Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:06:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1560191 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #300 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:35:11 »

Csövezz el a hűtő elé egy nagyobbat. Ha van még1, lehet, hogy túl nagy lesz a hűtőtérfogat, lassabban fújja fel a rendszert a töltő...  wave

szerk
A .orgon csináltak ilyesmit:
Intercooler előrecsövezve

Csak, mert láttam egy intercoolert (egész jó áron), azt ,megfordult bennem, mi lenne ha...Valahogyan ezt még hozzá csatolni.  De akkor ezek szerint nem dobna rajta sokat.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:36:02 »

Csak, mert láttam egy intercoolert (egész jó áron), azt ,megfordult bennem, mi lenne ha...Valahogyan ezt még hozzá csatolni.  De akkor ezek szerint nem dobna rajta sokat.
Szerintem többet vesztenél, mint amennyit nyernél...  wave
Naplózva
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:46:21 »

Szerintem többet vesztenél, mint amennyit nyernél...  wave

nyernék kisebb idegbajt, mikor látnám, hogy feleslegesen melóztam vele.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:47:28 »

nyernék kisebb idegbajt, mikor látnám, hogy feleslegesen melóztam vele.
Ilyet tudok még mondani neked... Nem csinál semmit, de jó nagy cumi...  eplus2
Naplózva
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:50:28 »

Lefordítattam egy internetes fordítóprogrammal, amit belinkeltél.  rinya
Csak az utolsó része:

Ez gyakorlatilag ugyanaz a telepítés ahogy egy modern TDCi mondeón Pipe hosszak, , stb, minden ugyanarról alakul jól. Valamint turbómotoros géplemaradás nincs (néhány ember gondolta azt ott legyél a hosszú csövek miatt, de ahogy tudjuk, hogy a TDCi-nak szintén vannak ezei, vágyakozz csövek és az nincs lemaradása whatsoever). A TD-en levő töltőlevegő-hűtő általános tető-hegy-pozíciója elég szegény, és heatsoakon keresztül válik nagyon forró a nyári hónapokban. Ez a FMIC kiküszöböli ezt a problémát és eléri, hogy a teljes hatalom jobban sokat görbítsen meg.

Ennyit erről eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:53:02 »

Lefordítattam egy internetes fordítóprogrammal, amit belinkeltél.  rinya
Csak az utolsó része:
...
Olvastad az elsőt is?
Újra kell állítani a nyomást...
Vajh miért? Csaknem nehezebben épül fel...
Nézd meg a Subarukat, azoknak is ugyanilyen helyen van a coolerjük... Biztos az is ***...  eplus2
Naplózva
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:56:50 »

S milyen jó érzés lehet mikor megpadkázod az intercoolert, mert ahogy néztem kb. 2-3 cm-el lejjebb van. a lökös aljánál. eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #307 Dátum: 2009.11.11 szerda, 19:24:52 »

barkácsolj rá vizfecskendező rendszert, elég hülye helyen van a mondiban meg az escortban is a cooler...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2009.11.11 szerda, 19:56:15 »

Havernak van egy '89-es Escortja. Namármost az övé 1.6 D , megnéztünk egy 1.8 D-t is annak a blokkja kívülről ugyanaz mint az 1.6 még a felfogatása is. Azt szeretné tudni, hogy beletudná e rakni az 1.8 TD blokkot a verdájába, ha valaki esetleg tudná, hogy a felfogatási pontok ugyanazok-e mint a sima 1.8D-nek, akkor az jó lenne ,kösz... Cool
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2009.11.11 szerda, 20:11:58 »

Havernak van egy '89-es Escortja. Namármost az övé 1.6 D , megnéztünk egy 1.8 D-t is annak a blokkja kívülről ugyanaz mint az 1.6 még a felfogatása is. Azt szeretné tudni, hogy beletudná e rakni az 1.8 TD blokkot a verdájába, ha valaki esetleg tudná, hogy a felfogatási pontok ugyanazok-e mint a sima 1.8D-nek, akkor az jó lenne ,kösz... Cool
Ha hivatalosan akarja a dolgot, előbb informálódja meg, engedik-e.Úgy tudom, hogy csak típusazonost lehet, az 1,8 pedig nem típusazonos az 1,6-al  Undecided
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2009.11.11 szerda, 20:45:01 »

Havernak van egy '89-es Escortja. Namármost az övé 1.6 D , megnéztünk egy 1.8 D-t is annak a blokkja kívülről ugyanaz mint az 1.6 még a felfogatása is. Azt szeretné tudni, hogy beletudná e rakni az 1.8 TD blokkot a verdájába, ha valaki esetleg tudná, hogy a felfogatási pontok ugyanazok-e mint a sima 1.8D-nek, akkor az jó lenne ,kösz... Cool

1.6D blokkja u.a.mint 1.8D. Volt escortom , és cseréltem benne motort (1.8D-t 1.6D-re), még a felfogatása is u.a. jól látjátok.
Nade, apukám sógora próbálkozott 1.6D escortba (89') 1.8 TD escort (98') blokkot rakni, de a tűzfaltól nem fért be a turbó. Ezért aztán turbó nélkül rakta bele. Lehet, hogy nagy átalakításokkal bele lehet rakni, de szerintem nem ér annyit.  wave
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:09:54 »

Ha hivatalosan akarja a dolgot, előbb informálódja meg, engedik-e.Úgy tudom, hogy csak típusazonost lehet, az 1,8 pedig nem típusazonos az 1,6-al  Undecided

Típusmódosítási engedélyt kell kérni. Nekem is kellett mikor az escort-ban cseréltem motort. Ráadásul KPM vizsgára kell vinni. (Beszerelés után ugyanis azonnal műszakiztatni kell az autót. Beszerelési szakvélemény is kell azt hiszem, hivatalos műhelyből)
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:30:25 »

Típusmódosítási engedélyt kell kérni. Nekem is kellett mikor az escort-ban cseréltem motort. Ráadásul KPM vizsgára kell vinni. (Beszerelés után ugyanis azonnal műszakiztatni kell az autót. Beszerelési szakvélemény is kell azt hiszem, hivatalos műhelyből)

Ha a blokk ugyan akkora, akkor a külsejét megcserélve nem lehet megoldani a cserét? És akkor marad a forgalmi, a motorszám, minden, csak éppen a ketyegő lesz más...
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:37:01 »

Ha a blokk ugyan akkora, akkor a külsejét megcserélve nem lehet megoldani a cserét? És akkor marad a forgalmi, a motorszám, minden, csak éppen a ketyegő lesz más...
A külső borítására gondolsz?( ami nincs? ) 1.6-osnak más a dugattyúja, mint 1.8-nak. Akkor meg hengerfejet is kell cserélni.A motorszám meg azon van, nem?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:39:40 »

A külső borítására gondolsz?( ami nincs? ) 1.6-osnak más a dugattyúja, mint 1.8-nak. Akkor meg hengerfejet is kell cserélni.A motorszám meg azon van, nem?

Ezt nem tudom, csak egy tipp volt...
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:56:12 »

Havernak van egy '89-es Escortja. Namármost az övé 1.6 D , megnéztünk egy 1.8 D-t is annak a blokkja kívülről ugyanaz mint az 1.6 még a felfogatása is. Azt szeretné tudni, hogy beletudná e rakni az 1.8 TD blokkot a verdájába, ha valaki esetleg tudná, hogy a felfogatási pontok ugyanazok-e mint a sima 1.8D-nek, akkor az jó lenne ,kösz... Cool

Bele kell rakni, ha bele fér! Legfeljebb egy picit drága lesz a vizsga. vigyor3
Naplózva
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:58:44 »

A külső borítására gondolsz?( ami nincs? ) 1.6-osnak más a dugattyúja, mint 1.8-nak. Akkor meg hengerfejet is kell cserélni.A motorszám meg azon van, nem?

A motorszám a blokkon van.
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2009.11.11 szerda, 22:03:12 »

A motorszám a blokkon van.

A tömény sósavat, nem ismeritek? Azt jöhet az af-es motorszám, lehetőleg alulemezbe ütve! Onnantól kezdve olyan motort raksz bele amilyet akarsz! Ha van időd, motorod, kedved, hetente cserélgetheted! wave
Naplózva
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2009.11.11 szerda, 22:28:09 »

A tömény sósavat, nem ismeritek? Azt jöhet az af-es motorszám, lehetőleg alulemezbe ütve! Onnantól kezdve olyan motort raksz bele amilyet akarsz! Ha van időd, motorod, kedved, hetente cserélgetheted! wave

De ismerem a sósavat, melóhelyen vízkőoldásra szoktam használni. Motort még nem locsolgattam vele nyes nyes nyes
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
privatetravel
Vendég
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 08:06:05 »

Sziasztok!

Most készülök venni egy 1998-as 1.8TD GLX-et kombi kivitelben.
Mire kell figyeljek vásárlásnál és mik az autó lehetséges nyűgjei napi használatban a későbbiekben.
Jó lenne tudni az előnyeit is és hátrányait is. Főleg a fogyasztás érdekelne.

Köszönöm előre is a segítséget. üdv
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 08:09:57 »

Sziasztok!

Most készülök venni egy 1998-as 1.8TD GLX-et kombi kivitelben.
Mire kell figyeljek vásárlásnál és mik az autó lehetséges nyűgjei napi használatban a későbbiekben.
Jó lenne tudni az előnyeit is és hátrányait is. Főleg a fogyasztás érdekelne.

Köszönöm előre is a segítséget. üdv

http://mondeotade.fanklub.hu/td_vetel.pdf
Naplózva
privatetravel
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 08:28:42 »

Köszönöm a gyors választ. Nagy segítség.

Viszont a vétel utáni dolgok is érdekelnének,mint fogyasztás és esetleges típushibák által nagyobb odafigyelést igénylő dolgok. üdv
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 08:46:10 »

Köszönöm a gyors választ. Nagy segítség.

Viszont a vétel utáni dolgok is érdekelnének,mint fogyasztás és esetleges típushibák által nagyobb odafigyelést igénylő dolgok. üdv
6,5l-7,5l használattól függően (város, vagy hosszútáv).
Tipushibája nincs  eplus2 Adagolótengely szokott eltörni (~50eHuf), főtengelyszimmering (~20eHUF), gázolajat inkább benzinkútról vagy időnként cserélgetni kell a gázolajszűrőt, Levegősödni hajlamos a gázolajrendszer (én ócsóé megszerelem) turbót hagyd mindíg kihűlni forszírozott tempó után, akkor örökös, mint a nyomor.
Ja, a 60e km-t illik betartani a vezérműszíjjal, több emberkének volt már ilyesmi miatt szakadása...  rinya
Naplózva
privatetravel
Vendég
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 08:48:13 »

Nagyon köszönöm a segítséget. worship
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 08:50:18 »

Nagyon köszönöm a segítséget. worship
Szívesen. Ha Tatabánya vagy Székesfehérvár környékén látsz eladó verdát, elmegyek veled megnézni szívesen.  wave
Naplózva
privatetravel
Vendég
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 09:11:46 »

Esztergomban láttam ezt:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_td_glx-3397802
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 09:16:56 »

Esztergomban láttam ezt:
Az eleje tutter volt klaffantva, hiányzik a vonószem-takaró, meg a ködláma díszkarika... De attól még jó az ára, ha motorikusan klafa, szerintem jó vétel.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #327 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 09:17:45 »

Válasz
Típusmódosítási engedélyt kell kérni. Nekem is kellett mikor az escort-ban cseréltem motort. Ráadásul KPM vizsgára kell vinni. (Beszerelés után ugyanis azonnal műszakiztatni kell az autót. Beszerelési szakvélemény is kell azt hiszem, hivatalos műhelyből)

jah ez hivatalosan valóban vakahogy igy működik csak annyi lóvét fizetsz ki mint amennyit ér a 89es escort nadehát egy ügyes emberke könnyedén kiköszörüli és átüti a motorszámot a forgalmidban lévőre...amugy ismerve az mkIII escort motorterét szerintem meg az áletbe nem préselitek bele a TD-t, az én 97 esemben gyárilag is elégé szükös volt neki sok a cullang miatt, a régibe igen át kellene alakitani, intercoolert lerakni, turbó sem hiszem hogy megférne az eredeti helyén szóval...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #328 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 09:21:01 »

mondjuk az ára nagyon jó, motorja legyen jó, ne rohadjon vészesen a kaszni, a többi majd szép lassan összáll...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 18:17:26 »

Nem akarja vizsgáztatni pias Csak belerakini ha belefér, aztán ahol lakik a környéken póverkedni...  Grin
Naplózva
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2009.11.13 péntek, 16:54:40 »

Nem működik a hidegindító rész és 1000re van állítva az alapjárat.
Esetleg levegő az üzemanyagkörben...  wave
Talán döglődő akksi, generátor (utóizzítás nagyon beterhel)

Megoldódni látszik a magas alapjárati problémám (meleg motor mellett 1000 f/p volt) Az ok: levegősödés.
Köszönet TáDé-nak. worship
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2009.11.13 péntek, 17:13:24 »

Megoldódni látszik a magas alapjárati problémám (meleg motor mellett 1000 f/p volt) Az ok: levegősödés.
Köszönet TáDé-nak. worship
Cikk alapján mentél?
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2009.11.13 péntek, 19:49:55 »

Sziasztok

Olyan kérdésem lenne hogy mk2-es mondeora hogyan tudok felrakni mk1-es mondeo adagolót??
Mit kell átkötnöm hogy jó legyen??
Milyen módosításokat kell még csinálnom??

Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2009.11.13 péntek, 20:03:25 »

Sziasztok

Olyan kérdésem lenne hogy mk2-es mondeora hogyan tudok felrakni mk1-es mondeo adagolót??
Mit kell átkötnöm hogy jó legyen??
Milyen módosításokat kell még csinálnom??

Válaszotokat előre is köszönöm.
Tök más a vezérlése a töltésállító szelepeknek. Szerintem nem tudom.
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2009.11.13 péntek, 22:12:54 »

Tök más a vezérlése a töltésállító szelepeknek. Szerintem nem tudom.

köszi de ezzel nem sokra megyek

kicsit bővebben???
Naplózva
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2009.11.14 szombat, 07:35:56 »

Cikk alapján mentél?

Olvastam a cikkedet, nagyon jó, sok segítséget nyújt. eljen
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2009.11.14 szombat, 09:06:35 »

Olvastam a cikkedet, nagyon jó, sok segítséget nyújt. eljen
Jövő héten meglesznek a képek a 2. részéhez...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #337 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 12:11:38 »

köszi de ezzel nem sokra megyek

kicsit bővebben???
a házon kívül szinte semmi közös nincs. más az elem is benne, tehát hiába tennéd át a töltésállító szerkezeteket, akkor sem működnének. ha mk1 adagolót veszel, akkor kell hozzá mk1 motorvezérlő is, meg hozzá való encsembencsemek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 18:09:59 »

Új cikk TD hibakeresés témakörben
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 19:31:38 »


 eljen Köszönjük neked, Oh, Minden Dieselek Atyja, hogy leszálltál közénk és megosztottad velünk - egyszerű halandókkal - a Te mérhetetlen bölcsességedet!  worship
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 19:34:05 »

eljen Köszönjük neked, Oh, Minden Dieselek Atyja, hogy leszálltál közénk és megosztottad velünk - egyszerű halandókkal - a Te mérhetetlen bölcsességedet!  worship
Hülye.  vigyor3 Csak volt egy szabad 1/2 órám...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 20:22:17 »

Új cikk a beragadt tűzkarika kiszabadításáról
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 17:45:32 »

Kis érdekesség:

http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/05/32-33.pdf
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #343 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 19:16:35 »

...és akkor a drága tulajdonos meg szidja a fordot hogy is *** meg ugy ***, mer neki kajára sem maradt az éhes hozzánemértő szerelők miatt...Dieselszervizzel kellett volna kezdeni, nem a hülye márkeszervizekkel: ezek ahhoz értenek amit a számitógép kiir, máshoz nem, ha nem irja ki mit kell cserélni, akk megáll a tudomány...egyébként meg az ilyeneken már csak röhögni tudok, mondjuk azis biztos hogy a kedves tulaj többet nem vesz fordot...egyébként jó a cikk, őszintén remélem sokan tanulnak belőle!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 19:26:29 »

...és akkor a drága tulajdonos meg szidja a fordot hogy is szfh meg ugy szfh, mer neki kajára sem maradt az éhes hozzánemértő szerelők miatt...Dieselszervizzel kellett volna kezdeni, nem a hülye márkeszervizekkel: ezek ahhoz értenek amit a számitógép kiir, máshoz nem, ha nem irja ki mit kell cserélni, akk megáll a tudomány...egyébként meg az ilyeneken már csak röhögni tudok, mondjuk azis biztos hogy a kedves tulaj többet nem vesz fordot...egyébként jó a cikk, őszintén remélem sokan tanulnak belőle!
Azért a cikkben is van hiba, Filep úr igyekezett annyira homályosítani, hogy ez alapján ne találd meg a főtengely stiftjének helyét...  hehe

"...A főtengelyhez azonban macerás betenni a stiftet, mert a generátort le kell buktatni, a célszerszám behelyezése végett...."
A generátornak ehhez semmi köze sincs...  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.16 hétfő, 19:29:24 írta Tádé » Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 19:54:14 »

Tanulságos cikk.  taps
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:11:32 »


Szóval! Nekem folyott az 1-es mondin az adagoló. Elvittem ismerös szerelőhöz, mit tanácsol?
Csomád Matyóka! Bejelentkeztem a problémával, időpontot egyeztettünk, elvittem, 2 nap múlva mehettem érte,
Egy marék cuccot akart odaadni, hogy ezt kellett cserélni, mondtam,dobjaki ő a szemétbe.
Viszont az a autó onnantól nem volt hajlandó 6 liternél többet megenni, nem füstölt / ettől a fiam volt kiakadva, mondván egy egy dieselnek az a dolga, hogy füstöljön/ és ment is rendesen, hidegen alapjáratra pőccre indult.
Mindezt 30 valahányezerért egy 500e futott gépen.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:14:22 »

Szóval! Nekem folyott az 1-es mondin az adagoló. Elvittem ismerös szerelőhöz, mit tanácsol?
Csomád Matyóka! Bejelentkeztem a problémával, időpontot egyeztettünk, elvittem, 2 nap múlva mehettem érte,
Egy marék cuccot akart odaadni, hogy ezt kellett cserélni, mondtam,dobjaki ő a szemétbe.
Viszont az a autó onnantól nem volt hajlandó 6 liternél többet megenni, nem füstölt / ettől a fiam volt kiakadva, mondván egy egy dieselnek az a dolga, hogy füstöljön/ és ment is rendesen, hidegen alapjáratra pőccre indult.
Mindezt 30 valahányezerért egy 500e futott gépen.
Sokan ajánlják Matyóka urat, a többség me van elégedve vele, de pl KövérMadár nemrég volt EGR-t dugóztatni, és hát nem sikerült annyira, vissza is kellett vinnie...
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.16 hétfő, 20:58:22 írta Tádé » Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:18:15 »

Sokan ajánlják Matyóka urat, a többség me van elégedve vele, de pl KövéMadár nemrég volt EGR-t dugóztatni, és hát nem sikerült annyira, vissza is kellett vinnie...

Kinek, kinek,  mi a tapasztalata! integet2
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #349 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:28:25 »

nyilván vannak ügyes adagolós szakik, csak a lucashoz igen kevesen értenek ám az a helyzet!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.031 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.