Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:58:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
52
53
54
55
56
57
58
[
59
]
60
61
62
63
64
65
66
...
88
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 1672654 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
legyozo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2900 Dátum:
2013.04.06 szombat, 23:52:41 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.04.06 szombat, 23:49:06
Hát, fát szedni se télen kell(ene..)
Igaz-igaz, de akkor (is) érdekes
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2901 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 08:54:06 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.04.06 szombat, 22:58:26
lehet mindent kérni...
azt ugye említettem már, hogy egyre kevesebb segítséget fogsz kapni, ha nem változtatsz egyes dolgokon. ja és nem vagyok jós...
a radiátort ellenőrizd legelőször!!!! ne máshol tapogassál. ha az meleg, mehetünk tovább!!! az, hogy a műszerfalon a mutató mit mutat vízhőfokra, legtöbbször köszönő viszonyban sincs a valósággal! tehát a két dolognak az ég világon semmi köze egymáshoz!!!
az egy egy másik "probléma". a termosztát és a két jeladónak semmi köze egymáshoz és ezek közöl csak a termosztátnak van köze a fűtésedhez. ennél egyszerűbben nem tudom elmondani, sem autószerelőnek, sem péknek.
azzal foglalkozz, amit mondunk. lecsekkolod, beírod, hogy mit tapasztaltál. meg fogod kapni a választ a hogyan továbbra. ha nem nézed meg/ ellenőrzöd le azokat a dolgokat, amiket javaslunk, magadra fogsz maradni.
azért(még mielőtt megkérdeznéd) mert egy egy hiba kizárása kizárhat más hibákat és egy egy dolog működése de a tünet jelenléte más hibákra mutat rá.
azt tudomásul kell venni, hogy a mondeo nem egy fakocka... és a kocka sem egyszerű!
mihelyt lehet megnézem a radiátort,bár azt is tudni kell h napiszinten minden nap az autót bütykölöm! minden nap csinálok,valamit-csak néha elborzadok h hova kéne nyulni-főleg ugy h nem tudom h kéne oda nyulni! meg próbálom kiszedni az oldalát a radiátornak,azt meg tapogatni. egyenlőre csak tapasztom a gátat,és körülötte omlik-nincs egyzserü dolgom fiúk...
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2902 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 10:30:27 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.04.06 szombat, 23:52:41
Igaz-igaz, de akkor (is) érdekes
nem talalom a radiatort!mindenhol müanyag burkojlat van!
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2903 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:18:23 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 10:30:27
nem talalom a radiatort!mindenhol müanyag burkojlat van!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Bels%C5%91_f%C5%B1t%C5%91_radi%C3%A1tor_csere
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2904 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:44:15 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.04.07 vasárnap, 12:18:23
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Bels%C5%91_f%C5%B1t%C5%91_radi%C3%A1tor_csere
ma azt hittem megáll bennem az ütő! bült a család és el szerttünk volna menni,és mikor be inditottam,elkezdett pörögni a motor,és mikor a gázpedálra pöccintettem h hátha beragadt,még jobban pörgött! gyorsan le is állitottam-és kinyitottam a motortetőt...aztán láttam h tegnap a csatlakozokat fujkáltam kontakt spray al,mert h mindegyik vastagon ganés volt,pl a hőmérő gomba csatija is,,és akkor láttam h elfelejtettem vissza tenni a ventillátor csatiját! viszont azt nem tudom h ez természetes e h igy pörög ha lent az a csati?? visszatéve rögtön jobb lett,de nagyon megijedtem. én az eddgiekből ugy vettem ki,hogy az oldal panelt kell levenni,és oda kell benyulni és ott a radiátor-de akkor félre értettem valamit! teszek fel két képet,és segitsetek megoldani mi az?!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2905 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:48:55 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 12:44:15
ma azt hittem megáll bennem az ütő! bült a család és el szerttünk volna menni,és mikor be inditottam,elkezdett pörögni a motor,és mikor a gázpedálra pöccintettem h hátha beragadt,még jobban pörgött! gyorsan le is állitottam-és kinyitottam a motortetőt...aztán láttam h tegnap a csatlakozokat fujkáltam kontakt spray al,mert h mindegyik vastagon ganés volt,pl a hőmérő gomba csatija is,,és akkor láttam h elfelejtettem vissza tenni a ventillátor csatiját! viszont azt nem tudom h ez természetes e h igy pörög ha lent az a csati?? visszatéve rögtön jobb lett,de nagyon megijedtem. én az eddgiekből ugy vettem ki,hogy az oldal panelt kell levenni,és oda kell benyulni és ott a radiátor-de akkor félre értettem valamit! teszek fel két képet,és segitsetek megoldani mi az?!
http://kepfeltoltes.hu/view/130407/csatlaozo_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130407/csatlakoz__2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2906 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:53:59 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 12:48:55
http://kepfeltoltes.hu/view/130407/csatlaozo_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130407/csatlakoz__2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ezt a két csatlakozot az oldal panel kibontása után találtam a padlón. eléggé komolynak tünnek,nem tudom h nem hiányzik az valahonnan? mamikor be inditottam, és tul voltam a pörgős traumámon,azt vettem észre h hamarabb megy fel a mutató de még igy is csak a fehérig! és talán lehet h egy kis meleget is éreztem volna...vay agy rákom van
a jeladókat cserélnem kell,az tuti..
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2907 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 14:55:52 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 12:53:59
ezt a két csatlakozot az oldal panel kibontása után találtam a padlón. eléggé komolynak tünnek,nem tudom h nem hiányzik az valahonnan? mamikor be inditottam, és tul voltam a pörgős traumámon,azt vettem észre h hamarabb megy fel a mutató de még igy is csak a fehérig! és talán lehet h egy kis meleget is éreztem volna...vay agy rákom van
a jeladókat cserélnem kell,az tuti..
A csatikra passz, de ha nincs nagyon hideg kinn, akkor úgy tűnhet, hogy jó a fűtés, fúj valamennyi melegecskét. Nálam is így volt, de az a hő télen kevés.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2908 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 14:58:25 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.04.07 vasárnap, 14:55:52
A csatikra passz, de ha nincs nagyon hideg kinn, akkor úgy tűnhet, hogy jó a fűtés, fúj valamennyi melegecskét. Nálam is így volt, de az a hő télen kevés.
ford feliratot nm találtam rajtuk,de gyárinak tünnek. nm lehet h a fütés é??
Naplózva
BPeter02
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2909 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 16:03:57 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 12:48:55
http://kepfeltoltes.hu/view/130407/csatlaozo_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130407/csatlakoz__2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A széles lapos kábel a gyári rádió és erősítő közötti összekötő kábel.
Feltételezem, hogy nem gyári a rádiód, ezért nem volt bedugva sehová.
Viszont én ebben az esetben az erősítőt kiszerelném. (kesztyűtartó mögött találod, a kérdéses kábel másik fele megy bele + hangszórók és betáp egy másik csatival)
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2910 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 16:06:04 »
Idézetet írta: BPeter02 - 2013.04.07 vasárnap, 16:03:57
A széles lapos kábel a gyári rádió és erősítő közötti összekötő kábel.
Feltételezem, hogy nem gyári a rádiód, ezért nem volt bedugva sehová.
Viszont én ebben az esetben az erősítőt kiszerelném. (kesztyűtartó mögött találod, a kérdéses kábel másik fele megy bele + hangszórók és betáp egy másik csatival)
nem sajnos nincs rádiom,se magnóm. csak ott szanaszéjjel vagy 6-8 csatlakozó. van 3 fekete széles,ami képeken van az kettő,és az mellett kisebbek,van vagy három-négy... egy halom vezeték....
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2911 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 16:09:49 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 12:53:59
ezt a két csatlakozot az oldal panel kibontása után találtam a padlón. eléggé komolynak tünnek,nem tudom h nem hiányzik az valahonnan? mamikor be inditottam, és tul voltam a pörgős traumámon,azt vettem észre h hamarabb megy fel a mutató de még igy is csak a fehérig! és talán lehet h egy kis meleget is éreztem volna...vay agy rákom van
a jeladókat cserélnem kell,az tuti..
hőmérőket mérd ki először, mert lehet, hogy csak egyik beteg. Egy mezei multiméterrel ki lehet mérni. Itt a táblázat:
http://oldfuelinjection.com/?p=28
Egyik láb (piros) a jel tüskéhez (az ábrán SIG RTN), a másik meg a motorhoz érint. Hideg motornál 3-4V körül kell lennie a feszültségnek, 90 °C-nál (ahol a ventilátor kapcsol) 0,6V-nak. A kettő között szépen egyenletesen megy fel a hőmérséklet. Amikor kapcsol a ventilátor, kb. akkor kell a műszerfalon a mutatónak normál közepén (függőlegesen) állnia. HA valamelyik szenzor nem így viselkedik, akkor az rossz.
Viszont ha letapadt a termosztátod, azt szenzor cserével sem fogod meglátni, de ha kimérted a szenzort, hogy jó-e, abból már tudsz következtetni, hogy a szenzor a ludas, vagy valamelyik mechanikus elem.
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
BPeter02
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2912 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 16:11:59 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.07 vasárnap, 16:06:04
nem sajnos nincs rádiom,se magnóm. csak ott szanaszéjjel vagy 6-8 csatlakozó. van 3 fekete széles,ami képeken van az kettő,és az mellett kisebbek,van vagy három-négy... egy halom vezeték....
Nekem pont van egy felesleges, már az is megfordult a fejemben, hogy kidobom.
XVII ker, vagy Albertirsa felé jársz, akkor neked adom szívesen.
A szürke kábelt fogóval szereltem ki, de az erősítőt és a rádiót szakszerűen.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2913 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 16:23:14 »
Idézetet írta: BPeter02 - 2013.04.07 vasárnap, 16:11:59
Nekem pont van egy felesleges, már az is megfordult a fejemben, hogy kidobom.
XVII ker, vagy Albertirsa felé jársz, akkor neked adom szívesen.
A szürke kábelt fogóval szereltem ki, de az erősítőt és a rádiót szakszerűen.
privi...
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2914 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 16:33:56 »
Idézetet írta: BPeter02 - 2013.04.07 vasárnap, 16:11:59
Nekem pont van egy felesleges, már az is megfordult a fejemben, hogy kidobom.
XVII ker, vagy Albertirsa felé jársz, akkor neked adom szívesen.
A szürke kábelt fogóval szereltem ki, de az erősítőt és a rádiót szakszerűen.
ez CD játszó,vagy Magnó?
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2915 Dátum:
2013.04.09 kedd, 18:04:36 »
a boltban kaptam egy benzin szürőt,ami egy fém cucc. ezen a be,és ki vezetések sima fémcső! a gyári meg valami gyors csatis! össze lehet hozni az uj szürővel,vagy próbáljam kicseréltetni?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2916 Dátum:
2013.04.10 szerda, 07:53:54 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.09 kedd, 18:04:36
a boltban kaptam egy benzin szürőt,ami egy fém cucc. ezen a be,és ki vezetések sima fémcső! a gyári meg valami gyors csatis! össze lehet hozni az uj szürővel,vagy próbáljam kicseréltetni?
a csati a csövön van, nem a szűrőn
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2917 Dátum:
2013.04.10 szerda, 08:07:41 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.04.10 szerda, 07:53:54
a csati a csövön van, nem a szűrőn
ohhh én azt tudom! és azt csak rá kell nyomni,és rajta is marad? nekem azelött a seicenton olyan szürő volt,aminek a be és kimenő csövén egy kis karima volt,és abb akadt bele a csőnek a csatlakozoja! h ne tudjon lecsuszni,le jönni róla. ez meg egy sima vascsö,amire jo ha a csatlakozo gumi tömitése tartja rajta... nem??
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2918 Dátum:
2013.04.10 szerda, 08:21:50 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.10 szerda, 08:07:41
ohhh én azt tudom! és azt csak rá kell nyomni,és rajta is marad? nekem azelött a seicenton olyan szürő volt,aminek a be és kimenő csövén egy kis karima volt,és abb akadt bele a csőnek a csatlakozoja! h ne tudjon lecsuszni,le jönni róla. ez meg egy sima vascsö,amire jo ha a csatlakozo gumi tömitése tartja rajta... nem??
rajta marad
a folyásirányra figyelj, semmi másra nem kell
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2919 Dátum:
2013.04.10 szerda, 08:25:12 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.04.10 szerda, 08:21:50
rajta marad
a folyásirányra figyelj, semmi másra nem kell
ok...igaz a seicenton szét jött a csatlakozo,és egy darab gumicsövel toldottam meg-és ugy bilincseztem rá a szürőre,de ha itt is gigszer van,nem tudom mennyi cső van hozzá,ha variálni kell.? vagy mennyire oldodik könnyen a csatija?
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2920 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 18:18:39 »
hello. ma akkorát szivtam mint állat! ki akartam cserélni a termosztátot,már minden sinen volt,mikor rádöbbentem a szomoru valoságra! a termosztát fedelet három csavar tartja,és az alsó hihetetlenül bele volt gyogyulva. ez nem lett volna baj ha nem fordul meg rajta a crovafej! onnantól se a csillag kulcs,se semmi sem fog rajta! próbáltam a házat is,de ott is a legalsó csavar a ludas! az se mozdult! igy végül össze raktam...hogy igy hogyan lesz csere...
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2921 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 18:30:36 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.11 csütörtök, 18:18:39
hello. ma akkorát szivtam mint állat! ki akartam cserélni a termosztátot,már minden sinen volt,mikor rádöbbentem a szomoru valoságra! a termosztát fedelet három csavar tartja,és az alsó hihetetlenül bele volt gyogyulva. ez nem lett volna baj ha nem fordul meg rajta a crovafej! onnantól se a csillag kulcs,se semmi sem fog rajta! próbáltam a házat is,de ott is a legalsó csavar a ludas! az se mozdult! igy végül össze raktam...hogy igy hogyan lesz csere...
Hanyas kulcsnyílású?
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2922 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 18:31:38 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.04.11 csütörtök, 18:30:36
Hanyas kulcsnyílású?
8 as,de olyan kicsit kupos a csavar feje. a felső is nehezen mozdult meg,de az alsó nagyon gáz.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2923 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 18:33:14 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.11 csütörtök, 18:31:38
8 as,de olyan kicsit kupos a csavar feje. a felső is nehezen mozdult meg,de az alsó nagyon gáz.
Nem férsz hozzá CO-val? Óvatosan rápöttyinteni egy 8-as anyát, az majd megadja magát..
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2924 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 19:35:23 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.04.11 csütörtök, 18:33:14
Nem férsz hozzá CO-val? Óvatosan rápöttyinteni egy 8-as anyát, az majd megadja magát..
dehogy! a hely sem sok,és a ház müanyag! hegeszteni nem lehet.sem levágni! valami speckós szeszám kellene olyan mint amivel anyákat vágnak le,anya roppantó,de abbol is kicsi azzal már talán lejönne! hacsak a feje nem törik le!
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2925 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 19:39:10 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.11 csütörtök, 19:35:23
dehogy! a hely sem sok,és a ház müanyag! hegeszteni nem lehet.sem levágni! valami speckós szeszám kellene olyan mint amivel anyákat vágnak le,anya roppantó,de abbol is kicsi azzal már talán lejönne! hacsak a feje nem törik le!
gumisom azt mondta, "kerékőrlopó", olyan kellene neked is kicsiben..
Én a főtengely szíjtárcsával szívtam ugyanezt, de ott nem volt pardon, 30-as anya...
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2926 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 19:42:05 »
Idézetet írta: speedtoto - 2013.04.11 csütörtök, 19:39:10
gumisom azt mondta, "kerékőrlopó", olyan kellene neked is kicsiben..
Én a főtengely szíjtárcsával szívtam ugyanezt, de ott nem volt pardon, 30-as anya...
nem tudom,de ugy néz ki mehetek szervizbe egy termosztát cserével,amit itthon fél ora altt megoldottam volna! 2 órát szivtam azzal az egy csavarral,és végül semmi...
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2927 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 19:43:19 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.11 csütörtök, 19:35:23
dehogy! a hely sem sok,és a ház müanyag! hegeszteni nem lehet.sem levágni! valami speckós szeszám kellene olyan mint amivel anyákat vágnak le,anya roppantó,de abbol is kicsi azzal már talán lejönne! hacsak a feje nem törik le!
Milyen crowával próbáltad? Aminek olyan a belseje, mint a csillagkulcsnak? Ha igen, próbálj meg szerezni olyan fejet, aminek hatlapú a belseje, az nem fordul le olyan könnyen. Ha hatlapúval póbáltad, akkor nem szóltam.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2928 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 19:46:25 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.11 csütörtök, 19:42:05
nem tudom,de ugy néz ki mehetek szervizbe egy termosztát cserével,amit itthon fél ora altt megoldottam volna! 2 órát szivtam azzal az egy csavarral,és végül semmi...
miért nem szeded ki a kocsiból a termosztátházat?
óvatosan befogod satuba és ki lehet szedni a csavart belőle ...
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2929 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 19:47:02 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.11 csütörtök, 19:43:19
Milyen crowával próbáltad? Aminek olyan a belseje, mint a csillagkulcsnak? Ha igen, próbálj meg szerezni olyan fejet, aminek hatlapú a belseje, az nem fordul le olyan könnyen. Ha hatlapúval póbáltad, akkor nem szóltam.
igazábol mindennel próbáltam,és a csillag kulcs is lefordul. rossz az a hatlap,vagy nem pont 8 as volt,nem tudom. a nyolcas lötyögött rajta,a 7 es rá sem ment!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2930 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 19:48:03 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.11 csütörtök, 19:47:02
igazábol mindennel próbáltam,és a csillag kulcs is lefordul. rossz az a hatlap,vagy nem pont 8 as volt,nem tudom. a nyolcas lötyögött rajta,a 7 es rá sem ment!
ott is az alsó csavar szivatott! csak a csillag kulcs fért oda,az is lefordult róla! pasz..
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2931 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 19:52:56 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.11 csütörtök, 19:47:02
igazábol mindennel próbáltam,és a csillag kulcs is lefordul. rossz az a hatlap,vagy nem pont 8 as volt,nem tudom. a nyolcas lötyögött rajta,a 7 es rá sem ment!
Valószínű, hogy 8-as volt, csak már a sok nyüstöléstől megkopott. A hatlapfejű nem fordul akkor sem le róla könnyen. Főleg úgy, hogy a 7-es rá se megy. Hidd el, hogy jobb a hatlapfejű az ilyen csavarokra, mert nagyobb felületen érintkezik (a csavar teljes oldalán), mint a csillag, ami csak a csavar sarkait fogja.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.11 csütörtök, 19:54:51 írta Lacika71
»
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2932 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 19:54:28 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.11 csütörtök, 19:52:56
Valószínű, hogy 8-as volt, csak már a sok nyüstöléstől megkopott. A hatlapfejű nem fordul akkor sem le róla könnyen. Főleg úgy, hogy a 7-es rá se megy.
aa crova hatlapfejü volt,az is lefordult róla.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2933 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 19:56:14 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.11 csütörtök, 19:54:28
aa crova hatlapfejü volt,az is lefordult róla.
Akkor jól elintézted a csavart. Nincs több tippem a hogyanra.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2934 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 19:57:43 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.11 csütörtök, 19:56:14
Akkor jól elintézted a csavart. Nincs több tippem a hogyanra.
a csavar be van rohadva,és lehet h én nyaltam le,de ha crovával nem lazult meg,és ugysem tudtam volna mást
Naplózva
speedtoto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2935 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 19:59:52 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.11 csütörtök, 19:56:14
Akkor jól elintézted a csavart. Nincs több tippem a hogyanra.
izgalmas játék az ilyen.. próbáld 7-esre reszelni, ha éppenhogy rá tudd erőltetni a 7-es krovát, akkor meg fogak összeszorít, lazítás..
Naplózva
Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V && Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
BPeter02
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2936 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 20:00:24 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.11 csütörtök, 19:56:14
Akkor jól elintézted a csavart. Nincs több tippem a hogyanra.
Egyszerű a megoldás, le kell venni a termosztát házat!
Nem nagy meló, aztán már a rossz csavar fejet le kell vágni a másik kettőt kitekerni és amikor lejött termosztáház eleje, akkor a csonkot fogóval ki lehet tekerni.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2937 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 20:10:00 »
Idézetet írta: BPeter02 - 2013.04.11 csütörtök, 20:00:24
Egyszerű a megoldás, le kell venni a termosztát házat!
Nem nagy meló, aztán már a rossz csavar fejet le kell vágni a másik kettőt kitekerni és amikor lejött termosztáház eleje, akkor a csonkot fogóval ki lehet tekerni.
a termosztátház sem jött le! ott is az alsó csavar a ***!
Naplózva
BPeter02
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2938 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 20:17:05 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.11 csütörtök, 20:10:00
a termosztátház sem jött le! ott is az alsó csavar a ***!
Gratulálok a stílusodhoz!
Én az egész termosztátházról beszélek és nem az elejéről.....
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2939 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 20:20:42 »
Idézetet írta: BPeter02 - 2013.04.11 csütörtök, 20:17:05
Gratulálok a stílusodhoz!
Én az egész termosztátházról beszélek és nem az elejéről.....
én is gratulálok a tiedhez! én is arról beszélek! az a három csavar,sem jön ki! az alsó elnyalodik,de nem jön ki! lejönnek a szerszámok rola,és nibcs hely! te még nem szereltél ilyet? majd rájössz!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2940 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 20:23:19 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.11 csütörtök, 20:20:42
én is gratulálok a tiedhez! én is arról beszélek! az a három csavar,sem jön ki! az alsó elnyalodik,de nem jön ki! lejönnek a szerszámok rola,és nibcs hely! te még nem szereltél ilyet? majd rájössz!
ott is az oldalában van három darab csavar,és ott is az alsó a gáz! nem lazul! lehet holnap meg próbálom.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2941 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 20:35:35 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.11 csütörtök, 20:23:19
ott is az oldalában van három darab csavar,és ott is az alsó a gáz! nem lazul! lehet holnap meg próbálom.
szoktál benn járni pesten?
ránéznék majd valamikor
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2942 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 20:41:08 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.04.11 csütörtök, 20:35:35
szoktál benn járni pesten?
ránéznék majd valamikor
igazábol nem járok,és ugy h ki van repedve a kipufogom,és napi szinten csinálni kell,kezdek fáradni!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2943 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 23:46:47 »
Idézetet írta: BPeter02 - 2013.04.11 csütörtök, 20:17:05
Gratulálok a stílusodhoz!
Én az egész termosztátházról beszélek és nem az elejéről.....
Bocsi, hogy belevau, de nem személyeskedni kell, hanem olvasni.
Már előtted is ketten ajánlották, amit te, holott már első alkalommal is leírta, hogy a termosztátházat is próbálta, de ott is megszívatta az alsó csavar.
Riszpekt!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2944 Dátum:
2013.04.12 péntek, 08:48:30 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.04.11 csütörtök, 23:46:47
Bocsi, hogy belevau, de nem személyeskedni kell, hanem olvasni.
Már előtted is ketten ajánlották, amit te, holott már első alkalommal is leírta, hogy a termosztátházat is próbálta, de ott is megszívatta az alsó csavar.
Riszpekt!
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2945 Dátum:
2013.04.12 péntek, 09:57:11 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.04.11 csütörtök, 23:46:47
Bocsi, hogy belevau, de nem személyeskedni kell, hanem olvasni.
Már előtted is ketten ajánlották, amit te, holott már első alkalommal is leírta, hogy a termosztátházat is próbálta, de ott is megszívatta az alsó csavar.
Riszpekt!
gondolom te sem tudsz trükköt a termosztát háza,vagy fedél levételére? a fedél alsó csavarja teljesen lenyalodott,és a ház alsó csavarja is! de azt talán még valamivel meg lehet fogni,nem tudom!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2946 Dátum:
2013.04.12 péntek, 10:04:29 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.12 péntek, 09:57:11
gondolom te sem tudsz trükköt a termosztát háza,vagy fedél levételére? a fedél alsó csavarja teljesen lenyalodott,és a ház alsó csavarja is! de azt talán még valamivel meg lehet fogni,nem tudom!
Gondolat.
Szedd le a hűtő felé vízcsövet a a termosztátfedélről. Úgy talán könnyebb az elnyalt csavarfejhez hozzáférni.
Áztatás - pl. csavarlazító - minden irányból. Hagyás hatni.
Aztán patentfogóval próbál. De jó szorosra állítsd ám, nehogy leforduljon róla - igaz, most nincs előttem, hogy mennyi hely is van a termosztátház körül, hogy fog odaférni a fogó.
Vagy ahogy ajánlották, reszelés, hogy rá tudd erőszakolni a 7-es kulcs/bit.
Naplózva
Rico
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2947 Dátum:
2013.04.12 péntek, 10:13:24 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2013.04.12 péntek, 10:04:29
Gondolat.
Szedd le a hűtő felé vízcsövet a a termosztátfedélről. Úgy talán könnyebb az elnyalt csavarfejhez hozzáférni.
Áztatás - pl. csavarlazító - minden irányból. Hagyás hatni.
Aztán patentfogóval próbál. De jó szorosra állítsd ám, nehogy leforduljon róla - igaz, most nincs előttem, hogy mennyi hely is van a termosztátház körül, hogy fog odaférni a fogó.
Vagy ahogy ajánlották, reszelés, hogy rá tudd erőszakolni a 7-es kulcs/bit.
a csövet levettem,és a viz ből is kifolyt egy csomó. nagyon kis hely van,és nem hiszem h a fogo oda fér,de ha lesz ujra lelkierőm meg próbálom..reszelni?? szinte kizárt...nem lehet oda férni!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2948 Dátum:
2013.04.12 péntek, 10:20:35 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.12 péntek, 10:13:24
a csövet levettem,és a viz ből is kifolyt egy csomó. nagyon kis hely van,és nem hiszem h a fogo oda fér,de ha lesz ujra lelkierőm meg próbálom..reszelni?? szinte kizárt...nem lehet oda férni!
akkor el kellene gondolkozni azon ha már úgyis kiengedted a vizet, hogy légszűrőházat, aksit, csöveket kiszeded és máris lesz hely
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2949 Dátum:
2013.04.12 péntek, 11:53:16 »
Idézetet írta: Rico - 2013.04.12 péntek, 10:13:24
a csövet levettem,és a viz ből is kifolyt egy csomó. nagyon kis hely van,és nem hiszem h a fogo oda fér,de ha lesz ujra lelkierőm meg próbálom..reszelni?? szinte kizárt...nem lehet oda férni!
Azon gondolkodtam, hogy ez a csavar berohadás valószínűleg előrevetíti azt a problémát, ami nekem is volt.
A termosztát körüli tömítő gumigyűrű valószínűleg nem elég vastag, ezért nem csak a termosztáton át, hanem körülötte is átfolyik a víz.
Erre én úgy jöttem rá, hogy téli hidegben azt figyeltem meg, hogy városi közlekedés közben a vízhőfok mutató kb. felkúszott a
N
betűig - még nem melegedett be üzemi hőfokra, a termosztát sem nyitott ki
(az látszik télen, mert olyankor esik picit a vízhőmérséklet, mert ugye ráengedi a hűtőben levő akár mínusz fokos vizet is, és olyankor visszább esik a mutató: Felmegy kb.
OR
közé, majd visszaesik az
O
elejére és onnan kúszik fel ismét)
.
Ilyenkor rámentem autópályára, oszt uzsgyi. A mutató pedig ment szépen visszafele.
Mikor már a 3. termosztát került volna sorra cserére, gondoltam egyet, és összevetettem a termosztátházban a termosztát helyének a nagyságát/mélységét és a tömítő vastagságát, és arra a következtetésre jutottam, hogy megvan a gond.
Egy régi tömítőgyűrűt kettévágtam, így lett belőle két karika. Az egyik felet beraktam a házba, aztán a termosztátot gumigyűrűstől, aztán a fedelet. Egyből jó lett mindennek a működése.
Valószínűsítem, hogy nálad is ilyesmi probléma lehetett (ha nincs még mindig), ettől rozsdált be az alsó csavar is. Legalábbis szerintem.
Mindenesetre, ahogy Yooccoo javasolta, kipakol légszűrőház
(ha aksit nem muszáj, akkor ne bántsd, legalább nem kell újratanítanod a kocsit)
, aztán fogóval megmarkol a csavar, miután befújkáltad oldalról is, aztán teker, és reménykedik, hogy megindul beletörés helyett.
És pl. ezért is jó lenne egy szerelési útmutató, hogy lásd, hogy kell kiszedni a légszűrő házat - vagy lehet, wikiben is van róla cikk (nézd át).
Naplózva
Oldalak:
1
...
52
53
54
55
56
57
58
[
59
]
60
61
62
63
64
65
66
...
88
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ