Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
250
251
252
253
254
255
256
[
257
]
258
259
260
261
262
263
264
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662085 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12800 Dátum:
2017.09.05 kedd, 14:30:38 »
Sziasztok!
Most értem be a munkahelyemre, érdekes dolgokat tapasztaltam . (25km a táv) Pontosabban csak lestem mint hal a szatyorban.
Lakott területen pontosan 50km/h sebességnél fogyasztás 4,5 liter 4-es sebességfokozat, 2000rpm.
Lakott területen kívül 90km/h 5-ös fokozat 2300rpm
5, 6 liter fogyi
Fogyasztásmérőt többször nulláztam , tanu van, ketten voltunk a kocsiban, tank 3/4- ig. Hátszél nem volt.
Ezek az útszakaszok több kilométeresek, nem pillanatnyi fogyasztás értékekről van szó.
Eddig ezeken a szakaszokon pontosan 1-1,2 literrel többet fogyasztott a kocsim.
Összeszedtem az összes matek tudásom, így sikerült kiszámolnom, hogy egy tank benzinnél (58liter) a 400ft-os 100-as 2800ft-tal kerül többe mint a 95-ös sz@r
De ha igaz amit a fogyimérő mutatott, akkor megsporolok 6 litert a jobb minőségű benzinnel. Ez ugye 2400ft. Tehát -400 forint deficit van így nem éri meg.
Inkább kopogjon a motor.......
Vagy mégis megéri?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.05 kedd, 14:37:05 írta kisorob
»
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12801 Dátum:
2017.09.05 kedd, 14:38:03 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.05 kedd, 14:30:38
Sziasztok!
Most értem be a munkahelyemre, érdekes dolgokat tapasztaltam . (25km a táv)
Lakott területen pontosan 50km/h sebességnél fogyasztás 4,5 liter 4-es sebességfokozat, 2000rpm.
Lakott területen kívül 90km/h 5-ös fokozat 2300rpm
5, 6 liter fogyi
Fogyasztásmérőt többször nulláztam , ketten voltunk a kocsiban, tank 3/4- ig. Hátszél nem volt.
Ezek az útszakaszok több kilométeresek, nem pillanatnyi fogyasztás értékekről van szó.
Eddig ezeken a szakaszokon pontosan 1-1,2 literrel többet fogyasztott a kocsim.
Összeszedtem az összes matek tudásom, így sikerült kiszámolnom, hogy egy tank benzinnél (58liter) a 400ft-os 100-as 2800ft-tal kerül többe mint a 95-ös sz@r
De ha igaz amit a fogyimérő mutatott, akkor megsporolok 6 litert a jobb minőségű benzinnel. Ez ugye 2400ft. Tehát -400 forint deficit van így nem éri meg.
Inkább kopogjon a motor.......
Vagy mégis megéri?
25km... hmm nekünk be sem melegszik addig a motor
25km nem releváns
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12802 Dátum:
2017.09.05 kedd, 14:43:11 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.05 kedd, 14:30:38
Sziasztok!
Most értem be a munkahelyemre, érdekes dolgokat tapasztaltam . (25km a táv) Pontosabban csak lestem mint hal a szatyorban.
Lakott területen pontosan 50km/h sebességnél fogyasztás 4,5 liter 4-es sebességfokozat, 2000rpm.
Lakott területen kívül 90km/h 5-ös fokozat 2300rpm
5, 6 liter fogyi
Fogyasztásmérőt többször nulláztam , tanu van, ketten voltunk a kocsiban, tank 3/4- ig. Hátszél nem volt.
Ezek az útszakaszok több kilométeresek, nem pillanatnyi fogyasztás értékekről van szó.
Eddig ezeken a szakaszokon pontosan 1-1,2 literrel többet fogyasztott a kocsim.
Összeszedtem az összes matek tudásom, így sikerült kiszámolnom, hogy egy tank benzinnél (58liter) a 400ft-os 100-as 2800ft-tal kerül többe mint a 95-ös sz@r
De ha igaz amit a fogyimérő mutatott, akkor megsporolok 6 litert a jobb minőségű benzinnel. Ez ugye 2400ft. Tehát -400 forint deficit van így nem éri meg.
Inkább kopogjon a motor.......
Vagy mégis megéri?
A kopogás nagyon drága mulatság lehet.
Szélsőséges esetben ki is éghet a dugattyú teteje.
Egy hasznos olvasnivaló ezzel kapcsolatban.
http://www.geree.hu/2010/09/csorgo-szelepek/
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.05 kedd, 14:44:57 írta Caruso
»
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12803 Dátum:
2017.09.05 kedd, 14:47:50 »
Idézetet írta: wofer - 2017.09.05 kedd, 14:38:03
25km... hmm nekünk be sem melegszik addig a motor
25km nem releváns
Az lehet, előtte még furikáztam a faluban meg voltam mosóban is. De nekem még ilyen jó fogyasztásom sosem volt, nem hiszem, hogy a levegő páratartalmának változásától lett egy literes különbség.
Ezt az utat évente legalább százszor megjárom , így pontosan tudom mikor mennyit fogyaszt.
Mindegy, engem nagyon felvillanyozott a dolog, kíváncsian várom mi lesz hoszabb távon.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.05 kedd, 14:53:42 írta kisorob
»
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12804 Dátum:
2017.09.05 kedd, 14:53:40 »
Idézetet írta: wofer - 2017.09.05 kedd, 14:12:02
Mindegy....
Más.
Ird már le szakmailag a fiúknak ( a 100-as racingosoknak) miért jó nekik a 100-as benzin
Hétköznapi nons-top használatra.
Hétköznapi autóban, hétköznapi használatra......semennyire. Mert előnye sincs így!
A becsapós a dologban, hogy ha valami nem teljesen van rendben az autóban és emiatt jelentkeznének rendellenességek, azokat "kezeli". Persze nem javítja meg a hibát, de tünetet csökkenthet a tűrőképessége miatt.
Nem fogyaszt belőle kevesebbet.
(Üzemanyagnyomás ugyanaz, injektor nyitási idő ugyanaz, vezérlő program ugyanaz......nincs olyan csodaanyag egyikben sem, amitől kevesebből kijönne ugyanaz a teljesítmény és emiatt a vezérlő ÉREZHETŐEN kevesebbet juttatna be a motorba. Ha lenne ilyen csodaanyag, akkor azt kellene tankolni és alig fogyasztana....
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12805 Dátum:
2017.09.05 kedd, 14:53:48 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.05 kedd, 14:47:50
Az lehet, előtte még furikáztam a faluban meg voltam mosóban is. De nekem még ilyen jó fogyasztásom sosem volt, nem hiszem, hogy a levegő páratartalmának
változásától lett egy literes különbség.
Persze értjük.
Ez konyhanyelven azt jelenti,hogy ha csak 2 vajaskenyeret eszel és ezzel betonozol akkor 12-re ko leszel..viszont
ha reggel jó kis császárszalonnát is eszel hozzá akkor egész nap megy a keverő
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12806 Dátum:
2017.09.05 kedd, 14:55:13 »
Idézetet írta: momcrew - 2017.09.05 kedd, 13:57:44
Én
csak 100-ast tankolok, annyi különbséget érzek, hogy 95 benzinnel 5000 felett durvább a hangja, mint 100 benzinnel
. Az én fülemnek ronda, ordítós. Használtam injektor tisztítót párszor, valószínűleg valamilyen gázolaj/petróleum származék, mert akkor 3000 felett lehetett hallani csörgést, kellett két tankolás, hogy elmúljon.
Én úgy érzem, hogy 100-as benzinnel finomabban jár. Régebben MOL-nál tankoltam, most a Shell racing 100-ast tankolom. Mint, ha talán jobb volna.
Ez kifejtenéd bővebben?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12807 Dátum:
2017.09.05 kedd, 14:55:53 »
Idézetet írta: Remek Elek - 2017.09.05 kedd, 14:53:40
Hétköznapi autóban, hétköznapi használatra......semennyire. Mert előnye sincs így!
A becsapós a dologban, hogy ha valami nem teljesen van rendben az autóban és emiatt jelentkeznének rendellenességek, azokat "kezeli". Persze nem javítja meg a hibát, de tünetet csökkenthet a tűrőképessége miatt.
Nem fogyaszt belőle kevesebbet.
(Üzemanyagnyomás ugyanaz, injektor nyitási idő ugyanaz, vezérlő program ugyanaz......nincs olyan csodaanyag egyikben sem, amitől kevesebből kijönne ugyanaz a teljesítmény és emiatt a vezérlő ÉREZHETŐEN kevesebbet juttatna be a motorba. Ha lenne ilyen csodaanyag, akkor azt kellene tankolni és alig fogyasztana....
)
Ha ez igaz lenne (már ha jól gondolom,de szerinted rosszul
) akkor nem lenne versenybenzinre sem szükség,
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12808 Dátum:
2017.09.05 kedd, 15:02:16 »
Ok.
Én csak azt írtam le amit a saját szememmel láttam.
Eddig 90- nél sosem ment 6.5 liter alá, most 5.4-5.6-ot írt ki . Egyébként nem tudom, kinek mennyit fogyaszt
lehet az enyém sok így.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.05 kedd, 15:04:15 írta kisorob
»
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12809 Dátum:
2017.09.05 kedd, 15:08:16 »
Idézetet írta: wofer - 2017.09.05 kedd, 14:55:53
Ha ez igaz lenne (már ha jól gondolom,de szerinted rosszul
) akkor nem lenne versenybenzinre sem szükség,
Mi lenne igaz?
A hétköznapi motorok nem olyan kialakításúak (azaz normál benzinre vannak tervezve), hogy szükségük legyen egy nagyobb oktánszámú benzinre.
A "faragott" motornál a hétköznapinál nagyobb a kompresszió és még egyéb dolog, amihez már olyan üzemanyag kell, ami ezt kibírja öngyulladás nélkül.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12810 Dátum:
2017.09.05 kedd, 15:08:55 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.05 kedd, 15:02:16
Ok.
Én csak azt írtam le amit a saját szememmel láttam.
Eddig 90- nél sosem ment 6.5 liter alá, most 5.4-5.6-ot írt ki . Egyébként nem tudom, kinek mennyit fogyaszt
lehet az enyém sok így.
Attól függ mikor nulláztad és klímázol-e, gurulsz-e jeltőn....stb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12811 Dátum:
2017.09.05 kedd, 15:55:45 »
Idézetet írta: Remek Elek - 2017.09.05 kedd, 14:55:13
Ez kifejtenéd bővebben?
Egyszerű, 95-el magas fordulaton nem tetszik a hangja. 100-al meg igen. Két egymáshoz nagyon hasonló hangot nem tudok másként leírni.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12812 Dátum:
2017.09.05 kedd, 17:33:00 »
Idézetet írta: Gegsite - 2017.09.05 kedd, 13:29:00
Én MOL párti vagyok, de csak ésszel. 100-asat csak 1x tankoltam bele (s fogok kb 3-4 havonta) kis tisztítás gyanánt. Amúgy adom, hogy kicsit jobb a fogyasztása minőségibb benzinnel. Nekem úgy -5, -8% akkor a fogyasztás. (a gagyikhoz kénest)
Ezért a MOL most már új 95-ösét nyomatom bele, így is jobb mint a GP, és társai voltak.
Nagy humbuk nincs, azért ha 20%-al többe kerül ne hidd, hogy visszahozza az árát fogyasztásban, de az is biztos, hogy nem csak arra van hatással a jobb üzemanyag.
Úgyhogy megéri egy jobb (pl MOL, OMW, LUKOIL) cégnél alapot (95) tankolni, mint olcsóbbat.
(kormolósokra meg tuti hatványozottabban igaz ez)
tévedsz. a dízel autó sokkal szűkebb tartományban változtatja az "étvágyát" bármilyen vélt vagy valós ok miatt.
Ellenben a fhoshatossal te azt a 5-8%-os változást csak a szürke állományodban érzed.Vagy a pocakban egy görcs,és mire kitolod a pukit,addigra az a kis pedállállás változás okoz neked egy 15%-os fogyasztásnövekedést.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
LZEE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12813 Dátum:
2017.09.05 kedd, 20:05:59 »
Sziasztok!
2007-es evjaratu mondeo (1.8 benzin) viszonylag friss tulajdonosaken kernek tanacsot.
- Egy ideje a kormanyszervo "hangoskodik" a legkisebb kormany mozdulatra. Olvastam a forumon, hogy ezt akar az olaj hianya, vagy annak rossz minosege is okozhatja. Olajszint ok volt, de az ellenorzeskor lattam, hogy a benne levo olaj eleg elhasznalt sotet szinu volt gyenge rozsaszin beutessel. Ezert az olaj teljes csereje mellett dontottem (a forumon talalt utmutatas alapjan). Annak ellenere, hogy a gyari (rozsasin) olaj kerult bele, a zaj nem szunt meg.
Amikor a szellosztetes celjabol jobbra-balra tekertem a kormanyt es az elso ket kerek a levegoben allt nem volt hangja, viszont menet kozben ismet bugott a szervo a legkissebb kormany mozdulatra. De szerencsere a szervo hatas jo.
Tudja-e valaki mi lehet a gond?
Szamit-e esetleg az, hogy az elozo tulaj 17 collos felniket tetetett az autora?
Tovabbi kerdesem a motorolajjal kapcsolatos:
- 195.000 km van az autoban, ti mit javasoltok ebben az esetben milyen tipusu olajat hasznaljak? 5W30 vagy 10W40?
- Fontos-e, hogy a gyari olaj keruljon a motorba, vagy az eloirasnak megfelelo mas gyarto olaja is megfelelo?
A valaszokat elore is koszonom!
Tovabbi szep estet kivanok mindenkinek!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12814 Dátum:
2017.09.05 kedd, 20:16:21 »
Idézetet írta: LZEE - 2017.09.05 kedd, 20:05:59
Sziasztok!
2007-es evjaratu mondeo (1.8 benzin) viszonylag friss tulajdonosaken kernek tanacsot.
- Egy ideje a kormanyszervo "hangoskodik" a legkisebb kormany mozdulatra. Olvastam a forumon, hogy ezt akar az olaj hianya, vagy annak rossz minosege is okozhatja. Olajszint ok volt, de az ellenorzeskor lattam, hogy a benne levo olaj eleg elhasznalt sotet szinu volt gyenge rozsaszin beutessel. Ezert az olaj teljes csereje mellett dontottem (a forumon talalt utmutatas alapjan). Annak ellenere, hogy a gyari (rozsasin) olaj kerult bele, a zaj nem szunt meg.
Amikor a szellosztetes celjabol jobbra-balra tekertem a kormanyt es az elso ket kerek a levegoben allt nem volt hangja, viszont menet kozben ismet bugott a szervo a legkissebb kormany mozdulatra. De szerencsere a szervo hatas jo.
Tudja-e valaki mi lehet a gond?
Szamit-e esetleg az, hogy az elozo tulaj 17 collos felniket tetetett az autora?
Tovabbi kerdesem a motorolajjal kapcsolatos:
- 195.000 km van az autoban, ti mit javasoltok ebben az esetben milyen tipusu olajat hasznaljak? 5W30 vagy 10W40?
- Fontos-e, hogy a gyari olaj keruljon a motorba, vagy az eloirasnak megfelelo mas gyarto olaja is megfelelo?
A valaszokat elore is koszonom!
Tovabbi szep estet kivanok mindenkinek!
5w30, és ha fogy(nem kell meglepődni) tölts utána.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12815 Dátum:
2017.09.05 kedd, 20:28:35 »
Idézetet írta: LZEE - 2017.09.05 kedd, 20:05:59
Sziasztok!
2007-es evjaratu mondeo (1.8 benzin) viszonylag friss tulajdonosaken kernek tanacsot.
- Egy ideje a kormanyszervo "hangoskodik" a legkisebb kormany mozdulatra. Olvastam a forumon, hogy ezt akar az olaj hianya, vagy annak rossz minosege is okozhatja. Olajszint ok volt, de az ellenorzeskor lattam, hogy a benne levo olaj eleg elhasznalt sotet szinu volt gyenge rozsaszin beutessel. Ezert az olaj teljes csereje mellett dontottem (a forumon talalt utmutatas alapjan). Annak ellenere, hogy a gyari (rozsasin) olaj kerult bele, a zaj nem szunt meg.
Amikor a szellosztetes celjabol jobbra-balra tekertem a kormanyt es az elso ket kerek a levegoben allt nem volt hangja, viszont menet kozben ismet bugott a szervo a legkissebb kormany mozdulatra. De szerencsere a szervo hatas jo.
Tudja-e valaki mi lehet a gond?
Szamit-e esetleg az, hogy az elozo tulaj 17 collos felniket tetetett az autora?
Tovabbi kerdesem a motorolajjal kapcsolatos:
- 195.000 km van az autoban, ti mit javasoltok ebben az esetben milyen tipusu olajat hasznaljak? 5W30 vagy 10W40?
- Fontos-e, hogy a gyari olaj keruljon a motorba, vagy az eloirasnak megfelelo mas gyarto olaja is megfelelo?
A valaszokat elore is koszonom!
Tovabbi szep estet kivanok mindenkinek!
Szia!
Én kétszer cseréltem benne szervóolajat 10 ezer km alatt, plusz xado gélt tettem bele, de nem igazán használt, megmaradt a hangja. Az előző tulaj elhanyagolta , fekete olajat engedtem le belőle.
A kopáson pedig nem segít már semmi, csak az alkatrész csere.
Látod-látod ha dízelt vettél volna, akkor nem hallanád ,
nem zavarna.
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
LZEE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12816 Dátum:
2017.09.05 kedd, 20:34:19 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.09.05 kedd, 20:28:35
Szia!
Én kétszer cseréltem benne szervóolajat 10 ezer km alatt, plusz xado gélt tettem bele, de nem igazán használt, megmaradt a hangja. Az előző tulaj elhanyagolta , fekete olajat engedtem le belőle.
A kopáson pedig nem segít már semmi, csak az alkatrész csere.
Látod-látod ha dízelt vettél volna, akkor nem hallanád ,
nem zavarna.
Hat ez nem tul biztato
Koszonom a valaszt!
Naplózva
LZEE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12817 Dátum:
2017.09.05 kedd, 20:41:47 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.05 kedd, 20:16:21
5w30, és ha fogy(nem kell meglepődni) tölts utána.
Koszonom a valaszt!
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12818 Dátum:
2017.09.05 kedd, 20:50:48 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.05 kedd, 17:33:00
tévedsz. a dízel autó sokkal szűkebb tartományban változtatja az "étvágyát" bármilyen vélt vagy valós ok miatt.
Attól függ, hogy a diesel hogyan kormol
Ha elakar tűnni nagy az étvágya /
füstfelhő/
, ha látszani akar, akkor csak kerepel
Naplózva
mondejó 2.5 V6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12819 Dátum:
2017.09.05 kedd, 21:00:25 »
Idézetet írta: brughom - 2017.09.05 kedd, 20:50:48
Attól függ, hogy a diesel hogyan kormol
Ha elakar tűnni nagy az étvágya /
füstfelhő/
, ha látszani akar, akkor csak kerepel
dédelgesd magadban nyugodtan ezt a képet, van itthon olyan dízelem ami 1,7x erősebb mint a véhatosod, nyomatékkülönbségről kár beszélni, mert sírvafakadsz a végén. ha nagyon bántva van akkor 8fölé megy a fogyasztása. normálban meg 7 alatt. hogy bármennyire is tudd tartani vele a lépést a tied megenne közben 15öt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12820 Dátum:
2017.09.05 kedd, 21:03:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.05 kedd, 21:00:25
dédelgesd magadban nyugodtan ezt a képet, van itthon olyan dízelem ami 1,7x erősebb mint a véhatosod, nyomatékkülönbségről kár beszélni, mert sírvafakadsz a végén. ha nagyon bántva van akkor 8fölé megy a fogyasztása. normálban meg 7 alatt. hogy bármennyire is tudd tartani vele a lépést a tied megenne közben 15öt
Múltkor, bántva még 12+ -t evett...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12821 Dátum:
2017.09.05 kedd, 21:10:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.05 kedd, 21:00:25
dédelgesd magadban nyugodtan ezt a képet, van itthon olyan dízelem ami 1,7x erősebb mint a véhatosod, nyomatékkülönbségről kár beszélni, mert sírvafakadsz a végén. ha nagyon bántva van akkor 8fölé megy a fogyasztása. normálban meg 7 alatt. hogy bármennyire is tudd tartani vele a lépést a tied megenne közben 15öt
Van a v6-osban turbo ? Ja hogy nincs? köszi. Pá!
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12822 Dátum:
2017.09.05 kedd, 21:12:04 »
Idézetet írta: Remek Elek - 2017.09.05 kedd, 21:03:28
Múltkor, bántva még 12+ -t evett...
ha nagyon nagyon bántva van. akkor viszont nagyon lemarad a v6tal
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12823 Dátum:
2017.09.05 kedd, 21:12:30 »
Idézetet írta: Gegsite - 2017.09.05 kedd, 21:10:39
Van a v6-osban turbo ? Ja hogy nincs? köszi. Pá!
egy csomo minden más sincs.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12824 Dátum:
2017.09.05 kedd, 21:15:57 »
Idézetet írta: Gegsite - 2017.09.05 kedd, 21:10:39
Van a v6-osban turbo ? Ja hogy nincs? köszi. Pá!
nincs, nem is megy valami nagyot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12825 Dátum:
2017.09.05 kedd, 21:20:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.05 kedd, 21:00:25
dédelgesd magadban nyugodtan ezt a képet, van itthon olyan dízelem ami 1,7x erősebb mint a véhatosod, nyomatékkülönbségről kár beszélni, mert sírvafakadsz a végén. ha nagyon bántva van akkor 8fölé megy a fogyasztása. normálban meg 7 alatt. hogy bármennyire is tudd tartani vele a lépést a tied megenne közben 15öt
Hidegen hagy a diesel, mert volt nekem Mk3-as TDCI-soha többé még egy.
Inkább visszatértem a szívó benzineshez. Hogy a fogyasztása 15 Liter? Azé csökkentsük a számokat
Ja és tudatában voltam a fogyinak, mert hát a buksza
bírja, és nem füstöl mint a gyár kémény.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12826 Dátum:
2017.09.05 kedd, 21:22:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.05 kedd, 21:15:57
nincs, nem is megy valami nagyot
Háát végre megnézném a tiedet az enyimmel
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12827 Dátum:
2017.09.05 kedd, 21:22:59 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.05 kedd, 21:12:30
egy csomo minden más sincs.
Gázálarc a füst miatt
Naplózva
mondejó 2.5 V6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12828 Dátum:
2017.09.05 kedd, 21:24:55 »
Idézetet írta: brughom - 2017.09.05 kedd, 21:20:22
Hidegen hagy a diesel, mert volt nekem Mk3-as TDCI-soha többé még egy.
Inkább visszatértem a szívó benzineshez. Hogy a fogyasztása 15 Liter? Azé csökkentsük a számokat
Ja és tudatában voltam a fogyinak, mert hát a buksza
bírja, és nem füstöl mint a gyár kémény.
https://www.youtube.com/watch?v=KtpGohLdceg
én ilyenről beszélek nem mk3tdci-ről
és ebből se jön ilyen teljesítménynél egy deka füst sem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12829 Dátum:
2017.09.05 kedd, 21:29:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.05 kedd, 21:24:55
https://www.youtube.com/watch?v=KtpGohLdceg
én ilyenről beszélek nem mk3tdci-ről
és ebből se jön ilyen teljesítménynél egy deka füst sem
Hát én órát látok csak, és nem az autót. Értem én a BMW csak azé nem füstöl, mert kitudja hányszor van vissza vezetve a kipufogó gáz az égéstermékbe, hogy ne legyen oly csúf hátul.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12830 Dátum:
2017.09.06 szerda, 07:30:28 »
Idézetet írta: brughom - 2017.09.05 kedd, 21:22:15
Háát végre megnézném a tiedet az enyimmel
brrrr...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12831 Dátum:
2017.09.06 szerda, 07:31:28 »
Idézetet írta: brughom - 2017.09.05 kedd, 21:22:59
Gázálarc a füst miatt
például.meg tulajdonképpen nyomaték,nyugalmas évek,meg minden.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12832 Dátum:
2017.09.06 szerda, 09:11:36 »
Idézetet írta: Robin - 2017.09.03 vasárnap, 09:43:20
Hello Mesterek!
Kinéz nekem egy hf tömítés csere...
Hengerfej csavarrok cserélendők?
Mekkora nyomatékkal kell meghúzni őket?
Sziasztok!
A múlkori kérdéseimre nem kaptam válaszokat... ezek szerint senki sem tudja?
A csavarokat már megrendeltem, de a meghúzási nyomaték + szögek érdekelnének.
Vagy tud valaki leírást róla?
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12833 Dátum:
2017.09.06 szerda, 10:09:19 »
Idézetet írta: Robin - 2017.09.06 szerda, 09:11:36
Sziasztok!
A múlkori kérdéseimre nem kaptam válaszokat... ezek szerint senki sem tudja?
A csavarokat már megrendeltem, de a meghúzási nyomaték + szögek érdekelnének.
Vagy tud valaki leírást róla?
Milyen csavart rendeltél?
Nekem a Götze csavarokhoz volt leírás.
Leírást privátban küldöm.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.06 szerda, 11:03:44 írta Freestyle
»
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12834 Dátum:
2017.09.06 szerda, 10:50:53 »
Idézetet írta: Freestyle - 2017.09.06 szerda, 10:09:19
Milyen csavart rendeltél?
Nekem a Götze csavarokhoz volt leírás.
Én ez alapján csináltam a motorgenerálomat.
Nem szabad ilyet linkelni, dádá lesz. Inkább írd le.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.06 szerda, 11:15:02 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12835 Dátum:
2017.09.06 szerda, 10:54:27 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.09.06 szerda, 10:50:53
Nem szabad ilyet linkelni, dádá lesz. Inkább írd le.
Főleg, hogy malware-s oldal.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12836 Dátum:
2017.09.06 szerda, 11:02:49 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.09.06 szerda, 10:50:53
Nem szabad ilyet linkelni, dádá lesz. Inkább írd le.
Szerkesztve, törölve.
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12837 Dátum:
2017.09.06 szerda, 11:36:15 »
Idézetet írta: Freestyle - 2017.09.06 szerda, 11:02:49
Szerkesztve, törölve.
Akkor nem lesz leírásom?
Reinz csavarokat rendelten...
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12838 Dátum:
2017.09.06 szerda, 11:50:56 »
Idézetet írta: Robin - 2017.09.06 szerda, 11:36:15
Akkor nem lesz leírásom?
Reinz csavarokat rendelten...
Le tudom neked írni de csak 15 óra után
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12839 Dátum:
2017.09.06 szerda, 11:55:39 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.09.06 szerda, 11:50:56
Le tudom neked írni de csak 15 óra után
OK. Addig is kösz!
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12840 Dátum:
2017.09.06 szerda, 12:15:47 »
Idézetet írta: Robin - 2017.09.03 vasárnap, 09:43:20
Hello Mesterek!
Kinéz nekem egy hf tömítés csere...
Milyen alkatreszek kellenek az alábbiakon kívül: hf tömítés, kipufogó leömlő töm., szelepfedél töm.
Hengerfej csavarrok cserélendők?
Mekkora nyomatékkal kell meghúzni őket?
Meg van, ismert az oka is a tömítés cserének vagy csak úgy csere?
Mert csak úgy nem szokott
elromlani
a hengerfej tömítés.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12841 Dátum:
2017.09.06 szerda, 12:17:26 »
Idézetet írta: Robin - 2017.09.06 szerda, 11:36:15
Akkor nem lesz leírásom?
Reinz csavarokat rendelten...
Privátban küldtem
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12842 Dátum:
2017.09.06 szerda, 12:57:33 »
Idézetet írta: Remek Elek - 2017.09.06 szerda, 12:15:47
Meg van, ismert az oka is a tömítés cserének vagy csak úgy csere?
Mert csak úgy nem szokott
elromlani
a hengerfej tömítés.
Bízunk benne, hogy nem melegedett túl és a hengerfej nem lett csavartkifli.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12843 Dátum:
2017.09.06 szerda, 13:00:58 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.09.06 szerda, 12:57:33
Bízunk benne, hogy nem melegedett túl és a hengerfej nem lett csavartkifli.
Na most ha túlmelegedett, akkor nem a hengerfej miatt aggódnék. Hiszen az könnyen javítható.
A
megsütés
kor ezeknél a motoroknál károsodhatnak a dugattyúgyűrűk....a továbbiakat ugye nem kell leírnom.
Valamint ha van egy hengerfej felújítás, akkor a "friss erő" bizony azonnal követelhet egy gyűrűzést is. Vagyis lehet megint szétszedni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12844 Dátum:
2017.09.06 szerda, 14:54:24 »
Idézetet írta: Robin - 2017.09.06 szerda, 11:55:39
OK. Addig is kösz!
Akkor megvan?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12845 Dátum:
2017.09.06 szerda, 15:29:03 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.09.06 szerda, 14:54:24
Akkor megvan?
Megvan. Köszönöm!
Freestyle kolléga elküldte a linket.
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12846 Dátum:
2017.09.06 szerda, 15:37:19 »
Idézetet írta: Remek Elek - 2017.09.06 szerda, 13:00:58
Na most ha túlmelegedett, akkor nem a hengerfej miatt aggódnék. Hiszen az könnyen javítható.
A
megsütés
kor ezeknél a motoroknál károsodhatnak a dugattyúgyűrűk....a továbbiakat ugye nem kell leírnom.
Valamint ha van egy hengerfej felújítás, akkor a "friss erő" bizony azonnal követelhet egy gyűrűzést is. Vagyis lehet megint szétszedni.
Igen, túlmelegedett. Autópályás menet alatt eldurrant az egyik gumitömlő...
Bízom benne hogy nem lett csavartkifli, sztem a gyűrűk rendben vannak, az olaj nem fogy, erő van, csak buborékozik, ill. habos a tartályban a hűtőfolyadék.
Az motorolaj sem vizes, egészséges színe van, és a betöltő sapka alatt sem trutyis.
Amúgy lassú tűzön sütögetném azt, aki ezt a hőmérést kitalálta az autóban, mire pirosba ment a mutató már nem volt benne víz...
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.06 szerda, 15:40:21 írta Robin
»
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Heineken76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12847 Dátum:
2017.09.06 szerda, 15:49:49 »
Sziasztok
Az lenne a kérdésem hogy ha 8-10 órát nem megy a kocsi utána indítom ingadozik az alapjárat.10 másodpercet.Aztán megszünik.Ha tele a tank nem jelemző ez a hiba. negyed tanknál már folyamatosan jelentkezik és egyre nehezebben indul.Ezt a leírást találtam.Nagyon jó.Ez alapján van egy nyomástartó szelep az üzemanyag szivattyúnál.Hogy ne keljen üa szivattyút venni.A kérésem az lenne hogy nem csinált valaki olyat hogy az előremenő csőbe egy nyomástartó szelepet berakott?
"Az MK3-as Mondeo (benzines) úgy nevezett MRFS rendszerű, ami azt jelenti, hogy
nincs visszatérő üzemanyag ág a rendszerben. Lényegében csak egy fő üa.
vezeték megy előre a motortérbe. Amit a pumpa a szállít az részben előre megy az
injektorokhoz (rail) részben a szűrőtől visszatér a tankba. A rövidített visszatérő
szakasz végén ül a nyomásszabályzó szelep -benne az üa ellátó rendszerben- ,
ami beállítja a nyomást a tank és az injektorok közti szakaszon. Ha a motor
keveset fogyaszt (pl alapjárat) rengeteg folyik át a nyomásszabályzón vissza a
tankba, ha a motor igénye nagy, akkor kevesebb.
Van ennek a rendszernek előnye és hátránya is. Az előnyét szerintem a Ford
bezsebelte.
A hátránya maradt nekünk.
Van a nyomás alatt álló benzinnek ugyanis egy rossz tulajdonsága: Hajlamos a
"keszonbetegségre". Ha egy 3.8 baros rendszerben a gyújtást, ergó a szivattyút
leállítod akkor annak csökkenni kezd a nyomása a belső komponensek kismértékű
szivárgása miatt (pl pumpa visszacsapó szelep, nyomásszabályzó). A szivárgás
nem gond bizonyos mértékig, pláne, hogy ebben a rendszerben, ezen komponensek
szivárgása a tankon belül marad.
A nyomás esése viszont nem haladhat meg egy bizonyos értéket (legyen mondjuk
10 perc múlva is 3 bar fölött) mert a benzinben "forrni kezd" és a benne lévő gázok
buborékot kezdenek formálni. Pont, ahogy a vérünkben az oldott nitrogén, amikor
búvárkodás után hirtelen jövünk fel és keszonbetegek leszünk.
A forrás létrejötte függ a nyomástól és a hőmérséklettől. Ha magas hőmérsékleten
(ne feledjük a railben lévő benzin egy meleg napon, bemelegedett motornál
igencsak forró tud lenni) leesik a nyomás, akkor a benzin forrni kezd és megindul a
buborékképződés. Ha az injektorok előtt nem benzin, hanem gáz van, akkor az
autó nem indul el elsőre.
Ilyenkor a gáznak kell először átpréselődnie az injektoron és csak utána ér oda a
bezin, amitől beindul az autó.
Hogy ezt a jelenséget elkerüljük, annyit kell biztosítani, hogy a benzin relatíve nagy
nyomása legalább addig megmaradjon, amíg a hőmérséklete jelentősen
visszacsökken a benzinnek. Amikor ugyanis már nem túl magas a benzin
hőmérséklete, alacsony nyomáson se kezd el forrni.
Lefordítva ezt hibaokokra, a nehezen indulás egyik oka lehet, hogy a benzin
nyomást a rendszer nem képes megfelelő szinten tartani a motor leállítása után.
Ennek pedig a gyökér-oka rendszerint a nyomásszabályzó szelep tökéletlen
visszazárása (fém zárófelületek a szelep ülékben nem záródnak össze). Ritkább
esetekben a szivattyú visszacsapó szelepének a tökéletlen zárása. Ezeket pedig
többnyire valami apró szennyeződés bekerülése okozza."
Naplózva
lacee832
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12848 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 09:55:35 »
sziasztok 1.8. (125LE) benzines mondeót nézek. vezetett szervízkönyves magyar származású ~230E km futással. Mennyire lehet lukara futni egy ilyen mondeóval? Milyen várható kiadások nagyszervízek várhatóak ennyi futás után. (kettőstömegű pl) olvastam a szívósor részeinek kopását, letörését ez kb mennyire valószínű és mennyi használat után fordul elő?
előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
zsolt0715
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12849 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 10:10:11 »
Idézetet írta: lacee832 - 2017.09.07 csütörtök, 09:55:35
sziasztok 1.8. (125LE) benzines mondeót nézek. vezetett szervízkönyves magyar származású ~230E km futással. Mennyire lehet lukara futni egy ilyen mondeóval? Milyen várható kiadások nagyszervízek várhatóak ennyi futás után. (kettőstömegű pl) olvastam a szívósor részeinek kopását, letörését ez kb mennyire valószínű és mennyi használat után fordul elő?
előre is köszönöm a válaszokat!
Szia,
Üdv itt.
A szívósort ki kell "belezni". A többiek már itt többször leírták. Semmi nem változik.
Olajfogyasztás lehet probléma, erre nagyon figyelj.
A kettős tömegű állapota az addigi használattól függ...azért ne csússzon a kuplung.
Ajtók legalja rozsdásodhat.
Apró technikai problémák - ajtózár, ülésfűtés, alapjárat ugrálás, gyújtás (kábelek, trafó) ilyesmi. Egyébként ezektől eltekintve alapjában véve jó konstrukció.
Ha kérdésed van akkor itt mindig mindenki segítőkész, ezt a helyet csak ajánlani tudom.
Üdv,
FZS
Naplózva
2002 MKIII 2.0 16V TREND
Oldalak:
1
...
250
251
252
253
254
255
256
[
257
]
258
259
260
261
262
263
264
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ