Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:13:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
217
218
219
220
221
222
223
[
224
]
225
226
227
228
229
230
231
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4656028 alkalommal)
0 Felhasználó és 241 vendég van a témában
kukacmatyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11150 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 11:12:11 »
Idézetet írta: zacci - 2016.10.09 vasárnap, 10:16:44
Hogy merre indulj ? A szerelo fele!
Meress kompressziot es nezzek at miert csorog zorog. Millio dolog lehet.
A szivosort a motor herelte ki ?
Szia,nem.Az iránymutatást köszönöm.
Naplózva
2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11151 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 14:39:20 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.08.31 szerda, 21:27:42
Nem kell hozzá levenni/engedni a stabilizátort, se a bölcsőt és a kipufot se. Igazából 2db csavar tartja, amit ha kicsavarasz, lejön annyira a tank hogy kihúzd belőle a beöntő csövet és ki tudd forgatni a hővédő lemezt a kipufogó oldalánál. Azután le tudod húzni azt a pár csatlakozót ami még ott van. Előtte érdemes a benzinszűrő 2 csatlakozását is oldani. Nem nagy meló, kényelmesen megvan 1 óra alatt.
Szia! Az lenne a kérdésem, hogy bakok segítségével is megoldható a szivattyú kiszerelése? A telken áll az autó és nem tudom majd csak ott felbakolva cserélni a szivattyút. Az elmondásod alapján csak a két kengyelt kell oldani és az elég is a kiszereléshez? A beöntő csövet csak ki kell húznom a tankból? Semmi nem fogja?
Köszi a segítséget előre is!
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11152 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 15:17:18 »
Idézetet írta: T-model - 2016.10.09 vasárnap, 14:39:20
Szia! Az lenne a kérdésem, hogy bakok segítségével is megoldható a szivattyú kiszerelése? A telken áll az autó és nem tudom majd csak ott felbakolva cserélni a szivattyút. Az elmondásod alapján csak a két kengyelt kell oldani és az elég is a kiszereléshez? A beöntő csövet csak ki kell húznom a tankból? Semmi nem fogja?
Köszi a segítséget előre is!
Szia,
felbakolva nem lehet leszerelni a tankot, csak aknából vagy csápos emelőről. A szivattyút ki tudod szedni mindenféle alsó bontás nélkül is, de akkor kicsit nagyobbra kell vágnod a "szerelőnyílást" a hátsó üléssor alatt:
http://mondeoclub.ru/remont/fm3/sys_pit/benzonasos.php
De azt hiszem ezt csak s.o.s. megoldásként érdemes, jobb leszerelni a tankot amit egyúttal teljesen ki is tudsz pucolni.
Üdv: Zoli
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11153 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 15:21:23 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.10.09 vasárnap, 15:17:18
Szia,
felbakolva nem lehet leszerelni a tankot, csak aknából vagy csápos emelőről. A szivattyút ki tudod szedni mindenféle alsó bontás nélkül is, de akkor kicsit nagyobbra kell vágnod a "szerelőnyílást" a hátsó üléssor alatt:
http://mondeoclub.ru/remont/fm3/sys_pit/benzonasos.php
De azt hiszem ezt csak s.o.s. megoldásként érdemes, jobb leszerelni a tankot amit egyúttal teljesen ki is tudsz pucolni.
Üdv: Zoli
huh, ez igazi orosz megoldás
dízelnél még a kipuff is tud útban lenni a tanknál, azt is arrébb kell igazítani, hogy lejöjjön. ja és legalább 2 ember ajánlott a leszedéshez
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11154 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 21:04:38 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.10.09 vasárnap, 15:17:18
Szia,
felbakolva nem lehet leszerelni a tankot, csak aknából vagy csápos emelőről. A szivattyút ki tudod szedni mindenféle alsó bontás nélkül is, de akkor kicsit nagyobbra kell vágnod a "szerelőnyílást" a hátsó üléssor alatt:
http://mondeoclub.ru/remont/fm3/sys_pit/benzonasos.php
De azt hiszem ezt csak s.o.s. megoldásként érdemes, jobb leszerelni a tankot amit egyúttal teljesen ki is tudsz pucolni.
Üdv: Zoli
Szia Zoli!
Mivel én magyar vagyok és szeretem a szép megoldásokat és autószerelő sem vagyok csak egy amatőr így pénz hiányában a kocsi sajna kint fog telelni a telken. Naivan azt hittem, hogy ez egy jó autó, amit lehet javítani és megbízható is. Mivel maga a szivattyú min. 40 ropi plusz a szerelés meg a levontatás ez nem fér bele. A kocsinak így is motor generál kellene,mert az 1-es hengerben fele a kompresszió. Tanulság: csak jappánt kell venni... Ez van. Köszi a tanácsot! Tanultam belőle!
Üdv! Tibor
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11155 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 21:13:13 »
Idézetet írta: T-model - 2016.10.09 vasárnap, 21:04:38
Szia Zoli!
Mivel én magyar vagyok és szeretem a szép megoldásokat és autószerelő sem vagyok csak egy amatőr így pénz hiányában a kocsi sajna kint fog telelni a telken. Naivan azt hittem, hogy ez egy jó autó, amit lehet javítani és megbízható is. Mivel maga a szivattyú min. 40 ropi plusz a szerelés meg a levontatás ez nem fér bele. A kocsinak így is motor generál kellene,mert az 1-es hengerben fele a kompresszió. Tanulság: csak jappánt kell venni... Ez van. Köszi a tanácsot! Tanultam belőle!
Üdv! Tibor
japán se jobb, ha előtte nem volt gazdája
és ford is tud jó lenni, ha nem csak használták, hanem foglalkoztak is vele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11156 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 21:28:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.10.09 vasárnap, 21:13:13
japán se jobb, ha előtte nem volt gazdája
és ford is tud jó lenni, ha nem csak használták, hanem foglalkoztak is vele
Ezzel csak az a baj,hogy ha a japánok valamit netán elcsesznek, akkor azt belátják és visszahívják a kocsikat és kijavítják a hibát, míg a Fordnál ez nem működik (lásd pl. a szívósor hibáját, a benzinszivattyú szerelőnyílásának elbaszását vagy a törésre hajlamos rúgókat és még sorolhatnám).
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11157 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 21:42:41 »
Idézetet írta: T-model - 2016.10.09 vasárnap, 21:28:20
Ezzel csak az a baj,hogy ha a japánok valamit netán elcsesznek, akkor azt belátják és visszahívják a kocsikat és kijavítják a hibát, míg a Fordnál ez nem működik (lásd pl. a szívósor hibáját, a benzinszivattyú szerelőnyílásának elbaszását vagy a törésre hajlamos rúgókat és még sorolhatnám).
tudnék reggelig sorolni japán autót is hibákkal.
ezek minde tizenéves korban előjövő hibák, akkor már a japánok se hívnak vissza
de meg kell venni egy jó japánt,lehetőleg valami mazdát, ami 3-5 éves korára körbe rohad az íveken, vagy egy jó denso befecsis dízelt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11158 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 22:06:09 »
Idézetet írta: T-model - 2016.10.09 vasárnap, 14:39:20
Szia! Az lenne a kérdésem, hogy bakok segítségével is megoldható a szivattyú kiszerelése? A telken áll az autó és nem tudom majd csak ott felbakolva cserélni a szivattyút. Az elmondásod alapján csak a két kengyelt kell oldani és az elég is a kiszereléshez? A beöntő csövet csak ki kell húznom a tankból? Semmi nem fogja?
Köszi a segítséget előre is!
Szia!
Felbakolva meg tudod oldani a szivattyú kiszerelést.A tankot leengeded félig(a bal felét),hogy fölé tudj nyúlni.A benzinszűrőt leszereled előtte.Kitekered a szivattyú/szintjelző lefogató gyűrűt és kiemeled az egészet.A tankoló csövet nem kell kiszedni a tankból.Arra már nem emlékszek, hogy az ülés alatt a szerelőnyílásnál lekötöttük e a két benzincsövet, de az elektromos csatit le kell szedni róla...Jah le kell kötni a két csövet is,különben elég szemét meló az autó alatt szétszedni az egész egységet...
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.09 vasárnap, 22:33:24 írta Csabi77
»
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11159 Dátum:
2016.10.09 vasárnap, 22:42:07 »
Idézetet írta: T-model - 2016.10.09 vasárnap, 21:04:38
Tanulság: csak jappánt kell venni... Ez van. Köszi a tanácsot! Tanultam belőle!
Üdv! Tibor
Felső közép kategóriás használt autót vettél, nem feltétlen ismert előélettel és futott kilométerrel. Minden használtautó lutri...és mindegyikre kell költeni, ha szerencséd van kevesebbet. Csak súgok...bontottba csak 15 a szivattyú, bármelyik szerelő megcsinálja, és igen aknából. Ha mákod van, és rendes üzemanyagot tankolsz bele, és tankolsz rá időben ha kigyullad a lámpa, akkor elmegy még 100ekm-t a bontott is.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11160 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 01:31:48 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2016.10.09 vasárnap, 22:06:09
Szia!
Felbakolva meg tudod oldani a szivattyú kiszerelést.A tankot leengeded félig(a bal felét),hogy fölé tudj nyúlni.A benzinszűrőt leszereled előtte.Kitekered a szivattyú/szintjelző lefogató gyűrűt és kiemeled az egészet.A tankoló csövet nem kell kiszedni a tankból.Arra már nem emlékszek, hogy az ülés alatt a szerelőnyílásnál lekötöttük e a két benzincsövet, de az elektromos csatit le kell szedni róla...Jah le kell kötni a két csövet is,különben elég szemét meló az autó alatt szétszedni az egész egységet...
Szia!
Ez már biztató válasz... A kérdésem az lenne, hogy a két csövet a szivattyúból, hogyan szedtétek ki?
Üdv! Tibor
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11161 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 01:45:36 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2016.10.09 vasárnap, 22:42:07
Felső közép kategóriás használt autót vettél, nem feltétlen ismert előélettel és futott kilométerrel. Minden használtautó lutri...és mindegyikre kell költeni, ha szerencséd van kevesebbet. Csak súgok...bontottba csak 15 a szivattyú, bármelyik szerelő megcsinálja, és igen aknából. Ha mákod van, és rendes üzemanyagot tankolsz bele, és tankolsz rá időben ha kigyullad a lámpa, akkor elmegy még 100ekm-t a bontott is.
Szia!
Teljesen igazad van! Tényleg lutri a használt autó. Ez az első szerelő szerint nem túl rossz állapotban lévőkocsi. Persze azért kell költeni rá! És itt sorolhatnám (most az üzemanyagszivattyú, előtte éppen a motor generálra kezdtem el gyűjteni a lóvét az 1-es henger alacsony kompressziója miatt, a bal hátsó lengéscsillapítóból az olaj elfolyt így csere mind a kettő, a csomagtér ajtó nem nyílik csak kulccsal, a klímában gázcsere kellene) és még pár esztétikai dolog (hátsó ajtók alja el van rohadva). De azért szeretem, mert jó nagy kocsi, kényelmes és vezetni is jó. Szokni kellett a méretét, de mindenki aki ült benne dicséri.
Na majd meglátjuk mi lesz a vége!
Üdv! Tibor
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11162 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 09:21:18 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2016.10.09 vasárnap, 22:06:09
Szia!
Felbakolva meg tudod oldani a szivattyú kiszerelést.A tankot leengeded félig(a bal felét),hogy fölé tudj nyúlni.A benzinszűrőt leszereled előtte.Kitekered a szivattyú/szintjelző lefogató gyűrűt és kiemeled az egészet.A tankoló csövet nem kell kiszedni a tankból.Arra már nem emlékszek, hogy az ülés alatt a szerelőnyílásnál lekötöttük e a két benzincsövet, de az elektromos csatit le kell szedni róla...Jah le kell kötni a két csövet is,különben elég szemét meló az autó alatt szétszedni az egész egységet...
Meg lehet oldani, de szerintem elég szenvedős így leszedni. Akkor inkább már tényleg vágnék egy nagyobb szerelőnyílást és egyszerűen kiemelném...Persze mindenki maga tudja mennyire műszaki beállítottságú.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11163 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 09:24:10 »
Idézetet írta: T-model - 2016.10.10 hétfő, 01:45:36
a bal hátsó lengéscsillapítóból az olaj elfolyt így csere mind a kettő,
Vagy ha veszel egy bontottat, elég az egyik oldalt cserélni mert valószínűleg kb azonos "tudásúak" lesznek, és megúszod 10ezer Ft-ból a 40 helyett.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11164 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 15:53:52 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.10.10 hétfő, 09:24:10
Vagy ha veszel egy bontottat, elég az egyik oldalt cserélni mert valószínűleg kb azonos "tudásúak" lesznek, és megúszod 10ezer Ft-ból a 40 helyett.
Lehet, hogy nyer rajta, de akár veszíthet a gumi kopással.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11165 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 17:53:49 »
Idézetet írta: brughom - 2016.10.10 hétfő, 15:53:52
Lehet, hogy nyer rajta, de akár veszíthet a gumi kopással.
Én most így cseréltem az egyik elsőt. Utána bemérettem, 75 és 70%-ot tudnak. Szóval...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11166 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 18:50:34 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.10.10 hétfő, 17:53:49
Én most így cseréltem az egyik elsőt. Utána bemérettem, 75 és 70%-ot tudnak. Szóval...
ha beraksz egy zsír újat, az is kb ennyit mutat
. ott a %os értékből inkább annyit lehet kikövetkeztetni, hogy jó-e vagy nem jó-e a gátló
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11167 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 18:58:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.10.10 hétfő, 18:50:34
ha beraksz egy zsír újat, az is kb ennyit mutat
. ott a %os értékből inkább annyit lehet kikövetkeztetni, hogy jó-e vagy nem jó-e a gátló
Jaja, tudom. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy egy bontott is lehet "tökéletes".
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11168 Dátum:
2016.10.10 hétfő, 19:00:11 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.10.10 hétfő, 18:58:19
Jaja, tudom. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy egy bontott is lehet "tökéletes".
a bontottnál egyedül az élettartam a kérdéses. lehet elmegy 2 évet, de az is lehet, hogy csak 2hetet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tetrapack
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11169 Dátum:
2016.10.13 csütörtök, 17:01:13 »
Sziasztok!
Megosztanám veletek a tapasztalatomat. Mint ahogyan írtátok feltehetően szívósor hiba gyanús volt a jelenség amit írtam, így felvettem a kapcsolatot a szívósor.hu fórumtárssal és elvittem hozzá. Ki, be szereléssel kértem a javítást. Kedden vittem el hozzá reggel, és szerda reggel már mehettem is érte. Nagyon kedves, és segítőkész a srác, garancia papírt is adott az elvégzett munkáról. Elvezette normálisan a gázbowdenemet is mert állítólag volt benne egy hurok. Megérte megcsináltatnom mert már nem zörög úgy a motor, bár a kinyomócsapágyom még mindig zörög és sajnos a menet közbeni dízeles hang se szűnt meg, de november elején hozza haver külföldről a kuplungszettet, és a kettőstömegűt remélem azzal megoldódik ez a probléma is. Mindenkinek ajánlom a szívosr.hu fórumtársat.
Naplózva
Ford Mondeo kombi 2002.06. hó 2.0 benzin GHIA
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11170 Dátum:
2016.10.15 szombat, 13:21:26 »
Idézetet írta: Tetrapack - 2016.10.13 csütörtök, 17:01:13
Sziasztok!
Megosztanám veletek a tapasztalatomat. Mint ahogyan írtátok feltehetően szívósor hiba gyanús volt a jelenség amit írtam, így felvettem a kapcsolatot a szívósor.hu fórumtárssal és elvittem hozzá. Ki, be szereléssel kértem a javítást. Kedden vittem el hozzá reggel, és szerda reggel már mehettem is érte. Nagyon kedves, és segítőkész a srác, garancia papírt is adott az elvégzett munkáról. Elvezette normálisan a gázbowdenemet is mert állítólag volt benne egy hurok. Megérte megcsináltatnom mert már nem zörög úgy a motor, bár a kinyomócsapágyom még mindig zörög és sajnos a menet közbeni dízeles hang se szűnt meg, de november elején hozza haver külföldről a kuplungszettet, és a kettőstömegűt remélem azzal megoldódik ez a probléma is. Mindenkinek ajánlom a szívosr.hu fórumtársat.
Na ez jó hír ha nem vagyok indiszkrét mennyit fizettél az égész műveletért ?
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11171 Dátum:
2016.10.15 szombat, 16:27:55 »
Idézetet írta: Maarki - 2016.10.15 szombat, 13:21:26
Na ez jó hír ha nem vagyok indiszkrét mennyit fizettél az égész műveletért ?
Itt írt egy kiinduló árat:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1076811#msg1076811
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11172 Dátum:
2016.10.17 hétfő, 02:01:06 »
Üdv Mindenkinek,
Minap egy ellenőrzésnél kiderült, h. a komputer adat szerint a hűtővíz csak ~50 fokos, akkor is amikor a műszerfal ~90 fokot mutat - üzemi hőmérsékleten...! Az ismerősöm szerint termosztát csere - ezt meg ejtem - ezenfelül lehet még valami ? (hibajelzés nincs, lambda szonda új, gyertya-kábel-trafó kb.féléves)
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11173 Dátum:
2016.10.17 hétfő, 06:06:32 »
Idézetet írta: LiZo - 2016.10.17 hétfő, 02:01:06
Üdv Mindenkinek,
Minap egy ellenőrzésnél kiderült, h. a komputer adat szerint a hűtővíz csak ~50 fokos, akkor is amikor a műszerfal ~90 fokot mutat - üzemi hőmérsékleten...! Az ismerősöm szerint termosztát csere - ezt meg ejtem - ezenfelül lehet még valami ? (hibajelzés nincs, lambda szonda új, gyertya-kábel-trafó kb.féléves)
A mutató legfeljebb tájékoztató adat. De igazából az sem. Ugyanez volt nekem is, termosztát csere.
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
Tetrapack
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11174 Dátum:
2016.10.18 kedd, 09:54:08 »
Idézetet írta: Maarki - 2016.10.15 szombat, 13:21:26
Na ez jó hír ha nem vagyok indiszkrét mennyit fizettél az égész műveletért ?
Összesen 50.000 forintot. Szerintem megérte.
Naplózva
Ford Mondeo kombi 2002.06. hó 2.0 benzin GHIA
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11175 Dátum:
2016.10.18 kedd, 18:14:50 »
Sziasztok,
Van valakinek ötlete hogy a mellékelt lap alapján 2002-es mk3 Mondeo 2.0i-be melyik gyújtókábel bekötést alkalmazzam ?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/55734786/ngk.jpg
A bal oldalira gondolok, nem tudom jól teszem e ?
Köszönöm!
FD.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.18 kedd, 18:16:36 írta Fokadriver1
»
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11176 Dátum:
2016.10.18 kedd, 18:16:34 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2016.10.18 kedd, 18:14:50
Sziasztok,
Van valakinek ötlete hogy a mellékelt lap alapján 2002-es mk3 Mondeo 2.0i-be melyik gyújtókábel bekötést alkalmazzam ?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/55734786/ngk.jpg
Köszönöm!
FD.
Azt, ami a mondeo típuskódjához tartozik - 1S7 kezdetűeket.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11177 Dátum:
2016.10.18 kedd, 18:18:03 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2016.10.18 kedd, 18:14:50
Sziasztok,
Van valakinek ötlete hogy a mellékelt lap alapján 2002-es mk3 Mondeo 2.0i-be melyik gyújtókábel bekötést alkalmazzam ?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/55734786/ngk.jpg
A bal oldalira gondolok, nem tudom jól teszem e ?
Köszönöm!
FD.
Az elsőt, azaz a bal oldalit.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11178 Dátum:
2016.10.18 kedd, 18:32:28 »
Urak,
Köszönöm!
FD.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11179 Dátum:
2016.10.19 szerda, 08:19:21 »
Sziasztok!
A benzines ékszíjat hogyan érdemes nekiállni leszedni? Van valakinek tapasztalata, hogy a legkönnyebb hozzáférni a feszítőhöz és milyen módon érdemes leszedni majd visszarakni a szíjat? Ehhez is kell valami spéci szíjlazító eszköz mint a "wiki"-ben van a dízelesek leszedéséhez?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11180 Dátum:
2016.10.19 szerda, 08:27:19 »
Idézetet írta: Peti06 - 2016.10.19 szerda, 08:19:21
Sziasztok!
A benzines ékszíjat hogyan érdemes nekiállni leszedni? Van valakinek tapasztalata, hogy a legkönnyebb hozzáférni a feszítőhöz és milyen módon érdemes leszedni majd visszarakni a szíjat? Ehhez is kell valami spéci szíjlazító eszköz mint a "wiki"-ben van a dízelesek leszedéséhez?
A feszítőgörgőt kell elmozdítani/elforgatni egy (ha jól emlékszem) 15-ös kulccsal. A vezetőgörgőt 1, a feszítőt 2csavar tartja. Ha leveszed a jobb kerékjárati ívnél lévő műanyag elemet (amit 3 csavar tart), hozzáférsz mindenhez. Felbakolva az autót, az egész csere megvan 1 óra alatt.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11181 Dátum:
2016.10.19 szerda, 08:31:38 »
Idézetet írta: Peti06 - 2016.10.19 szerda, 08:19:21
Sziasztok!
A benzines ékszíjat hogyan érdemes nekiállni leszedni? Van valakinek tapasztalata, hogy a legkönnyebb hozzáférni a feszítőhöz és milyen módon érdemes leszedni majd visszarakni a szíjat? Ehhez is kell valami spéci szíjlazító eszköz mint a "wiki"-ben van a dízelesek leszedéséhez?
Nem kell semmi speckó. Autót megemel, jobb első kerék levesz. A lengéscsillapító mögött az kerékdob falán van egy műanyag takarólemez. Kb. 4-5 10-es vagy 8-as csavar fogja. Leveszed. Ezután hozzáférsz a feszítőhöz, amit egy sima 15-ös krovával lazítasz és lepattintod a szíjat. Visszafelé fordított sorrend.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11182 Dátum:
2016.10.19 szerda, 09:08:13 »
Köszi mindegyikőtöknek, imádom hogy ilyen gyorsan jön itt a segítség
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11183 Dátum:
2016.10.19 szerda, 20:09:31 »
Idézetet írta: Peti06 - 2016.10.19 szerda, 09:08:13
Köszi mindegyikőtöknek, imádom hogy ilyen gyorsan jön itt a segítség
Hat meg a szamla
Naplózva
blah blah blah
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11184 Dátum:
2016.10.19 szerda, 21:22:42 »
Még egy kérdés: a benzines 2.0 generátor levétele könnyűnek mondható, tehát könnyen hozzáférhetőek a csavarok? Hány csavart kell leszedni hozzá, hogy a kezembe foghassam a komplett generátort? Van valami "buktató" a leszedés során, ahol megakadhat az ember? Bronzkefét akarok benne cserélni, de még azt sem tudom, hogy külön keféket kapok-e az itteni Ford boltban. Tudom Pesten van a Kertész utca, ahol elvileg lehetne kapni, de én győri vagyok és fogalmam sincs, hogy sima autósboltban ilyeneket be lehet e szerezni.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11185 Dátum:
2016.10.19 szerda, 21:32:03 »
Idézetet írta: Peti06 - 2016.10.19 szerda, 21:22:42
Még egy kérdés: a benzines 2.0 generátor levétele könnyűnek mondható, tehát könnyen hozzáférhetőek a csavarok? Hány csavart kell leszedni hozzá, hogy a kezembe foghassam a komplett generátort? Van valami "buktató" a leszedés során, ahol megakadhat az ember? Bronzkefét akarok benne cserélni, de még azt sem tudom, hogy külön keféket kapok-e az itteni Ford boltban. Tudom Pesten van a Kertész utca, ahol elvileg lehetne kapni, de én győri vagyok és fogalmam sincs, hogy sima autósboltban ilyeneket be lehet e szerezni.
sima autosbolt is meghozza neked.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11186 Dátum:
2016.10.19 szerda, 22:20:08 »
Idézetet írta: Peti06 - 2016.10.19 szerda, 21:22:42
Még egy kérdés: a benzines 2.0 generátor levétele könnyűnek mondható, tehát könnyen hozzáférhetőek a csavarok? Hány csavart kell leszedni hozzá, hogy a kezembe foghassam a komplett generátort? Van valami "buktató" a leszedés során, ahol megakadhat az ember? Bronzkefét akarok benne cserélni, de még azt sem tudom, hogy külön keféket kapok-e az itteni Ford boltban. Tudom Pesten van a Kertész utca, ahol elvileg lehetne kapni, de én győri vagyok és fogalmam sincs, hogy sima autósboltban ilyeneket be lehet e szerezni.
Nem nehéz kiszedni, 3 db csavar fogja. A kipufogó leömlő hőpajzsát én leszedtem, és akkor felfelé ki is jön a generátor. Egy csati van rajta, meg egy csavaros kábelvég, a pozitív töltőkábel. Kb. ennyi és már a kezedben is van. Asszem a kerékív felé is ki lehet szedni, de akkor meg kell bontani a kutyacsontot.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.19 szerda, 22:23:12 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11187 Dátum:
2016.10.19 szerda, 23:16:48 »
Sziasztok,
Alábbi a feladvány. 2002-es 2.0 Duratec motor jó karban (250ekm), de néha 1500 és 2000 fordulat között kis gázon be be rángat, mintha gyújrtás rendszer para lenne. Kapott egy új trafót, de megvan ezzel ez a jelenség. Azért nem gondolom hogy gyújtás rendszer mert sokszor megcsináltam vele trafó csere előtt és után is hogy kettesből négyyesbe váltok és lepadlózom...olyankor nem rángat morogva, de gyorsul ahogy tőle tellik.....csak akkor rángat ha csak egy hajszálnyi gázt nyomok neki 3-asban, vagy inkább 4-esben városi csorgás/vonulás alkalmával...ha ilyenkor berángat, akkor nyomok neki picit több gázt, és azonnal abbahagyja a rángatást.
Van valakinek tippje ? Valami szenzor, vagy gázpedál állás érzékelő...valami összevissza jelet ad ?
Előre is köszönöm a tippeket.
FD.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11188 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 06:46:53 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2016.10.19 szerda, 23:16:48
Sziasztok,
Alábbi a feladvány. 2002-es 2.0 Duratec motor jó karban (250ekm), de néha 1500 és 2000 fordulat között kis gázon be be rángat, mintha gyújrtás rendszer para lenne. Kapott egy új trafót, de megvan ezzel ez a jelenség. Azért nem gondolom hogy gyújtás rendszer mert sokszor megcsináltam vele trafó csere előtt és után is hogy kettesből négyyesbe váltok és lepadlózom...olyankor nem rángat morogva, de gyorsul ahogy tőle tellik.....csak akkor rángat ha csak egy hajszálnyi gázt nyomok neki 3-asban, vagy inkább 4-esben városi csorgás/vonulás alkalmával...ha ilyenkor berángat, akkor nyomok neki picit több gázt, és azonnal abbahagyja a rángatást.
Van valakinek tippje ? Valami szenzor, vagy gázpedál állás érzékelő...valami összevissza jelet ad ?
Előre is köszönöm a tippeket.
FD.
Szerintem ugyan ezzel küszködök én is. Mikor alacsonyabb tempónál tartod a sebességet, akkor nem megy egyenletesen. Kicsit mintha ugrálna az autó, de nem az a klasszikus rángatás. Nem jöttem még rá. Gyujtás triót cseréltem. EGR-t, fojtószelepet tisztítottam. Hibakód nincs. Passz.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.20 csütörtök, 07:32:00 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
e_david
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11189 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 09:20:50 »
Sziasztok!
A napokban kattogó-pattogó hangot hallok az autóban amikor alapjáraton megy a motor. Hidegen nem hallani, csak üzemi hőmérsékleten, és gázadásra abbamarad. Az utastérben erősebben hallani, mint kintről, amikor felyitom a motorháztetőt.
Egy rövid video a jelenségről:
https://1drv.ms/v/s!AseA1WWo0JWiuK0ndgczIFe8LrgJ_g
A motortérből kb innen jön a hang:
]
Szerintetek mi lehet?
Naplózva
MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors -- Moondust Silver -- 146 LE
e_david
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11190 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 09:58:39 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.10.20 csütörtök, 06:46:53
Szerintem ugyan ezzel küszködök én is. Mikor alacsonyabb tempónál tartod a sebességet, akkor nem megy egyenletesen. Kicsit mintha ugrálna az autó, de nem az a klasszikus rángatás. Nem jöttem még rá. Gyujtás triót cseréltem. EGR-t, fojtószelepet tisztítottam. Hibakód nincs. Passz.
Ez nálam is így van. Erre szokták mondani, hogy nem hiba, hanem feature
Naplózva
MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors -- Moondust Silver -- 146 LE
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11191 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 10:31:08 »
Idézetet írta: e_david - 2016.10.20 csütörtök, 09:58:39
Ez nálam is így van. Erre szokták mondani, hogy nem hiba, hanem feature
Lófenéket. Nem volt ez ilyen. Kb. fél éve kezdte el. Azelőtt úgy ment mint az álom. Ma lehúztam az EGR csatit, ugyanolyan. Következő gyanusítottam a T-Map a szívósoron. Azután a gáz-potmétert megpróbálom kimérni.
Sokan azt hiszik fícsör, mert használtan vették az autót és már vételkor is rossz volt, így nincs összehasonlítási alap, de én tudom, hogy valami nem kerek, csak nem tudom mi.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.20 csütörtök, 10:34:13 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
e_david
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11192 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 10:36:17 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.10.20 csütörtök, 10:31:08
Lófenéket. Nem volt ez ilyen. Kb. fél éve kezdte el. Azelőtt úgy ment mint az álom. Ma lehúztam az EGR csatit, ugyanolyan. Következő gyanusítottam a T-Map a szívósoron. Azután a gáz-potmétert megpróbálom kimérni.
Sokan azt hiszik fícsör, mert használtan vették az autót és már vételkor is rossz volt, így nincs összehasonlítási alap, de én tudom, hogy valami nem kerek, csak nem tudom mi.
Valóban, nekem azóta ilyen, mióta megvan az autó.
Ha valami eredményre jutsz, kérlek oszd meg velünk is. Köszi!
Naplózva
MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors -- Moondust Silver -- 146 LE
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11193 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 10:41:08 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.10.19 szerda, 22:20:08
Nem nehéz kiszedni, 3 db csavar fogja. A kipufogó leömlő hőpajzsát én leszedtem, és akkor felfelé ki is jön a generátor. Egy csati van rajta, meg egy csavaros kábelvég, a pozitív töltőkábel. Kb. ennyi és már a kezedben is van. Asszem a kerékív felé is ki lehet szedni, de akkor meg kell bontani a kutyacsontot.
A pajzsnak csak a tetejét vetted le vagy a komplett pajzsot? Nem szokott eltörni a csavar a meglazítás során? Csak mert gondolom nagyon össze lehet gyógyulva a hőtől ott minden. Gondolom generátor babrálásnál az akksi sarut is érdemes leszedni. Ezután ha visszakerül majd az akksi saru, a kocsi magától beállít mindent magán ugye? Tehát nem nekem kell újra "tanítani" vagy "programozni" bármit is.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
yartam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11194 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 11:05:23 »
Idézetet írta: Peti06 - 2016.10.20 csütörtök, 10:41:08
A pajzsnak csak a tetejét vetted le vagy a komplett pajzsot? Nem szokott eltörni a csavar a meglazítás során? Csak mert gondolom nagyon össze lehet gyógyulva a hőtől ott minden. Gondolom generátor babrálásnál az akksi sarut is érdemes leszedni. Ezután ha visszakerül majd az akksi saru, a kocsi magától beállít mindent magán ugye? Tehát nem nekem kell újra "tanítani" vagy "programozni" bármit is.
Szia!
Az akksit saru levétel után:
- a rádió kódot fog kérni (ha gyári a rádiód) és újra kell programozni az adókat
- az egy gombos ablak felhúzást újra kell tanítani (
http://mondeo.hu/index.php?topic=5060.0
)
Szerintem mást nem kell, de a többiek úgyis írnak még, ha valamit igen.
Ottó
Naplózva
2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11195 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 11:09:55 »
Idézetet írta: Peti06 - 2016.10.20 csütörtök, 10:41:08
A pajzsnak csak a tetejét vetted le vagy a komplett pajzsot? Nem szokott eltörni a csavar a meglazítás során? Csak mert gondolom nagyon össze lehet gyógyulva a hőtől ott minden. Gondolom generátor babrálásnál az akksi sarut is érdemes leszedni. Ezután ha visszakerül majd az akksi saru, a kocsi magától beállít mindent magán ugye? Tehát nem nekem kell újra "tanítani" vagy "programozni" bármit is.
Én leszedtem a tetejét és utána 2 csavart a két oldalon és kicsit félretoltam az egész pajzsot, hogy ne legyen útba. Nekem nem jött szét nehezen, inkább visszarakni nehezebb, mert puha az a pajzs és nehéz a csavarlyukakat vonalba állítani. Ne felejts el kevés rézpasztát használni. Akksit igen, mindenképp lekötni. Ha visszaraktad, menj vele egy kicsit kocsikázni vegyes üzemmódba, megtanulja magától a dolgokat.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11196 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 14:13:06 »
Köszi ismét!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11197 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 22:05:56 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.10.20 csütörtök, 10:31:08
Lófenéket. Nem volt ez ilyen. Kb. fél éve kezdte el. Azelőtt úgy ment mint az álom. Ma lehúztam az EGR csatit, ugyanolyan. Következő gyanusítottam a T-Map a szívósoron. Azután a gáz-potmétert megpróbálom kimérni.
Sokan azt hiszik fícsör, mert használtan vették az autót és már vételkor is rossz volt, így nincs összehasonlítási alap, de én tudom, hogy valami nem kerek, csak nem tudom mi.
Nem tmap lesz, azon től vagyok, a gáz-potméter még lehet esélyes...talán. én most boritottam bele injektor tisztitot, autópályán eljárom, gondoltam hátha valamelyik injektor bepisil...
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
k.imre
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11198 Dátum:
2016.10.21 péntek, 09:30:56 »
Szia
De ha ki van kötve a vákumszelep, akkor elvileg vízszintesben vannak az örvénylapátok. Akkor elvileg nem kéne rángatni. Vagy rosszul gondolom?
(Nekem is csörögnek a lapátok, most azon agyalok, hogy kikötöm a nálad látott módon.)
Idézetet írta: krtsz91 - 2016.09.30 péntek, 17:45:48
Akkor ezt ami ki van kötve komplett csere + nézessek bele a szívósorba?Ha ott a lapátok szarok akkor az is csere és akkor megolddódik az ugrálás?
köszönöm végre értelmes infó
Király vagy
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11199 Dátum:
2016.10.21 péntek, 09:37:58 »
Idézetet írta: k.imre - 2016.10.21 péntek, 09:30:56
Szia
De ha ki van kötve a vákumszelep, akkor elvileg vízszintesben vannak az örvénylapátok. Akkor elvileg nem kéne rángatni. Vagy rosszul gondolom?
(Nekem is csörögnek a lapátok, most azon agyalok, hogy kikötöm a nálad látott módon.)
Szia.
Ha szétakasztod attól még önállóan tudnak mozogni az örvénylapátok(szivósor),mivel ott levegő áramlás van.Nem annyira tuti megoldás.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Oldalak:
1
...
217
218
219
220
221
222
223
[
224
]
225
226
227
228
229
230
231
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ