Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:57:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1557779 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #300 Dátum:
2009.11.11 szerda, 18:35:11 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.11 szerda, 18:08:17
Csövezz el a hűtő elé egy nagyobbat. Ha van még1, lehet, hogy túl nagy lesz a hűtőtérfogat, lassabban fújja fel a rendszert a töltő...
szerk
A .orgon csináltak ilyesmit:
Intercooler előrecsövezve
Csak, mert láttam egy intercoolert (egész jó áron), azt ,megfordult bennem, mi lenne ha...Valahogyan ezt még hozzá csatolni. De akkor ezek szerint nem dobna rajta sokat.
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #301 Dátum:
2009.11.11 szerda, 18:36:02 »
Idézetet írta: backerman - 2009.11.11 szerda, 18:35:11
Csak, mert láttam egy intercoolert (egész jó áron), azt ,megfordult bennem, mi lenne ha...Valahogyan ezt még hozzá csatolni. De akkor ezek szerint nem dobna rajta sokat.
Szerintem többet vesztenél, mint amennyit nyernél...
Naplózva
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #302 Dátum:
2009.11.11 szerda, 18:46:21 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.11 szerda, 18:36:02
Szerintem többet vesztenél, mint amennyit nyernél...
nyernék kisebb idegbajt, mikor látnám, hogy feleslegesen melóztam vele.
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #303 Dátum:
2009.11.11 szerda, 18:47:28 »
Idézetet írta: backerman - 2009.11.11 szerda, 18:46:21
nyernék kisebb idegbajt, mikor látnám, hogy feleslegesen melóztam vele.
Ilyet tudok még mondani neked... Nem csinál semmit, de jó nagy cumi...
Naplózva
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #304 Dátum:
2009.11.11 szerda, 18:50:28 »
Lefordítattam egy internetes fordítóprogrammal, amit belinkeltél.
Csak az utolsó része:
Ez gyakorlatilag ugyanaz a telepítés ahogy egy modern TDCi mondeón Pipe hosszak, , stb, minden ugyanarról alakul jól. Valamint turbómotoros géplemaradás nincs (néhány ember gondolta azt ott legyél a hosszú csövek miatt, de ahogy tudjuk, hogy a TDCi-nak szintén vannak ezei, vágyakozz csövek és az nincs lemaradása whatsoever). A TD-en levő töltőlevegő-hűtő általános tető-hegy-pozíciója elég szegény, és heatsoakon keresztül válik nagyon forró a nyári hónapokban. Ez a FMIC kiküszöböli ezt a problémát és eléri, hogy a teljes hatalom jobban sokat görbítsen meg.
Ennyit erről
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #305 Dátum:
2009.11.11 szerda, 18:53:02 »
Idézetet írta: backerman - 2009.11.11 szerda, 18:50:28
Lefordítattam egy internetes fordítóprogrammal, amit belinkeltél.
Csak az utolsó része:
...
Olvastad az elsőt is?
Újra kell állítani a nyomást...
Vajh miért? Csaknem nehezebben épül fel...
Nézd meg a Subarukat, azoknak is ugyanilyen helyen van a coolerjük... Biztos az is ***...
Naplózva
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #306 Dátum:
2009.11.11 szerda, 18:56:50 »
S milyen jó érzés lehet mikor megpadkázod az intercoolert, mert ahogy néztem kb. 2-3 cm-el lejjebb van. a lökös aljánál.
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #307 Dátum:
2009.11.11 szerda, 19:24:52 »
barkácsolj rá vizfecskendező rendszert, elég hülye helyen van a mondiban meg az escortban is a cooler...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Novy
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #308 Dátum:
2009.11.11 szerda, 19:56:15 »
Havernak van egy '89-es Escortja. Namármost az övé 1.6 D , megnéztünk egy 1.8 D-t is annak a blokkja kívülről ugyanaz mint az 1.6 még a felfogatása is. Azt szeretné tudni, hogy beletudná e rakni az 1.8 TD blokkot a verdájába, ha valaki esetleg tudná, hogy a felfogatási pontok ugyanazok-e mint a sima 1.8D-nek, akkor az jó lenne ,kösz...
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #309 Dátum:
2009.11.11 szerda, 20:11:58 »
Idézetet írta: Novy - 2009.11.11 szerda, 19:56:15
Havernak van egy '89-es Escortja. Namármost az övé 1.6 D , megnéztünk egy 1.8 D-t is annak a blokkja kívülről ugyanaz mint az 1.6 még a felfogatása is. Azt szeretné tudni, hogy beletudná e rakni az 1.8 TD blokkot a verdájába, ha valaki esetleg tudná, hogy a felfogatási pontok ugyanazok-e mint a sima 1.8D-nek, akkor az jó lenne ,kösz...
Ha hivatalosan akarja a dolgot, előbb informálódja meg, engedik-e.Úgy tudom, hogy csak típusazonost lehet, az 1,8 pedig nem típusazonos az 1,6-al
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
gyurci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #310 Dátum:
2009.11.11 szerda, 20:45:01 »
Idézetet írta: Novy - 2009.11.11 szerda, 19:56:15
Havernak van egy '89-es Escortja. Namármost az övé 1.6 D , megnéztünk egy 1.8 D-t is annak a blokkja kívülről ugyanaz mint az 1.6 még a felfogatása is. Azt szeretné tudni, hogy beletudná e rakni az 1.8 TD blokkot a verdájába, ha valaki esetleg tudná, hogy a felfogatási pontok ugyanazok-e mint a sima 1.8D-nek, akkor az jó lenne ,kösz...
1.6D blokkja u.a.mint 1.8D. Volt escortom , és cseréltem benne motort (1.8D-t 1.6D-re), még a felfogatása is u.a. jól látjátok.
Nade, apukám sógora próbálkozott 1.6D escortba (89') 1.8 TD escort (98') blokkot rakni, de a tűzfaltól nem fért be a turbó. Ezért aztán turbó nélkül rakta bele. Lehet, hogy nagy átalakításokkal bele lehet rakni, de szerintem nem ér annyit.
Naplózva
MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
gyurci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #311 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:09:54 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2009.11.11 szerda, 20:11:58
Ha hivatalosan akarja a dolgot, előbb informálódja meg, engedik-e.Úgy tudom, hogy csak típusazonost lehet, az 1,8 pedig nem típusazonos az 1,6-al
Típusmódosítási engedélyt kell kérni. Nekem is kellett mikor az escort-ban cseréltem motort. Ráadásul KPM vizsgára kell vinni. (Beszerelés után ugyanis azonnal műszakiztatni kell az autót. Beszerelési szakvélemény is kell azt hiszem, hivatalos műhelyből)
Naplózva
MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #312 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:30:25 »
Idézetet írta: gyurci - 2009.11.11 szerda, 21:09:54
Típusmódosítási engedélyt kell kérni. Nekem is kellett mikor az escort-ban cseréltem motort. Ráadásul KPM vizsgára kell vinni. (Beszerelés után ugyanis azonnal műszakiztatni kell az autót. Beszerelési szakvélemény is kell azt hiszem, hivatalos műhelyből)
Ha a blokk ugyan akkora, akkor a külsejét megcserélve nem lehet megoldani a cserét? És akkor marad a forgalmi, a motorszám, minden, csak éppen a ketyegő lesz más...
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #313 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:37:01 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.11.11 szerda, 21:30:25
Ha a blokk ugyan akkora, akkor a külsejét megcserélve nem lehet megoldani a cserét? És akkor marad a forgalmi, a motorszám, minden, csak éppen a ketyegő lesz más...
A külső borítására gondolsz?( ami nincs? ) 1.6-osnak más a dugattyúja, mint 1.8-nak. Akkor meg hengerfejet is kell cserélni.A motorszám meg azon van, nem?
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #314 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:39:40 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2009.11.11 szerda, 21:37:01
A külső borítására gondolsz?( ami nincs? ) 1.6-osnak más a dugattyúja, mint 1.8-nak. Akkor meg hengerfejet is kell cserélni.A motorszám meg azon van, nem?
Ezt nem tudom, csak egy tipp volt...
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #315 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:56:12 »
Idézetet írta: Novy - 2009.11.11 szerda, 19:56:15
Havernak van egy '89-es Escortja. Namármost az övé 1.6 D , megnéztünk egy 1.8 D-t is annak a blokkja kívülről ugyanaz mint az 1.6 még a felfogatása is. Azt szeretné tudni, hogy beletudná e rakni az 1.8 TD blokkot a verdájába, ha valaki esetleg tudná, hogy a felfogatási pontok ugyanazok-e mint a sima 1.8D-nek, akkor az jó lenne ,kösz...
Bele kell rakni, ha bele fér! Legfeljebb egy picit drága lesz a vizsga.
Naplózva
gyurci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #316 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:58:44 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2009.11.11 szerda, 21:37:01
A külső borítására gondolsz?( ami nincs? ) 1.6-osnak más a dugattyúja, mint 1.8-nak. Akkor meg hengerfejet is kell cserélni.A motorszám meg azon van, nem?
A motorszám a blokkon van.
Naplózva
MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Gyurka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #317 Dátum:
2009.11.11 szerda, 22:03:12 »
Idézetet írta: gyurci - 2009.11.11 szerda, 21:58:44
A motorszám a blokkon van.
A tömény sósavat, nem ismeritek? Azt jöhet az af-es motorszám, lehetőleg alulemezbe ütve! Onnantól kezdve olyan motort raksz bele amilyet akarsz! Ha van időd, motorod, kedved, hetente cserélgetheted!
Naplózva
gyurci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #318 Dátum:
2009.11.11 szerda, 22:28:09 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.11.11 szerda, 22:03:12
A tömény sósavat, nem ismeritek? Azt jöhet az af-es motorszám, lehetőleg alulemezbe ütve! Onnantól kezdve olyan motort raksz bele amilyet akarsz! Ha van időd, motorod, kedved, hetente cserélgetheted!
De ismerem a sósavat, melóhelyen vízkőoldásra szoktam használni. Motort még nem locsolgattam vele
Naplózva
MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
privatetravel
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #319 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 08:06:05 »
Sziasztok!
Most készülök venni egy 1998-as 1.8TD GLX-et kombi kivitelben.
Mire kell figyeljek vásárlásnál és mik az autó lehetséges nyűgjei napi használatban a későbbiekben.
Jó lenne tudni az előnyeit is és hátrányait is. Főleg a fogyasztás érdekelne.
Köszönöm előre is a segítséget. üdv
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #320 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 08:09:57 »
Idézetet írta: privatetravel - 2009.11.12 csütörtök, 08:06:05
Sziasztok!
Most készülök venni egy 1998-as 1.8TD GLX-et kombi kivitelben.
Mire kell figyeljek vásárlásnál és mik az autó lehetséges nyűgjei napi használatban a későbbiekben.
Jó lenne tudni az előnyeit is és hátrányait is. Főleg a fogyasztás érdekelne.
Köszönöm előre is a segítséget. üdv
http://mondeotade.fanklub.hu/td_vetel.pdf
Naplózva
privatetravel
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #321 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 08:28:42 »
Köszönöm a gyors választ. Nagy segítség.
Viszont a vétel utáni dolgok is érdekelnének,mint fogyasztás és esetleges típushibák által nagyobb odafigyelést igénylő dolgok. üdv
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #322 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 08:46:10 »
Idézetet írta: privatetravel - 2009.11.12 csütörtök, 08:28:42
Köszönöm a gyors választ. Nagy segítség.
Viszont a vétel utáni dolgok is érdekelnének,mint fogyasztás és esetleges típushibák által nagyobb odafigyelést igénylő dolgok. üdv
6,5l-7,5l használattól függően (város, vagy hosszútáv).
Tipushibája nincs
Adagolótengely szokott eltörni (~50eHuf), főtengelyszimmering (~20eHUF), gázolajat inkább benzinkútról vagy időnként cserélgetni kell a gázolajszűrőt, Levegősödni hajlamos a gázolajrendszer (én ócsóé megszerelem) turbót hagyd mindíg kihűlni forszírozott tempó után, akkor örökös, mint a nyomor.
Ja, a 60e km-t illik betartani a vezérműszíjjal, több emberkének volt már ilyesmi miatt szakadása...
Naplózva
privatetravel
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #323 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 08:48:13 »
Nagyon köszönöm a segítséget.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #324 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 08:50:18 »
Idézetet írta: privatetravel - 2009.11.12 csütörtök, 08:48:13
Nagyon köszönöm a segítséget.
Szívesen. Ha Tatabánya vagy Székesfehérvár környékén látsz eladó verdát, elmegyek veled megnézni szívesen.
Naplózva
privatetravel
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #325 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 09:11:46 »
Esztergomban láttam ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_td_glx-3397802
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #326 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 09:16:56 »
Idézetet írta: privatetravel - 2009.11.12 csütörtök, 09:11:46
Esztergomban láttam ezt:
Az eleje tutter volt klaffantva, hiányzik a vonószem-takaró, meg a ködláma díszkarika... De attól még jó az ára, ha motorikusan klafa, szerintem jó vétel.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #327 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 09:17:45 »
Válasz
Típusmódosítási engedélyt kell kérni. Nekem is kellett mikor az escort-ban cseréltem motort. Ráadásul KPM vizsgára kell vinni. (Beszerelés után ugyanis azonnal műszakiztatni kell az autót. Beszerelési szakvélemény is kell azt hiszem, hivatalos műhelyből)
jah ez hivatalosan valóban vakahogy igy működik csak annyi lóvét fizetsz ki mint amennyit ér a 89es escort nadehát egy ügyes emberke könnyedén kiköszörüli és átüti a motorszámot a forgalmidban lévőre...amugy ismerve az mkIII escort motorterét szerintem meg az áletbe nem préselitek bele a TD-t, az én 97 esemben gyárilag is elégé szükös volt neki sok a cullang miatt, a régibe igen át kellene alakitani, intercoolert lerakni, turbó sem hiszem hogy megférne az eredeti helyén szóval...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #328 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 09:21:01 »
mondjuk az ára nagyon jó, motorja legyen jó, ne rohadjon vészesen a kaszni, a többi majd szép lassan összáll...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Novy
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #329 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 18:17:26 »
Nem akarja vizsgáztatni
Csak belerakini ha belefér, aztán ahol lakik a környéken póverkedni...
Naplózva
gyurci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #330 Dátum:
2009.11.13 péntek, 16:54:40 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.09 hétfő, 22:11:30
Nem működik a hidegindító rész és 1000re van állítva az alapjárat.
Esetleg levegő az üzemanyagkörben...
Talán döglődő akksi, generátor (utóizzítás nagyon beterhel)
Megoldódni látszik a magas alapjárati problémám (meleg motor mellett 1000 f/p volt) Az ok: levegősödés.
Köszönet TáDé-nak.
Naplózva
MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #331 Dátum:
2009.11.13 péntek, 17:13:24 »
Idézetet írta: gyurci - 2009.11.13 péntek, 16:54:40
Megoldódni látszik a magas alapjárati problémám (meleg motor mellett 1000 f/p volt) Az ok: levegősödés.
Köszönet TáDé-nak.
Cikk alapján mentél?
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #332 Dátum:
2009.11.13 péntek, 19:49:55 »
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy mk2-es mondeora hogyan tudok felrakni mk1-es mondeo adagolót??
Mit kell átkötnöm hogy jó legyen??
Milyen módosításokat kell még csinálnom??
Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #333 Dátum:
2009.11.13 péntek, 20:03:25 »
Idézetet írta: ndan - 2009.11.13 péntek, 19:49:55
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy mk2-es mondeora hogyan tudok felrakni mk1-es mondeo adagolót??
Mit kell átkötnöm hogy jó legyen??
Milyen módosításokat kell még csinálnom??
Válaszotokat előre is köszönöm.
Tök más a vezérlése a töltésállító szelepeknek. Szerintem nem tudom.
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #334 Dátum:
2009.11.13 péntek, 22:12:54 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.13 péntek, 20:03:25
Tök más a vezérlése a töltésállító szelepeknek. Szerintem nem tudom.
köszi de ezzel nem sokra megyek
kicsit bővebben???
Naplózva
gyurci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #335 Dátum:
2009.11.14 szombat, 07:35:56 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.13 péntek, 17:13:24
Cikk alapján mentél?
Olvastam a cikkedet, nagyon jó, sok segítséget nyújt.
Naplózva
MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #336 Dátum:
2009.11.14 szombat, 09:06:35 »
Idézetet írta: gyurci - 2009.11.14 szombat, 07:35:56
Olvastam a cikkedet, nagyon jó, sok segítséget nyújt.
Jövő héten meglesznek a képek a 2. részéhez...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #337 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 12:11:38 »
Idézetet írta: ndan - 2009.11.13 péntek, 22:12:54
köszi de ezzel nem sokra megyek
kicsit bővebben???
a házon kívül szinte semmi közös nincs. más az elem is benne, tehát hiába tennéd át a töltésállító szerkezeteket, akkor sem működnének. ha mk1 adagolót veszel, akkor kell hozzá mk1 motorvezérlő is, meg hozzá való encsembencsemek
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #338 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 18:09:59 »
Új cikk TD hibakeresés témakörben
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #339 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 19:31:38 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.15 vasárnap, 18:09:59
Új cikk TD hibakeresés témakörben
Köszönjük neked, Oh, Minden Dieselek Atyja, hogy leszálltál közénk és megosztottad velünk - egyszerű halandókkal - a Te mérhetetlen bölcsességedet!
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #340 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 19:34:05 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.11.15 vasárnap, 19:31:38
Köszönjük neked, Oh, Minden Dieselek Atyja, hogy leszálltál közénk és megosztottad velünk - egyszerű halandókkal - a Te mérhetetlen bölcsességedet!
Hülye.
Csak volt egy szabad 1/2 órám...
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #341 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 20:22:17 »
Új cikk a beragadt tűzkarika kiszabadításáról
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #342 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 17:45:32 »
Kis érdekesség:
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/05/32-33.pdf
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #343 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 19:16:35 »
...és akkor a drága tulajdonos meg szidja a fordot hogy is *** meg ugy ***, mer neki kajára sem maradt az éhes hozzánemértő szerelők miatt...Dieselszervizzel kellett volna kezdeni, nem a hülye márkeszervizekkel: ezek ahhoz értenek amit a számitógép kiir, máshoz nem, ha nem irja ki mit kell cserélni, akk megáll a tudomány...egyébként meg az ilyeneken már csak röhögni tudok, mondjuk azis biztos hogy a kedves tulaj többet nem vesz fordot...egyébként jó a cikk, őszintén remélem sokan tanulnak belőle!
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #344 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 19:26:29 »
Idézetet írta: henki - 2009.11.16 hétfő, 19:16:35
...és akkor a drága tulajdonos meg szidja a fordot hogy is szfh meg ugy szfh, mer neki kajára sem maradt az éhes hozzánemértő szerelők miatt...Dieselszervizzel kellett volna kezdeni, nem a hülye márkeszervizekkel: ezek ahhoz értenek amit a számitógép kiir, máshoz nem, ha nem irja ki mit kell cserélni, akk megáll a tudomány...egyébként meg az ilyeneken már csak röhögni tudok, mondjuk azis biztos hogy a kedves tulaj többet nem vesz fordot...egyébként jó a cikk, őszintén remélem sokan tanulnak belőle!
Azért a cikkben is van hiba, Filep úr igyekezett annyira homályosítani, hogy ez alapján ne találd meg a főtengely stiftjének helyét...
"...A főtengelyhez azonban macerás betenni a stiftet, mert a generátort le kell buktatni, a célszerszám behelyezése végett...."
A generátornak ehhez semmi köze sincs...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.16 hétfő, 19:29:24 írta Tádé
»
Naplózva
swatch
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #345 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 19:54:14 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.16 hétfő, 17:45:32
Kis érdekesség:
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/05/32-33.pdf
Tanulságos cikk.
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #346 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 20:11:32 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.16 hétfő, 17:45:32
Kis érdekesség:
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/05/32-33.pdf
Szóval! Nekem folyott az 1-es mondin az adagoló. Elvittem ismerös szerelőhöz, mit tanácsol?
Csomád Matyóka! Bejelentkeztem a problémával, időpontot egyeztettünk, elvittem, 2 nap múlva mehettem érte,
Egy marék cuccot akart odaadni, hogy ezt kellett cserélni, mondtam,dobjaki ő a szemétbe.
Viszont az a autó onnantól nem volt hajlandó 6 liternél többet megenni, nem füstölt / ettől a fiam volt kiakadva, mondván egy egy dieselnek az a dolga, hogy füstöljön/ és ment is rendesen, hidegen alapjáratra pőccre indult.
Mindezt 30 valahányezerért egy 500e futott gépen.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #347 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 20:14:22 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.11.16 hétfő, 20:11:32
Szóval! Nekem folyott az 1-es mondin az adagoló. Elvittem ismerös szerelőhöz, mit tanácsol?
Csomád Matyóka! Bejelentkeztem a problémával, időpontot egyeztettünk, elvittem, 2 nap múlva mehettem érte,
Egy marék cuccot akart odaadni, hogy ezt kellett cserélni, mondtam,dobjaki ő a szemétbe.
Viszont az a autó onnantól nem volt hajlandó 6 liternél többet megenni, nem füstölt / ettől a fiam volt kiakadva, mondván egy egy dieselnek az a dolga, hogy füstöljön/ és ment is rendesen, hidegen alapjáratra pőccre indult.
Mindezt 30 valahányezerért egy 500e futott gépen.
Sokan ajánlják Matyóka urat, a többség me van elégedve vele, de pl KövérMadár nemrég volt EGR-t dugóztatni, és hát nem sikerült annyira, vissza is kellett vinnie...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.16 hétfő, 20:58:22 írta Tádé
»
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #348 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 20:18:15 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.16 hétfő, 20:14:22
Sokan ajánlják Matyóka urat, a többség me van elégedve vele, de pl KövéMadár nemrég volt EGR-t dugóztatni, és hát nem sikerült annyira, vissza is kellett vinnie...
Kinek, kinek, mi a tapasztalata!
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #349 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 20:28:25 »
nyilván vannak ügyes adagolós szakik, csak a lucashoz igen kevesen értenek ám az a helyzet!
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ