Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:57:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661962 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #650 Dátum: 2010.04.17 szombat, 16:13:50 »

Az előző oldalon (a vége felé) belinkeltem a képét és azt is, hogy hol található.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.600

Alftól kérdezném: Ha hibakódot dob ki, akkor már a tisztítás nem játszik? Muszály cserélni?
szerintem igen-muszály.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kárász-Lady
Vendég
« Új hozzászólás #651 Dátum: 2010.04.17 szombat, 17:53:32 »

szerintem igen-muszály.

és ha ma fogta magát és eltünt a hibakód magától?ráadásul már korábban is csinált ilyet mondjuk volt mikor tankolás után induláskor már nem világított.
ma délelőtt voltunk vele egy olyan 20-25km -es városjárásban-akkor még világított.aztán most délután megint mentem vele,és indítás után már nem jelzett a motorhiba.Esetleg lehet hogy levan koszolódva?lehet tisztítani valahogy?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #652 Dátum: 2010.04.17 szombat, 19:19:20 »

és ha ma fogta magát és eltünt a hibakód magától?ráadásul már korábban is csinált ilyet mondjuk volt mikor tankolás után induláskor már nem világított.
ma délelőtt voltunk vele egy olyan 20-25km -es városjárásban-akkor még világított.aztán most délután megint mentem vele,és indítás után már nem jelzett a motorhiba.Esetleg lehet hogy levan koszolódva?lehet tisztítani valahogy?
inkább valszeg nem zár tökéletesen a szeleptányárja a szelepüléken.Én asszem a benyásokét nem lehet szétszedni teljesen.Kipucolhatjátok,csak bosszantó tud lenni amikor hektikusan ismét előjön ez a hiba.Mondjuk 7pénzért nem sok,ha én lennék ebben a helyzetben,1et biztosan betartalékolnék..... Roll Eyes
De tesztelheted is.Megpróbálod kipucolni és figyeled,hogy újra bedobja-e a türülközőt.... Wink wave   és csak utána cseréled.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #653 Dátum: 2010.04.17 szombat, 21:16:44 »

ma megprobáltam leszerelni az EGR szelepet, gondoltam kipucolom. már a csati gyanús volt, hogy szigszalaggal van körbetekerve, hogy ne essen ki. amikor letekertem róla rájöttem, hogy nem is volt rádugva, ráadásul belülről a csatiban is volt egy darab szigszalag, hogy nehogy érintkezzenek az érintkezők. vagyis nem csak, hogy le lett ragasztva a kilóméterórában a motorhiba izzó, még az egr szelep se volt csatlakoztatva. na most én rádugtam. nem tom mekkora baj lehet ebből? a szelepet végülis nem sikerült leszerelnem mivel a csövet nem sikerült róla lehúznom, na meg folyt a hűtőfolyadék keményen. inkább szakemberre bízom a dolgot (pl. Vik).
Valaki tudja mekkora bajom lehet abból, hogy visszadugtam a csatit?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Kárász-Lady
Vendég
« Új hozzászólás #654 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 01:25:56 »

ma megprobáltam leszerelni az EGR szelepet, gondoltam kipucolom. már a csati gyanús volt, hogy szigszalaggal van körbetekerve, hogy ne essen ki. amikor letekertem róla rájöttem, hogy nem is volt rádugva, ráadásul belülről a csatiban is volt egy darab szigszalag, hogy nehogy érintkezzenek az érintkezők. vagyis nem csak, hogy le lett ragasztva a kilóméterórában a motorhiba izzó, még az egr szelep se volt csatlakoztatva. na most én rádugtam. nem tom mekkora baj lehet ebből? a szelepet végülis nem sikerült leszerelnem mivel a csövet nem sikerült róla lehúznom, na meg folyt a hűtőfolyadék keményen. inkább szakemberre bízom a dolgot (pl. Vik).
Valaki tudja mekkora bajom lehet abból, hogy visszadugtam a csatit?


készülni kellett volna valamivel amivel be tudod dugni Smiley *** dolog mikor folyik mindenfelé a lé...
megvárom hogy mire jutsz vele...kíváncsi vagyok.
igen én is láttam hogy elég macerás helyen van a szelep-sok mindent el kell előtte távolítani az útból...és még úgyis kicsi a hely!! Lips Sealed
Naplózva
Nebom
Vendég
« Új hozzászólás #655 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 02:59:22 »

ma megprobáltam leszerelni az EGR szelepet, gondoltam kipucolom. már a csati gyanús volt, hogy szigszalaggal van körbetekerve, hogy ne essen ki. amikor letekertem róla rájöttem, hogy nem is volt rádugva, ráadásul belülről a csatiban is volt egy darab szigszalag, hogy nehogy érintkezzenek az érintkezők. vagyis nem csak, hogy le lett ragasztva a kilóméterórában a motorhiba izzó, még az egr szelep se volt csatlakoztatva. na most én rádugtam. nem tom mekkora baj lehet ebből? a szelepet végülis nem sikerült leszerelnem mivel a csövet nem sikerült róla lehúznom, na meg folyt a hűtőfolyadék keményen. inkább szakemberre bízom a dolgot (pl. Vik).
Valaki tudja mekkora bajom lehet abból, hogy visszadugtam a csatit?


Szerintem a levegore figyelj a rendszerben, nekem nem dolgozta ki..   Elég - os hetem lett miatta.  falbav
És igen, a benyások szelepét nem lehet szétszedni. Sprayvel lehet pucolni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #656 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 11:50:07 »

Vesztek mindketten Motorcraft-tól egy másikat...... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 18:03:07 »

na ezek után legyen okos az ember. tegnap visszadugtam a csatit az egr szelepre és ma beletoltam a kocsiba 300km-t. első észrevétel, hogy most nem rángatott az autó 1800 fordulat környékén. a fogyasztása 7.8 l/100km a fedkomp szerint. azt, hogy van e hiba azt nem tudom mivel még nem volt időm szétszedni a kilóméterórát, hogy leszedjem a szigszalagot a hibajelző izzóról. nem tom mennyire bonyolult szétszedni...
ezek után nem is tudom kell e nekem egr szelepet cserélni...
 falbav
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Kárász-Lady
Vendég
« Új hozzászólás #658 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 18:59:26 »

Szerintem a levegore figyelj a rendszerben, nekem nem dolgozta ki..   Elég - os hetem lett miatta.  falbav
És igen, a benyások szelepét nem lehet szétszedni. Sprayvel lehet pucolni.

Mien spray-vel?-és hogy?-hova kell fújni? Smiley
Naplózva
Nebom
Vendég
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 19:13:05 »

na ezek után legyen okos az ember. tegnap visszadugtam a csatit az egr szelepre és ma beletoltam a kocsiba 300km-t. első észrevétel, hogy most nem rángatott az autó 1800 fordulat környékén. a fogyasztása 7.8 l/100km a fedkomp szerint. azt, hogy van e hiba azt nem tudom mivel még nem volt időm szétszedni a kilóméterórát, hogy leszedjem a szigszalagot a hibajelző izzóról. nem tom mennyire bonyolult szétszedni...
ezek után nem is tudom kell e nekem egr szelepet cserélni...
 falbav

Nekem le van dugózva és nem világít a check engine.
Attol lehet van hibakódom.

Muszerekhez elég hosszadalmas hozzájutni elsore.
Ha érdekel írj egy pm-et, és a csavarok helyét leírom.
Ha nem túl surgos, képet is csinálok, mert nekem is szét kell szedni megint ha lesz folos idom.
Anyi hogy nekem a másik oldalon van minden, de tukorképe.  nyes
Naplózva
Nebom
Vendég
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 19:30:26 »

Mien spray-vel?-és hogy?-hova kell fújni? Smiley

Ha lent van a szelep akkor lehet a belsejét. Végulis csak mosod vele.
Nem tudom használ e, az enyém nem volt rossz, csak fekete. Neked a szeleped is lehet halott.
 Otthon nem tudom mik vannak, én egy fuel injection intake & carb cleaner spreyvel csináltam. Az a lényeg, ne képezzen semmi feluletet, és párologjon el.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 19:32:00 »

Ha lent van a szelep akkor lehet a belsejét. Végulis csak mosod vele.
Nem tudom használ e, az enyém nem volt rossz, csak fekete. Neked a szeleped is lehet halott.
 Otthon nem tudom mik vannak, én egy fuel injection intake & carb cleaner spreyvel csináltam. Az a lényeg, ne képezzen semmi feluletet, és párologjon el.

féktisztító?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nebom
Vendég
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 19:39:32 »

féktisztító?

Én itt nézem pár tipust, azokra volt írva hogy védelmet ad a fémnek meg blabla, nem mertem megvenni. Nem tudom mit takar pontosan. Elvileg jó, mert az is csak tisztít.
Az eladó mondta hogy vigyek karbi pucolót az EGRhez. Szerintem a boltos segít ott is.
Naplózva
zee
Vendég
« Új hozzászólás #663 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 20:37:17 »

Sziasztok

Túl vagyok a szívósor "belezésen" !!!  wave
Ezután még ha fizetnének se csinálnám meg másnak,iszonyat macera lebontani a szívósort!  gun
A lényeg a hosszbordás szíj felőli végén kemény 1,5cm-es lógása/játéka volt a tengelynek,baromira ki volt kopva minden.
Dugózás után gyönyörű alapjárat,semmi csörömpölés,kicsit nyomatékosabb (szerintem  smile) alacsony fordulaton!!

üdv
Naplózva
mondeo2001
Vendég
« Új hozzászólás #664 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 09:34:41 »

Sziasztok!!

Lenne egy kérdésem elkezdett zörögni a szívósorom mit tegyek vele csak csere a megoldás vagy esetleg van valami olcsóbb is??                                       
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 09:42:44 »

na ezek után legyen okos az ember. tegnap visszadugtam a csatit az egr szelepre és ma beletoltam a kocsiba 300km-t. első észrevétel, hogy most nem rángatott az autó 1800 fordulat környékén. a fogyasztása 7.8 l/100km a fedkomp szerint. azt, hogy van e hiba azt nem tudom mivel még nem volt időm szétszedni a kilóméterórát, hogy leszedjem a szigszalagot a hibajelző izzóról. nem tom mennyire bonyolult szétszedni...
ezek után nem is tudom kell e nekem egr szelepet cserélni...
 falbav

Lehet nekem is az EGR szelep hibája okozza a rángatást?

Viszont én nem biztos, hogy megtaláltam magát a szelepet :-(.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #666 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 09:51:04 »

Sziasztok!!

Lenne egy kérdésem elkezdett zörögni a szívósorom mit tegyek vele csak csere a megoldás vagy esetleg van valami olcsóbb is??                                       
az előző hsz erről ír..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeo2001
Vendég
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 10:24:22 »

Köszi!!Megtaláltam a szívósoros hsz elolvastam még az lenne a kérdésem hogy a lapátokat nem lehet benne megszüntetni (kiherélni)?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #668 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 11:06:34 »

Köszi!!Megtaláltam a szívósoros hsz elolvastam még az lenne a kérdésem hogy a lapátokat nem lehet benne megszüntetni (kiherélni)?

de.Arról szól az egész.Kibelez-ledugóz-örvendez. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeo2001
Vendég
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 11:22:35 »

Akkor átnézem!!Esetleg valakinek fotók vannak róla??De köszi nagyon hétvégén nekiesek a segítségét!!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #670 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 12:23:28 »

az imént beszéltem Vik-el, elmondása szerint még ha kuka is az egr szelep akkor se vennék észre semmi különöset az autón, esetleg azt a pici rángatást amit korábban észleltem amíg nem is volt a csati rajta a szelepen. holnapra megbeszéltük, hogy lebontjuk a kilóméterórat és leszedjük a szigszalagot a check engine izzóról, meg megnézzük van e hibakód a fedkompban. ha nincs akkor hajrá, lehet semmi baja a szelepnek...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 12:58:10 »

az imént beszéltem Vik-el, elmondása szerint még ha kuka is az egr szelep akkor se vennék észre semmi különöset az autón, esetleg azt a pici rángatást amit korábban észleltem amíg nem is volt a csati rajta a szelepen. holnapra megbeszéltük, hogy lebontjuk a kilóméterórat és leszedjük a szigszalagot a check engine izzóról, meg megnézzük van e hibakód a fedkompban. ha nincs akkor hajrá, lehet semmi baja a szelepnek...


Ha hibás az egr szelep, akkor mindenképpen van check engine lámpa? Illetve ha konkrétan nekem nem világít, akkor rendben lehet az egr?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #672 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 19:17:17 »

Ha lent van a szelep akkor lehet a belsejét. Végulis csak mosod vele.
Nem tudom használ e, az enyém nem volt rossz, csak fekete. Neked a szeleped is lehet halott.
 Otthon nem tudom mik vannak, én egy fuel injection intake & carb cleaner spreyvel csináltam. Az a lényeg, ne képezzen semmi feluletet, és párologjon el.


Én a Totalcar Autódoktor rovatában olvastam régebben, hogy az EGR szelep tisztítására nitrohigítót ajánlottak.
Beáztatás 1-2 órára (szigorúan az elektronika alatt), majd a hozzáférhető helyeken ecsettel tísztítani.
Száradás után a mozgó részeknek WD-40-et adni.

Nem tudom jó-e, illetve a nitro higító maradéktalanul elpárolog-e, de ott ezt írták.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #673 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 19:34:58 »

Én a Totalcar Autódoktor rovatában olvastam régebben, hogy az EGR szelep tisztítására nitrohigítót ajánlottak.
Beáztatás 1-2 órára (szigorúan az elektronika alatt), majd a hozzáférhető helyeken ecsettel tísztítani.
Száradás után a mozgó részeknek WD-40-et adni.

Nem tudom jó-e, illetve a nitro higító maradéktalanul elpárolog-e, de ott ezt írták.
ott az "autodoktor" írt már elég nagy hülyeségeket is. én hétvégén TDDI-n egr tisztításhoz benzint és féktisztítót használtam + kapott egy dugót. szívósort is ugyan olyan anyagokkal. kirakod 10 percre a napra a benzin tuti elpárolog.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2010.04.20 kedd, 16:37:34 »

Nem tudom, hogy jó helyre írok, de remélem, hogy igen.
Van nekem egy 1.8i motoros Mk3-asom, és az lenne a problémám, hogy szerintem nagyon sokat eszik…
Városban alap a 10-10.5L, klímával ez 11főlé is megy…
Az lenne a kérdésem, hogy másnak is hasonló a fogyasztása, vagy esetleg valami probléma van?
Nemrég volt cserélve benne a gyertyák, motorolaj, benzinszürű, olajszürű, de ez az állapot ugyanúgy megmaradt rinya

Bocsi, de nem eszik sokat. Talán ha visszább tekersz a fórumban, akkor megtalálod erről az értekezést. A dieseles kollegák persze szörnyülködnek ettől a fogyasztástól, de ez a súly/lóerő/motor kombináció, bizony ezt adja. Én akkor aggódtam, amikor 13L felett volt a fogyasztás. Akkor volt tisztitóanyag benne meg minden, azóta a Vik szervizeli az autót és szépen visszament 10-11L-re a városi fogyasztás. Szóbval teljesen jó, nincs az autónak baja. Viszont tartós és jó motorja van cserébe.

Üdv
Csaba
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #675 Dátum: 2010.04.21 szerda, 10:14:18 »

köszönöm a segitséget mindenkinek! kikötöttem a szívósort. 2db benzin szűrővel megoldottam. feltettem a kérdést a szakzerviznek,hogy minek az a 4db ventilátor a szívósorba? mire azt a választ kaptam,hogy legyen mi elromoljon... de nyugodjak meg mert mindenki ki pakolja.  eplus2  vágre megtaláltam az egr szelepet.nekem fekete a teteje. de ember legyen a talpán aki hozzáfér... Sad
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2010.04.21 szerda, 11:32:09 »

Bocsi, de nem eszik sokat. Talán ha visszább tekersz a fórumban, akkor megtalálod erről az értekezést. A dieseles kollegák persze szörnyülködnek ettől a fogyasztástól, de ez a súly/lóerő/motor kombináció, bizony ezt adja. Én akkor aggódtam, amikor 13L felett volt a fogyasztás. Akkor volt tisztitóanyag benne meg minden, azóta a Vik szervizeli az autót és szépen visszament 10-11L-re a városi fogyasztás. Szóbval teljesen jó, nincs az autónak baja. Viszont tartós és jó motorja van cserébe.

Üdv
Csaba
én ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy nekem a nem kimondott városi közlekedésben 8L a fogyi. Autópályán 140-nél klímával 7.8L
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.21 szerda, 11:33:58 írta mondejoooooo » Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #677 Dátum: 2010.04.21 szerda, 11:50:47 »

tegnap jártam Vik-nél. kb 10 perc alatt kiszedte a kilóméterórát és leszedte a szigszalagot a hibajező izzóról. hibakód törlés után teljes diag és semmi hibakód. azóta kb. 70km mentem le és még semmi hiba. remélhetőleg így is marad, és nem kell egr szelepet cserélnem egyenlőre...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2010.04.21 szerda, 12:01:24 »

én ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy nekem a nem kimondott városi közlekedésben 8L a fogyi. Autópályán 140-nél klímával 7.8L

Igen, pontosan azért, mert neked már 2.0 és nem a leggyengébb 1.8, mint nekünk. Nekem Budapesten ennyi a fogyasztásom, vidékre menet 9L-re lemegy és annó sokat pörögtem ezen, de kiderült, hogy ez ennél a motor típusnál sajna a normális.

üdv
Csaba
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #679 Dátum: 2010.04.21 szerda, 13:44:58 »

Igen, pontosan azért, mert neked már 2.0 és nem a leggyengébb 1.8, mint nekünk. Nekem Budapesten ennyi a fogyasztásom, vidékre menet 9L-re lemegy és annó sokat pörögtem ezen, de kiderült, hogy ez ennél a motor típusnál sajna a normális.

üdv
Csaba

ki gondolná, hogy az 1.8-as motor ennyivel többet fogyasztana...
végülis örülök, hogy nem az 1.8-as motor van az autómban.

üdv
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #680 Dátum: 2010.04.21 szerda, 13:53:56 »

ki gondolná, hogy az 1.8-as motor ennyivel többet fogyasztana...
végülis örülök, hogy nem az 1.8-as motor van az autómban.

üdv

egyik 19, a másik 1 híján 20...  szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2010.04.21 szerda, 14:00:14 »

egyik 19, a másik 1 híján 20...  szomoru1
nekem is volt erg hibakód 10 pénzért kiütötték,azóta 5ekm és semmi. szerintem úgy megy az 1.8 mint a rakéta. én már megtapasztaltam,hogy érdemes húzni az oroszlán bajszát,hogy harapjon. a fogyasztásról annyit hogy most 18-as kerekekkel még nem eszik 8l sem!!! városban
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #682 Dátum: 2010.04.21 szerda, 14:26:01 »

nekem is volt erg hibakód 10 pénzért kiütötték,azóta 5ekm és semmi. szerintem úgy megy az 1.8 mint a rakéta. én már megtapasztaltam,hogy érdemes húzni az oroszlán bajszát,hogy harapjon. a fogyasztásról annyit hogy most 18-as kerekekkel még nem eszik 8l sem!!! városban

örülök neki, hogy ha így érzel...

Ismerem jól a benzines motorokat is a fordban, és nem győztél meg...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #683 Dátum: 2010.04.21 szerda, 14:29:41 »

örülök neki, hogy ha így érzel...

Ismerem jól a benzines motorokat is a fordban, és nem győztél meg...
meg kell tanulni vezetni! szerintem az elég hogy a gyáriakban leírt gyorsulást 3 mp übereltem... Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #684 Dátum: 2010.04.21 szerda, 14:36:25 »

meg kell tanulni vezetni! szerintem az elég hogy a gyáriakban leírt gyorsulást 3 mp übereltem... Smiley
ja, és 240-es az utazósebessége...  wow1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #685 Dátum: 2010.04.21 szerda, 14:47:52 »

Ha hibás az egr szelep, akkor mindenképpen van check engine lámpa? Illetve ha konkrétan nekem nem világít, akkor rendben lehet az egr?

Vik nekem azt mondta, hogy pl. ha megjelenik a hibakód, kigyullad a hibajelző izzó és ha az elkövetkező 3 indításnál nem jelentkezik a hiba akkor kialszik. Azután ha megint megjelenik a hibakód akkor megint kigyullad....
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #686 Dátum: 2010.04.21 szerda, 14:51:31 »

ja, és 240-es az utazósebessége...  wow1
hát az biztos, hogy az én Mondim nem tud 3mp alatt 60-ig se felgyorsulni....
az F Astram ami ugyanúgy 2 literes motorral van ellátva de csak 136 pacival, az szerintem jobban gyorsul, és az is csak 8L körül fogyaszt
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2010.04.21 szerda, 15:45:18 »

ja, és 240-es az utazósebessége...  wow1
tavaly az autobahnon 235 ment neki
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #688 Dátum: 2010.04.21 szerda, 15:49:57 »

hát az biztos, hogy az én Mondim nem tud 3mp alatt 60-ig se felgyorsulni....
az F Astram ami ugyanúgy 2 literes motorral van ellátva de csak 136 pacival, az szerintem jobban gyorsul, és az is csak 8L körül fogyaszt
Hát én is vezettem benzines mondit és csak alátámasztani tudom, hogy messze nem úgy gyorsul, mint a 175pacis régi gsi astrám.
Igaz a 2,2-esem is nagyon messze van a 6,7-es gyorsulástól, de minden egyéb dologban meg az astra van nagyon messze a monditól:) Nem bántam meg a cserét, de a benzines pörgés az néha hiányzik azért meg a 7100-as leszabályzás Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2010.04.21 szerda, 15:53:03 »

tavaly az autobahnon 235 ment neki
Egy ismerősöm 230-al küldött egy 2 literes clio sportot pályán tartósan. Olaj megmelegedett, csapágy beállt, 450e ft volt a teszt..
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #690 Dátum: 2010.04.21 szerda, 15:54:57 »

tavaly az autobahnon 235 ment neki

 taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2010.04.21 szerda, 15:57:53 »

tavaly az autobahnon 235 ment neki
Mellesleg az kimagaslóan jó. Lehet, hogy 2,5-ös a motor benne nem is 1,8  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #692 Dátum: 2010.04.21 szerda, 15:58:52 »

Mellesleg az kimagaslóan jó. Lehet, hogy 2,5-ös a motor benne nem is 1,8  eplus2

akkor meg méginkább nem stimmel a fogyasztási adat.

Ez egy axioma lesz a végén.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2010.04.21 szerda, 16:03:28 »

akkor meg méginkább nem stimmel a fogyasztási adat.

Ez egy axioma lesz a végén.  vigyor3

8L városban az sztm lehet, de gondolom nem Bp-en, hanem valami vidéki kisvárosban ahol nem ismerik a dugó fogalmát..
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #694 Dátum: 2010.04.21 szerda, 18:44:22 »

nekem is volt erg hibakód 10 pénzért kiütötték,azóta 5ekm és semmi. szerintem úgy megy az 1.8 mint a rakéta. én már megtapasztaltam,hogy érdemes húzni az oroszlán bajszát,hogy harapjon. a fogyasztásról annyit hogy most 18-as kerekekkel még nem eszik 8l sem!!! városban

Biztos így van, de nekem és néhány ismerősömnek, akiknek 1.8-asuk van (a gyengébbik), kb ugyan azt a fogyasztást produkálják mint én (najó, kb 1L-el kevesebbet, mert ők nem nyomják annyira mint én). 

Szóval a tied egy szupi, extra kivételes jármű, tartsd meg.

Üdv
Csaba
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2010.04.21 szerda, 20:52:46 »

Biztos így van, de nekem és néhány ismerősömnek, akiknek 1.8-asuk van (a gyengébbik), kb ugyan azt a fogyasztást produkálják mint én (najó, kb 1L-el kevesebbet, mert ők nem nyomják annyira mint én). 

Szóval a tied egy szupi, extra kivételes jármű, tartsd meg.

Üdv
Csaba
igen.a szerelő is mondta,hogy remek a paripa,és azt is,hogy nem annyi km van benne amennyi az óra szerint van benne,mert egy cég tulajé volt,és állítólag lehet okoskodni azzal ha céges autó óráját előrefelé tekergeted.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #696 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 08:07:40 »

igen.a szerelő is mondta,hogy remek a paripa,és azt is,hogy nem annyi km van benne amennyi az óra szerint van benne,mert egy cég tulajé volt,és állítólag lehet okoskodni azzal ha céges autó óráját előrefelé tekergeted.

ja, sokat lehet vele okoskodni. Megéri simán. Főleg, ha nem előre tekerik, hanem vissza...

No meg ugye egy """""""""komoly""""""""""""" cégtulaj 1.8 benzinnel?
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.22 csütörtök, 08:10:46 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 08:14:17 »

ja, sokat lehet vele okoskodni. Megéri simán. Főleg, ha nem előre tekerik, hanem vissza...

No meg ugye egy """""""""komoly""""""""""""" cégtulaj 1.8 benzinnel?

valami számtech cég tulaja volt. mikor megemelte a szerelő az autót,ill benézett az utastérbe megmondta,hogy ennyi nem lehet benne... kb csak a fólia hiányzott az ülésről,4 évesen 120e km-rel.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #698 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 08:17:36 »

valami számtech cég tulaja volt. mikor megemelte a szerelő az autót,ill benézett az utastérbe megmondta,hogy ennyi nem lehet benne... kb csak a fólia hiányzott az ülésről,4 évesen 120e km-rel.

Az Én mk3-asomról is kb csak a fólia hiányzott. 4 évesen 150e km-el adtam el 2 nap alatt...

Sőt láttam olyan autót is amiben 300e km volt, és a hátsó ülésen még nem ült senki.

Szép és jó autód van, de szívesen mennék veled egy Budapest-München-Budapest távot, ahol követhetnél (ha tudsz  vigyor3) és ott kiderülne a reális fogyasztás, no meg a 1.8-as motor korlátai is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #699 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 09:30:01 »

Vik nekem azt mondta, hogy pl. ha megjelenik a hibakód, kigyullad a hibajelző izzó és ha az elkövetkező 3 indításnál nem jelentkezik a hiba akkor kialszik. Azután ha megint megjelenik a hibakód akkor megint kigyullad....
Aha.
Nekem nincs hibakódom, korábban volt, de az más miatt volt. Akkor ezek szerint valszeg jó az egr, illetve ha rossz lenne, akkor mindenképpen jönne a fény.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.035 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.