Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:55:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1677579 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
grimbusz
Vendég
« Új hozzászólás #2750 Dátum: 2012.12.28 péntek, 17:18:38 »

Sziaszok!

Örökzöld alapjárat témában szeretném segítségetek kérni. MK1 1.8 16V kombi automata mondeom van immár 16 éve. Az alapjárat problémám ezen a nyáron ért el odáig, hogy már vállalhatatlan volt. A Ford Solymárhoz hordtam a kocsit egész jól végigmentek a honlapon megtalálható rossz alapjárat kézikönyvön. T gumi elem, alapjárati szabályzó, lambda szonda csere, maf szenzor tisztítás. Az alapjárat egészen szépen kisimult (hozzá kell tegyem ez a motor újonan sem volt azok a selymesen járó darab). Már csak egy probléma maradt meg: ha autópályán vagy más úton ahol folyamatosan lehet haladni órákon keresztül, majd ezután hirtelen lassítani kell akkor újra úgy jár mintha falsot szívna valahol, vagy valamilyen szelep beragadt volna és felesleges levegőt engedne a motorba. Az érdekes az, hogy egy bizonyos idő után elmúlik ez is. A szervízben elég nehéz ezt hibát előhozni, úgyhogy ha valakinek volt már esetleg ilyen tapasztalata, vagy tud valamit erről az kérem ossza meg velem értékes tapasztalatait.

köszi, üdv Nektek
grimbusz
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2751 Dátum: 2012.12.29 szombat, 19:25:45 »

Sziaszok!

Örökzöld alapjárat témában szeretném segítségetek kérni. MK1 1.8 16V kombi automata mondeom van immár 16 éve. Az alapjárat problémám ezen a nyáron ért el odáig, hogy már vállalhatatlan volt. A Ford Solymárhoz hordtam a kocsit egész jól végigmentek a honlapon megtalálható rossz alapjárat kézikönyvön. T gumi elem, alapjárati szabályzó, lambda szonda csere, maf szenzor tisztítás. Az alapjárat egészen szépen kisimult (hozzá kell tegyem ez a motor újonan sem volt azok a selymesen járó darab). Már csak egy probléma maradt meg: ha autópályán vagy más úton ahol folyamatosan lehet haladni órákon keresztül, majd ezután hirtelen lassítani kell akkor újra úgy jár mintha falsot szívna valahol, vagy valamilyen szelep beragadt volna és felesleges levegőt engedne a motorba. Az érdekes az, hogy egy bizonyos idő után elmúlik ez is. A szervízben elég nehéz ezt hibát előhozni, úgyhogy ha valakinek volt már esetleg ilyen tapasztalata, vagy tud valamit erről az kérem ossza meg velem értékes tapasztalatait.

köszi, üdv Nektek
grimbusz

Nem igazán értem a kérdést. Arra gondolsz, hogy komolyabb haladás után megállsz akkor az alapjárat pár percig 1400 körül van? Ez nálam is így van és ismerős mondeoján is..
Naplózva
grimbusz
Vendég
« Új hozzászólás #2752 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 10:53:19 »

Nem egészen így van, a fordulat inkább ingadozik kb 600 és 1200 között és rángatja a kocsit. A hiba úgy szűnik meg ha félreállok (tankolok, eszem stb.) és utánna elindulok akkor már nem csinálja. Ez a dolog kézi váltósnál nem annyira idegesítő azonban automatánál rángatja az egész autót. Mintha pár henger falsot szívna vagy nem lenne benne gyújtás... igazából fogalmam sincs mi lehet.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2753 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 15:44:17 »

Nem egészen így van, a fordulat inkább ingadozik kb 600 és 1200 között és rángatja a kocsit. A hiba úgy szűnik meg ha félreállok (tankolok, eszem stb.) és utánna elindulok akkor már nem csinálja. Ez a dolog kézi váltósnál nem annyira idegesítő azonban automatánál rángatja az egész autót. Mintha pár henger falsot szívna vagy nem lenne benne gyújtás... igazából fogalmam sincs mi lehet.
váltóban mikor volt utoljára olaj cserélve?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
grimbusz
Vendég
« Új hozzászólás #2754 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 18:27:37 »

hát csere az nem mostanában volt, de odafigyelek az  olajszintre és tiszta is, nincs megégve és szépen is vált. szerintem ezzel nincs gond érezhetően a motor jár összevissza, de persze lehet olyan összefüggés amiről még nem tudok...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2755 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 18:40:12 »

hát csere az nem mostanában volt, de odafigyelek az  olajszintre és tiszta is, nincs megégve és szépen is vált. szerintem ezzel nincs gond érezhetően a motor jár összevissza, de persze lehet olyan összefüggés amiről még nem tudok...
karter szuszogó szelep.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
grimbusz
Vendég
« Új hozzászólás #2756 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 18:58:34 »

igen én is valami ilyenre gondolok, mert pl azt még nem cseréltettem ki
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2757 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 21:34:23 »

Sziaszok!

Örökzöld alapjárat témában szeretném segítségetek kérni. MK1 1.8 16V kombi automata mondeom van immár 16 éve. Az alapjárat problémám ezen a nyáron ért el odáig, hogy már vállalhatatlan volt. A Ford Solymárhoz hordtam a kocsit egész jól végigmentek a honlapon megtalálható rossz alapjárat kézikönyvön. T gumi elem, alapjárati szabályzó, lambda szonda csere, maf szenzor tisztítás. Az alapjárat egészen szépen kisimult (hozzá kell tegyem ez a motor újonan sem volt azok a selymesen járó darab). Már csak egy probléma maradt meg: ha autópályán vagy más úton ahol folyamatosan lehet haladni órákon keresztül, majd ezután hirtelen lassítani kell akkor újra úgy jár mintha falsot szívna valahol, vagy valamilyen szelep beragadt volna és felesleges levegőt engedne a motorba. Az érdekes az, hogy egy bizonyos idő után elmúlik ez is. A szervízben elég nehéz ezt hibát előhozni, úgyhogy ha valakinek volt már esetleg ilyen tapasztalata, vagy tud valamit erről az kérem ossza meg velem értékes tapasztalatait.

köszi, üdv Nektek
grimbusz
Sziasztok,de szerintem injektor problema lehet,az enyemnel a hideginditasi problema megjavult,de mire rajodtem hogy hol keresem a hibat beletelt 1 napra,csereltem a motocraft gyertyakat NGK-ra ,es most joo.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2758 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 21:35:57 »

Sziasztok,de szerintem injektor problema lehet,az enyemnel a hideginditasi problema megjavult,de mire rajodtem hogy hol keresem a hibat beletelt 1 napra,csereltem a motocraft gyertyakat NGK-ra ,es most joo.
Mindenkinek Boldog UJEVet kivanok.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #2759 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 17:53:54 »

Sziasztok.
Előre elnézést kérek mert ez már egy többszörösen lerágott csont, de nincs kedvem visszakeresni. Az ismerősömnek a hideg beálltával elkezdett rosszalkodnia a motorja. Hidegen a motor iszonyatosan dadog és ha ad neki egy kis gázt akkor lefullad. Egészen addig míg el nem éri a kb. 30-40 fokot.
A kocsi egy 95-ös, 1.8-as. Legyetek szívesek egy hibalehetőséget írni.  worship wave 
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2760 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 18:42:14 »

Sziasztok.
Előre elnézést kérek mert ez már egy többszörösen lerágott csont, de nincs kedvem visszakeresni. Az ismerősömnek a hideg beálltával elkezdett rosszalkodnia a motorja. Hidegen a motor iszonyatosan dadog és ha ad neki egy kis gázt akkor lefullad. Egészen addig míg el nem éri a kb. 30-40 fokot.
A kocsi egy 95-ös, 1.8-as. Legyetek szívesek egy hibalehetőséget írni.  worship wave 

Írok mindjárt kettőt: Beszívott levegő hőmérséklet jeladója (légszűrőház után van a légtömegmérő (ennek látod a kis fekete műanyag csatiját), és az után pár centivel a műanyag gégecsőben, lefelé (tehát pont nem látható szögben) áll a beszívott levegő hőmérséklet jeladója. Érdemes rámérni, esetleg lehúzott csatival kipróbálni - megjáratni a motort.
http://oldfuelinjection.com/?p=29
Egy, kb. 3-4V közti feszültséget kell mutasson. A táblázaton látható hány V mennyi levegő hőmérsékletnek felel meg.


Ami valószínűbb, az a motor hőmérséklet jeladó. A blokk oldalán lévő termosztátház tetején lévő szenzor az. Ez alapján állít hideg alapjáratot - azaz adagol hidegebb motornál több üzemanyagot. Ki lehet mérni egy mezei multiméterrel ezt is, hogy jól működik-e.

Itt van a táblázat és a görbe, meg kell nézni, hogy ahogy melegszik a motor, úgy csökken-e a feszültség (V)
http://oldfuelinjection.com/?p=28
(Induláskor 3-4V között kell lennie, aztán kb.0,6V-nál=90°C-nál kapcsol be a hűtőventilátor.)



Kezdésnek ezeket nézd meg, bár a 2. szenzor a valószínűbb.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #2761 Dátum: 2013.01.04 péntek, 17:58:53 »

Írok mindjárt kettőt: Beszívott levegő hőmérséklet jeladója (légszűrőház után van a légtömegmérő (ennek látod a kis fekete műanyag csatiját), és az után pár centivel a műanyag gégecsőben, lefelé (tehát pont nem látható szögben) áll a beszívott levegő hőmérséklet jeladója. Érdemes rámérni, esetleg lehúzott csatival kipróbálni - megjáratni a motort.
http://oldfuelinjection.com/?p=29
Egy, kb. 3-4V közti feszültséget kell mutasson. A táblázaton látható hány V mennyi levegő hőmérsékletnek felel meg.


Ami valószínűbb, az a motor hőmérséklet jeladó. A blokk oldalán lévő termosztátház tetején lévő szenzor az. Ez alapján állít hideg alapjáratot - azaz adagol hidegebb motornál több üzemanyagot. Ki lehet mérni egy mezei multiméterrel ezt is, hogy jól működik-e.

Itt van a táblázat és a görbe, meg kell nézni, hogy ahogy melegszik a motor, úgy csökken-e a feszültség (V)
http://oldfuelinjection.com/?p=28


(Induláskor 3-4V között kell lennie, aztán kb.0,6V-nál=90°C-nál kapcsol be a hűtőventilátor.)



Kezdésnek ezeket nézd meg, bár a 2. szenzor a valószínűbb.

Köszönöm. Holnap megnézzük.
Naplózva
szalih
Vendég
« Új hozzászólás #2762 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 15:22:58 »

Üdv mindenkinek. segítségeteket szeretném kérni egy 1,6-os 93-as mondi büszke tulaja vagyok eddig nem is volt sosem komoly baj a verdával de mostanság indítás után míg megy a szívató semmi gond de ha kikapcsol elkezd erőteljesen rángatni a kocsi ha nyomok egy padlógázt magához tér és gyorsít rendese de utána újra előjön ez a jelenség míg teljesen be nem melegszik a motor. több szerelőnél jártam már de nem tudják a hiba okát megállapítani . segitségetket kérném hátha ez a jelenség másoknál is jelentkezett már és megvan rá a tuti megoldás
Naplózva
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #2763 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 15:35:59 »

Üdv mindenkinek. segítségeteket szeretném kérni egy 1,6-os 93-as mondi büszke tulaja vagyok eddig nem is volt sosem komoly baj a verdával de mostanság indítás után míg megy a szívató semmi gond de ha kikapcsol elkezd erőteljesen rángatni a kocsi ha nyomok egy padlógázt magához tér és gyorsít rendese de utána újra előjön ez a jelenség míg teljesen be nem melegszik a motor. több szerelőnél jártam már de nem tudják a hiba okát megállapítani . segitségetket kérném hátha ez a jelenség másoknál is jelentkezett már és megvan rá a tuti megoldás

Szia!

Csak egy tipp. Nekem volt hasonló gondom egy 1,0 seat-tal. A kartergáz visszavazető cső volt kis helyen felnyílva a pillangószelepnél lévő becsatlakozási ponttól nem messze. Ha hideg volt, akkor úgy feszült a kis cső, hogy ott farsot szívott, ha bemelegedett a motortér akkor már nem volt semmi baja. Kicseréltek gyertyákat, gyertyakábeleket, már alapjárati motort is akartak velem vetetni, mire egyszer én vettem észre, hogy ott időnként sziszegő hang van. A cső cserét követően minden jelenségem megszűnt. (lefulladó motor, erősen ingadozó alapjárat, magától felpörgő motor, rángató üzemelés)
Ez csak tipp, de nézd meg hátha pont ez van nálad is.

Üdv
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2764 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 16:03:55 »

Üdv mindenkinek. segítségeteket szeretném kérni egy 1,6-os 93-as mondi büszke tulaja vagyok eddig nem is volt sosem komoly baj a verdával de mostanság indítás után míg megy a szívató semmi gond de ha kikapcsol elkezd erőteljesen rángatni a kocsi ha nyomok egy padlógázt magához tér és gyorsít rendese de utána újra előjön ez a jelenség míg teljesen be nem melegszik a motor. több szerelőnél jártam már de nem tudják a hiba okát megállapítani . segitségetket kérném hátha ez a jelenség másoknál is jelentkezett már és megvan rá a tuti megoldás

A "szivató" ezeknél a motoroknál elektromos. Csak meleg motornál kapcsolja le a plusz üzemanyag befecskendezést.
Szerintem mérd ki a motorodon a hőgombát, hogy az jó-e. A motor oldalán lévő termosztát tetején van, függőlegesen felfelé áll a gomba. Itt a táblázat, ezekkel az adatokkal tudod kimérni, hogy jó-e: http://oldfuelinjection.com/?p=28

Lehet, hogy nem érzi, hogy még hideg a motorod, azt hiszi, hogy meleg, ezért nem ad többlet üzemanyagot, ezért rángat. Bár van még egy hőmérő a szívócsőben is (beszívott levegő hőmérséklet jeladója), meg van még a légszűrőház után egy légtömegmérő is, bár ezek nem valószínűek, de le tudod ellenőrizni, úgy, hogy lehúzod egyik szenzorról a stekkert, és megnézed, úgy is csinálja-e a nyavajákat. De én a motor hőgombáját hibáztatnám.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
szalih
Vendég
« Új hozzászólás #2765 Dátum: 2013.01.15 kedd, 11:58:53 »

A "szivató" ezeknél a motoroknál elektromos. Csak meleg motornál kapcsolja le a plusz üzemanyag befecskendezést.
Szerintem mérd ki a motorodon a hőgombát, hogy az jó-e. A motor oldalán lévő termosztát tetején van, függőlegesen felfelé áll a gomba. Itt a táblázat, ezekkel az adatokkal tudod kimérni, hogy jó-e: http://oldfuelinjection.com/?p=28

Lehet, hogy nem érzi, hogy még hideg a motorod, azt hiszi, hogy meleg, ezért nem ad többlet üzemanyagot, ezért rángat. Bár van még egy hőmérő a szívócsőben is (beszívott levegő hőmérséklet jeladója), meg van még a légszűrőház után egy légtömegmérő is, bár ezek nem valószínűek, de le tudod ellenőrizni, úgy, hogy lehúzod egyik szenzorról a stekkert, és megnézed, úgy is csinálja-e a nyavajákat. De én a motor hőgombáját hibáztatnám.
   


köszi a segítséget a motor hőgombáját már megnéztem és ha lapuzom elindul a ventilátor ill. mértem is csak lehetséges e az hogy a hőgomba működik csak nem rendesen mert ahogy melegedett a motor úgy csökkent a mért feszültség is csak szerintem elég korán lecsökkent ott a feszültség mert még közel se volt meleg a motor ez kb a szívató kikapcsolása után tíz perc összesen max tizenöt perc alapjárati járatás és már egy volt alatt volt a feszültség .
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2766 Dátum: 2013.01.16 szerda, 11:10:43 »

   


köszi a segítséget a motor hőgombáját már megnéztem és ha lapuzom elindul a ventilátor ill. mértem is csak lehetséges e az hogy a hőgomba működik csak nem rendesen mert ahogy melegedett a motor úgy csökkent a mért feszültség is csak szerintem elég korán lecsökkent ott a feszültség mert még közel se volt meleg a motor ez kb a szívató kikapcsolása után tíz perc összesen max tizenöt perc alapjárati járatás és már egy volt alatt volt a feszültség .

Akkor lehet, hogy érdemes lenne egy új hődombára beruházni.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
szalih
Vendég
« Új hozzászólás #2767 Dátum: 2013.01.16 szerda, 11:50:58 »

Akkor lehet, hogy érdemes lenne egy új hődombára beruházni.

Nagyon köszönöm a tapasztalataidat mivel nem egy óriási összegbe kerül az alkatrész megpróbálkozom vele csak remélem nem kell egyesével mindent kicserélnem hogy meggyógyuljon az alapjárat
Naplózva
kiriadam
Vendég
« Új hozzászólás #2768 Dátum: 2013.01.25 péntek, 22:17:57 »

Sziasztok! December 8 óta vagyok boldog tulaja, egy 95-ben gyártott, de 96-ban forgalomba helyezett mondeo mk1-nek. 1.8 16v motor, 192000km-el. Hozzátéve, hogy az első autóm! nyes Miután megvettem ami feltűnő volt a hidegen kerregő hang, de gondoltam olaj csere után ok lesz, illetve az autó lassan melegedet fel. A melegedés megoldódott egy termosztát cserével, de a kerregő hang olajcsere után is megmaradt. Ahogy hallom a szelepfedél felső része alól lehet a legjobban hallani, kb 45-55 másodpercig elég hangos, de folyamatosan halkul ahogy melegszik a motor. A kérdés hogy mi lehet az szerintetek, és mennyire súlyos hiba?
Előre is köszönőm a választ!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2769 Dátum: 2013.01.25 péntek, 22:34:52 »

Sziasztok! December 8 óta vagyok boldog tulaja, egy 95-ben gyártott, de 96-ban forgalomba helyezett mondeo mk1-nek. 1.8 16v motor, 192000km-el. Hozzátéve, hogy az első autóm! nyes Miután megvettem ami feltűnő volt a hidegen kerregő hang, de gondoltam olaj csere után ok lesz, illetve az autó lassan melegedet fel. A melegedés megoldódott egy termosztát cserével, de a kerregő hang olajcsere után is megmaradt. Ahogy hallom a szelepfedél felső része alól lehet a legjobban hallani, kb 45-55 másodpercig elég hangos, de folyamatosan halkul ahogy melegszik a motor. A kérdés hogy mi lehet az szerintetek, és mennyire súlyos hiba?
Előre is köszönőm a választ!
szia!
üdv a mondisok csapatában!
valszeg hidrotőke.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2770 Dátum: 2013.01.25 péntek, 22:49:27 »

Hali itt! Persze hogy hidrotőke más nem lehet! 5W-30-as Ford olajat használj, aztán ha nyáron is csetteg akkor van gond, de ezek hidegen ilyenek.Olvasgass a fórumon sokat tanulhatsz belőle.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
kiriadam
Vendég
« Új hozzászólás #2771 Dátum: 2013.01.29 kedd, 08:28:27 »

Köszönőm a válaszokat, remélem nem lesz nagyobb baja, mert egy motor felújítás nem olcsó...
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #2772 Dátum: 2013.01.29 kedd, 10:28:24 »

Sziasztok!

Hétvégén gondoltam, kitisztítok pár dolgot a Mondin, és találkoztam néhány meglepetéssel...
Az egyik a képen látható: (ha jól tudom) EGPD szelep gumicsöve igencsak szabad életet él...
Próbáltam kideríteni, hova kellene menjen (túl sok helyre nem ér el), de nem találtam a helyét.
Ez menne az EGR-re?
A másik cső helyen van (remélhetőleg), de kérlek, áruljátok el nekem, hol van ezeknek a rendeltetésszerű helyük! (Nem emlékszem pontosan, a másik hova van dugva, de az legalább nem lógott a levegőben)
Ezt a topikot egyébként az első oldaltól végigolvastam, rengeteg hasznos infoval találkoztam, sokat lehet tanulni belőle a mondik lelki világáról.. De a most szükséges infora nem emlékszem.
(tudom, a képen több gány munka is látszik, sajnos az egész kocsi hasonló igénytelenséggel lett javítva, sokat kell rajta dolgoznom, mire elfelejtheti szegény kocsi az előző tulaj által okozott traumákat...tudnék mesélni...)
Látható még a képen egy kiszakadt csatlakozó is, ezt sem tudom, hogy honnan jött.. Minden kábelköteg szigetelőszalagos, össze-vissza futnak, szóval nem egyszerű a nyomozás..

http://kepfeltoltes.hu/view/130129/P1271208_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Köszi:
Toto
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2773 Dátum: 2013.01.29 kedd, 11:46:34 »

...
Az egyik a képen látható: (ha jól tudom) EGPD szelep gumicsöve igencsak szabad életet él...
Próbáltam kideríteni, hova kellene menjen (túl sok helyre nem ér el), de nem találtam a helyét.
Ez menne az EGR-re?
...
Látható még a képen egy kiszakadt csatlakozó is, ezt sem tudom, hogy honnan jött...

Minden kábelköteg szigetelőszalagos, össze-vissza futnak, szóval nem egyszerű a nyomozás..
A kezedben levő cső az a másik csővel együtt fut, az EGR-be vezető kipufogó gáz visszavezető rézcsőbe/re csatlakozik. Majdnem ugyanoda, ahová a másik cső, csak a szűkítő másik felére.

A kiszakadt csatlakozó nem lehet, hogy az ezüst doboz melletti kerekre kéne hogy menjen? Hirtelen nem emlékszem pontosan, de mintha azon is kéne csatlakozónak lennie. Majd más biztosabbat is róla, talán.

A képen látható kék szigetelőszalag az a kocsi korából adódóan van rajta, ugyanis a régi Mondeoknak a kábelszigetelés hajlamos porladni, lejönni a drótról, és összeérve zárlat keletkezik, nem megy az injektor, nem megy a kocsi.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #2774 Dátum: 2013.01.29 kedd, 11:56:13 »

A kezedben levő cső az a másik csővel együtt fut, az EGR-be vezető kipufogó gáz visszavezető rézcsőbe/re csatlakozik. Majdnem ugyanoda, ahová a másik cső, csak a szűkítő másik felére.

A kiszakadt csatlakozó nem lehet, hogy az ezüst doboz melletti kerekre kéne hogy menjen? Hirtelen nem emlékszem pontosan, de mintha azon is kéne csatlakozónak lennie. Majd más biztosabbat is róla, talán.

A képen látható kék szigetelőszalag az a kocsi korából adódóan van rajta, ugyanis a régi Mondeoknak a kábelszigetelés hajlamos porladni, lejönni a drótról, és összeérve zárlat keletkezik, nem megy az injektor, nem megy a kocsi.

Érdekes módon a képet megnézve több dolgot fedeztem fel, mint amikor a kocsi előtt álltam  Roll Eyes
Az a "kerek doboz" az miaz? Hmm...
A kék szigetelőszalag... Hát igen, de ez nem egy szép megoldás.. A hőgomba vezetékei is teljesen csupaszok voltak a csatlakozónál, de ennél azért szebben oldottam meg némi zsugorcső segítségével.. Persze nekiállhatnék szinte minden vezetékelést újra cserélni, mert tényleg rettenetesen porladnak a szigetelések, de amíg nem esem neki teljesen, nem bolygatom, több kárt csinálnék, mint hasznot...
"Majd egyszer" az injektor csatlakozóit is meggyógyítom szépre Smiley
Köszi!  integet2
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
pompom
Vendég
« Új hozzászólás #2775 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 15:14:40 »

Sziasztok! Kérdésem lenne,aki tud segíteni segítsen légyszi. 1.8 96-os benzines mondim van,a kérdésem az lenne , hogy a mikrobordás szíj feszítő görgöiben lehet-e csapágyat cserélni. Ha igen milyen való bele,és macerás e kicserélni. Előre is köszi a választ.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2776 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 16:07:00 »

Sziasztok! Kérdésem lenne,aki tud segíteni segítsen légyszi. 1.8 96-os benzines mondim van,a kérdésem az lenne , hogy a mikrobordás szíj feszítő görgöiben lehet-e csapágyat cserélni. Ha igen milyen való bele,és macerás e kicserélni. Előre is köszi a választ.

Nem lenne egyszerűbb az egész görgőt kicserélni? Az is kopik. A Cromax-nál 10e ft, de biztos van olcsóbb is. Érdeklődj itt a fórumon nagyauto-nál, lőrincautónál, macrocar-nál illtve wrc-nél. http://mondeo.hu/index.php?board=12.0
Naplózva
pompom
Vendég
« Új hozzászólás #2777 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 18:37:37 »

Nem lenne egyszerűbb az egész görgőt kicserélni? Az is kopik. A Cromax-nál 10e ft, de biztos van olcsóbb is. Érdeklődj itt a fórumon nagyauto-nál, lőrincautónál, macrocar-nál illtve wrc-nél. http://mondeo.hu/index.php?board=12.0


Köszi a választ! A cromaxnál a vezető görgő 10000 a feszítő görgő 25000 a legolcsóbb. A kettő együtt 35000 a csapágy csere meg mondjuk 5000.Az átmérőben 0.3mm kopás szerintem nem jelentős és nem indokolja az egész cseréjét,főleg ha ennyi az árkülönbség.A csapágy számára lennék kíváncsi vagy a méreteire ha tudja valaki. De köszönöm segítséget Wink
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #2778 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 20:00:13 »

Sziasztok! Kérdésem lenne,aki tud segíteni segítsen légyszi. 1.8 96-os benzines mondim van,a kérdésem az lenne , hogy a mikrobordás szíj feszítő görgöiben lehet-e csapágyat cserélni. Ha igen milyen való bele,és macerás e kicserélni. Előre is köszi a választ.
Feszítő görgőjében és vezetőgörgőben minden további nélkül lehet cserélni csapágyat ha maga a görgő nincs papírvékonyra kopva.Általában 3 féle van,gagyi kínai kb.600 ft,normál kivitel kb. 1500 ft,swag 1800-2000 ft (tavalyi árak,nekem a generátorhoz kellett).Csere menetéhez kell egy kalapács,túlméretes dugókulcs és némi fizikai erő.A száma 6203,ilyen van a görgőkben,generátorban (bár abban van egy másik fajta is de az neked mindegy)Mikrobordás szíj az mégis melyik?(na,most elástam magam tudom....)
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.04 hétfő, 20:04:40 írta szuperhangya » Naplózva
pompom
Vendég
« Új hozzászólás #2779 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 20:14:41 »

Feszítő görgőjében és vezetőgörgőben minden további nélkül lehet cserélni csapágyat ha maga a görgő nincs papírvékonyra kopva.Általában 3 féle van,gagyi kínai kb.600 ft,normál kivitel kb. 1500 ft,swag 1800-2000 ft (tavalyi árak,nekem a generátorhoz kellett).Csere menetéhez kell egy kalapács,túlméretes dugókulcs és némi fizikai erő.A száma 6203,ilyen van a görgőkben,generátorban (bár abban van egy másik fajta is de az neked mindegy)Mikrobordás szíj az mégis melyik?(na,most elástam magam tudom....)
Más néven hosszbordás szíj:). A feszítő görgőben is és a vezető görgőben is egyforma csapágy van?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #2780 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 21:44:27 »

Más néven hosszbordás szíj:). A feszítő görgőben is és a vezető görgőben is egyforma csapágy van?

Nahát, én is hasonló kérdést terveztem feltenni mostanában Smiley
Gondolom az én kocsimra is stimmel a "minden további nélkül..." Cheesy
Még megvártam, mi az a "mikrobordás szíj".  taps
Elég brutálisak az egyben-görgő árak... Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #2781 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 22:50:53 »

Más néven hosszbordás szíj:). A feszítő görgőben is és a vezető görgőben is egyforma csapágy van?
igen,maga görgő is ugyanaz.De ha nagyon nem akarsz vele szarakodni szerintem van még nekem keveset futott mk1-be való görgőm,ha ki nem dobtam.Tán még új csapágy is van dobozban valamerre.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2782 Dátum: 2013.02.04 hétfő, 23:15:03 »

A csapágy pontosan: 6203 2 rs c3
 rs=mindkét oldalon zárt,
 c3= magasfordulatú
24-es krova fejjel tudod kiütni, de előtte mérd meg tolómérővel, hogy milyen mélyen fekszik a csapágy mert ha nem ugyanoda teszed vissza akkor félre hord és megeszi a szíjadat.
Csapágy árak: kínai:~600
                    koyo:~1000 japán és a nevében is benne van ,hogy jó!
                    FAG: ~1400
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
pompom
Vendég
« Új hozzászólás #2783 Dátum: 2013.02.05 kedd, 19:01:53 »

A csapágy pontosan: 6203 2 rs c3
 rs=mindkét oldalon zárt,
 c3= magasfordulatú
24-es krova fejjel tudod kiütni, de előtte mérd meg tolómérővel, hogy milyen mélyen fekszik a csapágy mert ha nem ugyanoda teszed vissza akkor félre hord és megeszi a szíjadat.
Csapágy árak: kínai:~600
                    koyo:~1000 japán és a nevében is benne van ,hogy jó!
                    FAG: ~1400


Köszönöm worship
Naplózva
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2784 Dátum: 2013.02.06 szerda, 20:23:11 »

Sziasztok

Lenne egy kisebb gondom, drága öreg mondim kb 4-5 napja egy kicsit rosszalkodik szomoru1, még pedig a hiba a következő.
Amikor beindítom akkor egy pár másodpercen belül gondol egyet és leáll,(reggel a leállást követően beindult a hűtő ventilátor) de előtte egy picit felmegy a fordulat majd leáll, hiába nyomnám neki a gázt semmit nem ér, ezt megcsinálja kb 2-3x majd semmi baj, jelzem csak a hideg indításnál csinálja.De volt egy napom a 4-5 közül, hogy menet közben fulladt lefele, de csak egy 1 percig utána semmi, de itt már viszont meleg volt a motor.
De amit már régebb óta csinál(kb 1 hónapja) az az hogy hideg indításnál ameddig nem meleg a motor akkor 2e-ig elég nehezen pörög fel, és ott egy kicsit bedadog, utána pedig megy mint a golyó.
Előre is Köszönöm.
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2785 Dátum: 2013.02.06 szerda, 21:15:58 »

Sziasztok

Lenne egy kisebb gondom, drága öreg mondim kb 4-5 napja egy kicsit rosszalkodik szomoru1, még pedig a hiba a következő.
Amikor beindítom akkor egy pár másodpercen belül gondol egyet és leáll,(reggel a leállást követően beindult a hűtő ventilátor) de előtte egy picit felmegy a fordulat majd leáll, hiába nyomnám neki a gázt semmit nem ér, ezt megcsinálja kb 2-3x majd semmi baj, jelzem csak a hideg indításnál csinálja.De volt egy napom a 4-5 közül, hogy menet közben fulladt lefele, de csak egy 1 percig utána semmi, de itt már viszont meleg volt a motor.
De amit már régebb óta csinál(kb 1 hónapja) az az hogy hideg indításnál ameddig nem meleg a motor akkor 2e-ig elég nehezen pörög fel, és ott egy kicsit bedadog, utána pedig megy mint a golyó.
Előre is Köszönöm.

kis féktisztítóval sprickándozzál befelének a motortérben szana-széjjel járó motornál. ahol felpörög, ott keress repedt vákuum csövet.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #2786 Dátum: 2013.02.06 szerda, 21:48:41 »

kis féktisztítóval sprickándozzál befelének a motortérben szana-széjjel járó motornál. ahol felpörög, ott keress repedt vákuum csövet.
Ha csak ennyi,akkor szerencsés leszel,ha nem,akkor én az asszony Káján lambda-szondát cseréltem,aztán megszűnt ez a jelenség.Remélem neked "csak" egy repedt vákuumcső lesz a ludas.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2787 Dátum: 2013.02.06 szerda, 21:51:31 »

Ha csak ennyi,akkor szerencsés leszel,ha nem,akkor én az asszony Káján lambda-szondát cseréltem,aztán megszűnt ez a jelenség.Remélem neked "csak" egy repedt vákuumcső lesz a ludas.
az a következő tipp, de nem akartam a nyakába borítani Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #2788 Dátum: 2013.02.06 szerda, 22:01:16 »

Sziasztok

Lenne egy kisebb gondom, drága öreg mondim kb 4-5 napja egy kicsit rosszalkodik szomoru1, még pedig a hiba a következő.
Amikor beindítom akkor egy pár másodpercen belül gondol egyet és leáll,(reggel a leállást követően beindult a hűtő ventilátor) de előtte egy picit felmegy a fordulat majd leáll, hiába nyomnám neki a gázt semmit nem ér, ezt megcsinálja kb 2-3x majd semmi baj, jelzem csak a hideg indításnál csinálja.De volt egy napom a 4-5 közül, hogy menet közben fulladt lefele, de csak egy 1 percig utána semmi, de itt már viszont meleg volt a motor.
De amit már régebb óta csinál(kb 1 hónapja) az az hogy hideg indításnál ameddig nem meleg a motor akkor 2e-ig elég nehezen pörög fel, és ott egy kicsit bedadog, utána pedig megy mint a golyó.
Előre is Köszönöm.


Nekem a kísértetiesen hasonló problémát a MAF-szenzor tisztítás orvosolta. Itt a fórumon találsz pár leírást róla, én a karbitisztítós, nem ecsetezős -hagyomállni+újralefújom módszert alkalmaztam, ezt tartottam a legbiztonságosabbnak Smiley
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2789 Dátum: 2013.02.08 péntek, 19:57:54 »

Nekem a kísértetiesen hasonló problémát a MAF-szenzor tisztítás orvosolta. Itt a fórumon találsz pár leírást róla, én a karbitisztítós, nem ecsetezős -hagyomállni+újralefújom módszert alkalmaztam, ezt tartottam a legbiztonságosabbnak Smiley

Hol találom a MAF szenzort, és hogyan nézz ki?
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2790 Dátum: 2013.02.08 péntek, 20:07:05 »

az a következő tipp, de nem akartam a nyakába borítani Wink

Tud valaki jó áron szondát?
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #2791 Dátum: 2013.02.08 péntek, 21:06:43 »

Hol találom a MAF szenzort, és hogyan nézz ki?


A legegyszerűbb, ha megkeresem neked a videót, a múltkor láttam egyet YT-n. Smiley
Remélem, szabad itt ilyet Cheesy
http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
 integet2
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2792 Dátum: 2013.02.08 péntek, 22:18:40 »

Tud valaki jó áron szondát?

http://mondeo.hu/index.php?topic=4517.0
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #2793 Dátum: 2013.02.08 péntek, 23:09:21 »

Tud valaki jó áron szondát?

http://www.autoteka2000.hu/index.php?oldal=menu&k_id=27&level=2
29400-as cikkszámú ngk/ntk univerzálist kell kérni.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2794 Dátum: 2013.02.09 szombat, 17:37:32 »

A legegyszerűbb, ha megkeresem neked a videót, a múltkor láttam egyet YT-n. Smiley
Remélem, szabad itt ilyet Cheesy
http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
 integet2
Akinek meg kell mutatni a MAF szenzort annak ne ajánlj olyan videót amiben lyukas közepű torx kulcsot használnak , mert az "mindenkinél hegyekben áll otthon" wave Lehúzod a gumicsövet  aztán 600 ft-os féktisztítóval szétcsapatod!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2795 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 09:11:55 »

Akinek meg kell mutatni a MAF szenzort annak ne ajánlj olyan videót amiben lyukas közepű torx kulcsot használnak , mert az "mindenkinél hegyekben áll otthon" wave Lehúzod a gumicsövet  aztán 600 ft-os féktisztítóval szétcsapatod!

Most már tudom, ha azt mondtátok volna, hogy légtömegmérőben van egy kis ízé amit meg kell takarítani akkor egyből tudom Grin.
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2796 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 10:12:54 »

Most már tudom, ha azt mondtátok volna, hogy légtömegmérőben van egy kis ízé amit meg kell takarítani akkor egyből tudom Grin.
Ott a pont. Szépen, jól, magyarul! Azt a devanderes sibedás ABS nélküli blokkolásgátlós mindenit!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #2797 Dátum: 2013.02.22 péntek, 11:28:14 »

Sziasztok!
Idén milyen környezetvédelmi matricát kell, hogy kapjak az 1.6 benzines 96' márciusi gyártású Mondeo-ra? (ha minden OK és nem köp kormot a kipufogón)
Tudom, tavaly még kék járt. Idén változott ez a besorolás?
Köszi,
Zs.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2798 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 11:25:47 »

Hello.   Volna 1 kerdesem,vezermuszij szettett kene cserelnem a kombin ,mert nem tudom mikkor volt ,de azon gondolkodom hogy a 93-ason nemreg csereltem [v.20 ezer van benne] es onnan kiveszem es atpakolom a kombiba ,esetleg szijat vennek ujat,mit szoltok belevagjak v.ujat mindenbol?
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2799 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 12:40:40 »

Hello.   Volna 1 kerdesem,vezermuszij szettett kene cserelnem a kombin ,mert nem tudom mikkor volt ,de azon gondolkodom hogy a 93-ason nemreg csereltem [v.20 ezer van benne] es onnan kiveszem es atpakolom a kombiba ,esetleg szijat vennek ujat,mit szoltok belevagjak v.ujat mindenbol?
ha nem szettben cserélsz, akkor az új szíj haza vágja a feszítőt. vagy mindenestől cseréld, vagy vegyél szettet.
de ha már ott jársz vízpumpát sem ártana cserélni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.