Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:00:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661999 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 09:34:18 »

Az Én mk3-asomról is kb csak a fólia hiányzott. 4 évesen 150e km-el adtam el 2 nap alatt...

Sőt láttam olyan autót is amiben 300e km volt, és a hátsó ülésen még nem ült senki.

Szép és jó autód van, de szívesen mennék veled egy Budapest-München-Budapest távot, ahol követhetnél (ha tudsz  vigyor3) és ott kiderülne a reális fogyasztás, no meg a 1.8-as motor korlátai is.

Miért nem tudna követni az 1.8-as motor? Végsebessége, gyorsulása tudtommal hasonló. Max. többször kellene váltogatni. Vagy rosszul gondolom? Nekem még nem volt dízeles autóm.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #701 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 09:45:16 »

Miért nem tudna követni az 1.8-as motor? Végsebessége, gyorsulása tudtommal hasonló. Max. többször kellene váltogatni. Vagy rosszul gondolom? Nekem még nem volt dízeles autóm.

Szerinted az 1.6 benzin gyorsulása és a 2.0 tdci gyorsulása és végsebessége hasonló? Ha ezt olyan összefüggésben nézzük, hogy 1,2 corsa és egy gsi astra paraméterei is hasonlóak, akkor igazad van.

Követni tudna, mert Én 150 km/h-ra belövöm a tempomatot és csókolom, de pl. Ő már valahol félút után megállna tankolni, míg Én Münchenig simán kibírnám.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 10:20:17 »

Szerinted az 1.6 benzin gyorsulása és a 2.0 tdci gyorsulása és végsebessége hasonló? Ha ezt olyan összefüggésben nézzük, hogy 1,2 corsa és egy gsi astra paraméterei is hasonlóak, akkor igazad van.

Követni tudna, mert Én 150 km/h-ra belövöm a tempomatot és csókolom, de pl. Ő már valahol félút után megállna tankolni, míg Én Münchenig simán kibírnám.
De itt 1.8-as motorról volt szó.
Ha tudnám mennyi LE, akkor megnézném katalógusban, miket írnak.

Neked 150-nél mennyit fogyaszt?
Nekem a 2 literes benzines (igaz nincs tempomatom, tehát lábbal tartva, km óra szerint) kb. 8,5.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 10:21:09 »

Miért nem tudna követni az 1.8-as motor? Végsebessége, gyorsulása tudtommal hasonló. Max. többször kellene váltogatni. Vagy rosszul gondolom? Nekem még nem volt dízeles autóm.

Hali

A gyorsulása közel sem ugyan az az 1.8-ának mint a 2.0TDCI-nek, A D és a T betű igen fontos. Nekem volt sok diesel-em (mondjuk a legjobb egy 6 hengeres 2.5-ös volt), de a 2l-es dieselt gyorsulásban vagy egy nagyon kemény 1.8 vagy inkább a 2L-es benzinesek tudják megfogni. Az 1.8 elvérzik.
Egyenesben tudod ugyan az a tempót nyomni, de emelkedőn odanyom. Mondjuk és eléggé nagy sebességgel közlekedek az autobahn-on (160-180) és 180-al felvelé szerencsére kipörgi annyira magát, hogy egy meredekebb autópályás emelkedőn nem lassúl 160 alá, de ha elém jön valaki, akkor kész.
A diesel elmegy 900km-t az autópályán tankolás nélkül, te meg 450-500Km-ként tankolsz, ha nem nyomtad nagyon, de mivel nyomod, ezért 400km-nél fogsz tankolni.

Amúgy bocsi lehet, hogy most nem leszek a kedvenc, de szerintem egy picit reálisabban nézd azt az autót. a 3mp-es gyorsulás csak vicc. az 5l-es mustangok vannak 7mp körül.

Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 10:22:51 »

De itt 1.8-as motorról volt szó.
Ha tudnám mennyi LE, akkor megnézném katalógusban, miket írnak.

Neked 150-nél mennyit fogyaszt?
Nekem a 2 literes benzines (igaz nincs tempomatom, tehát lábbal tartva, km óra szerint) kb. 8,5.

Szia

Az én 1.8-asom, 150-es tempónál (átlagolva) 9L körül fogyaszt. 130-as tempónál 8L körüli a fogyasztása.
Mivel autópályán a 150 az alja szokott lenni (nomeg a trafinál a 130), így nekem 10L alatt nincs a pályán sem.

Üdv
Csaba
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #705 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 10:38:07 »

Hali
...
Amúgy bocsi lehet, hogy most nem leszek a kedvenc, de szerintem egy picit reálisabban nézd azt az autót. a 3mp-es gyorsulás csak vicc. az 5l-es mustangok vannak 7mp körül.

Üdv
Csaba

A 3mp nem a gyorsulás teljes időtartamára vonatkozott, hanem, hogy annyival jobbat mért a gyári adatoknál. Ami megintcsak vicc kategória, hiszen ez százalékosan majdnem 30%-al jobb teljesítményre utalna, ami azért hihetetlen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 10:41:49 »

Szia

Az én 1.8-asom, 150-es tempónál (átlagolva) 9L körül fogyaszt. 130-as tempónál 8L körüli a fogyasztása.
Mivel autópályán a 150 az alja szokott lenni (nomeg a trafinál a 130), így nekem 10L alatt nincs a pályán sem.

Üdv
Csaba
Csak érdekesség:
2.0 tdci-nk tartós óra szerinti 150-nél 6,7körül fogyaszt klíma nélkül (2000km-es teszt volt Limburg oda meg vissza).
130-nál több mint 1 literrel kevesebb ez az érték, de ezt sohasem teszteltem.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 11:23:19 »

érdekesség:

2.0 benz
országút 100-110km/h 6.8L/100km
autópálya 140km/h 7.8l/100km klímával
58L a tank és soha se mentem kevesebbet 650km-nél 1 tankal. a bc tele tanknál 750km-t ír (+- 10km)
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 12:34:33 »

érdekesség:

2.0 benz
országút 100-110km/h 6.8L/100km
autópálya 140km/h 7.8l/100km klímával
58L a tank és soha se mentem kevesebbet 650km-nél 1 tankal. a bc tele tanknál 750km-t ír (+- 10km)

Nem rossz  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #709 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 12:36:47 »

Nem rossz  eljen

Én vezettem 2.0-ást hosszú távon is, 150, néha beleszaladva a 160-ba, de jóval finomabb kigyorsításokkal, mint a tdci-mmel szoktam közlekedni. Nekem 10 liter alá soha nem ment a fogyi (mindig ment a klíma) és állandóan meg kellett állni tankolni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #710 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 12:37:34 »

Én vezettem 2.0-ást hosszú távon is, 150, néha beleszaladva a 160-ba, de jóval finomabb kigyorsításokkal, mint a tdci-mmel szoktam közlekedni. Nekem 10 liter alá soha nem ment a fogyi (mindig ment a klíma) és állandóan meg kellett állni tankolni...
hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 12:47:18 »

Én vezettem 2.0-ást hosszú távon is, 150, néha beleszaladva a 160-ba, de jóval finomabb kigyorsításokkal, mint a tdci-mmel szoktam közlekedni. Nekem 10 liter alá soha nem ment a fogyi (mindig ment a klíma) és állandóan meg kellett állni tankolni...
Nekem akkor volt 10 liter körül, de inkább alatta a fogyi, mikor 170-180-190-es tempót mentem.
Ha a km órám 150-et mutat, nincs 10 literes fogyasztás még klímával se, ez biztos.

Amúgy meg egyértelmű, hogy soha nem fog annyit fogyasztani, mint egy dízel, de azért nem annyira vészes a helyzet, mint ahogy sokan gondolják.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #712 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 12:51:10 »

Nekem akkor volt 10 liter körül, de inkább alatta a fogyi, mikor 170-180-190-es tempót mentem.
Ha a km órám 150-et mutat, nincs 10 literes fogyasztás még klímával se, ez biztos.

Amúgy meg egyértelmű, hogy soha nem fog annyit fogyasztani, mint egy dízel, de azért nem annyira vészes a helyzet, mint ahogy sokan gondolják.
és így is van ez jól! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 13:27:17 »

Mennyit ragozzátok ezt a dízel-benzines témát!  nyes
A dízel egyértelműen kevesebbet fogyaszt, de többe is kerül + drágább a fenntartása
Ha a benzinesek is turbóval rendelkeznének, akkor a teljesítménykülönbség is kiegyenlítődne-ilyen egyszerű. Magyarul a dízellel "csalnak", mivel ott van feltöltés...  wave
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #714 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 13:46:11 »

Mennyit ragozzátok ezt a dízel-benzines témát!  nyes
A dízel egyértelműen kevesebbet fogyaszt, de többe is kerül + drágább a fenntartása
Ha a benzinesek is turbóval rendelkeznének, akkor a teljesítménykülönbség is kiegyenlítődne-ilyen egyszerű. Magyarul a dízellel "csalnak", mivel ott van feltöltés...  wave


Az kétségtelen, hogy egy dízeles többe kerül, DE drágábban el is lehet adni.

Illetve Én ugyanannyit költök szervízre, mintha benzines lenne, viszont kevesebbet kell tankolnom, tehát a fenntartása nem, hogy drágább, hanem olcsóbb...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 13:52:33 »

Az kétségtelen, hogy egy dízeles többe kerül, DE drágábban el is lehet adni.

Illetve Én ugyanannyit költök szervízre, mintha benzines lenne, viszont kevesebbet kell tankolnom, tehát a fenntartása nem, hogy drágább, hanem olcsóbb...  vigyor3

Mikor (2007) én vettem az enyémet, akkor kb. 10% különbség volt a benzines javára az ár. De újonnan ha jól emlékszem szinte egyforma ár volt a facelifteseknél.

Tiedben mennyi km van?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 13:56:37 »

Az kétségtelen, hogy egy dízeles többe kerül, DE drágábban el is lehet adni.

Illetve Én ugyanannyit költök szervízre, mintha benzines lenne, viszont kevesebbet kell tankolnom, tehát a fenntartása nem, hogy drágább, hanem olcsóbb...  vigyor3
egészen addig, amíg jönnek a porlasztócsúcs gondok, turbócsere, stb..amik nem olcsó mutatványok, ugye (nem vagyok dízel ellenes, sőt... Wink előző 2 autóm is olajkályhás volt  nyes nem is a rosszabb fajtából...)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #717 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 14:17:16 »

Mikor (2007) én vettem az enyémet, akkor kb. 10% különbség volt a benzines javára az ár. De újonnan ha jól emlékszem szinte egyforma ár volt a facelifteseknél.

Tiedben mennyi km van?
61-62e km
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #718 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 14:18:45 »

egészen addig, amíg jönnek a porlasztócsúcs gondok, turbócsere, stb..amik nem olcsó mutatványok, ugye (nem vagyok dízel ellenes, sőt... Wink előző 2 autóm is olajkályhás volt  nyes nem is a rosszabb fajtából...)

előzőnél kellett cserélni pl. turbót, meg lendkereket, de Én nem fizettem azért. 150e km-el adtam el, és annyit költöttem rá, mint egy benyásra

A mostani is meglesz 2011.09 hóig biztos. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 14:26:07 »

előzőnél kellett cserélni pl. turbót, meg lendkereket, de Én nem fizettem azért. 150e km-el adtam el, és annyit költöttem rá, mint egy benyásra

A mostani is meglesz 2011.09 hóig biztos. vigyor3

Ez jó taktika.
Eladni, mielőtt a komolyabb gondok jönnek.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #720 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 14:32:35 »

Ez jó taktika.
Eladni, mielőtt a komolyabb gondok jönnek.

Inkább azt mondanám, hogy eladni, ahogy lejár a gari.  vigyor3

Mk4 biztosabbnak tűnik. Mókolások mk3-on már előjöttek ilyenkor. Itt meg semmi. Eddig egy pár hátsó fékbetét és kész.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 14:39:07 »

Inkább azt mondanám, hogy eladni, ahogy lejár a gari.  vigyor3

Mk4 biztosabbnak tűnik. Mókolások mk3-on már előjöttek ilyenkor. Itt meg semmi. Eddig egy pár hátsó fékbetét és kész.
Igaz, ez a pontosabb megfogalmazás. Vagy legalábbis a szebb  vigyor3.

Akkor lehet az mk4 stabilabb. Még az is lehet, a következő autóm dízel lesz.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #722 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 14:55:29 »

Igaz, ez a pontosabb megfogalmazás. Vagy legalábbis a szebb  vigyor3.

Akkor lehet az mk4 stabilabb. Még az is lehet, a következő autóm dízel lesz.

mk3-ason már olajpárafoltok ilyenkor simán látszódtak itt-ott a motoron, itt semmi. A szerelőket kérdeztem, hogy S-max, Mondeo, Galaxy tdci terén mit mondanának típushibának: mondták, hogy jár hozzájuk egy smax amiben már 200e+ km van és még azzal sem volt semmi komolyabb..

Bízzunk benne.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2010.04.23 péntek, 22:00:42 »

Mikor (2007) én vettem az enyémet, akkor kb. 10% különbség volt a benzines javára az ár. De újonnan ha jól emlékszem szinte egyforma ár volt a facelifteseknél.

Tiedben mennyi km van?
a fogyastásból adódó különbséget,szépen otthadjátok a szervízben egyösszegben!
tudom,hisz van 1  2.0tdci/olajkályha/ is a családban.
és a gyorsulásnál van egy kis előnyöm kb 300kg súlykülömbség.
nos nem nehéz kitalálni,hogy öregem dízelét gyorsulásban sajnos megettem... Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2010.04.23 péntek, 22:11:01 »

a fogyastásból adódó különbséget,szépen otthadjátok a szervízben egyösszegben!
tudom,hisz van 1  2.0tdci/olajkályha/ is a családban.
és a gyorsulásnál van egy kis előnyöm kb 300kg súlykülömbség.
nos nem nehéz kitalálni,hogy öregem dízelét gyorsulásban sajnos megettem... Smiley
és nem nehéz kitalálni, hogy 3-ban 50-ről és 4-ben 80-ról kilőve ő fog téged ott hagyni
és sorolhatnánk itt az előnyöket és hátrányokat, de semmi értelme, úgy se fogsz legközelebb olyat venni ha neked nem jön be. nektek benzines kell nekünk meg dízel.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.23 péntek, 22:12:35 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2010.04.23 péntek, 22:25:20 »

és nem nehéz kitalálni, hogy 3-ban 50-ről és 4-ben 80-ról kilőve ő fog téged ott hagyni
és sorolhatnánk itt az előnyöket és hátrányokat, de semmi értelme, úgy se fogsz legközelebb olyat venni ha neked nem jön be. nektek benzines kell nekünk meg dízel.

Nekem bejön a dízel. Én nem azért vettem benzines autót, mert csak az tetszik. Bár vannak elveim, de igazából dízel autóm soha nem volt, így nem igazán tudom milyen.
A vásárlás idején a benzines volt a racionális döntés, mint ahogy maga a Mondeo is hasonló döntés eredménye.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2010.04.23 péntek, 22:25:54 »

és nem nehéz kitalálni, hogy 3-ban 50-ről és 4-ben 80-ról kilőve ő fog téged ott hagyni
és sorolhatnánk itt az előnyöket és hátrányokat, de semmi értelme, úgy se fogsz legközelebb olyat venni ha neked nem jön be. nektek benzines kell nekünk meg dízel.

Nekem a 3l-es ST220 jön be. A V6-nál csak a V8 zenél szebben Smiley

Amúgy nem vagyok híve a melyik a jobb témának, mert mindenki a szíve és a pénztárcája függvényében veszi az autót és ha a pénz nem számítana, akkor nem abban ülne amiben.

Én azért fogyasztom már a sokadik autómat, mert nem találtam meg azt ami hosszú távon kell, de a mondeo bejött. tetszik és nem volt pénzem nagyobb teljesítményűre a *** hitelek miatt, meg nem tudom st220-ra cserélni. Ez van.

Üdv
Csaba
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2010.04.23 péntek, 22:30:54 »

Nekem a 3l-es ST220 jön be. A V6-nál csak a V8 zenél szebben Smiley


Igazából én is olyat vennék.
Mondjuk azt bánom, hogy nem V6-ot vettem. De majd a következő  vigyor3.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #728 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:13:34 »


nos nem nehéz kitalálni,hogy öregem dízelét gyorsulásban sajnos megettem... Smiley

 taps taps taps taps taps hehe hehe hehe hehe laugh nyes help Cheesy Shocked wow1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 06:35:54 »

Még mindig nem oldottam meg a rángatásos problémát.
Már korábban is és tegnap is hallottam pukkanást a kipufogóban. Tudtommal benzin kerül bele ilyenkor, mert nincs szikra, ami belobbantsa az égéstérben a benzint, így kijut a kipufba és ott lobban be. Jól gondolom én ezt?
És ha jól, akkor ez gondolom a trafó hibájára (gyertya, kábelek már cserélve) utal, igaz?
Egyébként szerintem nagyon érdekes jelenség ez a rángatás, mert melegben, illetve ha a motor kicsit bemelegedett, akkor kevésbé van meg a rángatás, mint hidegben, vagy hideg motornál. Most pl. hogy észrevegyem, nagyon tudnom kell, hogy nyomjam a gázt. De azért megvan.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 08:59:13 »

Még mindig nem oldottam meg a rángatásos problémát.
Már korábban is és tegnap is hallottam pukkanást a kipufogóban. Tudtommal benzin kerül bele ilyenkor, mert nincs szikra, ami belobbantsa az égéstérben a benzint, így kijut a kipufba és ott lobban be. Jól gondolom én ezt?
És ha jól, akkor ez gondolom a trafó hibájára (gyertya, kábelek már cserélve) utal, igaz?
Egyébként szerintem nagyon érdekes jelenség ez a rángatás, mert melegben, illetve ha a motor kicsit bemelegedett, akkor kevésbé van meg a rángatás, mint hidegben, vagy hideg motornál. Most pl. hogy észrevegyem, nagyon tudnom kell, hogy nyomjam a gázt. De azért megvan.
hát ja. a 3000 v6 az kemény lehet,csakhát a magyar törvénykezés... luxusnak számit,lassan 1 liter benzin is.. Sad
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2010.04.27 kedd, 12:20:46 »




Tud e valaki abban segíteni hogy hol tudok csomagtérspoilert vásárolni illetve mennyibe kerülne egy tempomat kompletten beszereléssel együtt?

Kösziii a segítségeteket! integet2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2010.04.27 kedd, 12:34:02 »



Tud e valaki abban segíteni hogy hol tudok csomagtérspoilert vásárolni illetve mennyibe kerülne egy tempomat kompletten beszereléssel együtt?

Kösziii a segítségeteket! integet2
Benzines tempomat szettet 33000ft ellenében tudok neked szerezni.
ld. itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=3592.msg501387#msg501387
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
redshark
Vendég
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2010.04.27 kedd, 14:29:02 »

 integet2 Sziasztok!

Tud valaki ajánlani szerelőt /telefon?/, aki szívósor leszerelés+pillangószelep kiszerelés+visszaszerelést
vállal? Ha lehet nem vennék hozzá új szívósort /mondeo benzines 1,8,  2001-évi/
Magam nem szívesen szedném szét, jobb lenne egy szaki aki már csinált ilyet és van gyakorlata.

köszönettel!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #734 Dátum: 2010.04.27 kedd, 14:36:50 »

integet2 Sziasztok!

Tud valaki ajánlani szerelőt /telefon?/, aki szívósor leszerelés+pillangószelep kiszerelés+visszaszerelést
vállal? Ha lehet nem vennék hozzá új szívósort /mondeo benzines 1,8,  2001-évi/
Magam nem szívesen szedném szét, jobb lenne egy szaki aki már csinált ilyet és van gyakorlata.

köszönettel!

Telefonszerelőt szívósorhoz?  eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
redshark
Vendég
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2010.04.27 kedd, 15:14:08 »

Ha lehet inkább autószerelőt mondjatok, köszi!
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2010.04.28 szerda, 05:14:03 »

Ha lehet inkább autószerelőt mondjatok, köszi!

Keresd Viket!
pü ment
Naplózva
Gőzi
Vendég
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2010.05.01 szombat, 20:28:53 »

Szevasztok!
A szakértők segítségére lenne szükségem, mert van egy 2001-es 1.8-as benzines Ford Mondeo Zetec-em és alapjáratban zörög a motor. Beindítás után közvetlen nem hallatszik a klikkegő-kelepelő hang csak miután bemelegszik és akkor sem hangosan. Amúgy az autó jól megy kissé eszi az olajat. Mi a véleményetek erről, valamelyikőtök találkozott-e ezzel a hibával? Segítségeteket előre köszönöm.
Üdv. Gőzi, Dublin
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2010.05.01 szombat, 21:10:14 »

Megjavítottam a rángatást.

Gyertya, kábelek, majd a trafó cseréje oldotta meg a problémát. Most tökéletes az autó.

Köszönöm még egyszer mindenkinek a segítséget!
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Gőzi
Vendég
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2010.05.04 kedd, 19:34:18 »

Szevasztok!
A szakértők segítségére lenne szükségem, mert van egy 2001-es 1.8-as benzines Ford Mondeo Zetec-em és alapjáratban zörög a motor. Beindítás után közvetlen nem hallatszik a klikkegő-kelepelő hang csak miután bemelegszik és akkor sem hangosan. Amúgy az autó jól megy kissé eszi az olajat. Mi a véleményetek erről, valamelyikőtök találkozott-e ezzel a hibával? Segítségeteket előre köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #740 Dátum: 2010.05.04 kedd, 21:00:06 »

Szevasztok!
A szakértők segítségére lenne szükségem, mert van egy 2001-es 1.8-as benzines Ford Mondeo Zetec-em és alapjáratban zörög a motor. Beindítás után közvetlen nem hallatszik a klikkegő-kelepelő hang csak miután bemelegszik és akkor sem hangosan. Amúgy az autó jól megy kissé eszi az olajat. Mi a véleményetek erről, valamelyikőtök találkozott-e ezzel a hibával? Segítségeteket előre köszönöm.
A szívósor lamellái lehetnek.Kikell pucolni őket a szívósorból és ledugózni a tengej helyét!
Ha rákeresel,találsz infót a témáról...... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 19:29:37 »


 wave
Hali nekem a mondim előtt focusom volt 2003-as,1.6-16v,zetec
nekem nem volt motorikusan semmi gond.csak törve,ekkor csere mondira.
na szerintem lehet hogy nem a megfelelő oil van benne,s ha a motor melegszik,vele együtt az olaj is,s ha meleg
akkor hígab,ha hígabb,lehet hogy a hidrotőkék nem úgy dolgoznak ahogy kéne,szóval szerintem a viszkozitás,így ami elsőre eszembejött,de ez csak egy feltevés,vagy az előgyujtást állító elektronika,bár az nemanyira valószínű.
sok sikert a probléma megoldásához wave wave
Naplózva
bence187
Vendég
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 11:17:01 »

Helló mindenki!
Plíz segítsetek!!
Az 1.8-as MK3-asom motorjának olya hangja lett egyik pillanatról a másikra, mintha egy darab követ dobtak volna bele.persze azonnal leálltam, hazavontattam magam...nagyon gáz...ilyet nem is hallottam még motorból....soha nem volt megbontva...azt hittem agyvérzést kapok. a gép menne, pöcre indul, semmi előjel...csak kra csúnya hangja van...lécci segítsetek, hogy mikre lehet gyanakodni.szívósor?vezérlés? szelepek? alapjáraton is csinálja, nagyon csúnya, kattogó hangja van...
1000 köszönet!!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #743 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 12:43:56 »

Helló mindenki!
Plíz segítsetek!!
Az 1.8-as MK3-asom motorjának olya hangja lett egyik pillanatról a másikra, mintha egy darab követ dobtak volna bele.persze azonnal leálltam, hazavontattam magam...nagyon gáz...ilyet nem is hallottam még motorból....soha nem volt megbontva...azt hittem agyvérzést kapok. a gép menne, pöcre indul, semmi előjel...csak kra csúnya hangja van...lécci segítsetek, hogy mikre lehet gyanakodni.szívósor?vezérlés? szelepek? alapjáraton is csinálja, nagyon csúnya, kattogó hangja van...
1000 köszönet!!!!
1.8 benya?Szívósor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #744 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 13:07:04 »

Helló mindenki!
Plíz segítsetek!!
Az 1.8-as MK3-asom motorjának olya hangja lett egyik pillanatról a másikra, mintha egy darab követ dobtak volna bele.persze azonnal leálltam, hazavontattam magam...nagyon gáz...ilyet nem is hallottam még motorból....soha nem volt megbontva...azt hittem agyvérzést kapok. a gép menne, pöcre indul, semmi előjel...csak kra csúnya hangja van...lécci segítsetek, hogy mikre lehet gyanakodni.szívósor?vezérlés? szelepek? alapjáraton is csinálja, nagyon csúnya, kattogó hangja van...
1000 köszönet!!!!

És ha lehet ne indítsd be többször.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #745 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 13:16:54 »

És ha lehet ne indítsd be többször.
.............míg megnem javíttatta! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bence187
Vendég
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 13:20:50 »

1.8 benya?Szívósor.

árban mire számíthatok kb? ma viszem külső vácira a forthoz...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #747 Dátum: 2010.05.11 kedd, 08:52:22 »

árban mire számíthatok kb? ma viszem külső vácira a forthoz...
...ha szívósor,az új drága,de le is lehet dugózni-kibelezni. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2010.05.11 kedd, 10:54:01 »

Hello!

Egy olyan problémám van, hogy a radiátor túlfolyón csepeg ki a víz. Kb 1-2 deci naponta. Nem vagyok nagy szaki de gondolom a radiátor lyukadhatott ki és a tálcából folyik. Ki is néztem az új radiátort ám a meglepetés ezután ért, hogy a szerelőm nem vállalja a dolgot mondván, hogy nem tudja a kocsit hol tárolni mig elkészül mert nagyon nagy munka a komplett első műszerfalat le kell bontani. Valaki tudna erről valami infót szolgáltatni? Azt is mondta, hogy alsó hangon 100e-t készítsek rá. Esetleg Miskolc környékén valami jó áron dolgozó szerelőt tudnátok ajánlani aki persze nem kontár? Smiley 2004es Mondeo lenne.
Elnézést ha rossz helyre írtam.
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
bence187
Vendég
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2010.05.11 kedd, 17:13:23 »

...ha szívósor,az új drága,de le is lehet dugózni-kibelezni. Roll Eyes


na jövőhéten tudom csak elvinn...de tuti h szívósor? krva hangos....
Naplózva
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.