Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 11:19:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4224484 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2009.10.16 péntek, 10:53:20 »

Trend-ben is van/lehet digit klima  Wink
Aze kerdeztem, mert sokan nem tudjak hasznalni a klimatika rendszert, es indokolatlanul jaratjak a kompresszort, ami ugye noveli a fogyit.  wave Persze picit megteveszto maga a klima vezerlo is, mert az ember azt hiszi, hogy ha melegre allitja, akkor nem kapcsol be a kompresszor, pedig de  Cheesy
Azért az a/c meg eco állás elég különböző. 1 nyár után az analfabéta tulaj is rájön, mi a különbség. eco-ban szellőztet, A/C-n meg hűt. Vagy fűt (párátlanít), ha úgy állítod be. tehát tipikus RTFM eset.

Kérdés viszont, hogy ha külsőnél melegebb hőmérsékletre állítom a hőfokot ÉS a/c állásba állítom a vezérlőt, mennyire terheli a motort. A hűtőgépeknél az elérendő hőmérséklet különbséggel változik az energiafelvétel (logikus...), így ha negatív a különbség, mi lesz?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
domino
Vendég
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2009.10.16 péntek, 10:57:26 »

Ez is trabi, csak nyugati gyartmany  vigyor3
szigoruan korongos  Wink Nezesd meg a gyujtast, uzemanyag nyomast, trafot, kabeleket, gyertyakat... De az 1.8 nem egy erogep. En azon csodalkozom, hogy egyaltalan meg biiir mozdulni  vigyor3 wave

Nem hiszem, hogy a gyujtás környékén vagy az üzemanyagrendszerbem gond lehet, hacsak nem az , hogy marha jól fogyaszt. Lábujhegyes vezetési stílussal 6,9 a fogyasztás vegyes városi, és hegyi autózás mellett. Majd ránézetek azokra a korongokra.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2009.10.16 péntek, 11:00:23 »

Azért az a/c meg eco állás elég különböző. 1 nyár után az analfabéta tulaj is rájön, mi a különbség. eco-ban szellőztet, A/C-n meg hűt. Vagy fűt (párátlanít), ha úgy állítod be. tehát tipikus RTFM eset.

Kérdés viszont, hogy ha külsőnél melegebb hőmérsékletre állítom a hőfokot ÉS a/c állásba állítom a vezérlőt, mennyire terheli a motort. A hűtőgépeknél az elérendő hőmérséklet különbséggel változik az energiafelvétel (logikus...), így ha negatív a különbség, mi lesz?

A tapasztalat az, hogy ilyenkor is hasznalja a kompresszort  vigyor3 Okos megoldas  vigyor3 Nem 1 usernek mutattam mar, hogyan tudja kikapcsozni a kompresszort  vigyor3 Az ujabb klima vezerlon van egy ECO gomb, de az nemtom pontosan mit muvel a kompresszorral. A regieken nincs. Ha AUTO allasban van es kint kellemes a homerseklet, netan huvoskes az ido, attol meg a rendszer fut es hut is eccerre vigyor3 Ilyenkor 2x meg kell nyomni az A/C gombot. Eloszor direkte bekapcsolod, majd kikapcsolod a kompresszort. Ilyenkor eltunik az AUTO felirat, de attol meg minden automatice muxik. A levego irany, a venti sebesseg stb. Egyedul a kompresszort nem kapcsolja be. Kicsit hulyen mukodik es sokan azt hiszik, ha AUTO-n van es nincs meleg, akko nem megy a kompresszor... vigyor3
Naplózva

blah blah blah
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2009.10.16 péntek, 11:56:43 »

Nálam is van hasonló jelenség 10-11 litert kajál az 1,8 asom, viszont mikor megvettem 5 évvel ezelőtt ha mentem Anglia - Magyarország 700 km-ert megtettem 1 tankkal 130 as tempóba.
Na ez most 550- re csökkent!
Semmi hangja nem volt a szívósoromnak vagyis tényleg motorburkolat nélkül éppen, hogy picit kelepelt.
Ma leszedtem a szívósort nem bántam meg 5 mm- ert kotyogott már, de még mindegyik megvolt, kidobáltam belőle mindent és ledugóztam. Holnap beindítom és meglátom milyen lett, azt mondják emiatt ehet többet a moci.
(A tömítő szárad azért kell várnom).

Ha kell valakinek kép a szívósor dugózásról küldök emailbe.

npn007@ntlworld.com

Szia

Engem is érdekelne:
kotta_cs@hotmail.com

Köszi
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2009.10.16 péntek, 18:29:47 »

Szóval akkor összefoglalnám a dolgokat:
Fél éve van nálam a kocsi, kezdetben a fogyasztás 8-9L között volt (klíma szinte nem is volt használva), ez az érték az idő múlásával, szemmel láthatóan nőtt, nem ugrásszerűen, hanem folyamatosan. 1 hónapja még 11L volt, viszont tegnap ürült ki a tank, és kb. 500. km-t tudtam menni vele. Az út ugyanaz, éjszakai város, nem nyomom neki, nem is lassan járok vele. Néha-néha befigyel egy pesti út, meg kb. havi egyszer egy autóút.
1,5 hónapja volt a kötelező 120e-es szerviz, amikor is a szokásos dolgok cserélve lettek.
3hete voltam Ford szervizben, ahol rákötötték a gépre a kocsit, hibakód egyedül a belső hőmérséklet ventilátornál volt. Lamdaszonda mérve lett (csak elől volt), az tökéletes értékeket mutatott.
A kocsi digitklímás, de nagyon-nagyon ritkán nyomtam be a klímát.
Nem tudom, mitévő legyen, mert ez a fogyasztás csak egyre nő…
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2009.10.16 péntek, 19:50:23 »

Szóval akkor összefoglalnám a dolgokat:
Fél éve van nálam a kocsi, kezdetben a fogyasztás 8-9L között volt (klíma szinte nem is volt használva), ez az érték az idő múlásával, szemmel láthatóan nőtt, nem ugrásszerűen, hanem folyamatosan. 1 hónapja még 11L volt, viszont tegnap ürült ki a tank, és kb. 500. km-t tudtam menni vele. Az út ugyanaz, éjszakai város, nem nyomom neki, nem is lassan járok vele. Néha-néha befigyel egy pesti út, meg kb. havi egyszer egy autóút.
1,5 hónapja volt a kötelező 120e-es szerviz, amikor is a szokásos dolgok cserélve lettek.
3hete voltam Ford szervizben, ahol rákötötték a gépre a kocsit, hibakód egyedül a belső hőmérséklet ventilátornál volt. Lamdaszonda mérve lett (csak elől volt), az tökéletes értékeket mutatott.
A kocsi digitklímás, de nagyon-nagyon ritkán nyomtam be a klímát.
Nem tudom, mitévő legyen, mert ez a fogyasztás csak egyre nő…


termosztat ? A hofok muszer kozepen all mint a covek, vagy maszkal ide-oda ?  wave
Naplózva

blah blah blah
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2009.10.16 péntek, 19:53:44 »

Ötlet.

Futómű részről is minden okés?
(szoruló kerékcsapágy, szoruló fék, lapos gummák)
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2009.10.16 péntek, 20:39:29 »

A termosztátról nem tudok semmit, azt még ma este megnézzük.
Fütómű meg elvileg rendben van, új gumik vannak alatta, fékpofák cserélve, tárcsa felszabályozva.
A kocsival azon kivűl, hogy sokat eszik nincs semmi baj, ha kell akkor megy, nem erőtlen egyálltalán.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2009.10.16 péntek, 20:53:09 »

A tapasztalat az, hogy ilyenkor is hasznalja a kompresszort  vigyor3 Okos megoldas  vigyor3 Nem 1 usernek mutattam mar, hogyan tudja kikapcsozni a kompresszort  vigyor3 Az ujabb klima vezerlon van egy ECO gomb, de az nemtom pontosan mit muvel a kompresszorral. A regieken nincs. Ha AUTO allasban van es kint kellemes a homerseklet, netan huvoskes az ido, attol meg a rendszer fut es hut is eccerre vigyor3 Ilyenkor 2x meg kell nyomni az A/C gombot. Eloszor direkte bekapcsolod, majd kikapcsolod a kompresszort. Ilyenkor eltunik az AUTO felirat, de attol meg minden automatice muxik. A levego irany, a venti sebesseg stb. Egyedul a kompresszort nem kapcsolja be. Kicsit hulyen mukodik es sokan azt hiszik, ha AUTO-n van es nincs meleg, akko nem megy a kompresszor... vigyor3
Ez melyik klímavezérlőre vonatkozik? faceliftesre? mert a faceliftesek digit klímáján eco állásba kapcsolom, nem megy a kompresszor.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2009.10.17 szombat, 06:51:55 »

A tapasztalat az, hogy ilyenkor is hasznalja a kompresszort  vigyor3 Okos megoldas  vigyor3 Nem 1 usernek mutattam mar, hogyan tudja kikapcsozni a kompresszort  vigyor3 Az ujabb klima vezerlon van egy ECO gomb, de az nemtom pontosan mit muvel a kompresszorral. A regieken nincs. Ha AUTO allasban van es kint kellemes a homerseklet, netan huvoskes az ido, attol meg a rendszer fut es hut is eccerre vigyor3 Ilyenkor 2x meg kell nyomni az A/C gombot. Eloszor direkte bekapcsolod, majd kikapcsolod a kompresszort. Ilyenkor eltunik az AUTO felirat, de attol meg minden automatice muxik. A levego irany, a venti sebesseg stb. Egyedul a kompresszort nem kapcsolja be. Kicsit hulyen mukodik es sokan azt hiszik, ha AUTO-n van es nincs meleg, akko nem megy a kompresszor... vigyor3

Szia Zacci!

Ez most egy hasznos tanács volt (nem olyan mint régebben a hátsó lökös levételére a fának tolatás falbav).
Kösz az infót, ezt nem tudtam, hogy így működik, kipróbáltam  - remek, használni is fogom. A Lurdinál a LED soromhoz ajánlottál egy fesz stabilizáló IC-t. Ha megtennéd, írd le a számát.

Kösz, üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2009.10.17 szombat, 11:10:58 »

Szia Zacci!

Ez most egy hasznos tanács volt (nem olyan mint régebben a hátsó lökös levételére a fának tolatás falbav).
Kösz az infót, ezt nem tudtam, hogy így működik, kipróbáltam  - remek, használni is fogom. A Lurdinál a LED soromhoz ajánlottál egy fesz stabilizáló IC-t. Ha megtennéd, írd le a számát.

Kösz, üdv: V.Tamás  integet2
Haa most mee mondod ?  vigyor3 Szerintem a lokossel kapcsolatos tanacsom tok jau vot  vigyor3 Wink
A stab ic tipusa: 7812
Barmellik elektros alkatresz boltban kapol ilyet. Ez egy alap cucc. Kerd ugy, hogy 7812-es stab IC. Ha megvan, akko leirom a bekoteset... wave
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2009.10.17 szombat, 11:11:58 »

A termosztátról nem tudok semmit, azt még ma este megnézzük.
Fütómű meg elvileg rendben van, új gumik vannak alatta, fékpofák cserélve, tárcsa felszabályozva.
A kocsival azon kivűl, hogy sokat eszik nincs semmi baj, ha kell akkor megy, nem erőtlen egyálltalán.

nuh akko meg 1x... vigyor3
A hofok muszer kozepen all mint a covek, vagy maszkal ide-oda ?
Naplózva

blah blah blah
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2009.10.17 szombat, 17:42:16 »

Haa most mee mondod ?  vigyor3 Szerintem a lokossel kapcsolatos tanacsom tok jau vot  vigyor3 Wink
A stab ic tipusa: 7812
Barmellik elektros alkatresz boltban kapol ilyet. Ez egy alap cucc. Kerd ugy, hogy 7812-es stab IC. Ha megvan, akko leirom a bekoteset... wave


Kösz Zacci!

Lejegyeztem  worship
LED nappali fénnyel mi újság? Belevágsz?

Üdv: V.Tamás
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2009.10.17 szombat, 18:02:06 »

Kösz Zacci!

Lejegyeztem  worship
LED nappali fénnyel mi újság? Belevágsz?

Üdv: V.Tamás

szivesen  Wink
Szeretnek, de egyelore elnapolom a dolgot... wave
Naplózva

blah blah blah
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2009.10.17 szombat, 18:07:17 »

szivesen  Wink
Szeretnek, de egyelore elnapolom a dolgot... wave

Ha annak a terméknek a forrása kell, amit beépítettem, van e-mail címem és telefonszámom, ha kéred pü-ben elküldöm.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2009.10.17 szombat, 18:07:49 »

Ha annak a terméknek a forrása kell, amit beépítettem, van e-mail címem és telefonszámom, ha kéred pü-ben elküldöm.

nyilvan kerem  Wink worship wave
Azt is le tod irni nekem puben, hogy milyen feltelekkel lehet felszerelni ? Tavolsagok jobbrol balra, balrol jobb, lentrol fel, fentrol le stb.  vigyor3 worship
Naplózva

blah blah blah
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2009.10.17 szombat, 18:41:52 »

nyilvan kerem  Wink worship wave
Azt is le tod irni nekem puben, hogy milyen feltelekkel lehet felszerelni ? Tavolsagok jobbrol balra, balrol jobb, lentrol fel, fentrol le stb.  vigyor3 worship

A forrásról ment a pü. (most is hirdet, ott a link is)
A hazai szabályozás a 6/1990 Köhém rendelet 55-56. paragrafusa. Google kiadja. Ott a legpontosabb a leírás, sőt kinyomtatva mutathatod a rend őreinek is, ha megállítanának.
Jó munkát hozzá!

Üdv: Tamás

Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2009.10.17 szombat, 19:39:29 »

nuh akko meg 1x... vigyor3
A hofok muszer kozepen all mint a covek, vagy maszkal ide-oda ?
Jaah, hogy a műszerfalon érted, ott persze 1 helyen felmelegedés után, középen áll, annál fejebb sose megy...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 16:43:38 »

Jaah, hogy a műszerfalon érted, ott persze 1 helyen felmelegedés után, középen áll, annál fejebb sose megy...

Es lejjebb ?
Naplózva

blah blah blah
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 18:09:07 »

Es lejjebb ?
Stabill, járó motornál sose változik.
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 21:15:09 »

Kinek mennyi idő/km alatt éri el a normál hőfokot a benzines verdája ilyen 2 fok körüli reggeleken indítás után? Nekem kb 8 km/ 10 perc otthonról, mondjuk kb. 2km alatt kinn vagyok országúton, álló helyben meg semmit nem melegítem.

Mondjuk nem gondolnám, hogy rossz a termosztátom, de az 1.4-es Fiesta-m 2km-rel hamarabb érte el a 90 fokot.

Betudom ezt annak, hogy 60 foknál már átvált üzemanyagszegény égésre az SCI motor, ami 3000-es fordulat alatt nem sok hőt termel...
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 21:17:07 »

Kinek mennyi idő/km alatt éri el a normál hőfokot a benzines verdája ilyen 2 fok körüli reggeleken indítás után? Nekem kb 8 km/ 10 perc otthonról, mondjuk kb. 2km alatt kinn vagyok országúton, álló helyben meg semmit nem melegítem.

Mondjuk nem gondolnám, hogy rossz a termosztátom, de az 1.4-es Fiesta-m 2km-rel hamarabb érte el a 90 fokot.

Betudom ezt annak, hogy 60 foknál már átvált üzemanyagszegény égésre az SCI motor, ami 3000-es fordulat alatt nem sok hőt termel...
Az enyém tdci és 8 km alatt városban eléri az üzemi hőfokot.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 21:30:34 »

Ja, ez mondjuk összevethető. TDCI lassabban melegszik, de a városi forgalom gyorsítja a melegedést, reális ha egyforma úton melegednek be. Gondolom Neked ez időben több.

Benzinesek?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 21:50:19 »

Kinek mennyi idő/km alatt éri el a normál hőfokot a benzines verdája ilyen 2 fok körüli reggeleken indítás után? Nekem kb 8 km/ 10 perc otthonról, mondjuk kb. 2km alatt kinn vagyok országúton, álló helyben meg semmit nem melegítem.

Mondjuk nem gondolnám, hogy rossz a termosztátom, de az 1.4-es Fiesta-m 2km-rel hamarabb érte el a 90 fokot.

Betudom ezt annak, hogy 60 foknál már átvált üzemanyagszegény égésre az SCI motor, ami 3000-es fordulat alatt nem sok hőt termel...

Én kb 1pecig melegitem amig az alapjárat elkezd visszaesni.
Utána 2km és már üzemmeleg. Mutató függőleges.
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 01:50:29 »

A forrásról ment a pü. (most is hirdet, ott a link is)
A hazai szabályozás a 6/1990 Köhém rendelet 55-56. paragrafusa. Google kiadja. Ott a legpontosabb a leírás, sőt kinyomtatva mutathatod a rend őreinek is, ha megállítanának.
Jó munkát hozzá!

Üdv: Tamás


Hello
Nekem is el tudnád küldeni ezeket?
Köszönöm
üdv:
Dávid
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 04:40:15 »

Hello
Nekem is el tudnád küldeni ezeket?
Köszönöm
üdv:
Dávid

Szia!

Küldtem neked is egy pü-t. Ott a link, meg a telefonszám.
Sok sikert! integet2

Üdv: V.Tamás
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2009.10.24 szombat, 22:07:22 »

Kinek mennyi idő/km alatt éri el a normál hőfokot a benzines verdája ilyen 2 fok körüli reggeleken indítás után? Nekem kb 8 km/ 10 perc otthonról, mondjuk kb. 2km alatt kinn vagyok országúton, álló helyben meg semmit nem melegítem.

Mondjuk nem gondolnám, hogy rossz a termosztátom, de az 1.4-es Fiesta-m 2km-rel hamarabb érte el a 90 fokot.

Betudom ezt annak, hogy 60 foknál már átvált üzemanyagszegény égésre az SCI motor, ami 3000-es fordulat alatt nem sok hőt termel...
Kicsit tovább mentem a "vizsgálódásban" mert a hideg időben egyre nagyobb szerepe van a jó melegedésnek.
Beléptem "műszerteszt" üzemmódba, hogy lássam a tényleges hőfokot, nem csak az analóg kijelzőt. (Azt tudtam, hogy a mutató szoftveresen van középre állítva...)

Nem lepett meg, hogy amikor függőlegesen áll a mutató, akkor lehet a jeladó szerint 75C°-től 100C°-ig bármi. Ami csalódást okozott, hogy a 90-100 eléréséhez 12 fokos külső hőmérsékletnél kellett mennem vagy 15 km-t, igaz nagyrészt városon kívül.
Kb. 100 fokon szabályoz a termosztát ha a műszertesztnek hinni lehet.

Nem tudom, hogy ez a lassú melegedés normális-e, tartok tőle, hogy nem, ezért megnéztem a csöveket, hogy esetleg nyitva van-e a termosztátom túl korán.

Nem tudtam eldönteni. szomoru1

Légyszi nézzétek meg a képeket és véleményezzétek, hogy amit tapasztaltam az normális-e:

http://kepfeltoltes.hu/091024/01_sz_veges_www.kepfeltoltes.hu_.jpg - ez a cső már 50 foknál meleg volt

http://kepfeltoltes.hu/091024/92038004102_sz_veges_www.kepfeltoltes.hu_.jpg - ugyanez felülről

http://kepfeltoltes.hu/091024/37380001203_sz_veges_www.kepfeltoltes.hu_.jpg - ez nem melegedett fel 90 alatt

http://kepfeltoltes.hu/091024/70166067404_sz_veges_www.kepfeltoltes.hu_.jpg - a kiegyenlítőhöz menő cső már 60 kröl meleg volt...

Előre is kösz minden hozzászólást. Ha esetleg valakinek volna kedve megnézni műszerteszt módban a hőmérséklet alakulását összehasonlításnak, azt külön megköszönném.
Üdv
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 11:09:45 »

Kicsit tovább mentem a "vizsgálódásban" mert a hideg időben egyre nagyobb szerepe van a jó melegedésnek.
Beléptem "műszerteszt" üzemmódba, hogy lássam a tényleges hőfokot, nem csak az analóg kijelzőt. (Azt tudtam, hogy a mutató szoftveresen van középre állítva...)

Nem lepett meg, hogy amikor függőlegesen áll a mutató, akkor lehet a jeladó szerint 75C°-től 100C°-ig bármi. Ami csalódást okozott, hogy a 90-100 eléréséhez 12 fokos külső hőmérsékletnél kellett mennem vagy 15 km-t, igaz nagyrészt városon kívül.
Kb. 100 fokon szabályoz a termosztát ha a műszertesztnek hinni lehet.

Nem tudom, hogy ez a lassú melegedés normális-e, tartok tőle, hogy nem, ezért megnéztem a csöveket, hogy esetleg nyitva van-e a termosztátom túl korán.

Nem tudtam eldönteni. szomoru1

Légyszi nézzétek meg a képeket és véleményezzétek, hogy amit tapasztaltam az normális-e:

http://kepfeltoltes.hu/091024/01_sz_veges_www.kepfeltoltes.hu_.jpg - ez a cső már 50 foknál meleg volt

http://kepfeltoltes.hu/091024/92038004102_sz_veges_www.kepfeltoltes.hu_.jpg - ugyanez felülről

http://kepfeltoltes.hu/091024/37380001203_sz_veges_www.kepfeltoltes.hu_.jpg - ez nem melegedett fel 90 alatt

http://kepfeltoltes.hu/091024/70166067404_sz_veges_www.kepfeltoltes.hu_.jpg - a kiegyenlítőhöz menő cső már 60 kröl meleg volt...

Előre is kösz minden hozzászólást. Ha esetleg valakinek volna kedve megnézni műszerteszt módban a hőmérséklet alakulását összehasonlításnak, azt külön megköszönném.
Üdv

Hali

Majd a többiek megcáfolnak vagy igazat adnak nekem, de észrevételeim:
1. a 15km szerintem nem lassú melegedés
2. Természetes, hogy a belépő csőben menő 50 fokos vizet melegnek érzed, mert 50 fokos.
3. a kilépő csőnek az az érdekessége, hogy a hűtőben lehűtött víz megy át rajta, így annak hidegebbnek kell lenni, mint a bejövőnek. Hogy milyen értéknél mekkorát kell esnie, azt pontosan nem tudom, de szerintem a 50 fokos bejövő (ezt forrónak érzed a saját 36 fokodhoz képest) mellett a 36 fok alatti kimenő teljesen normális, hiszen a 100 fokos vizet le kell hútenie annyira, hogy tudja a motor hőjét felvenni. Szóval, szerintem a 100 fokos vizet 50 fok környékére kellene hűtenie.
4. a tégulási tartálynak pont az a szerepe, hogy a hő ingadozásból eredő folyadék tágulást kiegyenlítse. Ennek megfelelően ott mindig meleg vízet fogsz érezni (kivéve, ha állt az autó persze Smiley )

Üdv
Csaba
Naplózva
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 15:15:04 »

Kicsit tovább mentem a "vizsgálódásban" mert a hideg időben egyre nagyobb szerepe van a jó melegedésnek.
Beléptem "műszerteszt" üzemmódba, hogy lássam a tényleges hőfokot, nem csak az analóg kijelzőt. (Azt tudtam, hogy a mutató szoftveresen van középre állítva...)

Nem lepett meg, hogy amikor függőlegesen áll a mutató, akkor lehet a jeladó szerint 75C°-től 100C°-ig bármi. Ami csalódást okozott, hogy a 90-100 eléréséhez 12 fokos külső hőmérsékletnél kellett mennem vagy 15 km-t, igaz nagyrészt városon kívül.
Kb. 100 fokon szabályoz a termosztát ha a műszertesztnek hinni lehet.

Nem tudom, hogy ez a lassú melegedés normális-e, tartok tőle, hogy nem, ezért megnéztem a csöveket, hogy esetleg nyitva van-e a termosztátom túl korán.

Nem tudtam eldönteni. szomoru1

Légyszi nézzétek meg a képeket és véleményezzétek, hogy amit tapasztaltam az normális-e:

http://kepfeltoltes.hu/091024/01_sz_veges_www.kepfeltoltes.hu_.jpg - ez a cső már 50 foknál meleg volt

http://kepfeltoltes.hu/091024/92038004102_sz_veges_www.kepfeltoltes.hu_.jpg - ugyanez felülről

http://kepfeltoltes.hu/091024/37380001203_sz_veges_www.kepfeltoltes.hu_.jpg - ez nem melegedett fel 90 alatt

http://kepfeltoltes.hu/091024/70166067404_sz_veges_www.kepfeltoltes.hu_.jpg - a kiegyenlítőhöz menő cső már 60 kröl meleg volt...

Előre is kösz minden hozzászólást. Ha esetleg valakinek volna kedve megnézni műszerteszt módban a hőmérséklet alakulását összehasonlításnak, azt külön megköszönném.
Üdv
Szerintem ez igy mind normális. A hűtő alján csak akkor lesz meleg a cső ha a termosztát kinyit  és elkezd arra áramlani a melegviz
A kiegyenlitő tartály viszont a termosztát elött van . Legalábbis számomra igy logikus.
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 21:02:20 »

Köszi a válaszokat srácok.
Hajlok rá, hogy ez így normális, igazából csak az volt furcsa, hogy a cső miért meleg a hűtő előtt ha a termosztát elvileg benn tartja a meleg vizet a blokkban? Ha meg ennyi km a normális a bemelegédeshez, hát ez van...
Az is normálist igazolja, hogy a fogyasztás nem szált el a hideg napokon sem, és fűtés is hamar van.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 08:39:48 »

Kinek mennyi idő/km alatt éri el a normál hőfokot a benzines verdája ilyen 2 fok körüli reggeleken indítás után? Nekem kb 8 km/ 10 perc otthonról, mondjuk kb. 2km alatt kinn vagyok országúton, álló helyben meg semmit nem melegítem.

Mondjuk nem gondolnám, hogy rossz a termosztátom, de az 1.4-es Fiesta-m 2km-rel hamarabb érte el a 90 fokot.

Betudom ezt annak, hogy 60 foknál már átvált üzemanyagszegény égésre az SCI motor, ami 3000-es fordulat alatt nem sok hőt termel...

Amig nem eri el a gep az uzemi hofokot, addig nem valt az sehova  Wink Egyebkent meg a szegenykeverek jobban melegedik a moci...a dus keverekkel szoktak huteni. wave
Mondjuk ez a 2 dolog ellent mond egymasnak, de hat ez igy muxik...
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #181 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 08:44:32 »

Köszi a válaszokat srácok.
Hajlok rá, hogy ez így normális, igazából csak az volt furcsa, hogy a cső miért meleg a hűtő előtt ha a termosztát elvileg benn tartja a meleg vizet a blokkban? Ha meg ennyi km a normális a bemelegédeshez, hát ez van...
Az is normálist igazolja, hogy a fogyasztás nem szált el a hideg napokon sem, és fűtés is hamar van.
A termosztátokon van 1 apró lik,vagy golyócska felül.Ott szivároghat át némi melegvíz.Lehet,hogy csak azt érzed. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 08:46:01 »

Köszi a válaszokat srácok.
Hajlok rá, hogy ez így normális, igazából csak az volt furcsa, hogy a cső miért meleg a hűtő előtt ha a termosztát elvileg benn tartja a meleg vizet a blokkban? Ha meg ennyi km a normális a bemelegédeshez, hát ez van...
Az is normálist igazolja, hogy a fogyasztás nem szált el a hideg napokon sem, és fűtés is hamar van.

szerintem ez ennel picit arnyaltabb dolog...En pl nem tartanam jo otletnek, hogy addig ne tolja a hutobe a vizet, amig nem eri el az uzemi hofokot.
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 12:31:58 »

Amig nem eri el a gep az uzemi hofokot, addig nem valt az sehova  Wink Egyebkent meg a szegenykeverek jobban melegedik a moci...a dus keverekkel szoktak huteni. wave
Mondjuk ez a 2 dolog ellent mond egymasnak, de hat ez igy muxik...
Ne feledd ez SCI motor. Über cool  worship
Történetesen azért tudom, hogy átáll mert ezt írja a Ford okosság. Mármint, hogy 60 fok alatt van "stratified-homogeneous" vegyes üzem (ez azt jelenti, hogy egyrész "homogeneous" mert szívás ütem közben is nyom be benzint, ami jól és egyenletesen elkeveredik az égéstérben mire sűrít a dugattyú, majd sűrítés közben odatol még egy benzinpamacsot közvetlenül a gyertya mellé, ami miatt meg "stratified") A kettős befecskendezés fő célja a katalizátor minnél gyorsabb felmelegítése. Szóval elvileg 60 fokig intenzív a melegedés, utána lassul be.
A stratified módban (3000rpm alatt, kis terhelésnél, 60 fok fölött), amikor az égéstér nagy része levegő és EGR-től visszavezetett kipufogó gáz, tényleg csak a gyertya környékén van éghető keverék így a hengerek fala alig melegszik. Az üzemanyaggal hűtés dolgot hallottam már de ez itt más tészta. Itt azért melegszik lassan mert lényegében 1:30 - 1:40 a benzin:levegő arány a teljes égéstérre vonatkoztatva. Ez egy kicsit más szegénykeverék mint amit megszoktunk egy Lamda 1.2-nél mondjuk...
Homogeneous módban semmi extra, szívó ütemben bepumpálja a benzint, hogy mire felér a gyújtás pillanatába a dugattyú, tökéletes legyen a keverékképzés az egész égéstérben. Ezt intenzív gázadáskor, nagy fordulaton és nagy terhelésnél alkalmazza a vezérlő.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 12:32:44 »

A termosztátokon van 1 apró lik,vagy golyócska felül.Ott szivároghat át némi melegvíz.Lehet,hogy csak azt érzed. Roll Eyes
ebben lehet valami.
Köszi srácok a hozzászólásokat
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Fulio
Vendég
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 12:45:41 »

Szia! ill Sziasztok!

Remélem itt találhatok érdemi válasz a  problémámra.
Néháyn hónapja a 2.0l benzines motorom (2001-es gyártású) egysezr csak megunta a létét ezért elfelejtette jelezni az olaj fogyását így aztán a 4. hajtókar olaj híján csapágyas maj szanaszét törött lett. ezáltal az egész motor blokkot ki kelett cserélni. Ez meg is történt s egy csini alíg használt igazából két motorból összerakódva elkészült az új ami kifogástalanul szépen jár. (az autó autómata váltós és kombi)
De a fogyasztása rettenetes lett, míg korábban elég volt neki a visszafogott vezetésnél 10liter mostanság nem átal rettenetesen  wow1 14-16 litert megenni.
Hova forduljak kivele nézessem meg vagy hol tudná kicsoda beállítani ezt a sok digitális mindenféle cuccot rajta, hogy valami emberibb dolgot lehessen kihozni még belőle.
Előre is köszi az építő jellegű hozzá(m)szólásokat!

Üdv: Fulio
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #186 Dátum: 2009.10.28 szerda, 15:52:53 »

 wave No megnéztem ezt:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8i_ghia_ulesfutes-3366642    (ha változna a hirdetés)

Röviden: f*s

Taglalva: (picitől a nagyobbig):

Fékfolyadék hulla
Apró kavicsfelverődések, horzsolások, de tényleg minimális
Karcos jobb hátsó ablak
Bal hátul sárvédőív minimálisan nyomott
Váltószoknya és gomb csereérett
Csomagtérajtó műanyag borítása repedt/törött
Jobb első sárvédőívnél a sárhányó hiánya miatt kopott a lemez (no festék)
Csomagtérajtón is lepattogzott kicsit a festék a fogantyú bal felénél
Akku 43AH-s régi fs
Szélvédő noname (cserés)
4 nyárigumi kuka
Motor kuka (kék füst melegen 350 feletti CH, alapjáraton a 2000felett is mért a műszer Shocked )

Ezeket leszámítva tökéletes a gép, még alkudni is lehetett 1,45M-ig  Cheesy idiota



« Utoljára szerkesztve: 2009.10.28 szerda, 15:57:39 írta sNatch » Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2009.10.28 szerda, 19:27:15 »

wave No megnéztem ezt:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8i_ghia_ulesfutes-3366642    (ha változna a hirdetés)

Röviden: f*s

Taglalva: (picitől a nagyobbig):

Fékfolyadék hulla
Apró kavicsfelverődések, horzsolások, de tényleg minimális
Karcos jobb hátsó ablak
Bal hátul sárvédőív minimálisan nyomott
Váltószoknya és gomb csereérett
Csomagtérajtó műanyag borítása repedt/törött
Jobb első sárvédőívnél a sárhányó hiánya miatt kopott a lemez (no festék)
Csomagtérajtón is lepattogzott kicsit a festék a fogantyú bal felénél
Akku 43AH-s régi fs
Szélvédő noname (cserés)
4 nyárigumi kuka
Motor kuka (kék füst melegen 350 feletti CH, alapjáraton a 2000felett is mért a műszer Shocked )

Ezeket leszámítva tökéletes a gép, még alkudni is lehetett 1,45M-ig  Cheesy idiota


Mit varsz egy 2003-as Modeotol ?  fejvakaras
Naplózva

blah blah blah
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #188 Dátum: 2009.10.28 szerda, 20:09:29 »


Én tőlük vettem a gépem 2007-ben. Hmm így utólag belegondolva, ma már nem vennék tőlük  Wink De azért összességében elégedett vagyok vele.
Arra viszont jó esély van, hogy nem 129k van a gépben, ha 2003-as...
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #189 Dátum: 2009.10.28 szerda, 21:59:39 »

Mit varsz egy 2003-as Modeotol ?  fejvakaras

LoL  pias idiota
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #190 Dátum: 2009.10.28 szerda, 22:07:48 »

Én tőlük vettem a gépem 2007-ben. Hmm így utólag belegondolva, ma már nem vennék tőlük  Wink De azért összességében elégedett vagyok vele.
Arra viszont jó esély van, hogy nem 129k van a gépben, ha 2003-as...

azért kiváncsi lettem volna mennyi van benne.... pedig tényleg szép autó volt, de majd lesz frissebb lágyabb jobb Smiley
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
fifi
Vendég
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 10:25:23 »

Üdv mindenkinek.
Évek ota olvasva tanácsaitok, egy kérdéssel fordulok hozzátok.
Már 6 éve van egy mondeo III-asom. Lekopogva idáig semmi gondom nem volt vele./akkumulátor csere,és ellenállás csere kivételével/
1,8 benzines, jelenleg is minden rendben,150ezer km-rel a háta mögött,csak kezdem érzékelni, hogy bemelegedés után nehezen gyorsul. Olyan lenkerekes auto benyomását érzem.
Kérdésem lenne, hogy mitől lehetséges ez? Vagy irjam a km-ek rovására?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 09:01:41 »

Üdv mindenkinek.
Évek ota olvasva tanácsaitok, egy kérdéssel fordulok hozzátok.
Már 6 éve van egy mondeo III-asom. Lekopogva idáig semmi gondom nem volt vele./akkumulátor csere,és ellenállás csere kivételével/
1,8 benzines, jelenleg is minden rendben,150ezer km-rel a háta mögött,csak kezdem érzékelni, hogy bemelegedés után nehezen gyorsul. Olyan lenkerekes auto benyomását érzem.
Kérdésem lenne, hogy mitől lehetséges ez? Vagy irjam a km-ek rovására?

jah ismeros erzes  vigyor3 Ird a Ford rovasara  vigyor3 Diagot neki...Lambda szonda, MAF, gyujtas stb.  Wink
Olyan tul nagy csodat ne varj...  wave
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 11:40:58 »

jah ismeros erzes  vigyor3 Ird a Ford rovasara  vigyor3 Diagot neki...Lambda szonda, MAF, gyujtas stb.  Wink
Olyan tul nagy csodat ne varj...  wave

Miért is írja a ford rovására? Csak ezen márka autói mennek tönkre?
Bahh... nagy csodát nem is kell várnia. De annyit igen, hogy kb a gyári lóerő (110, 125) elő fog jönni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 11:58:58 »

Miért is írja a ford rovására? Csak ezen márka autói mennek tönkre?
Bahh... nagy csodát nem is kell várnia. De annyit igen, hogy kb a gyári lóerő (110, 125) elő fog jönni.

Pontosan mikre gondolsz? nekem is 1.8-asom van, de annyira nem megy mint egy 1-6-os focus viszont benzinből a 12 liter lemegy a torkán bp-en. A Haverom 4.2 quatrpja, meg 15L-el jár, de mégsem ugyan az a kategória. Tudom, hogy 10L alatti fogyasztás városban csak álom ezzel az autóval, de azért érdekelne, hogy mit tehetek.

Üdv
Csaba
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 12:58:02 »

Pontosan mikre gondolsz? nekem is 1.8-asom van, de annyira nem megy mint egy 1-6-os focus viszont benzinből a 12 liter lemegy a torkán bp-en. A Haverom 4.2 quatrpja, meg 15L-el jár, de mégsem ugyan az a kategória. Tudom, hogy 10L alatti fogyasztás városban csak álom ezzel az autóval, de azért érdekelne, hogy mit tehetek.

Üdv
Csaba

Azt nem tudom, mennyire megy egy 1,6-os fóka (nézd meg a 0-100-at).
Aztán a bp az egy tág fogalom. Anno, amikor pesten laktunk, nekem I-es, 1,8i-m volt. Általában nem dugókban mentem, így kereken 10 literre jött ki a fogyi. Ez kb a gyári adat. Fontos, hogy hogy 600 métereket gurulsz (végig hidega motor), vagy hosszabb távokat.
A fiestánk 1,25i, vegyes jött már ki 6 alatt, az itteni városban meg 7 és 9 között (sőt, majdnem 10). De az autónak semmi baja, ekkor csak rövid távok voltak, 1 km alatt. Majd a motor kihűl... azaz mindig hideg motorral mentünk.
Ha bemegyek pestre, akkor egyhuzamban lemegyek kb 80 kilométert, ami város ugyan, de a motor bemelegszik, na itt már inkább a 6 felé közelít. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy az egy városi futamot nem lehet összehasonlítani a másikkal.
Lehet, hogy az audis ismerősöd hosszabb utakat tesz meg.
Ha a te utaid legalább 5 kilométeresek, és 12 litert eszik, akkor ott baj van. Hogy mi lehet az, az egy más tészta, gyertyák/kábel, trafó, lambda szonda, és így tovább. Vagy például törött a katalizátorod, esetleg el van dugulva... ilyenek lehetnek.
Az országúti fogyidat kéne összehasonlítani egy másik autóval (1,8).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #196 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 13:09:22 »

Pontosan mikre gondolsz? nekem is 1.8-asom van, de annyira nem megy mint egy 1-6-os focus viszont benzinből a 12 liter lemegy a torkán bp-en. A Haverom 4.2 quatrpja, meg 15L-el jár, de mégsem ugyan az a kategória. Tudom, hogy 10L alatti fogyasztás városban csak álom ezzel az autóval, de azért érdekelne, hogy mit tehetek.

Üdv
Csaba
Ez a messziről jött ember története.A 4,2es quattro nem jár el 20alatt a városban.De én hiszékeny ember vagyok. nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 13:27:39 »

Ez a messziről jött ember története.A 4,2es quattro nem jár el 20alatt a városban.De én hiszékeny ember vagyok. nyes Wink wave

Mint ahogy 4 littyoval sem egy tdci  vigyor3
Egyebkent 4.0L Explorer kb. 14-15 littyibol elboldogul.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 13:52:47 »

Mint ahogy 4 littyoval sem egy tdci  vigyor3
Egyebkent 4.0L Explorer kb. 14-15 littyibol elboldogul.

Városban nyilván nem... de a te exploreres városod sem igazi. Ha mondjuk azzal gurulsz be a munkahelyedre, az így saccra 15 km.
Ez nem város. Ezt sem lehet összevetni azzal a fogyival, amit a fifinél írtam (9 liter).
Amíg az Ildikó bejárt melózni, addig kb 6 litert evett. Bár városban járt, nem nevezhető annak, mert 1 irányban 27 kilométer volt.
Szóval nem hideg a motor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 14:01:43 »

Városban nyilván nem... de a te exploreres városod sem igazi. Ha mondjuk azzal gurulsz be a munkahelyedre, az így saccra 15 km.
Ez nem város. Ezt sem lehet összevetni azzal a fogyival, amit a fifinél írtam (9 liter).
Amíg az Ildikó bejárt melózni, addig kb 6 litert evett. Bár városban járt, nem nevezhető annak, mert 1 irányban 27 kilométer volt.
Szóval nem hideg a motor.

Miert ne lenne varosi ? lol  vigyor3 A varosban melozom, minden nap a varosba gurulok be es ki...mi ez ha nem varosi kozlekedes ?  Cheesy
A hideg motoros kozlekedes nem varosi kozlekedes, hanem rossz termosztat  Cheesy
Hideg mocival meg a TDCI is 10littyot zabal  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.