Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:19:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 247 248 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 260 261 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652628 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12650 Dátum: 2017.08.04 péntek, 15:26:03 »

nagy átlagot nézve téged úgyse lehet utolérni ebben vigyor3

Hát aki nem bírja a magasságot ne menjen ejtőernyősnekhehe

Ennyire gyorsan én sem szoktam kivégezni senkit..... Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12651 Dátum: 2017.08.04 péntek, 15:28:29 »

blablabla... vigyor3

A dízelbotrányban sok márka sok százezer, de lehet összesen már akár milliós nagyságrendű az érintett autók száma.
Sosem volt/van/lesz ennyi problémás benzines autó. De sok függ a usertől is.....míg a dízeltrükkösök alapból olyanok, még hülye user sem kellett hozzá.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12652 Dátum: 2017.08.04 péntek, 15:30:39 »

Hát aki nem bírja a magasságot ne menjen ejtőernyősnekhehe

Ennyire gyorsan én sem szoktam kivégezni senkit..... Roll Eyes
kb így képzelem erről a beszélgetést közted meg alf között vigyor3

https://www.youtube.com/watch?v=Qk_eHOjMw7k
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12653 Dátum: 2017.08.04 péntek, 15:44:50 »

kb így képzelem erről a beszélgetést közted meg alf között vigyor3

https://www.youtube.com/watch?v=Qk_eHOjMw7k
szóval Tibi full kretén! eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12654 Dátum: 2017.08.04 péntek, 15:46:19 »

A dízelbotrányban sok márka sok százezer, de lehet összesen már akár milliós nagyságrendű az érintett autók száma.
Sosem volt/van/lesz ennyi problémás benzines autó. De sok függ a usertől is.....míg a dízeltrükkösök alapból olyanok, még hülye user sem kellett hozzá.
dehogynem,mert mégha trükkös is az sw,500at elmegy míg a benyást addig már 3x kell motorgenerálni... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12655 Dátum: 2017.08.04 péntek, 15:48:23 »

szóval Tibi full kretén! eplus2 eplus2
neeem, te toltad fullba, mert 1 hsz elég volt, amikor szerinte kell 4-5, hogy meglegyen a full hatás eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12656 Dátum: 2017.08.04 péntek, 17:21:59 »

dehogynem,mert mégha trükkös is az sw,500at elmegy míg a benyást addig már 3x kell motorgenerálni... nyes

HÁHÁ LOL
Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12657 Dátum: 2017.08.04 péntek, 17:32:57 »

HÁHÁ LOL
vicces,hogy ennyivel gyengébbre sikerült a benyás moci,mi? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12658 Dátum: 2017.08.04 péntek, 19:04:24 »

dehogynem,mert mégha trükkös is az sw,500at elmegy míg a benyást addig már 3x kell motorgenerálni... nyes

Látom ez neked beakadt, de ha ettől jól érzed magad, akkor igen! A ladákat 500 alatt (bár szerintem nem létezik olyan, amelyikben annyi lenne) 6x kellett generálozni. Átlag 80 ezrenként....
Vagyis van némi igazság abban, amit állandóan picsogsz! Nem baj, ha ott ragadtál abban a korban.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12659 Dátum: 2017.08.04 péntek, 19:05:03 »

neeem, te toltad fullba, mert 1 hsz elég volt, amikor szerinte kell 4-5, hogy meglegyen a full hatás eplus2

 taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12660 Dátum: 2017.08.04 péntek, 19:05:34 »

vicces,hogy ennyivel gyengébbre sikerült a benyás moci,mi? eplus2

Vagy rajtad nevet?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12661 Dátum: 2017.08.04 péntek, 20:15:01 »

Vagy rajtad nevet?  hehe
kb mindegy is,nem?ugyanolyan vicces a benzines motor végzetes elkerülhetetlen sorsa is. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12662 Dátum: 2017.08.04 péntek, 20:15:45 »

taps
ezekszerint te csak simán kretén vagy.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12663 Dátum: 2017.08.04 péntek, 20:17:31 »

Látom ez neked beakadt, de ha ettől jól érzed magad, akkor igen! A ladákat 500 alatt (bár szerintem nem létezik olyan, amelyikben annyi lenne) 6x kellett generálozni. Átlag 80 ezrenként....
Vagyis van némi igazság abban, amit állandóan picsogsz! Nem baj, ha ott ragadtál abban a korban.....  eplus2
hát...nem csak te vagy vén fax,ha ez megnyugtat. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12664 Dátum: 2017.08.04 péntek, 20:18:47 »

hát...nem csak te vagy vén fax,ha ez megnyugtat. Cheesy

Te magyarázkodsz folyton, nem tűnt még fel?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12665 Dátum: 2017.08.04 péntek, 20:21:26 »

Te magyarázkodsz folyton, nem tűnt még fel?  hehe
én nem tagadom,hogy vén vagy... Roll Eyes  ezt nehéz megmagyarázni.... látszik. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rytsye
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #12666 Dátum: 2017.08.05 szombat, 13:01:35 »

Szevasztok. Olajszint maxra feltöltése után most pontosan megnéztem és 2000 km után 1 l olajat evett gyari olajból. Tiszta ideg vagyok,rohadt sok. Se folyás,se füstölés,se hibakód,normális járás,még a fordba is azt mondták multkor ,hogy nagyon jó állapotu  kocsi. Kêrdésem,hogy hogyan lehetne megállapítani előzetesen bontás nélkül a hiba okát ? 2007 2000 benzin. Mennyire jellemző ezekre ez a gond? Elvileg 150000 km-es. Komplett felújítást nem akarok. Akkor inkább eladás. Vagy ,ha figyelem és mindig töltök bele olajat lehet gondja ,vagy elmehet még valameddig ?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12667 Dátum: 2017.08.05 szombat, 13:50:33 »

Szevasztok. Olajszint maxra feltöltése után most pontosan megnéztem és 2000 km után 1 l olajat evett gyari olajból. Tiszta ideg vagyok,rohadt sok. Se folyás,se füstölés,se hibakód,normális járás,még a fordba is azt mondták multkor ,hogy nagyon jó állapotu  kocsi. Kêrdésem,hogy hogyan lehetne megállapítani előzetesen bontás nélkül a hiba okát ? 2007 2000 benzin. Mennyire jellemző ezekre ez a gond? Elvileg 150000 km-es. Komplett felújítást nem akarok. Akkor inkább eladás. Vagy ,ha figyelem és mindig töltök bele olajat lehet gondja ,vagy elmehet még valameddig ?
ha pár oldalt visszaolvasol, akkor meglesz, hogy kb az összes sor4benyásnak ez a sorsa
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12668 Dátum: 2017.08.05 szombat, 13:55:07 »

Szevasztok. Olajszint maxra feltöltése után most pontosan megnéztem és 2000 km után 1 l olajat evett gyari olajból. Tiszta ideg vagyok,rohadt sok. Se folyás,se füstölés,se hibakód,normális járás,még a fordba is azt mondták multkor ,hogy nagyon jó állapotu  kocsi. Kêrdésem,hogy hogyan lehetne megállapítani előzetesen bontás nélkül a hiba okát ? 2007 2000 benzin. Mennyire jellemző ezekre ez a gond? Elvileg 150000 km-es. Komplett felújítást nem akarok. Akkor inkább eladás. Vagy ,ha figyelem és mindig töltök bele olajat lehet gondja ,vagy elmehet még valameddig ?

Sehogy.

Valameddig? Az pontosan hol is van?
Ha olaj van benne mindig, akkor nem lehet probléma. Azzal.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12669 Dátum: 2017.08.05 szombat, 13:55:55 »

ha pár oldalt visszaolvasol, akkor meglesz, hogy kb az összes sor4benyásnak ez a sorsa

A dízelek meg úgyis tartják az olajszintet (vagy emelik) a gázolajjal.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
LZEE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #12670 Dátum: 2017.08.05 szombat, 14:42:20 »

1. Soha nem kell vezérműszíjat cserélni.  (láncos motor, nincs megadva csereintervallum)
2. Ha volt gazdája, akkor mindkettő motor lehet jó.
    A gyakorlati tapasztalatok alapján az 1.8 hajlamosabb mechanikus problémákra, aminek olajfogyasztás a jele.
    Nem utolsó sorban gyengébb is az 1.8-as.


Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12671 Dátum: 2017.08.05 szombat, 15:11:35 »

A dízelek meg úgyis tartják az olajszintet (vagy emelik) a gázolajjal.  hehe
benzinesek is (ha rendszeresen utántöltöd) eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12672 Dátum: 2017.08.05 szombat, 16:37:52 »

benzinesek is (ha rendszeresen utántöltöd) eplus2

Gázolajjal?  Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12673 Dátum: 2017.08.05 szombat, 16:40:19 »

Gázolajjal?  Shocked
azzal. nem próbáltad még? meg többszörözi a motor élettartamát eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12674 Dátum: 2017.08.05 szombat, 16:49:27 »

azzal. nem próbáltad még? meg többszörözi a motor élettartamát eljen

Még régen a dupla karburátoros Prelude-be öntöttem (kb. 20 éve) gázolajos benzint (a tankba, nem a motorba), amit leszívtam egy félretankolt kocsiból.
Elindult vele, prüszkölt "háromhengerezett" és füstölt mint a barom. (Paráztam is, hogy nehogy észrevegye az osztrák rendőr, mert ott nem díjazzák ezt.) Ha bemelegedett, utána már elpöfögött vele.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
laox
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #12675 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 22:44:48 »

Sziasztok! Mivel a relatíve fiatal dízeles autómtól már ki van mindenem, azon gondolkodom, hogy veszek egy olcsó benzinest, ezért kinéztem egy 2003-as Ford Mondeo-t, 1.8-as motorral. Hallottam, hogy néhány benzinesben van kettőstömegű és egyéb pénztárcaszopó alkatrész, ebben a régi Mondeoban is van már hasonló? Vagy megelégszik a benzinesek alacsony fenntartási költségeivel? Előre is köszönöm.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12676 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 22:53:26 »

Sziasztok! Mivel a relatíve fiatal dízeles autómtól már ki van mindenem, azon gondolkodom, hogy veszek egy olcsó benzinest, ezért kinéztem egy 2003-as Ford Mondeo-t, 1.8-as motorral. Hallottam, hogy néhány benzinesben van kettőstömegű és egyéb pénztárcaszopó alkatrész, ebben a régi Mondeoban is van már hasonló? Vagy megelégszik a benzinesek alacsony fenntartási költségeivel? Előre is köszönöm.

Hol hallottad ezt?
Mert mindben van. (kivéve FL előtti V6) De nem olyan vészes, 250e km-et elmegy egy DMF. Vannak egy autóban simán ilyen értékű alkatrészek, nem tudom miért pont ettől kell félni...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12677 Dátum: 2017.08.08 kedd, 09:32:44 »

Benzines, 2002-es, 2 000 cm3-as autómba gyárilag milyen akkumulátor való?

Most egy S4-es Bosch (540A 60Ah) van benne. Legutóbb nem indult be az autó, mert lemerült az aksi, ami 7 éves, így cserélni kellene.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12678 Dátum: 2017.08.08 kedd, 10:28:15 »

Benzines, 2002-es, 2 000 cm3-as autómba gyárilag milyen akkumulátor való?

Most egy S4-es Bosch (540A 60Ah) van benne. Legutóbb nem indult be az autó, mert lemerült az aksi, ami 7 éves, így cserélni kellene.
2002 évj
Típus Európai (T1)
Pozitív átmérő: 19,5 mm
Negatív átmérő: 17,9 mm
Magasság: 18 mm
Jobb plusz (-+)   12V   60 A/h   590 А-630 A   
Magasság: 175 mm
Hossz: 242 mm
Szélesség: 175 mm
A márkaválasztás pénztárca függő. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.08 kedd, 10:29:55 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12679 Dátum: 2017.08.08 kedd, 10:54:08 »

Benzines, 2002-es, 2 000 cm3-as autómba gyárilag milyen akkumulátor való?

Most egy S4-es Bosch (540A 60Ah) van benne. Legutóbb nem indult be az autó, mert lemerült az aksi, ami 7 éves, így cserélni kellene.

Ez teljesen jó és árban is.
https://www.mindenamiford.hu/motorcraft-akkumulator-60ah-1863092?keyword=akkumul%C3%A1tor
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12680 Dátum: 2017.08.08 kedd, 15:58:08 »

Köszönöm a válaszokat!
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #12681 Dátum: 2017.08.09 szerda, 20:00:05 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek!
Gyorsan elmesélem milyen kálváriába keveredtem hátha Tudtok segíteni egy ötlettel vagy egy megoldással..
A torlótárcsáknál úgy ítélte meg a szerelő hogy, ki van kopva a tengely és mivel egy másik szerelő ismerősöm azt mondta, hogy nyugodtan hagyjuk ki nem fog semmi különöset okozni így is tettünk, ennek már 7 hónapja és mivel egyre jobban idegesített, hogy 1000-2000 fordulat között hülyéskedik a kocsi és olyan kis erőtlen annak ellenére hogy 147 lovas gondoltam megrendelem a gyári torlótárcsa szettet és visszarakatom, hogy derüljön ki hogy ennek hiánya okozza-e az alacsony fordulaton lévő erőtlenséget a túlzott fogyasztást.. Ma be is lett építve, de a várt eredmény elmaradt sőt most olyat csinál, hogy mikor benyomom a kuplungot akkor nem leesik a fordulat hanem felmegy és ott is marad legalább 1-2 másodpercig .. semmi motorfékem sincs olyan mintha bekapcsolnám a tempomatot, ja és mikor gurulok a piros lámpához akkor amíg teljesen meg nem áll a kocsi egész magasan 1800-2000 tartja a fordulatot, de előfordult, hogy 2200 tartotta és csak a megállás után pár másodperccel engedte vissza .... segítsetek mert ez így tarthatatlan állapot! Shocked

a segítséget előre is köszönöm worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12682 Dátum: 2017.08.09 szerda, 20:33:51 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek!
Gyorsan elmesélem milyen kálváriába keveredtem hátha Tudtok segíteni egy ötlettel vagy egy megoldással..
A torlótárcsáknál úgy ítélte meg a szerelő hogy, ki van kopva a tengely és mivel egy másik szerelő ismerősöm azt mondta, hogy nyugodtan hagyjuk ki nem fog semmi különöset okozni így is tettünk, ennek már 7 hónapja és mivel egyre jobban idegesített, hogy 1000-2000 fordulat között hülyéskedik a kocsi és olyan kis erőtlen annak ellenére hogy 147 lovas gondoltam megrendelem a gyári torlótárcsa szettet és visszarakatom, hogy derüljön ki hogy ennek hiánya okozza-e az alacsony fordulaton lévő erőtlenséget a túlzott fogyasztást.. Ma be is lett építve, de a várt eredmény elmaradt sőt most olyat csinál, hogy mikor benyomom a kuplungot akkor nem leesik a fordulat hanem felmegy és ott is marad legalább 1-2 másodpercig .. semmi motorfékem sincs olyan mintha bekapcsolnám a tempomatot, ja és mikor gurulok a piros lámpához akkor amíg teljesen meg nem áll a kocsi egész magasan 1800-2000 tartja a fordulatot, de előfordult, hogy 2200 tartotta és csak a megállás után pár másodperccel engedte vissza .... segítsetek mert ez így tarthatatlan állapot! Shocked

a segítséget előre is köszönöm worship

A "hülyéskedés" nem az örvénylapátok hiánya miatt van. Már ha a torlótárcsa alatt az értendő.  vigyor3
A hiánya valóban okozhat kicsi nyomatékvesztést 2000 alatt (amúgy sem 2000 alatt kell használni az autót), de ez egy pillanatig tart és máris 2000 felett van a fordulat, mehet minden tovább.
Fogyasztás növekedést nem okozhat.

A probléma nálad -az leírtak alapján- szívóoldali tömítetlenségre utal. Emellett fojtószelepház tisztítás, alapjárati szabályzó szelep. PCV cső ellenőrzése, szívósor tömítések ellenőrzése.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #12683 Dátum: 2017.08.09 szerda, 21:52:53 »

A "hülyéskedés" nem az örvénylapátok hiánya miatt van. Már ha a torlótárcsa alatt az értendő.  vigyor3
A hiánya valóban okozhat kicsi nyomatékvesztést 2000 alatt (amúgy sem 2000 alatt kell használni az autót), de ez egy pillanatig tart és máris 2000 felett van a fordulat, mehet minden tovább.
Fogyasztás növekedést nem okozhat.

A probléma nálad -az leírtak alapján- szívóoldali tömítetlenségre utal. Emellett fojtószelepház tisztítás, alapjárati szabályzó szelep. PCV cső ellenőrzése, szívósor tömítések ellenőrzése.

köszönöm a gyors észrevételt és javaslatot továbbítom a kollégámnak és holnap kiderítjük valamelyik javaslat orvosolta-e a hibát
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #12684 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 16:21:04 »

Sziasztok,

ha beletörik a csavar a fojtószelepháznál, azt csak a szívósor leszerelésével lehet kiszedni? Most 3 csavar tartja és tökéletes(1000km-t mentem így vele), de azért csak jobb lenne ha mind a 4 fogná... vigyor3

üdv,
Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #12685 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 18:02:30 »

A "hülyéskedés" nem az örvénylapátok hiánya miatt van. Már ha a torlótárcsa alatt az értendő.  vigyor3
A hiánya valóban okozhat kicsi nyomatékvesztést 2000 alatt (amúgy sem 2000 alatt kell használni az autót), de ez egy pillanatig tart és máris 2000 felett van a fordulat, mehet minden tovább.
Fogyasztás növekedést nem okozhat.

A probléma nálad -az leírtak alapján- szívóoldali tömítetlenségre utal. Emellett fojtószelepház tisztítás, alapjárati szabályzó szelep. PCV cső ellenőrzése, szívósor tömítések ellenőrzése.
Másnap reggel mintha elvágtak volna a hibajelseget... Most viszont egy olyat produkál hogy melegen alapjáraton bekapcsolt klímával 750-1000 között ingadozik az alapjárat ...
Más: akinek benzines 2000 van annak milyen városi fogyasztást produkál mert én kicsit sokallom a 13-14 litert mondjuk az igaz hogy nem vagyok egy tata és tojás sincs a gázpedál alatt...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12686 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 18:26:34 »

Másnap reggel mintha elvágtak volna a hibajelseget... Most viszont egy olyat produkál hogy melegen alapjáraton bekapcsolt klímával 750-1000 között ingadozik az alapjárat ...
Más: akinek benzines 2000 van annak milyen városi fogyasztást produkál mert én kicsit sokallom a 13-14 litert mondjuk az igaz hogy nem vagyok egy tata és tojás sincs a gázpedál alatt...
Amit a Bekrepál írt csináld meg:
"A probléma nálad -az leírtak alapján- szívóoldali tömítetlenségre utal. Emellett fojtószelepház tisztítás, alapjárati szabályzó szelep. PCV cső ellenőrzése, szívósor tömítések ellenőrzése."
Más: nem mondom,hogy gyengéden told a gázpedált,de egy kicsit sok.(tankolt/megtett km gondolom.  vigyor3 )
Minél kevesebbszer nullázod a fogyasztás kijelzést,annál "pontosabb" adatot kapsz. 8-10 L szerintem az átlag.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #12687 Dátum: 2017.08.10 csütörtök, 21:37:29 »

Amit a Bekrepál írt csináld meg:
"A probléma nálad -az leírtak alapján- szívóoldali tömítetlenségre utal. Emellett fojtószelepház tisztítás, alapjárati szabályzó szelep. PCV cső ellenőrzése, szívósor tömítések ellenőrzése."
Más: nem mondom,hogy gyengéden told a gázpedált,de egy kicsit sok.(tankolt/megtett km gondolom.  vigyor3 )
Minél kevesebbszer nullázod a fogyasztás kijelzést,annál "pontosabb" adatot kapsz. 8-10 L szerintem az átlag.

minden teletankolás után szoktam csak nullázni tegnap is így tettem és a számított érték a 11.9 liter rettentő óvatosba... bár meg közelíyteném a 10 literes átlagot és mikor kergetem éri el a 12 litert de sajnos nem így van...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12688 Dátum: 2017.08.11 péntek, 06:55:16 »

minden teletankolás után szoktam csak nullázni tegnap is így tettem és a számított érték a 11.9 liter rettentő óvatosba... bár meg közelíyteném a 10 literes átlagot és mikor kergetem éri el a 12 litert de sajnos nem így van...

Ne nullázd, mert akkor nem átlagot fog mutatni, hanem inkább pillanatnyihoz közelít a gyorsan történő változás miatt. Az pedig a gyorsítások miatt nyilván magas.
Számold inkább és hagyd a fedcomp-ot....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12689 Dátum: 2017.08.11 péntek, 09:31:20 »

Más: akinek benzines 2000 van annak milyen városi fogyasztást produkál mert én kicsit sokallom a 13-14 litert mondjuk az igaz hogy nem vagyok egy tata és tojás sincs a gázpedál alatt...

Rövid távon, klímával, ha minden tankolás után nullázod, simán van ennyi.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #12690 Dátum: 2017.08.11 péntek, 21:42:34 »

Ne nullázd, mert akkor nem átlagot fog mutatni, hanem inkább pillanatnyihoz közelít a gyorsan történő változás miatt. Az pedig a gyorsítások miatt nyilván magas.
Számold inkább és hagyd a fedcomp-ot....
rendben köszönöm a segítséget a fentieket pedig elvégzem mivel egyre jobban fullákol és állítgatja az alapjáratot meleg motor klíma kombónál az alapjárat szabályozót kizárnám mivel az próbál korrigálni mással lesz itt a gond de legaláb gyújtaná a motorhibajelzőt hogy olvasható legyen valami támpont!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12691 Dátum: 2017.08.11 péntek, 21:48:59 »

rendben köszönöm a segítséget a fentieket pedig elvégzem mivel egyre jobban fullákol és állítgatja az alapjáratot meleg motor klíma kombónál az alapjárat szabályozót kizárnám mivel az próbál korrigálni mással lesz itt a gond de legaláb gyújtaná a motorhibajelzőt hogy olvasható legyen valami támpont!

Miért kellene hibalámpát gyújtania olyan esetben, amikor olyan értékeken működik a motor, ami belül van az üzemi határokon?
A probléma az, hogy nem jó összeállításban vannak ezek.

Üzem meleg motornál az alapjáratot nem a szabályzó állítja be/tartja. Azt a fojtószelep állása. Amikor szükség van alapjárat emelésre terhelés miatt, akkor húz rá az alapjárati.
Nem is beszéltem az alapjárati hibájáról, csak megemlítettem ha már kéznél van egy tisztítás sosem árt. Spec. tisztítóval, nem féktisztító spray-el.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #12692 Dátum: 2017.08.12 szombat, 09:47:11 »

Miért kellene hibalámpát gyújtania olyan esetben, amikor olyan értékeken működik a motor, ami belül van az üzemi határokon?
A probléma az, hogy nem jó összeállításban vannak ezek.

Üzem meleg motornál az alapjáratot nem a szabályzó állítja be/tartja. Azt a fojtószelep állása. Amikor szükség van alapjárat emelésre terhelés miatt, akkor húz rá az alapjárati.
Nem is beszéltem az alapjárati hibájáról, csak megemlítettem ha már kéznél van egy tisztítás sosem árt. Spec. tisztítóval, nem féktisztító spray-el.

Rendben akkor a fojtószelep tisztításával kezdem majd fojtószelep tisztítóval! köszönöm a segítséget
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12693 Dátum: 2017.08.12 szombat, 09:57:09 »

Rendben akkor a fojtószelep tisztításával kezdem majd fojtószelep tisztítóval! köszönöm a segítséget

Nézz rá a PCV csőre is, bár ha le volt véve a szívósor észre kellett volna venni ha repedt...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12694 Dátum: 2017.08.12 szombat, 10:11:38 »

Nézz rá a PCV csőre is, bár ha le volt véve a szívósor észre kellett volna venni ha repedt...

Az is lehet, nem jól lett visszarakva.   Wink
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #12695 Dátum: 2017.08.12 szombat, 16:45:26 »

Az is lehet, nem jól lett visszarakva.   Wink

Arra gondoltam, hogy  minden tömítetlenséget ki tudok zárni azzal, hogy ha alapjáraton hagyom járni a motort és féktisztítóval fújkálom a szívótorkot és környékét ha felpörög vagy fullákol akkor bingo tömítetlen ha nem reagál akkor máshol van a hiba...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12696 Dátum: 2017.08.12 szombat, 17:46:38 »

Arra gondoltam, hogy  minden tömítetlenséget ki tudok zárni azzal, hogy ha alapjáraton hagyom járni a motort és féktisztítóval fújkálom a szívótorkot és környékét ha felpörög vagy fullákol akkor bingo tömítetlen ha nem reagál akkor máshol van a hiba...
Kezdésnek ez tökéletes. eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Jml89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #12697 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 09:46:14 »

Sziasztok!
Múlt héten lettem tulajdonosa egy 2005-ös évjáratú 1.8 benzin 125 lóerős Mondeonak. Eddig nagyon tetszik az autó de pár kérdés felmerült bennem, remélem tudtok segíteni.
1) Ennél a modellnél gyárilag kellene-e lennie a motortérben nagy műanyag, szinte az egész teret lefedő takarólemeznek vagy csak a szelepfedélen van egy kicsi és a motortér többi része csupasz? (Nálam így van)
2) A motorháztető belső oldalán kellene-e lennie a dízelekhez hasonló (hang)szigetelésnek?
Üdv,
Dani

Naplózva

2005 Ford Mondeo MK3 FL2 - 1.8 benzin 125le
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12698 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 09:55:48 »

Sziasztok!
Múlt héten lettem tulajdonosa egy 2005-ös évjáratú 1.8 benzin 125 lóerős Mondeonak. Eddig nagyon tetszik az autó de pár kérdés felmerült bennem, remélem tudtok segíteni.
1) Ennél a modellnél gyárilag kellene-e lennie a motortérben nagy műanyag, szinte az egész teret lefedő takarólemeznek vagy csak a szelepfedélen van egy kicsi és a motortér többi része csupasz? (Nálam így van)
2) A motorháztető belső oldalán kellene-e lennie a dízelekhez hasonló (hang)szigetelésnek?
Üdv,
Dani



1) Szelepfedélen van takaró


2) Igen, van hangszigetelés is, meg egy műanyag pajzsféleség
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.13 vasárnap, 10:05:42 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12699 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 10:15:10 »

1) Szelepfedélen van takaró
[img]https://www.partsgateway.co.uk/mgimages/dealer-parts/29852205/img]

2) Igen, van hangszigetelés is, meg egy műanyag pajzsféleség
[img]https://www.bildelsbasen.se/img/370/a/a/ced31b/path/mnt/newftp/154/bil/lgnr/28637(2).jpg/ford_mondeo_2001_huv.jp/img]

Az motorháztetőn a műanyag doboz csak a FL előtti benzinesekben van.
2005-ösben már nem kell lennie.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 247 248 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 260 261 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.