Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:44:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 842121 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
szikla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1750 Dátum:
2013.09.11 szerda, 21:12:04 »
Sziasztok.
(TD motorom ma meg állt semmi előjel nélkül, nincsen alapjárat nehezen indul a motor. Ha beindul fekete és kék színű füst jön ki.
A fordulatot magasan kel tartani járjon a motor.
4000km ezelőtt volt fel újítva a vezérlés meg a hengerfej, Boss adagoló van rajta,gázolaj szűrő akkor lett kicserélve.)
Ez a hiba újból elöjöt 300km megtétel után. Egymás után kétszer?
Szét szedés és újboli vissza állitás közben ellen őriztuk a a vezérlés összes alkat részeket. Egyelöre nem találtunk hibátt.
Csak a két esetközt az az össze fügés hogy mindkét estnél a adagalónál állitódót el a vezérlés 180fokal fordult el. Adagólonál van e esély az elfordulásra, esetleg ék szakadás vagy valahól el fordulhat e?
Szép estét mindenkinek. 2013,09, 12 délben vissza kaptam az autót. Egyelöre hibát nem találtuk meg marad a be állitás tovább használóm a móndit remélem tovább bírja szaki nélkül.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.12 csütörtök, 20:45:05 írta szikla
»
Naplózva
subway
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1751 Dátum:
2013.09.16 hétfő, 23:02:39 »
Szevasztok!
Hétvégén megejtettem a gyertyák cseréjét. Elég érdekes volt, hogy 17mp kellett nekik az izzáshoz. Nem csoda, hogy köhécselt a kicsike. Persze unixosak voltak. De ugyebár egy két, apróság plusz levétele is kellett, hogy hozzáférjek a dolgokhoz. Ami feltűnt, hogy a termóra menő kétpólusú egyik rögzítő füle le van törve, ez még annyira nem izgat, de az hogy maga a csatlakozó belső fehéres része is kicsit ki van repedezve, egyik ponton kicsit sárgás, ráadásul abból is hiányzik egy pici darab. Nem tom evvel a problémával kéne esetleg foglalkozni, vagy sem. A másik ami viszont valszeg megoldásra vár, hogy mostanra az üzemhőfokom már megáll a normál szakasz aljánál, amit gondolom dezsőke már nem szeret... Melyik gyártmányt ajánljátok bél cserénél? Viszont az továbbra is baromira tetszik, hogy kicsit kevesebb mint fél tankkal elgurigázok több mint 400km-t.
Nagyon tetszik ez a kis plusz amit ad a gép.
Naplózva
'96 1.8 TD CLX
subway
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1752 Dátum:
2013.09.19 csütörtök, 12:28:56 »
Idézetet írta: subway - 2013.09.16 hétfő, 23:02:39
Szevasztok!
Hétvégén megejtettem a gyertyák cseréjét. Elég érdekes volt, hogy 17mp kellett nekik az izzáshoz. Nem csoda, hogy köhécselt a kicsike. Persze unixosak voltak. De ugyebár egy két, apróság plusz levétele is kellett, hogy hozzáférjek a dolgokhoz. Ami feltűnt, hogy a termóra menő kétpólusú egyik rögzítő füle le van törve, ez még annyira nem izgat, de az hogy maga a csatlakozó belső fehéres része is kicsit ki van repedezve, egyik ponton kicsit sárgás, ráadásul abból is hiányzik egy pici darab. Nem tom evvel a problémával kéne esetleg foglalkozni, vagy sem. A másik ami viszont valszeg megoldásra vár, hogy mostanra az üzemhőfokom már megáll a normál szakasz aljánál, amit gondolom dezsőke már nem szeret... Melyik gyártmányt ajánljátok bél cserénél? Viszont az továbbra is baromira tetszik, hogy kicsit kevesebb mint fél tankkal elgurigázok több mint 400km-t.
Nagyon tetszik ez a kis plusz amit ad a gép.
Termo csere megtörtént. Motorcraft-os volt benne, én most Vernet-et vettem, mert azzal még nem volt problémám. Viszont ami bent volt termo, annak a tömítése el volt szakadva, illetve az alsó részénél a rugó alatt a tengelyen valami érdekes műanyag karika szerűség lógicsált amiből szerintem hiányzott is már egy darab. Viszont ahogy elnéztem a hűtőközeg állagát nem töltöm vissza, szal holnap elslattyogok vízért, meg még egy kis adalékért.
Naplózva
'96 1.8 TD CLX
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1753 Dátum:
2013.09.19 csütörtök, 14:25:48 »
Idézetet írta: subway - 2013.09.16 hétfő, 23:02:39
Szevasztok!
Hétvégén megejtettem a gyertyák cseréjét. Elég érdekes volt, hogy 17mp kellett nekik az izzáshoz. Nem csoda, hogy köhécselt a kicsike. Persze unixosak voltak. De ugyebár egy két, apróság plusz levétele is kellett, hogy hozzáférjek a dolgokhoz. Ami feltűnt, hogy a termóra menő kétpólusú egyik rögzítő füle le van törve, ez még annyira nem izgat, de az hogy maga a csatlakozó belső fehéres része is kicsit ki van repedezve, egyik ponton kicsit sárgás, ráadásul abból is hiányzik egy pici darab. Nem tom evvel a problémával kéne esetleg foglalkozni, vagy sem. A másik ami viszont valszeg megoldásra vár, hogy mostanra az üzemhőfokom már megáll a normál szakasz aljánál, amit gondolom dezsőke már nem szeret... Melyik gyártmányt ajánljátok bél cserénél? Viszont az továbbra is baromira tetszik, hogy kicsit kevesebb mint fél tankkal elgurigázok több mint 400km-t.
Nagyon tetszik ez a kis plusz amit ad a gép.
ha az izzítógyetya vége hiányzik az a rossz beporlasztástól IS lehet.
érdemes lenne le ellenőríztetni a porlasztó csúcsokat de ha elviszed megnézetni vegyél 4db tűzkarikát mert azt nem szabad vissza tenni mindig újra kell cserélni ha ki van véve
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8429-porlaszto-tomites-escort/orion86-01mondeo93-00
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
subway
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1754 Dátum:
2013.09.19 csütörtök, 22:54:57 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.09.19 csütörtök, 14:25:48
ha az izzítógyetya vége hiányzik az a rossz beporlasztástól IS lehet.
érdemes lenne le ellenőríztetni a porlasztó csúcsokat de ha elviszed megnézetni vegyél 4db tűzkarikát mert azt nem szabad vissza tenni mindig újra kell cserélni ha ki van véve
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8429-porlaszto-tomites-escort/orion86-01mondeo93-00
Őőőő hol írtam, hogy hiányzik a gyertyából?
Naplózva
'96 1.8 TD CLX
szikla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1755 Dátum:
2013.09.20 péntek, 23:16:28 »
Idézetet írta: subway - 2013.09.19 csütörtök, 22:54:57
Őőőő hol írtam, hogy hiányzik a gyertyából?
Szép jó estétt.
Réznek van egy furcsa tulajdonsága megy pírosra fel melegited majd hirtelen le hütöd kilágyúl.
Ha nincsen szét lapitva nagyon úból felhasználhatód.
Naplózva
subway
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1756 Dátum:
2013.09.22 vasárnap, 13:07:50 »
Idézetet írta: szikla - 2013.09.20 péntek, 23:16:28
Szép jó estétt.
Réznek van egy furcsa tulajdonsága megy pírosra fel melegited majd hirtelen le hütöd kilágyúl.
Ha nincsen szét lapitva nagyon úból felhasználhatód.
Ezt már főleg nem értem. Mi is a téma?
Naplózva
'96 1.8 TD CLX
Lacika71
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1757 Dátum:
2013.09.22 vasárnap, 15:20:57 »
Idézetet írta: subway - 2013.09.22 vasárnap, 13:07:50
Ezt már főleg nem értem. Mi is a téma?
Nem jöttél a találkozóra.
Naplózva
subway
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1758 Dátum:
2013.09.22 vasárnap, 18:20:18 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.22 vasárnap, 15:20:57
Nem jöttél a találkozóra.
Hehehe... Ott voltam. Be is mutatkoztam. Csak nem volt kártyám. Én szóltam le a króm csíkjaitokat.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.22 vasárnap, 18:21:55 írta subway
»
Naplózva
'96 1.8 TD CLX
szikla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1759 Dátum:
2013.09.22 vasárnap, 19:50:23 »
Idézetet írta: subway - 2013.09.22 vasárnap, 13:07:50
Ezt már főleg nem értem. Mi is a téma?
Tüzkarika újboli felhasználása.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1760 Dátum:
2013.09.22 vasárnap, 19:54:34 »
Idézetet írta: szikla - 2013.09.22 vasárnap, 19:50:23
Tüzkarika újboli felhasználása.
3-500 ft-os tétel. szerintem ne ajánljunk senkinek ilyet. ez elég kockázatos játék, amikor a pcsúcs meg 10 rugó. volt már, akinek sikerült így megcsinálni, de volt, hogy kuka lett tőle a porlasztó
sőt a bosch karikái nem is egszerű réz cuccok. igaz, hogy 2500 darabja, de ha nem rohadt be, és szépen ki lehetett szedni, lehetett látni, hogy még mindig jó a közepe
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szikla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1761 Dátum:
2013.09.22 vasárnap, 21:06:44 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.22 vasárnap, 19:54:34
3-500 ft-os tétel. szerintem ne ajánljunk senkinek ilyet. ez elég kockázatos játék, amikor a pcsúcs meg 10 rugó. volt már, akinek sikerült így megcsinálni, de volt, hogy kuka lett tőle a porlasztó
sőt a bosch karikái nem is egszerű réz cuccok. igaz, hogy 2500 darabja, de ha nem rohadt be, és szépen ki lehetett szedni, lehetett látni, hogy még mindig jó a közepe
OKÉ rendben
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1762 Dátum:
2013.09.22 vasárnap, 22:37:08 »
Idézetet írta: subway - 2013.09.22 vasárnap, 18:20:18
Hehehe... Ott voltam. Be is mutatkoztam. Csak nem volt kártyám. Én szóltam le a króm csíkjaitokat.
Ezek szerint annyira nem hatott meg a dolog, hogy nem emlékszek rá. A csoportképen rajta vagy? Ha igen hol?
Naplózva
Dadman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1763 Dátum:
2013.09.26 csütörtök, 22:05:25 »
Hellósziasztok
Az adagolóról ezt a páncél vackot, hogy lehet a legegyszerűbben leszedni?
Leállító mágnesszelepet kéne cserélnem mert kiveszem a kulcsot a motor meg ugyanúgy ketyeg tovább, amikor meg mennék néha ledadog az autó, ilyenkor csak háromnegyed- és padlógáz között hajlandó menni, ha visszább engedem a gázt lemegy alapjárat alá, csak dödörög vagy le is áll.
Valaki írta, hogy adagoló kiszerelés nélkül szedte le, semmi kedvem porrá szedni az autót egy vacak mágnesszelep miatt.
Naplózva
Dadman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1764 Dátum:
2013.09.29 vasárnap, 15:27:38 »
Idézetet írta: Móki - 2013.09.26 csütörtök, 22:05:25
Hellósziasztok
Az adagolóról ezt a páncél vackot, hogy lehet a legegyszerűbben leszedni?
...
Akkor válaszolnék is a saját kérdésemre
Egyszerüen.. sehogy, viszont elég szenvedősen, de a helyén megoldharó a dolog. A letört fejű idióta csavarokat csak úgy sikerült kiszedni, hogy hozzáheggesztettm a "fejmaradékokhoz" egy-egy hatlapfejü csavart. Végülis a leálítószelep tökéletesen működött, csak a gumivacak ami elálná a gázolaj útját morzsálódott szét.
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1765 Dátum:
2013.09.29 vasárnap, 21:01:37 »
Idézetet írta: Móki - 2013.09.29 vasárnap, 15:27:38
Akkor válaszolnék is a saját kérdésemre
Egyszerüen.. sehogy, viszont elég szenvedősen, de a helyén megoldharó a dolog. A letört fejű idióta csavarokat csak úgy sikerült kiszedni, hogy hozzáheggesztettm a "fejmaradékokhoz" egy-egy hatlapfejü csavart. Végülis a leálítószelep tökéletesen működött, csak a gumivacak ami elálná a gázolaj útját morzsálódott szét.
Azért le lehet azt szedni. Én pl. be szoktam vágni milis koronggal és úgy kicsavarni aztán bkny csavart rakni a helyére.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Lacika71
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1766 Dátum:
2013.09.29 vasárnap, 21:01:47 »
Idézetet írta: Móki - 2013.09.29 vasárnap, 15:27:38
Akkor válaszolnék is a saját kérdésemre
Egyszerüen.. sehogy, viszont elég szenvedősen, de a helyén megoldharó a dolog. A letört fejű idióta csavarokat csak úgy sikerült kiszedni, hogy hozzáheggesztettm a "fejmaradékokhoz" egy-egy hatlapfejü csavart. Végülis a leálítószelep tökéletesen működött, csak a gumivacak ami elálná a gázolaj útját morzsálódott szét.
Győzött a kreativitás.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1767 Dátum:
2013.10.05 szombat, 05:47:03 »
Idézetet írta: szikla - 2013.09.22 vasárnap, 19:50:23
Tüzkarika újboli felhasználása.
Ez olyan, mintha egy üzemanyagszűrőt mosnál át (néhol kilyuggatnád, hogy kiszedd a mocskot) és tennéd vissza. Nem szabad. Főleg a hengerfej egyik legkritikusabb alkatrészei körül... (amit lényegében 10 évente, ha cserélni kell) Neeem szabaaad...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
subway
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1768 Dátum:
2013.10.25 péntek, 06:10:50 »
Szasztok!
Egy újabb balga kérdéssel fordulnék hozzátok. Lassacskán aktuális lesz a vezérlés cserém (már ha tényleg 50k km a periódus) és nem vagyok benne biztos, hogy a vízpumpát is cserélni kell e, mivel az kiválóan működik. Tudom hogy a vezérszíj hajtja, ezért kérdezem meg inkább.
Naplózva
'96 1.8 TD CLX
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1769 Dátum:
2013.10.26 szombat, 14:34:19 »
Idézetet írta: subway - 2013.10.25 péntek, 06:10:50
Szasztok!
Egy újabb balga kérdéssel fordulnék hozzátok. Lassacskán aktuális lesz a vezérlés cserém (már ha tényleg 50k km a periódus) és nem vagyok benne biztos, hogy a vízpumpát is cserélni kell e, mivel az kiválóan működik. Tudom hogy a vezérszíj hajtja, ezért kérdezem meg inkább.
ki kell cserélni + a görgöket feszítőket
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1770 Dátum:
2013.10.26 szombat, 16:00:30 »
Idézetet írta: subway - 2013.10.25 péntek, 06:10:50
Szasztok!
Egy újabb balga kérdéssel fordulnék hozzátok. Lassacskán aktuális lesz a vezérlés cserém (már ha tényleg 50k km a periódus) és nem vagyok benne biztos, hogy a vízpumpát is cserélni kell e, mivel az kiválóan működik. Tudom hogy a vezérszíj hajtja, ezért kérdezem meg inkább.
cseréld ki azt is. nem nagy tétel. 10-12 ezer ft, azon ne múljon egy újabb szétszedés
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1771 Dátum:
2013.10.26 szombat, 21:40:00 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.26 szombat, 16:00:30
cseréld ki azt is. nem nagy tétel. 10-12 ezer ft, azon ne múljon egy újabb szétszedés
Köszi skacok. Akkor ahogy elnézem a kialakítását, ami kijön belőle, azt majd felhasználom a készülő kompi keringetéséhez.
Viszont ahogy nézegettem, már 17-18körül mocorognak a megbízhatóbbak.
Naplózva
'96 1.8 TD CLX
Neo223
Vendég
1.8 Td Nem füstöl
«
Új hozzászólás #1772 Dátum:
2013.10.29 kedd, 14:38:23 »
Sziasztok
Van egy problémám nem füstöl a mondeom ami persze nem is lenne gond, ha lenne benne erő. 1 személlyel még úgy ahogy elmegy de három ember felett már semmit nem produkál. Előzmény az autó egy évet állt első próba út nagyon gyenge, 1 héttel később vezérlést mi egyebet cseréltem visszatérő előremenő üzemanyag csövet tisztítottam, gázolajszűrő csere megvolt. A turbo bár mérni nem tudom de valami ereje biztos van mert működteti az adagolón a membránt(biztos). Teljesen kitekert csavarra sem reagál ugyan az a lassú felpörgés semmi füst. Kérlek titeket ha valakinek van valami tapasztalata ezzel kapcsolatban segítsen. Vagy ötlet mit nézzek, keressek esetleg még valahol dugulás lehet benne. Köszi előre is
Fény látszik az éjszakában, hogy megválaszoljam saját problémám hátha mást is érint, érdekel. Kipróbáltam még valamit nem fűztem hozzás sok reményt de bejönni látszik. Tapasztalataim szerint kuton egyéb kis autósboltokba lehet kapni ezt az injektor tisztítónak nevezett valamit 1-2000 ft-t, na olyat nem szabad venni találtam viszont egy autochem gyártmányú lötyit tankot kiiktatva kell bekötni öt percet mondott az ürge a három dc-re alapjáraton aztán elfony nekem 20 percet ment és a várva várt eredmény megvolt ami rá van írva az úgy lett, halkabb motor nem ráz, és sokkal jobban húz az autó mint előtte. Merem ajánlani bátran az ára 4000-5000 között van de nekem most ennyit megért. Üdv mindenkinek
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.31 csütörtök, 18:17:28 írta Neo223
»
Naplózva
subway
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1773 Dátum:
2013.10.30 szerda, 19:58:50 »
Üdv mindenki!
Megint előjött a rakoncátlankodós probléma sajna. annyi az eset, hogy tegnap előtt amikor jöttem hazafele, elérte a piros felsőhatárát. MEgálltam egy molnál, rádobtam 3 lityit, hogy biztos kibírja legközelebbi utazgatásomig. Nah ma mentem vele, el se érte a pirit, de elkezdett megint rakoncátlankodni. Jelenség a következő: Nagyobb gázzal indulok meg, vagy komolyabbat adok neki, elkezd húzni, majd pár mp-re rá vissza is rúg és fékez a motor, majd 5-6mp gondolkozás után elindul szép komótosan. És persze ezt menet közben egész út alatt produkálgatta kisebb kigyorsítások után. gondoltam, jól van, itthon az udvarban, kicsit megjáratom kipakolás után, hátha levegős lett csak. Nah nem is kellett több. Felpörgettem két-háromszor 3000 környékére és tartottam pár másodpercig, aztán csak kicsit szórakoztam vele, semmi. Okés, akkor gyerünk be a garázsba (emelkedő előtte). Egyes, megindul, visszarúg, mondom kuplung és begurulok, hát le is állt. Vártam 1-2 mp-et és elindult. De nem kínoztam tovább. Ez mi lehet? Amúgy azért nem foglalkoztam annyira vele, mert nem csinálta már vagy egy hónapja ha nem több. De akkor is gyenguszkának tünt, és nem nagyon lehetett vele előzni se, mert visszaváltással se húzott annyira. Mondjuk az már tény, hogy a turbom csak néha-néha megy, de ez már vételkor tiszta volt, hogy a végét járja. De akkor is, az 1.4es benyásomba több erő volt kopott főtengellyel... (igaz zabálta is az olajat) Ennyi leírás alapján ötlet? Jah és még nem volt rajta semmi se piszkálva, se állítva, mivel vezérlés cseréig még mindig van km...
Naplózva
'96 1.8 TD CLX
subway
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1774 Dátum:
2013.11.01 péntek, 10:28:22 »
Idézetet írta: subway - 2013.10.30 szerda, 19:58:50
Üdv mindenki!
Megint előjött a rakoncátlankodós probléma sajna. annyi az eset, hogy tegnap előtt amikor jöttem hazafele, elérte a piros felsőhatárát. MEgálltam egy molnál, rádobtam 3 lityit, hogy biztos kibírja legközelebbi utazgatásomig. Nah ma mentem vele, el se érte a pirit, de elkezdett megint rakoncátlankodni. Jelenség a következő: Nagyobb gázzal indulok meg, vagy komolyabbat adok neki, elkezd húzni, majd pár mp-re rá vissza is rúg és fékez a motor, majd 5-6mp gondolkozás után elindul szép komótosan. És persze ezt menet közben egész út alatt produkálgatta kisebb kigyorsítások után. gondoltam, jól van, itthon az udvarban, kicsit megjáratom kipakolás után, hátha levegős lett csak. Nah nem is kellett több. Felpörgettem két-háromszor 3000 környékére és tartottam pár másodpercig, aztán csak kicsit szórakoztam vele, semmi. Okés, akkor gyerünk be a garázsba (emelkedő előtte). Egyes, megindul, visszarúg, mondom kuplung és begurulok, hát le is állt. Vártam 1-2 mp-et és elindult. De nem kínoztam tovább. Ez mi lehet? Amúgy azért nem foglalkoztam annyira vele, mert nem csinálta már vagy egy hónapja ha nem több. De akkor is gyenguszkának tünt, és nem nagyon lehetett vele előzni se, mert visszaváltással se húzott annyira. Mondjuk az már tény, hogy a turbom csak néha-néha megy, de ez már vételkor tiszta volt, hogy a végét járja. De akkor is, az 1.4es benyásomba több erő volt kopott főtengellyel... (igaz zabálta is az olajat) Ennyi leírás alapján ötlet? Jah és még nem volt rajta semmi se piszkálva, se állítva, mivel vezérlés cseréig még mindig van km...
Látom nem nagyon jönnek az ötletek, hogy egyáltalán merre induljak el. Akkor mondjuk elsőnek, ha megpróbálom levenni a turbót és átnézni, teszem azt ha még lehet felújítani, az már jó kiindulás, vagy a turbo elkopása nem okozhat ilyen problémát? Továbbá egyik szerelősben olvastam, hogy a porlasztókat lehet tesztelni, járó motornál, hollandi lazítással. Ez a teszt működhet? Csak mert akkor előbányászom a kulcsokat hozzá. Tényleg lehetőleg legutoljára akarom hagyni az adagolót hogy tényleg az a forrás.
Naplózva
'96 1.8 TD CLX
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1775 Dátum:
2013.11.01 péntek, 21:20:28 »
Idézetet írta: subway - 2013.11.01 péntek, 10:28:22
Látom nem nagyon jönnek az ötletek, hogy egyáltalán merre induljak el. Akkor mondjuk elsőnek, ha megpróbálom levenni a turbót és átnézni, teszem azt ha még lehet felújítani, az már jó kiindulás, vagy a turbo elkopása nem okozhat ilyen problémát? Továbbá egyik szerelősben olvastam, hogy a porlasztókat lehet tesztelni, járó motornál, hollandi lazítással. Ez a teszt működhet? Csak mert akkor előbányászom a kulcsokat hozzá. Tényleg lehetőleg legutoljára akarom hagyni az adagolót hogy tényleg az a forrás.
járó motornál aluról nézzél ra az adagolóra,hogy nem csöpög e
ha csöpög akkor deritsétek ki ,hogy honnan mert a leggyakoribb hiba az adagoló beljsejében lévő tömítés tönkre menetele.
ha nem csöpög de mondom járó motornál nézzétek meg akkor a porlasztókat kéne megnézetni fontos a porlasztási kép.
ha az is jó csak akkor vegyétek le az adagolót és padon nézessétek meg.
lehet még a turbómembrrán szakadás vagy a az adagolót és a turbót összekötő vákumcsőn a gumi rész likadás vagy szakadás.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: 1.8 Td Nem füstöl
«
Új hozzászólás #1776 Dátum:
2013.11.02 szombat, 02:50:31 »
Idézetet írta: Neo223 - 2013.10.29 kedd, 14:38:23
Sziasztok
Van egy problémám nem füstöl a mondeom ami persze nem is lenne gond, ha lenne benne erő. 1 személlyel még úgy ahogy elmegy de három ember felett már semmit nem produkál. Előzmény az autó egy évet állt első próba út nagyon gyenge, 1 héttel később vezérlést mi egyebet cseréltem visszatérő előremenő üzemanyag csövet tisztítottam, gázolajszűrő csere megvolt. A turbo bár mérni nem tudom de valami ereje biztos van mert működteti az adagolón a membránt(biztos). Teljesen kitekert csavarra sem reagál ugyan az a lassú felpörgés semmi füst. Kérlek titeket ha valakinek van valami tapasztalata ezzel kapcsolatban segítsen. Vagy ötlet mit nézzek, keressek esetleg még valahol dugulás lehet benne. Köszi előre is
Fény látszik az éjszakában, hogy megválaszoljam saját problémám hátha mást is érint, érdekel. Kipróbáltam még valamit nem fűztem hozzás sok reményt de bejönni látszik. Tapasztalataim szerint kuton egyéb kis autósboltokba lehet kapni ezt az injektor tisztítónak nevezett valamit 1-2000 ft-t, na olyat nem szabad venni találtam viszont egy autochem gyártmányú lötyit tankot kiiktatva kell bekötni öt percet mondott az ürge a három dc-re alapjáraton aztán elfony nekem 20 percet ment és a várva várt eredmény megvolt ami rá van írva az úgy lett, halkabb motor nem ráz, és sokkal jobban húz az autó mint előtte. Merem ajánlani bátran az ára 4000-5000 között van de nekem most ennyit megért. Üdv mindenkinek
Köszönjük !
Idézetet írta: Ragasits - 2013.11.01 péntek, 21:20:28
járó motornál aluról nézzél ra az adagolóra,hogy nem csöpög e
ha csöpög akkor deritsétek ki ,hogy honnan mert a leggyakoribb hiba az adagoló beljsejében lévő tömítés tönkre menetele.
ha nem csöpög de mondom járó motornál nézzétek meg akkor a porlasztókat kéne megnézetni fontos a porlasztási kép.
ha az is jó csak akkor vegyétek le az adagolót és padon nézessétek meg.
lehet még a turbómembrrán szakadás vagy a az adagolót és a turbót összekötő vákumcsőn a gumi rész likadás vagy szakadás.
Ismerős, de sajnos csak a csöpögés... GinJoy-jal szívtunk is vele...
Én az adagolótól indulnék, ill. az üzemanyagellátó/levegő rendszer elemeit nézném végig. Kap-e levegőt (ahol kell), és kap-e elég go-t...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1777 Dátum:
2013.11.02 szombat, 12:22:41 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.11.01 péntek, 21:20:28
.... akkor a porlasztókat kéne megnézetni fontos a porlasztási kép.
látod többek közt erről beszéltem neked múltkor, hogy hallasz valamit, és szajkózod a hülyeséget, ha kell, ha nem.
kamrás motor! nem néznek semmilyen porlasztási képet, mert csak egy paca lenne. ha folyik a porlasztó, akkor nem jó, ha nem, akkor jó. ennyi. ráadásul a porlasztó hiba jele az, hogy füstöl, mint az állat. neki pedig nem füstöl.
jól le van ragadva az egy év állás miatt az adagolóban minden.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1778 Dátum:
2013.11.02 szombat, 21:30:30 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.11.02 szombat, 12:22:41
látod többek közt erről beszéltem neked múltkor, hogy hallasz valamit, és szajkózod a hülyeséget, ha kell, ha nem.
kamrás motor! nem néznek semmilyen porlasztási képet, mert csak egy paca lenne. ha folyik a porlasztó, akkor nem jó, ha nem, akkor jó. ennyi. ráadásul a porlasztó hiba jele az, hogy füstöl, mint az állat. neki pedig nem füstöl.
jól le van ragadva az egy év állás miatt az adagolóban minden.
ha ha a Filepiék mondták még anno régen amikor enyém volt terítéken
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1779 Dátum:
2013.11.03 vasárnap, 07:58:54 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.11.02 szombat, 21:30:30
ha ha a Filepiék mondták még anno régen amikor enyém volt terítéken
ha ha, jól átb@sztak, vagy megint félreértetted, hogy mit mondanak
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.03 vasárnap, 08:05:17 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1780 Dátum:
2013.11.03 vasárnap, 11:56:14 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.11.02 szombat, 12:22:41
jól le van ragadva az egy év állás miatt az adagolóban minden.
Simán, nekem az elmúlt 30e km alatt napról napra jobb a kocsi, pedig csak használom.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1781 Dátum:
2013.11.03 vasárnap, 20:19:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.11.03 vasárnap, 07:58:54
ha ha, jól átb@sztak, vagy megint félreértetted, hogy mit mondanak
figyi papi majd élő szóba elmesélem a storit mert hosszú a történet
vagy skypon vagy ha valamikor össze futunk
nem értettem félre semmit
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1782 Dátum:
2013.11.03 vasárnap, 20:42:07 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.11.03 vasárnap, 20:19:02
figyi papi majd élő szóba elmesélem a storit mert hosszú a történet
vagy skypon vagy ha valamikor össze futunk
nem értettem félre semmit
tök mindegy, mi a sztori, kamrás motornál ilyen nincs. attól még hihetsz benne, csak ne terjeszd, mert hülyeség
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.03 vasárnap, 20:46:38 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1783 Dátum:
2013.11.03 vasárnap, 21:08:16 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.11.03 vasárnap, 20:42:07
tök mindegy, mi a sztori, kamrás motornál ilyen nincs. attól még hihetsz benne, csak ne terjeszd, mert hülyeség
ha a filepiék azt mondják fingjak bele a tankba akkor bele lesz fingva
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1784 Dátum:
2013.11.03 vasárnap, 21:28:48 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.11.03 vasárnap, 21:08:16
ha a filepiék azt mondják fingjak bele a tankba akkor bele lesz fingva
ha csak ennyi eszed van...
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1785 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 01:16:25 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.11.03 vasárnap, 21:28:48
ha csak ennyi eszed van...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
szikla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1786 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 21:06:03 »
Szép jó estét mindenkinek-
Ma reggel sajna nem akart melóra fogni magát, így hát marad a probléma feltárása.
Akkulátor nem mutatott olyan hibát amiatt kéne cserélni.
Maradt a ízitogyertyák ellen őrzése, ott három gyertya nem tudott fel izaní így hát marad a vásárlás.
Félnap píhi mire meg érkezett a gyertyák darabja 2000ft. Remélem egy évet kibírnak
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1787 Dátum:
2013.11.04 hétfő, 22:21:26 »
Idézetet írta: szikla - 2013.11.04 hétfő, 21:06:03
Szép jó estét mindenkinek-
Ma reggel sajna nem akart melóra fogni magát, így hát marad a probléma feltárása.
Akkulátor nem mutatott olyan hibát amiatt kéne cserélni.
Maradt a ízitogyertyák ellen őrzése, ott három gyertya nem tudott fel izaní így hát marad a vásárlás.
Félnap píhi mire meg érkezett a gyertyák darabja 2000ft. Remélem egy évet kibírnak
Már most? Még "meleg" van.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
subway
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1788 Dátum:
2013.11.06 szerda, 10:01:32 »
Hát ha ezt nekem valaki megemlíti, hogy a turbó takarítás nem csak úgy megy, meg se nézem.
Tegnap dumáltam kollégámmal, aki eléggé ott van szintén a dízel témában, és mondta, hogy el van koszolódva a turbó, így kicsit letapad, és meg kéne takarítani. Ez így oké, csak most belenéztem a térbe, utána a kis katalógusba, hogy akkor megrendelem a tömítéseket, de hát csak erre a vadászatra elment fél órám, mert hogy legalább 6féle töltővel szerelték szerencsétlent. Na nem baj. Majd ha tudok képelek a takarításról. Remélem segíteni fog a problémámon...
Naplózva
'96 1.8 TD CLX
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1789 Dátum:
2013.11.13 szerda, 19:34:04 »
Idézetet írta: szikla - 2013.11.04 hétfő, 21:06:03
Szép jó estét mindenkinek-
Ma reggel sajna nem akart melóra fogni magát, így hát marad a probléma feltárása.
Akkulátor nem mutatott olyan hibát amiatt kéne cserélni.
Maradt a ízitogyertyák ellen őrzése, ott három gyertya nem tudott fel izaní így hát marad a vásárlás.
Félnap píhi mire meg érkezett a gyertyák darabja 2000ft. Remélem egy évet kibírnak
na mi újság ? meggyógyult az indulás ?
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
szikla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1790 Dátum:
2013.11.15 péntek, 11:36:38 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.11.13 szerda, 19:34:04
na mi újság ? meggyógyult az indulás ?
Sajna nem csak a gyertya csere lett hanem egy új akkumlátor is be figyelt a gépházba.
De a reggeli dadógos füst felhös köd még mindig meg maradt.
Legközelebbi ténykedés a porlasztók bevizsgálása szakinál.
Utána egy finom beállitást a Boss adagólonak. Remélem még a hideg idö elött betudom állitatni a mondit
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1791 Dátum:
2013.11.15 péntek, 18:14:14 »
Idézetet írta: szikla - 2013.11.15 péntek, 11:36:38
Sajna nem csak a gyertya csere lett hanem egy új akkumlátor is be figyelt a gépházba.
De a reggeli dadógos füst felhös köd még mindig meg maradt.
Legközelebbi ténykedés a porlasztók bevizsgálása szakinál.
Utána egy finom beállitást a Boss adagólonak. Remélem még a hideg idö elött betudom állitatni a mondit
a porlasztó volt nálam is a hiba
milyen aksit vettél ?
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1792 Dátum:
2013.11.15 péntek, 19:16:01 »
Idézetet írta: szikla - 2013.11.15 péntek, 11:36:38
Sajna nem csak a gyertya csere lett hanem egy új akkumlátor is be figyelt a gépházba.
De a reggeli dadógos füst felhös köd még mindig meg maradt.
Legközelebbi ténykedés a porlasztók bevizsgálása szakinál.
Utána egy finom beállitást a Boss adagólonak. Remélem még a hideg idö elött betudom állitatni a mondit
állítsd előrébb az előtöltést, és megszűnik a dadogás. porlasztócserével csak 20ezerrel hátrébb leszel, de nem fog megjavulni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1793 Dátum:
2013.11.15 péntek, 20:19:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.11.15 péntek, 19:16:01
állítsd előrébb az előtöltést, és megszűnik a dadogás. porlasztócserével csak 20ezerrel hátrébb leszel, de nem fog megjavulni
na ne, meg ne próbáld
(vicc ám csak nem tudtam kihagyni bocsi
)
inkább csináld meg neki mert rajtad kívül senki nem tudja beállítani
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1794 Dátum:
2013.11.15 péntek, 20:20:45 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.11.15 péntek, 20:19:24
na ne, meg ne próbáld
(vicc ám csak nem tudtam kihagyni bocsi
)
inkább csináld meg neki mert rajtad kívül senki nem tudja beállítani
40 km-ről én sem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1795 Dátum:
2013.11.15 péntek, 20:22:59 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.11.15 péntek, 20:20:45
40 km-ről én sem
segíts már neki az nem távolság
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
szikla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1796 Dátum:
2013.11.15 péntek, 22:02:57 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.11.15 péntek, 19:16:01
állítsd előrébb az előtöltést, és megszűnik a dadogás. porlasztócserével csak 20ezerrel hátrébb leszel, de nem fog megjavulni
Sikerülne veled össze hozni egy találkozást és segitené be állitani ezt a rakoclántlan motort.
Meg fogadóm a tanácsodat és várok egy optimális napot tudjunk találkozni.
Most is kint vagyók németben nem tudok haza jutni a hétvégén.
Mondi marad a cég parkólojában vár mire haza érek.
Naplózva
Akiee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1797 Dátum:
2013.11.16 szombat, 16:22:36 »
Hali Mondeosok!
Mai napon elég jó áron vettünk egy Mk1 Hatchback Mondeo-t 1.8 TD-t. Osztrák papíros, visszavezethető előélet, több helyről több szervíz számláról is látszik, hogy reális lehet a 133ezer kilóméteres futásteljesítmény. 1995/5 hóban lett forgalomba állítva. Na viszont a problémája, hogy vezérműszíj szakadt. Valószínűleg a tulaj nem nagyon cserélte le a szíjat, sőt lehet elhanyagolta egy picit az autót is a szinte fekete színű légszűrő miatt gondolom így. Az lenne a kérdésem, hogy mi a legjobb és mi a legrosszabb eset ami lehetséges? Csak a szelepek görbültek el, vagy ha széttörtek a dugattyúk akkor összeverhetett vajon mindent a hengerekben? Majd valamikor meg lesz bontva a motor, csak hogy költségbe vajon mennyiből lehet megúszni legjobb, és mennyibe fájhat a legrosszabb eset?
Valszeg nyáron történhetett a dolog mert októberbe lett kivonva, blokkon látszik hogy még nem volt megbontva. Gondolkozok rajta hogy ha nem drága akkor megjavíttatom és van egy olcsó 133ezret futott autóm, de ha gazdasági totálkár akkor elbontom. Szerintetek?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1798 Dátum:
2013.11.16 szombat, 17:12:31 »
Idézetet írta: Akiee - 2013.11.16 szombat, 16:22:36
Hali Mondeosok!
Mai napon elég jó áron vettünk egy Mk1 Hatchback Mondeo-t 1.8 TD-t. Osztrák papíros, visszavezethető előélet, több helyről több szervíz számláról is látszik, hogy reális lehet a 133ezer kilóméteres futásteljesítmény. 1995/5 hóban lett forgalomba állítva. Na viszont a problémája, hogy vezérműszíj szakadt. Valószínűleg a tulaj nem nagyon cserélte le a szíjat, sőt lehet elhanyagolta egy picit az autót is a szinte fekete színű légszűrő miatt gondolom így. Az lenne a kérdésem, hogy mi a legjobb és mi a legrosszabb eset ami lehetséges? Csak a szelepek görbültek el, vagy ha széttörtek a dugattyúk akkor összeverhetett vajon mindent a hengerekben? Majd valamikor meg lesz bontva a motor, csak hogy költségbe vajon mennyiből lehet megúszni legjobb, és mennyibe fájhat a legrosszabb eset?
Valszeg nyáron történhetett a dolog mert októberbe lett kivonva, blokkon látszik hogy még nem volt megbontva. Gondolkozok rajta hogy ha nem drága akkor megjavíttatom és van egy olcsó 133ezret futott autóm, de ha gazdasági totálkár akkor elbontom. Szerintetek?
a dugót, ha összetörte, akkor kukába kell dobni a motort. egyébként "nem szokta"
a hengerfej javítása, és a szerelés kb 70 ezerbe jön ki.
hf javítás(szelepek mind, ha szükséges, akkor szelepvezetők) síkolás, tömítések(szívósor, kipusor, hf tömítés, csavarok, új tűzkarikák, mk-nél 90 % a szelepfedél tömítés, és termosztátház tömítés)
+munkadíj
ennek fényében olyan jó vétel mégsem lehetett, max, ha 10-20ezerért adták.
70 ezer a javítás
180 körül a forgalomba helyezés
tegyük fel, hogy 80-ért vetted
alsó hangon is 330ezer egy mk1-ért, ami annyira el volt hanyagolva, hogy szíjszakadásig nyúzták. ennek fényében(és egyébként is) nem nagyon tűnik valósnak a 133000km
330-ból vegyünk 70-et, ami egyébként is az átírás, akkor is olyan, mintha 260-ért vettél volna egy 18 éves mk1-et. ez közel sem jó vétel, inkább rossz
az a baj, hogy ha a motor kuka, akkor szinte kizárt, hogy kiáruld belőle az árát
én most adtam el az enyémet a hét elején 100ezer ft-ért, és kb 25ezer ft-os kasznismunka volt rajta
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.16 szombat, 17:18:01 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1799 Dátum:
2013.11.16 szombat, 19:18:54 »
Idézetet írta: Akiee - 2013.11.16 szombat, 16:22:36
Hali Mondeosok!
Mai napon elég jó áron vettünk egy Mk1 Hatchback Mondeo-t 1.8 TD-t. Osztrák papíros, visszavezethető előélet, több helyről több szervíz számláról is látszik, hogy reális lehet a 133ezer kilóméteres futásteljesítmény. 1995/5 hóban lett forgalomba állítva. Na viszont a problémája, hogy vezérműszíj szakadt. Valószínűleg a tulaj nem nagyon cserélte le a szíjat, sőt lehet elhanyagolta egy picit az autót is a szinte fekete színű légszűrő miatt gondolom így. Az lenne a kérdésem, hogy mi a legjobb és mi a legrosszabb eset ami lehetséges? Csak a szelepek görbültek el, vagy ha széttörtek a dugattyúk akkor összeverhetett vajon mindent a hengerekben? Majd valamikor meg lesz bontva a motor, csak hogy költségbe vajon mennyiből lehet megúszni legjobb, és mennyibe fájhat a legrosszabb eset?
Valszeg nyáron történhetett a dolog mert októberbe lett kivonva, blokkon látszik hogy még nem volt megbontva. Gondolkozok rajta hogy ha nem drága akkor megjavíttatom és van egy olcsó 133ezret futott autóm, de ha gazdasági totálkár akkor elbontom. Szerintetek?
ha szét bontod légyszi küldjél privátot megnézem.2 hetente megyek Vasvárra. megnézném hátha kell valami
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ