Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:34:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
247
248
249
250
251
252
253
[
254
]
255
256
257
258
259
260
261
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652831 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12650 Dátum:
2017.08.04 péntek, 15:26:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.04 péntek, 15:01:00
nagy átlagot nézve téged úgyse lehet utolérni ebben
Hát aki
nem bírja a magasságot ne menjen ejtőernyősnek
!
Ennyire gyorsan én sem szoktam kivégezni senkit.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12651 Dátum:
2017.08.04 péntek, 15:28:29 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.04 péntek, 14:54:35
blablabla...
A dízelbotrányban sok márka sok százezer, de lehet összesen már akár milliós nagyságrendű az érintett autók száma.
Sosem volt/van/lesz ennyi problémás benzines autó. De sok függ a usertől is.....míg a dízeltrükkösök alapból olyanok, még hülye user sem kellett hozzá.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12652 Dátum:
2017.08.04 péntek, 15:30:39 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.04 péntek, 15:26:03
Hát aki
nem bírja a magasságot ne menjen ejtőernyősnek
!
Ennyire gyorsan én sem szoktam kivégezni senkit.....
kb így képzelem erről a beszélgetést közted meg alf között
https://www.youtube.com/watch?v=Qk_eHOjMw7k
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12653 Dátum:
2017.08.04 péntek, 15:44:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.04 péntek, 15:30:39
kb így képzelem erről a beszélgetést közted meg alf között
https://www.youtube.com/watch?v=Qk_eHOjMw7k
szóval Tibi full kretén!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12654 Dátum:
2017.08.04 péntek, 15:46:19 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.04 péntek, 15:28:29
A dízelbotrányban sok márka sok százezer, de lehet összesen már akár milliós nagyságrendű az érintett autók száma.
Sosem volt/van/lesz ennyi problémás benzines autó. De sok függ a usertől is.....míg a dízeltrükkösök alapból olyanok, még hülye user sem kellett hozzá.
dehogynem,mert mégha trükkös is az sw,500at elmegy míg a benyást addig már 3x kell motorgenerálni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12655 Dátum:
2017.08.04 péntek, 15:48:23 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.04 péntek, 15:44:50
szóval Tibi full kretén!
neeem, te toltad fullba, mert 1 hsz elég volt, amikor szerinte kell 4-5, hogy meglegyen a full hatás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12656 Dátum:
2017.08.04 péntek, 17:21:59 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.04 péntek, 15:46:19
dehogynem,mert mégha trükkös is az sw,500at elmegy míg a benyást addig már 3x kell motorgenerálni...
HÁHÁ LOL
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12657 Dátum:
2017.08.04 péntek, 17:32:57 »
Idézetet írta: Gegsite - 2017.08.04 péntek, 17:21:59
HÁHÁ LOL
vicces,hogy ennyivel gyengébbre sikerült a benyás moci,mi?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12658 Dátum:
2017.08.04 péntek, 19:04:24 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.04 péntek, 15:46:19
dehogynem,mert mégha trükkös is az sw,500at elmegy míg a benyást addig már 3x kell motorgenerálni...
Látom ez neked beakadt, de ha ettől jól érzed magad, akkor igen! A ladákat 500 alatt (bár szerintem nem létezik olyan, amelyikben annyi lenne) 6x kellett generálozni. Átlag 80 ezrenként....
Vagyis van némi igazság abban, amit állandóan picsogsz! Nem baj, ha ott ragadtál abban a korban.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12659 Dátum:
2017.08.04 péntek, 19:05:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.04 péntek, 15:48:23
neeem, te toltad fullba, mert 1 hsz elég volt, amikor szerinte kell 4-5, hogy meglegyen a full hatás
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12660 Dátum:
2017.08.04 péntek, 19:05:34 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.04 péntek, 17:32:57
vicces,hogy ennyivel gyengébbre sikerült a benyás moci,mi?
Vagy rajtad nevet?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12661 Dátum:
2017.08.04 péntek, 20:15:01 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.04 péntek, 19:05:34
Vagy rajtad nevet?
kb mindegy is,nem?ugyanolyan vicces a benzines motor végzetes elkerülhetetlen sorsa is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12662 Dátum:
2017.08.04 péntek, 20:15:45 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.04 péntek, 19:05:03
ezekszerint te csak simán kretén vagy....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12663 Dátum:
2017.08.04 péntek, 20:17:31 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.04 péntek, 19:04:24
Látom ez neked beakadt, de ha ettől jól érzed magad, akkor igen! A ladákat 500 alatt (bár szerintem nem létezik olyan, amelyikben annyi lenne) 6x kellett generálozni. Átlag 80 ezrenként....
Vagyis van némi igazság abban, amit állandóan picsogsz! Nem baj, ha ott ragadtál abban a korban.....
hát...nem csak te vagy vén fax,ha ez megnyugtat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12664 Dátum:
2017.08.04 péntek, 20:18:47 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.04 péntek, 20:17:31
hát...nem csak te vagy vén fax,ha ez megnyugtat.
Te magyarázkodsz folyton, nem tűnt még fel?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12665 Dátum:
2017.08.04 péntek, 20:21:26 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.04 péntek, 20:18:47
Te magyarázkodsz folyton, nem tűnt még fel?
én nem tagadom,hogy vén vagy...
ezt nehéz megmagyarázni.... látszik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Rytsye
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12666 Dátum:
2017.08.05 szombat, 13:01:35 »
Szevasztok. Olajszint maxra feltöltése után most pontosan megnéztem és 2000 km után 1 l olajat evett gyari olajból. Tiszta ideg vagyok,rohadt sok. Se folyás,se füstölés,se hibakód,normális járás,még a fordba is azt mondták multkor ,hogy nagyon jó állapotu kocsi. Kêrdésem,hogy hogyan lehetne megállapítani előzetesen bontás nélkül a hiba okát ? 2007 2000 benzin. Mennyire jellemző ezekre ez a gond? Elvileg 150000 km-es. Komplett felújítást nem akarok. Akkor inkább eladás. Vagy ,ha figyelem és mindig töltök bele olajat lehet gondja ,vagy elmehet még valameddig ?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12667 Dátum:
2017.08.05 szombat, 13:50:33 »
Idézetet írta: Rytsye - 2017.08.05 szombat, 13:01:35
Szevasztok. Olajszint maxra feltöltése után most pontosan megnéztem és 2000 km után 1 l olajat evett gyari olajból. Tiszta ideg vagyok,rohadt sok. Se folyás,se füstölés,se hibakód,normális járás,még a fordba is azt mondták multkor ,hogy nagyon jó állapotu kocsi. Kêrdésem,hogy hogyan lehetne megállapítani előzetesen bontás nélkül a hiba okát ? 2007 2000 benzin. Mennyire jellemző ezekre ez a gond? Elvileg 150000 km-es. Komplett felújítást nem akarok. Akkor inkább eladás. Vagy ,ha figyelem és mindig töltök bele olajat lehet gondja ,vagy elmehet még valameddig ?
ha pár oldalt visszaolvasol, akkor meglesz, hogy kb az összes sor4benyásnak ez a sorsa
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12668 Dátum:
2017.08.05 szombat, 13:55:07 »
Idézetet írta: Rytsye - 2017.08.05 szombat, 13:01:35
Szevasztok. Olajszint maxra feltöltése után most pontosan megnéztem és 2000 km után 1 l olajat evett gyari olajból. Tiszta ideg vagyok,rohadt sok. Se folyás,se füstölés,se hibakód,normális járás,még a fordba is azt mondták multkor ,hogy nagyon jó állapotu kocsi. Kêrdésem,hogy
hogyan lehetne megállapítani előzetesen bontás nélkül a hiba okát ?
2007 2000 benzin. Mennyire jellemző ezekre ez a gond? Elvileg 150000 km-es. Komplett felújítást nem akarok. Akkor inkább eladás. Vagy ,ha figyelem és mindig töltök bele olajat lehet gondja ,vagy
elmehet még valameddig ?
Sehogy.
Valameddig? Az pontosan hol is van?
Ha olaj van benne mindig, akkor nem lehet probléma. Azzal.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12669 Dátum:
2017.08.05 szombat, 13:55:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.05 szombat, 13:50:33
ha pár oldalt visszaolvasol, akkor meglesz, hogy kb az összes sor4benyásnak ez a sorsa
A dízelek meg úgyis tartják az olajszintet (vagy emelik) a gázolajjal.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
LZEE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12670 Dátum:
2017.08.05 szombat, 14:42:20 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.02 szerda, 07:12:43
1. Soha nem kell vezérműszíjat cserélni. (láncos motor, nincs megadva csereintervallum)
2. Ha volt gazdája, akkor mindkettő motor lehet jó.
A gyakorlati tapasztalatok alapján az 1.8 hajlamosabb mechanikus problémákra, aminek olajfogyasztás a jele.
Nem utolsó sorban gyengébb is az 1.8-as.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12671 Dátum:
2017.08.05 szombat, 15:11:35 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.05 szombat, 13:55:55
A dízelek meg úgyis tartják az olajszintet (vagy emelik) a gázolajjal.
benzinesek is (ha rendszeresen utántöltöd)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12672 Dátum:
2017.08.05 szombat, 16:37:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.05 szombat, 15:11:35
benzinesek is (ha rendszeresen utántöltöd)
Gázolajjal?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12673 Dátum:
2017.08.05 szombat, 16:40:19 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.05 szombat, 16:37:52
Gázolajjal?
azzal. nem próbáltad még? meg többszörözi a motor élettartamát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12674 Dátum:
2017.08.05 szombat, 16:49:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.05 szombat, 16:40:19
azzal. nem próbáltad még? meg többszörözi a motor élettartamát
Még régen a dupla karburátoros Prelude-be öntöttem (kb. 20 éve) gázolajos benzint (a tankba, nem a motorba), amit leszívtam egy félretankolt kocsiból.
Elindult vele, prüszkölt "háromhengerezett" és füstölt mint a barom. (Paráztam is, hogy nehogy észrevegye az osztrák rendőr, mert ott nem díjazzák ezt.) Ha bemelegedett, utána már elpöfögött vele.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
laox
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12675 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 22:44:48 »
Sziasztok! Mivel a relatíve fiatal dízeles autómtól már ki van mindenem, azon gondolkodom, hogy veszek egy olcsó benzinest, ezért kinéztem egy 2003-as Ford Mondeo-t, 1.8-as motorral. Hallottam, hogy néhány benzinesben van kettőstömegű és egyéb pénztárcaszopó alkatrész, ebben a régi Mondeoban is van már hasonló? Vagy megelégszik a benzinesek alacsony fenntartási költségeivel? Előre is köszönöm.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12676 Dátum:
2017.08.07 hétfő, 22:53:26 »
Idézetet írta: laox - 2017.08.07 hétfő, 22:44:48
Sziasztok! Mivel a relatíve fiatal dízeles autómtól már ki van mindenem, azon gondolkodom, hogy veszek egy olcsó benzinest, ezért kinéztem egy 2003-as Ford Mondeo-t, 1.8-as motorral. Hallottam, hogy néhány benzinesben van kettőstömegű és egyéb pénztárcaszopó alkatrész, ebben a régi Mondeoban is van már hasonló? Vagy megelégszik a benzinesek alacsony fenntartási költségeivel? Előre is köszönöm.
Hol hallottad ezt?
Mert mindben van. (kivéve FL előtti V6) De nem olyan vészes, 250e km-et elmegy egy DMF. Vannak egy autóban simán ilyen értékű alkatrészek, nem tudom miért pont ettől kell félni...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12677 Dátum:
2017.08.08 kedd, 09:32:44 »
Benzines, 2002-es, 2 000 cm3-as autómba gyárilag milyen akkumulátor való?
Most egy S4-es Bosch (540A 60Ah) van benne. Legutóbb nem indult be az autó, mert lemerült az aksi, ami 7 éves, így cserélni kellene.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12678 Dátum:
2017.08.08 kedd, 10:28:15 »
Idézetet írta: ultio - 2017.08.08 kedd, 09:32:44
Benzines, 2002-es, 2 000 cm3-as autómba gyárilag milyen akkumulátor való?
Most egy S4-es Bosch (540A 60Ah) van benne. Legutóbb nem indult be az autó, mert lemerült az aksi, ami 7 éves, így cserélni kellene.
2002 évj
Típus Európai (T1)
Pozitív átmérő: 19,5 mm
Negatív átmérő: 17,9 mm
Magasság: 18 mm
Jobb plusz (-+) 12V 60 A/h 590 А-630 A
Magasság: 175 mm
Hossz: 242 mm
Szélesség: 175 mm
A márkaválasztás pénztárca függő.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.08 kedd, 10:29:55 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12679 Dátum:
2017.08.08 kedd, 10:54:08 »
Idézetet írta: ultio - 2017.08.08 kedd, 09:32:44
Benzines, 2002-es, 2 000 cm3-as autómba gyárilag milyen akkumulátor való?
Most egy S4-es Bosch (540A 60Ah) van benne. Legutóbb nem indult be az autó, mert lemerült az aksi, ami 7 éves, így cserélni kellene.
Ez teljesen jó és árban is.
https://www.mindenamiford.hu/motorcraft-akkumulator-60ah-1863092?keyword=akkumul%C3%A1tor
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12680 Dátum:
2017.08.08 kedd, 15:58:08 »
Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
MadPjotr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12681 Dátum:
2017.08.09 szerda, 20:00:05 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek!
Gyorsan elmesélem milyen kálváriába keveredtem hátha Tudtok segíteni egy ötlettel vagy egy megoldással..
A torlótárcsáknál úgy ítélte meg a szerelő hogy, ki van kopva a tengely és mivel egy másik szerelő ismerősöm azt mondta, hogy nyugodtan hagyjuk ki nem fog semmi különöset okozni így is tettünk, ennek már 7 hónapja és mivel egyre jobban idegesített, hogy 1000-2000 fordulat között hülyéskedik a kocsi és olyan kis erőtlen annak ellenére hogy 147 lovas gondoltam megrendelem a gyári torlótárcsa szettet és visszarakatom, hogy derüljön ki hogy ennek hiánya okozza-e az alacsony fordulaton lévő erőtlenséget a túlzott fogyasztást.. Ma be is lett építve, de a várt eredmény elmaradt sőt most olyat csinál, hogy mikor benyomom a kuplungot akkor nem leesik a fordulat hanem felmegy és ott is marad legalább 1-2 másodpercig .. semmi motorfékem sincs olyan mintha bekapcsolnám a tempomatot, ja és mikor gurulok a piros lámpához akkor amíg teljesen meg nem áll a kocsi egész magasan 1800-2000 tartja a fordulatot, de előfordult, hogy 2200 tartotta és csak a megállás után pár másodperccel engedte vissza .... segítsetek mert ez így tarthatatlan állapot!
a segítséget előre is köszönöm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12682 Dátum:
2017.08.09 szerda, 20:33:51 »
Idézetet írta: MadPjotr - 2017.08.09 szerda, 20:00:05
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek!
Gyorsan elmesélem milyen kálváriába keveredtem hátha Tudtok segíteni egy ötlettel vagy egy megoldással..
A torlótárcsáknál úgy ítélte meg a szerelő hogy, ki van kopva a tengely és mivel egy másik szerelő ismerősöm azt mondta, hogy nyugodtan hagyjuk ki nem fog semmi különöset okozni így is tettünk, ennek már 7 hónapja és mivel egyre jobban idegesített, hogy 1000-2000 fordulat között hülyéskedik a kocsi és olyan kis erőtlen annak ellenére hogy 147 lovas gondoltam megrendelem a gyári torlótárcsa szettet és visszarakatom, hogy derüljön ki hogy ennek hiánya okozza-e az alacsony fordulaton lévő erőtlenséget a túlzott fogyasztást.. Ma be is lett építve, de a várt eredmény elmaradt sőt most olyat csinál, hogy mikor benyomom a kuplungot akkor nem leesik a fordulat hanem felmegy és ott is marad legalább 1-2 másodpercig .. semmi motorfékem sincs olyan mintha bekapcsolnám a tempomatot, ja és mikor gurulok a piros lámpához akkor amíg teljesen meg nem áll a kocsi egész magasan 1800-2000 tartja a fordulatot, de előfordult, hogy 2200 tartotta és csak a megállás után pár másodperccel engedte vissza .... segítsetek mert ez így tarthatatlan állapot!
a segítséget előre is köszönöm
A "hülyéskedés" nem az örvénylapátok hiánya miatt van. Már ha a torlótárcsa alatt az értendő.
A hiánya valóban okozhat kicsi nyomatékvesztést 2000 alatt (amúgy sem 2000 alatt kell használni az autót), de ez egy pillanatig tart és máris 2000 felett van a fordulat, mehet minden tovább.
Fogyasztás növekedést nem okozhat.
A probléma nálad -az leírtak alapján- szívóoldali tömítetlenségre utal. Emellett fojtószelepház tisztítás, alapjárati szabályzó szelep. PCV cső ellenőrzése, szívósor tömítések ellenőrzése.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
MadPjotr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12683 Dátum:
2017.08.09 szerda, 21:52:53 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.09 szerda, 20:33:51
A "hülyéskedés" nem az örvénylapátok hiánya miatt van. Már ha a torlótárcsa alatt az értendő.
A hiánya valóban okozhat kicsi nyomatékvesztést 2000 alatt (amúgy sem 2000 alatt kell használni az autót), de ez egy pillanatig tart és máris 2000 felett van a fordulat, mehet minden tovább.
Fogyasztás növekedést nem okozhat.
A probléma nálad -az leírtak alapján- szívóoldali tömítetlenségre utal. Emellett fojtószelepház tisztítás, alapjárati szabályzó szelep. PCV cső ellenőrzése, szívósor tömítések ellenőrzése.
köszönöm a gyors észrevételt és javaslatot továbbítom a kollégámnak és holnap kiderítjük valamelyik javaslat orvosolta-e a hibát
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12684 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 16:21:04 »
Sziasztok,
ha beletörik a csavar a fojtószelepháznál, azt csak a szívósor leszerelésével lehet kiszedni? Most 3 csavar tartja és tökéletes(1000km-t mentem így vele), de azért csak jobb lenne ha mind a 4 fogná...
üdv,
Zoli
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
MadPjotr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12685 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 18:02:30 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.09 szerda, 20:33:51
A "hülyéskedés" nem az örvénylapátok hiánya miatt van. Már ha a torlótárcsa alatt az értendő.
A hiánya valóban okozhat kicsi nyomatékvesztést 2000 alatt (amúgy sem 2000 alatt kell használni az autót), de ez egy pillanatig tart és máris 2000 felett van a fordulat, mehet minden tovább.
Fogyasztás növekedést nem okozhat.
A probléma nálad -az leírtak alapján- szívóoldali tömítetlenségre utal. Emellett fojtószelepház tisztítás, alapjárati szabályzó szelep. PCV cső ellenőrzése, szívósor tömítések ellenőrzése.
Másnap reggel mintha elvágtak volna a hibajelseget... Most viszont egy olyat produkál hogy melegen alapjáraton bekapcsolt klímával 750-1000 között ingadozik az alapjárat ...
Más: akinek benzines 2000 van annak milyen városi fogyasztást produkál mert én kicsit sokallom a 13-14 litert mondjuk az igaz hogy nem vagyok egy tata és tojás sincs a gázpedál alatt...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12686 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 18:26:34 »
Idézetet írta: MadPjotr - 2017.08.10 csütörtök, 18:02:30
Másnap reggel mintha elvágtak volna a hibajelseget... Most viszont egy olyat produkál hogy melegen alapjáraton bekapcsolt klímával 750-1000 között ingadozik az alapjárat ...
Más: akinek benzines 2000 van annak milyen városi fogyasztást produkál mert én kicsit sokallom a 13-14 litert mondjuk az igaz hogy nem vagyok egy tata és tojás sincs a gázpedál alatt...
Amit a Bekrepál írt csináld meg:
"A probléma nálad -az leírtak alapján- szívóoldali tömítetlenségre utal. Emellett fojtószelepház tisztítás, alapjárati szabályzó szelep. PCV cső ellenőrzése, szívósor tömítések ellenőrzése."
Más: nem mondom,hogy gyengéden told a gázpedált,de egy kicsit sok.(tankolt/megtett km gondolom.
)
Minél kevesebbszer nullázod a fogyasztás kijelzést,annál "pontosabb" adatot kapsz. 8-10 L szerintem az átlag.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
MadPjotr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12687 Dátum:
2017.08.10 csütörtök, 21:37:29 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.08.10 csütörtök, 18:26:34
Amit a Bekrepál írt csináld meg:
"A probléma nálad -az leírtak alapján- szívóoldali tömítetlenségre utal. Emellett fojtószelepház tisztítás, alapjárati szabályzó szelep. PCV cső ellenőrzése, szívósor tömítések ellenőrzése."
Más: nem mondom,hogy gyengéden told a gázpedált,de egy kicsit sok.(tankolt/megtett km gondolom.
)
Minél kevesebbszer nullázod a fogyasztás kijelzést,annál "pontosabb" adatot kapsz. 8-10 L szerintem az átlag.
minden teletankolás után szoktam csak nullázni tegnap is így tettem és a számított érték a 11.9 liter rettentő óvatosba... bár meg közelíyteném a 10 literes átlagot és mikor kergetem éri el a 12 litert de sajnos nem így van...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12688 Dátum:
2017.08.11 péntek, 06:55:16 »
Idézetet írta: MadPjotr - 2017.08.10 csütörtök, 21:37:29
minden teletankolás után szoktam csak nullázni tegnap is így tettem és a számított érték a 11.9 liter rettentő óvatosba... bár meg közelíyteném a 10 literes átlagot és mikor kergetem éri el a 12 litert de sajnos nem így van...
Ne nullázd, mert akkor nem átlagot fog mutatni, hanem inkább pillanatnyihoz közelít a gyorsan történő változás miatt. Az pedig a gyorsítások miatt nyilván magas.
Számold inkább és hagyd a fedcomp-ot....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12689 Dátum:
2017.08.11 péntek, 09:31:20 »
Idézetet írta: MadPjotr - 2017.08.10 csütörtök, 18:02:30
Más: akinek benzines 2000 van annak milyen városi fogyasztást produkál mert én kicsit sokallom a 13-14 litert mondjuk az igaz hogy nem vagyok egy tata és tojás sincs a gázpedál alatt...
Rövid távon, klímával, ha minden tankolás után nullázod, simán van ennyi.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
MadPjotr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12690 Dátum:
2017.08.11 péntek, 21:42:34 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.11 péntek, 06:55:16
Ne nullázd, mert akkor nem átlagot fog mutatni, hanem inkább pillanatnyihoz közelít a gyorsan történő változás miatt. Az pedig a gyorsítások miatt nyilván magas.
Számold inkább és hagyd a fedcomp-ot....
rendben köszönöm a segítséget a fentieket pedig elvégzem mivel egyre jobban fullákol és állítgatja az alapjáratot meleg motor klíma kombónál az alapjárat szabályozót kizárnám mivel az próbál korrigálni mással lesz itt a gond de legaláb gyújtaná a motorhibajelzőt hogy olvasható legyen valami támpont!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12691 Dátum:
2017.08.11 péntek, 21:48:59 »
Idézetet írta: MadPjotr - 2017.08.11 péntek, 21:42:34
rendben köszönöm a segítséget a fentieket pedig elvégzem mivel egyre jobban fullákol és állítgatja az alapjáratot meleg motor klíma kombónál az alapjárat szabályozót kizárnám mivel az próbál korrigálni mással lesz itt a gond de legaláb gyújtaná a motorhibajelzőt hogy olvasható legyen valami támpont!
Miért kellene hibalámpát gyújtania olyan esetben, amikor olyan értékeken működik a motor, ami belül van az üzemi határokon?
A probléma az, hogy nem jó összeállításban vannak ezek.
Üzem meleg motornál az alapjáratot nem a szabályzó állítja be/tartja. Azt a fojtószelep állása. Amikor szükség van alapjárat emelésre terhelés miatt, akkor húz rá az alapjárati.
Nem is beszéltem az alapjárati hibájáról, csak megemlítettem ha már kéznél van egy tisztítás sosem árt. Spec. tisztítóval, nem féktisztító spray-el.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
MadPjotr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12692 Dátum:
2017.08.12 szombat, 09:47:11 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.11 péntek, 21:48:59
Miért kellene hibalámpát gyújtania olyan esetben, amikor olyan értékeken működik a motor, ami belül van az üzemi határokon?
A probléma az, hogy nem jó összeállításban vannak ezek.
Üzem meleg motornál az alapjáratot nem a szabályzó állítja be/tartja. Azt a fojtószelep állása. Amikor szükség van alapjárat emelésre terhelés miatt, akkor húz rá az alapjárati.
Nem is beszéltem az alapjárati hibájáról, csak megemlítettem ha már kéznél van egy tisztítás sosem árt. Spec. tisztítóval, nem féktisztító spray-el.
Rendben akkor a fojtószelep tisztításával kezdem majd fojtószelep tisztítóval! köszönöm a segítséget
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12693 Dátum:
2017.08.12 szombat, 09:57:09 »
Idézetet írta: MadPjotr - 2017.08.12 szombat, 09:47:11
Rendben akkor a fojtószelep tisztításával kezdem majd fojtószelep tisztítóval! köszönöm a segítséget
Nézz rá a PCV csőre is, bár ha le volt véve a szívósor észre kellett volna venni ha repedt...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12694 Dátum:
2017.08.12 szombat, 10:11:38 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.12 szombat, 09:57:09
Nézz rá a PCV csőre is, bár ha le volt véve a szívósor észre kellett volna venni ha repedt...
Az is lehet, nem jól lett visszarakva.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
MadPjotr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12695 Dátum:
2017.08.12 szombat, 16:45:26 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.08.12 szombat, 10:11:38
Az is lehet, nem jól lett visszarakva.
Arra gondoltam, hogy minden tömítetlenséget ki tudok zárni azzal, hogy ha alapjáraton hagyom járni a motort és féktisztítóval fújkálom a szívótorkot és környékét ha felpörög vagy fullákol akkor bingo tömítetlen ha nem reagál akkor máshol van a hiba...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12696 Dátum:
2017.08.12 szombat, 17:46:38 »
Idézetet írta: MadPjotr - 2017.08.12 szombat, 16:45:26
Arra gondoltam, hogy minden tömítetlenséget ki tudok zárni azzal, hogy ha alapjáraton hagyom járni a motort és féktisztítóval fújkálom a szívótorkot és környékét ha felpörög vagy fullákol akkor bingo tömítetlen ha nem reagál akkor máshol van a hiba...
Kezdésnek ez tökéletes.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Jml89
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12697 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 09:46:14 »
Sziasztok!
Múlt héten lettem tulajdonosa egy 2005-ös évjáratú 1.8 benzin 125 lóerős Mondeonak. Eddig nagyon tetszik az autó de pár kérdés felmerült bennem, remélem tudtok segíteni.
1) Ennél a modellnél gyárilag kellene-e lennie a motortérben nagy műanyag, szinte az egész teret lefedő takarólemeznek vagy csak a szelepfedélen van egy kicsi és a motortér többi része csupasz? (Nálam így van)
2) A motorháztető belső oldalán kellene-e lennie a dízelekhez hasonló (hang)szigetelésnek?
Üdv,
Dani
Naplózva
2005 Ford Mondeo MK3 FL2 - 1.8 benzin 125le
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12698 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 09:55:48 »
Idézetet írta: Jml89 - 2017.08.13 vasárnap, 09:46:14
Sziasztok!
Múlt héten lettem tulajdonosa egy 2005-ös évjáratú 1.8 benzin 125 lóerős Mondeonak. Eddig nagyon tetszik az autó de pár kérdés felmerült bennem, remélem tudtok segíteni.
1) Ennél a modellnél gyárilag kellene-e lennie a motortérben nagy műanyag, szinte az egész teret lefedő takarólemeznek vagy csak a szelepfedélen van egy kicsi és a motortér többi része csupasz? (Nálam így van)
2) A motorháztető belső oldalán kellene-e lennie a dízelekhez hasonló (hang)szigetelésnek?
Üdv,
Dani
1) Szelepfedélen van takaró
2) Igen, van hangszigetelés is, meg egy műanyag pajzsféleség
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.13 vasárnap, 10:05:42 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12699 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 10:15:10 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.08.13 vasárnap, 09:55:48
1) Szelepfedélen van takaró
[img]https://www.partsgateway.co.uk/mgimages/dealer-parts/29852205/img]
2) Igen, van hangszigetelés is, meg egy műanyag pajzsféleség
[img]https://www.bildelsbasen.se/img/370/a/a/ced31b/path/mnt/newftp/154/bil/lgnr/28637(2).jpg/ford_mondeo_2001_huv.jp/img]
Az motorháztetőn a műanyag doboz csak a FL előtti benzinesekben van.
2005-ösben már nem kell lennie.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
247
248
249
250
251
252
253
[
254
]
255
256
257
258
259
260
261
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ