmegy de három ember felett már semmit nem produkál. Előzmény az autó egy évet állt első próba út nagyon gyenge, 1 héttel később vezérlést mi egyebet cseréltem visszatérő előremenő üzemanyag csövet tisztítottam, gázolajszűrő csere megvolt. A turbo bár mérni nem tudom de valami ereje biztos van mert működteti az adagolón a membránt(biztos). Teljesen kitekert csavarra sem reagál ugyan az a lassú felpörgés semmi füst. Kérlek titeket ha valakinek van valami tapasztalata ezzel kapcsolatban segítsen. Vagy ötlet mit nézzek, keressek esetleg még valahol dugulás lehet benne. Köszi előre is Smiley

Fény látszik az éjszakában, hogy megválaszoljam saját problémám hátha mást is érint, érdekel. Kipróbáltam még valamit nem fűztem hozzás sok reményt de bejönni látszik. Tapasztalataim szerint kuton egyéb kis autósboltokba lehet kapni ezt az injektor tisztítónak nevezett valamit 1-2000 ft-t, na olyat nem szabad venni találtam viszont egy autochem gyártmányú lötyit tankot kiiktatva kell bekötni öt percet mondott az ürge a három dc-re alapjáraton aztán elfony nekem 20 percet ment és a várva várt eredmény megvolt ami rá van írva az úgy lett, halkabb motor nem ráz, és sokkal jobban húz az autó mint előtte. Merem ajánlani bátran az ára 4000-5000 között van de nekem most ennyit megért. Üdv mindenkinek

Köszönjük !  eljen

járó motornál aluról nézzél ra az adagolóra,hogy nem csöpög e
ha csöpög akkor deritsétek ki ,hogy honnan mert a leggyakoribb hiba az adagoló beljsejében lévő tömítés tönkre menetele.
ha nem csöpög de mondom járó motornál nézzétek meg akkor a porlasztókat kéne megnézetni fontos a porlasztási kép.
ha az is jó csak akkor vegyétek le az adagolót és padon nézessétek meg.
lehet még a turbómembrrán szakadás vagy a az adagolót és a turbót összekötő vákumcsőn a gumi rész likadás vagy szakadás.

Ismerős, de sajnos csak a csöpögés... GinJoy-jal szívtunk is vele...
Én az adagolótól indulnék, ill. az üzemanyagellátó/levegő rendszer elemeit nézném végig. Kap-e levegőt (ahol kell), és kap-e elég go-t...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1777 Dátum: 2013.11.02 szombat, 12:22:41 »

.... akkor a porlasztókat kéne megnézetni fontos a porlasztási kép.

látod többek közt erről beszéltem neked múltkor, hogy hallasz valamit, és szajkózod a hülyeséget, ha kell, ha nem.
kamrás motor! nem néznek semmilyen porlasztási képet, mert csak egy paca lenne. ha folyik a porlasztó, akkor nem jó, ha nem, akkor jó. ennyi. ráadásul a porlasztó hiba jele az, hogy füstöl, mint az állat. neki pedig nem füstöl.
jól le van ragadva az egy év állás miatt az adagolóban minden.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1778 Dátum: 2013.11.02 szombat, 21:30:30 »

látod többek közt erről beszéltem neked múltkor, hogy hallasz valamit, és szajkózod a hülyeséget, ha kell, ha nem.
kamrás motor! nem néznek semmilyen porlasztási képet, mert csak egy paca lenne. ha folyik a porlasztó, akkor nem jó, ha nem, akkor jó. ennyi. ráadásul a porlasztó hiba jele az, hogy füstöl, mint az állat. neki pedig nem füstöl.
jól le van ragadva az egy év állás miatt az adagolóban minden.
ha ha a Filepiék mondták még anno régen amikor enyém volt terítéken  wave
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1779 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 07:58:54 »

ha ha a Filepiék mondták még anno régen amikor enyém volt terítéken  wave
ha ha, jól átb@sztak, vagy megint félreértetted, hogy mit mondanak
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.03 vasárnap, 08:05:17 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1780 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 11:56:14 »

jól le van ragadva az egy év állás miatt az adagolóban minden.
Simán, nekem az elmúlt 30e km alatt napról napra jobb a kocsi, pedig csak használom.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1781 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 20:19:02 »

ha ha, jól átb@sztak, vagy megint félreértetted, hogy mit mondanak
figyi papi majd élő szóba elmesélem a storit mert hosszú a történet  wave
vagy skypon vagy ha valamikor össze futunk  wave
nem értettem félre semmit
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1782 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 20:42:07 »

figyi papi majd élő szóba elmesélem a storit mert hosszú a történet  wave
vagy skypon vagy ha valamikor össze futunk  wave
nem értettem félre semmit
tök mindegy, mi a sztori, kamrás motornál ilyen nincs. attól még hihetsz benne, csak ne terjeszd, mert hülyeség
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.03 vasárnap, 20:46:38 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1783 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 21:08:16 »

tök mindegy, mi a sztori, kamrás motornál ilyen nincs. attól még hihetsz benne, csak ne terjeszd, mert hülyeség
ha a filepiék azt mondják fingjak bele a tankba akkor bele lesz fingva  eplus2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1784 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 21:28:48 »

ha a filepiék azt mondják fingjak bele a tankba akkor bele lesz fingva  eplus2
ha csak ennyi eszed van... nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1785 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 01:16:25 »

ha csak ennyi eszed van... nyes
eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #1786 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 21:06:03 »

Szép jó estét mindenkinek-

Ma reggel sajna nem akart melóra fogni magát, így hát marad a probléma feltárása.

Akkulátor nem mutatott olyan hibát amiatt kéne cserélni.

Maradt a ízitogyertyák ellen őrzése, ott három gyertya nem tudott fel izaní így hát marad a vásárlás.

Félnap píhi mire meg érkezett a gyertyák  darabja 2000ft. Remélem egy évet kibírnak
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1787 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 22:21:26 »

Szép jó estét mindenkinek-

Ma reggel sajna nem akart melóra fogni magát, így hát marad a probléma feltárása.

Akkulátor nem mutatott olyan hibát amiatt kéne cserélni.

Maradt a ízitogyertyák ellen őrzése, ott három gyertya nem tudott fel izaní így hát marad a vásárlás.

Félnap píhi mire meg érkezett a gyertyák  darabja 2000ft. Remélem egy évet kibírnak

Már most? Még "meleg" van.  wow1
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1788 Dátum: 2013.11.06 szerda, 10:01:32 »

Hát ha ezt nekem valaki megemlíti, hogy a turbó takarítás nem csak úgy megy, meg se nézem. Cheesy Tegnap dumáltam kollégámmal, aki eléggé ott van szintén a dízel témában, és mondta, hogy el van koszolódva a turbó, így kicsit letapad, és meg kéne takarítani. Ez így oké, csak most belenéztem a térbe, utána a kis katalógusba, hogy akkor megrendelem a tömítéseket, de hát csak erre a vadászatra elment fél órám, mert hogy legalább 6féle töltővel szerelték szerencsétlent. Na nem baj. Majd ha tudok képelek a takarításról. Remélem segíteni fog a problémámon...  worship
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1789 Dátum: 2013.11.13 szerda, 19:34:04 »

Szép jó estét mindenkinek-

Ma reggel sajna nem akart melóra fogni magát, így hát marad a probléma feltárása.

Akkulátor nem mutatott olyan hibát amiatt kéne cserélni.

Maradt a ízitogyertyák ellen őrzése, ott három gyertya nem tudott fel izaní így hát marad a vásárlás.

Félnap píhi mire meg érkezett a gyertyák  darabja 2000ft. Remélem egy évet kibírnak
na mi újság ?  meggyógyult az indulás ?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #1790 Dátum: 2013.11.15 péntek, 11:36:38 »

na mi újság ?  meggyógyult az indulás ?

Sajna nem csak a gyertya csere lett hanem egy új akkumlátor is be figyelt a gépházba.

De a reggeli dadógos füst felhös köd még mindig meg maradt.

Legközelebbi ténykedés a porlasztók bevizsgálása szakinál.
Utána egy finom beállitást a Boss adagólonak. Remélem még a hideg idö elött betudom állitatni a mondit
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1791 Dátum: 2013.11.15 péntek, 18:14:14 »

Sajna nem csak a gyertya csere lett hanem egy új akkumlátor is be figyelt a gépházba.

De a reggeli dadógos füst felhös köd még mindig meg maradt.

Legközelebbi ténykedés a porlasztók bevizsgálása szakinál.
Utána egy finom beállitást a Boss adagólonak. Remélem még a hideg idö elött betudom állitatni a mondit

a porlasztó volt nálam is a hiba  szomoru1
milyen aksit vettél ?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1792 Dátum: 2013.11.15 péntek, 19:16:01 »

Sajna nem csak a gyertya csere lett hanem egy új akkumlátor is be figyelt a gépházba.

De a reggeli dadógos füst felhös köd még mindig meg maradt.

Legközelebbi ténykedés a porlasztók bevizsgálása szakinál.
Utána egy finom beállitást a Boss adagólonak. Remélem még a hideg idö elött betudom állitatni a mondit

állítsd előrébb az előtöltést, és megszűnik a dadogás. porlasztócserével csak 20ezerrel hátrébb leszel, de nem fog megjavulni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1793 Dátum: 2013.11.15 péntek, 20:19:24 »

állítsd előrébb az előtöltést, és megszűnik a dadogás. porlasztócserével csak 20ezerrel hátrébb leszel, de nem fog megjavulni
na ne, meg ne próbáld  eplus2 (vicc ám csak nem tudtam kihagyni bocsi  worship)
inkább csináld meg neki mert rajtad kívül senki nem tudja beállítani  integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1794 Dátum: 2013.11.15 péntek, 20:20:45 »

na ne, meg ne próbáld  eplus2 (vicc ám csak nem tudtam kihagyni bocsi  worship)
inkább csináld meg neki mert rajtad kívül senki nem tudja beállítani  integet2
40 km-ről én sem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1795 Dátum: 2013.11.15 péntek, 20:22:59 »

40 km-ről én sem
segíts már neki az nem távolság
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #1796 Dátum: 2013.11.15 péntek, 22:02:57 »

állítsd előrébb az előtöltést, és megszűnik a dadogás. porlasztócserével csak 20ezerrel hátrébb leszel, de nem fog megjavulni

Sikerülne veled össze hozni egy találkozást és segitené be állitani ezt a rakoclántlan motort.

Meg fogadóm a tanácsodat és várok egy optimális napot tudjunk találkozni.

Most is kint vagyók németben nem tudok haza jutni a hétvégén.

Mondi marad a cég parkólojában vár mire haza érek. help worship
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #1797 Dátum: 2013.11.16 szombat, 16:22:36 »

Hali Mondeosok!

Mai napon elég jó áron vettünk egy Mk1 Hatchback Mondeo-t 1.8 TD-t. Osztrák papíros, visszavezethető előélet, több helyről több szervíz számláról is látszik, hogy reális lehet a 133ezer kilóméteres futásteljesítmény. 1995/5 hóban lett forgalomba állítva. Na viszont a problémája, hogy vezérműszíj szakadt. Valószínűleg a tulaj nem nagyon cserélte le a szíjat, sőt lehet elhanyagolta egy picit az autót is a szinte fekete színű légszűrő miatt gondolom így. Az lenne a kérdésem, hogy mi a legjobb és mi a legrosszabb eset ami lehetséges? Csak a szelepek görbültek el, vagy ha széttörtek a dugattyúk akkor összeverhetett vajon mindent a hengerekben? Majd valamikor meg lesz bontva a motor, csak hogy költségbe vajon mennyiből lehet megúszni legjobb, és mennyibe fájhat a legrosszabb eset?
Valszeg nyáron történhetett a dolog mert októberbe lett kivonva, blokkon látszik hogy még nem volt megbontva. Gondolkozok rajta hogy ha nem drága akkor megjavíttatom és van egy olcsó 133ezret futott autóm, de ha gazdasági totálkár akkor elbontom. Szerintetek?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1798 Dátum: 2013.11.16 szombat, 17:12:31 »

Hali Mondeosok!

Mai napon elég jó áron vettünk egy Mk1 Hatchback Mondeo-t 1.8 TD-t. Osztrák papíros, visszavezethető előélet, több helyről több szervíz számláról is látszik, hogy reális lehet a 133ezer kilóméteres futásteljesítmény. 1995/5 hóban lett forgalomba állítva. Na viszont a problémája, hogy vezérműszíj szakadt. Valószínűleg a tulaj nem nagyon cserélte le a szíjat, sőt lehet elhanyagolta egy picit az autót is a szinte fekete színű légszűrő miatt gondolom így. Az lenne a kérdésem, hogy mi a legjobb és mi a legrosszabb eset ami lehetséges? Csak a szelepek görbültek el, vagy ha széttörtek a dugattyúk akkor összeverhetett vajon mindent a hengerekben? Majd valamikor meg lesz bontva a motor, csak hogy költségbe vajon mennyiből lehet megúszni legjobb, és mennyibe fájhat a legrosszabb eset?
Valszeg nyáron történhetett a dolog mert októberbe lett kivonva, blokkon látszik hogy még nem volt megbontva. Gondolkozok rajta hogy ha nem drága akkor megjavíttatom és van egy olcsó 133ezret futott autóm, de ha gazdasági totálkár akkor elbontom. Szerintetek?
a dugót, ha összetörte, akkor kukába kell dobni a motort. egyébként "nem szokta"
a hengerfej javítása, és a szerelés kb 70 ezerbe jön ki.

hf javítás(szelepek mind, ha szükséges, akkor szelepvezetők) síkolás, tömítések(szívósor, kipusor, hf tömítés, csavarok, új tűzkarikák, mk-nél 90 % a szelepfedél tömítés, és termosztátház tömítés)
+munkadíj


ennek fényében olyan jó vétel mégsem lehetett, max, ha 10-20ezerért adták.
70 ezer a javítás
180 körül a forgalomba helyezés
tegyük fel, hogy 80-ért vetted
alsó hangon is 330ezer egy mk1-ért, ami annyira el volt hanyagolva, hogy szíjszakadásig nyúzták. ennek fényében(és egyébként is) nem nagyon tűnik valósnak a 133000km

330-ból vegyünk 70-et, ami egyébként is az átírás, akkor is olyan, mintha 260-ért vettél volna egy 18 éves mk1-et. ez közel sem jó vétel, inkább rossz

az a baj, hogy ha a motor kuka, akkor szinte kizárt, hogy kiáruld belőle az árát

én most adtam el az enyémet a hét elején 100ezer ft-ért, és kb 25ezer ft-os kasznismunka volt rajta
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.16 szombat, 17:18:01 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1799 Dátum: 2013.11.16 szombat, 19:18:54 »

Hali Mondeosok!

Mai napon elég jó áron vettünk egy Mk1 Hatchback Mondeo-t 1.8 TD-t. Osztrák papíros, visszavezethető előélet, több helyről több szervíz számláról is látszik, hogy reális lehet a 133ezer kilóméteres futásteljesítmény. 1995/5 hóban lett forgalomba állítva. Na viszont a problémája, hogy vezérműszíj szakadt. Valószínűleg a tulaj nem nagyon cserélte le a szíjat, sőt lehet elhanyagolta egy picit az autót is a szinte fekete színű légszűrő miatt gondolom így. Az lenne a kérdésem, hogy mi a legjobb és mi a legrosszabb eset ami lehetséges? Csak a szelepek görbültek el, vagy ha széttörtek a dugattyúk akkor összeverhetett vajon mindent a hengerekben? Majd valamikor meg lesz bontva a motor, csak hogy költségbe vajon mennyiből lehet megúszni legjobb, és mennyibe fájhat a legrosszabb eset?
Valszeg nyáron történhetett a dolog mert októberbe lett kivonva, blokkon látszik hogy még nem volt megbontva. Gondolkozok rajta hogy ha nem drága akkor megjavíttatom és van egy olcsó 133ezret futott autóm, de ha gazdasági totálkár akkor elbontom. Szerintetek?
ha szét bontod légyszi küldjél privátot megnézem.2 hetente megyek Vasvárra. megnézném hátha kell valami  worship
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.