Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:39:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
230
231
232
233
234
235
236
[
237
]
238
239
240
241
242
243
244
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652900 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11800 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 17:19:14 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.02.13 hétfő, 17:10:46
Szia,
nem feltétlen kell a lendkereket is cserélni, benzinesnél nem jellemző hogy tönkremegy. Szerintem elég csak a kuplungot.
...meg a kinyomót.
Ebben van igazság, nekem mostanság kezdett kicsi hangot adni mikor leállítom. 470e+
Mennyi van a gépben Maarki?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.13 hétfő, 17:22:33 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11801 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 18:07:56 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.02.13 hétfő, 17:19:14
...meg a kinyomót.
Ebben van igazság, nekem mostanság kezdett kicsi hangot adni mikor leállítom. 470e+
Mennyi van a gépben Maarki?
Nekem 500nál kezdett kicsit csúszni a kuplung. Cseréltettem mindent, mondván ha meg van bontva...De utólag megbántam, mert kb rosszabb lett mint előtte.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11802 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 18:13:23 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.02.13 hétfő, 18:07:56
Nekem 500nál kezdett kicsit csúszni a kuplung. Cseréltettem mindent, mondván ha meg van bontva...De utólag megbántam, mert kb rosszabb lett mint előtte.
Miért lett rosszab? Nem csinálták meg jól vagy mi?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11803 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 18:32:52 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.02.13 hétfő, 18:13:23
Miért lett rosszab? Nem csinálták meg jól vagy mi?
De, minden jó volt vele, de x km után (már nem tudom mennyi,100-150ezer kb) hangosabb lett. (Luk vagy Sachs került bele) A szerelő is mondta, hogy a réginek nem sok baja volt.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11804 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 19:05:10 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.02.13 hétfő, 17:19:14
...meg a kinyomót.
Ebben van igazság, nekem mostanság kezdett kicsi hangot adni mikor leállítom. 470e+
Mennyi van a gépben Maarki?
Na ez egy nagyon jó kérdés
az órában vagy az autóban
az órában 147k de amiket már javítottam szerintem egy föld hold távolság
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11805 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 19:08:15 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.02.13 hétfő, 17:10:46
Szia,
nem feltétlen kell a lendkereket is cserélni, benzinesnél nem jellemző hogy tönkremegy. Szerintem elég csak a kuplungot.
Akkor ez jövő hónapban ki derül addigra lesz meg a kívánt összeg addig még bírnia kell egy kicsit!
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11806 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 20:12:24 »
Sziasztok!
2 hét után készlet az autó. Kis motorgenerál lett amibe hengerfej felújítás, gyűrűzés, generátor felújítás, feszítőgörgő, vezetőgörgő, tömítések olajok vannak ami 200-ba volt úgy hogy én vittem/vettem a cuccokat kedvezménnyel. A szerelő azt mondta hogy úgy bánjak/menjek mint egy hímes tojással. 2 ezres fordulatnál már váltok. 2-3 ezer km és olajcsere. Szerintetek ez így jó hogy 3 ezer km és olajcsere? Mennyire lehet húzatni persze lassan pl: 2500 ig felmehetek? Az autó jobban, szebben megy/menne a hanga is sokkal halkabb mint volt. De valamiért néha alapjáraton érzem hogy mintha pulzálna az alapjárat ilyenkor alapjárat ingadozik fel-le 780-700-ig kb de nem áll le. Kis gázt adok és már jó is.
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11807 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 20:16:31 »
Idézetet írta: nzoli - 2017.02.13 hétfő, 20:12:24
Sziasztok!
2 hét után készlet az autó. Kis motorgenerál lett amibe hengerfej felújítás, gyűrűzés, generátor felújítás, feszítőgörgő, vezetőgörgő, tömítések olajok vannak ami 200-ba volt úgy hogy én vittem/vettem a cuccokat kedvezménnyel. A szerelő azt mondta hogy úgy bánjak/menjek mint egy hímes tojással. 2 ezres fordulatnál már váltok. 2-3 ezer km és olajcsere. Szerintetek ez így jó hogy 3 ezer km és olajcsere? Mennyire lehet húzatni persze lassan pl: 2500 ig felmehetek? Az autó jobban, szebben megy/menne a hanga is sokkal halkabb mint volt. De valamiért néha alapjáraton érzem hogy mintha pulzálna az alapjárat ilyenkor alapjárat ingadozik fel-le 780-700-ig kb de nem áll le. Kis gázt adok és már jó is.
A 3 e km utáni olajcserével ártani nem ártasz a motornak (csak a pénztárcádnak), csak felesleges. Használattól függően 10-15 e után ráérsz. A gyári Ford Formula 5w30 nagyon jó bele (ugyanis az való bele). Az alapjárat ingadozásra én azt mondanám nézd meg az alapjárati motort. Kicsit olvass vissza. Szerintem pont a napokban volt szó róla.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11808 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 20:21:15 »
Idézetet írta: nzoli - 2017.02.13 hétfő, 20:12:24
Sziasztok!
2 hét után készlet az autó. Kis motorgenerál lett amibe hengerfej felújítás, gyűrűzés, generátor felújítás, feszítőgörgő, vezetőgörgő, tömítések olajok vannak ami 200-ba volt úgy hogy én vittem/vettem a cuccokat kedvezménnyel. A szerelő azt mondta hogy úgy bánjak/menjek mint egy hímes tojással. 2 ezres fordulatnál már váltok. 2-3 ezer km és olajcsere. Szerintetek ez így jó hogy 3 ezer km és olajcsere? Mennyire lehet húzatni persze lassan pl: 2500 ig felmehetek? Az autó jobban, szebben megy/menne a hanga is sokkal halkabb mint volt. De valamiért néha alapjáraton érzem hogy mintha pulzálna az alapjárat ilyenkor alapjárat ingadozik fel-le 780-700-ig kb de nem áll le. Kis gázt adok és már jó is.
érdemes az olajcsere, hogyha netán a gépmunka után maradt benne fémszemcse, forgács, akkor az kikerüljön belőle. nyílván szűrőcserével együtt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11809 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 20:22:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.13 hétfő, 20:21:15
érdemes az olajcsere, hogyha netán a gépmunka után maradt benne fémszemcse, forgács, akkor az kikerüljön belőle. nyílván szűrőcserével együtt
így van.új autóknál is így kell eljárni,sőt ez az olajcsere ingyenes néhol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gabó1985
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11810 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 21:16:55 »
sziasztok,
Segítségre lenne szükségem. Probléma a következő: kis fordulatól (1000-2000) gyorsításnál elkezd rángatni az autó illetve az alapjárat sem stabil ha üzemi a hőfok. ECT szenzort már cseréltem mert azt kidobta hibakódnak. Sajnos a probléma nem oldódott meg...
Tudna esetleg valaki tanácsot adni?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11811 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 21:34:10 »
Idézetet írta: Gabó1985 - 2017.02.13 hétfő, 21:16:55
sziasztok,
Segítségre lenne szükségem. Probléma a következő: kis fordulatól (1000-2000) gyorsításnál elkezd rángatni az autó illetve az alapjárat sem stabil ha üzemi a hőfok. ECT szenzort már cseréltem mert azt kidobta hibakódnak. Sajnos a probléma nem oldódott meg...
Tudna esetleg valaki tanácsot adni?
Szia.
Üdv a klubban.
Ez igy elég sokminden lehet,gyújtás rendszer átnézése,alapjárati motor,folytoszelep tisztitása első körben.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Gabó1985
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11812 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 21:36:11 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.02.13 hétfő, 21:34:10
Szia.
Üdv a klubban.
Ez igy elég sokminden lehet,gyújtás rendszer átnézése,alapjárati motor,folytoszelep tisztitása első körben.
Folytószelep tisztítás? Azt hogyan kell? A többivel képben vagyok.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11813 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 21:42:25 »
Idézetet írta: Gabó1985 - 2017.02.13 hétfő, 21:36:11
Folytószelep tisztítás? Azt hogyan kell? A többivel képben vagyok.
https://www.youtube.com/watch?v=41K_v2YYnpY
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
MadPjotr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11814 Dátum:
2017.02.14 kedd, 08:48:48 »
Tudjátok-e, hogy mi alapján számolja a fedélzeti a "pillanatnyi" fogyasztást?
Naplózva
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11815 Dátum:
2017.02.14 kedd, 11:17:39 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a szívósort akkor is érdemes megnézni/levenni, ha abszolút nincsen arra utaló hang (kerepelés) hogy bármi gondja lenne? Mióta megvan az autó azóta én nem vettem le nem nézettem meg, mert nem hallottam semmilyen hangot azok közül amiket itt a fórumon gyakran tünetként említenek a szívósor "halálával" kapcsolatban. Mielőtt megadná magát mindenképpen jelentkezik valamilyen hang (kerepelés) vagy simán mindenféle előzmény nélkül is megtörténhet a baj? Egyébként ez a FL-es autóknál is ugyanolyan gyakori típushiba lehet? Ezen nem "varrtak ráncot" a mérnökök? A másik kérdésem, hogy bizonyos alkatrészeknél vagy javítással kapcsolatos videóknál látom, hogy nagyon sokszor egy lapon említik a Mondeo MK3-at Mazdával együtt, amit sose értettem hogy mi köze a kettőnek egymáshoz? Beírtam gugliba is, de nem találtam semmit erről (legalábbis magyar oldalon).
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11816 Dátum:
2017.02.14 kedd, 11:27:53 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.02.14 kedd, 11:17:39
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a szívósort akkor is érdemes megnézni/levenni, ha abszolút nincsen arra utaló hang (kerepelés) hogy bármi gondja lenne? Mióta megvan az autó azóta én nem vettem le nem nézettem meg, mert nem hallottam semmilyen hangot azok közül amiket itt a fórumon gyakran tünetként említenek a szívósor "halálával" kapcsolatban. Mielőtt megadná magát mindenképpen jelentkezik valamilyen hang (kerepelés) vagy simán mindenféle előzmény nélkül is megtörténhet a baj? Egyébként ez a FL-es autóknál is ugyanolyan gyakori típushiba lehet? Ezen nem "varrtak ráncot" a mérnökök? A másik kérdésem, hogy bizonyos alkatrészeknél vagy javítással kapcsolatos videóknál látom, hogy nagyon sokszor egy lapon említik a Mondeo MK3-at Mazdával együtt, amit sose értettem hogy mi köze a kettőnek egymáshoz? Beírtam gugliba is, de nem találtam semmit erről (legalábbis magyar oldalon).
Szia, nekem a szívósor 680ezer km után adta meg magát, úgy, hogy semmi előjele nem volt.
Konkrétan azt is hittem, hogy nincs benne, mert teljesen csendes volt...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11817 Dátum:
2017.02.14 kedd, 11:48:10 »
680e km?
Azt mind Te raktad bele? De gondolom előtte volt már benne cserélve párszor a komplett szívósor nem? Főleg hogy itt általánosságban nem adnak neki többet 200e km-nél vagy még annyit se. Tudom függ attól is, hogy autópályán volt e használva, de azért gondolom 680e km-t nem tud egy szívósor sem főleg, hogy néha azért le is kell jönni arról a bizonyos autópályáról
Az enyémben 185000km van (tudom mindenkinek ennyi van benne
de ez elvileg tényleg valós km) magyar számlákkal igazolható az előélete és minden ami cserélve volt eddig, de szívósor az nincs a tételek között. Semmiféle kerepelő hang nincsen. Annyira nem szeretek hozzányúlni valamihez amivel nincs gond, de ha azt mondjátok, hogy ennyi km után azért már esélyes hogy kikopjanak azok a lapátok vagy tengelyek akkor ezt nem fogom megúszni.
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.02.14 kedd, 11:27:53
Szia, nekem a szívósor 680ezer km után adta meg magát, úgy, hogy semmi előjele nem volt.
Konkrétan azt is hittem, hogy nincs benne, mert teljesen csendes volt...
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11818 Dátum:
2017.02.14 kedd, 11:48:30 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.02.14 kedd, 11:17:39
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a szívósort akkor is érdemes megnézni/levenni, ha abszolút nincsen arra utaló hang (kerepelés) hogy bármi gondja lenne? Mióta megvan az autó azóta én nem vettem le nem nézettem meg, mert nem hallottam semmilyen hangot azok közül amiket itt a fórumon gyakran tünetként említenek a szívósor "halálával" kapcsolatban. Mielőtt megadná magát mindenképpen jelentkezik valamilyen hang (kerepelés) vagy simán mindenféle előzmény nélkül is megtörténhet a baj? Egyébként ez a FL-es autóknál is ugyanolyan gyakori típushiba lehet? Ezen nem "varrtak ráncot" a mérnökök? A másik kérdésem, hogy bizonyos alkatrészeknél vagy javítással kapcsolatos videóknál látom, hogy nagyon sokszor egy lapon említik a Mondeo MK3-at Mazdával együtt, amit sose értettem hogy mi köze a kettőnek egymáshoz? Beírtam gugliba is, de nem találtam semmit erről (legalábbis magyar oldalon).
Én 400e fölött heréltem. Sok autópályás használatnál kitolódik a határidő. FL előttit csak herélni lehet, FL utánihoz lehet kapni/cserélni a lapátokat, perselyeket. A Duratec HE mazda fejlesztés. Ez a motor található a mondeókban és a 6-os mazdákban.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11819 Dátum:
2017.02.14 kedd, 11:50:06 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.02.14 kedd, 11:48:10
680e km?
Azt mind Te raktad bele? De gondolom előtte volt már benne cserélve párszor a komplett szívósor nem? Főleg hogy itt általánosságban nem adnak neki többet 200e km-nél vagy még annyit se. Tudom függ attól is, hogy autópályán volt e használva, de azért gondolom 680e km-t nem tud egy szívósor sem főleg, hogy néha azért le is kell jönni arról a bizonyos autópályáról
Az enyémben 185000km van (tudom mindenkinek ennyi van benne
de ez elvileg tényleg valós km) magyar számlákkal igazolható az előélete és minden ami cserélve volt eddig, de szívósor az nincs a tételek között. Semmiféle kerepelő hang nincsen. Annyira nem szeretek hozzányúlni valamihez amivel nincs gond, de ha azt mondjátok, hogy ennyi km után azért már esélyes hogy kikopjanak azok a lapátok vagy tengelyek akkor ezt nem fogom megúszni.
Próbáltad lehúzni a csövet? Tök ugyanolyan a hangja?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11820 Dátum:
2017.02.14 kedd, 11:54:41 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.02.14 kedd, 11:48:10
680e km?
Azt mind Te raktad bele? De gondolom előtte volt már benne cserélve párszor a komplett szívósor nem? Főleg hogy itt általánosságban nem adnak neki többet 200e km-nél vagy még annyit se. Tudom függ attól is, hogy autópályán volt e használva, de azért gondolom 680e km-t nem tud egy szívósor sem főleg, hogy néha azért le is kell jönni arról a bizonyos autópályáról
Az enyémben 185000km van (tudom mindenkinek ennyi van benne
de ez elvileg tényleg valós km) magyar számlákkal igazolható az előélete és minden ami cserélve volt eddig, de szívósor az nincs a tételek között. Semmiféle kerepelő hang nincsen. Annyira nem szeretek hozzányúlni valamihez amivel nincs gond, de ha azt mondjátok, hogy ennyi km után azért már esélyes hogy kikopjanak azok a lapátok vagy tengelyek akkor ezt nem fogom megúszni.
Igen, 680.
150ezerrel vettem a kocsit, és én nem cseréltem. Hogy előtte volt-e cserélve azt nem tudom(több mint valószínű hogy nem). Nekem le volt húzva róla a mozgató mechanizmus, de ha ráakasztottam és a csövet lehúztam se volt más hangja.
Ha biztosra akarsz menni, ki kell szedni belőle, kb semmivel nem másabb tőle a kocsi.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11821 Dátum:
2017.02.14 kedd, 12:06:12 »
Öööö, azt még nem. Láttam a videót erről, de gondoltam ha nincs hang akkor nincs mire figyeljek. Végül is egy próbát megér ahhoz aztán tényleg nem kell lebontani semmit, hátha tényleg valami minimális változást hallani. Hang egyébként persze van, csak az a kuplung/lendkerék felől sajnos alapjáraton és kopogó... Természetesen ez sem volt még benne cserélve. Egyébként ha a kerepelő hangoknál tartunk van egy halkabb kerepelő hang, amit ha kint hallanék akkor szinte biztos lennék benne, hogy a szívósort hallanám, de ez a kerepelő hang az utastérben hallatszik csak valahonnan a műszerfal környékén menet közben gázadáskor. Na ennek tényleg szó szerint kerepelő hangja van, de eléggé halk és nem a motortérből jön. Nem tudom mi kerepel egyébként bent semmilyen ventilátor nem megy és csak gázpedál lenyomásakor csinálja.
Idézetet írta: Bleky - 2017.02.14 kedd, 11:50:06
Próbáltad lehúzni a csövet? Tök ugyanolyan a hangja?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.14 kedd, 12:08:01 írta Peti06
»
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11822 Dátum:
2017.02.14 kedd, 12:14:06 »
És te mit vettél észre a kocsin hogy a szívósort "bekapta" a motor? Mert ugye valamitől pontosan tudod, hogy 680e km-nél adta meg magát végleg, tehát gondolom valami jele volt abban a pillanatban?
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.02.14 kedd, 11:54:41
Igen, 680.
150ezerrel vettem a kocsit, és én nem cseréltem. Hogy előtte volt-e cserélve azt nem tudom(több mint valószínű hogy nem). Nekem le volt húzva róla a mozgató mechanizmus, de ha ráakasztottam és a csövet lehúztam se volt más hangja.
Ha biztosra akarsz menni, ki kell szedni belőle, kb semmivel nem másabb tőle a kocsi.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11823 Dátum:
2017.02.14 kedd, 12:17:53 »
Zolibácsi asztronauta. Napi szinten ingázik a mondival a Föld és Hold között. Ezért a sok km.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11824 Dátum:
2017.02.14 kedd, 12:20:14 »
Ja, akkor az Ő kocsiját a NASA fejlesztette
Idézetet írta: Bleky - 2017.02.14 kedd, 12:17:53
Zolibácsi asztronauta. Napi szinten ingázik a mondival a Föld és Hold között. Ezért a sok km.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11825 Dátum:
2017.02.14 kedd, 12:31:20 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.02.14 kedd, 12:14:06
És te mit vettél észre a kocsin hogy a szívósort "bekapta" a motor? Mert ugye valamitől pontosan tudod, hogy 680e km-nél adta meg magát végleg, tehát gondolom valami jele volt abban a pillanatban?
Egy intenzív gyorsítás közben egy kattanás, majd mintha nem menne minden henger. Aztán ment tovább, mintha mi sem történt volna. Hazaértem, leállítottam, majd kb 1 óra múlva indítottam volna, de alig akarta beröffenni, majd amikor sikerült neki, össze vissza kelepelt. Leszedtem a szívósort, és láttam az egyik hengernél a lapát darabkáit...Komplett új(használt) motor mellett döntöttem, mert nem volt kedvem szétszedetni hogy megnézzük mi baja lett. Azóta is a garázsban pihen, talán egyszer szétkapom, lehet kis anyagi ráfordítással újra működőképes lenne.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11826 Dátum:
2017.02.14 kedd, 12:32:10 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.02.14 kedd, 12:17:53
Zolibácsi asztronauta. Napi szinten ingázik a mondival a Föld és Hold között. Ezért a sok km.
Az utóbbi hónapokban alig, így csak 752ezer km van benne.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11827 Dátum:
2017.02.14 kedd, 12:38:23 »
De akkor ez a km már nem ebben a motorban van, mert akkor ez már a cserés motor. Ebben gondolom jóval kevesebb van nem?
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.02.14 kedd, 12:32:10
Az utóbbi hónapokban alig, így csak 752ezer km van benne.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11828 Dátum:
2017.02.14 kedd, 12:43:53 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.02.14 kedd, 12:38:23
De akkor ez a km már nem ebben a motorban van, mert akkor ez már a cserés motor. Ebben gondolom jóval kevesebb van nem?
Persze, az "új" motorba 70ezret tettem, és elvileg 120ezer km-rel vettem. De a szívósor a régiről került át.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11829 Dátum:
2017.02.14 kedd, 12:47:31 »
Amit vettél 120e km-es motort azon volt szívósor vagy anélkül vetted? Ha volt akkor azon milyen állapotban voltak a lapátok?
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.02.14 kedd, 12:43:53
Persze, az "új" motorba 70ezret tettem, és elvileg 120ezer km-rel vettem. De a szívósor a régiről került át.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11830 Dátum:
2017.02.14 kedd, 13:01:28 »
A szívósor is ugyanaz a Mazda 6-ban? Vagy ott okosabban megoldották?
Idézetet írta: Bleky - 2017.02.14 kedd, 11:48:30
Én 400e fölött heréltem. Sok autópályás használatnál kitolódik a határidő. FL előttit csak herélni lehet, FL utánihoz lehet kapni/cserélni a lapátokat, perselyeket. A Duratec HE mazda fejlesztés. Ez a motor található a mondeókban és a 6-os mazdákban.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11831 Dátum:
2017.02.14 kedd, 13:03:07 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.02.14 kedd, 12:47:31
Amit vettél 120e km-es motort azon volt szívósor vagy anélkül vetted? Ha volt akkor azon milyen állapotban voltak a lapátok?
Azon nem volt.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11832 Dátum:
2017.02.14 kedd, 13:18:45 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.02.14 kedd, 13:01:28
A szívósor is ugyanaz a Mazda 6-ban? Vagy ott okosabban megoldották?
Szerintem tök ugyanaz. Aztért ne hidd azt hogy olyan rossz konstrukció. Sok mondeo van ezért sokat hallani róla. Más autókban is széthullik a szívósor, csak nem hallani róla mert nem "népautó". Anyukám Minicooperén már cseréltek szívósort mert szét akart esni. 150e km van benne, BMW motor.
A duratec egy nagyon fajintos motor.
Én mentem az enyémmel 450ezret mielőtt hozzányúltam volna. Az azért elég jó.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.14 kedd, 13:20:30 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11833 Dátum:
2017.02.14 kedd, 13:37:12 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.02.14 kedd, 13:18:45
Szerintem tök ugyanaz. Aztért ne hidd azt hogy olyan rossz konstrukció. Sok mondeo van ezért sokat hallani róla. Más autókban is széthullik a szívósor, csak nem hallani róla mert nem "népautó". Anyukám Minicooperén már cseréltek szívósort mert szét akart esni. 150e km van benne, BMW motor.
A duratec egy nagyon fajintos motor.
Én mentem az enyémmel 450ezret mielőtt hozzányúltam volna. Az azért elég jó.
Nem ugyanaz! Ahogy sok minden nem!
A csupasz motorblokk azonos. Már a szelepfedél, karter sem.....stb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11834 Dátum:
2017.02.14 kedd, 14:21:44 »
Idézetet írta: ...™ - 2017.02.14 kedd, 13:37:12
Nem ugyanaz! Ahogy sok minden nem!
A csupasz motorblokk azonos. Már a szelepfedél, karter sem.....stb.
Köszönöm. Tippeltem, mert a duratec szervízkönyvem címe az, hogy Mazda/Ford Duratec, tehát mindkettőre igaz, vagyis ugyanaz. Viszont te már élőben láttad mindkettőt.
Egyezünk ki annyiban, hogy nem azonos, de rohadtul hasonlít.
Mazda
Ford
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11835 Dátum:
2017.02.14 kedd, 15:01:57 »
Az alsó képen a Mondeo motor nem látszik ugye teljesen, de amennyi látszik az nagggyon hasonlít a felső Mazda motorra. Lehetne egy ilyen játékot játszani, hogy találj és karikázz be 5 különbséget a képeken
Persze ahhoz két azonos kép kellene.
Idézetet írta: Bleky - 2017.02.14 kedd, 14:21:44
Köszönöm. Tippeltem, mert a duratec szervízkönyvem címe az, hogy Mazda/Ford Duratec, tehát mindkettőre igaz, vagyis ugyanaz. Viszont te már élőben láttad mindkettőt.
Egyezünk ki annyiban, hogy nem azonos, de rohadtul hasonlít.
Mazda
Ford
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11836 Dátum:
2017.02.14 kedd, 15:14:36 »
Válasz
Az alsó képen a Mondeo motor nem látszik ugye teljesen, de amennyi látszik az nagggyon hasonlít a felső Mazda motorra. Lehetne egy ilyen játékot játszani, hogy találj és karikázz be 5 különbséget a képeken
Persze ahhoz két azonos kép kellene.
Az én avatatlan szemem nem lát különbséget, de Tibi nem szokott a levegőbe beszélni. Hiszek neki.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.14 kedd, 15:18:51 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11837 Dátum:
2017.02.14 kedd, 15:17:59 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.02.14 kedd, 15:14:36
Tibi nem szokott a levegőbe beszélni. Hiszek neki.
Ja-ja, ő másba szokott belebeszélni... Mikrofonpórba...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11838 Dátum:
2017.02.14 kedd, 15:20:52 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.02.14 kedd, 15:17:59
Ja-ja, ő másba szokott belebeszélni... Mikrofonpórba...
Néha úgy érzem, hogy csak a magas labdákat lecsapni vagy itt.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11839 Dátum:
2017.02.14 kedd, 15:22:03 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.02.14 kedd, 15:20:52
Néha úgy érzem, hogy csak a magas labdákat lecsapni vagy itt.
Hát itt biztos, mk3-ban esetleg a tdci-t tudom szapulni, de a benzineshez sem/nem értek...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ard
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11840 Dátum:
2017.02.14 kedd, 19:58:00 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2017.02.11 szombat, 16:25:26
Klasszikus módon kerested már a fals szívást helyét? (karbi spray-vel)
Nem meg, majd megnezem. Fals szivasnak mi a tunete? Merthogy ha meleg a motor, minden tokeletes, az alapjarat meg se moccan. Hidegen inditassal van a baj. Melegen tokeletesen indul es jar.
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11841 Dátum:
2017.02.14 kedd, 20:11:45 »
Jó estét.
Németben találtam első gazditól egy 2005-ös 1.8-as sci modeot. 120000 km. Bőrön kivül minden benne van(nagynavi,ülés első szélvédőfütés,tempomat)
3000 eurót kér érte a gazdi.Ma megnéztem,karcmentes gyári állapotban van.Csak ford olaj volt benne(5w-30).Szerintetek nagy csalodas lenne a 2.0 tdci-m után?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11842 Dátum:
2017.02.14 kedd, 20:28:26 »
Idézetet írta: Arpad - 2017.02.14 kedd, 20:11:45
Jó estét.
Németben találtam első gazditól egy 2005-ös 1.8-as sci modeot. 120000 km. Bőrön kivül minden benne van(nagynavi,ülés első szélvédőfütés,tempomat)
3000 eurót kér érte a gazdi.Ma megnéztem,karcmentes gyári állapotban van.Csak ford olaj volt benne(5w-30).Szerintetek nagy csalodas lenne a 2.0 tdci-m után?
Nagy
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arpad
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11843 Dátum:
2017.02.14 kedd, 20:44:22 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.02.14 kedd, 20:28:26
Nagy
Szóval,ne foglalkozzak vele
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11844 Dátum:
2017.02.14 kedd, 20:59:10 »
Idézetet írta: Arpad - 2017.02.14 kedd, 20:44:22
Szóval,ne foglalkozzak vele
Sci vel főleg ne
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arpad
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11845 Dátum:
2017.02.14 kedd, 21:00:41 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.02.14 kedd, 20:59:10
Sci vel főleg ne
Köszi! Üdv
Naplózva
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11846 Dátum:
2017.02.14 kedd, 22:11:15 »
Idézetet írta: Arpad - 2017.02.14 kedd, 20:11:45
Jó estét.
Németben találtam első gazditól egy 2005-ös 1.8-as sci modeot. 120000 km. Bőrön kivül minden benne van(nagynavi,ülés első szélvédőfütés,tempomat)
3000 eurót kér érte a gazdi.Ma megnéztem,karcmentes gyári állapotban van.Csak ford olaj volt benne(5w-30).Szerintetek nagy csalodas lenne a 2.0 tdci-m után?
Egy hibátlan állapotú, megkímélt benzinest ? Ha látszólag vigyáztak is rá, sokáig különösebb költséged sem merülne fel. Irracionális...semmiképp...felejtős...
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11847 Dátum:
2017.02.15 szerda, 07:16:55 »
Mostanában azt csinálja az autóm hogy beindítom, azonnal indul is, majd elejti a fordulatszámot és le is áll. Ez idáig kábé háromszor fordult elő a héten, második indításra indulni szokott, de tegnap pl. csak harmadikra. Utána persze semmi hiba, de még hibakód se.
Gyertya/kábelek tavaly cserélve.
Mihez nyúljak? (magamon kívül)
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11848 Dátum:
2017.02.15 szerda, 07:41:31 »
Idézetet írta: kcs - 2017.02.15 szerda, 07:16:55
Mostanában azt csinálja az autóm hogy beindítom, azonnal indul is, majd elejti a fordulatszámot és le is áll. Ez idáig kábé háromszor fordult elő a héten, második indításra indulni szokott, de tegnap pl. csak harmadikra. Utána persze semmi hiba, de még hibakód se.
Gyertya/kábelek tavaly cserélve.
Mihez nyúljak? (magamon kívül)
Pillangószelep és alapjárati motor kitakarítás. Nekem is ezt csinálja, várom a jobb időt és megcsinálom.
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
yartam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11849 Dátum:
2017.02.15 szerda, 07:57:20 »
Idézetet írta: kcs - 2017.02.15 szerda, 07:16:55
Mostanában azt csinálja az autóm hogy beindítom, azonnal indul is, majd elejti a fordulatszámot és le is áll. Ez idáig kábé háromszor fordult elő a héten, második indításra indulni szokott, de tegnap pl. csak harmadikra. Utána persze semmi hiba, de még hibakód se.
Gyertya/kábelek tavaly cserélve.
Mihez nyúljak? (magamon kívül)
Szia!
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Ottó
Naplózva
2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Oldalak:
1
...
230
231
232
233
234
235
236
[
237
]
238
239
240
241
242
243
244
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ