Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:15:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 217 218 219 220 221 222 223 [224] 225 226 227 228 229 230 231 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652580 alkalommal)
0 Felhasználó és 77 vendég van a témában
kukacmatyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #11150 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 11:12:11 »

Hogy merre indulj ? A szerelo fele!
Meress kompressziot es nezzek at miert csorog zorog. Millio dolog lehet.
A szivosort a motor herelte ki ?

Szia,nem.Az iránymutatást köszönöm.
Naplózva

2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia

T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #11151 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 14:39:20 »

Nem kell hozzá levenni/engedni a stabilizátort, se a bölcsőt és a kipufot se. Igazából 2db csavar tartja, amit ha kicsavarasz, lejön annyira a tank hogy kihúzd belőle a beöntő csövet és ki tudd forgatni a hővédő lemezt a kipufogó oldalánál. Azután le tudod húzni azt a pár csatlakozót ami még ott van. Előtte érdemes a benzinszűrő 2 csatlakozását is oldani. Nem nagy meló, kényelmesen megvan 1 óra alatt.

Szia! Az lenne a kérdésem, hogy bakok segítségével is megoldható a szivattyú kiszerelése? A telken áll az autó és nem tudom majd csak ott felbakolva cserélni a szivattyút. Az elmondásod alapján csak a két kengyelt kell oldani és az elég is a kiszereléshez? A beöntő csövet csak ki kell húznom a tankból? Semmi nem fogja?
Köszi a segítséget előre is!
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11152 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 15:17:18 »

Szia! Az lenne a kérdésem, hogy bakok segítségével is megoldható a szivattyú kiszerelése? A telken áll az autó és nem tudom majd csak ott felbakolva cserélni a szivattyút. Az elmondásod alapján csak a két kengyelt kell oldani és az elég is a kiszereléshez? A beöntő csövet csak ki kell húznom a tankból? Semmi nem fogja?
Köszi a segítséget előre is!

Szia,

felbakolva nem lehet leszerelni a tankot, csak aknából vagy csápos emelőről. A szivattyút ki tudod szedni mindenféle alsó bontás nélkül is, de akkor kicsit nagyobbra kell vágnod a "szerelőnyílást" a hátsó üléssor alatt: http://mondeoclub.ru/remont/fm3/sys_pit/benzonasos.php

De azt hiszem ezt csak s.o.s. megoldásként érdemes, jobb leszerelni a tankot amit egyúttal teljesen ki is tudsz pucolni.

Üdv: Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11153 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 15:21:23 »

Szia,

felbakolva nem lehet leszerelni a tankot, csak aknából vagy csápos emelőről. A szivattyút ki tudod szedni mindenféle alsó bontás nélkül is, de akkor kicsit nagyobbra kell vágnod a "szerelőnyílást" a hátsó üléssor alatt: http://mondeoclub.ru/remont/fm3/sys_pit/benzonasos.php

De azt hiszem ezt csak s.o.s. megoldásként érdemes, jobb leszerelni a tankot amit egyúttal teljesen ki is tudsz pucolni.

Üdv: Zoli
huh, ez igazi orosz megoldás vigyor3

dízelnél még a kipuff is tud útban lenni a tanknál, azt is arrébb kell igazítani, hogy lejöjjön. ja és legalább 2 ember ajánlott a leszedéshez
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #11154 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 21:04:38 »

Szia,

felbakolva nem lehet leszerelni a tankot, csak aknából vagy csápos emelőről. A szivattyút ki tudod szedni mindenféle alsó bontás nélkül is, de akkor kicsit nagyobbra kell vágnod a "szerelőnyílást" a hátsó üléssor alatt: http://mondeoclub.ru/remont/fm3/sys_pit/benzonasos.php

De azt hiszem ezt csak s.o.s. megoldásként érdemes, jobb leszerelni a tankot amit egyúttal teljesen ki is tudsz pucolni.

Üdv: Zoli

Szia Zoli!

Mivel én magyar vagyok és szeretem a szép megoldásokat és autószerelő sem vagyok csak egy amatőr így pénz hiányában a kocsi sajna kint fog telelni a telken. Naivan azt hittem, hogy ez egy jó autó, amit lehet javítani és megbízható is. Mivel maga a szivattyú min. 40 ropi plusz a szerelés meg a levontatás ez nem fér bele. A kocsinak így is motor generál kellene,mert az 1-es hengerben fele a kompresszió. Tanulság: csak jappánt kell venni... Ez van. Köszi a tanácsot! Tanultam belőle!
 Üdv! Tibor
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11155 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 21:13:13 »

Szia Zoli!

Mivel én magyar vagyok és szeretem a szép megoldásokat és autószerelő sem vagyok csak egy amatőr így pénz hiányában a kocsi sajna kint fog telelni a telken. Naivan azt hittem, hogy ez egy jó autó, amit lehet javítani és megbízható is. Mivel maga a szivattyú min. 40 ropi plusz a szerelés meg a levontatás ez nem fér bele. A kocsinak így is motor generál kellene,mert az 1-es hengerben fele a kompresszió. Tanulság: csak jappánt kell venni... Ez van. Köszi a tanácsot! Tanultam belőle!
 Üdv! Tibor
japán se jobb, ha előtte nem volt gazdája Wink és ford is tud jó lenni, ha nem csak használták, hanem foglalkoztak is vele Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #11156 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 21:28:20 »

japán se jobb, ha előtte nem volt gazdája Wink és ford is tud jó lenni, ha nem csak használták, hanem foglalkoztak is vele Wink

Ezzel csak az a baj,hogy ha a japánok valamit netán elcsesznek, akkor azt belátják és visszahívják a kocsikat és kijavítják a hibát, míg a Fordnál ez nem működik (lásd pl. a szívósor hibáját, a benzinszivattyú szerelőnyílásának elbaszását vagy a törésre hajlamos rúgókat és még sorolhatnám). falbav
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11157 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 21:42:41 »

Ezzel csak az a baj,hogy ha a japánok valamit netán elcsesznek, akkor azt belátják és visszahívják a kocsikat és kijavítják a hibát, míg a Fordnál ez nem működik (lásd pl. a szívósor hibáját, a benzinszivattyú szerelőnyílásának elbaszását vagy a törésre hajlamos rúgókat és még sorolhatnám). falbav
tudnék reggelig sorolni japán autót is hibákkal.

ezek minde tizenéves korban előjövő hibák, akkor már a japánok se hívnak vissza

de meg kell venni egy jó japánt,lehetőleg valami mazdát, ami 3-5 éves korára körbe rohad az íveken, vagy egy jó denso befecsis dízelt nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #11158 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 22:06:09 »

Szia! Az lenne a kérdésem, hogy bakok segítségével is megoldható a szivattyú kiszerelése? A telken áll az autó és nem tudom majd csak ott felbakolva cserélni a szivattyút. Az elmondásod alapján csak a két kengyelt kell oldani és az elég is a kiszereléshez? A beöntő csövet csak ki kell húznom a tankból? Semmi nem fogja?
Köszi a segítséget előre is!


Szia!

Felbakolva meg tudod oldani a szivattyú kiszerelést.A tankot leengeded félig(a bal felét),hogy fölé tudj nyúlni.A benzinszűrőt leszereled előtte.Kitekered a szivattyú/szintjelző lefogató gyűrűt és kiemeled az egészet.A tankoló csövet nem kell kiszedni a tankból.Arra már nem emlékszek, hogy az ülés alatt a szerelőnyílásnál lekötöttük e a két benzincsövet, de az elektromos csatit le kell szedni róla...Jah le kell kötni a két csövet is,különben elég szemét meló az autó alatt szétszedni az egész egységet...
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.09 vasárnap, 22:33:24 írta Csabi77 » Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #11159 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 22:42:07 »

Tanulság: csak jappánt kell venni... Ez van. Köszi a tanácsot! Tanultam belőle!
 Üdv! Tibor
Felső közép kategóriás használt autót vettél, nem feltétlen ismert előélettel és futott kilométerrel. Minden használtautó lutri...és mindegyikre kell költeni, ha szerencséd van kevesebbet. Csak súgok...bontottba csak 15 a szivattyú, bármelyik szerelő megcsinálja, és igen aknából. Ha mákod van, és rendes üzemanyagot tankolsz bele, és tankolsz rá időben ha kigyullad a lámpa, akkor elmegy még 100ekm-t a bontott is.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #11160 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 01:31:48 »


Szia!

Felbakolva meg tudod oldani a szivattyú kiszerelést.A tankot leengeded félig(a bal felét),hogy fölé tudj nyúlni.A benzinszűrőt leszereled előtte.Kitekered a szivattyú/szintjelző lefogató gyűrűt és kiemeled az egészet.A tankoló csövet nem kell kiszedni a tankból.Arra már nem emlékszek, hogy az ülés alatt a szerelőnyílásnál lekötöttük e a két benzincsövet, de az elektromos csatit le kell szedni róla...Jah le kell kötni a két csövet is,különben elég szemét meló az autó alatt szétszedni az egész egységet...

Szia!
Ez már biztató válasz... A kérdésem az lenne, hogy a két csövet a szivattyúból, hogyan szedtétek ki?
Üdv! Tibor
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #11161 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 01:45:36 »

Felső közép kategóriás használt autót vettél, nem feltétlen ismert előélettel és futott kilométerrel. Minden használtautó lutri...és mindegyikre kell költeni, ha szerencséd van kevesebbet. Csak súgok...bontottba csak 15 a szivattyú, bármelyik szerelő megcsinálja, és igen aknából. Ha mákod van, és rendes üzemanyagot tankolsz bele, és tankolsz rá időben ha kigyullad a lámpa, akkor elmegy még 100ekm-t a bontott is.

Szia!
Teljesen igazad van! Tényleg lutri a használt autó. Ez az első szerelő szerint nem túl rossz állapotban lévőkocsi. Persze azért kell költeni rá! És itt sorolhatnám (most az üzemanyagszivattyú, előtte éppen a motor generálra kezdtem el gyűjteni a lóvét az 1-es henger alacsony kompressziója miatt, a bal hátsó lengéscsillapítóból az olaj elfolyt így csere mind a kettő, a csomagtér ajtó nem nyílik csak kulccsal, a klímában gázcsere kellene) és még pár esztétikai dolog (hátsó ajtók alja el van rohadva). De azért szeretem, mert jó nagy kocsi, kényelmes és vezetni is jó. Szokni kellett a méretét, de mindenki aki ült benne dicséri.
Na majd meglátjuk mi lesz a vége!
Üdv! Tibor
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11162 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 09:21:18 »


Szia!

Felbakolva meg tudod oldani a szivattyú kiszerelést.A tankot leengeded félig(a bal felét),hogy fölé tudj nyúlni.A benzinszűrőt leszereled előtte.Kitekered a szivattyú/szintjelző lefogató gyűrűt és kiemeled az egészet.A tankoló csövet nem kell kiszedni a tankból.Arra már nem emlékszek, hogy az ülés alatt a szerelőnyílásnál lekötöttük e a két benzincsövet, de az elektromos csatit le kell szedni róla...Jah le kell kötni a két csövet is,különben elég szemét meló az autó alatt szétszedni az egész egységet...

Meg lehet oldani, de szerintem elég szenvedős így leszedni. Akkor inkább már tényleg vágnék egy nagyobb szerelőnyílást és egyszerűen kiemelném...Persze mindenki maga tudja mennyire műszaki beállítottságú.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11163 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 09:24:10 »

a bal hátsó lengéscsillapítóból az olaj elfolyt így csere mind a kettő,

Vagy ha veszel egy bontottat, elég az egyik oldalt cserélni mert valószínűleg kb azonos "tudásúak" lesznek, és megúszod 10ezer Ft-ból a 40 helyett.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #11164 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 15:53:52 »

Vagy ha veszel egy bontottat, elég az egyik oldalt cserélni mert valószínűleg kb azonos "tudásúak" lesznek, és megúszod 10ezer Ft-ból a 40 helyett.

Lehet, hogy nyer rajta, de akár veszíthet a gumi kopással.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11165 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 17:53:49 »

Lehet, hogy nyer rajta, de akár veszíthet a gumi kopással.

Én most így cseréltem az egyik elsőt. Utána bemérettem, 75 és 70%-ot tudnak. Szóval...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11166 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 18:50:34 »

Én most így cseréltem az egyik elsőt. Utána bemérettem, 75 és 70%-ot tudnak. Szóval...
ha beraksz egy zsír újat, az is kb ennyit mutat vigyor3. ott a %os értékből inkább annyit lehet kikövetkeztetni, hogy jó-e vagy nem jó-e a gátló
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11167 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 18:58:19 »

ha beraksz egy zsír újat, az is kb ennyit mutat vigyor3. ott a %os értékből inkább annyit lehet kikövetkeztetni, hogy jó-e vagy nem jó-e a gátló

Jaja, tudom. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy egy bontott is lehet "tökéletes".
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11168 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 19:00:11 »

Jaja, tudom. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy egy bontott is lehet "tökéletes".
a bontottnál egyedül az élettartam a kérdéses. lehet elmegy 2 évet, de az is lehet, hogy csak 2hetet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tetrapack
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #11169 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 17:01:13 »

Sziasztok!

Megosztanám veletek a tapasztalatomat. Mint ahogyan írtátok feltehetően szívósor hiba gyanús volt a jelenség amit írtam, így felvettem a kapcsolatot a szívósor.hu fórumtárssal és elvittem hozzá. Ki, be szereléssel kértem a javítást. Kedden vittem el hozzá reggel, és szerda reggel már mehettem is érte. Nagyon kedves, és segítőkész a srác, garancia papírt is adott az elvégzett munkáról. Elvezette normálisan a gázbowdenemet is mert állítólag volt benne egy hurok. Megérte megcsináltatnom mert már nem zörög úgy a motor, bár a kinyomócsapágyom még mindig zörög és sajnos a menet közbeni dízeles hang se szűnt meg, de november elején hozza haver külföldről a kuplungszettet, és a kettőstömegűt remélem azzal megoldódik ez a probléma is.  Mindenkinek ajánlom a szívosr.hu fórumtársat.  worship
Naplózva

Ford Mondeo kombi 2002.06. hó 2.0 benzin GHIA
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #11170 Dátum: 2016.10.15 szombat, 13:21:26 »

Sziasztok!

Megosztanám veletek a tapasztalatomat. Mint ahogyan írtátok feltehetően szívósor hiba gyanús volt a jelenség amit írtam, így felvettem a kapcsolatot a szívósor.hu fórumtárssal és elvittem hozzá. Ki, be szereléssel kértem a javítást. Kedden vittem el hozzá reggel, és szerda reggel már mehettem is érte. Nagyon kedves, és segítőkész a srác, garancia papírt is adott az elvégzett munkáról. Elvezette normálisan a gázbowdenemet is mert állítólag volt benne egy hurok. Megérte megcsináltatnom mert már nem zörög úgy a motor, bár a kinyomócsapágyom még mindig zörög és sajnos a menet közbeni dízeles hang se szűnt meg, de november elején hozza haver külföldről a kuplungszettet, és a kettőstömegűt remélem azzal megoldódik ez a probléma is.  Mindenkinek ajánlom a szívosr.hu fórumtársat.  worship


Na ez jó hír ha nem vagyok indiszkrét mennyit fizettél az égész műveletért ?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11171 Dátum: 2016.10.15 szombat, 16:27:55 »


Na ez jó hír ha nem vagyok indiszkrét mennyit fizettél az égész műveletért ?
Itt írt egy kiinduló árat: http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1076811#msg1076811
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #11172 Dátum: 2016.10.17 hétfő, 02:01:06 »

Üdv Mindenkinek,

Minap egy ellenőrzésnél kiderült, h. a komputer adat szerint a hűtővíz csak ~50 fokos, akkor is amikor a műszerfal ~90 fokot mutat - üzemi hőmérsékleten...!   Az ismerősöm szerint termosztát csere - ezt meg ejtem - ezenfelül lehet még valami ? (hibajelzés nincs, lambda szonda új, gyertya-kábel-trafó kb.féléves)
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #11173 Dátum: 2016.10.17 hétfő, 06:06:32 »

Üdv Mindenkinek,

Minap egy ellenőrzésnél kiderült, h. a komputer adat szerint a hűtővíz csak ~50 fokos, akkor is amikor a műszerfal ~90 fokot mutat - üzemi hőmérsékleten...!   Az ismerősöm szerint termosztát csere - ezt meg ejtem - ezenfelül lehet még valami ? (hibajelzés nincs, lambda szonda új, gyertya-kábel-trafó kb.féléves)


A mutató legfeljebb tájékoztató adat. De igazából az sem. Ugyanez volt nekem is, termosztát csere.
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
Tetrapack
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #11174 Dátum: 2016.10.18 kedd, 09:54:08 »


Na ez jó hír ha nem vagyok indiszkrét mennyit fizettél az égész műveletért ?

Összesen 50.000 forintot. Szerintem megérte.
Naplózva

Ford Mondeo kombi 2002.06. hó 2.0 benzin GHIA
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #11175 Dátum: 2016.10.18 kedd, 18:14:50 »

Sziasztok,

Van valakinek ötlete hogy a mellékelt lap alapján 2002-es mk3 Mondeo 2.0i-be melyik gyújtókábel bekötést alkalmazzam ?

https://dl.dropboxusercontent.com/u/55734786/ngk.jpg

A bal oldalira gondolok, nem tudom jól teszem e ?

Köszönöm!
FD.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.18 kedd, 18:16:36 írta Fokadriver1 » Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11176 Dátum: 2016.10.18 kedd, 18:16:34 »

Sziasztok,

Van valakinek ötlete hogy a mellékelt lap alapján 2002-es mk3 Mondeo 2.0i-be melyik gyújtókábel bekötést alkalmazzam ?

https://dl.dropboxusercontent.com/u/55734786/ngk.jpg

Köszönöm!
FD.

Azt, ami a mondeo típuskódjához tartozik - 1S7 kezdetűeket.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11177 Dátum: 2016.10.18 kedd, 18:18:03 »

Sziasztok,

Van valakinek ötlete hogy a mellékelt lap alapján 2002-es mk3 Mondeo 2.0i-be melyik gyújtókábel bekötést alkalmazzam ?

https://dl.dropboxusercontent.com/u/55734786/ngk.jpg

A bal oldalira gondolok, nem tudom jól teszem e ?

Köszönöm!
FD.

Az elsőt, azaz a bal oldalit.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #11178 Dátum: 2016.10.18 kedd, 18:32:28 »

Urak,
Köszönöm!
FD.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11179 Dátum: 2016.10.19 szerda, 08:19:21 »

Sziasztok!

A benzines  ékszíjat hogyan érdemes nekiállni leszedni? Van valakinek tapasztalata, hogy a legkönnyebb hozzáférni a feszítőhöz és milyen módon érdemes leszedni majd visszarakni a szíjat? Ehhez is kell valami spéci szíjlazító eszköz mint a "wiki"-ben van a dízelesek leszedéséhez?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11180 Dátum: 2016.10.19 szerda, 08:27:19 »

Sziasztok!

A benzines  ékszíjat hogyan érdemes nekiállni leszedni? Van valakinek tapasztalata, hogy a legkönnyebb hozzáférni a feszítőhöz és milyen módon érdemes leszedni majd visszarakni a szíjat? Ehhez is kell valami spéci szíjlazító eszköz mint a "wiki"-ben van a dízelesek leszedéséhez?

A feszítőgörgőt kell elmozdítani/elforgatni egy (ha jól emlékszem) 15-ös kulccsal. A vezetőgörgőt 1, a feszítőt 2csavar tartja. Ha leveszed a jobb kerékjárati ívnél lévő műanyag elemet (amit 3 csavar tart), hozzáférsz mindenhez. Felbakolva az autót, az egész csere megvan 1 óra alatt.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11181 Dátum: 2016.10.19 szerda, 08:31:38 »

Sziasztok!

A benzines  ékszíjat hogyan érdemes nekiállni leszedni? Van valakinek tapasztalata, hogy a legkönnyebb hozzáférni a feszítőhöz és milyen módon érdemes leszedni majd visszarakni a szíjat? Ehhez is kell valami spéci szíjlazító eszköz mint a "wiki"-ben van a dízelesek leszedéséhez?

Nem kell semmi speckó. Autót megemel, jobb első kerék levesz. A lengéscsillapító mögött az kerékdob falán van egy műanyag takarólemez. Kb. 4-5 10-es vagy 8-as csavar fogja. Leveszed. Ezután hozzáférsz a feszítőhöz, amit egy sima 15-ös krovával lazítasz és lepattintod a szíjat. Visszafelé fordított sorrend.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11182 Dátum: 2016.10.19 szerda, 09:08:13 »

Köszi mindegyikőtöknek, imádom hogy ilyen gyorsan jön itt a segítség  worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11183 Dátum: 2016.10.19 szerda, 20:09:31 »

Köszi mindegyikőtöknek, imádom hogy ilyen gyorsan jön itt a segítség  worship

Hat meg a szamla  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11184 Dátum: 2016.10.19 szerda, 21:22:42 »

Még egy kérdés: a benzines 2.0 generátor levétele könnyűnek mondható, tehát könnyen hozzáférhetőek a csavarok? Hány csavart kell leszedni hozzá, hogy a kezembe foghassam a komplett generátort? Van valami "buktató" a leszedés során, ahol megakadhat az ember? Bronzkefét akarok benne cserélni, de még azt sem tudom, hogy külön keféket kapok-e az itteni Ford boltban. Tudom Pesten van a Kertész utca, ahol elvileg lehetne kapni, de én győri vagyok és fogalmam sincs, hogy sima autósboltban ilyeneket be lehet e szerezni.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11185 Dátum: 2016.10.19 szerda, 21:32:03 »

Még egy kérdés: a benzines 2.0 generátor levétele könnyűnek mondható, tehát könnyen hozzáférhetőek a csavarok? Hány csavart kell leszedni hozzá, hogy a kezembe foghassam a komplett generátort? Van valami "buktató" a leszedés során, ahol megakadhat az ember? Bronzkefét akarok benne cserélni, de még azt sem tudom, hogy külön keféket kapok-e az itteni Ford boltban. Tudom Pesten van a Kertész utca, ahol elvileg lehetne kapni, de én győri vagyok és fogalmam sincs, hogy sima autósboltban ilyeneket be lehet e szerezni.
sima autosbolt is meghozza neked.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11186 Dátum: 2016.10.19 szerda, 22:20:08 »

Még egy kérdés: a benzines 2.0 generátor levétele könnyűnek mondható, tehát könnyen hozzáférhetőek a csavarok? Hány csavart kell leszedni hozzá, hogy a kezembe foghassam a komplett generátort? Van valami "buktató" a leszedés során, ahol megakadhat az ember? Bronzkefét akarok benne cserélni, de még azt sem tudom, hogy külön keféket kapok-e az itteni Ford boltban. Tudom Pesten van a Kertész utca, ahol elvileg lehetne kapni, de én győri vagyok és fogalmam sincs, hogy sima autósboltban ilyeneket be lehet e szerezni.

Nem nehéz kiszedni, 3 db csavar fogja. A kipufogó leömlő hőpajzsát én leszedtem, és akkor felfelé ki is jön a generátor. Egy csati van rajta, meg egy csavaros kábelvég, a pozitív töltőkábel. Kb. ennyi és már a kezedben is van. Asszem a kerékív felé is ki lehet szedni, de akkor meg kell bontani a kutyacsontot.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.19 szerda, 22:23:12 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #11187 Dátum: 2016.10.19 szerda, 23:16:48 »

Sziasztok,

Alábbi a feladvány. 2002-es 2.0 Duratec motor jó karban (250ekm), de néha 1500 és 2000 fordulat között kis gázon be be rángat, mintha gyújrtás rendszer para lenne. Kapott egy új trafót, de megvan ezzel ez a jelenség. Azért nem gondolom hogy gyújtás rendszer mert sokszor megcsináltam vele trafó csere előtt és után is hogy kettesből négyyesbe váltok és lepadlózom...olyankor nem rángat morogva, de gyorsul ahogy tőle tellik.....csak akkor rángat ha csak egy hajszálnyi gázt nyomok neki 3-asban, vagy inkább 4-esben városi csorgás/vonulás alkalmával...ha ilyenkor berángat, akkor nyomok neki picit több gázt, és azonnal abbahagyja a rángatást.

Van valakinek tippje ? Valami szenzor, vagy gázpedál állás érzékelő...valami összevissza jelet ad ?

Előre is köszönöm a tippeket.
FD.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11188 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 06:46:53 »

Sziasztok,

Alábbi a feladvány. 2002-es 2.0 Duratec motor jó karban (250ekm), de néha 1500 és 2000 fordulat között kis gázon be be rángat, mintha gyújrtás rendszer para lenne. Kapott egy új trafót, de megvan ezzel ez a jelenség. Azért nem gondolom hogy gyújtás rendszer mert sokszor megcsináltam vele trafó csere előtt és után is hogy kettesből négyyesbe váltok és lepadlózom...olyankor nem rángat morogva, de gyorsul ahogy tőle tellik.....csak akkor rángat ha csak egy hajszálnyi gázt nyomok neki 3-asban, vagy inkább 4-esben városi csorgás/vonulás alkalmával...ha ilyenkor berángat, akkor nyomok neki picit több gázt, és azonnal abbahagyja a rángatást.

Van valakinek tippje ? Valami szenzor, vagy gázpedál állás érzékelő...valami összevissza jelet ad ?

Előre is köszönöm a tippeket.
FD.

Szerintem ugyan ezzel küszködök én is. Mikor alacsonyabb tempónál tartod a sebességet, akkor nem megy egyenletesen. Kicsit mintha ugrálna az autó, de nem az a klasszikus rángatás. Nem jöttem még rá. Gyujtás triót cseréltem. EGR-t, fojtószelepet tisztítottam. Hibakód nincs. Passz.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.20 csütörtök, 07:32:00 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
e_david
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #11189 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 09:20:50 »

Sziasztok!

A napokban kattogó-pattogó hangot hallok az autóban amikor alapjáraton megy a motor. Hidegen nem hallani, csak üzemi hőmérsékleten, és gázadásra abbamarad. Az utastérben erősebben hallani, mint kintről, amikor felyitom a motorháztetőt.
Egy rövid video a jelenségről: https://1drv.ms/v/s!AseA1WWo0JWiuK0ndgczIFe8LrgJ_g
A motortérből kb innen jön a hang: ]

Szerintetek mi lehet?
Naplózva

MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors --  Moondust Silver -- 146 LE
e_david
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #11190 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 09:58:39 »

Szerintem ugyan ezzel küszködök én is. Mikor alacsonyabb tempónál tartod a sebességet, akkor nem megy egyenletesen. Kicsit mintha ugrálna az autó, de nem az a klasszikus rángatás. Nem jöttem még rá. Gyujtás triót cseréltem. EGR-t, fojtószelepet tisztítottam. Hibakód nincs. Passz.

Ez nálam is így van. Erre szokták mondani, hogy nem hiba, hanem feature  vigyor3
Naplózva

MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors --  Moondust Silver -- 146 LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11191 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 10:31:08 »

Ez nálam is így van. Erre szokták mondani, hogy nem hiba, hanem feature  vigyor3

Lófenéket. Nem volt ez ilyen. Kb. fél éve kezdte el. Azelőtt úgy ment mint az álom. Ma lehúztam az EGR csatit, ugyanolyan. Következő gyanusítottam a T-Map a szívósoron. Azután a gáz-potmétert megpróbálom kimérni.
Sokan azt hiszik fícsör, mert használtan vették az autót és már vételkor is rossz volt, így nincs összehasonlítási alap, de én tudom, hogy valami nem kerek, csak nem tudom mi.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.20 csütörtök, 10:34:13 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
e_david
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #11192 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 10:36:17 »

Lófenéket. Nem volt ez ilyen. Kb. fél éve kezdte el. Azelőtt úgy ment mint az álom. Ma lehúztam az EGR csatit, ugyanolyan. Következő gyanusítottam a T-Map a szívósoron. Azután a gáz-potmétert megpróbálom kimérni.
Sokan azt hiszik fícsör, mert használtan vették az autót és már vételkor is rossz volt, így nincs összehasonlítási alap, de én tudom, hogy valami nem kerek, csak nem tudom mi.

Valóban, nekem azóta ilyen, mióta megvan az autó.
Ha valami eredményre jutsz, kérlek oszd meg velünk is. Köszi!
Naplózva

MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors --  Moondust Silver -- 146 LE
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11193 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 10:41:08 »

Nem nehéz kiszedni, 3 db csavar fogja. A kipufogó leömlő hőpajzsát én leszedtem, és akkor felfelé ki is jön a generátor. Egy csati van rajta, meg egy csavaros kábelvég, a pozitív töltőkábel. Kb. ennyi és már a kezedben is van. Asszem a kerékív felé is ki lehet szedni, de akkor meg kell bontani a kutyacsontot.

A pajzsnak csak a tetejét vetted le vagy a komplett pajzsot? Nem szokott eltörni a csavar a meglazítás során? Csak mert gondolom nagyon össze lehet gyógyulva a hőtől ott minden. Gondolom generátor babrálásnál az akksi sarut is érdemes leszedni. Ezután ha visszakerül majd az akksi saru, a kocsi magától beállít mindent magán ugye? Tehát nem nekem kell újra "tanítani" vagy "programozni" bármit is.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #11194 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 11:05:23 »

A pajzsnak csak a tetejét vetted le vagy a komplett pajzsot? Nem szokott eltörni a csavar a meglazítás során? Csak mert gondolom nagyon össze lehet gyógyulva a hőtől ott minden. Gondolom generátor babrálásnál az akksi sarut is érdemes leszedni. Ezután ha visszakerül majd az akksi saru, a kocsi magától beállít mindent magán ugye? Tehát nem nekem kell újra "tanítani" vagy "programozni" bármit is.

Szia!

Az akksit saru levétel után:
- a rádió kódot fog kérni (ha gyári a rádiód) és újra kell programozni az adókat
- az egy gombos ablak felhúzást újra kell tanítani (http://mondeo.hu/index.php?topic=5060.0)

Szerintem mást nem kell, de a többiek úgyis írnak még, ha valamit igen.

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11195 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 11:09:55 »

A pajzsnak csak a tetejét vetted le vagy a komplett pajzsot? Nem szokott eltörni a csavar a meglazítás során? Csak mert gondolom nagyon össze lehet gyógyulva a hőtől ott minden. Gondolom generátor babrálásnál az akksi sarut is érdemes leszedni. Ezután ha visszakerül majd az akksi saru, a kocsi magától beállít mindent magán ugye? Tehát nem nekem kell újra "tanítani" vagy "programozni" bármit is.

Én leszedtem a tetejét és utána 2 csavart  a két oldalon és kicsit félretoltam az egész pajzsot, hogy ne legyen útba. Nekem nem jött szét nehezen, inkább visszarakni nehezebb, mert puha az a pajzs és nehéz a csavarlyukakat vonalba állítani. Ne felejts el kevés rézpasztát használni. Akksit igen, mindenképp lekötni. Ha visszaraktad, menj vele egy kicsit kocsikázni vegyes üzemmódba, megtanulja magától a dolgokat.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11196 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 14:13:06 »

Köszi ismét!  Wink
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #11197 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 22:05:56 »

Lófenéket. Nem volt ez ilyen. Kb. fél éve kezdte el. Azelőtt úgy ment mint az álom. Ma lehúztam az EGR csatit, ugyanolyan. Következő gyanusítottam a T-Map a szívósoron. Azután a gáz-potmétert megpróbálom kimérni.
Sokan azt hiszik fícsör, mert használtan vették az autót és már vételkor is rossz volt, így nincs összehasonlítási alap, de én tudom, hogy valami nem kerek, csak nem tudom mi.
Nem tmap lesz, azon től vagyok, a gáz-potméter még lehet esélyes...talán. én most boritottam bele injektor tisztitot, autópályán eljárom, gondoltam hátha valamelyik injektor bepisil...
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
k.imre
Vendég
« Új hozzászólás #11198 Dátum: 2016.10.21 péntek, 09:30:56 »

Szia

De ha ki van kötve a vákumszelep, akkor elvileg vízszintesben vannak az örvénylapátok. Akkor elvileg nem kéne rángatni. Vagy rosszul gondolom?
(Nekem is csörögnek a lapátok, most azon agyalok, hogy kikötöm a nálad látott módon.)


Akkor ezt ami ki van kötve komplett csere + nézessek bele a szívósorba?Ha ott a lapátok szarok akkor az is csere és akkor megolddódik az ugrálás? Smiley köszönöm végre értelmes infó Smiley Király vagy  worship worship eljen eljen eljen
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11199 Dátum: 2016.10.21 péntek, 09:37:58 »

Szia

De ha ki van kötve a vákumszelep, akkor elvileg vízszintesben vannak az örvénylapátok. Akkor elvileg nem kéne rángatni. Vagy rosszul gondolom?
(Nekem is csörögnek a lapátok, most azon agyalok, hogy kikötöm a nálad látott módon.)

Szia.
Ha szétakasztod attól még önállóan tudnak mozogni az örvénylapátok(szivósor),mivel ott levegő áramlás van.Nem annyira tuti megoldás.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Oldalak: 1 ... 217 218 219 220 221 222 223 [224] 225 226 227 228 229 230 231 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.