Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:21:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 267 268 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 280 281 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4656761 alkalommal)
0 Felhasználó és 250 vendég van a témában
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #13650 Dátum: 2019.06.08 szombat, 15:59:55 »

Sziasztok,Udvozlok mindenkit! Volna egy kis hibajelensegem.Auto 2l 16 szelep,benzin gaz.2001 es,bar 2003 ban kerult forgalomba,eloszor.272 ezer km.Hideg inditaskor,elsore lefullad,aztan mintha nyomkodnam a gazpedalt,addig,amig be nem all.Most jo idoben,eleg gyorsan,hidegben,telen,nehezebben.Ha rogton indulok,neek,akkor rangat kis gazon,emelt fordulaton megy siman.Melegen,semmi baj.Lampa eg,tul dus,vagy tul szegeny keverek. Valszeg ezert is adtak el.Elotte,minden szenzor cserelve lett,gyertyak,kabelek,trafo is.Nem ford szervizben voltam,hanem sima atlagos masinaval neztuk meg.Tanacs,tipp? Kispesten Mondeo szerviz? Vagy mas valaki? Ajnalottak meg,valami Bandit,70 es korzetszammal,ez is kispest,allitolag taxisok is odajarnak....,Lehet a 2 ua? Elore is koszonom a valaszt!
Vagy valaszokat!
Lambdaszonda.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13651 Dátum: 2019.06.08 szombat, 16:03:12 »

Lambdaszonda.

Te látnok vagy?  vigyor3

Hidegen még nincs is zárt körű szabályozás, alapjáratra nincs hatással.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #13652 Dátum: 2019.06.08 szombat, 16:06:22 »

Te látnok vagy?  vigyor3

Hidegen még nincs is zárt körű szabályozás, alapjáratra nincs hatással.
Tapasztalat.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13653 Dátum: 2019.06.08 szombat, 16:14:25 »

Tapasztalat.

Aha.
Sok azonos tünet esetén számos más probléma is lehet.  (Ahogy korábban írtam, hidegen még OL van, nincs lambda szabályozás, tehát attól nem lehet. Ráadásul akkor a gáz vezérlő is rossz jelet kapna, tehát melegen is rossz lenne.)

Egy leírásból, körülményből én nem mernék így kijelenteni semmit.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #13654 Dátum: 2019.06.08 szombat, 16:40:09 »

Aha.
Sok azonos tünet esetén számos más probléma is lehet.  (Ahogy korábban írtam, hidegen még OL van, nincs lambda szabályozás, tehát attól nem lehet. Ráadásul akkor a gáz vezérlő is rossz jelet kapna, tehát melegen is rossz lenne.)

Egy leírásból, körülményből én nem mernék így kijelenteni semmit.
Jó. Ha te mondod akkor nem az.
Nekem az volt anno, ha van OL, ha nincs.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13655 Dátum: 2019.06.08 szombat, 17:32:45 »

Aha.
Sok azonos tünet esetén számos más probléma is lehet.  (Ahogy korábban írtam, hidegen még OL van, nincs lambda szabályozás, tehát attól nem lehet. Ráadásul akkor a gáz vezérlő is rossz jelet kapna, tehát melegen is rossz lenne.)

Egy leírásból, körülményből én nem mernék így kijelenteni semmit.

Ford nem használja a LTFT-et az OL "táblázataiban"?
Úgy hallottam hogy ez gyártónként változik, hogy figyelembe veszi-e vagy sem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13656 Dátum: 2019.06.08 szombat, 18:39:00 »

Ford nem használja a LTFT-et az OL "táblázataiban"?
Úgy hallottam hogy ez gyártónként változik, hogy figyelembe veszi-e vagy sem.
Nem tudom, szerintem erre vonatkozó hiteles, mérnöki infó nincs ill. nem tudható.
Ha azt használná, akkor a hidegindítás és a bemeledési szakasz bajos lenne, mert elszegényedne a keverék, amikor pont dúsabb kell.
Szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.08 szombat, 18:40:58 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13657 Dátum: 2019.06.08 szombat, 19:22:30 »

Aha.
Sok azonos tünet esetén számos más probléma is lehet.  (Ahogy korábban írtam, hidegen még OL van, nincs lambda szabályozás, tehát attól nem lehet. Ráadásul akkor a gáz vezérlő is rossz jelet kapna, tehát melegen is rossz lenne.)

Egy leírásból, körülményből én nem mernék így kijelenteni semmit.
Mijazaz OL?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #13658 Dátum: 2019.06.08 szombat, 20:07:14 »


Ma reggel,(12 fok) direktben,gazzal inditottam! Jobb volt,sokkal,nem rangatott ! Erdekes....Par km.utan,fel ora allas,benzinnel indult,rangatgatott....Sad Rovid ideig,mivel mar kicsit meleg volt a motor. Nos?
Ezért mondom, hogy adaptációs probléma. Eltanulta...
A katalizátor sztem ennek a következménye, rossz a keverékképzés.
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13659 Dátum: 2019.06.08 szombat, 20:24:20 »

Nem tudom, szerintem erre vonatkozó hiteles, mérnöki infó nincs ill. nem tudható.
Ha azt használná, akkor a hidegindítás és a bemeledési szakasz bajos lenne, mert elszegényedne a keverék, amikor pont dúsabb kell.
Szerintem.


Én arra gondolok, hogy megvan az alap túldúsított táblázat ilyenkor, és ezen valamilyen szinten rákorrigál LTFT alapján.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13660 Dátum: 2019.06.08 szombat, 21:09:40 »

Én arra gondolok, hogy megvan az alap túldúsított táblázat ilyenkor, és ezen valamilyen szinten rákorrigál LTFT alapján.

A hidegindítás, bemelegedés egy relatív rövid és egyszerű rész. Pillanatnyi szenzor állások alapján.
Nem hiszem, hogy belekeverne bármit is a szoftver.
Ráadásul, akkor egy akku csere ill. egy PCM alaphelyzet állítás után ugye nincs sem STFT, sem LTFT.
De nem is kell az indításhoz, bemelegedéshez.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13661 Dátum: 2019.06.08 szombat, 21:14:09 »

Ezért mondom, hogy adaptációs probléma. Eltanulta...
A katalizátor sztem ennek a következménye, rossz a keverékképzés.

Mi tanult el mit?  Cheesy

Sokszor eldugulnak, legyantásodnak...."elromlanak" a benzin befecskendezők a gázüzem miatt. Mivel akkor nem dolgoznak, nem áramlik át rajtuk a benzin.

Ezért írom sokadszorra, hogy csak tökéletes benzin üzemű motort szabad/lehet gázzal használni -is- használni.
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.08 szombat, 21:16:00 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #13662 Dátum: 2019.06.08 szombat, 21:39:22 »

Mi tanult el mit?  Cheesy

Sokszor eldugulnak, legyantásodnak...."elromlanak" a benzin befecskendezők a gázüzem miatt. Mivel akkor nem dolgoznak, nem áramlik át rajtuk a benzin.

Ezért írom sokadszorra, hogy csak tökéletes benzin üzemű motort szabad/lehet gázzal használni -is- használni.

Mint te is tudod az autó saját vezérlője tud bizonyos keretek között alkalmazkodni "tanulni" a megváltozott körülményekhez (bizonyíték erre az akkucsere utáni tanulási folyamat is).
Ugyanígy alkalmazkodik a rosszul programozott gázbeállításokhoz is, próbálja a "legtöbbet kihozni belőle", és mivel induláskor benzinnel kell mennie, nem tud azonnal "ráállni" (befecskendezési idő) ezért dadog. Próbálja csak ki Floridian13: kapcsolja ki a gázrendszer, menjen vele párszáz kilométert benzinnel, és láss csodát jó lesz a benzinüzemmód.
Ettől függetlenül igazad van, hogy csak tökéletes benzinüzemű motort szabad gázzal használni, mert a gázüzemnél az apró hibák is, amik benzinnél észre sem vehetők itt előjönnek.
(tökéletes gyújtás kell,  szelephézagok, befecskendezők, mittomén.)
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.08 szombat, 21:51:19 írta Robin » Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13663 Dátum: 2019.06.08 szombat, 21:57:52 »

Mint te is tudod az autó saját vezérlője tud bizonyos keretek között alkalmazkodni "tanulni" a megváltozott körülményekhez (bizonyíték erre az akkucsere utáni tanulási folyamat is).
Ugyanígy alkalmazkodik a rosszul programozott gázbeállításokhoz is, próbálja a "legtöbbet kihozni belőle", és mivel induláskor benzinnel kell mennie, nem tud azonnal "ráállni" (befecskendezési idő) ezért dadog. Próbálja csak ki Floridian13: kapcsolja ki a gázrendszer, menjen vele párszáz kilométert benzinnel, és láss csodát jó lesz a benzinüzemmód.
Ettől függetlenül igazad van, hogy csak tökéletes benzinüzemű motort szabad gázzal használni, mert a gázüzemnél az apró hibák is, amik benzinnél észre sem vehetők itt előjönnek.
(tökéletes gyújtás kell,  szelephézagok mittomén.)

 vigyor3

Nyugi, nem volt komoly a kérdés.....csak kíváncsi voltam a teoriádra.  wave
Nos, akkor csírájában fojtsuk ezt el.  wilting
Az autó motorvezérlője -ami az eredeti, benzin üzemre van tervezve- az ég világon semmit nem adaptál (tanul el) a gázrendszer vezérlőjétől, gázüzemből. Ha ez így lenne elég baj lenne.
Ahogy írtam már, hidegindítás és bemelegedési szakasz....szenzor állások alapján. Környezeti levegő hőmérséklet, beszívott levegő, motor hűtőfolyadék hőmérséklet, motor terhelés (villamos terhelés, segédberendezések hajtása).
Semmi adaptív memória, de oda nem is indítási paramétereket tárol....ha tárol. Akkor tárol, ha változnak az alkatrészek jellemzői. Mind elektromos, mind mechanikus.
Szóval ezt engedjük szépen el....

Ha szerencséje van és tartós benzin üzemtől helyreáll a motorüzem benzinnel (hidegindítás), akkor az azért van/lesz, mert kitisztulnak a benzinbefecskendezők.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #13664 Dátum: 2019.06.08 szombat, 23:14:53 »

Sziasztok.ma letekertem a kocsival laza 600km-t és volt időm figyelgetni az auto vizhőfokat miután az alábbi cuxcok ki lettek cserélve:
-hengerfejtömítés/sikolas
-vizpumpa
-3.termosztat (gyári)
-kiegyenlítő tartály
-kiegyenlítő tartály sapka
-előtét ellenállás

Ami még "gyári"
-hűtő
-vízhőfok jeladó

Levideoztam hogyan viselkedett az auto kb 200km autopalyan egyenletes sebesseggel es gazzal tok jol mukodik 96 körül nyit a termo, es szépen visszamegy 87re majd vissza 96ig szépen.viszont amint lassitok vagy autouton megyek 90-100al ez a szép ütem nincs meg mint a pályán, valahogy elfelejt kinyitni, és megse áll 103 fokig amíg bekapcsol a venti menet közben is.a hengerfejezes után kb 1000km-t mentem vele meg mostbezt a 600at de azota többször lement a kiegyenlito szintje a minimumra a maximumrol,gondolom elparolog mert 100 felett van szinte mindig a viz, palyan ritkán megyek.nincs sehol vizfolyas,gatrepedes nem volt a fejen. na mármost szerintem ez igy nagyon nem jó eleg sok penzemben van es még valami mindig nem ok.linkelem a ket videót, valaki help mert kajak felgyujtom már ezt a kocsit.

https://drive.google.com/file/d/1--B-k0U0JizAtOjHhi2QKndDQaGx9dgi/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/1X07VALgIxn0tkL4GDSwMI5RvFi_S48nq/view?usp=drivesdk
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13665 Dátum: 2019.06.08 szombat, 23:21:38 »

Sziasztok.ma letekertem a kocsival laza 600km-t és volt időm figyelgetni az auto vizhőfokat miután az alábbi cuxcok ki lettek cserélve:
-hengerfejtömítés/sikolas
-vizpumpa
-3.termosztat (gyári)
-kiegyenlítő tartály
-kiegyenlítő tartály sapka
-előtét ellenállás

Ami még "gyári"
-hűtő
-vízhőfok jeladó

Levideoztam hogyan viselkedett az auto kb 200km autopalyan egyenletes sebesseggel es gazzal tok jol mukodik 96 körül nyit a termo, es szépen visszamegy 87re majd vissza 96ig szépen.viszont amint lassitok vagy autouton megyek 90-100al ez a szép ütem nincs meg mint a pályán, valahogy elfelejt kinyitni, és megse áll 103 fokig amíg bekapcsol a venti menet közben is.a hengerfejezes után kb 1000km-t mentem vele meg mostbezt a 600at de azota többször lement a kiegyenlito szintje a minimumra a maximumrol,gondolom elparolog mert 100 felett van szinte mindig a viz, palyan ritkán megyek.nincs sehol vizfolyas,gatrepedes nem volt a fejen. na mármost szerintem ez igy nagyon nem jó eleg sok penzemben van es még valami mindig nem ok.linkelem a ket videót, valaki help mert kajak felgyujtom már ezt a kocsit.

https://drive.google.com/file/d/1--B-k0U0JizAtOjHhi2QKndDQaGx9dgi/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/1X07VALgIxn0tkL4GDSwMI5RvFi_S48nq/view?usp=drivesdk

Nyilván nem jó, nem mehet le a szint.

Nekem atomstabil MAX-on áll, évek óta.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #13666 Dátum: 2019.06.08 szombat, 23:27:48 »

Nyilván nem jó, nem mehet le a szint.

Nekem atomstabil MAX-on áll, évek óta.

Tudom azért is kértem segítséget..
Amúgy volt olyan hogy maxra feltoltottem, mentem vele zirka 150km-t raneztem es a max felett volt vagy 3 centivel, majd vissza 150km akkor meg minimumon.. Ez mi a tokom
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13667 Dátum: 2019.06.08 szombat, 23:30:53 »

Tudom azért is kértem segítséget..
Amúgy volt olyan hogy maxra feltoltottem, mentem vele zirka 150km-t raneztem es a max felett volt vagy 3 centivel, majd vissza 150km akkor meg minimumon.. Ez mi a tokom


Minden hűtőfolyadék cső átjárható, nincs dugulás?

Ha lassabban még, kevesebb a beáramló levegő és jobban melegszik. A motor is, kívül.
98 vagy 103 még nem a világ vége.
A folyadék fogyás, na az probléma.  Nem szivárog sehol?  Biztos?
Annyira sem, hogy esetleg elpárolog?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #13668 Dátum: 2019.06.08 szombat, 23:38:51 »


Minden hűtőfolyadék cső átjárható, nincs dugulás?

Ha lassabban még, kevesebb a beáramló levegő és jobban melegszik. A motor is, kívül.
98 vagy 103 még nem a világ vége.
A folyadék fogyás, na az probléma.  Nem szivárog sehol?  Biztos?
Annyira sem, hogy esetleg elpárolog?

Nem látni sehol hogy szivarogna,de hogy valahol elparologna azt nem tudom.esetleg a radiatornal? Ami nincs ugy szem előtt. Passz.de akkor se tartom normálisnak hogy 100nal megy a venti, nem csak most a 30 fokban, ugyan ez volt 0 foknal meg a minuszokban.
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13669 Dátum: 2019.06.08 szombat, 23:39:27 »



Nyomáspróba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #13670 Dátum: 2019.06.08 szombat, 23:45:01 »


Minden hűtőfolyadék cső átjárható, nincs dugulás?

Ha lassabban még, kevesebb a beáramló levegő és jobban melegszik. A motor is, kívül.
98 vagy 103 még nem a világ vége.
A folyadék fogyás, na az probléma.  Nem szivárog sehol?  Biztos?
Annyira sem, hogy esetleg elpárolog?

Nem latni szivargast, ha meg elparolog azt nem latom, vagy nem lathato helyen van, esetleg a radiatornal? A menet kozben meno ventillatort akkor se tartom normalisnak mert ez van most a 30 fokban de a minuszokba is ez volt.meg ha megnezed a videon latszik hogy a palyan menet nyit a termo ugy ahogy kell, viszont ha 20-30km/h val kevesebbel megyek akkor már nem nyit.amugy mikor ilyen 103 104 a viz akkor a hűtő csöve jég hideg.
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #13671 Dátum: 2019.06.08 szombat, 23:45:57 »

Nem latni szivargast, ha meg elparolog azt nem latom, vagy nem lathato helyen van, esetleg a radiatornal? A menet kozben meno ventillatort akkor se tartom normalisnak mert ez van most a 30 fokban de a minuszokba is ez volt.meg ha megnezed a videon latszik hogy a palyan menet nyit a termo ugy ahogy kell, viszont ha 20-30km/h val kevesebbel megyek akkor már nem nyit.amugy mikor ilyen 103 104 a viz akkor a hűtő csöve jég hideg.

*alsó csöve
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13672 Dátum: 2019.06.08 szombat, 23:50:28 »

Nem latni szivargast, ha meg elparolog azt nem latom, vagy nem lathato helyen van, esetleg a radiatornal? A menet kozben meno ventillatort akkor se tartom normalisnak mert ez van most a 30 fokban de a minuszokba is ez volt.meg ha megnezed a videon latszik hogy a palyan menet nyit a termo ugy ahogy kell, viszont ha 20-30km/h val kevesebbel megyek akkor már nem nyit.amugy mikor ilyen 103 104 a viz akkor a hűtő csöve jég hideg.

A termosztát nyitása nem sebességfüggő.
Fűtőpatronos termoszát van benne?
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.09 vasárnap, 12:16:38 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #13673 Dátum: 2019.06.08 szombat, 23:53:43 »

A termosztát nyitása nem sebességfüggő.
Fűtőpatronos termoszát van benne? Elvileg nem...

De igen az van benne.
1358178 ezt vettem bele legutobb(gyári) a gates es a mahle után.
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13674 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 00:02:57 »

De igen az van benne.
1358178 ezt vettem bele legutobb(gyári) a gates es a mahle után.

Megy rá csatlakozó is?

Az alvázszámod küld el.

Ha ez így gyári, akkor nagyobb terhelésnél (3000 rpm+) előfűthet, gyorsíthatja a nyitást.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #13675 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 00:08:27 »

Megy rá csatlakozó is?

Az alvázszámod küld el.

Ha ez így gyári, akkor nagyobb terhelésnél (3000 rpm+) előfűthet, gyorsíthatja a nyitást.

Igen megy rá csati is, gyárilag Smiley  sci mondeo
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13676 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 00:11:44 »

Igen megy rá csati is, gyárilag Smiley  sci mondeo

Tudom.
De voltak váltások, ezért tuti az alvázszám szerinti.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #13677 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 00:16:36 »

Megy rá csatlakozó is?

Az alvázszámod küld el.

Ha ez így gyári, akkor nagyobb terhelésnél (3000 rpm+) előfűthet, gyorsíthatja a nyitást.

Igen azt eszrevettem, hogy ha pl visszakapcsolok es nagyobb a fordulat akkor kinyit, vagy ha nyomok egy padlogazt akkor is.de ha 90el megyek nyugisan 5.be porog 2700et kb akkor baszik kinyitni, vagy varosban 50nel se.most vagy megyek 90el 3.ba meg 2.ba 50el hogy meglegyen a fordulat, vagy allandoan nezem a fokot es mondjuk ha 102,megelozve a ventit nyomok egy padlot hogy kinyisson a termo es hogy ne nezzenek majd telen hulyenek hogy megy a venti - 10be,es hogy ne egjen megint at a hengerfej tömítés.ejj ez igy nem élet :/
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #13678 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 00:20:38 »

Igen azt eszrevettem, hogy ha pl visszakapcsolok es nagyobb a fordulat akkor kinyit, vagy ha nyomok egy padlogazt akkor is.de ha 90el megyek nyugisan 5.be porog 2700et kb akkor baszik kinyitni, vagy varosban 50nel se.most vagy megyek 90el 3.ba meg 2.ba 50el hogy meglegyen a fordulat, vagy allandoan nezem a fokot es mondjuk ha 102,megelozve a ventit nyomok egy padlot hogy kinyisson a termo es hogy ne nezzenek majd telen hulyenek hogy megy a venti - 10be,es hogy ne egjen megint at a hengerfej tömítés.ejj ez igy nem élet :/


WF0WXXGBBW5G45242
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13679 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 00:24:11 »

Igen azt eszrevettem, hogy ha pl visszakapcsolok es nagyobb a fordulat akkor kinyit, vagy ha nyomok egy padlogazt akkor is.de ha 90el megyek nyugisan 5.be porog 2700et kb akkor baszik kinyitni, vagy varosban 50nel se.most vagy megyek 90el 3.ba meg 2.ba 50el hogy meglegyen a fordulat, vagy allandoan nezem a fokot es mondjuk ha 102,megelozve a ventit nyomok egy padlot hogy kinyisson a termo es hogy ne nezzenek majd telen hulyenek hogy megy a venti - 10be,es hogy ne egjen megint at a hengerfej tömítés.ejj ez igy nem élet :/

Nem baxik kinyitni, hanem akkor a motorvezérlő nem hozza előrébb a nyitást. Vagyis akkor nyit, amikor a patron nyitja.

A fűtőpatronos termosztátos motoroknál, ha jól emlékszem 103°C vagy 106°C-nál indul a ventilátor alacsony fokozat és 109°C-nál a magas fokozat.
Ilyenkor nem siettetni a motorvezérlő, mert nincs "nagy" terhelés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #13680 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 00:37:49 »

Nem baxik kinyitni, hanem akkor a motorvezérlő nem hozza előrébb a nyitást. Vagyis akkor nyit, amikor a patron nyitja.

A fűtőpatronos termosztátos motoroknál, ha jól emlékszem 103°C vagy 106°C-nál indul a ventilátor alacsony fokozat és 109°C-nál a magas fokozat.
Ilyenkor nem siettetni a motorvezérlő, mert nincs "nagy" terhelés.

103nal az alacsony 106nal a magas.tehat az hogy 98 fokos a termosztat az nem jelent semmit?hat mit ne mondjak hulye egy megoldás..
Mint írtam a hűtő meg a vizjelado még nem lett cserelve vagy atnezve.nem lehet hogy "csal" a jelado par fokot? Esetleg a hutoben szuk keresztmetszet mert mondjuk 13 eves es ki tudja az előző gazdaja sima vizet rakott bele vagy mittom en?
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13681 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 00:41:18 »

103nal az alacsony 106nal a magas.tehat az hogy 98 fokos a termosztat az nem jelent semmit?hat mit ne mondjak hulye egy megoldás..
Mint írtam a hűtő meg a vizjelado még nem lett cserelve vagy atnezve.nem lehet hogy "csal" a jelado par fokot? Esetleg a hutoben szuk keresztmetszet mert mondjuk 13 eves es ki tudja az előző gazdaja sima vizet rakott bele vagy mittom en?
klímahűtő-vízhűtő között lesz tele retekkel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #13682 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 00:50:45 »

klímahűtő-vízhűtő között lesz tele retekkel

Hali.es szerinted attól lenne ez az egész?
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Floridian13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #13683 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 06:45:10 »

vigyor3

Nyugi, nem volt komoly a kérdés.....csak kíváncsi voltam a teoriádra.  wave
Nos, akkor csírájában fojtsuk ezt el.  wilting
Az autó motorvezérlője -ami az eredeti, benzin üzemre van tervezve- az ég világon semmit nem adaptál (tanul el) a gázrendszer vezérlőjétől, gázüzemből. Ha ez így lenne elég baj lenne.
Ahogy írtam már, hidegindítás és bemelegedési szakasz....szenzor állások alapján. Környezeti levegő hőmérséklet, beszívott levegő, motor hűtőfolyadék hőmérséklet, motor terhelés (villamos terhelés, segédberendezések hajtása).
Semmi adaptív memória, de oda nem is indítási paramétereket tárol....ha tárol. Akkor tárol, ha változnak az alkatrészek jellemzői. Mind elektromos, mind mechanikus.
Szóval ezt engedjük szépen el....

Ha szerencséje van és tartós benzin üzemtől helyreáll a motorüzem benzinnel (hidegindítás), akkor az azért van/lesz, mert kitisztulnak a benzinbefecskendezők.  Cool
Jo reggelt,mindenkinek koszonom szepen,a segiteni akarast! Par dolgot ugyan nem ertettem,de a tobbi atjott Smiley (a roviditesek,amit nem) Mivel jelenleg is hollandban vagyok,szerdan munka utan indulok haza,nem igazan lesz problema,a par szaz km benzinnel! Gondolom nem kell vagyes kozlekedes,otopalya is megfelel.Ha nem,kerlek irjatok! A kinti levego,homerseklet,paratartalom,tenyleg szamit! Parszor konnyebben,simult ki,parszor nehezebben.Talan,nedvesebb levegoben,volt a konnyebb.(parasabbra gondolok)
Naplózva

Mondi 2.0 16V Holland gazos Smiley 145 paci Smiley
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #13684 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 07:38:33 »

Én arra gondolok, hogy megvan az alap túldúsított táblázat ilyenkor, és ezen valamilyen szinten rákorrigál LTFT alapján.

Jól gondolod. Igaz nem mondeónál, de 3 másik márkánál volt ilyen gond ismerősi körben, hogy a nem megfelelő gázrendszer miatt az LTFT érték 10% feletti volt, és benzines hidegindítási problémákat okozott. Adaptációs értékek nullázásával a benzinüzem visszaállt, de gázzal használva újra előjött. A gázrendszer hibajavítása után a benzines üzem is hibátlan lett a 0 közeli LTFT érték miatt...
Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #13685 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 12:07:07 »

Jól gondolod. Igaz nem mondeónál, de 3 másik márkánál volt ilyen gond ismerősi körben, hogy a nem megfelelő gázrendszer miatt az LTFT érték 10% feletti volt, és benzines hidegindítási problémákat okozott. Adaptációs értékek nullázásával a benzinüzem visszaállt, de gázzal használva újra előjött. A gázrendszer hibajavítása után a benzines üzem is hibátlan lett a 0 közeli LTFT érték miatt...
Hát ezt próbáltam én is a nem szakember szavaival, tudásával elmakogni...
Zárójelben, két különböző gázüzemű autóval megtett kb. 100e. km alatt nem "gyantásodtak" el a befecskendezőim...
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13686 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 12:26:06 »

103nal az alacsony 106nal a magas.tehat az hogy 98 fokos a termosztat az nem jelent semmit?hat mit ne mondjak hulye egy megoldás..
Mint írtam a hűtő meg a vizjelado még nem lett cserelve vagy atnezve.nem lehet hogy "csal" a jelado par fokot? Esetleg a hutoben szuk keresztmetszet mert mondjuk 13 eves es ki tudja az előző gazdaja sima vizet rakott bele vagy mittom en?


Nos,

A termosztát nyitási hőmérséklete és a 103 °C és a 106 °C a ventilátor fokozatok bekapcsolási hőmérsékletei.  (A fűtőpatron nélküli termosztátnál 98°C -nál indul a ventilátor alacsony fokozata.)
Két különböző dolog. Nem hülye megoldás, minden autó ilyen. A ventilátor kapcsolási és a termosztát nyitási hőmérséklet sosem azonos.
Nekem 14 éves minden az autóban (kivéve a termosztát), a kor nem indokolja a hibát.
A hőfok jeladó nem a csalós fajta, hiszen akkor az kihatna a motorüzemre is.

Nézz be a hűtők közé, nincs-e elkoszolódva. Így kizárható lesz ez  is.
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.09 vasárnap, 13:28:54 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #13687 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 16:31:55 »


Nos,

A termosztát nyitási hőmérséklete és a 103 °C és a 106 °C a ventilátor fokozatok bekapcsolási hőmérsékletei.  (A fűtőpatron nélküli termosztátnál 98°C -nál indul a ventilátor alacsony fokozata.)
Két különböző dolog. Nem hülye megoldás, minden autó ilyen. A ventilátor kapcsolási és a termosztát nyitási hőmérséklet sosem azonos.
Nekem 14 éves minden az autóban (kivéve a termosztát), a kor nem indokolja a hibát.
A hőfok jeladó nem a csalós fajta, hiszen akkor az kihatna a motorüzemre is.

Nézz be a hűtők közé, nincs-e elkoszolódva. Így kizárható lesz ez  is.

Okes köszönöm a segítséget, megfogom nézni.amugy ami még érdekes hogy  a 103as lassu venti indulas nem mindig van meg viszont ha 103on all a hőfok es nyomok egy gázt(álló helyben próbáltam)  akkor bekapcsol a venti, 106on mindig megy azzal nincs gond.meg egy:ha klimazok akkor mindig maxon megy a venti, az ugy ok?
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13688 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 17:11:03 »

Okes köszönöm a segítséget, megfogom nézni.amugy ami még érdekes hogy  a 103as lassu venti indulas nem mindig van meg viszont ha 103on all a hőfok es nyomok egy gázt(álló helyben próbáltam)  akkor bekapcsol a venti, 106on mindig megy azzal nincs gond.meg egy:ha klimazok akkor mindig maxon megy a venti, az ugy ok?
1 vagy 2 ventis a tied?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13689 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 17:32:07 »

1 vagy 2 ventis a tied?

1 lesz az, 2 ventis pre FL V6 volt inkább....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TuningWorld96
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #13690 Dátum: 2019.06.09 vasárnap, 18:19:00 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy nem tudom, mi lehet ez a mellékes hang alapjáraton. Hidegen nem hallatszik, csak amikor 800 körül jár a motor. Illetve az autó bal széle felül jön, ahol van a légszűrő is.
https://drive.google.com/open?id=1-9xbA3z9NynAB5pfHlpcuzspN7fyRzyC

Továbbá még az is érdekelne, hogyha lehúzom a vákumcsövet a szívósorról, akkor miért lesz jobb az alapjáratom? Mert hideg/meleg indításnál kicsit ing, aztán beáll, utána pedig nincs baj vele.

Előre is köszönöm! Smiley
Naplózva

2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Floridian13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #13691 Dátum: 2019.06.10 hétfő, 16:31:56 »

Jo reggelt,mindenkinek koszonom szepen,a segiteni akarast! Par dolgot ugyan nem ertettem,de a tobbi atjott Smiley (a roviditesek,amit nem) Mivel jelenleg is hollandban vagyok,szerdan munka utan indulok haza,nem igazan lesz problema,a par szaz km benzinnel! Gondolom nem kell vagyes kozlekedes,otopalya is megfelel.Ha nem,kerlek irjatok! A kinti levego,homerseklet,paratartalom,tenyleg szamit! Parszor konnyebben,simult ki,parszor nehezebben.Talan,nedvesebb levegoben,volt a konnyebb.(parasabbra gondolok)
Van egy uj hirem .Ma de.autopalyan,munkaba menet,11 km-t mentem.Kb. Csak benzinnel.Barmelyik fokozatban,hirtelen gazadaskor,csillingelt! Rovid ideig,kis fordulaton.Hazafele ahogy szokott,semmi gond,nem csilingelt,igaz,gazon jottem.Ugy erzem,mintha nem akarna benzinnel jarkalni Sad Ez tiszta hulyeseg...Mert ez benzines kocsi,gazzal.Okvetlenul elviszem szervizbe,Kispestre.Megirom,mi volt.Hacsak nem,valakinek van jobb otlete!
Naplózva

Mondi 2.0 16V Holland gazos Smiley 145 paci Smiley
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13692 Dátum: 2019.06.10 hétfő, 17:02:55 »

Van egy uj hirem .Ma de.autopalyan,munkaba menet,11 km-t mentem.Kb. Csak benzinnel.Barmelyik fokozatban,hirtelen gazadaskor,csillingelt! Rovid ideig,kis fordulaton.Hazafele ahogy szokott,semmi gond,nem csilingelt,igaz,gazon jottem.Ugy erzem,mintha nem akarna benzinnel jarkalni Sad Ez tiszta hulyeseg...Mert ez benzines kocsi,gazzal.Okvetlenul elviszem szervizbe,Kispestre.Megirom,mi volt.Hacsak nem,valakinek van jobb otlete!
Én ebben semmi újat nem látok, az előzményeid alapján.
Vidd szervízbe, ha az megnyugtat, de véleményem szerint ők is azzal fogják kezdeni, amit itt már javasoltak páran, de (nagyon)MegGyőző egészen biztosan, rendbe kell rakni a benzines részt, ha az jó, lehet bszózni a gázzal. Akku saru le pár percre, 5-10-20 perc kinek kedve/hite/tudása/diagnosztikai műszere szerint, majd  ha ezután 50-100 km csak benzines üzem után jó minden, akkor be kell lőni a gázt hozzá. Na most ezt te magad simán meg tudod csinálni, és legalább ezután tudod, hogy gázos vagy benzines szerelőhöz menj.
Szerintem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Floridian13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #13693 Dátum: 2019.06.10 hétfő, 19:48:59 »

Én ebben semmi újat nem látok, az előzményeid alapján.
Vidd szervízbe, ha az megnyugtat, de véleményem szerint ők is azzal fogják kezdeni, amit itt már javasoltak páran, de (nagyon)MegGyőző egészen biztosan, rendbe kell rakni a benzines részt, ha az jó, lehet bszózni a gázzal. Akku saru le pár percre, 5-10-20 perc kinek kedve/hite/tudása/diagnosztikai műszere szerint, majd  ha ezután 50-100 km csak benzines üzem után jó minden, akkor be kell lőni a gázt hozzá. Na most ezt te magad simán meg tudod csinálni, és legalább ezután tudod, hogy gázos vagy benzines szerelőhöz menj.
Szerintem.
Persze,igazad van! MegGyozo is mondta,azt is ertettem,es koszonom is!Viszont a csillingeles,uj.Ez volt az uj hir.Lehet szelepek,talan.A benzin minoseg jo.Total kuton jott.(oszinte vagyok,megijedtem,hiszen 1500 km-t fogok lenyomni vele,legtobbet du.es ejjel.)Holnaputan indulok haza.
Naplózva

Mondi 2.0 16V Holland gazos Smiley 145 paci Smiley
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13694 Dátum: 2019.06.10 hétfő, 21:08:39 »


A csilingelés, csörgés nem a szelepek hangja,és még csak nem is a dugattyú verődik a hengerfalnak, azért mert a hamarabb begyulladó keverék, "ráver" a dugattyú tetejére, hanem a lezajló folyamtok hangja, az én tudásom szerint..Nekem akkor csörgött be a 1,3cvh FIesta, amikor nagy volt az előgyújtás, oda kellet belőni az előgyújtást, hogy ne csörögjön, illetve a vákumos szabályzó éppen visszavegye az előgyújtást a csörgés megszólalásakor.
De ugye ez már régi móka, a mai autókon mindent a compjúter szabályoz.
Viszont ha jól gondolom a nagy előgyújtás a szegény keverékes üzemmód miatt van, valszeg szegénykeverékkel jársz, az meg nagyon nem tesz jót a motornak.
Ha van egy kis műszaki érzéked, vedd ki a gyertyát, a szegény keverékes üzem gyertyaképe jellegzetesen fehéres, a klasszik őzbarna helyett.


Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Floridian13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #13695 Dátum: 2019.06.10 hétfő, 21:20:45 »

A csilingelés, csörgés nem a szelepek hangja,és még csak nem is a dugattyú verődik a hengerfalnak, azért mert a hamarabb begyulladó keverék, "ráver" a dugattyú tetejére, hanem a lezajló folyamtok hangja, az én tudásom szerint..Nekem akkor csörgött be a 1,3cvh FIesta, amikor nagy volt az előgyújtás, oda kellet belőni az előgyújtást, hogy ne csörögjön, illetve a vákumos szabályzó éppen visszavegye az előgyújtást a csörgés megszólalásakor.
De ugye ez már régi móka, a mai autókon mindent a compjúter szabályoz.
Viszont ha jól gondolom a nagy előgyújtás a szegény keverékes üzemmód miatt van, valszeg szegénykeverékkel jársz, az meg nagyon nem tesz jót a motornak.
Ha van egy kis műszaki érzéked, vedd ki a gyertyát, a szegény keverékes üzem gyertyaképe jellegzetesen fehéres, a klasszik őzbarna helyett.



Nagyon szepen koszonom,a feltaro(szamomra) valaszodat!!!
Naplózva

Mondi 2.0 16V Holland gazos Smiley 145 paci Smiley
Floridian13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #13696 Dátum: 2019.06.14 péntek, 14:48:41 »

Megvolt a 100 benzinen Smiley Reggel,jobb lett kicsit,de nem az volt a fogond Smiley
Naplózva

Mondi 2.0 16V Holland gazos Smiley 145 paci Smiley
Floridian13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #13697 Dátum: 2019.06.17 hétfő, 08:33:55 »

Sziasztok,Mondeo szerviz,nem vallalja,meg a diagnosztikat sem,mert gazos a kocsi Cheesy Mi a fax? Vanilyen torveny? LPG doki,meg nem ert a holland gazhoz....Cheesy Most mi van?! A masik mondeos,meg csak 2006 vagy utaniakkal foglalkozik,csak.Hoppa,hol is vagyunk? 2019-ben?Elsem hiszem,hogy ilyenek vannak! (gyertya volt kint,2 is,szep ozbarnak) Valami tanacs? Valaki aki elvallalna? Eladni nem akarom....Wink Koszi elore is!
Naplózva

Mondi 2.0 16V Holland gazos Smiley 145 paci Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13698 Dátum: 2019.06.17 hétfő, 08:41:42 »

Sziasztok,Mondeo szerviz,nem vallalja,meg a diagnosztikat sem,mert gazos a kocsi Cheesy Mi a fax? Vanilyen torveny? LPG doki,meg nem ert a holland gazhoz....Cheesy Most mi van?! A masik mondeos,meg csak 2006 vagy utaniakkal foglalkozik,csak.Hoppa,hol is vagyunk? 2019-ben?Elsem hiszem,hogy ilyenek vannak! (gyertya volt kint,2 is,szep ozbarnak) Valami tanacs? Valaki aki elvallalna? Eladni nem akarom....Wink Koszi elore is!

Van ilyen.
LPG-s autó javítására más előírások vannak.
Nem minden szerviz végezheti. Sőt, sok mélygarázsba még beállni sem szabad vele.
2019-ben sem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Floridian13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #13699 Dátum: 2019.06.18 kedd, 17:08:15 »

Van ilyen.
LPG-s autó javítására más előírások vannak.
Nem minden szerviz végezheti. Sőt, sok mélygarázsba még beállni sem szabad vele.
2019-ben sem.
Nem is vartam mast. Majd 2050-ben,talan mi is felerunk europahoz! A felfogas sem jobb.....Sad
Naplózva

Mondi 2.0 16V Holland gazos Smiley 145 paci Smiley
Oldalak: 1 ... 267 268 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 280 281 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.