Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 20:37:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4235765 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #300 Dátum: 2009.11.18 szerda, 22:58:55 »

szerintem kicsit 'nagy' a labad! wave
4 eve hasznalom az 1.8 as kombit a varosban, nem emlekszem hogy valaha is 10 fole ment volna a fogyasztasom! worship
valamelyik minitalin szivesen megneznem a vezetesi stilusod, hatha a kezeloben van a hiba! Wink
udv! gy

Az biztos, hogy van bennem hiba, mert nem éppen nagypapásan nyomom. Amúgy állok elébe Smiley A következő talin úgy is ott szeretnék lenni, hogy megismerjem a társaságot.

Üdv
Csaba
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 07:33:14 »

Hali

Na a fogyasztás most egész elfogadható. Bp, városban 11.7L az 1.8-astól.

Üdv
Csaba
pfff, nemsemmi, valamiért nekem is pont most javult meg...
Olyan 11,2-es, érdekes wow1
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #302 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 08:32:07 »

Nyomásszabályzó szelep cserével vagy átkalibrálással igen. Egyébként előre kalibrált mechanikus nyomásszabályzó szelep van bennük.
Az 1.8-2.0L-esekben 380kPa a névleges nyomás, V6-ST220-ban 450kPa. Az SCI-ben más a szitu, ott van egy nagynyomású szivattyú a közvetlen befecskendezés miatt, ami 40-120Bar-t tud.

És ez a szelep könnyen hozzáférhető, bonyolult a cseréje valami univerzális állíthatóra?
Azt még nem döntöttem el, hogy tuning vagy hibajavítás Smiley

Egyébként nekem jelenleg 10.3-at mutat a fogyasztás mérőm, Gyál - Lágymányosi híd viszonylatban. Nyáron 9.9, de nyáron ritkán autózom. Alkohollal 11.3 volt az átlag.
Autópályán szépen elkezd csökkenni 8 liter körülire. Ha padlógázzal közlekedek, akkor 9-10 közé áll be. De az szó szerint padlógáz.
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 09:12:07 »

Benn van a tankban az üzemanyagellátó modul (pumpa+átmeneti tartály+előszűrő+csövek+nyomásszabályzó szelep+szintjelző kombináció), a nyomásszabályzó szelep pedig abban van. Sajnos a tankot le kell szedni, hogy ehhez hozzáférj. A motortérbe már csak egy üzemanyag vezeték megy előre, nincs visszatérő-ág így az injektorok környékén nagyon melós lenne egy elhelyezni egy "tunning nyomásszabályzót". Ha az üzemanyagellátás struktúráját nem akarod gyökeresen átalakítani akkor marad az in-tank nyomásszabályzó cseréje vagy mókolása.

Mi az elképzelésed egyébként a nyomás növelésével?

Ui: az MKI-en (és ha jól sejtem a II-n is) a nyomásszabályzó még ott volt az injektor-rail-en és volt külön visszatérő ág, oda lehetne viszonylag egyszerűen fabrikálni egy kis állítható kütyüt.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.19 csütörtök, 09:14:02 írta rnagy8 » Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 09:19:57 »

Ui: az MKI-en (és ha jól sejtem a II-n is) a nyomásszabályzó még ott volt az injektor-rail-en és volt külön visszatérő ág, oda lehetne viszonylag egyszerűen fabrikálni egy kis állítható kütyüt.
nyes
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 11:45:48 »

Az az igazzság, hogy az enyém nem pontos mérés!!!
Full tankkal eddig mentem 180km-t és a hátralevő pedig 410-et mutatt.
De nem akarom elhinni, hogy lehetséges, mert ezt elvileg az váltotta ki, hogy kb. 2 órára le volt véve az akksisarú...
Most vagy begolyózott és hülyeséget mutat, vagy megjavúlt...
De ha megint az lesz, hogy elkezd feljebb menni a fogyasztás akkor meg minden tankolásnál szedhetem le a sarút falbav
Érdekes....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #306 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 14:16:05 »

Tudod én szívesen tankolnék az autódba 54 Liter 95-öst és utána megnézném, ahogy 950 Km-t elmész vele  Grin

Sajna ez az 1.8 benzin rulez. Ennek kell örülni. Viszont nincs igazán prolbémám a motorral a fogyasztásától eltekintve.

Üdv
Csaba
Én öntöttem már bele 48liter 95öst!Megvétel után fél órával!  idiot2  De még csak be sem indítottam! Grin Tank le,kipucc,jófajta dizil nyálat bele,és irány 950km-t megtenni! nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #307 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 14:20:25 »

Az az igazzság, hogy az enyém nem pontos mérés!!!
Full tankkal eddig mentem 180km-t és a hátralevő pedig 410-et mutatt.
De nem akarom elhinni, hogy lehetséges, mert ezt elvileg az váltotta ki, hogy kb. 2 órára le volt véve az akksisarú...
Most vagy begolyózott és hülyeséget mutat, vagy megjavúlt...
De ha megint az lesz, hogy elkezd feljebb menni a fogyasztás akkor meg minden tankolásnál szedhetem le a sarút falbav
Érdekes....

Az hogy mit mutat a fed.comp. tökmindegy. Ne az alapján számold a fogyasztásodat. Úgyhogy a saru levétel és a fogyasztás között semmi összefüggés nem nagyon lehet (ha tévedek javítson ki valaki) max a mutatott érték változik tőle, mert olyankor nullázás van. Úgyhogy nemhiszem hogy úgy lehetne megoldani a magas fogyasztást, hogy levesszük a sarukat, majd vissza, és ezzel csökken 2litert.Smiley
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 18:44:28 »

Én öntöttem már bele 48liter 95öst!Megvétel után fél órával!  idiot2  De még csak be sem indítottam! Grin Tank le,kipucc,jófajta dizil nyálat bele,és irány 950km-t megtenni! nyes Wink wave


Fogadjunk, hogy hirtelen meleged lett amikor rájöttél, hogy mi történt Smiley

Az a baj, hogy bár nincs igazán gondja az autónak és szeretem is, de sajna nem tudom a jelenlegi gazdasági körülmények mellett lecserélni egy diesel változatra. nincs rá anyagi lehetőség. Szóval marad a finom gázadás és a benzin Smiley

Üdv
Csaba
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #309 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 21:22:51 »

Fogadjunk, hogy hirtelen meleged lett amikor rájöttél, hogy mi történt Smiley

Az a baj, hogy bár nincs igazán gondja az autónak és szeretem is, de sajna nem tudom a jelenlegi gazdasági körülmények mellett lecserélni egy diesel változatra. nincs rá anyagi lehetőség. Szóval marad a finom gázadás és a benzin Smiley

Üdv
Csaba
Fogtam a piszolyt!Látom 95.Ok, 95.  ÁÁÁÁáááá a kumma életbe 95!Akkor már 48l-nél jártam! falbav rinya
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 21:38:12 »

nyes
Neked már van mi?  Wink
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 21:39:29 »

Neked már van mi?  Wink
A dízelen? Ott másfajta okosságokra van szükség...  eplus2
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 21:41:20 »

Akkor ismersz valakit, akinek ilyen van...  vigyor3
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 21:41:50 »

Akkor ismersz valakit, akinek ilyen van...  vigyor3
Úgyúgy!
Naplózva
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2009.11.25 szerda, 20:41:36 »

Úgyúgy!

Szia.
Nincs kedved egy kicsit bővebben leirni az átalakitás eredményét?
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2009.11.25 szerda, 20:48:34 »

Szia.
Nincs kedved egy kicsit bővebben leirni az átalakitás eredményét?
Pontosat nem tudok, csak hallok ezt-azt, errefelé kell nézelődni...  vigyor3
Naplózva
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2009.11.25 szerda, 22:41:11 »

Pontosat nem tudok, csak hallok ezt-azt, errefelé kell nézelődni...  vigyor3

worship worship worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2009.12.11 péntek, 09:36:16 »

Helló Mindenkinek!

2000-s benzines az autóm. Be akartam indítani és csak indítózás lett belőle . Közben erős benzin szagot éreztem a levegőben. Benzin a földre nem ment egy csepp sem. Nagy nehezen be indult az autó. Kb. ennyi tünet és ilyenkor mi jöhet hibaként? És mostanában néha még azt is csinálja hogy hosszabb indítózást igényel. Van mikor pöccre indul de van mikor csak 3-5mp indítózás kell. Köszi előre is a segítséget.  worship wave
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2009.12.11 péntek, 10:46:23 »

Ugye alapvetően gázadás nélkül indítózól?!
Valszeg ment az elégetlen benzin a kipufogóba, azt érezted.
Gyújtás hibára gyanakszom, gyertya, gyertyakábel, trafó a tippem.
Aztán alapjárati levegő szelep is lehet ha nem gyújtás.
Amikor kihült a motor, próbáld meg elindítani nagyon kicsi (1/8) gázpedál állással. Ha így egyből "elkapja" akkor nem szikra a gond.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2009.12.11 péntek, 12:34:35 »

Ugye alapvetően gázadás nélkül indítózól?!
Valszeg ment az elégetlen benzin a kipufogóba, azt érezted.
Gyújtás hibára gyanakszom, gyertya, gyertyakábel, trafó a tippem.
Aztán alapjárati levegő szelep is lehet ha nem gyújtás.
Amikor kihült a motor, próbáld meg elindítani nagyon kicsi (1/8) gázpedál állással. Ha így egyből "elkapja" akkor nem szikra a gond.

Hali Rnagy8!

Persze mindig gázadás  nélkül indítózom. Esetleg ha számítógépre tenném a gépet akkor kijöhetne a hiba? Gyetyakábel ránézésre sértetlen bár ez nem alapfeltétel. Ezt a nem indulást igaz még csak egyszer csinálta mióta nálam van. Gyertya vagy maga a trafó az inkább lehetségesnek gonodolom. De amugy szépen megy a taxi meg a motorhangja is jó. Várok még vele hátha mást is fog produkálni. Köszi a tippeket.  wave
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #320 Dátum: 2009.12.11 péntek, 13:11:33 »

Hali Rnagy8!

Persze mindig gázadás  nélkül indítózom. Esetleg ha számítógépre tenném a gépet akkor kijöhetne a hiba? Gyetyakábel ránézésre sértetlen bár ez nem alapfeltétel. Ezt a nem indulást igaz még csak egyszer csinálta mióta nálam van. Gyertya vagy maga a trafó az inkább lehetségesnek gonodolom. De amugy szépen megy a taxi meg a motorhangja is jó. Várok még vele hátha mást is fog produkálni. Köszi a tippeket.  wave

Hali Híró!

Ez általános jelenségnek mondható a benyásoknál, nálam is jelen van.

10-ből (vagy inkább 20-ból) 1-szer sokáig forgatja és úgy indul be, vagy van hogy be sem indul, majd ha újra indítom, pöccre megy...Rejtélyes, az okára máig nem jöttem rá. Már néztük Stealt ( worship ) gépével is, de nem dobott semmi hibát.

Igazából csak kicsit bosszantó a jelenség, problémám még nem származott belőle, úgyhogy nem is nagyon érdekel.

Azért ha találsz valami "megoldást" rá, írd meg, bizonyára többünket érdekel.

Üdv: Zoli

ui: nagyon faja lett a hátsó lámpád Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.11 péntek, 13:14:04 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2009.12.11 péntek, 17:39:48 »

Van ilyen, hogy nem marad bent semmi hibakód utána ha a motort újraindítod. Ahhoz hogy nyakon csípd állandóan rajta kellene lógnia a diagnosztikának menetközben, addig amíg elő nem jön a hiba oka.  Ennyi ideje meg senkinek sincs. szomoru1
Naplózva
driver
Vendég
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2009.12.11 péntek, 17:57:17 »

Sziasztok!

van egy nagyon jó barátom, sajnos megszívta mert kb. 200ezer km-rel az autóban szétment a vezérlése
és a szerelője azt mondta hogy a 3as hengerben dugóból letörött egy darab meg stb,
a lényeg hogy a teljes motorfelújítás helyett venne inkább egy komplett motort.
segítsetek légyszi merre induljak?
én scorpios vagyok, azt tudom hol keressem de Mondi motort?!
ja igen neki 2002es az autója és 2.0 16V

köszi üdv W.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.11 péntek, 17:59:18 írta driver » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2009.12.11 péntek, 17:59:09 »

Sziasztok!

van egy nagyon jó barátom, sajnos megszívta mert kb. 200ezer km-rel az autóban szétment a vezérlése
és a szerelője azt mondta hogy a 3as hengerben dugóból letörött egy darab meg stb,
a lényeg hogy a teljes motorfelújítás helyett venne inkább egy komplett motort.
segítsetek légyszi merre induljak?
én scorpios vagyok, azt tudom hol keressem de Mondi motort?!

köszi üdv W.
www.cromax.hu   ,  www.nagyauto.hu , vagy esetleg bontók
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #324 Dátum: 2009.12.11 péntek, 17:59:19 »

Sziasztok!

van egy nagyon jó barátom, sajnos megszívta mert kb. 200ezer km-rel az autóban szétment a vezérlése
és a szerelője azt mondta hogy a 3as hengerben dugóból letörött egy darab meg stb,
a lényeg hogy a teljes motorfelújítás helyett venne inkább egy komplett motort.
segítsetek légyszi merre induljak?
én scorpios vagyok, azt tudom hol keressem de Mondi motort?!

köszi üdv W.
A keres kinál topicocban mindig vannak angol bontottak.ott tuti találsz! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
driver
Vendég
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2009.12.11 péntek, 18:02:01 »

www.cromax.hu   ,  www.nagyauto.hu , vagy esetleg bontók

köszi a gyors választ
hú tényleg cromaxnál láttam blokkokat.
de azok is felújítottak sztem. vagy nem mind? megkérdezem.
scorpihoz bontoitt motort tudok venni viszonylag hamar.
itt nincs valaki aki bont komplett mocit?
nagyautót ismerem de blokkot árulnak? bontókat majd végighívatom a haverral.
sajnos ez van, nagyon szomorú..
Naplózva
driver
Vendég
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2009.12.11 péntek, 18:09:51 »

A keres kinál topicocban mindig vannak angol bontottak.ott tuti találsz! Wink wave

hali Alf
köszi, meg is néztem, tényleg vannak, van egy kombi autopmatából 2001es bontás, talán...
meg még "bebannoltam" pár helyre amit hirtelen találtam ahol bontanak 3as Mondit.
üdv W.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #327 Dátum: 2009.12.11 péntek, 18:12:12 »

hali Alf
köszi, meg is néztem, tényleg vannak, van egy kombi autopmatából 2001es bontás, talán...
meg még "bebannoltam" pár helyre amit hirtelen találtam ahol bontanak 3as Mondit.
üdv W.
eljen Csak írd oda,hogy benyást keresel vagy dizilt.Mert így nem 1értelmű! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
driver
Vendég
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2009.12.11 péntek, 18:22:10 »

eljen Csak írd oda,hogy benyást keresel vagy dizilt.Mert így nem 1értelmű! vigyor3 Wink wave

ok, eddig a kínálban láttam olyat ami szóba jöhet, de benyomtam a keresbe is.
ez a 2001es aut. jó lehet.
az mindegy hogy manuál vagy aut.ból van a moci nem?
köszi
Naplózva
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 11:13:09 »

Hali Híró!

Ez általános jelenségnek mondható a benyásoknál, nálam is jelen van.

10-ből (vagy inkább 20-ból) 1-szer sokáig forgatja és úgy indul be, vagy van hogy be sem indul, majd ha újra indítom, pöccre megy...Rejtélyes, az okára máig nem jöttem rá. Már néztük Stealt ( worship ) gépével is, de nem dobott semmi hibát.

Igazából csak kicsit bosszantó a jelenség, problémám még nem származott belőle, úgyhogy nem is nagyon érdekel.

Azért ha találsz valami "megoldást" rá, írd meg, bizonyára többünket érdekel.

Üdv: Zoli

ui: nagyon faja lett a hátsó lámpád Wink

Hali Zolibácsi!

Sajna még nincs megoldás  erre a hibára. Amugy köcce a dicséretett a lámpionokra. Nekem is tetszik. Én csak attól félek hogy majd egyszer valami komoly dolog be üt és pont olyankor mikor nagyon kéne az autó.
Üdv: Tibi  wave
Naplózva
Kali 74
Vendég
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 22:29:49 »

Sziasztok 1.8 duratec motorom van 92 kw azt hiszem az alapgázam kicsit alacsony lehet mintha itt ott beakarna dögleni 1000 alatt van a fordulatszám 128000 van a motoron hogyan lehetne egyenletes a fordulatszám
Naplózva
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 16:46:46 »

Sziasztok 1.8 duratec motorom van 92 kw azt hiszem az alapgázam kicsit alacsony lehet mintha itt ott beakarna dögleni 1000 alatt van a fordulatszám 128000 van a motoron hogyan lehetne egyenletes a fordulatszám

Ha néha tennél pontokat is a mondatok közé, könnyebben értelmeznénk a mondani valódat. wow1 wow1
Visszatérve a problémára. 700-800 körül kell lennie az elapjáratnak, ha jól tudom.
Ha úgy érzed, hogy néha kihagy a gyújtás vagyis bedadog a motor, akkor lehet gyertya, gyújtókábel, de akár trafó probléma is.
Gyertya csere mikor volt? 
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 18:13:24 »

Sziasztok!
Kérdésem? mk2 v6-om, leszeretném cserélni mk3 2000 benzinesre, 2004 évjárattól nézegetem, de idáig akivel beszéltem majdnem mindenki azt mondja, hogy rosszabb mint a v6, ha valakinek van tapasztalata mind a kettöről kérem írjon!
Nekem a v6-tal semmi gondom, csak fiatalabbat szeretnék.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 18:30:23 »

Sziasztok!
Kérdésem? mk2 v6-om, leszeretném cserélni mk3 2000 benzinesre, 2004 évjárattól nézegetem, de idáig akivel beszéltem majdnem mindenki azt mondja, hogy rosszabb mint a v6, ha valakinek van tapasztalata mind a kettöről kérem írjon!
Nekem a v6-tal semmi gondom, csak fiatalabbat szeretnék.

...én erre csak annyit mondok, hogy 3-asból ültem vissza 2-esbe...sokan idiótának tartanak érte, de azóta is hű társam és bár most a korral együtt pár baja jelentkezik, imádom...majd egyszer cserélek 3asra újra biztosan...
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 19:03:03 »


[/quote
Ha kérhetném kifejtenéd bővebben!
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.28 hétfő, 19:08:27 írta imi111 » Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 19:06:22 »

Ha kérhetném kifejtenéd bővebben!
Giorgio-t kellene megkeressed, én csak ollóztam egy kapcsolódó hozzászólást... Meghát Mk2 rulez!
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 19:09:06 »

Giorgio-t kellene megkeressed, én csak ollóztam egy kapcsolódó hozzászólást... Meghát Mk2 rulez!
Köszi!
Naplózva
Kali 74
Vendég
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 19:37:09 »

Ha néha tennél pontokat is a mondatok közé, könnyebben értelmeznénk a mondani valódat. wow1 wow1
Visszatérve a problémára. 700-800 körül kell lennie az elapjáratnak, ha jól tudom.
Ha úgy érzed, hogy néha kihagy a gyújtás vagyis bedadog a motor, akkor lehet gyertya, gyújtókábel, de akár trafó probléma is.
Gyertya csere mikor volt? 
Király köszi a jó tanácsokat.Utána fogok nézni a dolgoknak.Majd igyekszek pontokat is használni. wave
Naplózva
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 20:03:19 »

Király köszi a jó tanácsokat.Utána fogok nézni a dolgoknak.Majd igyekszek pontokat is használni. wave
[/quote]

Ezért vagyunk itt. nyes
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
Kali 74
Vendég
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 20:15:38 »

Király köszi a jó tanácsokat.Utána fogok nézni a dolgoknak.Majd igyekszek pontokat is használni. wave


Ezért vagyunk itt. nyes
wave
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2010.01.02 szombat, 19:38:59 »

Hali

Na a norautós üzemanyag tisztitóadalék levitte a fogyasztást 13.7-ről 11.7-re. Ma lementem Győrbe aztán vissza BP-re és nem nagyon engedtem 160 alá, csak amikor kellett. Meg fogom nézni a fogyasztást a jövő héten és beszámolok.

Üdv
Csaba
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 11:48:00 »

Boldog Újévet Kívánok Mindenkinek!

Rögtön egy problémám lenne!

1,8 benzin 2002 márciusi az autóm.160E km.
Tegnap éjjel érkeztem vele vissza Londonba Magyarországról. Tökéletesen üzemelt mint mindíg !!!

Az utolsó 50 km-nél viszont egy kigyorsításnál olyan volt mintha egy henger kihagyna egy pillanatra, utána erőtlenné vált a motor, valamint továbbra is mintha csak 3 henger menne benne, az alapjárat ingadozik, úgy jár a motor mintha kicsit traktoros lenne, először villgot a motor kontroll lámpa, majd világítani kezdett.

Lassan azért hazajöttem vele.

Nem fűstől,  olaj tiszta a motorba, illetve nem hiányzik belőle, víz szintén rendben.


Valami ötlet?

Ha van megoldás érdekelne nem szeretnék rögtön 65 fontért hibát olvastatni !


Köszönök minden ötletet!!!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 11:55:42 »

Ha van megoldás érdekelne nem szeretnék rögtön 65 fontért hibát olvastatni !
Esetleg a műszertesztet megpróbálhatod, hátha mond valamit.
Sajnos így nagyon nehéz a dolog, ha ilyen drága a diag, sztem kellene venned egy OBD interface-t.
Sötétben megnézhetnéd a gyújtókábeleket, nem szikrázik-e... Jobb ötletem nincs sajna...
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 12:13:47 »

Esetleg a műszertesztet megpróbálhatod, hátha mond valamit.
Sajnos így nagyon nehéz a dolog, ha ilyen drága a diag, sztem kellene venned egy OBD interface-t.
Sötétben megnézhetnéd a gyújtókábeleket, nem szikrázik-e... Jobb ötletem nincs sajna...


Megírnád nekem mi az a OBD? utána rákeresnék hol tudok itt kint venni, illetve mennyibe kerül.

A kábeleket sötétbe megnézem mindenképpen!

Az a műszerteszt? nem nagyon hallottam róla?

köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 12:25:45 »


Megírnád nekem mi az a OBD? utána rákeresnék hol tudok itt kint venni, illetve mennyibe kerül.

A kábeleket sötétbe megnézem mindenképpen!

Az a műszerteszt? nem nagyon hallottam róla?

köszönöm
- műszerteszt: http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=M%C5%B1szerteszt

- OBD:
http://cgi.ebay.co.uk/ELM-327-CAR-DIAGNOSTIC-CODE-READER-SCANNER-VERSION-1-3A_W0QQitemZ170426824835QQcmdZViewItemQQptZUK_Diagnostic_Tools_Equipment?hash=item27ae3af883

ehhez kell egy laptop, meg progi

http://cgi.ebay.co.uk/CAR-CODE-READER-DIAGNOSTIC-SCANNER-OBD-FULLY-LOADED_W0QQitemZ110476435523QQcmdZViewItemQQptZUK_Diagnostic_Tools_Equipment?hash=item19b8e8a043

Ehhez nem kell, de a lambda szondát pl nem tudod nézni vele asszem


Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 12:32:22 »



A lambda szondát pont most cserélték!


Kiirkáltam a műszertesztből mindent, honnan tudom mi a hiba?

Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 12:35:36 »


A lambda szondát pont most cserélték!


Kiirkáltam a műszertesztből mindent, honnan tudom mi a hiba?


Van olyan, hogy DTC, ha ez azt írta, h none, akkor vesztettél...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #347 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 12:36:41 »


A lambda szondát pont most cserélték!


Kiirkáltam a műszertesztből mindent, honnan tudom mi a hiba?


"dtc none DTCk A tárolt DTCk megjelennek a kijelzőn. A DTC kódok végigfutnak, ha egynél több van, azaz a HIBA KÓDOK (de nem mindet írja ki)"

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 13:06:07 »

"dtc none DTCk A tárolt DTCk megjelennek a kijelzőn. A DTC kódok végigfutnak, ha egynél több van, azaz a HIBA KÓDOK (de nem mindet írja ki)"



Ok. Köszönöm


A helyzet az, hogy nem ír semmi hibát, viszont a leghosszabb hengerhez menő gyújtókábelt ha lehúzom nem változik, tehát az a henger nem megy!
A kábelen látszik pici égési elszíneződés, lehet ez a baj!
Nem tudom lehúzni a gyertya végéről, mert nem merem hátha valami fogja!

Kérdezném csak erősen próbáljam lehúzni a kábelt vagy van valami technikája.

Köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 13:10:06 »

Ok. Köszönöm


A helyzet az, hogy nem ír semmi hibát, viszont a leghosszabb hengerhez menő gyújtókábelt ha lehúzom nem változik, tehát az a henger nem megy!
A kábelen látszik pici égési elszíneződés, lehet ez a baj!
Nem tudom lehúzni a gyertya végéről, mert nem merem hátha valami fogja!

Kérdezném csak erősen próbáljam lehúzni a kábelt vagy van valami technikája.

Köszönöm

Szia

A technika, hogy erősen lehúzod a kábelt. Ha mázlid van, akkor csak a kábel ment tönkre, de hogy ilyet tudsz-e vasárnap valahol venni, azt nem tudom. Esetleg a norautóban vagy valami áruházban próbálkoz egy hasonlót keresni. Ugyan ilyet csak ford szaküzletben fogsz kapni.

Gyertyák mikor voltak cserélve?
Nehogy ez hazavágja a vezérlést.


Üdv
Csaba
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.