Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:13:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
67
68
69
70
71
72
73
[
74
]
75
76
77
78
79
80
81
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1560691 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
WildDaemon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 143
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3650 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 16:01:06 »
Szia!
Lentebb köszöntem, írtam és kb le se szartak.
Nos a porkasztók kb 3 hònapja voltak ellenőriztetve akkor már 2re azt mondták dobjam ki a másik kettő még határeset.
Lucas, nos Joy nincs egy éve, hogy 25ezerért tömitéskészletet és szivattyút cserélt. De az adagoló ha egy évet se bír ki akkor a francnak sem kell lulács.
Komolyra fordítva a szót Joy felújítása után sem javult a fogyasztásom és egyre nehezebben indul és mint írtam is melegben ha felmelegszik akkor csak ha lehűtöm akkor van akkora nyomása az adagolónak, hogy beinduljon a motor tehát egyértelmüen szét van kopva. Van másik lukaszom is ami kb ugyan ilyen állapotnak örvendhet de nem szeretnék rákölteni kisérletezni, hogy jó lesz vagy sem újabb 25ezerért.
Bár ha valaki tud lukashoz tömités garnitúrát és szivattyút olcsóba akkor lehet nekiesek. (Joy angliába dolgozik és jelenleg nem foglalkozik már vele)
Nem tudom milyen kell, igen mivel nem tudom mennyire vagy képben de mechanikus boschból van kb kismilió típusszámmal gyártott adagoló. Igy meg mertem kérdezni, hogy van-e valami kritérium aminek meg kell felelnie. Ez nem azt jelenti, hogy taknyos hülyegyerek vagyok.
És nekem is megfelelne a lukas ha ugy működne ahogyan kell de sajnos ez az én autómnál nem így van. Sőt a fogyasztással se lenne bajom csak amikor 6 liter alatti fogyasztásokról irogatnak akkor csípi a szemem, hogy én 6 literrel jó esetben is csak 60-70km-t tudok megtenni.
Porlasztócsúcsoknál a kérdés azért volt mert pl. egy 1.9Td alfa bosch adagolójához 135-155bar-on nyitó porlasztócsúcsok társulnak mig pl a mondeoban ha minden igaz akkor 165 bar a nyitási nyomás. Na most ennek az alfának az adagolóját ami full mechanikus és kb. megegyező teljesítménnyel bíró járműről lenne de mégis vannak eltérő adatok lásd porlasztók nyitási nyomása fel lehet-e tenni a mondeóra?
A kérdéseket meg azért teszem fel ittmert ide tartozik és ez a fórum részben ezért is van, hogy ilyen jellegű kérdéseket fel lejesse tenni mások tapasztalatából plusszt meríteni.
Üdv!
Zsolt
Idézetet írta: mikroferi - 2015.11.23 hétfő, 04:36:19
Neked is szia...
Azért mielőtt kidobálnád azokat a csúcsokat egy mérést én ejtetnék rajtuk, a bosch adagolóról meg annyit, hogy többe kerül egy olyat belerakni, mint felújítani a Lucast és szerintem semmi gond nincs a Lucas-al, ha jó.
Az én véleményem, hogyha még azt sem tudod milyen Bosch való bele, akkor szépen szedd ki a gyárit, tedd rendbe és mehet vissza a helyére. Nekem is sok gondom volt az adagolóval, és mivel a környéken senki nem foglalkozik vele, jobbára Ginjoy tanácsaira hagyatkozva cseréltem ki a lapátokat, a turbómembránt, és állítottam be mindent ahogy mondott.... Kicsit számolj, egy Bosch turbós adagoló olyan 60 e körül van, plussz a 4 csúcs....Ennyiértg már nagyon rendbe rakod a gyárit és az csak gyári.
A fogyasztásom olyan 7 körül van vagyesben nem is értem mikor 5,6 literekről beszélnek, egy ekkora kasztninál. Mindegy szerintem így jó és kész.
Sok sikert!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.23 hétfő, 16:25:39 írta WildDaemon
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3651 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 21:53:04 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2015.11.22 vasárnap, 09:29:57
Jelenleg ott tartok, hogy igaz hideg nincs mlg de már nehezen indul a diesel.
Az adagoló ( Lukas) erősebb melegben leállítás után nem indít vissza csak ha visszahűtöm. Porlasztócsúcsok is betegesek lehetnek vagyis azt is cserélni kell. Nyafogtok a 6 literes fogyasztással én annak is örülökha 9 liternél nem eszik éppen többet ami akkor is irreállis lenne ha padlógázzal hajtanám csak az autótminden esetben. Mivel feljavítva már volt az adagoló így gondolom kuka érett.
Bosch adagolót ilyet lehet ráépíteni a mondeóra vagy mechanikus turbós legyen és nincs más kitétel? Milyen értékü porlasztó kell bosch adagolóhoz vagy alapban mekkora van a mondiban? Illetve turbós nemturbós 1.8 motor porlasztó csúcs értéke különböznek-e? Tudom, hogy mondeoban csak turbós van de ugyan ez a motor van pl az escortban is amiből van sima szivó is.
Én csak azt nem értem, hogy (és minden cinizmus nélkül kérdezem) mitől tartasz ki a márka és a tipus mellett?!? Én azért vettem olajkályhát mert vidéki surmó vagyok (önkéntes száműzetésben), naponta be kell csapatnom a nagyvárosba, és így összeautózok évente 20-25 ezer Km-t. De ha ezt nem tudnám megtenni max 6L gázolajból, és nem lenne egy aberrált vonzalmam az öngyulladásos motorok járáskultúrájához, eszembe nem jutna dieselt venni. Ha ennyi nyűgöm lenne vele mint neked, már rég megszabadultam volna tőle. A benzines tesóit könnyebben, olcsóbban javítják az ország bármely részén.
Naplózva
WildDaemon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 143
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3652 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 22:31:23 »
Idézetet írta: deerman - 2015.11.23 hétfő, 21:53:04
Én csak azt nem értem, hogy (és minden cinizmus nélkül kérdezem) mitől tartasz ki a márka és a tipus mellett?!? Én azért vettem olajkályhát mert vidéki surmó vagyok (önkéntes száműzetésben), naponta be kell csapatnom a nagyvárosba, és így összeautózok évente 20-25 ezer Km-t. De ha ezt nem tudnám megtenni max 6L gázolajból, és nem lenne egy aberrált vonzalmam az öngyulladásos motorok járáskultúrájához, eszembe nem jutna dieselt venni. Ha ennyi nyűgöm lenne vele mint neked, már rég megszabadultam volna tőle. A benzines tesóit könnyebben, olcsóbban javítják az ország bármely részén.
Szia deerman!
én rühellem a dieselt de megszerettem, nekem telek miatt kellett nagy kombi autó a telek 100km-re van és megvettem ezt az autót ami jelenleg annyiba van, hogy vehettem volna a ráköltött pénzből egy mk3at jó állapottal, innentől ha eladom (jelenleg lakatosra vár két küszöb és hátsó sárvédő javító ív kicsit hiányos...) inkább rendbe rakom teljesen és megtartom. benzinesen még csak nem is gondolkoztam mondeoból.
Amikor megvettem az autót én sem terveztem azt, hogy átver az eladó egy eladásra összegányolt motorral mert egy olyan ember akinek sérült a gyermeke az ember nem feltételezi, hogy ne lenne korrekt... sajnos tévedtem
Meg is bántam és nem is, hogy ezt az autót vettem meg de akkor 200 ezer Ft körüli árban normális kombit nem találtam.
Jelenlegi állapotában küszöböket keresni kell, sárvédő ívek rohadtak, műszaki decemberben lejár szerinted mit kapok érte? Na látod ezért sem cserélem le
meg megszerettem a nagy kék bálnámat
Nemrégiben kapott másik váltót, kuplung szettet kompletten, szimeringeket a főtengely minkét végére, lent van a pincében a tárcsafékes hátsó híd, új szélvédő, stb stb... lényeg, hoyg kevesebb van mostmár hátra mint ami benne van eddig.
kb ezért
Naplózva
MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
zozo69
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3653 Dátum:
2015.11.26 csütörtök, 06:14:24 »
Sziasztok!1.8 Td motoros Mondeóm van.Kicseréltettem a Lucas adagolót Boschra.Reggel kínkeservesen indul elsőre és ha beindul,füstöl mint 1 gyárkémény.Mintha nem égetné el a gázolajat.Hova vigyem,mit csináljak vele?Köszi.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3654 Dátum:
2015.11.26 csütörtök, 22:24:00 »
Idézetet írta: zozo69 - 2015.11.26 csütörtök, 06:14:24
Sziasztok!1.8 Td motoros Mondeóm van.Kicseréltettem a Lucas adagolót Boschra.Reggel kínkeservesen indul elsőre és ha beindul,füstöl mint 1 gyárkémény.Mintha nem égetné el a gázolajat.Hova vigyem,mit csináljak vele?Köszi.
hol csináltak rá való adagolót?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gumilab
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3655 Dátum:
2015.12.02 szerda, 12:44:34 »
Sziasztok!
Nem tudom, még mi probléma jön elő, de lassan megújul a vas!
Keresgettem már a hozzászólásokban a problémámat, félig-meddig találtam is hasonló gondot, de nem egyértelmű.
Hideg motornál, az első indításkor jelentős mennyiségű csípős fehér füst jön ki, de ha beáll az alapjárat már nyoma sincs. Meleg motornál semmi gond. Izzítógyertyákat megnéztem, mind a 4 jó. Hol keresendő a probléma?
Előre is köszi!
Naplózva
2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3656 Dátum:
2015.12.02 szerda, 19:50:59 »
Idézetet írta: gumilab - 2015.12.02 szerda, 12:44:34
Sziasztok!
Nem tudom, még mi probléma jön elő, de lassan megújul a vas!
Keresgettem már a hozzászólásokban a problémámat, félig-meddig találtam is hasonló gondot, de nem egyértelmű.
Hideg motornál, az első indításkor jelentős mennyiségű csípős fehér füst jön ki, de ha beáll az alapjárat már nyoma sincs. Meleg motornál semmi gond. Izzítógyertyákat megnéztem, mind a 4 jó. Hol keresendő a probléma?
Előre is köszi!
a fehér inkább szürke és dadog?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gumilab
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3657 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 10:11:22 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.12.02 szerda, 19:50:59
a fehér inkább szürke és dadog?
most hogy így rákérdeztél jobban megnéztem, és igen lehet szürke, és mivel kicsit hidegebb is lett, nem egyenletes az alapjárat egy ideig. ha már bemelegedett, akkor nincs ilyen gond. az lehet a baj forrása, hogy MK I adagoló van rajta, de hideginditó patron nincs?
Naplózva
2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3658 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 13:57:33 »
Idézetet írta: gumilab - 2015.12.07 hétfő, 10:11:22
most hogy így rákérdeztél jobban megnéztem, és igen lehet szürke, és mivel kicsit hidegebb is lett, nem egyenletes az alapjárat egy ideig. ha már bemelegedett, akkor nincs ilyen gond. az lehet a baj forrása, hogy MK I adagoló van rajta, de hideginditó patron nincs?
használni nem használ az egyenletes alapjáratnak az biztos
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3659 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 15:59:03 »
Idézetet írta: gumilab - 2015.12.07 hétfő, 10:11:22
most hogy így rákérdeztél jobban megnéztem, és igen lehet szürke, és mivel kicsit hidegebb is lett, nem egyenletes az alapjárat egy ideig. ha már bemelegedett, akkor nincs ilyen gond. az lehet a baj forrása, hogy MK I adagoló van rajta, de hideginditó patron nincs?
mk1 adagolóval nem is lesz jó.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3660 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 19:37:03 »
Sziasztok!
Iszapos volt a hűtőrendszerem trisoval öblögetem át ,de a légtelenítéssel bajba vagyok.Nincs fűtésem sem. Hogy csináljam?Van légtelenítő csavar valahol?
Köszönöm a segítséget előre is.
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3661 Dátum:
2015.12.07 hétfő, 20:52:00 »
Idézetet írta: petya72 - 2015.12.07 hétfő, 19:37:03
Sziasztok!
Iszapos volt a hűtőrendszerem trisoval öblögetem át ,de a légtelenítéssel bajba vagyok.Nincs fűtésem sem. Hogy csináljam?Van légtelenítő csavar valahol?
Köszönöm a segítséget előre is.
Csavar nincs!
A2db vékony cső ami a tartályhoz m1 azok a légtelenítők. Nézd meg járo motornál ,hogy azokon csordogál-e a lé...
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3662 Dátum:
2015.12.08 kedd, 05:29:02 »
Idézetet írta: voto - 2015.12.07 hétfő, 20:52:00
Csavar nincs!
A2db vékony cső ami a tartályhoz m1 azok a légtelenítők. Nézd meg járo motornál ,hogy azokon csordogál-e a lé...
Szia! Nem jön rajta semmi. Tök hideg a két cső.
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3663 Dátum:
2015.12.08 kedd, 07:06:32 »
Idézetet írta: petya72 - 2015.12.08 kedd, 05:29:02
Szia! Nem jön rajta semmi. Tök hideg a két cső.
Akkor dugulás van
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3664 Dátum:
2015.12.08 kedd, 08:06:02 »
Idézetet írta: voto - 2015.12.08 kedd, 07:06:32
Akkor dugulás van
Mit csináljak?
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3665 Dátum:
2015.12.08 kedd, 10:46:53 »
Idézetet írta: petya72 - 2015.12.08 kedd, 08:06:02
Mit csináljak?
vedd ki a légtelenítő csövelből a pici műanyag dugót
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gumilab
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3666 Dátum:
2015.12.08 kedd, 11:30:37 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.12.07 hétfő, 15:59:03
mk1 adagolóval nem is lesz jó.
az elektromos üzemanyag melegítő panel ha nincs bekötve, ronthat a dolgon?
Naplózva
2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3667 Dátum:
2015.12.08 kedd, 11:36:23 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.12.08 kedd, 10:46:53
vedd ki a légtelenítő csövelből a pici műanyag dugót
A két vékony csőbe ami a kiegyenlítő tartályra megy, azokba van műanyag dugó? Hol?
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3668 Dátum:
2015.12.08 kedd, 12:25:13 »
Idézetet írta: gumilab - 2015.12.08 kedd, 11:30:37
az elektromos üzemanyag melegítő panel ha nincs bekötve, ronthat a dolgon?
nem.
Naplózva
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3669 Dátum:
2015.12.08 kedd, 13:42:35 »
Idézetet írta: petya72 - 2015.12.08 kedd, 11:36:23
A két vékony csőbe ami a kiegyenlítő tartályra megy, azokba van műanyag dugó? Hol?
Egy kb babszemnyi műanyag torpedó. Ha végigtapizod a csövet, meg fogod érezni benne. (ha benne van)
Naplózva
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3670 Dátum:
2015.12.08 kedd, 21:42:56 »
Idézetet írta: deerman - 2015.12.08 kedd, 13:42:35
Egy kb babszemnyi műanyag torpedó. Ha végigtapizod a csövet, meg fogod érezni benne. (ha benne van)
Benne volt. Kivettem de mi a szerepe ennek?
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3671 Dátum:
2015.12.08 kedd, 21:50:07 »
Idézetet írta: voto - 2015.12.08 kedd, 07:06:32
Akkor dugulás van
Ahol csak lehetett el volt dugulva a 2 vékony cső, meg a hűtő tetején a csonk. Kitakarítottam és most tökéletes. Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3672 Dátum:
2015.12.09 szerda, 17:25:45 »
Idézetet írta: petya72 - 2015.12.08 kedd, 21:42:56
Benne volt. Kivettem de mi a szerepe ennek?
Egy kicsi lyuknak kellene lenni benne. A fojtásként van ott, hogy a levegő át tudjon menni, de a lötyi jelentős áramlását megakadályozza. Ilyen korosztályban meg koszfogónak. Szerintem aki az elmúlt évben nem nézte, annak mind el van dugulva...
Ha csak egyszer is volt csapvíz a hűtőrendszerben hosszabb időre(és kinek nem volt) a hengertömbben megdöbbentően sok vízkő zacc bír leüllepedni. Kimosni is elég macerás.
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3673 Dátum:
2015.12.15 kedd, 18:56:46 »
Beindult az autó majd leállt. Azóta csak teker. Mintha nem kapna üzemanyagot. A könyv szerint az elektromos leállítóberendezéssel lehet gond ami az adagoló tetején van, annak a csatlakozását kellene ellenőrizni. Hát én azt marhára nem látom
csak a gázpedál állását figyelő potit. Esetleg van valami tippetek? Egy jó minőségű kép amin be van jelölve?
Esetleg milyen hiba lehet még? Reggelig meg kéne oldanom.
Kösz.
Nos, annyit már kiderítettem, hogy azért nem látom a csatlakozást mert egy vastag fémalkatrész alatt van.
Viszont az üzemanyagszűrő tetején lévő pumpa nem keményedik fel hiába nyomogatom.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.15 kedd, 20:57:11 írta Black
»
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3674 Dátum:
2015.12.15 kedd, 22:23:58 »
Idézetet írta: Black - 2015.12.15 kedd, 18:56:46
Beindult az autó majd leállt. Azóta csak teker. Mintha nem kapna üzemanyagot. A könyv szerint az elektromos leállítóberendezéssel lehet gond ami az adagoló tetején van, annak a csatlakozását kellene ellenőrizni. Hát én azt marhára nem látom
csak a gázpedál állását figyelő potit. Esetleg van valami tippetek? Egy jó minőségű kép amin be van jelölve?
Esetleg milyen hiba lehet még? Reggelig meg kéne oldanom.
Kösz.
Nos, annyit már kiderítettem, hogy azért nem látom a csatlakozást mert egy vastag fémalkatrész alatt van.
Viszont az üzemanyagszűrő tetején lévő pumpa nem keményedik fel hiába nyomogatom.
Kalapálni próbáltad már?
(csak hülyéskedek)
Ide
http://mondeo.hu/index.php?topic=1446.2850
visszaolvasva ilyesmiről ment az eszmecsere. Neked valszeg még rajta van a "pajzs".
A gyújtást ráadod amikor pumpálgatod? Bár ha a leállítószelep miatt nem megy, akkor mindegy...
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3675 Dátum:
2015.12.16 szerda, 19:04:29 »
Idézetet írta: deerman - 2015.12.15 kedd, 22:23:58
Kalapálni próbáltad már?
(csak hülyéskedek)
Ide http://mondeo.hu/index.php?topic=1446.2850 visszaolvasva ilyesmiről ment az eszmecsere. Neked valszeg még rajta van a "pajzs".
A gyújtást ráadod amikor pumpálgatod? Bár ha a leállítószelep miatt nem megy, akkor mindegy...
Kösz a linket, átolvastam. Nem lettem boldogabb.
A tervem az, hogy először leszedem a go szűrőt és kicserélem. Ha ez nem segít akkor jön a flex meg a nagykalapács. Vagy valahogy leszedem azt a lopásgátló vasdarabot.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3676 Dátum:
2015.12.19 szombat, 19:49:54 »
Idézetet írta: Black - 2015.12.16 szerda, 19:04:29
Kösz a linket, átolvastam. Nem lettem boldogabb.
A tervem az, hogy először leszedem a go szűrőt és kicserélem. Ha ez nem segít akkor jön a flex meg a nagykalapács. Vagy valahogy leszedem azt a lopásgátló vasdarabot.
Úgy tűnik a go szűrő csere megoldotta a problémát.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3677 Dátum:
2015.12.19 szombat, 20:30:04 »
Idézetet írta: Black - 2015.12.19 szombat, 19:49:54
Úgy tűnik a go szűrő csere megoldotta a problémát.
Nah, ez jó hír!
És okot is találtál? Kosz, víz, levegő?
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3678 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 20:52:02 »
Idézetet írta: deerman - 2015.12.19 szombat, 20:30:04
Nah, ez jó hír!
És okot is találtál? Kosz, víz, levegő?
Nos, mégse jó. Mára lelevegősödött megint. Ugyanaz, beindult majd leállt.
Amit észrevettem, hogy az adagolón az előtöltés állító szelepnél ahol a kábel kijön, ott buborékozik a gázolaj.
Ha lesz időm kitekerem, megnézem a tömítéseket. Talán nem kell az egész szelepet cserélni mert a Cromaxnál elég vidám ára van:
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/adagolo_nagynyomasu_szivattyu/uzemanyag_adagolo_alkatreszei/elotoltes_szabalyozo_magnes_ford_escort/orion_1997-2001_10756
De majd körbenézek külföldön is.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3679 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 22:51:04 »
Idézetet írta: Black - 2015.12.20 vasárnap, 20:52:02
Nos, mégse jó. Mára lelevegősödött megint. Ugyanaz, beindult majd leállt.
Amit észrevettem, hogy az adagolón az előtöltés állító szelepnél ahol a kábel kijön, ott buborékozik a gázolaj.
Ha lesz időm kitekerem, megnézem a tömítéseket. Talán nem kell az egész szelepet cserélni mert a Cromaxnál elég vidám ára van:
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/adagolo_nagynyomasu_szivattyu/uzemanyag_adagolo_alkatreszei/elotoltes_szabalyozo_magnes_ford_escort/orion_1997-2001_10756
De majd körbenézek külföldön is.
külföldön 17 körül van az utángyártott. de keresd meg VZoli-t ő már javította
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3680 Dátum:
2015.12.21 hétfő, 18:18:18 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.12.20 vasárnap, 22:51:04
külföldön 17 körül van az utángyártott. de keresd meg VZoli-t ő már javította
Ma kitekertem a helyéről, kicseréltem a tömítéseket csak úgy poénból, de mintha nem zárna jól, érzem az alján a gázolajat az ujjammal.
Sőt már a turbomembránház alól is csöpög. Aztán be is sötétedett.
Nem vagy itthon véletlenül két ünnep között? Tudnék elfoglaltságot neked.
Illetve az alkatrészbeszerzésben tudnál-e segíteni onnan kintről?
Helyzetjelentés, talán nem csak nekem
:
2015.12.23. Kis protekcióval személyesen maga Filep úr hozott nekem szelepet és komplett turbomembrán betétet.
2015.12.25. Most délelőtt volt időm foglalkozni az autóval. Először beindítottam majd le is állt ahogy eddig. Ezután légtelenítettünk és sikerült elindítani, szépen ketyegett. Viszont a szelepnél továbbra is csöpögött. Gondoltam kicserélem ha már van új. Ráraktam a 27-es kulcsot de meglepően könnyen megindult. Azért mert nem volt teljesen meghúzva, valószínűleg a múltkor már sötétedett nem láttam jól és a villáskulcs beakadhatott valamibe az adagolón ami miatt azt hittem, hogy már teljesen meghúztam a szelepet (mazsola). Most ráhúztam rendesen és elmúlt a csöpögés.
Következő lépésként kicseréltem az üzemanyag csövet a szűrő és az adagoló között átlátszó csőre amit a műhelyben találtam (szerencse). A mérete pont jó de, hogy mennyire bírja a gázolajat azt nem tudom, próbára jó lesz. Jöttek levegőbuborékok de működött. Ezután kiváltottam az üzemanyag előmelegítőt, légtelenítettünk és járattuk. Itt tartunk most, a kapott alkatrészeket egyelőre még nem cserélem. Holnap délelőtt megint próbálunk egy indítást.
2015.12.26. Délelőtt próbaindítás, egy kisebb karika a tömb körül - rendben.
2015.12.27. Indítás - rendben. 2x10km táv megtétele hiba nélkül.
Távolabbi terv: ha a következő héten rendben lesz minden akkor visszacserélem a go szűrő és az adagoló közötti gyári csövet, leszerelem az üzemanyagfűtőt és megnézem látszik-e valami hiba rajta. Ha a gyári csővel is oké lesz akkor a fűtő marad kiiktatva és kap egy gázolajálló csövet helyette. (itt most válaszoltam is GinJoynak)
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.27 vasárnap, 18:40:54 írta Black
»
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3681 Dátum:
2015.12.26 szombat, 09:12:19 »
Idézetet írta: Black - 2015.12.21 hétfő, 18:18:18
Helyzetjelentés, talán nem csak nekem
:
Csendben, de itt vagyunk, együttérzünk, drukkolunk!
Én például elcserélném egy "szimpla" levegősődésre a közeljövőben rám várókat:
Januárban műszaki, ezért most megint elkezdett rázni a fékem. A szélvédőn továbbment a több éve nyugalomban levő repedés, és fűthetőre sajnos nem lesz pénzem, de legalább nem látom majd ködben az összes fűtőszálat Aztán a 300.000 is kicsit korábban meglesz mint terveztem, úgyhogy heteken belül vezérléscsere. A hab a tortán, hogy a múlt héten mikor beszereltem friss szerzeményemet, egy Defa blokk előmelegítőt (ez fogja reményeim szerint ellensúlyozni a szélvédőfűtés hiányát), láttam, hogy a kipufogócsövem is a széthullás határán van, így első dob csere. És mivel az egész rendszer össze-vissza van már hegesztve, ezért a hátsónak is menni kell. (Ford dobok vannak az autón, vagy ilyen sokat kibírt az eredeti, vagy nagyon nagylelkű volt az előző tulaj)
És ha mindez még kevés volna, a hűtőm is csepeg egy icipicit. Ja, és kiégett a rendszámvilágításom, és sejtem hogy (sehogy) fog kijönni a csavar.
Viszont: összerakva a mozaikot GinJoy sajátos infómorzsáiból
(amiket egyébként hálásan köszönünk!
) sikerült végre beállítanom az alapjáratot, úgy, hogy a szabályzómotor is normálisan működik. Azóta fél motorfordulattal kevesebb kell a hidegindításhoz.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3682 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 11:27:02 »
Idézetet írta: Black - 2015.12.21 hétfő, 18:18:18
Ma kitekertem a helyéről, kicseréltem a tömítéseket csak úgy poénból, de mintha nem zárna jól, érzem az alján a gázolajat az ujjammal.
Sőt már a turbomembránház alól is csöpög. Aztán be is sötétedett.
Nem vagy itthon véletlenül két ünnep között? Tudnék elfoglaltságot neked.
Illetve az alkatrészbeszerzésben tudnál-e segíteni onnan kintről?
Helyzetjelentés, talán nem csak nekem
:
2015.12.23. Kis protekcióval személyesen maga Filep úr hozott nekem szelepet és komplett turbomembrán betétet.
2015.12.25. Most délelőtt volt időm foglalkozni az autóval. Először beindítottam majd le is állt ahogy eddig. Ezután légtelenítettünk és sikerült elindítani, szépen ketyegett. Viszont a szelepnél továbbra is csöpögött. Gondoltam kicserélem ha már van új. Ráraktam a 27-es kulcsot de meglepően könnyen megindult. Azért mert nem volt teljesen meghúzva, valószínűleg a múltkor már sötétedett nem láttam jól és a villáskulcs beakadhatott valamibe az adagolón ami miatt azt hittem, hogy már teljesen meghúztam a szelepet (mazsola). Most ráhúztam rendesen és elmúlt a csöpögés.
Következő lépésként kicseréltem az üzemanyag csövet a szűrő és az adagoló között átlátszó csőre amit a műhelyben találtam (szerencse). A mérete pont jó de, hogy mennyire bírja a gázolajat azt nem tudom, próbára jó lesz. Jöttek levegőbuborékok de működött. Ezután kiváltottam az üzemanyag előmelegítőt, légtelenítettünk és járattuk. Itt tartunk most, a kapott alkatrészeket egyelőre még nem cserélem. Holnap délelőtt megint próbálunk egy indítást.
hosszú távn ne használd az átlátszó csövet, mert megkeményszik, és az mellett fog levegősödni. próbára természetesen jó
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3683 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 18:47:55 »
Idézetet írta: deerman - 2015.12.26 szombat, 09:12:19
Csendben, de itt vagyunk, együttérzünk, drukkolunk!
Én például elcserélném egy "szimpla" levegősődésre a közeljövőben rám várókat:
Januárban műszaki, ezért most megint elkezdett rázni a fékem. A szélvédőn továbbment a több éve nyugalomban levő repedés, és fűthetőre sajnos nem lesz pénzem, de legalább nem látom majd ködben az összes fűtőszálat Aztán a 300.000 is kicsit korábban meglesz mint terveztem, úgyhogy heteken belül vezérléscsere. A hab a tortán, hogy a múlt héten mikor beszereltem friss szerzeményemet, egy Defa blokk előmelegítőt (ez fogja reményeim szerint ellensúlyozni a szélvédőfűtés hiányát), láttam, hogy a kipufogócsövem is a széthullás határán van, így első dob csere. És mivel az egész rendszer össze-vissza van már hegesztve, ezért a hátsónak is menni kell. (Ford dobok vannak az autón, vagy ilyen sokat kibírt az eredeti, vagy nagyon nagylelkű volt az előző tulaj)
És ha mindez még kevés volna, a hűtőm is csepeg egy icipicit. Ja, és kiégett a rendszámvilágításom, és sejtem hogy (sehogy) fog kijönni a csavar.
Viszont: összerakva a mozaikot GinJoy sajátos infómorzsáiból
(amiket egyébként hálásan köszönünk!
) sikerült végre beállítanom az alapjáratot, úgy, hogy a szabályzómotor is normálisan működik. Azóta fél motorfordulattal kevesebb kell a hidegindításhoz.
Köszönöm az együttérzést, küldjétek az energiát továbbra is.
Fékrázás nekem is volt egy időben, a Petrányinál többször cserélték gariba a tárcsa-betét szetteket. Aztán meguntam felszabályoztattam a tárcsákat és azóta nyugalom volt, nemrég cseréltettem ki a tartalék felszabályozott tárcsa-betét szettre (majdnem elment 100e km-t)
A szélvédő nekem is fűtött de már csak az utasoldali rész működik. Én nyáron műszakiztattam, hiba nélkül átment.
Fel a fejjel, én is küldök egy kis energiát, nézd a monitort mereven.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3684 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 16:23:58 »
Üdv.
Boldog új évet mindenkinek.
Érdeklődnék, ki tud normális bosch adagolót összerakni?
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
jockerbiker
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3685 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 09:26:55 »
Üdv mindenkinek!
Nekem gond nélkül üzemel a TD-m
Nagyon megszerettem, szerintem,megbizható verda,csak oda kel rá figyelni pl: amit kikell cserélni,azt ki is kell cserélni!:)
cseréltem rajta ezt-azt, tegnap elsökerékcsapágyat,trapézgömbfejet,kormány gömbcsuklót, ha valaki erre készül szivesen segitek tanácsal, csináltam pár képet is!
Naplózva
1.8 TD Mk2 Kombi
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3686 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 18:33:48 »
Idézetet írta: jockerbiker - 2016.01.10 vasárnap, 09:26:55
Üdv mindenkinek!
Nekem gond nélkül üzemel a TD-m
Nagyon megszerettem, szerintem,megbizható verda,csak oda kel rá figyelni pl: amit kikell cserélni,azt ki is kell cserélni!:)
cseréltem rajta ezt-azt, tegnap elsökerékcsapágyat,trapézgömbfejet,kormány gömbcsuklót, ha valaki erre készül szivesen segitek tanácsal, csináltam pár képet is!
Én holnap tervezem kicserélni az első kerékagyat, mert üt 0,2 mm-t (eddig kihézagoltam, de most megy műszakira, meg akarom csinálni normálisan). Attól tartok, nem fogom tudni kihúzni, csak a csapágy belső gyűrűjével együtt. Neked mennyire jött szét nehezen? Kicsúszott a csapágyból, vagy komolyabb erőszakot kellett alkalmazni?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.10 vasárnap, 18:35:21 írta deerman
»
Naplózva
jockerbiker
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3687 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 19:16:12 »
Szia!
Mepróbálom összegezni: cefet nehéz!!
Hozzávalók: minimum 5t-ás csapágykinyomó : olajos emelö ( házilah hegesztett álvány is tökéletes hozzá)
Mielött leszeded a kereket, picit lazitsd meg az agy csavarját,igy könyebben megindul hozzáteszem nekem 700 nm-es kulcs alig akarta meginditani!
Aztán felemeled a kasztnit,kerék le, féknyereg+tárcsa szintén. Én blinderrel a rugóhoz kötöttem a féknyerget igy nincs útban.
Utána leszeded a kerékagy csavarját,aztán trapéz gömbfej le,kormánygömbfej le, ABS jeladó stekkerje széthúz,gólyalábnál 1 db csavar van azt is vedd ki ami az alján van,igy az egész agyat kompletten kilehet cserélni,könyebb és egyszerübb is hidd el!
A többi a csapágykinyomó dolga,csak jól alá kell támasztani az egész agyat! Nehezen jön szét,és nehéz is össze rakni!
Nekem mindenem megvolt hozzá még is bele telt 5 órámba- bár ebben minden benne volt: trapézgömbfej,kormánygömbfej, kerékcsapágy csere!
Van csapágykinyomód álványod?
Naplózva
1.8 TD Mk2 Kombi
jockerbiker
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3688 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 19:19:47 »
Tegnap cseréltem a bal elejét
kb:1 hónapja a jobbat,igy van gyakorlat,és trükk is!
Ha kérdésed van irj,mert holnaptol meló és este 7-re érek csak haza!
Naplózva
1.8 TD Mk2 Kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3689 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 21:55:03 »
Idézetet írta: jockerbiker - 2016.01.10 vasárnap, 19:16:12
Szia!
Mepróbálom összegezni: cefet nehéz!!
Hozzávalók: minimum 5t-ás csapágykinyomó : olajos emelö ( házilah hegesztett álvány is tökéletes hozzá)
Mielött leszeded a kereket, picit lazitsd meg az agy csavarját,igy könyebben megindul hozzáteszem nekem 700 nm-es kulcs alig akarta meginditani!
Aztán felemeled a kasztnit,kerék le, féknyereg+tárcsa szintén. Én blinderrel a rugóhoz kötöttem a féknyerget igy nincs útban.
Utána leszeded a kerékagy csavarját,aztán trapéz gömbfej le,kormánygömbfej le, ABS jeladó stekkerje széthúz,gólyalábnál 1 db csavar van azt is vedd ki ami az alján van,igy az egész agyat kompletten kilehet cserélni,könyebb és egyszerübb is hidd el!
A többi a csapágykinyomó dolga,csak jól alá kell támasztani az egész agyat! Nehezen jön szét,és nehéz is össze rakni!
Nekem mindenem megvolt hozzá még is bele telt 5 órámba- bár ebben minden benne volt: trapézgömbfej,kormánygömbfej, kerékcsapágy csere!
Van csapágykinyomód álványod?
ha nem komplikálod túl, 2 óra
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3690 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 22:28:22 »
Idézetet írta: jockerbiker - 2016.01.10 vasárnap, 19:16:12
Szia!
Mepróbálom összegezni: cefet nehéz!!
Hozzávalók: minimum 5t-ás csapágykinyomó : olajos emelö ( házilah hegesztett álvány is tökéletes hozzá)
Mielött leszeded a kereket, picit lazitsd meg az agy csavarját,igy könyebben megindul hozzáteszem nekem 700 nm-es kulcs alig akarta meginditani!
Aztán felemeled a kasztnit,kerék le, féknyereg+tárcsa szintén. Én blinderrel a rugóhoz kötöttem a féknyerget igy nincs útban.
Utána leszeded a kerékagy csavarját,aztán trapéz gömbfej le,kormánygömbfej le, ABS jeladó stekkerje széthúz,gólyalábnál 1 db csavar van azt is vedd ki ami az alján van,igy az egész agyat kompletten kilehet cserélni,könyebb és egyszerübb is hidd el!
A többi a csapágykinyomó dolga,csak jól alá kell támasztani az egész agyat! Nehezen jön szét,és nehéz is össze rakni!
Nekem mindenem megvolt hozzá még is bele telt 5 órámba- bár ebben minden benne volt: trapézgömbfej,kormánygömbfej, kerékcsapágy csere!
Van csapágykinyomód álványod?
Én nem csapágyat akarok cserélni, (bár lehet, hogy az lesz a vége), csak a kerékagyat. Csak némelyik autónál annyira szorosan van illesztve a csapágy, hogy köszörülés a vége, de van amelyiket (pl az ezelőtti citroenem) csavarhúzóval le lehetett feszegetni. Persze arra sincs garancia, hogy a porvédőt vissza tudom pattintani... Ezért kérdezem, hogy a kerékagy a csapágyban mennyire volt szorosan.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3691 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 17:23:50 »
Idézetet írta: deerman - 2016.01.10 vasárnap, 22:28:22
Én nem csapágyat akarok cserélni, (bár lehet, hogy az lesz a vége), csak a kerékagyat. Csak némelyik autónál annyira szorosan van illesztve a csapágy, hogy köszörülés a vége, de van amelyiket (pl az ezelőtti citroenem) csavarhúzóval le lehetett feszegetni. Persze arra sincs garancia, hogy a porvédőt vissza tudom pattintani... Ezért kérdezem, hogy a kerékagy a csapágyban mennyire volt szorosan.
jobb ha csereled azt is.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3692 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 19:14:22 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.01.11 hétfő, 17:23:50
jobb ha csereled azt is.
Hajlok rá!
Meg, hogy áttolom a jövő hónapra
Naplózva
jockerbiker
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3693 Dátum:
2016.01.15 péntek, 18:55:25 »
Sziasztok
Tudja esetleg valaki hogy a Turbónak mennyit kéne nyomnia? (bár)
Elöre is köszönöm
Naplózva
1.8 TD Mk2 Kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3694 Dátum:
2016.01.17 vasárnap, 17:20:28 »
Idézetet írta: jockerbiker - 2016.01.15 péntek, 18:55:25
Sziasztok
Tudja esetleg valaki hogy a Turbónak mennyit kéne nyomnia? (bár)
Elöre is köszönöm
kb 1 bar
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3695 Dátum:
2016.01.21 csütörtök, 19:25:25 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.01.17 vasárnap, 17:20:28
kb 1 bar
Csak kiváncsiságból: ezt házilag hol és hogyan lehet megmérni?
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
ebihal
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3696 Dátum:
2016.01.23 szombat, 16:42:17 »
Sziasztok , olyan problémám lenne hogy a szerelőnél hengerfejezés volt az autón , az kész is van de hívott hogy az adagoló tengelyénél folyik a gázolaj.Amikor beindítja nem folyik , tartja a nyomást , de leállítás után 1-2 perc múlva már nem indul és csöpög a gázolaj.Milyen tömítés van ott , szerelhető a helyén?Bosch adagoló van rajta.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3697 Dátum:
2016.01.24 vasárnap, 17:03:24 »
Idézetet írta: Black - 2016.01.21 csütörtök, 19:25:25
Csak kiváncsiságból: ezt házilag hol és hogyan lehet megmérni?
az adagolóhoz menő csövet szoktuk megcsapolni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Einarr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3698 Dátum:
2016.01.27 szerda, 18:10:55 »
Üdv!Még mindíg fűtés ...talán ez a jó topic. Hol tudom a hűtőrendazert légteleníteni? 1996 os kiadas 1,8TD
Naplózva
96' Mk2 1.8 Td
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3699 Dátum:
2016.01.27 szerda, 21:57:14 »
Idézetet írta: Einarr - 2016.01.27 szerda, 18:10:55
Üdv!Még mindíg fűtés ...talán ez a jó topic. Hol tudom a hűtőrendazert légteleníteni? 1996 os kiadas 1,8TD
sehol
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
67
68
69
70
71
72
73
[
74
]
75
76
77
78
79
80
81
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ