Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
220
221
222
223
224
225
226
[
227
]
228
229
230
231
232
233
234
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4661970 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11300 Dátum:
2016.11.03 csütörtök, 11:30:51 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.11.01 kedd, 22:02:28
5-ben persze, mivel ott már ott forog, ahol tipikusan boldog a szívó benzines motor, 80-nál meg nagyon nem.
Tedd vissza 3-ba és mindjárt nem lesz talicska.
Ha visszavaltok 3-ba akkor megindul persze, de 4-ben nem igazan. A regi 1 mondeonal nem volt ilyen, azert gondoltam hogy van valami baja, csak meg nem jottem ra micsoda...illetve mivel eszegeti az olajat gondoltam valahol vesziti az erejet.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Tboy83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11301 Dátum:
2016.11.03 csütörtök, 13:09:08 »
Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom van az utóbbi időben hogy valahol 100 kilóméter alatt eltűnik a kiegyenlítő tartályból a fagyállóm (Kb. 2-4 dl) Kérlek benneteket segítsetek nekem valahogy, nem csepeg, nem folyik sehol sem. Most cseréltem kiegyenlítőtartályt is de még mindig ugyanaz a jelenség. Sehol nincs szemmel látható folyás, csepegés. A motorolajban sincs víz. Teljesen tiszta az is. Mi lehet a baj? A fűtésre is gondoltam már, de nem merek nekilátni hogy szétszedjem. Segítsetek kérlek szépen benneteket. Már mindent megpróbáltam...
Naplózva
Lui82
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11302 Dátum:
2016.11.04 péntek, 09:40:24 »
Idézetet írta: Robin - 2016.11.02 szerda, 13:35:11
Nekem indult rendesen, de benzinnel minden baja volt... Nekem "hardveres" dolgokat is helyre kellett hozni, de maga a beallitas kb. 1 ora volt, radugta a szamitogepet, en vezettem o meg programozott kozben. Sok gazos ceg ezt a reszt kihagyja, pedig itt a lenyeg...
Beszéltem telefonon LPGdokival, elmeséltem neki a tüneteket, mindenképp egy teljesen átfogó motordiagnosztikával kezdene (15k), ha nincs semmi hiba akkor utána programozna, (kb 3napos mulatság). Mivel elég messze lenne tőlem, gondoltam a motordiagnosztikát megcsináltatom a közelben. Felhívtam egy sokak által nagyratartott a.villamosságit, tünetek neki is elmesélve.
Erre ő: Gyertya csere, tuti biztos, mondtam neki, hogy szemre jól néznek ki. Gázos autóknál sűrűbben kell cserélni, higyjem el!
Egy próbát megér, ma megyek gyertyákat venni. Kíváncsi leszek nagyon.
Naplózva
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11303 Dátum:
2016.11.05 szombat, 10:06:19 »
Idézetet írta: Lui82 - 2016.11.04 péntek, 09:40:24
Beszéltem telefonon LPGdokival, elmeséltem neki a tüneteket, mindenképp egy teljesen átfogó motordiagnosztikával kezdene (15k), ha nincs semmi hiba akkor utána programozna, (kb 3napos mulatság). Mivel elég messze lenne tőlem, gondoltam a motordiagnosztikát megcsináltatom a közelben. Felhívtam egy sokak által nagyratartott a.villamosságit, tünetek neki is elmesélve.
Erre ő: Gyertya csere, tuti biztos, mondtam neki, hogy szemre jól néznek ki. Gázos autóknál sűrűbben kell cserélni, higyjem el!
Egy próbát megér, ma megyek gyertyákat venni. Kíváncsi leszek nagyon.
Nem tudom "mennyi" van a gyertyáidban, de nem kell sűrűbben cserélni, pláne nem a kellenek "gázüzemhez ajánlott" gyertyák. Max. 1-2 tizeddel kisebb elektródahézag kell, de egy jó gyújtórendszernél ez sem számít. (Saját tapasztalat.) És az is saját tapasztalat, hogy nem sokan értenek a gázrendszerekhez (még sok beszerelőműhely sem), helyette mondanak mindenfélét, hogy ez nem jó meg az nem jó.
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11304 Dátum:
2016.11.05 szombat, 16:33:35 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
A jelenség: Akár egy hosszabb, akár egy rövidebb út után is, ahogy hazaérkezem és hátramenetbe kapcsolva elkezdek betolatni a garázs irányába és megteszek kb 3-5 métert, azonnal felszalad a hőmérséklet 106-108 C fokra és bekapcsol a ventilátor a legnagyobb fokozatra. Ezt a jelenséget nem tudom besorolni sehova. Addig nem is állítom le, amíg a ventilátor nem kapcsol ki.
Nyáron volt olyan, hogy bugyogva forrt a hűtővíz a kiegy.tart-ban.
A termosztátom tavasszal volt cserélve gyárira.
Nem tudom, mi lehet a probléma. Ha van ötletetek, szívesen fogadnám!
Köszönettel Paszty.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11305 Dátum:
2016.11.05 szombat, 19:10:01 »
Idézetet írta: Tboy83 - 2016.11.03 csütörtök, 13:09:08
Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom van az utóbbi időben hogy valahol 100 kilóméter alatt eltűnik a kiegyenlítő tartályból a fagyállóm (Kb. 2-4 dl) Kérlek benneteket segítsetek nekem valahogy, nem csepeg, nem folyik sehol sem. Most cseréltem kiegyenlítőtartályt is de még mindig ugyanaz a jelenség. Sehol nincs szemmel látható folyás, csepegés. A motorolajban sincs víz. Teljesen tiszta az is. Mi lehet a baj? A fűtésre is gondoltam már, de nem merek nekilátni hogy szétszedjem. Segítsetek kérlek szépen benneteket. Már mindent megpróbáltam...
ha a radiátor folyna,talán lenne a lábtérben víz,és párásodna az ablak,folyamatosan.elképzelhető,hogy az egr szelepnél issza meg a vizet,ha a tömítés nem jó...
de rosszabb is lehet,ha gátrepedés miatt a motor zabálná meg,bár akkor lenne nyomás a tartályban vagy buborékosodás is(persze az olaj és a víz keveredésén kívül).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11306 Dátum:
2016.11.05 szombat, 19:11:52 »
Idézetet írta: paszty - 2016.11.05 szombat, 16:33:35
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
A jelenség: Akár egy hosszabb, akár egy rövidebb út után is, ahogy hazaérkezem és hátramenetbe kapcsolva elkezdek betolatni a garázs irányába és megteszek kb 3-5 métert, azonnal felszalad a hőmérséklet 106-108 C fokra és bekapcsol a ventilátor a legnagyobb fokozatra. Ezt a jelenséget nem tudom besorolni sehova. Addig nem is állítom le, amíg a ventilátor nem kapcsol ki.
Nyáron volt olyan, hogy bugyogva forrt a hűtővíz a kiegy.tart-ban.
A termosztátom tavasszal volt cserélve gyárira.
Nem tudom, mi lehet a probléma. Ha van ötletetek, szívesen fogadnám!
Köszönettel Paszty.
és most nincs túlnyomás-buborékosodás a tartályban? nézd meg amikor jön a hiba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11307 Dátum:
2016.11.06 vasárnap, 10:14:49 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.11.01 kedd, 10:35:59
Szia.
Szerintem a karton kevés.Termosztát lehet megadta magát.Nézd meg a víz hőfokát műszerteszttel vagy diaggal.
Üdv mindenkinek!
Termosztátot kicseréltettem (legalábbis azt mondták, hogy kicserélték), de a jelenség még mindig fennáll.
Mondjuk mintha most kevésbé engedné le az üzemhőfokot, bár nincs is olyan hideg, mint amikor előjött a hiba.
Ilyen diagnosztikához, meg műszerteszthez én kevés vagyok sajnos.
Azt gondolom, majd ha bejön a hidegebb idő, ismét elviszem a szervizbe, aztán csináljanak vele valamit...
Szép napot!
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11308 Dátum:
2016.11.06 vasárnap, 10:37:45 »
Idézetet írta: Runo - 2016.11.06 vasárnap, 10:14:49
Üdv mindenkinek!
Termosztátot kicseréltettem (legalábbis azt mondták, hogy kicserélték), de a jelenség még mindig fennáll.
Mondjuk mintha most kevésbé engedné le az üzemhőfokot, bár nincs is olyan hideg, mint amikor előjött a hiba.
Ilyen diagnosztikához, meg műszerteszthez én kevés vagyok sajnos.
Azt gondolom, majd ha bejön a hidegebb idő, ismét elviszem a szervizbe, aztán csináljanak vele valamit...
Szép napot!
2 termosztát van, ha csak a fő termosztátot cserélték, akkor az kevés, mert az olajköri a gázosabb és ha azt nem cserélték, akkor még jó, hogy nem működik rendesen
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
yartam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11309 Dátum:
2016.11.06 vasárnap, 10:40:56 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.11.06 vasárnap, 10:37:45
2 termosztát van, ha csak a fő termosztátot cserélték, akkor az kevés, mert az olajköri a gázosabb és ha azt nem cserélték, akkor még jó, hogy nem működik rendesen
Benzinesnél is kettő van?
Ottó
Naplózva
2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11310 Dátum:
2016.11.06 vasárnap, 10:45:36 »
Idézetet írta: yartam - 2016.11.06 vasárnap, 10:40:56
Benzinesnél is kettő van?
Ottó
Csak 1 termosztát van a benyában.Max a csomagtartóban van a +1 tartalék.
Van FL elötti és Fl utáni(fűtöt, nem fűtöttt)
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
yartam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11311 Dátum:
2016.11.06 vasárnap, 10:50:31 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.11.06 vasárnap, 10:45:36
Csak 1 termosztát van a benyában.Max a csomagtartóban van a +1 tartalék.
Van FL elötti és Fl utáni(fűtöt, nem fűtöttt)
Ezt én is gondoltam....
Naplózva
2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11312 Dátum:
2016.11.06 vasárnap, 10:53:39 »
Idézetet írta: Runo - 2016.11.06 vasárnap, 10:14:49
Üdv mindenkinek!
Termosztátot kicseréltettem (legalábbis azt mondták, hogy kicserélték), de a jelenség még mindig fennáll.
Mondjuk mintha most kevésbé engedné le az üzemhőfokot, bár nincs is olyan hideg, mint amikor előjött a hiba.
Ilyen diagnosztikához, meg műszerteszthez én kevés vagyok sajnos.
Azt gondolom, majd ha bejön a hidegebb idő, ismét elviszem a szervizbe, aztán csináljanak vele valamit...
Szép napot!
Ritkán,de előfordul,hogy az új termosztát sem jó.(főleg,ha utángyártott vagy kici occó ).Ha gariba vetted azért érdemes lenne ezt a lehetőséget kizárni,mert nem egy olcsó darab a termosztát főleg,ha FL elötti. A profilodba az aláírás rovatba beírod autó adatait pontosabb válaszokat tudnak adni.
Esetleg a hőmérséklet érzékelő(hőgomba ?)mondjuk,akkor össze-vissza ugrálna a mutató.Csak egy tipp volt,és csak azt cseréld,ami rossz.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.06 vasárnap, 11:02:26 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11313 Dátum:
2016.11.06 vasárnap, 10:55:54 »
Idézetet írta: yartam - 2016.11.06 vasárnap, 10:50:31
Ezt én is gondoltam....
1 termosztát,1 motor,1 sofőr
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
yartam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11314 Dátum:
2016.11.06 vasárnap, 10:56:47 »
Idézetet írta: Runo - 2016.11.06 vasárnap, 10:14:49
Üdv mindenkinek!
Termosztátot kicseréltettem (legalábbis azt mondták, hogy kicserélték), de a jelenség még mindig fennáll.
Mondjuk mintha most kevésbé engedné le az üzemhőfokot, bár nincs is olyan hideg, mint amikor előjött a hiba.
Ilyen diagnosztikához, meg műszerteszthez én kevés vagyok sajnos.
Azt gondolom, majd ha bejön a hidegebb idő, ismét elviszem a szervizbe, aztán csináljanak vele valamit...
Szép napot!
Igen, sokat segítenek az aláírásban levő adatok.
Naplózva
2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
viragsanyi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11315 Dátum:
2016.11.06 vasárnap, 11:58:33 »
Sziasztok,
Lehet h nem újdonság amit írok, de keresés nem hozott eredményt ezért reggeltem és kérném a segítségeteket.
2003-as MK3 2.0 benzines mondeom nem indul. Önindítót tekeri, de indításkor nem hallom az üzemanyag rendszert hogy töltene.
Előzmények, amelyek talán hibára utalhatnak:
- hidegen beindítva előfordult h gáz nélkül leállt, következő indításkor már beállt az alapjárat.
- szintén hidegen néha szaggatott gázadáskor, fogyasztása tökéletes, 7,6-7,8 liter átlagfogyasztás (alföld; 2500 fordulat), ez biztos mert mindig telitank és ua. a töltőállomás.
- nagy gáznál egy furcsa kis csörgő zörejt hallottam a motortér kuplung környékéről (menet közben, lehet h kettős tömegű???)
Nem szeretném a vontatószemet beletekerni és a lökhárítót kipattintani, ezért ha egy mód lenne akkor lábon vinném szerelőhöz.
Továbbá kb fél éve EGR szelep hibám volt, ki lett takarítva, azóta nem adta be a motorhibát a műszerfalon.
Olaj fogyasztásom jelentős, 10e km-en kb 3-4 liter.
Jelenleg 198e km van benne, imádom ezt a hajót!
Köszönöm előre is válaszotokat,
Üdv mindenkinek,
Sanyi
Naplózva
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11316 Dátum:
2016.11.06 vasárnap, 14:20:16 »
Idézetet írta: alf - 2016.11.05 szombat, 19:11:52
és most nincs túlnyomás-buborékosodás a tartályban? nézd meg amikor jön a hiba.
Most is mentem egy kört (kb.10 km) és ugyan azt tapasztaltam, amit szoktam.
Beálltam a kapun és elindult a ventilátor.
Felnyitottam a motorháztetőt és "megcsapott" a forróság.
A kiegy.tartályban azt láttam, hogy a max. felett van a szint kb. 2 cm-el.
Ebből nem tudom mire kellene következtetni
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11317 Dátum:
2016.11.06 vasárnap, 19:28:30 »
Idézetet írta: viragsanyi - 2016.11.06 vasárnap, 11:58:33
Önindítót tekeri, de indításkor nem hallom az üzemanyag rendszert hogy töltene.
Ha nem hallod az AC pumpát amikor a gyújtást ráadod, akkor nincs üzemanyag nyomás, karácsony hamarabb lesz, mint hogy ez beindul üzemanyag nyomás nélkül. Még nézd meg melyik relé vagy biztosíték körön van, de a futott km alapján, ez ac pumpa csere.....bontottba 15 rugiga, plusz melós a cseréje.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
viragsanyi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11318 Dátum:
2016.11.06 vasárnap, 19:53:16 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2016.11.06 vasárnap, 19:28:30
Ha nem hallod az AC pumpát amikor a gyújtást ráadod, akkor nincs üzemanyag nyomás, karácsony hamarabb lesz, mint hogy ez beindul üzemanyag nyomás nélkül. Még nézd meg melyik relé vagy biztosíték körön van, de a futott km alapján, ez ac pumpa csere.....bontottba 15 rugiga, plusz melós a cseréje.
Köszönöm, leellenőrzöm a szivattyú körét. Régi escortomnál központi injektor tömlőjét ha levettem egyből látszott h indításkor befecskendez. Ezeknél lehet valahol bontani tömlőt? Vagy macerás mert légteleníteni nem egyszerű?
Ezt a leírást találtam, elsőre szelepre gondoltam. Betankoltam üres tankra román benzint kényszerből, 20 litert, azzal álltam le. Azóta nem is indul.
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11319 Dátum:
2016.11.06 vasárnap, 20:33:31 »
Idézetet írta: paszty - 2016.11.06 vasárnap, 14:20:16
Most is mentem egy kört (kb.10 km) és ugyan azt tapasztaltam, amit szoktam.
Beálltam a kapun és elindult a ventilátor.
Felnyitottam a motorháztetőt és "megcsapott" a forróság.
A kiegy.tartályban azt láttam, hogy a max. felett van a szint kb. 2 cm-el.
Ebből nem tudom mire kellene következtetni
szerintem túlnyomás miatt emelkedett a szint,és a venti is azért megy,mert forró a moci.ne nyisd ki a kiegyenlítőt,csak hideg motornál,ehogy leforrázzon.indítsd be a motort,és figyeld a buborékosodást.
Hengerfej gyanús a dolog.mindenképp mutasd meg szerelőnek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11320 Dátum:
2016.11.06 vasárnap, 20:50:38 »
Idézetet írta: alf - 2016.11.06 vasárnap, 20:33:31
szerintem túlnyomás miatt emelkedett a szint,és a venti is azért megy,mert forró a moci.ne nyisd ki a kiegyenlítőt,csak hideg motornál,ehogy leforrázzon.indítsd be a motort,és figyeld a buborékosodást.
Hengerfej gyanús a dolog.mindenképp mutasd meg szerelőnek.
A buborékosodás alatt pontosan mit kell érteni?
Most kimentem és megnéztem, ahogy írtad.
Kb. 30-40 db "mikro" méretű buborék volt a kupak alatt látható.
Ezek már akkor is jelen voltak,mikor levettem a kupakot.
Beindítottam.
Majd ahogy járt 1-2 percet a motor, úgy el is tűntek.
Arra gondoltam még, hogy esetleg a ventilátor ellenállása nem lehet jó, mert ahogy olvastam a szakirodalmat, a szerint elvileg 100 C foknál el kellene indulnia a ventinek 1-es fokozatban, de ezt nem teszi.
106 c foknál kapcsol be először, ami már a 2. fokozat.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11321 Dátum:
2016.11.06 vasárnap, 21:11:45 »
Idézetet írta: paszty - 2016.11.06 vasárnap, 20:50:38
A buborékosodás alatt pontosan mit kell érteni?
Most kimentem és megnéztem, ahogy írtad.
Kb. 30-40 db "mikro" méretű buborék volt a kupak alatt látható.
Ezek már akkor is jelen voltak,mikor levettem a kupakot.
Beindítottam.
Majd ahogy járt 1-2 percet a motor, úgy el is tűntek.
Arra gondoltam még, hogy esetleg a ventilátor ellenállása nem lehet jó, mert ahogy olvastam a szakirodalmat, a szerint elvileg 100 C foknál el kellene indulnia a ventinek 1-es fokozatban, de ezt nem teszi.
106 c foknál kapcsol be először, ami már a 2. fokozat.
akkor valszeg nincs nagy gond,ha nincsenek buborékok.hengerfej vagy gátrepedéskor a kipufogógáz nyomása okozza a buborékolást a tartályban.
a venti ellenállása jó ötlet.lekell csekkolni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11322 Dátum:
2016.11.06 vasárnap, 22:58:50 »
Idézetet írta: viragsanyi - 2016.11.06 vasárnap, 19:53:16
Betankoltam üres tankra román benzint kényszerből, 20 litert, azzal álltam le. Azóta nem is indul.
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853
.
Öreg autót nem hagyunk kifogyni, a tank tele van mocsokkal, te ezt az üres tankoddal behajtottad a szűrőkbe, próbálkozhatsz még rátankolással, ha kevés a nafta a tankban az nem segít...de ha nem hallod gyújtás ráadásnál a hátsó ülés alól az AC-t "felzúgni", akkor nincs miről beszélni.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11323 Dátum:
2016.11.07 hétfő, 01:45:59 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.11.06 vasárnap, 10:53:39
Ritkán,de előfordul,hogy az új termosztát sem jó.(főleg,ha utángyártott vagy kici occó ).Ha gariba vetted azért érdemes lenne ezt a lehetőséget kizárni,mert nem egy olcsó darab a termosztát főleg,ha FL elötti. A profilodba az aláírás rovatba beírod autó adatait pontosabb válaszokat tudnak adni.
Esetleg a hőmérséklet érzékelő(hőgomba ?)mondjuk,akkor össze-vissza ugrálna a mutató.Csak egy tipp volt,és csak azt cseréld,ami rossz.
Beraktam egy kartont a hűtő elé, most tűrhetően tartja az üzemhőfokot, bár tudom ez nem az igazi megoldás, sajnos egy darabig ezzel kell beérnem, mert idő hiányában nem tudtam visszavinni a szervízbe, hogy csináljanak vele valamit, jönnöm kellett vissza Münchenbe melózni...
Mondjuk a fogyasztás így, hogy a motor hőfok normálisnak mondható szinten van, érthetetlenül megnőtt! Még ha nem lenne normál hőfokon, ugyebár megértem, de így?!
Eddig 400 km-t mentem fél tankkal, most ugyanazon az úton, 300-at sikerült csak
Viszont jeleztem a szervíznek, hogy a probléma nem oldódott meg, és hogy amikor legközelebb megyek haza, számíthatnak rám!
Köszönöm mindenkinek a rámszánt idejét!
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11324 Dátum:
2016.11.07 hétfő, 13:12:25 »
Idézetet írta: Runo - 2016.11.07 hétfő, 01:45:59
Beraktam egy kartont a hűtő elé, most tűrhetően tartja az üzemhőfokot, bár tudom ez nem az igazi megoldás, sajnos egy darabig ezzel kell beérnem, mert idő hiányában nem tudtam visszavinni a szervízbe, hogy csináljanak vele valamit, jönnöm kellett vissza Münchenbe melózni...
Mondjuk a fogyasztás így, hogy a motor hőfok normálisnak mondható szinten van, érthetetlenül megnőtt! Még ha nem lenne normál hőfokon, ugyebár megértem, de így?!
Eddig 400 km-t mentem fél tankkal, most ugyanazon az úton, 300-at sikerült csak
Viszont jeleztem a szervíznek, hogy a probléma nem oldódott meg, és hogy amikor legközelebb megyek haza, számíthatnak rám!
Köszönöm mindenkinek a rámszánt idejét!
Kizárólag gyárit rakass be, vagy esetleg Vernet gyártmányút.
Naplózva
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11325 Dátum:
2016.11.07 hétfő, 19:34:18 »
Sziasztok. Lehet butaságot kérdezek szokás szerint ugye, de 1.8 és 2.0 benzines mondinál honnan lehet tudni, hogy rossz a pcv szelep? Itt arra gondolok ami a szívósor mögött van. Állítólag kettő pcv szelep van de a másikat nem tudom hol van.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11326 Dátum:
2016.11.07 hétfő, 19:49:10 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.11.07 hétfő, 13:12:25
Kizárólag gyárit rakass be, vagy esetleg Vernet gyártmányút.
Már a Vernet is gyárt kartont?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11327 Dátum:
2016.11.07 hétfő, 19:55:28 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.11.07 hétfő, 19:49:10
Már a Vernet is gyárt kartont?
Én inkább hungarocell-t raknák oda(márkafüggetlenül).
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11328 Dátum:
2016.11.07 hétfő, 19:58:12 »
Idézetet írta: Atta20 - 2016.11.07 hétfő, 19:34:18
Sziasztok. Lehet butaságot kérdezek szokás szerint ugye, de 1.8 és 2.0 benzines mondinál honnan lehet tudni, hogy rossz a pcv szelep? Itt arra gondolok ami a szívósor mögött van. Állítólag kettő pcv szelep van de a másikat nem tudom hol van.
Nos ez a kérdés engem is érdekel,de eddig csak erről az egy pcv szelepről tudok. Itt a vidió a cseréről:
https://www.youtube.com/watch?v=-TR4pZdXZpg
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11329 Dátum:
2016.11.07 hétfő, 20:05:11 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.11.07 hétfő, 19:49:10
Már a Vernet is gyárt kartont?
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11330 Dátum:
2016.11.07 hétfő, 21:33:44 »
Idézetet írta: Atta20 - 2016.11.07 hétfő, 19:34:18
Sziasztok. Lehet butaságot kérdezek szokás szerint ugye, de 1.8 és 2.0 benzines mondinál honnan lehet tudni, hogy rossz a pcv szelep? Itt arra gondolok ami a szívósor mögött van. Állítólag kettő pcv szelep van de a másikat nem tudom hol van.
Szerintem csak 1 van a szívósor mögött. Ha jól sejtem a V6-ban van még 1 pcv cső, de az se szelep.
Ha eldugul, megnő az olajfogyasztás.
Megnézem a könyvemben....
Semmiféle második szelepet nem látok.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.08 kedd, 09:03:55 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Baracus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11331 Dátum:
2016.11.08 kedd, 10:25:10 »
Sziasztok!
Ki milyen olajat használ, márka és viszkozitás szempontjából?
Szép napot !
Baracus
Naplózva
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11332 Dátum:
2016.11.08 kedd, 10:48:58 »
Idézetet írta: Baracus - 2016.11.08 kedd, 10:25:10
Sziasztok!
Ki milyen olajat használ, márka és viszkozitás szempontjából?
Szép napot !
Baracus
Ford 10w-40 kb 230e Km.
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11333 Dátum:
2016.11.08 kedd, 11:00:48 »
Idézetet írta: Baracus - 2016.11.08 kedd, 10:25:10
Sziasztok!
Ki milyen olajat használ, márka és viszkozitás szempontjából?
Szép napot !
Baracus
5w-40 Mobil1 470ezer+ km
A gyári, bele való olaj a Ford Formula 5w-30. Ez kell bele, és nem drága.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11334 Dátum:
2016.11.08 kedd, 11:35:30 »
Idézetet írta: Baracus - 2016.11.08 kedd, 10:25:10
Sziasztok!
Ki milyen olajat használ, márka és viszkozitás szempontjából?
Szép napot !
Baracus
Kilóméter megkötés nélkül Ford 5W30
https://the-filtershop.com/spd/ford_5w30_5L/Ford-Formula-F-5w30-5-L-motorolaj?gclid=CjwKEAiAjIbBBRCitNvJ1o257WESJADpoUt0Vnvnf94eSIUZk8HUK3b_poM82CGr9i_cDDlKQJnHkhoCao3w_wcB
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Lui82
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11335 Dátum:
2016.11.08 kedd, 16:17:59 »
Idézetet írta: Robin - 2016.11.05 szombat, 10:06:19
Nem tudom "mennyi" van a gyertyáidban, de nem kell sűrűbben cserélni, pláne nem a kellenek "gázüzemhez ajánlott" gyertyák. Max. 1-2 tizeddel kisebb elektródahézag kell, de egy jó gyújtórendszernél ez sem számít. (Saját tapasztalat.) És az is saját tapasztalat, hogy nem sokan értenek a gázrendszerekhez (még sok beszerelőműhely sem), helyette mondanak mindenfélét, hogy ez nem jó meg az nem jó.
Gyertyák kicserélve (UNIX-nál Bosch akcióba 1300FT=db) Természetesen nem oldódott meg a nehezen indulás.
Naplózva
Lui82
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11336 Dátum:
2016.11.08 kedd, 16:22:15 »
Idézetet írta: Lui82 - 2016.11.04 péntek, 09:40:24
Beszéltem telefonon LPGdokival, elmeséltem neki a tüneteket, mindenképp egy teljesen átfogó motordiagnosztikával kezdene (15k), ha nincs semmi hiba akkor utána programozna, (kb 3napos mulatság). Mivel elég messze lenne tőlem, gondoltam a motordiagnosztikát megcsináltatom a közelben. Felhívtam egy sokak által nagyratartott a.villamosságit, tünetek neki is elmesélve.
Erre ő: Gyertya csere, tuti biztos, mondtam neki, hogy szemre jól néznek ki. Gázos autóknál sűrűbben kell cserélni, higyjem el!
Egy próbát megér, ma megyek gyertyákat venni. Kíváncsi leszek nagyon.
Természetesen nem oldódott meg a gyertyacserével a probléma.
Nem marad meg a nyomás a rendszerben
Naplózva
Baracus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11337 Dátum:
2016.11.08 kedd, 16:51:50 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.11.08 kedd, 11:00:48
5w-40 Mobil1 470ezer+ km
A gyári, bele való olaj a Ford Formula 5w-30. Ez kell bele, és nem drága.
Én is ezt a Mobilt használom, a gyári csak Acea A1 B1 !! max Escortba önteném
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11338 Dátum:
2016.11.08 kedd, 17:29:02 »
Idézetet írta: Baracus - 2016.11.08 kedd, 16:51:50
Én is ezt a Mobilt használom, a gyári csak Acea A1 B1 !! max Escortba önteném
Nos mindenki a sajátjába
azt
és
úgy
és
ahogy
önt a motorjába.Nincs ezzel gond.
Ford gyári 5W30 motorolaj specifikációk:
ACEA A5/B5
Ford WSS-M2C-913-A
Ford WSS-M2C-913-B
Ford WSS-M2C-913-C csak a pontosítás miatt.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11339 Dátum:
2016.11.08 kedd, 18:08:07 »
Idézetet írta: Baracus - 2016.11.08 kedd, 16:51:50
Én is ezt a Mobilt használom, a gyári csak Acea A1 B1 !! max Escortba önteném
Azt félreolvastad.
A gyárinál nehezen tudsz jobbat bele rakni.
A mondeoba minimum Acea A3/B3 kell
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.08 kedd, 18:10:00 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11340 Dátum:
2016.11.08 kedd, 18:34:42 »
Idézetet írta: Baracus - 2016.11.08 kedd, 16:51:50
Én is ezt a Mobilt használom, a gyári csak Acea A1 B1 !! max Escortba önteném
Idézetet írta: Bleky - 2016.11.08 kedd, 18:08:07
Azt félreolvastad.
A gyárinál nehezen tudsz jobbat bele rakni.
A mondeoba minimum Acea A3/B3 kell
Az ACEA minősítésekben a szám nem minőségi mutató.
Naplózva
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11341 Dátum:
2016.11.08 kedd, 19:58:04 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.11.08 kedd, 18:34:42
Az ACEA minősítésekben a szám nem minőségi mutató.
Én ezt tervezem bele tenni nemsokára.
http://www.olajwebshop.hu/fuchs-titan-gt1-5w-40-1-l/olajok/szemelygepjarmu-olajok/fuchs-p319720.html
Erről mi a véleményetek?
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11342 Dátum:
2016.11.08 kedd, 20:04:32 »
Idézetet írta: paszty - 2016.11.08 kedd, 19:58:04
Én ezt tervezem bele tenni nemsokára.
http://www.olajwebshop.hu/fuchs-titan-gt1-5w-40-1-l/olajok/szemelygepjarmu-olajok/fuchs-p319720.html
Erről mi a véleményetek?
Ha csipegeti az olajat akkor oké, 5w40 megfelelő döntés. Ha nem eszi vészesen, akkor pénzkidobás, a gyári olaj olcsóbb. (amit Castrol tölt Ford dobozba)
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11343 Dátum:
2016.11.08 kedd, 20:31:47 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2016.11.08 kedd, 20:04:32
Ha csipegeti az olajat akkor oké, 5w40 megfelelő döntés. Ha nem eszi vészesen, akkor pénzkidobás, a gyári olaj olcsóbb. (amit Castrol tölt Ford dobozba)
Finoman fogalmaztál ezzel a csipegeti az olajat dologgal kapcsolatban.
Sajnos 1000-1500 km/1l az arány.
Még a 10w 40 is megfordult a fejemben, de inkább 5w 40.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11344 Dátum:
2016.11.08 kedd, 20:37:36 »
Idézetet írta: paszty - 2016.11.08 kedd, 20:31:47
Finoman fogalmaztál ezzel a csipegeti az olajat dologgal kapcsolatban.
Sajnos 1000-1500 km/1l az arány.
Még a 10w 40 is megfordult a fejemben, de inkább 5w 40.
Minek töltesz bele 5w-t ha ennyire eszi?
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11345 Dátum:
2016.11.08 kedd, 20:42:59 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.11.08 kedd, 20:37:36
Minek töltesz bele 5w-t ha ennyire eszi?
Mivel sokszor megoszlanak a vélemények, ezért gondolkodom én is.
Te mit javasolsz?
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11346 Dátum:
2016.11.08 kedd, 21:07:45 »
Idézetet írta: paszty - 2016.11.08 kedd, 20:42:59
Mivel sokszor megoszlanak a vélemények, ezért gondolkodom én is.
Te mit javasolsz?
Ha nem akarsz rákölteni sokat akkor én beletennék 10w-t ,sűrűbb olajnál indíts után vársz egy fél percet míg átmozgatja rendesen az olajat és kész,nem lesz rosszabb tőle a kocsi.
Nézted nem kifele jön az olaj valahol?
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11347 Dátum:
2016.11.08 kedd, 21:13:22 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.11.08 kedd, 21:07:45
Ha nem akarsz rákölteni sokat akkor én beletennék 10w-t ,sűrűbb olajnál indíts után vársz egy fél percet míg átmozgatja rendesen az olajat és kész,nem lesz rosszabb tőle a kocsi.
Nézted nem kifele jön az olaj valahol?
Kifele nem jön (sajnos), belül tűnik el valahol
http://www.olajwebshop.hu/castrol-magnatec-10w-40-1-l/olajok/szemelygepjarmu-olajok/10w-40-motorolaj/castrol-p313984.html
10w 40-esben ez a típus vállalható?
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11348 Dátum:
2016.11.08 kedd, 22:11:31 »
Idézetet írta: paszty - 2016.11.08 kedd, 20:31:47
Finoman fogalmaztál ezzel a csipegeti az olajat dologgal kapcsolatban.
Sajnos 1000-1500 km/1l az arány.
Még a 10w 40 is megfordult a fejemben, de inkább 5w 40.
Ejjj, ez jelentős. Nyilván az autók az olajat (fordulaton) üzemmelegen eszik, tehát tökmindegy 10w vagy 5w-t töltesz bele, a 40 fogja meghatározni a meleg oldali viszkozitást. Ezt is enni fogja. Ha nem akarod megcsináltatni az autót, akkor gondolkodj átlag (mondjuk olcsóbb gyári Ford) 10w40-ben, a minőségi olaj csak pénzkidobás amig nem javittatod meg, hisz úgyis "kifolyik" belőle.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.08 kedd, 22:15:25 írta Fokadriver1
»
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11349 Dátum:
2016.11.08 kedd, 22:17:30 »
Idézetet írta: paszty - 2016.11.08 kedd, 21:13:22
Kifele nem jön (sajnos), belül tűnik el valahol
http://www.olajwebshop.hu/castrol-magnatec-10w-40-1-l/olajok/szemelygepjarmu-olajok/10w-40-motorolaj/castrol-p313984.html
10w 40-esben ez a típus vállalható?
Most jó áron van gyári Ford 10w40:
http://olajshopnet.hu/CASTROL-FORD-FORMULA-PLUS-10W40-5-liter
Ja és ez 5 liter
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.08 kedd, 22:54:31 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Oldalak:
1
...
220
221
222
223
224
225
226
[
227
]
228
229
230
231
232
233
234
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ