Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:37:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1672602 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2900 Dátum: 2013.04.06 szombat, 23:52:41 »

Hát, fát szedni se télen kell(ene..)  eplus2
Igaz-igaz, de akkor (is) érdekes eplus2
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2901 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 08:54:06 »

lehet mindent kérni...
azt ugye említettem már, hogy egyre kevesebb segítséget fogsz kapni, ha nem változtatsz egyes dolgokon. ja és nem vagyok jós...
a radiátort ellenőrizd legelőször!!!! ne máshol tapogassál. ha az meleg, mehetünk tovább!!! az, hogy a műszerfalon a mutató mit mutat vízhőfokra, legtöbbször köszönő viszonyban sincs a valósággal! tehát a két dolognak az ég világon semmi köze egymáshoz!!!
az egy egy másik "probléma". a termosztát és a két jeladónak semmi köze egymáshoz és ezek közöl csak a termosztátnak van köze a fűtésedhez. ennél egyszerűbben nem tudom elmondani, sem autószerelőnek, sem péknek.
azzal foglalkozz, amit mondunk. lecsekkolod, beírod, hogy mit tapasztaltál. meg fogod kapni a választ a hogyan továbbra. ha nem nézed meg/ ellenőrzöd le azokat a dolgokat, amiket javaslunk, magadra fogsz maradni.
azért(még mielőtt megkérdeznéd) mert egy egy hiba kizárása kizárhat más hibákat és egy egy dolog működése de a tünet jelenléte más hibákra mutat rá.
azt tudomásul kell venni, hogy a mondeo nem egy fakocka... és a kocka sem egyszerű!
mihelyt lehet megnézem a radiátort,bár azt is tudni kell h napiszinten minden nap az autót bütykölöm! minden nap csinálok,valamit-csak néha elborzadok h hova kéne nyulni-főleg ugy h nem tudom h kéne oda nyulni! meg próbálom kiszedni az oldalát a radiátornak,azt meg tapogatni. egyenlőre csak tapasztom a gátat,és körülötte omlik-nincs egyzserü dolgom fiúk... szomoru1
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2902 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 10:30:27 »

Igaz-igaz, de akkor (is) érdekes eplus2
nem talalom a radiatort!mindenhol müanyag burkojlat van!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2903 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:18:23 »

nem talalom a radiatort!mindenhol müanyag burkojlat van!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Bels%C5%91_f%C5%B1t%C5%91_radi%C3%A1tor_csere
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2904 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:44:15 »

ma azt hittem megáll bennem az ütő! bült a család és el szerttünk volna menni,és mikor be inditottam,elkezdett pörögni a motor,és mikor a gázpedálra pöccintettem h hátha beragadt,még jobban pörgött! gyorsan le is állitottam-és kinyitottam a motortetőt...aztán láttam h tegnap a csatlakozokat fujkáltam kontakt spray al,mert h mindegyik vastagon ganés volt,pl a hőmérő gomba csatija is,,és akkor láttam h elfelejtettem vissza tenni a ventillátor csatiját! viszont azt nem tudom h ez természetes e h igy pörög ha lent az a csati?? visszatéve rögtön jobb lett,de nagyon megijedtem. én az eddgiekből ugy vettem ki,hogy az oldal panelt kell levenni,és oda kell benyulni és ott a radiátor-de akkor félre értettem valamit! teszek fel két képet,és segitsetek megoldani mi az?!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2905 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:48:55 »

ma azt hittem megáll bennem az ütő! bült a család és el szerttünk volna menni,és mikor be inditottam,elkezdett pörögni a motor,és mikor a gázpedálra pöccintettem h hátha beragadt,még jobban pörgött! gyorsan le is állitottam-és kinyitottam a motortetőt...aztán láttam h tegnap a csatlakozokat fujkáltam kontakt spray al,mert h mindegyik vastagon ganés volt,pl a hőmérő gomba csatija is,,és akkor láttam h elfelejtettem vissza tenni a ventillátor csatiját! viszont azt nem tudom h ez természetes e h igy pörög ha lent az a csati?? visszatéve rögtön jobb lett,de nagyon megijedtem. én az eddgiekből ugy vettem ki,hogy az oldal panelt kell levenni,és oda kell benyulni és ott a radiátor-de akkor félre értettem valamit! teszek fel két képet,és segitsetek megoldani mi az?!
http://kepfeltoltes.hu/view/130407/csatlaozo_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130407/csatlakoz__2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2906 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:53:59 »

ezt a két csatlakozot az oldal panel kibontása után találtam a padlón. eléggé komolynak tünnek,nem tudom h nem hiányzik az valahonnan? mamikor be inditottam, és tul voltam a pörgős traumámon,azt vettem észre h hamarabb megy fel a mutató de még igy is csak a fehérig! és talán lehet h egy kis meleget is éreztem volna...vay agy rákom van wow1

a jeladókat cserélnem kell,az tuti..
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2907 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 14:55:52 »

ezt a két csatlakozot az oldal panel kibontása után találtam a padlón. eléggé komolynak tünnek,nem tudom h nem hiányzik az valahonnan? mamikor be inditottam, és tul voltam a pörgős traumámon,azt vettem észre h hamarabb megy fel a mutató de még igy is csak a fehérig! és talán lehet h egy kis meleget is éreztem volna...vay agy rákom van wow1

a jeladókat cserélnem kell,az tuti..
A csatikra passz, de ha nincs nagyon hideg kinn, akkor úgy tűnhet, hogy jó  a fűtés, fúj valamennyi melegecskét. Nálam is így volt, de az a hő télen kevés.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2908 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 14:58:25 »

A csatikra passz, de ha nincs nagyon hideg kinn, akkor úgy tűnhet, hogy jó  a fűtés, fúj valamennyi melegecskét. Nálam is így volt, de az a hő télen kevés.
ford feliratot nm találtam rajtuk,de gyárinak tünnek. nm lehet h a fütés é??
Naplózva
BPeter02
Vendég
« Új hozzászólás #2909 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 16:03:57 »


A széles lapos kábel a gyári rádió és erősítő közötti összekötő kábel.
Feltételezem, hogy nem gyári a rádiód, ezért nem volt bedugva sehová.
Viszont én ebben az esetben az erősítőt kiszerelném. (kesztyűtartó mögött találod, a kérdéses kábel másik fele megy bele + hangszórók és betáp egy másik csatival)
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2910 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 16:06:04 »

A széles lapos kábel a gyári rádió és erősítő közötti összekötő kábel.
Feltételezem, hogy nem gyári a rádiód, ezért nem volt bedugva sehová.
Viszont én ebben az esetben az erősítőt kiszerelném. (kesztyűtartó mögött találod, a kérdéses kábel másik fele megy bele + hangszórók és betáp egy másik csatival)

nem sajnos nincs rádiom,se magnóm. csak ott szanaszéjjel vagy 6-8 csatlakozó. van 3 fekete széles,ami képeken van az kettő,és az mellett kisebbek,van vagy három-négy... egy halom vezeték....
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2911 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 16:09:49 »

ezt a két csatlakozot az oldal panel kibontása után találtam a padlón. eléggé komolynak tünnek,nem tudom h nem hiányzik az valahonnan? mamikor be inditottam, és tul voltam a pörgős traumámon,azt vettem észre h hamarabb megy fel a mutató de még igy is csak a fehérig! és talán lehet h egy kis meleget is éreztem volna...vay agy rákom van wow1

a jeladókat cserélnem kell,az tuti..

hőmérőket mérd ki először, mert lehet, hogy csak egyik beteg. Egy mezei multiméterrel ki lehet mérni. Itt a táblázat: http://oldfuelinjection.com/?p=28
Egyik láb (piros) a jel tüskéhez (az ábrán SIG RTN), a másik meg a motorhoz érint. Hideg motornál 3-4V körül kell lennie a feszültségnek, 90 °C-nál (ahol a ventilátor kapcsol) 0,6V-nak. A kettő között szépen egyenletesen megy fel a hőmérséklet. Amikor kapcsol a ventilátor, kb. akkor kell a műszerfalon a mutatónak normál közepén (függőlegesen) állnia. HA valamelyik szenzor nem így viselkedik, akkor az rossz.
Viszont ha letapadt a termosztátod, azt szenzor cserével sem fogod meglátni, de ha kimérted a szenzort, hogy jó-e, abból már tudsz következtetni, hogy a szenzor a ludas, vagy valamelyik mechanikus elem.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
BPeter02
Vendég
« Új hozzászólás #2912 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 16:11:59 »

nem sajnos nincs rádiom,se magnóm. csak ott szanaszéjjel vagy 6-8 csatlakozó. van 3 fekete széles,ami képeken van az kettő,és az mellett kisebbek,van vagy három-négy... egy halom vezeték....


Nekem pont van egy felesleges, már az is megfordult a fejemben, hogy kidobom.  Roll Eyes
XVII ker, vagy Albertirsa felé jársz, akkor neked adom szívesen.
A szürke kábelt fogóval szereltem ki, de az erősítőt és a rádiót szakszerűen.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2913 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 16:23:14 »


Nekem pont van egy felesleges, már az is megfordult a fejemben, hogy kidobom.  Roll Eyes
XVII ker, vagy Albertirsa felé jársz, akkor neked adom szívesen.
A szürke kábelt fogóval szereltem ki, de az erősítőt és a rádiót szakszerűen.
privi...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2914 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 16:33:56 »


Nekem pont van egy felesleges, már az is megfordult a fejemben, hogy kidobom.  Roll Eyes
XVII ker, vagy Albertirsa felé jársz, akkor neked adom szívesen.
A szürke kábelt fogóval szereltem ki, de az erősítőt és a rádiót szakszerűen.
ez CD játszó,vagy Magnó?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2915 Dátum: 2013.04.09 kedd, 18:04:36 »

a boltban kaptam egy benzin szürőt,ami egy fém cucc. ezen a be,és ki vezetések sima fémcső! a gyári meg valami gyors csatis! össze lehet hozni az uj szürővel,vagy próbáljam kicseréltetni?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2916 Dátum: 2013.04.10 szerda, 07:53:54 »

a boltban kaptam egy benzin szürőt,ami egy fém cucc. ezen a be,és ki vezetések sima fémcső! a gyári meg valami gyors csatis! össze lehet hozni az uj szürővel,vagy próbáljam kicseréltetni?
a csati a csövön van, nem a szűrőn
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2917 Dátum: 2013.04.10 szerda, 08:07:41 »

a csati a csövön van, nem a szűrőn
  wow1 ohhh én azt tudom! és azt csak rá kell nyomni,és rajta is marad? nekem azelött a seicenton olyan szürő volt,aminek a be és kimenő csövén egy kis karima volt,és abb akadt bele a csőnek a csatlakozoja! h ne tudjon lecsuszni,le jönni róla. ez meg egy sima vascsö,amire jo ha a csatlakozo gumi tömitése tartja rajta... nem??
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2918 Dátum: 2013.04.10 szerda, 08:21:50 »

  wow1 ohhh én azt tudom! és azt csak rá kell nyomni,és rajta is marad? nekem azelött a seicenton olyan szürő volt,aminek a be és kimenő csövén egy kis karima volt,és abb akadt bele a csőnek a csatlakozoja! h ne tudjon lecsuszni,le jönni róla. ez meg egy sima vascsö,amire jo ha a csatlakozo gumi tömitése tartja rajta... nem??
rajta marad
a folyásirányra figyelj, semmi másra nem kell
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2919 Dátum: 2013.04.10 szerda, 08:25:12 »

rajta marad
a folyásirányra figyelj, semmi másra nem kell
ok...igaz a seicenton szét jött a csatlakozo,és egy darab gumicsövel toldottam meg-és ugy bilincseztem rá a szürőre,de ha itt is gigszer van,nem tudom mennyi cső van hozzá,ha variálni kell.? vagy mennyire oldodik könnyen a csatija?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2920 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 18:18:39 »

hello. ma akkorát szivtam mint állat! ki akartam cserélni a termosztátot,már minden sinen volt,mikor rádöbbentem a szomoru valoságra! a termosztát fedelet három csavar tartja,és az alsó hihetetlenül bele volt gyogyulva. ez nem lett volna baj ha nem fordul meg rajta a crovafej! onnantól se a csillag kulcs,se semmi sem fog rajta! próbáltam a házat is,de ott is a legalsó csavar a ludas! az se mozdult! igy végül össze raktam...hogy igy hogyan lesz csere...
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #2921 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 18:30:36 »

hello. ma akkorát szivtam mint állat! ki akartam cserélni a termosztátot,már minden sinen volt,mikor rádöbbentem a szomoru valoságra! a termosztát fedelet három csavar tartja,és az alsó hihetetlenül bele volt gyogyulva. ez nem lett volna baj ha nem fordul meg rajta a crovafej! onnantól se a csillag kulcs,se semmi sem fog rajta! próbáltam a házat is,de ott is a legalsó csavar a ludas! az se mozdult! igy végül össze raktam...hogy igy hogyan lesz csere...
Hanyas kulcsnyílású?
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2922 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 18:31:38 »

Hanyas kulcsnyílású?
8 as,de olyan kicsit kupos a csavar feje. a felső is nehezen mozdult meg,de az alsó nagyon gáz.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #2923 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 18:33:14 »

8 as,de olyan kicsit kupos a csavar feje. a felső is nehezen mozdult meg,de az alsó nagyon gáz.
Nem férsz hozzá CO-val? Óvatosan rápöttyinteni egy 8-as anyát, az majd megadja magát..
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2924 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 19:35:23 »

Nem férsz hozzá CO-val? Óvatosan rápöttyinteni egy 8-as anyát, az majd megadja magát..
dehogy! a hely sem sok,és a ház müanyag! hegeszteni nem lehet.sem levágni! valami speckós szeszám kellene olyan mint amivel anyákat vágnak le,anya roppantó,de abbol is kicsi azzal már talán lejönne! hacsak a feje nem törik le!
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #2925 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 19:39:10 »

dehogy! a hely sem sok,és a ház müanyag! hegeszteni nem lehet.sem levágni! valami speckós szeszám kellene olyan mint amivel anyákat vágnak le,anya roppantó,de abbol is kicsi azzal már talán lejönne! hacsak a feje nem törik le!
gumisom azt mondta, "kerékőrlopó", olyan kellene neked is kicsiben..
Én a főtengely szíjtárcsával szívtam ugyanezt, de ott nem volt pardon, 30-as anya...
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2926 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 19:42:05 »

gumisom azt mondta, "kerékőrlopó", olyan kellene neked is kicsiben..
Én a főtengely szíjtárcsával szívtam ugyanezt, de ott nem volt pardon, 30-as anya...
nem tudom,de ugy néz ki mehetek szervizbe egy termosztát cserével,amit itthon fél ora altt megoldottam volna! 2 órát szivtam azzal az egy csavarral,és végül semmi...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2927 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 19:43:19 »

dehogy! a hely sem sok,és a ház müanyag! hegeszteni nem lehet.sem levágni! valami speckós szeszám kellene olyan mint amivel anyákat vágnak le,anya roppantó,de abbol is kicsi azzal már talán lejönne! hacsak a feje nem törik le!

Milyen crowával próbáltad? Aminek olyan a belseje, mint a csillagkulcsnak? Ha igen, próbálj meg szerezni olyan fejet, aminek hatlapú a belseje, az nem fordul le olyan könnyen. Ha hatlapúval póbáltad, akkor nem szóltam.  vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2928 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 19:46:25 »

nem tudom,de ugy néz ki mehetek szervizbe egy termosztát cserével,amit itthon fél ora altt megoldottam volna! 2 órát szivtam azzal az egy csavarral,és végül semmi...
miért nem szeded ki a kocsiból a termosztátházat?
óvatosan befogod satuba és ki lehet szedni a csavart belőle ...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2929 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 19:47:02 »

Milyen crowával próbáltad? Aminek olyan a belseje, mint a csillagkulcsnak? Ha igen, próbálj meg szerezni olyan fejet, aminek hatlapú a belseje, az nem fordul le olyan könnyen. Ha hatlapúval póbáltad, akkor nem szóltam.  vigyor3
igazábol mindennel próbáltam,és a csillag kulcs is lefordul. rossz az a hatlap,vagy nem pont 8 as volt,nem tudom. a nyolcas lötyögött rajta,a 7 es rá sem ment!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2930 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 19:48:03 »

igazábol mindennel próbáltam,és a csillag kulcs is lefordul. rossz az a hatlap,vagy nem pont 8 as volt,nem tudom. a nyolcas lötyögött rajta,a 7 es rá sem ment!
ott is az alsó csavar szivatott! csak a csillag kulcs fért oda,az is lefordult róla! pasz..
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2931 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 19:52:56 »

igazábol mindennel próbáltam,és a csillag kulcs is lefordul. rossz az a hatlap,vagy nem pont 8 as volt,nem tudom. a nyolcas lötyögött rajta,a 7 es rá sem ment!

Valószínű, hogy 8-as volt, csak már a sok nyüstöléstől megkopott. A hatlapfejű nem fordul akkor sem le róla könnyen. Főleg úgy, hogy a 7-es rá se megy. Hidd el, hogy jobb a hatlapfejű az ilyen csavarokra, mert nagyobb felületen érintkezik (a csavar teljes oldalán), mint a csillag, ami csak a csavar sarkait fogja.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.11 csütörtök, 19:54:51 írta Lacika71 » Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2932 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 19:54:28 »

Valószínű, hogy 8-as volt, csak már a sok nyüstöléstől megkopott. A hatlapfejű nem fordul akkor sem le róla könnyen. Főleg úgy, hogy a 7-es rá se megy.
aa crova hatlapfejü volt,az is lefordult róla.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2933 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 19:56:14 »

aa crova hatlapfejü volt,az is lefordult róla.

Akkor jól elintézted a csavart. Nincs több tippem a hogyanra.  rinya
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2934 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 19:57:43 »

Akkor jól elintézted a csavart. Nincs több tippem a hogyanra.  rinya
a csavar be van rohadva,és lehet h én nyaltam le,de ha crovával nem lazult meg,és ugysem tudtam volna mást
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #2935 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 19:59:52 »

Akkor jól elintézted a csavart. Nincs több tippem a hogyanra.  rinya

izgalmas játék az ilyen.. próbáld 7-esre reszelni, ha éppenhogy rá tudd erőltetni a 7-es krovát, akkor meg fogak összeszorít, lazítás..
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
BPeter02
Vendég
« Új hozzászólás #2936 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 20:00:24 »

Akkor jól elintézted a csavart. Nincs több tippem a hogyanra.  rinya

Egyszerű a megoldás, le kell venni a termosztát házat!  Smiley
Nem nagy meló, aztán már a rossz csavar fejet le kell vágni a másik kettőt kitekerni és amikor lejött termosztáház eleje, akkor a csonkot fogóval ki lehet tekerni.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2937 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 20:10:00 »

Egyszerű a megoldás, le kell venni a termosztát házat!  Smiley
Nem nagy meló, aztán már a rossz csavar fejet le kell vágni a másik kettőt kitekerni és amikor lejött termosztáház eleje, akkor a csonkot fogóval ki lehet tekerni.
a termosztátház sem jött le! ott is az alsó csavar a ***!
Naplózva
BPeter02
Vendég
« Új hozzászólás #2938 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 20:17:05 »

a termosztátház sem jött le! ott is az alsó csavar a ***!

Gratulálok a stílusodhoz!
Én az egész termosztátházról beszélek és nem az elejéről.....

Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2939 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 20:20:42 »

Gratulálok a stílusodhoz!
Én az egész termosztátházról beszélek és nem az elejéről.....


én is gratulálok a tiedhez! én is arról beszélek! az a három csavar,sem jön ki! az alsó elnyalodik,de nem jön ki! lejönnek a szerszámok rola,és nibcs hely! te még nem szereltél ilyet? majd rájössz!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2940 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 20:23:19 »

én is gratulálok a tiedhez! én is arról beszélek! az a három csavar,sem jön ki! az alsó elnyalodik,de nem jön ki! lejönnek a szerszámok rola,és nibcs hely! te még nem szereltél ilyet? majd rájössz!
ott is az oldalában van három darab csavar,és ott is az alsó a gáz! nem lazul! lehet holnap meg próbálom.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2941 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 20:35:35 »

ott is az oldalában van három darab csavar,és ott is az alsó a gáz! nem lazul! lehet holnap meg próbálom.
szoktál benn járni pesten?
ránéznék majd valamikor
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2942 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 20:41:08 »

szoktál benn járni pesten?
ránéznék majd valamikor
igazábol nem járok,és ugy h ki van repedve a kipufogom,és napi szinten csinálni kell,kezdek fáradni!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2943 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 23:46:47 »

Gratulálok a stílusodhoz!
Én az egész termosztátházról beszélek és nem az elejéről.....
Bocsi, hogy belevau, de nem személyeskedni kell, hanem olvasni.
Már előtted is ketten ajánlották, amit te, holott már első alkalommal is leírta, hogy a termosztátházat is próbálta, de ott is megszívatta az alsó csavar.

Riszpekt!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2944 Dátum: 2013.04.12 péntek, 08:48:30 »

Bocsi, hogy belevau, de nem személyeskedni kell, hanem olvasni.
Már előtted is ketten ajánlották, amit te, holott már első alkalommal is leírta, hogy a termosztátházat is próbálta, de ott is megszívatta az alsó csavar.

Riszpekt!
taps worship
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2945 Dátum: 2013.04.12 péntek, 09:57:11 »

Bocsi, hogy belevau, de nem személyeskedni kell, hanem olvasni.
Már előtted is ketten ajánlották, amit te, holott már első alkalommal is leírta, hogy a termosztátházat is próbálta, de ott is megszívatta az alsó csavar.

Riszpekt!
gondolom te sem tudsz trükköt a termosztát háza,vagy fedél levételére? a fedél alsó csavarja teljesen lenyalodott,és a ház alsó csavarja is! de azt talán még valamivel meg lehet fogni,nem tudom!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2946 Dátum: 2013.04.12 péntek, 10:04:29 »

gondolom te sem tudsz trükköt a termosztát háza,vagy fedél levételére? a fedél alsó csavarja teljesen lenyalodott,és a ház alsó csavarja is! de azt talán még valamivel meg lehet fogni,nem tudom!
Gondolat.
Szedd le a hűtő felé vízcsövet a a termosztátfedélről. Úgy talán könnyebb az elnyalt csavarfejhez hozzáférni.
Áztatás - pl. csavarlazító - minden irányból. Hagyás hatni.
Aztán patentfogóval próbál. De jó szorosra állítsd ám, nehogy leforduljon róla - igaz, most nincs előttem, hogy mennyi hely is van a termosztátház körül, hogy fog odaférni a fogó.
Vagy ahogy ajánlották, reszelés, hogy rá tudd erőszakolni a 7-es kulcs/bit.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #2947 Dátum: 2013.04.12 péntek, 10:13:24 »

Gondolat.
Szedd le a hűtő felé vízcsövet a a termosztátfedélről. Úgy talán könnyebb az elnyalt csavarfejhez hozzáférni.
Áztatás - pl. csavarlazító - minden irányból. Hagyás hatni.
Aztán patentfogóval próbál. De jó szorosra állítsd ám, nehogy leforduljon róla - igaz, most nincs előttem, hogy mennyi hely is van a termosztátház körül, hogy fog odaférni a fogó.
Vagy ahogy ajánlották, reszelés, hogy rá tudd erőszakolni a 7-es kulcs/bit.
a csövet levettem,és a viz ből is kifolyt egy csomó. nagyon kis hely van,és nem hiszem h a fogo oda fér,de ha lesz ujra lelkierőm meg próbálom..reszelni?? szinte kizárt...nem lehet oda férni!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2948 Dátum: 2013.04.12 péntek, 10:20:35 »

a csövet levettem,és a viz ből is kifolyt egy csomó. nagyon kis hely van,és nem hiszem h a fogo oda fér,de ha lesz ujra lelkierőm meg próbálom..reszelni?? szinte kizárt...nem lehet oda férni!
akkor el kellene gondolkozni azon ha már úgyis kiengedted a vizet, hogy légszűrőházat, aksit, csöveket kiszeded és máris lesz hely
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2949 Dátum: 2013.04.12 péntek, 11:53:16 »

a csövet levettem,és a viz ből is kifolyt egy csomó. nagyon kis hely van,és nem hiszem h a fogo oda fér,de ha lesz ujra lelkierőm meg próbálom..reszelni?? szinte kizárt...nem lehet oda férni!
Azon gondolkodtam, hogy ez a csavar berohadás valószínűleg előrevetíti azt a problémát, ami nekem is volt.
A termosztát körüli tömítő gumigyűrű valószínűleg nem elég vastag, ezért nem csak a termosztáton át, hanem körülötte is átfolyik a víz.
Erre én úgy jöttem rá, hogy téli hidegben azt figyeltem meg, hogy városi közlekedés közben a vízhőfok mutató kb. felkúszott a N betűig - még nem melegedett be üzemi hőfokra, a termosztát sem nyitott ki (az látszik télen, mert olyankor esik picit a vízhőmérséklet, mert ugye ráengedi a hűtőben levő akár mínusz fokos vizet is, és olyankor visszább esik a mutató: Felmegy kb. OR közé, majd visszaesik az O elejére és onnan kúszik fel ismét).
Ilyenkor rámentem autópályára, oszt uzsgyi. A mutató pedig ment szépen visszafele.
Mikor már a 3. termosztát került volna sorra cserére, gondoltam egyet, és összevetettem a termosztátházban a termosztát helyének a nagyságát/mélységét és a tömítő vastagságát, és arra a következtetésre jutottam, hogy megvan a gond.
Egy régi tömítőgyűrűt kettévágtam, így lett belőle két karika. Az egyik felet beraktam a házba, aztán a termosztátot gumigyűrűstől, aztán a fedelet. Egyből jó lett mindennek a működése.

Valószínűsítem, hogy nálad is ilyesmi probléma lehetett (ha nincs még mindig), ettől rozsdált be az alsó csavar is. Legalábbis szerintem.

Mindenesetre, ahogy Yooccoo javasolta, kipakol légszűrőház (ha aksit nem muszáj, akkor ne bántsd, legalább nem kell újratanítanod a kocsit), aztán fogóval megmarkol a csavar, miután befújkáltad oldalról is, aztán teker, és reménykedik, hogy megindul beletörés helyett.

És pl. ezért is jó lenne egy szerelési útmutató, hogy lásd, hogy kell kiszedni a légszűrő házat - vagy lehet, wikiben is van róla cikk (nézd át).
Naplózva
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.