Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:45:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4653026 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #750 Dátum: 2010.05.11 kedd, 21:00:22 »

Sziasztok!

1800-2500-as fordulaton, csörgést hallok, amennyire ki tudom szűrni, menet közben elölről jön a kipufogó felöl. A jelegzetessége az, hogy terhelésnél jön jobban elő, mondjuk emelkedőre fel, fokozatos gázadással. A benzin dolgon már túl vagyok, most is V-power van benne. Ma akadtam össze az egyik ismerőssel, aki autószerelő műhelyben dolgozik, nekik is van bent egy diesel mondi, ami ugyanezt produkálja, de nem találják a hibát ők sem. Volt már valakinek hasonló hibája, tudtok esetleg segíteni? Előre is köszi mindenkinek. worship
Naplózva
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #751 Dátum: 2010.05.12 szerda, 11:58:02 »

...ha szívósor,az új drága,de le is lehet dugózni-kibelezni. Roll Eyes
A szívósor kiherélése után megváltozik valami? Fogyasztás, teljesítmény? Csak nem véletlenül van ott az a lapátsor. Gondolom a cső hossz változtatását oldották meg így fordéknál, van már tapasztalata valakinek ilyen szívócsővel?

m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #752 Dátum: 2010.05.12 szerda, 12:05:00 »

A szívósor kiherélése után megváltozik valami? Fogyasztás, teljesítmény? Csak nem véletlenül van ott az a lapátsor. Gondolom a cső hossz változtatását oldották meg így fordéknál, van már tapasztalata valakinek ilyen szívócsővel?

m

Szívósorban Zacci a király.  wave
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #753 Dátum: 2010.05.12 szerda, 13:14:08 »

A szívósor kiherélése után megváltozik valami? Fogyasztás, teljesítmény? Csak nem véletlenül van ott az a lapátsor. Gondolom a cső hossz változtatását oldották meg így fordéknál, van már tapasztalata valakinek ilyen szívócsővel?

m
nem.csak a zaj. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #754 Dátum: 2010.05.12 szerda, 15:42:44 »

Sziasztok!

1800-2500-as fordulaton, csörgést hallok, amennyire ki tudom szűrni, menet közben elölről jön a kipufogó felöl. A jelegzetessége az, hogy terhelésnél jön jobban elő, mondjuk emelkedőre fel, fokozatos gázadással. A benzin dolgon már túl vagyok, most is V-power van benne. Ma akadtam össze az egyik ismerőssel, aki autószerelő műhelyben dolgozik, nekik is van bent egy diesel mondi, ami ugyanezt produkálja, de nem találják a hibát ők sem. Volt már valakinek hasonló hibája, tudtok esetleg segíteni? Előre is köszi mindenkinek. worship


Help me!!
Naplózva
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #755 Dátum: 2010.05.12 szerda, 20:44:59 »

Hello!

Egy olyan problémám van, hogy a radiátor túlfolyón csepeg ki a víz. Kb 1-2 deci naponta. Nem vagyok nagy szaki de gondolom a radiátor lyukadhatott ki és a tálcából folyik. Ki is néztem az új radiátort ám a meglepetés ezután ért, hogy a szerelőm nem vállalja a dolgot mondván, hogy nem tudja a kocsit hol tárolni mig elkészül mert nagyon nagy munka a komplett első műszerfalat le kell bontani. Valaki tudna erről valami infót szolgáltatni? Azt is mondta, hogy alsó hangon 100e-t készítsek rá. Esetleg Miskolc környékén valami jó áron dolgozó szerelőt tudnátok ajánlani aki persze nem kontár? Smiley 2004es Mondeo lenne.
Elnézést ha rossz helyre írtam.

Senkinél nem jött ki még ez a hiba?
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #756 Dátum: 2010.05.15 szombat, 15:38:55 »

Senkinél nem jött ki még ez a hiba?
Nem akarok hülyeséget írni, de ha nem fogy a hűtővized akkor lehet csak befolyik a víz a pollenszűrőnél és az folyik be az utastérbe, ilyenkor csak a szélvédő előtti takaró műanyagot kell megigazítani/csrélni.
Naplózva
Árpi
Vendég
« Új hozzászólás #757 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 19:13:35 »


Help me!!

Szia!

Nekem a kipufogó rendszer flexi (fonott drót) része ad ki csörgő hangot. Próbáld azt ellenőrizni, mert el szokott használódni és a darabjai csörögnek.
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #758 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 21:51:46 »

Szia!

Nekem a kipufogó rendszer flexi (fonott drót) része ad ki csörgő hangot. Próbáld azt ellenőrizni, mert el szokott használódni és a darabjai csörögnek.

Igazad lehet, mert egy focusos barátom autója is ilyen hangod ad ki terhelésen. A vépoveren ő is túl van. Meghallgattuk alulról is aknából, és valszeg ott is a flexi kipuf a sz@r.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #759 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 00:55:44 »

Szia!

Nekem a kipufogó rendszer flexi (fonott drót) része ad ki csörgő hangot. Próbáld azt ellenőrizni, mert el szokott használódni és a darabjai csörögnek.

Kívülről egybe van, raktam rá két bilincset, és jól meghúztam, de a hang nem szűnt meg. Teszek még majd egyet a közepére is, aztán meglátom változik-e a csörgés.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #760 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 02:19:12 »

Kívülről egybe van, raktam rá két bilincset, és jól meghúztam, de a hang nem szűnt meg. Teszek még majd egyet a közepére is, aztán meglátom változik-e a csörgés.
Katalizátorod nincs összetörve? Az is szokott csörögni.
Naplózva
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #761 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 18:47:16 »

Katalizátorod nincs összetörve? Az is szokott csörögni.

Nem tudom, most volt zöldkártyán, csak a Co. volt magas. Kiolvasásra is elvittem, de nincs benne hibakód sem.
Naplózva
Árpi
Vendég
« Új hozzászólás #762 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 22:31:15 »

Kívülről egybe van, raktam rá két bilincset, és jól meghúztam, de a hang nem szűnt meg. Teszek még majd egyet a közepére is, aztán meglátom változik-e a csörgés.

Kívülről nekem sem látszik semmi, csak ha jól megütögetem, akkor csörög-zörög benne valami. A co-m nekem is magas volt a legutóbbi zöldkártya méréskor Huh?
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #763 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 23:08:59 »

Szevasztok,

Hátha másnak segít.

Végigjártam a motor rángatás hibát 160e km-nél.
A jelenség először az volt, (augusztusban), hogy 2000 alatt kis gáznál pillanatokra megtorpant a motor. Mentem külföldre, sok idő nem volt vettem utángyártott kábelkészletet, amitől a hiba elmúlt.
Áprilisban a hiba ismét előjött, akkor vettem gyári kábelt, a hiba ismét elmúlt.
Tegnap megint rángatott. Ma reggel már az alapjárat is kimaradt, 2000-3000 között lehetett vele egyáltalán menni,  a motorhiba is kigyulladt. (3-as henger gyújtáshiba).
Vettem egy új trafót és 4 gyertyát. A trafó csere minden hibajelenséget megszüntetett. (próba után a gyertyát is cseréltem)
A nagyon beszorult gyertyakábel levétele:
trafóról kábel le
gyertyapipa körbe forgatása kézzel, közben felfelé emelni, szerszámot nem szabad használni, az új gumi is elég könnyen elszakad.


Üdv
Sz.G.

Naplózva
Gőzi
Vendég
« Új hozzászólás #764 Dátum: 2010.05.19 szerda, 12:18:08 »

Szevasztok! Megpróbálom felvázolni a jelenlegi helyzetemet a Mondeommal kapcsolatban, mert nálam kiborult a bili szomoru1

Tavaly június végén vettem meg egy 2001-es Ford Mondeo 1.8 L ZETEC-et 102000 mérföld (164000km). Két hétre rá kigyúlt a motormeghibásodást jelző sárga fény - hibaolvasás - diagnózis: hibásan működő EGR szelep.

Elvittem egy ír szerelőhöz, aki azt mondta, hogy típushiba (2006-os mondiról EGR szelep + hűtőfolyadék + 25 munkadíj=120euro) Ekkor döntöttem úgy, hogy valami olcsó megoldás után kell néznem. Később találtam egy dublini magyar szerelőt, akivel megcsináltattam a kötelező szervizt, mert az írek horrorisztikus összegeket kérnek el a legapróbb javításokért is. Itt jegyezném meg, hogy az autó szervizkönyvében 52000 mérföld után nem volt semmi bejegyzés. wow1
Szeptembertől kezdődően a motortérből furcsa klikkegő-kattogó hangra lettem figyelmes s az olajat is jobban fogyasztotta, ezért elvittem a szerelőhöz, aki azt mondta, hogy ki kell cserélni az egyik spanoló görgőt, mert kiment belőle a csapágy. A csere megtörtént, de a hang megmaradt. Ezután azon a véleményen volt, hogy továbbá ki kell cserélni ez egyik erőátviteli görgőt is (nem kell mondjam a hang továbbra is megmaradt falbav a görgő, pedig 108 euro volt munkadíjért csak 10 eurót vett el). 3 héttel ezelőtt végre rászántam magam, hogy ismét elvigyem a problémával.  Többszöri hallgatózás után sem tudta tudta megállapítani a zaj forrását, ezért levette a motor burkolat felső részét.  Néhányszor indítóztuk  de nem derült ki.  Feltevése szerint a motorban van valami olajnyomás által működtetett  bakelit spanoló láncmegvezető, amely nem feszít eléggé és a lánc nekicsapódik valaminek. Kicserélte a spanolót de csak vezérműlánc –készlettel  adták együtt .(Megérdeklődtem, hogy  az egyik dublini Ford márkaszervizben a vezérműlánc  kittet s körülbelül 600 euróért  (?!)végeznek el) Itt jegyezném meg, hogy egyik telefonálás alkalmával bejelentette, hogy elment a szívósor  saját hibájából adódóan  az indítózás miatt s monda, hogy ez az ő hibája és állja a költségeket. A másik ötlete az volt, hogy az eredeti olajat (5w-30) cseréljük át egy nagyobb viszkozitásura 10w... valamire.
2 heti javítás után sietve hozta az autómat hajnalban hulla fáradtan, mert mentek  üdülni külföldre s egész éjjel dolgozott . Az autó rosszabbul megy mint előtte.  Elfelejtette feltölteni a szervót olajjal , nekem kellett pótolni s egy napig csikorgott a kormány, amíg belejött, megrendelte a pollenszűrőt de nekem kellett a minap betennem, a motortető védő műanyag s a kábelek nem voltak megfelelően visszarakva/lekötve.   Az autó alapjáraton remeg mint egy traktor. Most is hallok valami kelepelő hangot a motortérből , de ha benyomom a kuplungot , akkor megszűnik. Mi lehet ez?

Egy hete került vissza az autó, amikor átvettem az olajpálca minimum és maximum között volt tehát jó volt..  A tegnap fékezéskor vettem észre, hogy megvillant az olajnyomást jelző piros lámpa. Hidegen megmértem az olajszintet  s a minimum szint alatt van jóval.  A kipufogó végét korom szennyeződés borítja. Ja és  beindítás után is világít a motormeghibásodást jelző fény. Nem mértem le soha, hogy mennyi a fogyasztása, de szerintem sokat eszik.
Az autó egyesben nem mindig húz a legjobban és néha eltelik 1 másodperces holtpont a gázolás és az erőkifejtés között. Várom, hogy hazajöjjön és kicsikét elbeszélgessünk. eplus2
Mit szóltok a leírtakhoz?
A Következő alkatrészeket hozta vissza:
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.19 szerda, 12:27:39 írta Gőzi » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #765 Dátum: 2010.05.19 szerda, 13:29:03 »

Szevasztok! Megpróbálom felvázolni a jelenlegi helyzetemet a Mondeommal kapcsolatban, mert nálam kiborult a bili szomoru1

Tavaly június végén vettem meg egy 2001-es Ford Mondeo 1.8 L ZETEC-et 102000 mérföld (164000km). Két hétre rá kigyúlt a motormeghibásodást jelző sárga fény - hibaolvasás - diagnózis: hibásan működő EGR szelep.

Elvittem egy ír szerelőhöz, aki azt mondta, hogy típushiba (2006-os mondiról EGR szelep + hűtőfolyadék + 25 munkadíj=120euro) Ekkor döntöttem úgy, hogy valami olcsó megoldás után kell néznem. Később találtam egy dublini magyar szerelőt, akivel megcsináltattam a kötelező szervizt, mert az írek horrorisztikus összegeket kérnek el a legapróbb javításokért is. Itt jegyezném meg, hogy az autó szervizkönyvében 52000 mérföld után nem volt semmi bejegyzés. wow1
Szeptembertől kezdődően a motortérből furcsa klikkegő-kattogó hangra lettem figyelmes s az olajat is jobban fogyasztotta, ezért elvittem a szerelőhöz, aki azt mondta, hogy ki kell cserélni az egyik spanoló görgőt, mert kiment belőle a csapágy. A csere megtörtént, de a hang megmaradt. Ezután azon a véleményen volt, hogy továbbá ki kell cserélni ez egyik erőátviteli görgőt is (nem kell mondjam a hang továbbra is megmaradt falbav a görgő, pedig 108 euro volt munkadíjért csak 10 eurót vett el). 3 héttel ezelőtt végre rászántam magam, hogy ismét elvigyem a problémával.  Többszöri hallgatózás után sem tudta tudta megállapítani a zaj forrását, ezért levette a motor burkolat felső részét.  Néhányszor indítóztuk  de nem derült ki.  Feltevése szerint a motorban van valami olajnyomás által működtetett  bakelit spanoló láncmegvezető, amely nem feszít eléggé és a lánc nekicsapódik valaminek. Kicserélte a spanolót de csak vezérműlánc –készlettel  adták együtt .(Megérdeklődtem, hogy  az egyik dublini Ford márkaszervizben a vezérműlánc  kittet s körülbelül 600 euróért  (?!)végeznek el) Itt jegyezném meg, hogy egyik telefonálás alkalmával bejelentette, hogy elment a szívósor  saját hibájából adódóan  az indítózás miatt s monda, hogy ez az ő hibája és állja a költségeket. A másik ötlete az volt, hogy az eredeti olajat (5w-30) cseréljük át egy nagyobb viszkozitásura 10w... valamire.
2 heti javítás után sietve hozta az autómat hajnalban hulla fáradtan, mert mentek  üdülni külföldre s egész éjjel dolgozott . Az autó rosszabbul megy mint előtte.  Elfelejtette feltölteni a szervót olajjal , nekem kellett pótolni s egy napig csikorgott a kormány, amíg belejött, megrendelte a pollenszűrőt de nekem kellett a minap betennem, a motortető védő műanyag s a kábelek nem voltak megfelelően vis***akva/lekötve.   Az autó alapjáraton remeg mint egy traktor. Most is hallok valami kelepelő hangot a motortérből , de ha benyomom a kuplungot , akkor megszűnik. Mi lehet ez?

Egy hete került vissza az autó, amikor átvettem az olajpálca minimum és maximum között volt tehát jó volt..  A tegnap fékezéskor vettem észre, hogy megvillant az olajnyomást jelző piros lámpa. Hidegen megmértem az olajszintet  s a minimum szint alatt van jóval.  A kipufogó végét korom szennyeződés borítja. Ja és  beindítás után is világít a motormeghibásodást jelző fény. Nem mértem le soha, hogy mennyi a fogyasztása, de szerintem sokat eszik.
Az autó egyesben nem mindig húz a legjobban és néha eltelik 1 másodperces holtpont a gázolás és az erőkifejtés között. Várom, hogy hazajöjjön és kicsikét elbeszélgessünk. eplus2
Mit szóltok a leírtakhoz?
A Következő alkatrészeket hozta vissza:

A kelepelés lehet a szívósori örvénylapát sor hibájából. ajánlom figyelmedbe:
http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/777251/tp/1/

A zörög-kuplung kinyom-nem zörög dolog lendkerék(flywheel)/kuplungkinyomó csapágy (clutch sleeve cylinder) probléma.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Gőzi
Vendég
« Új hozzászólás #766 Dátum: 2010.05.19 szerda, 14:28:40 »

A kelepelés lehet a szívósori örvénylapát sor hibájából. ajánlom figyelmedbe:
http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/777251/tp/1/

A zörög-kuplung kinyom-nem zörög dolog lendkerék(flywheel)/kuplungkinyomó csapágy (clutch sleeve cylinder) probléma.


Mennyire súlyos a hiba, mert minden nap kell használom az autót (30-40km)? A szerelő is hónap végén jön haza.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #767 Dátum: 2010.05.19 szerda, 14:37:07 »

Mennyire súlyos a hiba, mert minden nap kell használom az autót (30-40km)? A szerelő is hónap végén jön haza.
Hát ha szét van hullva a szívósorban az örvénylap, és berántja a motor, akkor kampec.
A kuplungkinyomó amíg megy, addig megy.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #768 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 08:00:12 »

Úgy tűnik megoldódott a problémám, mindenért a szívósor volt a felelős. 160e. van a kocsimba, tehát mindenkinek ajánlom 140e. környékén a cserét vagy ledugózást. Szerencsém volt, szörnyű állapotok uralkodtak bent. Örvénylapátból 1 mínuszom van, eltűnt, valószínűleg megette a motor, két darab önálló életet élt a fém tengelytől függetlenül, kb. fele méretre kopva az eredetihez képest, a maradék 1db volt helyén. Megszűntek a maradék apró rángatások, (Trafó cserénél tűnt el a nagyja.) és a csörgés is a múlté. Majd teszek fel képet a szívósorról elrettentés képen.
Naplózva
bence187
Vendég
« Új hozzászólás #769 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 10:13:07 »

Hát ha szét van hullva a szívósorban az örvénylap, és berántja a motor, akkor kampec.
A kuplungkinyomó amíg megy, addig megy.

mi van akkor ha egy örvénylapát berántódik??? szomoru1
Naplózva
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #770 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 10:40:43 »

Úgy tűnik megoldódott a problémám, mindenért a szívósor volt a felelős. 160e. van a kocsimba, tehát mindenkinek ajánlom 140e. környékén a cserét vagy ledugózást. Szerencsém volt, szörnyű állapotok uralkodtak bent. Örvénylapátból 1 mínuszom van, eltűnt, valószínűleg megette a motor, két darab önálló életet élt a fém tengelytől függetlenül, kb. fele méretre kopva az eredetihez képest, a maradék 1db volt helyén. Megszűntek a maradék apró rángatások, (Trafó cserénél tűnt el a nagyja.) és a csörgés is a múlté. Majd teszek fel képet a szívósorról elrettentés képen.
Várjuk a képet Tonyka!
Kezd rajtam is eluralkodni az örvénylapát paranóia szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #771 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 10:44:34 »

mi van akkor ha egy örvénylapát berántódik??? szomoru1
Ha csak a műanyagot zabálja meg,talán megúszod a motorgenerált.Ha fémet is-akkor nem..... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bence187
Vendég
« Új hozzászólás #772 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 11:24:39 »

Ha csak a műanyagot zabálja meg,talán megúszod a motorgenerált.Ha fémet is-akkor nem..... szomoru1


hát az a parám hogy elég fémes hangja volt.most bontják a motort, már 4.napja, de nem csörögtek még h wtf. megpróbálok képeket feltenni h mi történik ha bekerül egy örvénylapát.fuck szívósor!! de miért bdik el ez minden benzinesben???  falbav
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #773 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 14:06:04 »

Várjuk a képet Tonyka!
Kezd rajtam is eluralkodni az örvénylapát paranóia szomoru1
csak erősebb idegzetűeknek (és angolul van).
http://www.robertjenkins.co.uk/mondeo/index.php
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
bence187
Vendég
« Új hozzászólás #774 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 15:15:02 »

csapágyas dugattyú....fél misi...ez reális?Huh?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #775 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 15:19:13 »

csapágyas dugattyú....fél misi...ez reális?Huh?
nem.
Ennyiből komplett bontott  motor kapsz és be is szerelik.
Dominak a tdci-n 260eFt volt a dugócsere, ha jól emlékszem.
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.20 csütörtök, 15:22:31 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #776 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 17:44:00 »

Várjuk a képet Tonyka!
Kezd rajtam is eluralkodni az örvénylapát paranóia szomoru1
[/quot






Nem megy ez nekem: http://kepfeltoltes.hu/view/100520/Mondi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.20 csütörtök, 17:48:39 írta Tonyka » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #777 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 18:13:24 »



A fém tengely darabjai megvannak?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #778 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 18:18:36 »



A fém tengely darabjai megvannak?


Igen, elteszem emlékbe.
Naplózva
bence187
Vendég
« Új hozzászólás #779 Dátum: 2010.05.21 péntek, 15:28:37 »

tud valaki 1.8 benzin mk3-hoz dugattyú csapágysort???
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #780 Dátum: 2010.05.22 szombat, 21:27:10 »

Szerintem az butaság, hogy az 1.8-as motor kicsi a mondeo-nak, főleg akkor már a faceliftesek új motorja.
Jó példa rá a http://www.spritmonitor.de oldal, ahol is a keresőt pontosan, az én paramétereimnek beállítva a legtöbb mondeo 8-9 litert eszik, és vannak közte kombik is:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2006&constyear_e=2007&power_s=90&power_e=93&gearing=1&esearch=1

És akkor jönne az én kocsim, az oldal által statisztikállt ~11,8 literrel, meg persze a többi 1.8-as fórumos kollégámmal.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/359392.html

Nem tudom, hogy miért lehet ez, de eléggé szörnyű, főleg ilyen benzin árakkal, komolyan gondolkozok a külföldön való tankolásról....
Naplózva
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #781 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 00:35:34 »

Az enyém most 7,5-ös fogyit ír ki. Most elkezdtem megint mérni, két éve méricskéltem, akkor egy-két tized különbség volt a komphoz képest, szerintem most is annyi lesz. Nekem semmi bajom a fogyasztásával, 7,3-nál szokott megállni nyáron.
Naplózva
calcium
Vendég
« Új hozzászólás #782 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 18:32:51 »

Sziasztok,

nálam is előjött egy fura hang, kb olyan mintha szorulna valami (ütemes nyekergés) és a motor felől hallom.
Ha az örvénylapátot benyeli, akkor nem kellene világítania a motorhiba lámpának? szomoru1
Ja és csak alapjáraton hallom.

Előre is kösz,
calcium33
Naplózva
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #783 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 21:34:53 »

No jelentem lemértem, 7,44444444. vegyes használat mellett.
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #784 Dátum: 2010.05.28 péntek, 19:51:28 »

No jelentem lemértem, 7,44444444. vegyes használat mellett.
Én nagyon örülnék egy ilyen fogyasztásnak, vagy legalább városon belül egy 9L-nek...

Köv. héten ha minden összejön méretek egy lambda szondát, anno Ford szarvízbe volt mérve és a szaki állítása szerint csak 1 van benne, mert mivel ő csak egyet tudott mérni....
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #785 Dátum: 2010.05.28 péntek, 21:14:17 »

Fel tudnátok pontokba sorolni, hogy a fogyasztást a vezetési stílustól, guminyomástól eltekintve mi befolyásolhajta negatívan?
Naplózva
calcium
Vendég
« Új hozzászólás #786 Dátum: 2010.05.29 szombat, 08:17:45 »

No jelentem lemértem, 7,44444444. vegyes használat mellett.

A Benedek Elek megszólítást, lassan kiérdemled hehe
Naplózva
obszerver
Vendég
« Új hozzászólás #787 Dátum: 2010.05.29 szombat, 14:45:32 »

Hülye kérdés lehet, de azért inkább megkérdezem mint nem kérdezem meg.
Mindenki, a külföldi fórumok is írják ezt a szívósor ledugózást. A mérnökök is emberek, én simán elhiszem hogy nem kell oda amit kirámol belőle az ember. Smiley
De biztos biztos biztos hogy nem kell az oda?
Semmi nem fog változni? Fogyasztás, dinamika, stb?
Valaha valakinek volt rossz tapasztalata, történt valami rossz amit a ledugózás okozott esetleg?
Naplózva
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #788 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 01:35:58 »

A Benedek Elek megszólítást, lassan kiérdemled hehe


Nincs értelme hazudnom, a feltételezésed tartsd meg magadnak, de ha gondolod, köthetünk egy nagy értékű fogadást a fogyasztásomra. 4 éve az enyém az autó, az első időkben mértem, mint minden kíváncsi ember, 1-2 tized volt mindig az eltérés a fedélzetihez képest. Akkor is 7,3-7,4 volt a fogyim, azért kezdtem el mérni újra, mert olvastam itt a számomra horror fogyasztásokat, és gondoltam hátha tényleg rosszul méricskéltem.  Nem mértem rosszul, nekem ennyi, hogy miért azt nem tudom, nem vagyok egy öregapós vezető, de persze sumi sem. Egyetlen egyszer evett durván, amikor az M5-ön mentem tartósan, 180-200 km/h közt.
Naplózva
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #789 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 09:20:12 »

A Benedek Elek megszólítást, lassan kiérdemled hehe

Mielőtt még mesének gondolnád a tartós 180-200 km/h.
[/url]
[/img]

http://kepfeltoltes.hu/view/100530/20070325151_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #790 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 09:30:10 »

Mielőtt még mesének gondolnád a tartós 180-200 km/h.
[/url]
[/img]

http://kepfeltoltes.hu/view/100530/20070325151_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem fotóznak? Én nem mernék ekkorát taposni hosszabban...
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #791 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 09:46:48 »

Mielőtt még mesének gondolnád a tartós 180-200 km/h.
...
..ez kb 200-250 e Ft ér.... vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #792 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 10:20:28 »

Nem fotóznak? Én nem mernék ekkorát taposni hosszabban...

Azt hiszem 2 éve volt, amikor mentünk valami autó-kiállításra, 210-et mutatott egyébként, csak mire előbogarásztam a fényképezőt lement picit. Ment gond nélkül, érdekes volt, egy darabig erőlködött egy tuning Lancer, de feladta, ő is jött a kiállításra. Ez volt az egyetlen alkalom, hogy lepadlóztam, azóta sem fordult elő, nem valami gazdaságos.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #793 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 11:01:59 »

..ez kb 200-250 e Ft ér.... vigyor3

Autópályán csak 90ezer.  pias
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #794 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 12:18:14 »

Autópályán csak 90ezer.  pias
assem ocso... innentől off szerintem...  vigyor3 wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #795 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 19:45:06 »

Mai kép, mert nem csak mesélek. Wink


[/url]
[/img]

  http://kepfeltoltes.hu/100530/IMG_0255_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #796 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 19:51:40 »

Mai kép, mert nem csak mesélek. Wink


[/url]
[/img]

  http://kepfeltoltes.hu/100530/IMG_0255_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nekem a TDCI ennél többet mutat! Smiley (Bár, kevesebbet fogyaszt, 6.Cool
Naplózva
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #797 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 20:30:27 »

Nekem a TDCI ennél többet mutat! Smiley (Bár, kevesebbet fogyaszt, 6.Cool

Nekem ennyi, jelentéktelen az eltérés, a valós fogyasztástól. Dicsértem is mindig, hogy milyen pontos a fedélzeti masina.
Naplózva
obszerver
Vendég
« Új hozzászólás #798 Dátum: 2010.06.01 kedd, 13:54:17 »

Ahogy látom sajnos senki nem válaszolt a ledugózott szívósor vajon mit csinál? kérdésre.
Így fixre veszem a dolgot, hogy hasznos Smiley
Annyi még a kérdésem, hogy hol van egy leírás a ledugózással kapcsolatban? Nem találtam.
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #799 Dátum: 2010.06.01 kedd, 17:09:53 »

Ahogy látom sajnos senki nem válaszolt a ledugózott szívósor vajon mit csinál? kérdésre.
Így fixre veszem a dolgot, hogy hasznos Smiley
Annyi még a kérdésem, hogy hol van egy leírás a ledugózással kapcsolatban? Nem találtam.

Leírással kapcsolatban ha jól emlékszem Szeszka tud szolgálni, de mint mester (aki meg is oldja) Vik és Zacci -bocsi, ha valakit kihagytam  worship
Egyébként nyugodtan ledugózhatod, rosszabb nem lesz, sőt...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.