Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:24:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
272
273
274
275
276
277
278
[
279
]
280
281
282
283
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652704 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13900 Dátum:
2020.03.28 szombat, 18:16:41 »
Idézetet írta: Zsolt5050 - 2020.03.28 szombat, 18:13:27
Köszönöm.
Amennyiben mégis szivárog mostmár legalább tudni fogom, hogy csakis a sorrend lehetett a hibás. Majd sorra járom a szervizeket ahol körberöhögnek amikor a munka megrendelése előtt megkérdezem: Tudják-e a megfelelő sorrendet ÉS ezt tudják-e igazolni. Kicserélgetem még 4-5 alkalommal a tömítést és/vagy olajosan eladom, esetleg végre megjön az eszem és elviszem egy megbízható szakszervizbe (melyet ugye nem ismerek mivel nem volt még Ford-om). Azt viszont sejtem, hogy minimum 100-150 km távolságban lesz.
Szerinted a cinizmus megoldás valamire?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolt5050
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13901 Dátum:
2020.03.28 szombat, 18:47:38 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.28 szombat, 18:16:41
Szerinted a cinizmus megoldás valamire?
Kb. annyi a megoldásértéke mint félszavakat odavetni. Még abban az esetben is ha a félszavak mögött valós, sok éves tapasztalat áll, ha áll. Szakmai körökben nyilván hatásos, bennfentes (vélt vagy valós). Szakmán kívül alkalmazva inkább nem minősíteném.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 1,8 benzin/LPG
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13902 Dátum:
2020.03.28 szombat, 19:20:29 »
Idézetet írta: Zsolt5050 - 2020.03.28 szombat, 18:47:38
Kb. annyi a megoldásértéke mint félszavakat odavetni. Még abban az esetben is ha a félszavak mögött valós, sok éves tapasztalat áll, ha áll. Szakmai körökben nyilván hatásos, bennfentes (vélt vagy valós). Szakmán kívül alkalmazva inkább nem minősíteném.
Emlékezz, hogy te hogyan kezdtél be itt (segítséget várva, de előre kikötésekkel)...... már magamon is csodálkozom, hogy egyáltalán reagáltam rá akkor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
e_david
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13903 Dátum:
2020.03.30 hétfő, 22:13:50 »
Sziasztok!
Ma kitisztítottam a MAP szenzort (2.0 benzin) és visszahelyezéskor leejtettem a rögzítő csavart, ami valahol a motortérben van azóta is.
Tudjátok honnan lehetne ilyen csavart szerezni? 20-as torx-al jött le.
Naplózva
MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors -- Moondust Silver -- 146 LE
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13904 Dátum:
2020.03.30 hétfő, 22:44:39 »
Idézetet írta: e_david - 2020.03.30 hétfő, 22:13:50
Sziasztok!
Ma kitisztítottam a MAP szenzort (2.0 benzin) és visszahelyezéskor leejtettem a rögzítő csavart, ami valahol a motortérben van azóta is.
Tudjátok honnan lehetne ilyen csavart szerezni? 20-as torx-al jött le.
Csavarbolt. Elviszed mintának a megmaradtat, és kérsz egy (pár) ugyanolyat. Ha nem torx fejű, hanem sima kereszthornyosat, vagy egyenes sliccűt tudsz venni, akkor sem vétettél túl agy hibát.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13905 Dátum:
2020.03.30 hétfő, 23:17:18 »
Idézetet írta: Ferqo - 2020.03.30 hétfő, 22:44:39
Csavarbolt. Elviszed mintának a megmaradtat, és kérsz egy (pár) ugyanolyat. Ha nem torx fejű, hanem sima kereszthornyosat, vagy egyenes sliccűt tudsz venni, akkor sem vétettél túl agy hibát.
Milyen minta, milyen megmaradt?
Írja, hogy leejtette...NINCS!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13906 Dátum:
2020.03.30 hétfő, 23:17:50 »
Idézetet írta: e_david - 2020.03.30 hétfő, 22:13:50
Sziasztok!
Ma kitisztítottam a MAP szenzort (2.0 benzin) és visszahelyezéskor leejtettem a rögzítő csavart, ami valahol a motortérben van azóta is.
Tudjátok honnan lehetne ilyen csavart szerezni? 20-as torx-al jött le.
Műanyagba fog, egy kb. 3.5 mm -es magméretú rövid lemezcsavar megfelelő.
Felesleges tisztogatni a MAP-ot, az nem az a fajta amit tisztogatni kell.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
e_david
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13907 Dátum:
2020.03.30 hétfő, 23:31:33 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.30 hétfő, 23:17:50
Műanyagba fog, egy kb. 3.5 mm -es magméretú rövid lemezcsavar megfelelő.
Felesleges tisztogatni a MAP-ot, az nem az a fajta amit tisztogatni kell.
Köszi a gyors választ!
Most van időm ilyenekkel szöszölni, és mióta megvan a kocsi, nem volt tisztítva (és ahogy láttam előtte sem).
Kitakarítottam az alapjárati motort és a pillangószelep házat is, egyből szebben indul a paripa
Naplózva
MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors -- Moondust Silver -- 146 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13908 Dátum:
2020.03.31 kedd, 07:04:08 »
Idézetet írta: e_david - 2020.03.30 hétfő, 23:31:33
Köszi a gyors választ!
Most van időm ilyenekkel szöszölni, és mióta megvan a kocsi, nem volt tisztítva (és ahogy láttam előtte sem).
Kitakarítottam az alapjárati motort és a
pillangószelep ház
at is, egyből szebben indul a paripa
Ennek van értelme, másnak nem szabad koszosnak lennie.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13909 Dátum:
2020.05.05 kedd, 10:38:05 »
Sziasztok,
eddig csak gyári vagy gyárival megegyező NGK gyertyákat használtam, aminek darabja manapság már 5 ezer Ft. A Cromax oldalán viszont elérhető hozzá "hagyományos" (Platina helyett) megnevezéssel Denso 1200Ft-ért.
Kérdésem, hogy ez jó lehet bele? Csak annyi a különbség hogy nem 60, hanem 20ezrenként kell cserélni? Vagy nem fog megfelelően működni az amúgy is érzékeny gyújtási rendszer?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13910 Dátum:
2020.05.07 csütörtök, 18:50:59 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.05.05 kedd, 10:38:05
Sziasztok,
eddig csak gyári vagy gyárival megegyező NGK gyertyákat használtam, aminek darabja manapság már 5 ezer Ft. A Cromax oldalán viszont elérhető hozzá "hagyományos" (Platina helyett) megnevezéssel Denso 1200Ft-ért.
Kérdésem, hogy ez jó lehet bele? Csak annyi a különbség hogy nem 60, hanem 20ezrenként kell cserélni? Vagy nem fog megfelelően működni az amúgy is érzékeny gyújtási rendszer?
Senki?
Akkor egy másik kérdés, Tesla vagy Magneti Marelli kábelszett?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13911 Dátum:
2020.05.07 csütörtök, 19:23:01 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.05.07 csütörtök, 18:50:59
Senki?
Akkor egy másik kérdés, Tesla vagy Magneti Marelli kábelszett?
Szia!
Szerintem ez:
http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_725979/Ford-13-gyujtokabel-keszlet-akcio
Anno az mk1-hez vettem tőle kábelt, jó minőség, és 3 év gari, többen ajánlották régebb.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13912 Dátum:
2020.05.07 csütörtök, 19:57:08 »
Idézetet írta: xrobe - 2020.05.07 csütörtök, 19:23:01
Szia!
Szerintem ez:
http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_725979/Ford-13-gyujtokabel-keszlet-akcio
Anno az mk1-hez vettem tőle kábelt, jó minőség, és 3 év gari, többen ajánlották régebb.
Szia,
köszi az ajánlást.
Volt már tőle kábelem, de most mást próbálnék meg.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13913 Dátum:
2020.05.07 csütörtök, 21:51:36 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.05.07 csütörtök, 18:50:59
Senki?
Akkor egy másik kérdés, Tesla vagy Magneti Marelli kábelszett?
De ha a rézmagosat 3x olyan gyakran kell cserélni, akkor túl sokat nem fogsz spórolni
Kábelből én csak NGK-t vennék, de a mutkoriban GSR mondta, hogy a tesla kábelek jók, ajánlotta.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.05.08 péntek, 07:43:17 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13914 Dátum:
2020.05.07 csütörtök, 22:09:38 »
Idézetet írta: Bleky - 2020.05.07 csütörtök, 21:51:36
De ha a rézmagost 3x olyan gyakran kell cserélni, akkor túl sokat nem fogsz spórolni
Kábelből én csak NGK-t vennék, de a mutkoriban GSR mondta, hogy a tesla kábelek jók, ajánlotta.
Ha elmegy 20ezret, akkor nekem megéri, főleg hogy a drágábbnál sem garantálja semmi a 60ezret. (írom ezt annak ellenére, hogy ment már el nálam 80-at, ugyanakkor volt hogy csak 10-et) Ráadásul közben találtam hasonló áron Bosch-t is ami platina.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13915 Dátum:
2020.05.17 vasárnap, 18:59:31 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy ha T-Map szenzort szeretnék venni, akkor a Bosch teljesen megfelelő hozzá minőségben, vagy csak a gyári ajánlott ebből az alkatrészből? Azért kérdezem, mert a gyári konkrétan 3x annyiba kerül mint a Bosch. És még egy kérdés: márkakereskedésben csak gyárit tudnak adni, tehát Bosch-ra ne is kérdezzek ott ugye?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13916 Dátum:
2020.05.17 vasárnap, 21:50:50 »
Idézetet írta: Peti06 - 2020.05.17 vasárnap, 18:59:31
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy ha T-Map szenzort szeretnék venni, akkor a Bosch teljesen megfelelő hozzá minőségben, vagy csak a gyári ajánlott ebből az alkatrészből? Azért kérdezem, mert a gyári konkrétan 3x annyiba kerül mint a Bosch. És még egy kérdés: márkakereskedésben csak gyárit tudnak adni, tehát Bosch-ra ne is kérdezzek ott ugye?
Röviden MAP szenzor az a MAP-T.
Vegyél bele NGK (NTK) szenzort, de a Bosch is jó. De miért is? Miből gondolod, hogy rossz? Elég ritkán megy tönkre....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
greed
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13917 Dátum:
2020.05.20 szerda, 19:01:11 »
Üdv mindenkinek,
Kicsit Off topik kérdéssel fordulnék hozzátok. Nem kimondottan Mondeoval kapcsolatban, bár a motor és még sok minden ugyanaz. ST 150 Fiestaról lenne szó. Van egy makacs szervó probléma, ami nem akar megszűnni. Elküldtem a pumpát felújítani, de visszaküldték, hogy nem lehet, de van nekik olcsón ami jó bele. Gyanús volt ez az olcsón, mert gyakorlatilag külföldtől kezdve mindenhol vadásztam, de ami biztosan belevaló volt, az mindenhol csillagászati áron volt kapható. Mindegy, gondoltam biztosan jó. Feltételezem Mondeo pumpát kaptam. Az egyik kérdésem pont az lenne, hogy tudja e valaki, hogy van e a két pumpa között különbség? Külsőre ugyanaz, csatlakozások ugyanazok, de vajon ugyanazt a nyomást is tudják? A rendszerben gyakorlatilag minden tömítés új, felújított a magasnyomású oldali cső, nem engedi a nyomást sehol vákuumpumpával ellenőrizve. Tényleg minden tömítés új, de a szervó továbbra is hangos és viszonylag kemény. Többszöri légtelenítés - szakszerűen vákuumpumpával - ellenére sem akar összeállni. Egyszerűen már nem tudok másra gyanakodni, mint , hogy ez az új Pumpa bizony nem tudja azt a nyomást ami a rendszernek kellene. Esetleg valakinek lenne valami ötlete, vagy ismerete azzal kapcsolatban, hogy a Mondeo Pumpa és az st 150 pumpa között van e különbség? Ez fontos lenne az esetleges következő alkatrész kiválasztása során is. Ha bárkinek bármilyen építő jellegű és/vagy segítő szándékú hozzászólása lenne, azt szívesen fogadnám.
Naplózva
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13918 Dátum:
2020.05.24 vasárnap, 00:01:59 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.05.17 vasárnap, 21:50:50
Röviden MAP szenzor az a MAP-T.
Vegyél bele NGK (NTK) szenzort, de a Bosch is jó. De miért is? Miből gondolod, hogy rossz? Elég ritkán megy tönkre....
Nem tudom, hogy konkrétan annak van e gondja, de visszaolvastam itt a fórumon és volt akinek ugyan olyan problémája volt a MAP szenzor tisztítása után mint nekem van már egy ideje. Arról van szó, hogy hidegen indítva a motort az alapjáratot ugye egy ideig magasabban tartja és szépen lassan visszaengedi. Ezzel nincs is gond, ez ha jól tudom rendben működő alapjárati motort jelent. Viszont miután már viszonylag melegebb a motor, néha állóra fékezésénél szinte lefulladásig leejti a fordulatot aztán a lefulladás határán gyorsan ad neki egy kis "gázfröccsöt". Ezt csinálta az eredeti Ford használt alapjárati motorral is és próba képpen vettem egy teljesen új utángyártott ERA alapjárati motort, de ezzel sem történt változás. A MAP szenzort mi is tisztítottuk korábban, és ahogy írtam volt egy hozzászóló itt akinek ugyan ilyen tünetei lettek a szenzor tisztítása után, ezért gondoltam hogy vennék bele egy Bosch MAP szenzort, hátha.... Egyébként a fojtószelep ház is pucolva lett természetesen és a PCV csövem is új. Vákuum csöveket is végig vizslattam, de nem láttam repedést. Tapasztalatom alapján akksi saru levétele és visszarakása után egyébként egy ideig nem produkálja ezt a fordulatszám leejtést, jó pár nap és/vagy km megtétele után egyszer csak elkezdi és utána már csak megint az akksi saru levétele segít egy ideig.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13919 Dátum:
2020.05.24 vasárnap, 12:16:31 »
Idézetet írta: Peti06 - 2020.05.24 vasárnap, 00:01:59
Nem tudom, hogy konkrétan annak van e gondja, de visszaolvastam itt a fórumon és volt akinek ugyan olyan problémája volt a MAP szenzor tisztítása után mint nekem van már egy ideje. Arról van szó, hogy hidegen indítva a motort az alapjáratot ugye egy ideig magasabban tartja és szépen lassan visszaengedi. Ezzel nincs is gond, ez ha jól tudom rendben működő alapjárati motort jelent. Viszont miután már viszonylag melegebb a motor, néha állóra fékezésénél szinte lefulladásig leejti a fordulatot aztán a lefulladás határán gyorsan ad neki egy kis "gázfröccsöt". Ezt csinálta az eredeti Ford használt alapjárati motorral is és próba képpen vettem egy teljesen új utángyártott ERA alapjárati motort, de ezzel sem történt változás. A MAP szenzort mi is tisztítottuk korábban, és ahogy írtam volt egy hozzászóló itt akinek ugyan ilyen tünetei lettek a szenzor tisztítása után, ezért gondoltam hogy vennék bele egy Bosch MAP szenzort, hátha.... Egyébként a fojtószelep ház is pucolva lett természetesen és a PCV csövem is új. Vákuum csöveket is végig vizslattam, de nem láttam repedést. Tapasztalatom alapján akksi saru levétele és visszarakása után egyébként egy ideig nem produkálja ezt a fordulatszám leejtést, jó pár nap és/vagy km megtétele után egyszer csak elkezdi és utána már csak megint az akksi saru levétele segít egy ideig.
Milyen évjáratú az autód?
Akku saru levétel után a PCM újratanulja az alapjárati szabályzó szelep helyzetet, állást.
Ha csak ki- beraksz egy másikat, az nem feltétlenül lesz jó egyből.
Melegen nem az alapjárati szabályzó szelep állítja/tartja az alapjáratot!
Amúgy amíg van járműsebesség, alapjárati fordulatszám felett kell maradnia a fordulatnak és megállás után ejti vissza alapra. Ezt így csinálja?
A jelenséget nem okozza MAP szenzor, de nem is koszolódik el.
Az írásod alapján meg pláne felesleges is.
"A MAP szenzort mi is tisztítottuk korábban, és ahogy írtam volt egy hozzászóló itt akinek
ugyan ilyen tünetei lettek a szenzor tisztítása után, ezért gondoltam hogy vennék bele egy Bosch MAP szenzort
"
A PCV szeleped is jó?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13920 Dátum:
2020.05.24 vasárnap, 12:43:42 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.05.24 vasárnap, 12:16:31
A PCV szeleped is jó?
Azt hogy lehet ellenőrizni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13921 Dátum:
2020.05.24 vasárnap, 13:03:08 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.05.24 vasárnap, 12:43:42
Azt hogy lehet ellenőrizni?
Ki kell venni, megnézni működik-e rendesen.
(szívósor leszerelése után)
Tudod mi az a szelep, mi a feladata, hogyan működik, miből áll?
Ha igen, akkor nem értem a kérdést.
Ha nem, ne piszkáld.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.05.24 vasárnap, 13:05:02 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13922 Dátum:
2020.05.24 vasárnap, 16:52:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.05.24 vasárnap, 12:16:31
Milyen évjáratú az autód?
Akku saru levétel után a PCM újratanulja az alapjárati szabályzó szelep helyzetet, állást.
Ha csak ki- beraksz egy másikat, az nem feltétlenül lesz jó egyből.
Melegen nem az alapjárati szabályzó szelep állítja/tartja az alapjáratot!
Amúgy amíg van járműsebesség, alapjárati fordulatszám felett kell maradnia a fordulatnak és megállás után ejti vissza alapra. Ezt így csinálja?
A jelenséget nem okozza MAP szenzor, de nem is koszolódik el.
Az írásod alapján meg pláne felesleges is.
"A MAP szenzort mi is tisztítottuk korábban, és ahogy írtam volt egy hozzászóló itt akinek
ugyan ilyen tünetei lettek a szenzor tisztítása után, ezért gondoltam hogy vennék bele egy Bosch MAP szenzort
"
A PCV szeleped is jó?
Az autó 2004 év végi évjáratú.
"
Amúgy amíg van járműsebesség, alapjárati fordulatszám felett kell maradnia a fordulatnak és megállás után ejti vissza alapra. Ezt így csinálja?
"
Igen, pontosan így. Tehát amíg megy az autó vagy akár csak gurul egy kicsit is, addig fent tartja olyan 1000 környékén a fordulatot, aztán mikor állóra fékezem az autót csak akkor ejti le sokszor fulladásig az alapjáratot. Meg amikor parkolásnál teljesen kitekerem a kormányt akkor is lebicsaklik a fordulatszám fulladás körülire egy pillanatra. PCV szelep helyes működését sajnos nem tudom, az nem lett ellenőrizve.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13923 Dátum:
2020.05.25 hétfő, 11:55:58 »
Idézetet írta: Peti06 - 2020.05.24 vasárnap, 16:52:09
Az autó 2004 év végi évjáratú.
"
Amúgy amíg van járműsebesség, alapjárati fordulatszám felett kell maradnia a fordulatnak és megállás után ejti vissza alapra. Ezt így csinálja?
"
Igen, pontosan így. Tehát amíg megy az autó vagy akár csak gurul egy kicsit is, addig fent tartja olyan 1000 környékén a fordulatot, aztán mikor állóra fékezem az autót csak akkor ejti le sokszor fulladásig az alapjáratot. Meg amikor parkolásnál teljesen kitekerem a kormányt akkor is lebicsaklik a fordulatszám fulladás körülire egy pillanatra. PCV szelep helyes működését sajnos nem tudom, az nem lett ellenőrizve.
Egyébként azzal, hogy a jármű mozgása közben rendben fent tartja a fordulatot és csak megállás utána ejti vissza, azt miért kérdezted? Ezzel esetleg ki lehet valamit szűrni?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13924 Dátum:
2020.05.25 hétfő, 22:44:08 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.05.24 vasárnap, 12:16:31
Milyen évjáratú az autód?
Akku saru levétel után a PCM újratanulja az alapjárati szabályzó szelep helyzetet, állást.
Ha csak ki- beraksz egy másikat, az nem feltétlenül lesz jó egyből.
Melegen nem az alapjárati szabályzó szelep állítja/tartja az alapjáratot!
Amúgy amíg van járműsebesség, alapjárati fordulatszám felett kell maradnia a fordulatnak és megállás után ejti vissza alapra. Ezt így csinálja?
A jelenséget nem okozza MAP szenzor, de nem is koszolódik el.
Az írásod alapján meg pláne felesleges is.
"A MAP szenzort mi is tisztítottuk korábban, és ahogy írtam volt egy hozzászóló itt akinek
ugyan ilyen tünetei lettek a szenzor tisztítása után, ezért gondoltam hogy vennék bele egy Bosch MAP szenzort
"
A PCV szeleped is jó?
Nekem speciel nem mindig tartja megemelt fordulaton üresben gurulva és még nem jöttem rá hogy ez miért van mert hol van emelt alapjárat hol meg nincs!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13925 Dátum:
2020.05.25 hétfő, 22:50:29 »
Idézetet írta: Peti06 - 2020.05.17 vasárnap, 18:59:31
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy ha T-Map szenzort szeretnék venni, akkor a Bosch teljesen megfelelő hozzá minőségben, vagy csak a gyári ajánlott ebből az alkatrészből? Azért kérdezem, mert a gyári konkrétan 3x annyiba kerül mint a Bosch. És még egy kérdés: márkakereskedésben csak gyárit tudnak adni, tehát Bosch-ra ne is kérdezzek ott ugye?
Szia!
Nem érdemes a gyárit megvenni mert azt is ugyanúgy a Bosch gyártja csak más felirat van rászitázva:
http://keptarhely.eu/view.php?file=20200525v01sgofzd.jpeg
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13926 Dátum:
2020.05.26 kedd, 06:39:25 »
Idézetet írta: Peti06 - 2020.05.25 hétfő, 11:55:58
Egyébként azzal, hogy a jármű mozgása közben rendben fent tartja a fordulatot és csak megállás utána ejti vissza, azt miért kérdezted? Ezzel esetleg ki lehet valamit szűrni?
Kis kommunikációs hézag van kettőtök között úgy érzem. Nem az a lényeg, hogy visszaejti e a fordulatot vagy sem. Az teljesen normális, hogy leejti, a lényeg az, hogy AMIKOR leejti, akkor ez annyira drasztikus, hogy le akar fulladni a motor. Ez a nem ok. Nekem volt ilyen régen de az az igazság nem emlékszem rá biztosan mi volt a megoldás. Amikor még nem volt kibelezve a szívósor, akkor a pillangó mozgatórúdja állandóan lepattant a gömbcsuklóról és olyankor idiótán viselkedett a kocsi. Lehet, hogy ez volt, de lehet, hogy valami mást piszmogtam rajta ami megoldotta. Azért less rá. Egy biztos, se t-mapot, se alapjárati szelepet nem cseréltem soha.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.05.26 kedd, 08:40:57 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13927 Dátum:
2020.05.27 szerda, 16:32:02 »
Idézetet írta: Bleky - 2020.05.26 kedd, 06:39:25
Kis kommunikációs hézag van kettőtök között úgy érzem. Nem az a lényeg, hogy visszaejti e a fordulatot vagy sem. Az teljesen normális, hogy leejti, a lényeg az, hogy AMIKOR leejti, akkor ez annyira drasztikus, hogy le akar fulladni a motor. Ez a nem ok. Nekem volt ilyen régen de az az igazság nem emlékszem rá biztosan mi volt a megoldás. Amikor még nem volt kibelezve a szívósor, akkor a pillangó mozgatórúdja állandóan lepattant a gömbcsuklóról és olyankor idiótán viselkedett a kocsi. Lehet, hogy ez volt, de lehet, hogy valami mást piszmogtam rajta ami megoldotta. Azért less rá. Egy biztos, se t-mapot, se alapjárati szelepet nem cseréltem soha.
Köszi a tippet. Megnéztem, de nekem nincs kipattanva a rúd a csuklóról, tehát más lesz a ludas. Egyébként a "benzines" topikot folyamatosan figyelemmel kísérem, és azt láttam korábban is, hogy az elmúlt hónapokban többen is kísértetiesen hasonló gonddal küzdöttek, de senki nem jött vissza megírni, hogy sikerült e megoldani a problémát vagy csak nekem kerülte el a figyelmemet.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13928 Dátum:
2020.05.27 szerda, 22:52:08 »
Idézetet írta: Peti06 - 2020.05.27 szerda, 16:32:02
Köszi a tippet. Megnéztem, de nekem nincs kipattanva a rúd a csuklóról, tehát más lesz a ludas. Egyébként a "benzines" topikot folyamatosan figyelemmel kísérem, és azt láttam korábban is, hogy az elmúlt hónapokban többen is kísértetiesen hasonló gonddal küzdöttek, de senki nem jött vissza megírni, hogy sikerült e megoldani a problémát vagy csak nekem kerülte el a figyelmemet.
Hát igen, Szívesen megírnám én is ha tudnám mitől múlt el pontosan. Annyit tudok megírni, hogy leírom miket cseréltem/tisztítottam én eddig a motortérben aminek köze lehet a működéshez:
szívósor belezés, triumvirátus csere, generátor csere, fojtószelep egr és alapjárati motor tisztítás.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13929 Dátum:
2020.05.29 péntek, 13:02:58 »
Idézetet írta: Peti06 - 2020.05.27 szerda, 16:32:02
Köszi a tippet. Megnéztem, de nekem nincs kipattanva a rúd a csuklóról, tehát más lesz a ludas. Egyébként a "benzines" topikot folyamatosan figyelemmel kísérem, és azt láttam korábban is, hogy az elmúlt hónapokban többen is kísértetiesen hasonló gonddal küzdöttek, de senki nem jött vissza megírni, hogy sikerült e megoldani a problémát vagy csak nekem kerülte el a figyelmemet.
Nekem is voltak ilyen hibák, és emlékezetem szerint le is írtam, miket csináltunk. Fojtószelep tisztítás, MAP szenzor tisztítás, fojtószelep-jeladó ellenőrzés, gyertyák, trafó, gyújtókábel-ellenőrzés, szükség esetén csere. A legnagyobb javulást (persze ez egyik kedves topiktársunk segítsége után
) az alapjárati motor cseréje hozta nálam.
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
felixima
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13930 Dátum:
2020.05.29 péntek, 18:57:38 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Most vettem egy 2005-ös 1.8 benzines 125 lovas verdát, és hát 3 hengeres a kicsike, illetve teljesen olyan hogy pontos legyek. Jól tudom, hogy ez típushiba ennél a motornál? Első lépés a gyújtásrendszer cseréje? Gyertyákat kivettem, és (sajnos) őzbarnák. Ezek szerint szikra van?
Köszönöm előre is a segítségeteket.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13931 Dátum:
2020.05.29 péntek, 19:40:01 »
Idézetet írta: felixima - 2020.05.29 péntek, 18:57:38
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Most vettem egy 2005-ös 1.8 benzines 125 lovas verdát, és hát 3 hengeres a kicsike, illetve teljesen olyan hogy pontos legyek. Jól tudom, hogy ez típushiba ennél a motornál? Első lépés a gyújtásrendszer cseréje? Gyertyákat kivettem, és (sajnos) őzbarnák. Ezek szerint szikra van?
Köszönöm előre is a segítségeteket.
Nem tudod jól.Vagy minden autónál típushiba,ahol 1henger nem megy...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13932 Dátum:
2020.05.29 péntek, 22:54:02 »
Idézetet írta: felixima - 2020.05.29 péntek, 18:57:38
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Most vettem egy 2005-ös 1.8 benzines 125 lovas verdát, és hát 3 hengeres a kicsike, illetve teljesen olyan hogy pontos legyek. Jól tudom, hogy ez típushiba ennél a motornál? Első lépés a gyújtásrendszer cseréje? Gyertyákat kivettem, és (sajnos) őzbarnák. Ezek szerint szikra van?
Köszönöm előre is a segítségeteket.
Szia!
Ha jól láttam pécsi vagy ezért én rá tudok nézni és ha szeretnéd akkor tudok is neked segíteni akár az alkatrészekben akár a javításban ezért ha gondolod privátban írd meg a számod és holnap felhívak! Ja és üdv a klubban!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13933 Dátum:
2020.06.08 hétfő, 16:12:18 »
Sziasztok!
Szelepfedél (műanyag szelepfedél) tömítésnek a Victor Reinz féle tömítéssel nem nyúlok mellé? Eredetileg gyári Fordot szerettem volna, de a Reinz tömítéshez sokkal jobb áron jutnék most hozzá. Van rá esetleg tapasztalat, hogy után gyártott szelepfedél tömítéssel csak szívni fog az ember? Mondjuk ki tudja a gyári Fordnak eladott tömítésnek is ki a beszállítója, lehet pont Reinz az is.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.08 hétfő, 16:55:32 írta Peti06
»
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13934 Dátum:
2020.06.08 hétfő, 18:44:19 »
Idézetet írta: Peti06 - 2020.06.08 hétfő, 16:12:18
Sziasztok!
Szelepfedél (műanyag szelepfedél) tömítésnek a Victor Reinz féle tömítéssel nem nyúlok mellé? Eredetileg gyári Fordot szerettem volna, de a Reinz tömítéshez sokkal jobb áron jutnék most hozzá. Van rá esetleg tapasztalat, hogy után gyártott szelepfedél tömítéssel csak szívni fog az ember? Mondjuk ki tudja a gyári Fordnak eladott tömítésnek is ki a beszállítója, lehet pont Reinz az is.
Én is Reinz-ra cseréltem, nincs vele semmi gond. Nagy eséllyel a gyári is Reinz vagy Elring. Mindegy mit veszel bele csak gagyi ne legyen. 3 fontos dologra figyelj, 1) rendesen tisztísd meg a felületeket 2) a vezérműfedél és a motorblokk találkozásánál kellhet egy pötty tömítés 3) A csavarokat megfelelő sorrendben húzd meg. Hajrá
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.09 kedd, 06:11:33 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13935 Dátum:
2020.06.09 kedd, 20:54:34 »
Idézetet írta: Bleky - 2020.06.08 hétfő, 18:44:19
Én is Reinz-ra cseréltem, nincs vele semmi gond. Nagy eséllyel a gyári is Reinz vagy Elring. Mindegy mit veszel bele csak gagyi ne legyen. 3 fontos dologra figyelj, 1) rendesen tisztísd meg a felületeket 2) a vezérműfedél és a motorblokk találkozásánál kellhet egy pötty tömítés 3) A csavarokat megfelelő sorrendben húzd meg. Hajrá
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Tuklasz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13936 Dátum:
2020.06.10 szerda, 22:21:47 »
Sziasztok!
Decemberben lettem tulajdonosa egy 2001 1.8 benzin 125le mondeonak,amiben motort cseréltünk mert motorhibásan vettem,Eddig semmi probléma nem volt,most hogy melegebb idő van,azt vettem észre hogy városi közlekedésben,hogy ha leállítom a kocsit elkezdi nyomni kifele a kiegyenlítő tartálynál a hűtőfolyadékot,itthon beindítottam a kiegyelítő tartály minimum jelzése alatt volt a szint,minden oké,vízhőfok mutató beáll középre,fűtés van,és egyszer megindul a vízszint felfele a kiegyenlítő tartályban,nyomás nincs a rendszerben minden cső puha,fordulatra egy minimálisan csökken a szint,de ha visszaáll alapjáratra ismét emelkedik a szint,leállítás után kb 3-5perc mulva
a vízszint ismét visszaáll a kezdő szintre ,ventilátor nem kapcsol,a vízhőfok mutató középről nem mozdul!Kérdesem lenne hogy szerintetek vízkavaró baj leszvagy termosztát?A ventilátornak mikor kellene elindulnia?A vízhőfok mutató hogy áll mikor kapcsol a ventilátor?Biztosíték jó relék is,ventilátor is(relén keresztül tesztelve mind a két fokozat megy).Kicsit hosszúra sikeredett de remélem érthető voltam,válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo Mk III 2001 1.8 16v 125Le
Ford Escort MK VI 1993 1.8 16V 105LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13937 Dátum:
2020.06.11 csütörtök, 08:12:23 »
Idézetet írta: Tuklasz - 2020.06.10 szerda, 22:21:47
Sziasztok!
Decemberben lettem tulajdonosa egy 2001 1.8 benzin 125le mondeonak,amiben motort cseréltünk mert motorhibásan vettem,Eddig semmi probléma nem volt,most hogy melegebb idő van,azt vettem észre hogy városi közlekedésben,hogy ha leállítom a kocsit elkezdi nyomni kifele a kiegyenlítő tartálynál a hűtőfolyadékot,itthon beindítottam a kiegyelítő tartály minimum jelzése alatt volt a szint,minden oké,vízhőfok mutató beáll középre,fűtés van,és egyszer megindul a vízszint felfele a kiegyenlítő tartályban,nyomás nincs a rendszerben minden cső puha,fordulatra egy minimálisan csökken a szint,de ha visszaáll alapjáratra ismét emelkedik a szint,leállítás után kb 3-5perc mulva
a vízszint ismét visszaáll a kezdő szintre ,ventilátor nem kapcsol,a vízhőfok mutató középről nem mozdul!Kérdesem lenne hogy szerintetek vízkavaró baj leszvagy termosztát?A ventilátornak mikor kellene elindulnia?A vízhőfok mutató hogy áll mikor kapcsol a ventilátor?Biztosíték jó relék is,ventilátor is(relén keresztül tesztelve mind a két fokozat megy).Kicsit hosszúra sikeredett de remélem érthető voltam,válaszokat előre is köszönöm!
Gyanús, hogy vagy a kiegyenlítő tartály repedt, és elengedi a nyomást, vagy a kupakja engedi.
A mutató teljesen haszontalan, 50-115°C középen áll. Célműszerrel kell nézni.
Naplózva
Tuklasz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13938 Dátum:
2020.06.11 csütörtök, 14:04:22 »
Idézetet írta: tpmportal - 2020.06.11 csütörtök, 08:12:23
Gyanús, hogy vagy a kiegyenlítő tartály repedt, és elengedi a nyomást, vagy a kupakja engedi.
A mutató teljesen haszontalan, 50-115°C középen áll. Célműszerrel kell nézni.
Köszi délután kiszedem és nyomáspróbázom!
Naplózva
Ford Mondeo Mk III 2001 1.8 16v 125Le
Ford Escort MK VI 1993 1.8 16V 105LE
Tuklasz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13939 Dátum:
2020.06.11 csütörtök, 21:28:32 »
Idézetet írta: Tuklasz - 2020.06.11 csütörtök, 14:04:22
Köszi délután kiszedem és nyomáspróbázom!
Ezer hála és köszönet tényleg az volt a ludas,kicseréltem és láss csodát minden oké,ventilátor is indul!
Naplózva
Ford Mondeo Mk III 2001 1.8 16v 125Le
Ford Escort MK VI 1993 1.8 16V 105LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13940 Dátum:
2020.06.11 csütörtök, 21:54:53 »
Idézetet írta: Tuklasz - 2020.06.11 csütörtök, 21:28:32
Ezer hála és köszönet tényleg az volt a ludas,kicseréltem és láss csodát minden oké,ventilátor is indul!
Naplózva
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13941 Dátum:
2020.06.13 szombat, 13:56:34 »
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a trafót lefogató hátsó 2 csavarjához egy lemezzel rögzített kis elektromos "kütyü" mi célt szolgál?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13942 Dátum:
2020.06.13 szombat, 14:20:05 »
Idézetet írta: Peti06 - 2020.06.13 szombat, 13:56:34
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a trafót lefogató hátsó 2 csavarjához egy lemezzel rögzített kis elektromos "kütyü" mi célt szolgál?
Zavarszűrő kondenzátor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13943 Dátum:
2020.06.13 szombat, 14:22:04 »
Idézetet írta: Peti06 - 2020.06.13 szombat, 13:56:34
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a trafót lefogató hátsó 2 csavarjához egy lemezzel rögzített kis elektromos "kütyü" mi célt szolgál?
Erről tudnál képet betenni? Én nem találkoztam ott semmivel.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13944 Dátum:
2020.06.13 szombat, 14:57:32 »
https://imgshare.io/image/N2lMrZ
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.06.13 szombat, 14:22:04
Erről tudnál képet betenni? Én nem találkoztam ott semmivel.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13945 Dátum:
2020.06.13 szombat, 15:37:28 »
Idézetet írta: Bleky - 2020.06.13 szombat, 14:57:32
https://imgshare.io/image/N2lMrZ
Köszi.
Na nekem ilyen nincs rajta. Az baj? Érdemes beszerezni? (ha egyáltalán lehet ilyet külön venni)
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13946 Dátum:
2020.06.13 szombat, 16:42:51 »
Fogalmam sincs. Hátha GSR elmondja miért nincs neked. Nekem mindenesetre ott van. Biztos az én autómban sok zavart kell szűrni
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.06.13 szombat, 15:37:28
Köszi.
Na nekem ilyen nincs rajta. Az baj? Érdemes beszerezni? (ha egyáltalán lehet ilyet külön venni)
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.13 szombat, 18:09:45 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13947 Dátum:
2020.06.13 szombat, 21:49:20 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.06.13 szombat, 14:20:05
Zavarszűrő kondenzátor.
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13948 Dátum:
2020.06.13 szombat, 21:52:05 »
Válasz
Köszi.
Na nekem ilyen nincs rajta. Az baj? Érdemes beszerezni? (ha egyáltalán lehet ilyet külön venni)
Csatlakozó sem lóg neked ott a levegőben? Mert ugye erre megy egy csatlakozó is
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
kisgeee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13949 Dátum:
2020.06.15 hétfő, 10:48:18 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.06.13 szombat, 15:37:28
Köszi.
Na nekem ilyen nincs rajta. Az baj? Érdemes beszerezni? (ha egyáltalán lehet ilyet külön venni)
Nekem felcserélték a motorburkolat tartóit annó..., így nem tudták visszarakni a helyére csak máshova. Ez okozhat problémát, hogy nem a trafóra van fogatva?
Naplózva
Oldalak:
1
...
272
273
274
275
276
277
278
[
279
]
280
281
282
283
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ