Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:48:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 946840 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1450 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:16:27 »

Sziasztok!
1,8-as, CLX, Zetec benzinmotorom elkezdett csörögni.
Csak terhelésnél, pl, erős gyorsítás vagy hegymenet.
Shell kútnál szoktam tankolni (Tescosnál, ez van mellettünk) - amennyiben fontos.
Tud valaki segíteni, hogy ez motor gond (akkor mi?) vagy 1xű benzinhiba?
Köszönöm a segítséget!

Nekem így kezdődött, először csak csörgött aztán dadogott gyorsításnál.Gyertya, gyertyakábel csere megoldotta.Azokból is csak a gyári.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1451 Dátum: 2014.05.06 kedd, 07:26:33 »

Nekem így kezdődött, először csak csörgött aztán dadogott gyorsításnál.Gyertya, gyertyakábel csere megoldotta.Azokból is csak a gyári.



Gyertyából csakis a Motorcraft Platinum-ot szabad megvenni (nem elég úgy kérni a boltban hogy gyári gyertyát kérek, sok Ford gyertya van)! A kábelszettel kapcsolatban már vannak fenntartásaim, én Kugler féle kábelszettet vettem, olcsóbb mint a gyári, és a fél év Cromax gari helyett kapsz rá 3év garit! Nagyon nem mindegy azt gondolom. Nálam a kábel kb 2 hónapja teljesít szolgálatot, eddig hibamentesen.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1452 Dátum: 2014.05.06 kedd, 08:38:18 »

Ajjaj!  rinya
Bíztam benne, hogy a benzincsere megoldja.
Egy kört, azért megér.
Egy darabig tankolom az OMV-t, oszt ha nem változik, gyertya és kábelcsere.  Embarrassed

Nem vagyok szakértő, viszont kíváncsi a természetem, ezért megkérdem:
Ilyenkor mi a baja a gyertyának meg a kábelnek?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1453 Dátum: 2014.05.06 kedd, 10:50:27 »


Gyertyából csakis a Motorcraft Platinum-ot szabad megvenni (nem elég úgy kérni a boltban hogy gyári gyertyát kérek, sok Ford gyertya van)! A kábelszettel kapcsolatban már vannak fenntartásaim, én Kugler féle kábelszettet vettem, olcsóbb mint a gyári, és a fél év Cromax gari helyett kapsz rá 3év garit! Nagyon nem mindegy azt gondolom. Nálam a kábel kb 2 hónapja teljesít szolgálatot, eddig hibamentesen.

Ez a fajta kell ST200-hoz is? Lassan kéne raknom bele új gyertyákat, de többfélét is láttam hivatalos helyeken h mi kell bele.. szhart meg már csak nem akarok venni Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1454 Dátum: 2014.05.06 kedd, 10:53:49 »

Ajjaj!  rinya
Bíztam benne, hogy a benzincsere megoldja.
Egy kört, azért megér.
Egy darabig tankolom az OMV-t, oszt ha nem változik, gyertya és kábelcsere.  Embarrassed

Nem vagyok szakértő, viszont kíváncsi a természetem, ezért megkérdem:
Ilyenkor mi a baja a gyertyának meg a kábelnek?

A kábelnek a szigetelése adja fel az elektronokkal vívott harcot pár helyen, így aztán át tud ütni. Ergo másik hengerben lesz a szikra mint kéne, így aztán az eredeti henger nem is gyújt be az adott ütemben. A gyertya meg csak simán elhasználódik (elvékonyodnak az elektródái, szigetelés elvékonyodik, stb), nem elég erős a szikrája, vagy néha nem is képes gyújtani, ekkor megint csak nem gyújt az adott henger.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1455 Dátum: 2014.05.06 kedd, 11:15:38 »

A kábelnek a szigetelése adja fel az elektronokkal vívott harcot pár helyen, így aztán át tud ütni. Ergo másik hengerben lesz a szikra mint kéne, így aztán az eredeti henger nem is gyújt be az adott ütemben. A gyertya meg csak simán elhasználódik (elvékonyodnak az elektródái, szigetelés elvékonyodik, stb), nem elég erős a szikrája, vagy néha nem is képes gyújtani, ekkor megint csak nem gyújt az adott henger.

Köszönöm, hogy kiokosítottál  worship
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1456 Dátum: 2014.05.06 kedd, 12:15:36 »

Ajjaj!  rinya
Bíztam benne, hogy a benzincsere megoldja.
Egy kört, azért megér.
Egy darabig tankolom az OMV-t, oszt ha nem változik, gyertya és kábelcsere.  Embarrassed

Nem vagyok szakértő, viszont kíváncsi a természetem, ezért megkérdem:
Ilyenkor mi a baja a gyertyának meg a kábelnek?
Megváltozik az elektródok vezetőképessége és gyengül a szikra vagy éppen létre se jön nyomás alatt, gyenge szikrától később jöhet létre a robbanás és ezáltal az égés sebessége sem lesz megfelelő.
Naplózva
Kisördög
Vendég
« Új hozzászólás #1457 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 22:32:41 »

Sziasztok!
Nekem egy 97 2.0 B autómata mondeóm van .
És olyan gondom van vele hogy a gázpedál megnyomására nem emelkedik a fordulat!
Előzmányek vagy csak kicsit vagy nem emelkedett a fordulat leállitottam gyujtás le vissza és ment!
Aztán egyre gyakrabban! Most már semmi!
Csak alapjárat van!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1458 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 22:48:40 »

Sziasztok!
Nekem egy 97 2.0 B autómata mondeóm van .
És olyan gondom van vele hogy a gázpedál megnyomására nem emelkedik a fordulat!
Előzmányek vagy csak kicsit vagy nem emelkedett a fordulat leállitottam gyujtás le vissza és ment!
Aztán egyre gyakrabban! Most már semmi!
Csak alapjárat van!


Pillangószelep helyzetérzékelő. Szerintem Smiley Mivel a gázpedál azt mozgatja, az eku meg küldi a benyát   
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1459 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 22:49:38 »

Sziasztok!
Nekem egy 97 2.0 B autómata mondeóm van .
És olyan gondom van vele hogy a gázpedál megnyomására nem emelkedik a fordulat!
Előzmányek vagy csak kicsit vagy nem emelkedett a fordulat leállitottam gyujtás le vissza és ment!
Aztán egyre gyakrabban! Most már semmi!
Csak alapjárat van!


az h autómata nem tudom változtat-e valamit a helyzeten. Az sem kizárt...
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kisördög
Vendég
« Új hozzászólás #1460 Dátum: 2014.06.03 kedd, 06:47:02 »

A pillangó szelep állásérzékelőt már cseréltem és semmi változás.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1461 Dátum: 2014.06.03 kedd, 09:18:23 »

A pillangó szelep állásérzékelőt már cseréltem és semmi változás.

Akkor egyéb elektromos gond lesz :/ és akkor sem reagál ha a pillangónál húzkodod kézzel, nem pedig a pedált? Próbáld meg kiiktatni csati lehúzással a kipörgés gátlót, illetve a tempomatot ha van, a motortérben.  Csak egy tipp.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kisördög
Vendég
« Új hozzászólás #1462 Dátum: 2014.06.03 kedd, 10:00:04 »

Igen azt nem néztem meg amikor irtam!
A kipőrgés gátló motorja volt megszorulva olyan állásba hogy nem engedte hogy gázt huzzak a pedál ugyan mozdult de a pillangó szelep éppen hogy egy nagyon nagyon kicsit. De a wd 40 csodákat tett !

Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1463 Dátum: 2014.06.03 kedd, 12:44:21 »

Igen azt nem néztem meg amikor irtam!
A kipőrgés gátló motorja volt megszorulva olyan állásba hogy nem engedte hogy gázt huzzak a pedál ugyan mozdult de a pillangó szelep éppen hogy egy nagyon nagyon kicsit. De a wd 40 csodákat tett !



szuper  Wink integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
jozs79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #1464 Dátum: 2014.06.03 kedd, 21:28:03 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni ha tud valaki segíteni!

Az autóval megálltam és a fordulatszám lassan emelkedett miközbn üresben volt.
3000-es fordulatnál adtam neki gázfröccsöt és lement 1500-ra de lejjebb nem ment.
Aztán beálltam az udvarra és leállt az autó.
Próbáltam indítani és nehezen indult be második hosszu indításra.
Ahogy beindult (nehezen), fekete füstje volt,és puffogott olyan mintha 1 henger nem ment volna, 2000-es furdulaton
tartottam a gázt akkor nem puffogott,amikor leengedtem alapjáratra akkor leállt.
1-2 hete kezdett olyat csinálni menet közben hogy tartottam a sebességet akkor szaggatott(rángatott).

Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1465 Dátum: 2014.06.03 kedd, 22:19:11 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni ha tud valaki segíteni!

Az autóval megálltam és a fordulatszám lassan emelkedett miközbn üresben volt.
3000-es fordulatnál adtam neki gázfröccsöt és lement 1500-ra de lejjebb nem ment.
Aztán beálltam az udvarra és leállt az autó.
Próbáltam indítani és nehezen indult be második hosszu indításra.
Ahogy beindult (nehezen), fekete füstje volt,és puffogott olyan mintha 1 henger nem ment volna, 2000-es furdulaton
tartottam a gázt akkor nem puffogott,amikor leengedtem alapjáratra akkor leállt.
1-2 hete kezdett olyat csinálni menet közben hogy tartottam a sebességet akkor szaggatott(rángatott).

Segítségeteket előre is köszönöm!


Ez jellemzően fojtószelep helyzetérzékelő hibának tűnik. Legalábbis első körben ott kéne vizsgálódni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

jozs79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #1466 Dátum: 2014.06.04 szerda, 21:18:25 »

Köszönöm szépen a segítséged Dávid!
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1467 Dátum: 2014.06.06 péntek, 08:42:13 »

Sziasztok!
Egy érdekes jelenségre szeretnék megoldást találni. A motor hidegen (15-18°C-os külső hőmérsékletnél) nehezebben indul. 3-4 másodpercig is tekeri mire elkapja. Ezt jellemzően reggelente csinálja, ha napközben állok meg vele 6-8 órára akkor utána indul pöccre. A termosztát házon lévő felső érzékelőt mértem, 18°C-on 38.7kohm. Egy kolléga mérte a jól működő autóján, nála 19°C-ra 39.3kohm jött ki. Én ezt jónak gondolom. Melegen (mutató középen) 1,92kohm volt az ellenállás. Kb 26°C-ban az ellenállás 27kohm volt, és indult pöccre, ez tegnap volt 14 órakor, és előző nap este álltam le vele 20 óra körül. Szerintetek hol kellene körülnéznem? Milyen jellegű problémára gondoljak?
Köszönöm.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1468 Dátum: 2014.06.06 péntek, 09:33:55 »

Sziasztok!
Egy érdekes jelenségre szeretnék megoldást találni. A motor hidegen (15-18°C-os külső hőmérsékletnél) nehezebben indul. 3-4 másodpercig is tekeri mire elkapja. Ezt jellemzően reggelente csinálja, ha napközben állok meg vele 6-8 órára akkor utána indul pöccre. A termosztát házon lévő felső érzékelőt mértem, 18°C-on 38.7kohm. Egy kolléga mérte a jól működő autóján, nála 19°C-ra 39.3kohm jött ki. Én ezt jónak gondolom. Melegen (mutató középen) 1,92kohm volt az ellenállás. Kb 26°C-ban az ellenállás 27kohm volt, és indult pöccre, ez tegnap volt 14 órakor, és előző nap este álltam le vele 20 óra körül. Szerintetek hol kellene körülnéznem? Milyen jellegű problémára gondoljak?
Köszönöm.
Indítózás előtt megvárod amíg az elektromos AC létrehozza a megfelelő nyomást, magyarul gyújtás állásban vársz pár másodpercet vagy egyből índítasz?
Gyújtógyertyákban mennyi km van?
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1469 Dátum: 2014.06.06 péntek, 10:00:51 »

Indítózás előtt megvárod amíg az elektromos AC létrehozza a megfelelő nyomást, magyarul gyújtás állásban vársz pár másodpercet vagy egyből índítasz?
Gyújtógyertyákban mennyi km van?



Indítózás előtt még az AWS tesztjét is megvárom. Smiley A gyertyákban kb 15e km van, a gyújtókábelben kb 2e km. A gyertya Motorcraft Platinum, a kábelszett Kugler. De a jelenség nem új keletű, csak most kezdett foglalkoztatni.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1470 Dátum: 2014.06.06 péntek, 10:40:21 »




Indítózás előtt még az AWS tesztjét is megvárom. Smiley A gyertyákban kb 15e km van, a gyújtókábelben kb 2e km. A gyertya Motorcraft Platinum, a kábelszett Kugler. De a jelenség nem új keletű, csak most kezdett foglalkoztatni.
Értelek, azért egy próbát megér megmérni az üzemanyagnyomást.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1471 Dátum: 2014.06.06 péntek, 10:52:21 »

Értelek, azért egy próbát megér megmérni az üzemanyagnyomást.


Az esetlegesen kicsi üzemanyag nyomás okozhat ilyet csak hideg motornál? Egyéb menettulajdonság változást nem vettem észre ami köthető lenne a kisebb nyomáshoz.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1472 Dátum: 2014.06.06 péntek, 10:58:07 »



Az esetlegesen kicsi üzemanyag nyomás okozhat ilyet csak hideg motornál? Egyéb menettulajdonság változást nem vettem észre ami köthető lenne a kisebb nyomáshoz.
A nyomástartással lehet probléma, próbáld majd meg, hogy indítás előtt 2- szer tedd gyújtásra és várd meg amíg a második alkalommal is kikapcsol az AC és utána indítsál.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1473 Dátum: 2014.06.06 péntek, 11:01:59 »

A nyomástartással lehet probléma, próbáld majd meg, hogy indítás előtt 2- szer tedd gyújtásra és várd meg amíg a második alkalommal is kikapcsol az AC és utána indítsál.


Kipróbálom. Köszi a tippet.
Naplózva
fityo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #1474 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 18:41:43 »

Üdv Uraim!
Szerdától boldog tulaja leszek ennek:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_16v_ghia_dig.klima.ulesf.aluf.vonoh.4xe-8036414
Tudnátok nekem segíteni,hogy miknek a karbantartásával kezdjük közös életünket?(olaj,szűrők,cserélve lesznek,vezérlést meg megsasolom milyen állapotba van)
Köszönöm!
Üdv fityo!
Naplózva

'99-es 1.8 16V benzin Turnier.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1475 Dátum: 2014.07.01 kedd, 13:52:55 »

Üdv Uraim!
Szerdától boldog tulaja leszek ennek:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_16v_ghia_dig.klima.ulesf.aluf.vonoh.4xe-8036414
Tudnátok nekem segíteni,hogy miknek a karbantartásával kezdjük közös életünket?(olaj,szűrők,cserélve lesznek,vezérlést meg megsasolom milyen állapotba van)
Köszönöm!
Üdv fityo!


Kötelező cserék egy mondeo vásárláskor: Olaj: FORD (5W30, de inkább a 10W40); olajszűrő: FORD; levegőszűrő; pollenszűrő; üzemanyagszűrő: FORD; Gyertyaszett: MOTORCRAFT PLATINUM; gyújtókábel szett: Kugler; vezérműszíj és az összes feszítőgörgő; hosszbordás szíj és a feszítője ha kicsit is kérdőjeles. Ahová írtam megjegyzést, oda csakis gyári alkatrészt, vagy az ajánlottat javaslom! Eltérhetsz a javasolt alkatrészektől, de nem fogsz jól járni. Ez tapasztalat! A gyertya tekintetében ne hagyd magad rábeszélni másik gyertyára, hiába jó bele. Nem lesz jó a motor működése. Ne érdekeljen hogy mikor volt a vezérlés cserélve! Ha nem akarsz magadnak egy motorgenerált, cserélsz mindent. Sok gyári alkatrész a www.cromax.hu oldalon keresztül megrendelhető. A kommersz alkatrészek bárhonnan beszerezhetők. De a túl alacsony ár ne ugrasszon bele. Érdemes a futóművet átvizsgáltatni, érzékeny rá az autó. Én is egy első futómű javítás előtt állok, jó kis hétvégi program lesz. Szívesen segítünk, és a tanácsainkat érdemes megfogadni! Továbbá ha van kedved várunk a facebook-on is: https://www.facebook.com/***
Naplózva
fityo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #1476 Dátum: 2014.07.01 kedd, 18:49:01 »



Kötelező cserék egy mondeo vásárláskor: Olaj: FORD (5W30, de inkább a 10W40); olajszűrő: FORD; levegőszűrő; pollenszűrő; üzemanyagszűrő: FORD; Gyertyaszett: MOTORCRAFT PLATINUM; gyújtókábel szett: Kugler; vezérműszíj és az összes feszítőgörgő; hosszbordás szíj és a feszítője ha kicsit is kérdőjeles. Ahová írtam megjegyzést, oda csakis gyári alkatrészt, vagy az ajánlottat javaslom! Eltérhetsz a javasolt alkatrészektől, de nem fogsz jól járni. Ez tapasztalat! A gyertya tekintetében ne hagyd magad rábeszélni másik gyertyára, hiába jó bele. Nem lesz jó a motor működése. Ne érdekeljen hogy mikor volt a vezérlés cserélve! Ha nem akarsz magadnak egy motorgenerált, cserélsz mindent. Sok gyári alkatrész a www.cromax.hu oldalon keresztül megrendelhető. A kommersz alkatrészek bárhonnan beszerezhetők. De a túl alacsony ár ne ugrasszon bele. Érdemes a futóművet átvizsgáltatni, érzékeny rá az autó. Én is egy első futómű javítás előtt állok, jó kis hétvégi program lesz. Szívesen segítünk, és a tanácsainkat érdemes megfogadni! Továbbá ha van kedved várunk a facebook-on is: https://www.facebook.com/***
Köszönöm szépen.Nem térek el az általad javasolt gyártóktól.Ahogy szerzem az infókat a gyertya és a gyújtókábel különösen gyenge pontja az autónak.Bárdi gondolom forgalmazza.Manualt esetleg tud valaki linkelni?
Köszönöm.
Üdv fityo!
Naplózva

'99-es 1.8 16V benzin Turnier.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1477 Dátum: 2014.07.01 kedd, 18:59:41 »

Köszönöm szépen.Nem térek el az általad javasolt gyártóktól.Ahogy szerzem az infókat a gyertya és a gyújtókábel különösen gyenge pontja az autónak.Bárdi gondolom forgalmazza.Manualt esetleg tud valaki linkelni?
Köszönöm.
Üdv fityo!


A manual huncut. Talán valaki tud neked adni. A Bárdi szinte biztos hogy nem fog neked tudni adni gyári alkatrészt, azért írtam a cromax-ot. A többivel nem lesz gond. A gyújtókábelt innen tudod megvenni: http://gyujtokabel.hu/index.html Fontos hogy az autó mikori évjárat, mert kettő féle trafócsatlakozás volt.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1478 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:07:11 »



A manual huncut. Talán valaki tud neked adni. A Bárdi szinte biztos hogy nem fog neked tudni adni gyári alkatrészt, azért írtam a cromax-ot. A többivel nem lesz gond. A gyújtókábelt innen tudod megvenni: http://gyujtokabel.hu/index.html Fontos hogy az autó mikori évjárat, mert kettő féle trafócsatlakozás volt.
a bárdi is hoz gyárit, ha olyat szeretnél. én is vettem már tőlük gyári alkatrészt. meg olyat is, ami jobb minőségű volt, mint a gyári
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1479 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:11:53 »

a bárdi is hoz gyárit, ha olyat szeretnél. én is vettem már tőlük gyári alkatrészt. meg olyat is, ami jobb minőségű volt, mint a gyári


Elvben a Bosch gyertya is jobb mint a gyári, az autó mégsem megy vele rendesen.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1480 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:12:55 »



Elvben a Bosch gyertya is jobb mint a gyári, az autó mégsem megy vele rendesen.
mi az, hogy elvben jobb? ilyen nincs
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1481 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:15:27 »

mi az, hogy elvben jobb? ilyen nincs


Úgy értem hogy a Bosch mint név, már utal arra hogy jobb minőséget gyárt mint pl a Morotcraft. De nyilván a tapasztalatokból kiderül hogy hiába lehet jobb ha az autó mégsem érzi ezt. Smiley
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1482 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:17:59 »



Úgy értem hogy a Bosch mint név, már utal arra hogy jobb minőséget gyárt mint pl a Morotcraft. De nyilván a tapasztalatokból kiderül hogy hiába lehet jobb ha az autó mégsem érzi ezt. Smiley
miért lenne jobb név? ki dönti el ezt? maximum ismertebb. nagyon sok mindenből nem jó a bosch. dízel porlasztóik is fhosok általában.
az a baj, hogy sokan rá vannak állva, mint a zombik a gyári cuccokra, egyszerűen azért, mert nem ismerik a jó minőségű dolgokat. nincs jó név, minden kategóriában más a jó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1483 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:19:46 »

miért lenne jobb név? ki dönti el ezt? maximum ismertebb. nagyon sok mindenből nem jó a bosch. dízel porlasztóik is fhosok általában


Nem fogalmaztam megfelelően, az ismertebb név a helyes szó, amit írtál.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1484 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:20:38 »



Nem fogalmaztam megfelelően, az ismertebb név a helyes szó, amit írtál.
ja, így a jelentése is más  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1485 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:22:58 »

amúgy, ha felkeresitek a nagyautó topic-ot, jobb árakon kaptok gyári alkatrészt a cromaxnál
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1486 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:24:25 »

amúgy, ha felkeresitek a nagyautó topic-ot, jobb árakon kaptok gyári alkatrészt a cromaxnál


Köszi, én majd biztosan meglesem. Már csak azokat az alkatrészeket veszem a cromax-tól aminek gyárinak kell lennie.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1487 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:27:29 »



Köszi, én majd biztosan meglesem. Már csak azokat az alkatrészeket veszem a cromax-tól aminek gyárinak kell lennie.
azért írtam a nagyautót. utángyártottra ott a bárdi elég jó kedvezménnyel
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
fityo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #1488 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:56:39 »

Srácok!
Túlságosan zöldfülű vagyok Mondeó téren.Mi az a "nagyautó"?Az elmúlt 2 autóvásárlásom nem igazán jött be.Tapasztalatokkal most nem fárasztalak benneteket de az elmúlt 3 évben volt cumi.Szakmámból adódóan értek valamelyest az autókhoz de a tapasztalat kicsit hiányzik.Amit most vettem Mondit bizonyítékok alapján megkímélt  kevés km-el jól extrázott.Ha nem ábrándulok ki belőle 1-2-3 hónap múlva akkor hosszú távon tervezek vele.Szeretem megadni a technikának amit megérdemel ezért a vezérlés jövő hónaptól aktuális,kell még pénzt gyűjteni addig is ott a bandit:)))
Naplózva

'99-es 1.8 16V benzin Turnier.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1489 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:58:39 »

Srácok!
Túlságosan zöldfülű vagyok Mondeó téren.Mi az a "nagyautó"?Az elmúlt 2 autóvásárlásom nem igazán jött be.Tapasztalatokkal most nem fárasztalak benneteket de az elmúlt 3 évben volt cumi.Szakmámból adódóan értek valamelyest az autókhoz de a tapasztalat kicsit hiányzik.Amit most vettem Mondit bizonyítékok alapján megkímélt  kevés km-el jól extrázott.Ha nem ábrándulok ki belőle 1-2-3 hónap múlva akkor hosszú távon tervezek vele.Szeretem megadni a technikának amit megérdemel ezért a vezérlés jövő hónaptól aktuális,kell még pénzt gyűjteni addig is ott a bandit:)))

http://mondeo.hu/index.php?topic=3097.0

http://www.nagyauto.hu/
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
fityo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #1490 Dátum: 2014.07.01 kedd, 20:06:31 »

Köszi!
Az árak nem annyira vészesek.Kedvezmény igénybe vehető náluk valahogy?
Naplózva

'99-es 1.8 16V benzin Turnier.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1491 Dátum: 2014.07.01 kedd, 20:12:15 »

Köszi!
Az árak nem annyira vészesek.Kedvezmény igénybe vehető náluk valahogy?
regisztrálj az e-mail-eddel, írj a nagyautó topicba ,és beállítanak neked 10%-ot alapból
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
fityo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #1492 Dátum: 2014.07.01 kedd, 22:40:39 »

regisztrálj az e-mail-eddel, írj a nagyautó topicba ,és beállítanak neked 10%-ot alapból
Bár nem nekem szántad nem hangzik rosszul de ha náluk van ami a bárdinál nincs hiába a (46%) kedvezmény:(
Amit vettem vezetett szervizkönyves,egy gazdás,női tulaj,174000 km állapot felmérés volt egy általam elismert jó szervizben(barátom dolgozik ott) futómű ell,festékvastagság mérés,diagnosztika (hiba nélküli).Ennek ellenére kicsit vérszegénynek érzem az autót.Hidegen melegen nem füstől,egyetlen negatívum a hátsó sárvédőn lévő enyhe korrozió.+ még a 3500+ feletti megtorpanás és mintha utána elhagyná az ereje.... hozzá kell tennem,hogy bár a motortér barkácsolásmentes a gyújtókábelen van szigetelőszalag.
Naplózva

'99-es 1.8 16V benzin Turnier.
fityo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #1493 Dátum: 2014.07.01 kedd, 22:44:10 »

Holnap remélhetőleg töltök fel képeket is, ha nevemen lesz az autó....
Naplózva

'99-es 1.8 16V benzin Turnier.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1494 Dátum: 2014.07.02 szerda, 08:30:43 »



Kötelező cserék egy mondeo vásárláskor: Olaj: FORD (5W30, de inkább a 10W40); olajszűrő: FORD; levegőszűrő; pollenszűrő; üzemanyagszűrő: FORD; Gyertyaszett: MOTORCRAFT PLATINUM; gyújtókábel szett: Kugler; vezérműszíj és az összes feszítőgörgő; hosszbordás szíj és a feszítője ha kicsit is kérdőjeles. Ahová írtam megjegyzést, oda csakis gyári alkatrészt, vagy az ajánlottat javaslom! Eltérhetsz a javasolt alkatrészektől, de nem fogsz jól járni. Ez tapasztalat! A gyertya tekintetében ne hagyd magad rábeszélni másik gyertyára, hiába jó bele. Nem lesz jó a motor működése. Ne érdekeljen hogy mikor volt a vezérlés cserélve! Ha nem akarsz magadnak egy motorgenerált, cserélsz mindent. Sok gyári alkatrész a www.cromax.hu oldalon keresztül megrendelhető. A kommersz alkatrészek bárhonnan beszerezhetők. De a túl alacsony ár ne ugrasszon bele. Érdemes a futóművet átvizsgáltatni, érzékeny rá az autó. Én is egy első futómű javítás előtt állok, jó kis hétvégi program lesz. Szívesen segítünk, és a tanácsainkat érdemes megfogadni! Továbbá ha van kedved várunk a facebook-on is: https://www.facebook.com/***

Szerintem az olajjal maradjon csak az 5W30-nál, ugyanis a hidrotőkék azzal működnek a legmegfelelőbben!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1495 Dátum: 2014.07.02 szerda, 09:00:58 »

A manual huncut.
...
Miért is huncut a manual?
Pl. itt a honlapon is megtalálható, a legalsó ezen a linken.
Naplózva
fityo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #1496 Dátum: 2014.07.02 szerda, 13:28:47 »

Miért is huncut a manual?
Pl. itt a honlapon is megtalálható, a legalsó ezen a linken.
Köszi!
Ez se rossz!
Javítási kézikönyv esetleg:-)?
Naplózva

'99-es 1.8 16V benzin Turnier.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #1497 Dátum: 2014.07.02 szerda, 21:13:34 »

Miért is huncut a manual?
Pl. itt a honlapon is megtalálható, a legalsó ezen a linken.


Én valamiért service manual-ra gondoltam. Cheesy
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1498 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 08:39:11 »

Sziasztok!
Egy kis esettanulmány és a végére egy kérdés.
Már írtam ide, hogy elkezdett csörögni a motorom. Januárban vettem, akkor semmi baja nem volt, aztán egy hónap alatt kezdett rohamosan romlani. Olyan szinten elgyengült a csörgés mellé, hogy egy erősebb lejtőn, vissza kellett váltanom 3-asba és mellé 190-es, dízel Merci hangja lett.
Kaptam 5leteket, tanácsokat.
Első körben a benzinnel próbáltam játszani. Mivel minden Magyarországon kapható benzin MOL-os, az OMV-hez mentem. Itt a Super 95-ös csak 50%-ban MOL, 50%-ban Schwechat-i. A Super 100-as, 100%-ban Schwechat-i benzin. Ezért is drágább, cca 40 Ft-al.
Jó pár alkalommal 100-assal töltöttem meg a tankot. Picit javult, de maradt a csörgés.
Következő lépés a gyertya és gyertyakábelek cseréje. A kábeleken nem volt szemmel látható sérülés, de a gyertyákon ott, ahol a porcelán találkozik a fémmel, egy 2-3 mm-es sávban elbarnult. Gondolom ez volt a legfőbb baja.
Jelentősen javult. Visszatért a dinamika, az erő. DE! Maradt egy pici csörgés.  falbav Szigorúan erősebb gázadásnál. Az „eredeti” csörgéshez képest csak 1-2 %-osnak mondanám a hangot, de nekem bántja a fülem. És itt jön a kérdésem.
Mi a következő lépcső? Van 5lete valakinek?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1499 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 11:28:34 »

Én valamiért service manual-ra gondoltam. Cheesy
Az, hogy te milyen "huncut manual"-okra gondolsz, inkább maradjon a saját titkod :-).

Javítási kézikönyv esetleg:-)?
Na ez már az érdekesebb kategória! Grin
Gugli és mindenféle orosz/egyéb oldal a barátod nyes.
Vagy Maróti könyvesbolt.
Esetleg apróhirdetési oldalak.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.