Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:46:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
33
34
35
36
37
38
39
[
40
]
41
42
43
44
45
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 946028 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1950 Dátum:
2016.11.27 vasárnap, 11:20:14 »
Idézetet írta: thomyka
Nem eszi a vízet egy kicsit srm
Télen természetes, ha gőzöl a kipufogó. Főleg, ha esetleg rövid távokat mész vele. Nekem a régi 1.8-as is ilyen volt télen, aztán ha hosszabb távon mentem vele, akkor gondolom elpárolgott minden lecsapódott víz a kipufogóból.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.27 vasárnap, 12:32:59 írta xrobe
»
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Daemoncar002
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1951 Dátum:
2016.11.27 vasárnap, 12:45:12 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.11.27 vasárnap, 11:20:14
Télen természetes, ha gőzöl a kipufogó. Főleg, ha esetleg rövid távokat mész vele. Nekem a régi 1.8-as is ilyen volt télen, aztán ha hosszabb távon mentem vele, akkor gondolom elpárolgott minden lecsapódott víz a kipufogóból.
Köszönöm a segítségeket
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1952 Dátum:
2016.11.29 kedd, 10:37:51 »
Uraim!
Cserélt már valaki sk, szelepfedél tömítést?
Kissé (nagyon) olajos a motor külseje és ez a legfelső pont, ahol kifolyni vélem az olajat.
Megoldható házilag - mármint könnyű?
Vannak buktatói?
köszönöm
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1953 Dátum:
2016.11.29 kedd, 10:44:39 »
Idézetet írta: Caruso - 2016.11.29 kedd, 10:37:51
Uraim!
Cserélt már valaki sk, szelepfedél tömítést?
Kissé (nagyon) olajos a motor külseje és ez a legfelső pont, ahol kifolyni vélem az olajat.
Megoldható házilag - mármint könnyű?
Vannak buktatói?
köszönöm
Én cseréltem az mk1-en. Elring márkájút raktam bele, nem vészes feladat. A probléma az volt, hogy pár hét/hónap után ugyanúgy folyt mellette az olaj. Azóta a kocsit eladtuk, ezzel együtt.
Sokan írták, hogy cserekor használjunk szelepfedél tömítő pasztát mellé, és akkor lesz jó, szóval én ma már így csinálnám.
UI: Utána nem árt egy olajcsere, hogy ami por belemegy az olajba, azt lecseréld. Szóval olajcsere előtt érdemes csinálni.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Bizsu1st
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1954 Dátum:
2016.11.29 kedd, 11:25:49 »
Köszönöm a válaszokat
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1955 Dátum:
2016.11.29 kedd, 14:44:58 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.11.29 kedd, 10:44:39
Én cseréltem az mk1-en. Elring márkájút raktam bele, nem vészes feladat. A probléma az volt, hogy pár hét/hónap után ugyanúgy folyt mellette az olaj. Azóta a kocsit eladtuk, ezzel együtt.
Sokan írták, hogy cserekor használjunk szelepfedél tömítő pasztát mellé, és akkor lesz jó, szóval én ma már így csinálnám.
UI: Utána nem árt egy olajcsere, hogy ami por belemegy az olajba, azt lecseréld. Szóval olajcsere előtt érdemes csinálni.
Köszönöm. Úgy is aktuális lassan az oil csere. Így megejthetem a kettőt 1ütt.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1956 Dátum:
2016.11.29 kedd, 17:06:56 »
Idézetet írta: Caruso - 2016.11.29 kedd, 14:44:58
Köszönöm. Úgy is aktuális lassan az oil csere. Így megejthetem a kettőt 1ütt.
Az olajsapka körül nem olajos?
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1957 Dátum:
2016.11.30 szerda, 08:06:55 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2016.11.29 kedd, 17:06:56
Az olajsapka körül nem olajos?
Ott nem, de kb a szelepfedél vonalától lefelé, körbe, az egész motorblokk.
Nem is akarok belegondolni, hogy esetleg komolyabb a probléma ...
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
puflee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1958 Dátum:
2016.11.30 szerda, 10:09:17 »
Sziasztok!
Kb egy hónapja általában reggeli elindulás után azt tapasztalom, hogy elindulás után pár perccel, ha megállok egy lámpánál vagy egy táblánál és újra indulnék el, akkor csak gurul az autó és egyszer csak hirtelen megugrik és megy tovább. Meleg motornál semmi probléma nincs ezzel. Ötlet, hogy ez mitől lehet? 1997-es 2.0 MK II-es Az egyik haverom azt mondja, hogy lehet gyertya probléma, de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is mielőtt nekiállnék a gyertyacserének. Esetleg ha tényleg az lenne milyen gyertyát ajánlotok?
Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1959 Dátum:
2016.11.30 szerda, 13:26:33 »
Idézetet írta: puflee - 2016.11.30 szerda, 10:09:17
Sziasztok!
Kb egy hónapja általában reggeli elindulás után azt tapasztalom, hogy elindulás után pár perccel, ha megállok egy lámpánál vagy egy táblánál és újra indulnék el, akkor csak gurul az autó és egyszer csak hirtelen megugrik és megy tovább. Meleg motornál semmi probléma nincs ezzel. Ötlet, hogy ez mitől lehet? 1997-es 2.0 MK II-es Az egyik haverom azt mondja, hogy lehet gyertya probléma, de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is mielőtt nekiállnék a gyertyacserének. Esetleg ha tényleg az lenne milyen gyertyát ajánlotok?
Előre is köszi a válaszokat.
Lehet csak én nem értem, de akkor ez a csak gurul most mit takar? Nyomod a gázt, és nem pörög fel a motor, vagy csak erőtlen, vagy rángat, vagy a motor pörög, de nem forgatja a kerekeket...?
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
puflee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1960 Dátum:
2016.11.30 szerda, 16:09:29 »
Jogos a kérdés, bocs, tehát nyomom a gázt és nem pörög fel és olyan 5-10 másodperc múlva ugrik egyet és mintha mi sem történt volna működik minden tökéletesen.
Idézetet írta: thomyka - 2016.11.30 szerda, 13:26:33
Lehet csak én nem értem, de akkor ez a csak gurul most mit takar? Nyomod a gázt, és nem pörög fel a motor, vagy csak erőtlen, vagy rángat, vagy a motor pörög, de nem forgatja a kerekeket...?
Naplózva
Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1961 Dátum:
2016.11.30 szerda, 18:16:47 »
Idézetet írta: puflee - 2016.11.30 szerda, 16:09:29
Jogos a kérdés, bocs, tehát nyomom a gázt és nem pörög fel és olyan 5-10 másodperc múlva ugrik egyet és mintha mi sem történt volna működik minden tökéletesen.
A gyertyákat megnézhetitek (plusz egy hézagállítás sose árt) de nem hiszem, hogy az lenne a probléma. Nekem kicsit úgy hangzik, mintha le lenne fojtva a motor. Melegen sose fordult ez elő?
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
puflee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1962 Dátum:
2016.11.30 szerda, 20:23:11 »
Melegen sose volt ezzel probléma. Munka miatt állatlába csak hétvégente használom a kocsit és most a hidegebb időszakban kezdte ezt csinálni.
Idézetet írta: Pumukli23 - 2016.11.30 szerda, 18:16:47
A gyertyákat megnézhetitek (plusz egy hézagállítás sose árt) de nem hiszem, hogy az lenne a probléma. Nekem kicsit úgy hangzik, mintha le lenne fojtva a motor. Melegen sose fordult ez elő?
Naplózva
Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1963 Dátum:
2016.12.02 péntek, 17:34:02 »
Az alapjárati levegőmotort is le kellene ellenőrizni mert ha az üzemanyag ellátás rendben, akkor vagy sok vagy kevés a levegő hideg motornál
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
puflee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1964 Dátum:
2016.12.02 péntek, 17:43:07 »
Lehet, hogy hülyeséget fogok most kérdezni,de ha a benzinszűrőt még az előző tulaj cserélte kb 4 éve attól is lehet ez?
Idézetet írta: Vagol - 2016.12.02 péntek, 17:34:02
Az alapjárati levegőmotort is le kellene ellenőrizni mert ha az üzemanyag ellátás rendben, akkor vagy sok vagy kevés a levegő hideg motornál
Naplózva
Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1965 Dátum:
2016.12.02 péntek, 20:03:07 »
Nem hülyeség, de nem valószínü, hogy eltömődött volna a benzinszűrő. Egy benzinnyomásmérést esetleg meg lehetne ejteni a diagnosztikával együtt és ha dob hibakódot, akkor talán forró nyomon el lehetne indulni.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
puflee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1966 Dátum:
2016.12.03 szombat, 11:26:56 »
Üdv!
Köszi a tippet, akkor ez lesz.
Üdv.: Norbi
Idézetet írta: Vagol - 2016.12.02 péntek, 20:03:07
Nem hülyeség, de nem valószínü, hogy eltömődött volna a benzinszűrő. Egy benzinnyomásmérést esetleg meg lehetne ejteni a diagnosztikával együtt és ha dob hibakódot, akkor talán forró nyomon el lehetne indulni.
Üdv: László
Naplózva
Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
Zorach
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1967 Dátum:
2016.12.04 vasárnap, 08:33:04 »
Sziasztok.Kb egy éve van nálam egy 1999-es 1.8 benzines mondeo.Eddig semmi baj nem volt vele,de tegnap haza értem és kb 20 perc után indultam volna el ám a kocsi beindulás után felpörgött majd olyan módon járt mintha kihagyna egy-két henger aztán hirtelen leállt egy kis autó durrogással ameddig viszont járt fütyülő hang is kisérte.Ha valaki tudna választ rá hogy merre induljak el a hiba kereséssel nagyon hálás lennék.
Köszönettel Zsolt(Érd)
«
Utoljára szerkesztve: 2016.12.04 vasárnap, 20:41:55 írta Zorach
»
Naplózva
saviboy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1968 Dátum:
2016.12.06 kedd, 16:56:00 »
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy mi a különbség RKF 1.8 benzin és RKA 1.8 benzin motor között?
Nekem be lett rakva az RKF az RKA helyére de viszont most hogy hidegek vannak a hideg indításkor 1500-2000 az alapjárat kb: 2-3 perig max aztán le esik 1250-re. Menetközben is érezni hogy 1500-as fordulaton viszi a motor a bódét gáz használat nélkül,és benyomott kuplungnál is tartja az 1500-öt míg meg nem áll a kocsi,ha megállok vele akkor kissé esik le 1250-re és csak utána esik le lassan 1000-900 körülire. Leteszem a kocsit parkolóban vagy garázsban,stb, és majd kb: 15-30 perc eltelte után indítom akkor meg már 900 az alapjárat,viszont menetközben visszatér néha néha hogy viszi a kocsit 1500-on gáz használat nélkül,de megállás után le is esik szinte egyből 900-ra.
CSERÉLVE LETTEK: Alapjárati motor, hőmérséklet érzékelők,pillangószelep helyzetérzékelő,termosztát 92 fokosra,karter szúszógószelep, T-gumi elem, Maf szenzor, gyertyák,kábelek,trafó, szívósor takarítva, vákumcsövek rendben,falsot nem szív sehol... Hibakód nincs!!!
Tavaly ősszel lett cserélve a motor a kocsiban, és egészen mostanáig nem is volt vele gond....
ECU-t és kábel köteget nem cseréltem... Az összes jeladó érzékelők mind az RKA motor-é! Sokan azt mondták nyugodtan be lehet rakni az RKF-es motort az RKA helyére csak a tartókat ill. generátor, szervószívattyút kell be rakni ami az RKf-é és kipufogót kell csak némileg át alakítani hogy fel érjen a kipufogórorhoz ami meg is lett csínáltatva! Mi lehet a gond???
Még egy kérdés: a váltom hidró kuplungos - rúdazatos és nehezen veszi hidegen az 1-2-est csak! Friss Ford piros olajat kapott 2 hónapja a kuplung is cserélve lett!!!
Köszi a megtisztelő figyelmet és a segítséget!!!
UI: a váltos kérdésemmel ha gond van a szabályzat miatt akkor elnézést kérek és fel teszem a váltókkal foglalkozó fórumba!
Üdv: Horváth Norbi
«
Utoljára szerkesztve: 2016.12.06 kedd, 17:07:36 írta saviboy86
»
Naplózva
https://t.me/pump_upp
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1969 Dátum:
2016.12.06 kedd, 17:26:39 »
Idézetet írta: saviboy86 - 2016.12.06 kedd, 16:56:00
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy mi a különbség RKF 1.8 benzin és RKA 1.8 benzin motor között?
Nekem be lett rakva az RKF az RKA helyére de viszont most hogy hidegek vannak a hideg indításkor 1500-2000 az alapjárat kb: 2-3 perig max aztán le esik 1250-re. Menetközben is érezni hogy 1500-as fordulaton viszi a motor a bódét gáz használat nélkül,és benyomott kuplungnál is tartja az 1500-öt míg meg nem áll a kocsi,ha megállok vele akkor kissé esik le 1250-re és csak utána esik le lassan 1000-900 körülire. Leteszem a kocsit parkolóban vagy garázsban,stb, és majd kb: 15-30 perc eltelte után indítom akkor meg már 900 az alapjárat,viszont menetközben visszatér néha néha hogy viszi a kocsit 1500-on gáz használat nélkül,de megállás után le is esik szinte egyből 900-ra.
CSERÉLVE LETTEK: Alapjárati motor, hőmérséklet érzékelők,pillangószelep helyzetérzékelő,termosztát 92 fokosra,karter szúszógószelep, T-gumi elem, Maf szenzor, gyertyák,kábelek,trafó, szívósor takarítva, vákumcsövek rendben,falsot nem szív sehol... Hibakód nincs!!!
Tavaly ősszel lett cserélve a motor a kocsiban, és egészen mostanáig nem is volt vele gond....
ECU-t és kábel köteget nem cseréltem... Az összes jeladó érzékelők mind az RKA motor-é! Sokan azt mondták nyugodtan be lehet rakni az RKF-es motort az RKA helyére csak a tartókat ill. generátor, szervószívattyút kell be rakni ami az RKf-é és kipufogót kell csak némileg át alakítani hogy fel érjen a kipufogórorhoz ami meg is lett csínáltatva! Mi lehet a gond???
Még egy kérdés: a váltom hidró kuplungos - rúdazatos és nehezen veszi hidegen az 1-2-est csak! Friss Ford piros olajat kapott 2 hónapja a kuplung is cserélve lett!!!
Köszi a megtisztelő figyelmet és a segítséget!!!
UI: a váltos kérdésemmel ha gond van a szabályzat miatt akkor elnézést kérek és fel teszem a váltókkal foglalkozó fórumba!
Üdv: Horváth Norbi
Gyárilag F kódos 2 literes benzinesem van és ugyanígy viselkedik. Hidegen indítás utáni első pár percben érezni hogy húzza a kasztnit. Nem tudom, hogy nálad ez összefügg-e a motor cserével, netán mindkettőnknél valami rossz, vagy az F az ilyen.
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1970 Dátum:
2016.12.07 szerda, 09:38:38 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2016.12.06 kedd, 17:26:39
Gyárilag F kódos 2 literes benzinesem van és ugyanígy viselkedik. Hidegen indítás utáni első pár percben érezni hogy húzza a kasztnit. Nem tudom, hogy nálad ez összefügg-e a motor cserével, netán mindkettőnknél valami rossz, vagy az F az ilyen.
Hmm.. Nagyjából ez ugyanaz a jelenség lehet, mint az elektromos témás fórumban is van a legutóbbi hozzászólások közt (2016. dec. 7-i állapot szerint). Nálam is megvan ez a probléma, jellemzően hideg időben kezd előjönni, nyáron szinte soha - csak ha nagyon alacsony fordulatról nagyobb fokozatban padlógáz közeli kigyorsítás történik. Néha segít enyhíteni/megszüntetni a tüneteket az, hogy menet közben gyújtás le, pár másodperc után gyújtás vissza, és az autó lendületét használva röffentem be a motort. A lentebb leírt motorcserénél berakott új alkatrészeknek *elvileg* meg kellett volna oldani a dolgot, innentől kezdve csak arra tudok gondolni, hogy az ECU zavarodik össze, és akkor is szivatóval (ill. a jó ég tudja, hogy mostanában azt mivel helyettesítik) járatja a motort, amikor már rég nem kéne.
Belekezdtem idén egy nagyfelújításba, mindent igyekszek gyári állapot-közelire hozni, vagy hozatni; ebbe bele fog tartozni, hogy pár hónapon belül egy teljeskörű diagnosztikára és analízisre elviszem az autót, felderítendő ezt a felpörgetős problémát. Remélhetőleg meglesz a forrása, és talán a gyógyítás módszere is. Mindenképp meg fogom itt osztani valamelyik témában a tapasztalatokat!
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1971 Dátum:
2016.12.08 csütörtök, 20:07:38 »
Idézetet írta: saviboy86 - 2016.12.06 kedd, 16:56:00
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy mi a különbség RKF 1.8 benzin és RKA 1.8 benzin motor között?
Nekem be lett rakva az RKF az RKA helyére de viszont most hogy hidegek vannak a hideg indításkor 1500-2000 az alapjárat kb: 2-3 perig max aztán le esik 1250-re. Menetközben is érezni hogy 1500-as fordulaton viszi a motor a bódét gáz használat nélkül,és benyomott kuplungnál is tartja az 1500-öt míg meg nem áll a kocsi,ha megállok vele akkor kissé esik le 1250-re és csak utána esik le lassan 1000-900 körülire. Leteszem a kocsit parkolóban vagy garázsban,stb, és majd kb: 15-30 perc eltelte után indítom akkor meg már 900 az alapjárat,viszont menetközben visszatér néha néha hogy viszi a kocsit 1500-on gáz használat nélkül,de megállás után le is esik szinte egyből 900-ra.
CSERÉLVE LETTEK: Alapjárati motor, hőmérséklet érzékelők,pillangószelep helyzetérzékelő,termosztát 92 fokosra,karter szúszógószelep, T-gumi elem, Maf szenzor, gyertyák,kábelek,trafó, szívósor takarítva, vákumcsövek rendben,falsot nem szív sehol... Hibakód nincs!!!
Tavaly ősszel lett cserélve a motor a kocsiban, és egészen mostanáig nem is volt vele gond....
ECU-t és kábel köteget nem cseréltem... Az összes jeladó érzékelők mind az RKA motor-é! Sokan azt mondták nyugodtan be lehet rakni az RKF-es motort az RKA helyére csak a tartókat ill. generátor, szervószívattyút kell be rakni ami az RKf-é és kipufogót kell csak némileg át alakítani hogy fel érjen a kipufogórorhoz ami meg is lett csínáltatva! Mi lehet a gond???
Még egy kérdés: a váltom hidró kuplungos - rúdazatos és nehezen veszi hidegen az 1-2-est csak! Friss Ford piros olajat kapott 2 hónapja a kuplung is cserélve lett!!!
Köszi a megtisztelő figyelmet és a segítséget!!!
UI: a váltos kérdésemmel ha gond van a szabályzat miatt akkor elnézést kérek és fel teszem a váltókkal foglalkozó fórumba!
Üdv: Horváth Norbi
Üdv:
Már próbáltam leírni neked, de a probléma még mindig ugyanaz:
- Reggel hideg motornál első indítás után NEM lehet magasabb az alapjárati fordulat 1500-nál. Ha feljebb van, akkor farsot szív, PONT. Meg kellene nézni a tőmítéseket, EGR szelepet, stb. Amíg az alapjárat feljebb lesz, addig nincs érelme cserélgetni az alkatrészeket, mert nem lesz jó addig.
Zsolio
Naplózva
saviboy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1972 Dátum:
2016.12.09 péntek, 18:49:27 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.12.08 csütörtök, 20:07:38
Üdv:
Már próbáltam leírni neked, de a probléma még mindig ugyanaz:
- Reggel hideg motornál első indítás után NEM lehet magasabb az alapjárati fordulat 1500-nál. Ha feljebb van, akkor farsot szív, PONT. Meg kellene nézni a tőmítéseket, EGR szelepet, stb. Amíg az alapjárat feljebb lesz, addig nincs érelme cserélgetni az alkatrészeket, mert nem lesz jó addig.
Zsolio
Üdv! falsot nem szív már sehol sem, szét fújkáltam neki az agyát féktisztítóval,rá ment vagy 3 flakon féktisztító... A szívótorkon lévő pillangószelepet is kompletten cserélve lett egy jól működő kocsiból... így sem lett jobb,viszont meleg motornál ezt nem csinálja!!! ötletem már nincs....
Naplózva
https://t.me/pump_upp
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1973 Dátum:
2016.12.09 péntek, 19:17:05 »
Idézetet írta: saviboy86 - 2016.12.09 péntek, 18:49:27
Üdv! falsot nem szív már sehol sem, szét fújkáltam neki az agyát féktisztítóval,rá ment vagy 3 flakon féktisztító... A szívótorkon lévő pillangószelepet is kompletten cserélve lett egy jól működő kocsiból... így sem lett jobb,viszont meleg motornál ezt nem csinálja!!! ötletem már nincs....
Ha minden alkatrész tökéletes és megfelelő értékeket produkál akkor meg kellene vizsgálni az ECU állapotát, első körben egy resetet alkalmazni és ha továbbra is magas fordulatszámot produkál akkor talán egy szofterfrissitést. A Ford ECU sajnos néha olyan meglepetéseket ami alkatrészhibára utalnak.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1974 Dátum:
2016.12.09 péntek, 20:11:39 »
Idézetet írta: saviboy86 - 2016.12.09 péntek, 18:49:27
Üdv! falsot nem szív már sehol sem, szét fújkáltam neki az agyát féktisztítóval,rá ment vagy 3 flakon féktisztító... A szívótorkon lévő pillangószelepet is kompletten cserélve lett egy jól működő kocsiból... így sem lett jobb,viszont meleg motornál ezt nem csinálja!!! ötletem már nincs....
Üdv,
Látatlanban csak azt tudom mondani, hogy hogy kellene működnie.
Zsolio
Naplózva
saviboy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1975 Dátum:
2016.12.09 péntek, 21:43:32 »
Idézetet írta: Vagol - 2016.12.09 péntek, 19:17:05
Ha minden alkatrész tökéletes és megfelelő értékeket produkál akkor meg kellene vizsgálni az ECU állapotát, első körben egy resetet alkalmazni és ha továbbra is magas fordulatszámot produkál akkor talán egy szofterfrissitést. A Ford ECU sajnos néha olyan meglepetéseket ami alkatrészhibára utalnak.
Üdv: László
Üdv! Reset alatt azt érted hogy akksi leköt kb. félórára? Mert az is meg volt már... ha nem erre gondoltál akkor kérlek fesd ki bővebben... Ecu-t hol és mennyiért frissítenek???
Köszi előre is...
Naplózva
https://t.me/pump_upp
saviboy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1976 Dátum:
2016.12.09 péntek, 21:46:13 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.12.09 péntek, 20:11:39
Üdv,
Látatlanban csak azt tudom mondani, hogy hogy kellene működnie.
Zsolio
Üdv! Ez az kellene,de nem, ez egy ribanc ;-)
Holnap kapok kölcsibe egy másik ecu-t tesztelésre, ha azzal jó akkor máris tudjuk mi ludas,csak még az a kérdés hogy menthető lesz e az ecu....
Naplózva
https://t.me/pump_upp
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1977 Dátum:
2016.12.10 szombat, 11:57:04 »
Idézetet írta: saviboy86 - 2016.12.09 péntek, 21:46:13
Üdv! Ez az kellene,de nem, ez egy ribanc ;-)
Holnap kapok kölcsibe egy másik ecu-t tesztelésre, ha azzal jó akkor máris tudjuk mi ludas,csak még az a kérdés hogy menthető lesz e az ecu....
Nem ECU baja lesz, szerintem.
Naplózva
HULK
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1978 Dátum:
2016.12.15 csütörtök, 08:47:55 »
Udv. 1997.2.0.i benzines 96Kw 131.Le fokozatos gazadasnal nem de hirtelen gazadasnal rangat dadog mintha nem mene mind4 henger van mikor csinalja fokozatos gazadasnal is gyertyak ujak trafot is csereltem kabelek ujak nem tudom mi lehet a baj varom segitsegeteket
Koszonom!
Naplózva
zsolesz2.0
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1979 Dátum:
2016.12.15 csütörtök, 20:47:33 »
Idézetet írta: HULK - 2016.12.15 csütörtök, 08:47:55
Udv. 1997.2.0.i benzines 96Kw 131.Le fokozatos gazadasnal nem de hirtelen gazadasnal rangat dadog mintha nem mene mind4 henger van mikor csinalja fokozatos gazadasnal is gyertyak ujak trafot is csereltem kabelek ujak nem tudom mi lehet a baj varom segitsegeteket
Koszonom!
Gyertyahézag mekkora?
Naplózva
1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
saviboy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1980 Dátum:
2016.12.16 péntek, 07:59:37 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.12.10 szombat, 11:57:04
Nem ECU baja lesz, szerintem.
Üdv! Megvolt az ECU csere hiba változatlan, hidegen magas alapjárat,melegen is sokszor tartja az 1500-öt most már csak néha megy le 900-ra. Fals levegőt nem szív sehol,hibakód még mindig nincs, volt reset is. Tanácstalan vagyok...
Naplózva
https://t.me/pump_upp
deerman
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1981 Dátum:
2016.12.16 péntek, 13:16:53 »
Idézetet írta: saviboy86 - 2016.12.16 péntek, 07:59:37
Üdv! Megvolt az ECU csere hiba változatlan, hidegen magas alapjárat,melegen is sokszor tartja az 1500-öt most már csak néha megy le 900-ra. Fals levegőt nem szív sehol,hibakód még mindig nincs, volt reset is. Tanácstalan vagyok...
Csak egy ötlet:
Abban a motorban egy rakás vákuumcső van a szívórendszerre kötve. Én azokat kezdeném el szisztematikusa végignézegetni, lehúzkodni, befogdosni. Ha minden jó, az ECU is, akkor az a szabályzási tartományán belül megpróbálná lejjebb vinni a fordulatszámot. Ha valahol plusz levegőhöz jut, akkor nem tudja.
Naplózva
saviboy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1982 Dátum:
2016.12.16 péntek, 17:48:48 »
Idézetet írta: deerman - 2016.12.16 péntek, 13:16:53
Csak egy ötlet:
Abban a motorban egy rakás vákuumcső van a szívórendszerre kötve. Én azokat kezdeném el szisztematikusa végignézegetni, lehúzkodni, befogdosni. Ha minden jó, az ECU is, akkor az a szabályzási tartományán belül megpróbálná lejjebb vinni a fordulatszámot. Ha valahol plusz levegőhöz jut, akkor nem tudja.
Köszi a segítséget,holnap átnyálazom az összes csövet,de nem hinném hogy valamelyik vákumcső lenne a lúdas,ugyan is szét fújkáltam féktísztítóval és nem volt változás az alapjáraton. Viszont ma haza felé jövet megállás után kb: 2 percig tartotta 2000-nél a fordulatot álló helyzetben...
Naplózva
https://t.me/pump_upp
koridor
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1983 Dátum:
2016.12.19 hétfő, 09:31:07 »
Eloxidálódott az akkusarú lekötöttem hogy letakarítsam és most nem akar visszaállni az alapjárat. Mentem vele kb 100-120 km-t de nem állt vissza. Megint lekötöttem az akkut mentem vele megint kb 60 km-t de most se áll vissza az alapjárat, leállas határán és 750 között hintázik. Fékezésnél ha benyomom a kuplungot van olyan hogy le is áll. Reggel simán indul, menetközem semmi gond, nincs furcsa zaj.
https://1drv.ms/v/s!Al8s5__bG23-jymHx-2Z73xCwSI5
Naplózva
2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1984 Dátum:
2016.12.19 hétfő, 09:59:15 »
Idézetet írta: koridor - 2016.12.19 hétfő, 09:31:07
Eloxidálódott az akkusarú lekötöttem hogy letakarítsam és most nem akar visszaállni az alapjárat. Mentem vele kb 100-120 km-t de nem állt vissza. Megint lekötöttem az akkut mentem vele megint kb 60 km-t de most se áll vissza az alapjárat, leállas határán és 750 között hintázik. Fékezésnél ha benyomom a kuplungot van olyan hogy le is áll. Reggel simán indul, menetközem semmi gond, nincs furcsa zaj.
https://1drv.ms/v/s!Al8s5__bG23-jymHx-2Z73xCwSI5
Próbáld meg a hivatalos
újratanítást
, jó eséllyel megoldja a problémát.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
koridor
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1985 Dátum:
2016.12.19 hétfő, 16:55:20 »
Idézetet írta: thomyka - 2016.12.19 hétfő, 09:59:15
Próbáld meg a hivatalos
újratanítást
, jó eséllyel megoldja a problémát.
Ok.
Csak tudnám hogy pesten honnan akaszak le 8 km csendes utat
Naplózva
2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1986 Dátum:
2016.12.19 hétfő, 17:27:52 »
Idézetet írta: koridor - 2016.12.19 hétfő, 16:55:20
Ok.
Csak tudnám hogy pesten honnan akaszak le 8 km csendes utat
Valószínű, hogy nem az újratanítással van a gond, ha ennyi km. után nem állt be az újabb 8 km. nem fogja megoldani. Én már számtalan esetben vettem le a sarut, nem is tanítottam és mindig használat közben visszaállt minden. Elsőre inkább az alapjárati levegőmotor környékén kellene szétnézni.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
koridor
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1987 Dátum:
2016.12.19 hétfő, 18:53:37 »
Idézetet írta: Vagol - 2016.12.19 hétfő, 17:27:52
Valószínű, hogy nem az újratanítással van a gond, ha ennyi km. után nem állt be az újabb 8 km. nem fogja megoldani. Én már számtalan esetben vettem le a sarut, nem is tanítottam és mindig használat közben visszaállt minden. Elsőre inkább az alapjárati levegőmotor környékén kellene szétnézni.
Üdv: László
Ok.
Hol van és mint nézzek meg rajta?
Naplózva
2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1988 Dátum:
2016.12.19 hétfő, 20:35:04 »
Idézetet írta: koridor - 2016.12.19 hétfő, 18:53:37
Ok.
Hol van és mint nézzek meg rajta?
Sajnos nekem 2,5 V6-van, majd talán az azonos autóval rendelkezők pontosabban meg tudják mondani a helyét, hogy a szívócsatornán hol helyezkedik el. Vezetékek, csatik ellenőrzése, a levegőmotor leszerelése és teljes tísztitása talán segít. Nem biztos, hogy ez a hiba , de első körben ezt kell kizárni.
Feladata az alapjárathoz szükséges levegő beáramlásának szabályozása elekromágneses szelep segítségével.
A probléma okozója pedig maga a nagy sebességű levegő ami keresztül áramlik rajta és úgyszólván kiszárítja a belső részt és egyszerűen el kezd szorulni..
Tisztítása egyszerű: kell egy 10-es csőkulcs és legegyszerűbb a WD 40 jelzésű kenő, olajozó anyag vagy műszerolaj.
A szerkezet lényege, hogy elektromágnes segítségével szabályozza a szelep nyitását. Mivel az elektromágnes belső átmérője éppen akkora, hogy a benne mozgó rúd mozogjon, a rúd felületén keletkező, lerakódó piszok(oxidréteg) szoruláshoz vezet. Ennek eltávolítása után a szerkezet teljesen üzemképessé válik.
Az elektromos csatlakozót eltávolítjátok.
A 10es kulccsal lelazítsátok a két rögzítő csavart, majd kis kocogtatással megmozdítjátok az alkatrészt és figyeltek a tömítő gyürükre melyek zárják a légjáratokat a fals levegőtll.
ha már levettétek az egységet tegyétek asztalra, vagy óvatosan satuba is foghatjátok, könnyebb tisztítás végett. A levegőjáratnál láttok egy vékony fám rudat végén egy gumi tappanccsal.
A rudat próbáljátok meg hegyes végű fogóval óvatosan végállásig kihúzni felületét puha ecsettel és alkohollal lemosni. Ha az alkohol elpárolgott jöhet a műszerolaj vagy a fent nevezett. A kenőanyagot kis mennyiségben 1-2 csepp vigyétek fel a felületre lehetőleg a mágnes torkolati részére majd a fogóval a rudat megmozgatva egyenletesen osszátok el a kenőanyagot a felületen. ha rúd már könnyedén mozog és beáll alapállásba akkor visszaszerelhető.
Ha a gumitappancs túl száraz arra javasolt gumiápoló használata!
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
saviboy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1989 Dátum:
2016.12.20 kedd, 05:33:57 »
Idézetet írta: koridor - 2016.12.19 hétfő, 18:53:37
Ok.
Hol van és mint nézzek meg rajta?
Szia! Az alapjárati motor a szívó oldalon van a légszűrőház alatt a fekete műanyag szívócsonkon alul alig látható helyen és nehezen hozzáférhető.
Google-be írd be hogy alapjárat nd mondeo,és megtalálod,vagy úgy hogy rossz alapjárat könyve.
Naplózva
https://t.me/pump_upp
saviboy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1990 Dátum:
2016.12.20 kedd, 05:38:09 »
Idézetet írta: deerman - 2016.12.16 péntek, 13:16:53
Csak egy ötlet:
Abban a motorban egy rakás vákuumcső van a szívórendszerre kötve. Én azokat kezdeném el szisztematikusa végignézegetni, lehúzkodni, befogdosni. Ha minden jó, az ECU is, akkor az a szabályzási tartományán belül megpróbálná lejjebb vinni a fordulatszámot. Ha valahol plusz levegőhöz jut, akkor nem tudja.
Üdv! Na úgy néz ki meg van a bűnös, a szívótoroknál és alapjáratinál szív falsot,annyira hogy az autó képes 1 hengerrel járni szegény keverék mellett. Vákuum csöveket ellenőriztem járó motornál és egyszer csak 3000-es fordulatra fel ment és nem is ment lejjebb, új tömítéseket már megrendeltem remélem most már jó lesz.
Naplózva
https://t.me/pump_upp
deerman
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1991 Dátum:
2016.12.20 kedd, 08:24:55 »
Idézetet írta: saviboy86 - 2016.12.20 kedd, 05:38:09
Üdv! Na úgy néz ki meg van a bűnös, a szívótoroknál és alapjáratinál szív falsot,annyira hogy az autó képes 1 hengerrel járni szegény keverék mellett. Vákuum csöveket ellenőriztem járó motornál és egyszer csak 3000-es fordulatra fel ment és nem is ment lejjebb, új tömítéseket már megrendeltem remélem most már jó lesz.
Naplózva
soldiergeza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1992 Dátum:
2016.12.20 kedd, 23:47:56 »
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!Mostanában elkezdte az autóm hidegindításnál,hogy nehezen indul.Értem ez alatt azt,hogy indítom pörgeti a motort de mintha nem kapna üzemanyagot.Ha rálépek a gázra többször akkor elkapja.Melegen semmi gond ,alapjárat rendben,Akksi új,Egr kipucolva.Újratanítást is elvégeztem a leírtak szerint.Egy ideig akkor nem csinálta most megint.Vagy lehet a -4 fokba hétköznapi dolog?A segítséget előre is köszönö.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2001, benzin
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1993 Dátum:
2016.12.21 szerda, 11:59:50 »
Idézetet írta: soldiergeza - 2016.12.20 kedd, 23:47:56
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!Mostanában elkezdte az autóm hidegindításnál,hogy nehezen indul.Értem ez alatt azt,hogy indítom pörgeti a motort de mintha nem kapna üzemanyagot.Ha rálépek a gázra többször akkor elkapja.Melegen semmi gond ,alapjárat rendben,Akksi új,Egr kipucolva.Újratanítást is elvégeztem a leírtak szerint.Egy ideig akkor nem csinálta most megint.Vagy lehet a -4 fokba hétköznapi dolog?A segítséget előre is köszönö.
Üzemanyagszűrőt javaslom ellenőrzésre/tisztításra/cserére, az még egy egyszerű mutatvány, és akár meg is oldhatja a problémát.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
soldiergeza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1994 Dátum:
2016.12.21 szerda, 16:03:33 »
Idézetet írta: thomyka - 2016.12.21 szerda, 11:59:50
Üzemanyagszűrőt javaslom ellenőrzésre/tisztításra/cserére, az még egy egyszerű mutatvány, és akár meg is oldhatja a problémát.
Szia!
Az üzemanyag szűrőt kb fél éve cseréltük.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2001, benzin
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1995 Dátum:
2016.12.21 szerda, 17:20:49 »
Idézetet írta: soldiergeza - 2016.12.20 kedd, 23:47:56
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!Mostanában elkezdte az autóm hidegindításnál,hogy nehezen indul.Értem ez alatt azt,hogy indítom pörgeti a motort de mintha nem kapna üzemanyagot.Ha rálépek a gázra többször akkor elkapja.Melegen semmi gond ,alapjárat rendben,Akksi új,Egr kipucolva.Újratanítást is elvégeztem a leírtak szerint.Egy ideig akkor nem csinálta most megint.Vagy lehet a -4 fokba hétköznapi dolog?A segítséget előre is köszönö.
A vízhőfok jeladó ECU-nak küldött jele is befolyásolja a hideginditást ott is érdemes lenne körülnézni, hogy jó-e a jeladó , csatlakozás. stb. és még inditásnál lehúzni a csatiját és akkor mit csinál. Szerintem egy próbát megérne és ha jó minden akkor tovább lehet lépni más irányba. Ha a gázpedált benyomod akkor az ECU a pillangószelep potmétere alapján kezdi adagolni a benzint ezért indul be. Jelenleg ennyit.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
soldiergeza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1996 Dátum:
2016.12.21 szerda, 18:18:26 »
Idézetet írta: Vagol - 2016.12.21 szerda, 17:20:49
A vízhőfok jeladó ECU-nak küldött jele is befolyásolja a hideginditást ott is érdemes lenne körülnézni, hogy jó-e a jeladó , csatlakozás. stb. és még inditásnál lehúzni a csatiját és akkor mit csinál. Szerintem egy próbát megérne és ha jó minden akkor tovább lehet lépni más irányba. Ha a gázpedált benyomod akkor az ECU a pillangószelep potmétere alapján kezdi adagolni a benzint ezért indul be. Jelenleg ennyit.
Üdv: László
Kedves László!
Köszönöm a segítségedet.Esetleg tudnál abban segíteni,hogy hol van ez a csatlakozó és hogyan tovább?Bocsánat ,de nem vagyok túl jártas ezzel kapcsolatban.Segítségedet előre is köszönöm.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2001, benzin
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1997 Dátum:
2016.12.21 szerda, 19:51:13 »
Ez csak egy ötlet, de az biztos hogy a hideg indítást befolyásolhatja. Először le kell húzni az elektromos csatlakozót és ha indul akkor itt is lehet probléma , jeladó, csatlakozó, vezeték stb. nem biztos de lehet a hiba oka. Mivel hideg a motor a befecskendezett benzin mennyiségének egy része kicsapódik a henger falán és a keverék túl szegény lesz az indításhoz. Sajnos nekem 2,5 V6 motorom van azon tudom, hogy a kettő db. jeladó hol van, de biztos segítenek a hasonló motorú kollégák. Vagy a Google-on rákeresel. Jelenleg ennyit tudok kapásból segíteni.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
saviboy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1998 Dátum:
2016.12.22 csütörtök, 16:36:43 »
Idézetet írta: deerman - 2016.12.20 kedd, 08:24:55
Üdv! MK1 1.8 benzin meg lett a magas alapjárati probléma oka és az 1 hengerrel való járás oka is! két helyen szív farsot!
Egyik helyen az Alapjárati motornál, a másik meg a szívószelepház alatt,és a 3.-as injektornál!
Mindenhova raktam zsír új gyári Ford tömítést,és semmit sem változott,szemügyre véve a dolgot a kis rész csavar anyák amik bele vannak gyárilag öntve vagy mit tom én,kicsit távot tartanak!
Mi a fenét lehet ezzel így kezdeni még?
Próbáltam hogy az illesztések közé kentem egy kis szelepfedélhez használható gumi hámot,de semmi változás teljes kötés idő után,hallani és érezni is lehet hogy még mindig farsot szív!
Köszi előre is!
Naplózva
https://t.me/pump_upp
deerman
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1999 Dátum:
2016.12.22 csütörtök, 17:05:27 »
Idézetet írta: saviboy86 - 2016.12.22 csütörtök, 16:36:43
Üdv! MK1 1.8 benzin meg lett a magas alapjárati probléma oka és az 1 hengerrel való járás oka is! két helyen szív farsot!
Egyik helyen az Alapjárati motornál, a másik meg a szívószelepház alatt,és a 3.-as injektornál!
Mindenhova raktam zsír új gyári Ford tömítést,és semmit sem változott,szemügyre véve a dolgot a kis rész csavar anyák amik bele vannak gyárilag öntve vagy mit tom én,kicsit távot tartanak!
Mi a fenét lehet ezzel így kezdeni még?
Próbáltam hogy az illesztések közé kentem egy kis szelepfedélhez használható gumi hámot,de semmi változás teljes kötés idő után,hallani és érezni is lehet hogy még mindig farsot szív!
Köszi előre is!
Nincs konkrét ötletem. Ennyi idős autónál az alkatrészek, akár műanyag, akár alumínium, szanaszét tudnak vetemedni. Nekem van egy fél sodrófa méretű csiszolólapom (3 db 8mm-es üveglap összeragasztva + csiszolóvászon ráragasztva, azon szoktam síkba csiszolni az öntvények felfekvő felületeit. Az szokott segíteni. Szívósornak, kipufogócsonknak sokszor akár bő egy miliméter hasa is tud lenni.
Ha az okot megtaláltad, az már egyenes út a sikerhez.
Naplózva
Oldalak:
1
...
33
34
35
36
37
38
39
[
40
]
41
42
43
44
45
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ