Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662051 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #700 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 09:34:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.22 csütörtök, 08:17:36
Az Én mk3-asomról is kb csak a fólia hiányzott. 4 évesen 150e km-el adtam el 2 nap alatt...
Sőt láttam olyan autót is amiben 300e km volt, és a hátsó ülésen még nem ült senki.
Szép és jó autód van, de szívesen mennék veled egy Budapest-München-Budapest távot, ahol követhetnél (ha tudsz
) és ott kiderülne a reális fogyasztás, no meg a 1.8-as motor korlátai is.
Miért nem tudna követni az 1.8-as motor? Végsebessége, gyorsulása tudtommal hasonló. Max. többször kellene váltogatni. Vagy rosszul gondolom? Nekem még nem volt dízeles autóm.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #701 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 09:45:16 »
Idézetet írta: ultio - 2010.04.22 csütörtök, 09:34:18
Miért nem tudna követni az 1.8-as motor? Végsebessége, gyorsulása tudtommal hasonló. Max. többször kellene váltogatni. Vagy rosszul gondolom? Nekem még nem volt dízeles autóm.
Szerinted az 1.6 benzin gyorsulása és a 2.0 tdci gyorsulása és végsebessége hasonló? Ha ezt olyan összefüggésben nézzük, hogy 1,2 corsa és egy gsi astra paraméterei is hasonlóak, akkor igazad van.
Követni tudna, mert Én 150 km/h-ra belövöm a tempomatot és csókolom, de pl. Ő már valahol félút után megállna tankolni, míg Én Münchenig simán kibírnám.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #702 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 10:20:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.22 csütörtök, 09:45:16
Szerinted az 1.6 benzin gyorsulása és a 2.0 tdci gyorsulása és végsebessége hasonló? Ha ezt olyan összefüggésben nézzük, hogy 1,2 corsa és egy gsi astra paraméterei is hasonlóak, akkor igazad van.
Követni tudna, mert Én 150 km/h-ra belövöm a tempomatot és csókolom, de pl. Ő már valahol félút után megállna tankolni, míg Én Münchenig simán kibírnám.
De itt 1.8-as motorról volt szó.
Ha tudnám mennyi LE, akkor megnézném katalógusban, miket írnak.
Neked 150-nél mennyit fogyaszt?
Nekem a 2 literes benzines (igaz nincs tempomatom, tehát lábbal tartva, km óra szerint) kb. 8,5.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #703 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 10:21:09 »
Idézetet írta: ultio - 2010.04.22 csütörtök, 09:34:18
Miért nem tudna követni az 1.8-as motor? Végsebessége, gyorsulása tudtommal hasonló. Max. többször kellene váltogatni. Vagy rosszul gondolom? Nekem még nem volt dízeles autóm.
Hali
A gyorsulása közel sem ugyan az az 1.8-ának mint a 2.0TDCI-nek, A D és a T betű igen fontos. Nekem volt sok diesel-em (mondjuk a legjobb egy 6 hengeres 2.5-ös volt), de a 2l-es dieselt gyorsulásban vagy egy nagyon kemény 1.8 vagy inkább a 2L-es benzinesek tudják megfogni. Az 1.8 elvérzik.
Egyenesben tudod ugyan az a tempót nyomni, de emelkedőn odanyom. Mondjuk és eléggé nagy sebességgel közlekedek az autobahn-on (160-180) és 180-al felvelé szerencsére kipörgi annyira magát, hogy egy meredekebb autópályás emelkedőn nem lassúl 160 alá, de ha elém jön valaki, akkor kész.
A diesel elmegy 900km-t az autópályán tankolás nélkül, te meg 450-500Km-ként tankolsz, ha nem nyomtad nagyon, de mivel nyomod, ezért 400km-nél fogsz tankolni.
Amúgy bocsi lehet, hogy most nem leszek a kedvenc, de szerintem egy picit reálisabban nézd azt az autót. a 3mp-es gyorsulás csak vicc. az 5l-es mustangok vannak 7mp körül.
Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #704 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 10:22:51 »
Idézetet írta: ultio - 2010.04.22 csütörtök, 10:20:17
De itt 1.8-as motorról volt szó.
Ha tudnám mennyi LE, akkor megnézném katalógusban, miket írnak.
Neked 150-nél mennyit fogyaszt?
Nekem a 2 literes benzines (igaz nincs tempomatom, tehát lábbal tartva, km óra szerint) kb. 8,5.
Szia
Az én 1.8-asom, 150-es tempónál (átlagolva) 9L körül fogyaszt. 130-as tempónál 8L körüli a fogyasztása.
Mivel autópályán a 150 az alja szokott lenni (nomeg a trafinál a 130), így nekem 10L alatt nincs a pályán sem.
Üdv
Csaba
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #705 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 10:38:07 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.04.22 csütörtök, 10:21:09
Hali
...
Amúgy bocsi lehet, hogy most nem leszek a kedvenc, de szerintem egy picit reálisabban nézd azt az autót. a 3mp-es gyorsulás csak vicc. az 5l-es mustangok vannak 7mp körül.
Üdv
Csaba
A 3mp nem a gyorsulás teljes időtartamára vonatkozott, hanem, hogy annyival jobbat mért a gyári adatoknál. Ami megintcsak vicc kategória, hiszen ez százalékosan majdnem 30%-al jobb teljesítményre utalna, ami azért hihetetlen.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #706 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 10:41:49 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.04.22 csütörtök, 10:22:51
Szia
Az én 1.8-asom, 150-es tempónál (átlagolva) 9L körül fogyaszt. 130-as tempónál 8L körüli a fogyasztása.
Mivel autópályán a 150 az alja szokott lenni (nomeg a trafinál a 130), így nekem 10L alatt nincs a pályán sem.
Üdv
Csaba
Csak érdekesség:
2.0 tdci-nk tartós óra szerinti 150-nél 6,7körül fogyaszt klíma nélkül (2000km-es teszt volt Limburg oda meg vissza).
130-nál több mint 1 literrel kevesebb ez az érték, de ezt sohasem teszteltem.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #707 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 11:23:19 »
érdekesség:
2.0 benz
országút 100-110km/h 6.8L/100km
autópálya 140km/h 7.8l/100km klímával
58L a tank és soha se mentem kevesebbet 650km-nél 1 tankal. a bc tele tanknál 750km-t ír (+- 10km)
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #708 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 12:34:33 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2010.04.22 csütörtök, 11:23:19
érdekesség:
2.0 benz
országút 100-110km/h 6.8L/100km
autópálya 140km/h 7.8l/100km klímával
58L a tank és soha se mentem kevesebbet 650km-nél 1 tankal. a bc tele tanknál 750km-t ír (+- 10km)
Nem rossz
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #709 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 12:36:47 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.04.22 csütörtök, 12:34:33
Nem rossz
Én vezettem 2.0-ást hosszú távon is, 150, néha beleszaladva a 160-ba, de jóval finomabb kigyorsításokkal, mint a tdci-mmel szoktam közlekedni. Nekem 10 liter alá soha nem ment a fogyi (mindig ment a klíma) és állandóan meg kellett állni tankolni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #710 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 12:37:34 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.22 csütörtök, 12:36:47
Én vezettem 2.0-ást hosszú távon is, 150, néha beleszaladva a 160-ba, de jóval finomabb kigyorsításokkal, mint a tdci-mmel szoktam közlekedni. Nekem 10 liter alá soha nem ment a fogyi (mindig ment a klíma) és állandóan meg kellett állni tankolni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #711 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 12:47:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.22 csütörtök, 12:36:47
Én vezettem 2.0-ást hosszú távon is, 150, néha beleszaladva a 160-ba, de jóval finomabb kigyorsításokkal, mint a tdci-mmel szoktam közlekedni. Nekem 10 liter alá soha nem ment a fogyi (mindig ment a klíma) és állandóan meg kellett állni tankolni...
Nekem akkor volt 10 liter körül, de inkább alatta a fogyi, mikor 170-180-190-es tempót mentem.
Ha a km órám 150-et mutat, nincs 10 literes fogyasztás még klímával se, ez biztos.
Amúgy meg egyértelmű, hogy soha nem fog annyit fogyasztani, mint egy dízel, de azért nem annyira vészes a helyzet, mint ahogy sokan gondolják.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #712 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 12:51:10 »
Idézetet írta: ultio - 2010.04.22 csütörtök, 12:47:18
Nekem akkor volt 10 liter körül, de inkább alatta a fogyi, mikor 170-180-190-es tempót mentem.
Ha a km órám 150-et mutat, nincs 10 literes fogyasztás még klímával se, ez biztos.
Amúgy meg egyértelmű, hogy soha nem fog annyit fogyasztani, mint egy dízel, de azért nem annyira vészes a helyzet, mint ahogy sokan gondolják.
és így is van ez jól!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Alpha Dog
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #713 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 13:27:17 »
Mennyit ragozzátok ezt a dízel-benzines témát!
A dízel egyértelműen kevesebbet fogyaszt, de többe is kerül + drágább a fenntartása
Ha a benzinesek is turbóval rendelkeznének, akkor a teljesítménykülönbség is kiegyenlítődne-ilyen egyszerű. Magyarul a dízellel "csalnak", mivel ott van feltöltés...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #714 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 13:46:11 »
Idézetet írta: Alpha Dog - 2010.04.22 csütörtök, 13:27:17
Mennyit ragozzátok ezt a dízel-benzines témát!
A dízel egyértelműen kevesebbet fogyaszt, de többe is kerül + drágább a fenntartása
Ha a benzinesek is turbóval rendelkeznének, akkor a teljesítménykülönbség is kiegyenlítődne-ilyen egyszerű. Magyarul a dízellel "csalnak", mivel ott van feltöltés...
Az kétségtelen, hogy egy dízeles többe kerül, DE drágábban el is lehet adni.
Illetve Én ugyanannyit költök szervízre, mintha benzines lenne, viszont kevesebbet kell tankolnom, tehát a fenntartása nem, hogy drágább, hanem olcsóbb...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #715 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 13:52:33 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.22 csütörtök, 13:46:11
Az kétségtelen, hogy egy dízeles többe kerül, DE drágábban el is lehet adni.
Illetve Én ugyanannyit költök szervízre, mintha benzines lenne, viszont kevesebbet kell tankolnom, tehát a fenntartása nem, hogy drágább, hanem olcsóbb...
Mikor (2007) én vettem az enyémet, akkor kb. 10% különbség volt a benzines javára az ár. De újonnan ha jól emlékszem szinte egyforma ár volt a facelifteseknél.
Tiedben mennyi km van?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Alpha Dog
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #716 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 13:56:37 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.22 csütörtök, 13:46:11
Az kétségtelen, hogy egy dízeles többe kerül, DE drágábban el is lehet adni.
Illetve Én ugyanannyit költök szervízre, mintha benzines lenne, viszont kevesebbet kell tankolnom, tehát a fenntartása nem, hogy drágább, hanem olcsóbb...
egészen addig, amíg jönnek a porlasztócsúcs gondok, turbócsere, stb..amik nem olcsó mutatványok, ugye (nem vagyok dízel ellenes, sőt...
előző 2 autóm is olajkályhás volt
nem is a rosszabb fajtából...)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #717 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 14:17:16 »
Idézetet írta: ultio - 2010.04.22 csütörtök, 13:52:33
Mikor (2007) én vettem az enyémet, akkor kb. 10% különbség volt a benzines javára az ár. De újonnan ha jól emlékszem szinte egyforma ár volt a facelifteseknél.
Tiedben mennyi km van?
61-62e km
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #718 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 14:18:45 »
Idézetet írta: Alpha Dog - 2010.04.22 csütörtök, 13:56:37
egészen addig, amíg jönnek a porlasztócsúcs gondok, turbócsere, stb..amik nem olcsó mutatványok, ugye (nem vagyok dízel ellenes, sőt...
előző 2 autóm is olajkályhás volt
nem is a rosszabb fajtából...)
előzőnél kellett cserélni pl. turbót, meg lendkereket, de Én nem fizettem azért. 150e km-el adtam el, és annyit költöttem rá, mint egy benyásra
A mostani is meglesz 2011.09 hóig biztos.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #719 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 14:26:07 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.22 csütörtök, 14:18:45
előzőnél kellett cserélni pl. turbót, meg lendkereket, de Én nem fizettem azért. 150e km-el adtam el, és annyit költöttem rá, mint egy benyásra
A mostani is meglesz 2011.09 hóig biztos.
Ez jó taktika.
Eladni, mielőtt a komolyabb gondok jönnek.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #720 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 14:32:35 »
Idézetet írta: ultio - 2010.04.22 csütörtök, 14:26:07
Ez jó taktika.
Eladni, mielőtt a komolyabb gondok jönnek.
Inkább azt mondanám, hogy eladni, ahogy lejár a gari.
Mk4 biztosabbnak tűnik. Mókolások mk3-on már előjöttek ilyenkor. Itt meg semmi. Eddig egy pár hátsó fékbetét és kész.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #721 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 14:39:07 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.22 csütörtök, 14:32:35
Inkább azt mondanám, hogy eladni, ahogy lejár a gari.
Mk4 biztosabbnak tűnik. Mókolások mk3-on már előjöttek ilyenkor. Itt meg semmi. Eddig egy pár hátsó fékbetét és kész.
Igaz, ez a pontosabb megfogalmazás. Vagy legalábbis a szebb
.
Akkor lehet az mk4 stabilabb. Még az is lehet, a következő autóm dízel lesz.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #722 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 14:55:29 »
Idézetet írta: ultio - 2010.04.22 csütörtök, 14:39:07
Igaz, ez a pontosabb megfogalmazás. Vagy legalábbis a szebb
.
Akkor lehet az mk4 stabilabb. Még az is lehet, a következő autóm dízel lesz.
mk3-ason már olajpárafoltok ilyenkor simán látszódtak itt-ott a motoron, itt semmi. A szerelőket kérdeztem, hogy S-max, Mondeo, Galaxy tdci terén mit mondanának típushibának: mondták, hogy jár hozzájuk egy smax amiben már 200e+ km van és még azzal sem volt semmi komolyabb..
Bízzunk benne.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #723 Dátum:
2010.04.23 péntek, 22:00:42 »
Idézetet írta: ultio - 2010.04.22 csütörtök, 13:52:33
Mikor (2007) én vettem az enyémet, akkor kb. 10% különbség volt a benzines javára az ár. De újonnan ha jól emlékszem szinte egyforma ár volt a facelifteseknél.
Tiedben mennyi km van?
a fogyastásból adódó különbséget,szépen otthadjátok a szervízben egyösszegben!
tudom,hisz van 1 2.0tdci/olajkályha/ is a családban.
és a gyorsulásnál van egy kis előnyöm kb 300kg súlykülömbség.
nos nem nehéz kitalálni,hogy öregem dízelét gyorsulásban sajnos megettem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #724 Dátum:
2010.04.23 péntek, 22:11:01 »
Idézetet írta: peeti - 2010.04.23 péntek, 22:00:42
a fogyastásból adódó különbséget,szépen otthadjátok a szervízben egyösszegben!
tudom,hisz van 1 2.0tdci/olajkályha/ is a családban.
és a gyorsulásnál van egy kis előnyöm kb 300kg súlykülömbség.
nos nem nehéz kitalálni,hogy öregem dízelét gyorsulásban sajnos megettem...
és nem nehéz kitalálni, hogy 3-ban 50-ről és 4-ben 80-ról kilőve ő fog téged ott hagyni
és sorolhatnánk itt az előnyöket és hátrányokat, de semmi értelme, úgy se fogsz legközelebb olyat venni ha neked nem jön be. nektek benzines kell nekünk meg dízel.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.23 péntek, 22:12:35 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #725 Dátum:
2010.04.23 péntek, 22:25:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.23 péntek, 22:11:01
és nem nehéz kitalálni, hogy 3-ban 50-ről és 4-ben 80-ról kilőve ő fog téged ott hagyni
és sorolhatnánk itt az előnyöket és hátrányokat, de semmi értelme, úgy se fogsz legközelebb olyat venni ha neked nem jön be. nektek benzines kell nekünk meg dízel.
Nekem bejön a dízel. Én nem azért vettem benzines autót, mert csak az tetszik. Bár vannak elveim, de igazából dízel autóm soha nem volt, így nem igazán tudom milyen.
A vásárlás idején a benzines volt a racionális döntés, mint ahogy maga a Mondeo is hasonló döntés eredménye.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #726 Dátum:
2010.04.23 péntek, 22:25:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.23 péntek, 22:11:01
és nem nehéz kitalálni, hogy 3-ban 50-ről és 4-ben 80-ról kilőve ő fog téged ott hagyni
és sorolhatnánk itt az előnyöket és hátrányokat, de semmi értelme, úgy se fogsz legközelebb olyat venni ha neked nem jön be. nektek benzines kell nekünk meg dízel.
Nekem a 3l-es ST220 jön be. A V6-nál csak a V8 zenél szebben
Amúgy nem vagyok híve a melyik a jobb témának, mert mindenki a szíve és a pénztárcája függvényében veszi az autót és ha a pénz nem számítana, akkor nem abban ülne amiben.
Én azért fogyasztom már a sokadik autómat, mert nem találtam meg azt ami hosszú távon kell, de a mondeo bejött. tetszik és nem volt pénzem nagyobb teljesítményűre a *** hitelek miatt, meg nem tudom st220-ra cserélni. Ez van.
Üdv
Csaba
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #727 Dátum:
2010.04.23 péntek, 22:30:54 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.04.23 péntek, 22:25:54
Nekem a 3l-es ST220 jön be. A V6-nál csak a V8 zenél szebben
Igazából én is olyat vennék.
Mondjuk azt bánom, hogy nem V6-ot vettem. De majd a következő
.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #728 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:13:34 »
Idézetet írta: peeti - 2010.04.23 péntek, 22:00:42
nos nem nehéz kitalálni,hogy öregem dízelét gyorsulásban sajnos megettem...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #729 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 06:35:54 »
Még mindig nem oldottam meg a rángatásos problémát.
Már korábban is és tegnap is hallottam pukkanást a kipufogóban. Tudtommal benzin kerül bele ilyenkor, mert nincs szikra, ami belobbantsa az égéstérben a benzint, így kijut a kipufba és ott lobban be. Jól gondolom én ezt?
És ha jól, akkor ez gondolom a trafó hibájára (gyertya, kábelek már cserélve) utal, igaz?
Egyébként szerintem nagyon érdekes jelenség ez a rángatás, mert melegben, illetve ha a motor kicsit bemelegedett, akkor kevésbé van meg a rángatás, mint hidegben, vagy hideg motornál. Most pl. hogy észrevegyem, nagyon tudnom kell, hogy nyomjam a gázt. De azért megvan.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #730 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 08:59:13 »
Idézetet írta: ultio - 2010.04.25 vasárnap, 06:35:54
Még mindig nem oldottam meg a rángatásos problémát.
Már korábban is és tegnap is hallottam pukkanást a kipufogóban. Tudtommal benzin kerül bele ilyenkor, mert nincs szikra, ami belobbantsa az égéstérben a benzint, így kijut a kipufba és ott lobban be. Jól gondolom én ezt?
És ha jól, akkor ez gondolom a trafó hibájára (gyertya, kábelek már cserélve) utal, igaz?
Egyébként szerintem nagyon érdekes jelenség ez a rángatás, mert melegben, illetve ha a motor kicsit bemelegedett, akkor kevésbé van meg a rángatás, mint hidegben, vagy hideg motornál. Most pl. hogy észrevegyem, nagyon tudnom kell, hogy nyomjam a gázt. De azért megvan.
hát ja. a 3000 v6 az kemény lehet,csakhát a magyar törvénykezés... luxusnak számit,lassan 1 liter benzin is..
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #731 Dátum:
2010.04.27 kedd, 12:20:46 »
Tud e valaki abban segíteni hogy hol tudok csomagtérspoilert vásárolni illetve mennyibe kerülne egy tempomat kompletten beszereléssel együtt?
Kösziii a segítségeteket!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #732 Dátum:
2010.04.27 kedd, 12:34:02 »
Idézetet írta: szulczerarnold - 2010.04.27 kedd, 12:20:46
Tud e valaki abban segíteni hogy hol tudok csomagtérspoilert vásárolni illetve mennyibe kerülne egy tempomat kompletten beszereléssel együtt?
Kösziii a segítségeteket!
Benzines tempomat szettet 33000ft ellenében tudok neked szerezni.
ld. itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3592.msg501387#msg501387
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
redshark
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #733 Dátum:
2010.04.27 kedd, 14:29:02 »
Sziasztok!
Tud valaki ajánlani szerelőt /telefon?/, aki szívósor leszerelés+pillangószelep kiszerelés+visszaszerelést
vállal? Ha lehet nem vennék hozzá új szívósort /mondeo benzines 1,8, 2001-évi/
Magam nem szívesen szedném szét, jobb lenne egy szaki aki már csinált ilyet és van gyakorlata.
köszönettel!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #734 Dátum:
2010.04.27 kedd, 14:36:50 »
Idézetet írta: redshark - 2010.04.27 kedd, 14:29:02
Sziasztok!
Tud valaki ajánlani szerelőt /telefon?/, aki szívósor leszerelés+pillangószelep kiszerelés+visszaszerelést
vállal? Ha lehet nem vennék hozzá új szívósort /mondeo benzines 1,8, 2001-évi/
Magam nem szívesen szedném szét, jobb lenne egy szaki aki már csinált ilyet és van gyakorlata.
köszönettel!
Telefonszerelőt szívósorhoz?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
redshark
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #735 Dátum:
2010.04.27 kedd, 15:14:08 »
Ha lehet inkább autószerelőt mondjatok, köszi!
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #736 Dátum:
2010.04.28 szerda, 05:14:03 »
Idézetet írta: redshark - 2010.04.27 kedd, 15:14:08
Ha lehet inkább autószerelőt mondjatok, köszi!
Keresd Viket!
pü ment
Naplózva
Gőzi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #737 Dátum:
2010.05.01 szombat, 20:28:53 »
Szevasztok!
A szakértők segítségére lenne szükségem, mert van egy 2001-es 1.8-as benzines Ford Mondeo Zetec-em és alapjáratban zörög a motor. Beindítás után közvetlen nem hallatszik a klikkegő-kelepelő hang csak miután bemelegszik és akkor sem hangosan. Amúgy az autó jól megy kissé eszi az olajat. Mi a véleményetek erről, valamelyikőtök találkozott-e ezzel a hibával? Segítségeteket előre köszönöm.
Üdv. Gőzi, Dublin
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #738 Dátum:
2010.05.01 szombat, 21:10:14 »
Megjavítottam a rángatást.
Gyertya, kábelek, majd a trafó cseréje oldotta meg a problémát. Most tökéletes az autó.
Köszönöm még egyszer mindenkinek a segítséget!
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Gőzi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #739 Dátum:
2010.05.04 kedd, 19:34:18 »
Szevasztok!
A szakértők segítségére lenne szükségem, mert van egy 2001-es 1.8-as benzines Ford Mondeo Zetec-em és alapjáratban zörög a motor. Beindítás után közvetlen nem hallatszik a klikkegő-kelepelő hang csak miután bemelegszik és akkor sem hangosan. Amúgy az autó jól megy kissé eszi az olajat. Mi a véleményetek erről, valamelyikőtök találkozott-e ezzel a hibával? Segítségeteket előre köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #740 Dátum:
2010.05.04 kedd, 21:00:06 »
Idézetet írta: Gőzi - 2010.05.04 kedd, 19:34:18
Szevasztok!
A szakértők segítségére lenne szükségem, mert van egy 2001-es 1.8-as benzines Ford Mondeo Zetec-em és alapjáratban zörög a motor. Beindítás után közvetlen nem hallatszik a klikkegő-kelepelő hang csak miután bemelegszik és akkor sem hangosan. Amúgy az autó jól megy kissé eszi az olajat. Mi a véleményetek erről, valamelyikőtök találkozott-e ezzel a hibával? Segítségeteket előre köszönöm.
A szívósor lamellái lehetnek.Kikell pucolni őket a szívósorból és ledugózni a tengej helyét!
Ha rákeresel,találsz infót a témáról......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rizsa83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #741 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 19:29:37 »
Hali nekem a mondim előtt focusom volt 2003-as,1.6-16v,zetec
nekem nem volt motorikusan semmi gond.csak törve,ekkor csere mondira.
na szerintem lehet hogy nem a megfelelő oil van benne,s ha a motor melegszik,vele együtt az olaj is,s ha meleg
akkor hígab,ha hígabb,lehet hogy a hidrotőkék nem úgy dolgoznak ahogy kéne,szóval szerintem a viszkozitás,így ami elsőre eszembejött,de ez csak egy feltevés,vagy az előgyujtást állító elektronika,bár az nemanyira valószínű.
sok sikert a probléma megoldásához
Naplózva
bence187
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #742 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 11:17:01 »
Helló mindenki!
Plíz segítsetek!!
Az 1.8-as MK3-asom motorjának olya hangja lett egyik pillanatról a másikra, mintha egy darab követ dobtak volna bele.persze azonnal leálltam, hazavontattam magam...nagyon gáz...ilyet nem is hallottam még motorból....soha nem volt megbontva...azt hittem agyvérzést kapok. a gép menne, pöcre indul, semmi előjel...csak kra csúnya hangja van...lécci segítsetek, hogy mikre lehet gyanakodni.szívósor?vezérlés? szelepek? alapjáraton is csinálja, nagyon csúnya, kattogó hangja van...
1000 köszönet!!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #743 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 12:43:56 »
Idézetet írta: bence187 - 2010.05.10 hétfő, 11:17:01
Helló mindenki!
Plíz segítsetek!!
Az 1.8-as MK3-asom motorjának olya hangja lett egyik pillanatról a másikra, mintha egy darab követ dobtak volna bele.persze azonnal leálltam, hazavontattam magam...nagyon gáz...ilyet nem is hallottam még motorból....soha nem volt megbontva...azt hittem agyvérzést kapok. a gép menne, pöcre indul, semmi előjel...csak kra csúnya hangja van...lécci segítsetek, hogy mikre lehet gyanakodni.szívósor?vezérlés? szelepek? alapjáraton is csinálja, nagyon csúnya, kattogó hangja van...
1000 köszönet!!!!
1.8 benya?Szívósor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #744 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 13:07:04 »
Idézetet írta: bence187 - 2010.05.10 hétfő, 11:17:01
Helló mindenki!
Plíz segítsetek!!
Az 1.8-as MK3-asom motorjának olya hangja lett egyik pillanatról a másikra, mintha egy darab követ dobtak volna bele.persze azonnal leálltam, hazavontattam magam...nagyon gáz...ilyet nem is hallottam még motorból....soha nem volt megbontva...azt hittem agyvérzést kapok. a gép menne, pöcre indul, semmi előjel...csak kra csúnya hangja van...lécci segítsetek, hogy mikre lehet gyanakodni.szívósor?vezérlés? szelepek? alapjáraton is csinálja, nagyon csúnya, kattogó hangja van...
1000 köszönet!!!!
És ha lehet ne indítsd be többször.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #745 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 13:16:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.10 hétfő, 13:07:04
És ha lehet ne indítsd be többször.
.............míg megnem javíttatta!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bence187
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #746 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 13:20:50 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.10 hétfő, 12:43:56
1.8 benya?Szívósor.
árban mire számíthatok kb? ma viszem külső vácira a forthoz...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #747 Dátum:
2010.05.11 kedd, 08:52:22 »
Idézetet írta: bence187 - 2010.05.10 hétfő, 13:20:50
árban mire számíthatok kb? ma viszem külső vácira a forthoz...
...ha szívósor,az új drága,de le is lehet dugózni-kibelezni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Speedy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #748 Dátum:
2010.05.11 kedd, 10:54:01 »
Hello!
Egy olyan problémám van, hogy a radiátor túlfolyón csepeg ki a víz. Kb 1-2 deci naponta. Nem vagyok nagy szaki de gondolom a radiátor lyukadhatott ki és a tálcából folyik. Ki is néztem az új radiátort ám a meglepetés ezután ért, hogy a szerelőm nem vállalja a dolgot mondván, hogy nem tudja a kocsit hol tárolni mig elkészül mert nagyon nagy munka a komplett első műszerfalat le kell bontani. Valaki tudna erről valami infót szolgáltatni? Azt is mondta, hogy alsó hangon 100e-t készítsek rá. Esetleg Miskolc környékén valami jó áron dolgozó szerelőt tudnátok ajánlani aki persze nem kontár?
2004es Mondeo lenne.
Elnézést ha rossz helyre írtam.
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
bence187
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #749 Dátum:
2010.05.11 kedd, 17:13:23 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.11 kedd, 08:52:22
...ha szívósor,az új drága,de le is lehet dugózni-kibelezni.
na jövőhéten tudom csak elvinn...de tuti h szívósor? krva hangos....
Naplózva
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ