Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:35:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652836 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4750 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 18:45:10 »

Most miért mondjátok, hogy egyik benzinesbe sem megy bele az 5 liter?
Simán belemegy, csak túl lesz töltve!  eplus2
Ha ha....
Valaki tud akkor mondani szervó átöblítésre olajtípust, mert haver holnap beszerezné nekem, ha megadom neki reggelig, hogy mit?
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4751 Dátum: 2013.05.03 péntek, 08:22:50 »

Nekem a benzinesbe soha nem ment bele az 5 liter.

Marad mindig, de aztán lesz egy bónusz olaj csere, mikor csak a szűrőket kell megvenni. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4752 Dátum: 2013.05.03 péntek, 08:26:39 »

Viszont egy füst alatt lecserélném a kormányszervó olajat is átmosással.
Amit átmosó olajról írkál mindenki az annyi, hogy valami olcsó, de típust tud valaki ajánlani, vagy a specifikáció mely része legyen fix, hogy ha marad benne , akkor se legyen probléma?
A z átmosó gyári olaj árát inkább majd a szűrőbeépítésre költeném.

Én Repsol Matic III-al mostam át ( http://www.olajwebshop.hu/termek-Repsol%20MATIC%20III/4666/ ), 1690Ft/L (ezt találtam legolcsóbban, ami jó bele), 3L-el mostuk ki, majd gyári Ford-al lett feltöltve. Nem lett 100%-os piros, inkább olyan pirosas halvány barnás, de a korom feketéhez képest ez is jobb.
Utána tettem bele Xado adalékot is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4753 Dátum: 2013.05.03 péntek, 08:27:34 »

neked dízlid van? dízlibe kell a majd 6L


Volt, akkor innen a berögződés. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #4754 Dátum: 2013.05.03 péntek, 09:19:51 »

Volt, akkor innen a berögződés. Smiley

még szerencse, h időben rájöttél és váltottál  eplus2
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4755 Dátum: 2013.05.03 péntek, 09:34:15 »

még szerencse, h időben rájöttél és váltottál  eplus2

 eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4756 Dátum: 2013.05.03 péntek, 20:53:34 »

sziasztok!

Gyorsabb gázadásnál,főleg elinduláskor "szaggat,kihagy" a kocsi. Szerintetek?? trafó?  fejvakaras fejvakaras fejvakaras
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4757 Dátum: 2013.05.03 péntek, 20:57:22 »

sziasztok!

Gyorsabb gázadásnál,főleg elinduláskor "szaggat,kihagy" a kocsi. Szerintetek?? trafó?  fejvakaras fejvakaras fejvakaras

Én gyertyakábeleket nézném meg elsőként.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4758 Dátum: 2013.05.03 péntek, 21:04:02 »

sziasztok!

Gyorsabb gázadásnál,főleg elinduláskor "szaggat,kihagy" a kocsi. Szerintetek?? trafó?  fejvakaras fejvakaras fejvakaras
Gyertya, kábel, trafó. Ez a három dolog lehet a hiba okozója. Én úgy hallottam, hogy az előbb említett sorrendben kell kezdeni a cserét. Én pont a másik végétől kezdtem és nem szaggat az autó. Mondjuk előbb utóbb ki fogom cserélni a kábeleket és a gyertyákat is.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4759 Dátum: 2013.05.03 péntek, 21:15:57 »

Gyertya, kábel, trafó. Ez a három dolog lehet a hiba okozója. Én úgy hallottam, hogy az előbb említett sorrendben kell kezdeni a cserét. Én pont a másik végétől kezdtem és nem szaggat az autó. Mondjuk előbb utóbb ki fogom cserélni a kábeleket és a gyertyákat is.

Köszönöm a válasz Joxer és GSR!

Jah,erre gyanakodtam......csak kéne próbádarab....... eplus2
Mivel kezdjem a sort.......

Anyagilag mibe fáj?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4760 Dátum: 2013.05.03 péntek, 21:17:21 »

Köszönöm a válasz Joxer és GSR!

Jah,erre gyanakodtam......csak kéne próbádarab....... eplus2
Mivel kezdjem a sort.......

Anyagilag mibe fáj?

Szia, próbálni van mindkettőm (kábel,gyertya). Érdekel? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4761 Dátum: 2013.05.03 péntek, 21:23:19 »

Szia, próbálni van mindkettőm (kábel,gyertya). Érdekel? vigyor3

 vigyor3 vigyor3 Zolibácsi!!! Már meg sem merek szólalni!! Sokban lesz ez nekem! De élek a lehetőséggel!!! worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship

Gyertya az gyári ford, 35 ezret ment eddig.......de a kábel jó lenne!  angel
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4762 Dátum: 2013.05.03 péntek, 21:24:46 »

vigyor3 vigyor3 Zolibácsi!!! Már meg sem merek szólalni!! Sokban lesz ez nekem! De élek a lehetőséggel!!! worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship

Gyertya az gyári ford, 35 ezret ment eddig.......de a kábel jó lenne!  angel

 vigyor3 Püben egyeztessünk.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4763 Dátum: 2013.05.03 péntek, 21:25:54 »

vigyor3 vigyor3 Zolibácsi!!! Már meg sem merek szólalni!! Sokban lesz ez nekem! De élek a lehetőséggel!!! worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship

Gyertya az gyári ford, 35 ezret ment eddig.......de a kábel jó lenne!  angel


(én raktam már be gyári, új gyertyát -focusba- régebben és a 4-ből 3 volt jó......  minden lehetséges)  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4764 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 22:24:00 »

Szomorúan kellett bevallanom magamnak, hogy a gyújtótrafócsere mégsem oldotta meg a gyújtáskimaradás problémát, ezért holnap reggel rohanok gyújtókábelszettet venni.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #4765 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 22:33:05 »

A szivósor örvénylapátjainak csattogása aggaszt. Az enyém benzinnel csörömpöl, lpgvel nem.
Lehet,  hogy nem is kopogásérzékelő parám van?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4766 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 09:09:49 »

A szivósor örvénylapátjainak csattogása aggaszt. Az enyém benzinnel csörömpöl, lpgvel nem.
Lehet,  hogy nem is kopogásérzékelő parám van?

Ez jó eséllyel nem örvéynlapát lesz. Járj el egy fél tankot benzinnel, és hallgasd meg utána. Egy fél flakon injektor tisztítót adalékot is beleönthetsz a tankba.
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4767 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 15:13:55 »

Szomorúan kellett bevallanom magamnak, hogy a gyújtótrafócsere mégsem oldotta meg a gyújtáskimaradás problémát, ezért holnap reggel rohanok gyújtókábelszettet venni.
Eddig pedig úgy volt nem? Mi változott? Újra előjött?
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4768 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 15:17:45 »

Eddig pedig úgy volt nem? Mi változott? Újra előjött?
Nem tudom mi a geb.sz, de a kábelköteg már megvan és már csak a gyertyákra várok, aztán este viszem is a szerelőhöz a vasat. Aztán majd kiderül, hogy mi okozta a problémát. azt meg remélem, hogy az új trafó nem adta be a kulcsot.
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4769 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 15:20:21 »

Nem tudom mi a geb.sz, de a kábelköteg már megvan és már csak a gyertyákra várok, aztán este viszem is a szerelőhöz a vasat. Aztán majd kiderül, hogy mi okozta a problémát. azt meg remélem, hogy az új trafó nem adta be a kulcsot.
Az jó lenne, mert én is azt cseréltem és nekem egyenlőre tuti.
Ne hozd rám a szívbajt!  fejvakaras
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4770 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 21:24:14 »

Az jó lenne, mert én is azt cseréltem és nekem egyenlőre tuti.
Ne hozd rám a szívbajt!  fejvakaras
Ma voltam a szerelőnél. Mondom a szerelőnek, hogy alacsony fordulatról gyorsítva van egy pici csörgés. Azt mondta a szerelő, hogy ismerős neki a bibi, 99 százalék, hogy az üzemanyaggal van a baj. Ne tankoljak ott, ahol eddig, és próbáljam meg a Spuri nevezetű adalékot használni addig, amíg kifogy a tankból az üzemanyag. Bele is öntöttem annyit, amennyit kellett, és minden faxa lett. Csörgés nyista, szaggatás nuku. Azért csak kicseréltettem a gyertyákat és a kábeleket is, ha már megvettem őket. Most nem szaggat az autó, és remélem ez így is marad.
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4771 Dátum: 2013.05.07 kedd, 15:16:47 »

Ma voltam a szerelőnél. Mondom a szerelőnek, hogy alacsony fordulatról gyorsítva van egy pici csörgés. Azt mondta a szerelő, hogy ismerős neki a bibi, 99 százalék, hogy az üzemanyaggal van a baj. Ne tankoljak ott, ahol eddig, és próbáljam meg a Spuri nevezetű adalékot használni addig, amíg kifogy a tankból az üzemanyag. Bele is öntöttem annyit, amennyit kellett, és minden faxa lett. Csörgés nyista, szaggatás nuku. Azért csak kicseréltettem a gyertyákat és a kábeleket is, ha már megvettem őket. Most nem szaggat az autó, és remélem ez így is marad.
Úgy legyen.  worship
Mindezek mellett én még ugyanilyen megfontolásból váltottam kutat a trafócsere előtt. (bár mivel a trafó kuka volt, így igazából nem változott semmi)
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Art
Vendég
« Új hozzászólás #4772 Dátum: 2013.05.09 csütörtök, 22:51:22 »

Hali mindenkinek!

Aki találkozott már ilyen problémával jelentkezzen he tudja a problémát!
Mondeo MkIII 2.0 b. nehézkes indulás hidegen és melegen is és a Ford szervízben nem tudtak rá mondani semmit!!!
Válaszotokat előre köszönöm!
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4773 Dátum: 2013.05.09 csütörtök, 23:01:51 »

Hali mindenkinek!

Aki találkozott már ilyen problémával jelentkezzen he tudja a problémát!
Mondeo MkIII 2.0 b. nehézkes indulás hidegen és melegen is és a Ford szervízben nem tudtak rá mondani semmit!!!
Válaszotokat előre köszönöm!
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #4774 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 20:26:11 »

Sziasztok!
Nekem lenne egybolyan kerdesem, hogy kb 2-3 deci olajfogyasztas 4-5 ezer kilometeren mennyire veszes? Mire kell ezek utan odafigyelnem jobban?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4775 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 20:28:52 »

Sziasztok!
Nekem lenne egybolyan kerdesem, hogy kb 2-3 deci olajfogyasztas 4-5 ezer kilometeren mennyire veszes? Mire kell ezek utan odafigyelnem jobban?

Az még elfogadható szerintem. Mennyi km van a gépben? Előfordulhat a közeljövőben egy motorgenerál. Bár ez csak az én véleményem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4776 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 21:33:20 »

Az még elfogadható szerintem. Mennyi km van a gépben? Előfordulhat a közeljövőben egy motorgenerál. Bár ez csak az én véleményem.

Nem kell pánikot kelteni....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4777 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 21:35:59 »

Sziasztok!
Nekem lenne egybolyan kerdesem, hogy kb 2-3 deci olajfogyasztas 4-5 ezer kilometeren mennyire veszes? Mire kell ezek utan odafigyelnem jobban?

Semennyire sem vészes. Mondhatni teljesen normális.
Nem igényel nagyobb figyelmet, mint a kötelező szervizelési teendők.


ui: sok autónál gyárilag...nem elírás... 1-1.5 liter motorolaj / 1000 km a megengedett
    persze nem fogyaszt ennyit, de ha ennél többet eszik, akkor kell javítani.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #4778 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 16:23:57 »

Az még elfogadható szerintem. Mennyi km van a gépben? Előfordulhat a közeljövőben egy motorgenerál. Bár ez csak az én véleményem.

138000 km van benne.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4779 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 19:36:16 »

138000 km van benne.

Akkor még van minimum egy 100-asod a generálig. Ha jól emlékszem, egy periódus alatt (15e km) a max-ról min-re fogyás tök normális. (ez kb 7-8 deci)
Naplózva
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #4780 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:54:28 »

Akkor még van minimum egy 100-asod a generálig. Ha jól emlékszem, egy periódus alatt (15e km) a max-ról min-re fogyás tök normális. (ez kb 7-8 deci)

Köszönöm a megnyugtató gyors válaszokat Nektek!
 worship
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4781 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:58:08 »

Köszönöm a megnyugtató gyors válaszokat Nektek!
 worship

Akkor én most elkeserítelek: A futott km semmit nem jelent. Van itt 400ezer feletti benzines, aminek nincs ilyen baja, és volt, ami (tényleges) 150ezernél kapott étvágyat az olajhoz. Szerintem csak figyeld, hogy mennyire fogy, töltegesd, aztán ha eldurvul a helyzet (több mint 1l/1000km), akkor foglalkozz vele komolyan.

És ha a termosztátod megadja magát, akkor ne várj a cserével túl sokat.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4782 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 22:07:30 »

Akkor én most elkeserítelek: A futott km semmit nem jelent. Van itt 400ezer feletti benzines, aminek nincs ilyen baja, és volt, ami (tényleges) 150ezernél kapott étvágyat az olajhoz. Szerintem csak figyeld, hogy mennyire fogy, töltegesd, aztán ha eldurvul a helyzet (több mint 1l/1000km), akkor foglalkozz vele komolyan.

És ha a termosztátod megadja magát, akkor ne várj a cserével túl sokat.

Így van.

Mondjuk nekem sem 100-as a termosztátom. De legalább nem nyitva van.
Télen 65 foknál most meg 80-85 foknál nem melegszik jobban. Mondjuk nem taposom neki.
Télen 8.2-8.3 most 7.8-7.9 a fogyasztás, vegyesben és már klímával valamint ha megy a kocsi megy a világítás is.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.13 hétfő, 22:13:47 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4783 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 22:11:29 »

Így van.

Mondjuk nekem sem 100-as a remosztátom. De legalább nem nyitva van.
Télen 65 foknál most meg 80-85 foknál nem melegszik jobban. Mondjuk nem taposom neki.
Télen 8.2-8.3 most 7.8-7.9 a fogyasztás, vegyesben és már klímával valamint ha megy a kocsi megy a világítás is.

Az még tényleg nem vészes. Nekünk amikor a benzinesen nyitva maradt, akkor az országúti tempó, meg városban a klíma miatt tekerő hűtőventilátor is teljesen lefektette a mutatót   hehe
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4784 Dátum: 2013.05.14 kedd, 11:00:42 »

Köszönöm a megnyugtató gyors válaszokat Nektek!
 worship

Bár azt hozzátenném, hogy elég hihetetlen egy 11 éves autóban a 138e km. Hetente-havonta (attól függően mennyit használod az autót) legalább egyszer illik elindulás előtt a folyadékszinteket (hűtő, olaj) ellenőrizni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4785 Dátum: 2013.05.14 kedd, 11:33:08 »

Bár azt hozzátenném, hogy elég hihetetlen egy 11 éves autóban a 138e km. Hetente-havonta (attól függően mennyit használod az autót) legalább egyszer illik elindulás előtt a folyadékszinteket (hűtő, olaj) ellenőrizni.

Nekünk is 150 van benne. Nem olyan elképzelhetetlen az.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4786 Dátum: 2013.05.14 kedd, 11:37:48 »

Nekünk is 150 van benne. Nem olyan elképzelhetetlen az.

Azért nem is olyan sűrűn előforduló dolog. Ha csak a nagy átlagot (évi 15-20e km) nézzük, akkor is 160 ezer jön ki a 11 évre. Különben nem azt mondtam, hogy lehetetlen, hanem, hogy hihetetlen. Neki szerencséje volt, ha ennyivel vette és ez a km tényleges. Ha meg ő tette bele, akkor szereti az autóját, ha nem adta még el.
Naplózva
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #4787 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 16:48:59 »

hilo,

 érdeklődnék, hogy milyen tapasztalatok vannak az EGR szelep élettertamára. mennyi idő után - vagy km után kell kicserélni mert világit a chekc engine, vagy elkezd rángatni a gép.
mostanában próbálok venni egy benzines mondeót a családnak. a legutóbb megnézett két gépnél volt már cserélve. 8 éves darabok voltak;  allitólag  130 ezer km-nél kevesebb volt az órákban.

koszi,

g6b0r
Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4788 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 17:00:52 »

hilo,

 érdeklődnék, hogy milyen tapasztalatok vannak az EGR szelep élettertamára. mennyi idő után - vagy km után kell kicserélni mert világit a chekc engine, vagy elkezd rángatni a gép.
mostanában próbálok venni egy benzines mondeót a családnak. a legutóbb megnézett két gépnél volt már cserélve. 8 éves darabok voltak;  allitólag  130 ezer km-nél kevesebb volt az órákban.

koszi,

g6b0r

Benzinesnél nem annyira jellemző az EGR hiba. Közel sem biztos, hogy ezért világít a check engine lámpa.
Hibatároló olvasás, utána el lehet indulni a hibát feltárni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4789 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 17:06:01 »

hilo,

 érdeklődnék, hogy milyen tapasztalatok vannak az EGR szelep élettertamára. mennyi idő után - vagy km után kell kicserélni mert világit a chekc engine, vagy elkezd rángatni a gép.
mostanában próbálok venni egy benzines mondeót a családnak. a legutóbb megnézett két gépnél volt már cserélve. 8 éves darabok voltak;  allitólag  130 ezer km-nél kevesebb volt az órákban.

koszi,

g6b0r

Csak kíváncsiságból, valamivel igazolva is volt az EGR csere, vagy csak bedobta a tulajdonos / nepper, hogy dicsérje az árut?
130ezer 8 éves kocsiban nem lehetetlen, de gyanús.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4790 Dátum: 2013.05.22 szerda, 13:38:10 »

Szevasztok,

2.0-s motornál néha feltűnik hogy a motor meleg alapjáraton küzd az alapjárati fordulatszám tartásával. Ingadozik folyamatosan. Milyen tippetek van erre ?

Kösz, FD.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4791 Dátum: 2013.05.22 szerda, 17:00:23 »

Szevasztok,

2.0-s motornál néha feltűnik hogy a motor meleg alapjáraton küzd az alapjárati fordulatszám tartásával. Ingadozik folyamatosan. Milyen tippetek van erre ?

Kösz, FD.

Alapjárati motor.....
Gáááááz?   Ellenőriztetni kellene.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4792 Dátum: 2013.05.22 szerda, 21:44:04 »

Szevasztok,

2.0-s motornál néha feltűnik hogy a motor meleg alapjáraton küzd az alapjárati fordulatszám tartásával. Ingadozik folyamatosan. Milyen tippetek van erre ?

Kösz, FD.
Lambdaszonda?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
yogee
Vendég
« Új hozzászólás #4793 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 06:49:11 »

sziasztok.
voltmár valakinek hogy a benzines füstölt? nem nagyon de azért látni  Cheesy
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4794 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 08:17:01 »

sziasztok.
voltmár valakinek hogy a benzines füstölt? nem nagyon de azért látni  Cheesy

Milyen színű a füst?
Mikor füstöl?
Alapjáraton is vagy gázadás után?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4795 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 08:35:45 »

Alapjárati motor.....
Gáááááz?   Ellenőriztetni kellene.

Benzinnel is csinálja, nem függ össze. Az alapjárati motor menyire hozzáférhető helyen van a 2.0-s motornál ?
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4796 Dátum: 2013.05.24 péntek, 09:27:09 »

Sorstársak!
Folyamatosan világít a Motordiagnosztikai lámpám tegnap óta falbav az elmúlt időszakban egy jobb első csapágycsere volt csak, a fogyi megnőtt olyan 4 decivel és tegnapelőtt lejtőn felfelé parkoltam eplus2 nyilván ennek van a legkevesebb köze a dologhoz. Más nem történt, jól húz, hibátlan alapjárat, pöccre indul, mindene működik ...
A hibakódokat törölhetem egy akksilevétellel??? Vagy MK3-nál már nincs ilyen?

Újra itt a fény szomoru1 a reset után ismét visszajött a diaglámpa, de mostmár van jel: üzemmeleg motornál az alapjárat kb. fél percig 600-800 között ugrál, a motor ilyenkor egyenetlen. Aztán mintha rendbejönne. Egyébként húz, megy, teszi a dolgát, a fogyi nőtt 1 littyóval. Járó motornál lehúzogattam a gyertyapipákat, arra is reagál ... Megyek Lacikához kiolvasásra - ez a terv  hehe ja, még annyi történt, hogy tankoltam Luk-nál, az elég ok lehet???

De addig is valami ötlet?  Menjek vele, ne menjek? worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.24 péntek, 09:44:36 írta napu » Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4797 Dátum: 2013.05.24 péntek, 09:32:39 »

Újra itt a fény szomoru1 a reset után ismét visszajött a diaglámpa, de mostmár van jel: üzemmeleg motornál az alapjárat kb. fél percig 600-800 között ugrál, a motor ilyenkor egyenetlen. Aztán mintha rendbejönne. Egyébként húz, megy, teszi a dolgát, a fogyi nőtt 1 littyóval. Járó motornál lehúzogattam a gyertyapipákat, arra is reagál ... Megyek Lacikához kiolvasásra - ez a terv  hehe

De addig is valami ötlet?  Menjek vele, ne menjek? worship


Most olvasom alább, hogy nem vagyok egyedül. Alapjárati motor? Lambdaszonda? ...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4798 Dátum: 2013.05.24 péntek, 09:41:18 »


Most olvasom alább, hogy nem vagyok egyedül. Alapjárati motor? Lambdaszonda? ...
Szerintem mehetsz vele, saját felelősségre. (Én mennék.)
Szerintem lambda. Nekem MII 1.8 benzinesnél üzem melegen ingadozott. Volt, hogy 500-ig is leesett.
Alapjárati motor, hidegen nem rosszalkodna/ingadozna?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4799 Dátum: 2013.05.24 péntek, 09:46:02 »

Szerintem mehetsz vele, saját felelősségre. (Én mennék.)
Szerintem lambda. Nekem MII 1.8 benzinesnél üzem melegen ingadozott. Volt, hogy 500-ig is leesett.
Alapjárati motor, hidegen nem rosszalkodna/ingadozna?

Kösz, a bátorsággal itt sincs baj  eplus2
Viszont beleírtam, hogy véletlenül máshol tankoltam, Luk-nál ... hiba volt?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.